Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
28
Kwietnia 2025
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Maria, Paweł,
Waleria
Do końca roku 247 dni.
Start arrow Głogów arrow Odsłonią popiersia bohaterów

"Dziękujemy, że nam zaufaliście"

Odsłonią popiersia bohaterów

14.11.2017. Radio Elka, Iwona Konecka


(Fot. archiwum)
W Głogowie zostanie odsłoniętych 6 popiersi Żołnierzy Wyklętych. Z tej okazji zaplanowano uroczystości przy Pomniku Podziemia Niepodległościowego. Odbędą się one w najbliższą sobotę (18.11). Popiersia stanęły na skwerze koło sądu dzięki inicjatywie mieszkańców, którzy wybrali to zadanie w ramach budżetu obywatelskiego.

Zdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�u
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- W przyszłości będzie to największa i najpiękniejsza Aleja Pamięci w Polsce, a to dzięki mieszkańcom i ich zaangażowaniu. Dziękujemy, że nam zaufaliście. Po raz czwarty wygraliśmy i nasz projekt zdobył najwięcej głosów. W przyszłym roku będzie kolejne odsłonięcie popiersi,
ale teraz zapraszamy na te najbliższe, czyli w sobotę o 12:00 w kościele św. Alberta. Tam uroczysta msza św., którą będzie koncelebrował ks. biskup Tadeusz Lityński, a potem przejście pod popiersia, gdzie odsłonimy 6 bohaterów
- mówi Marcin Marciszak ze Stowarzyszenia Patriotyczny Głogów.

Na uroczystość zaproszono wyjątkowych gości. - Niezwykłe wydarzenie o randze ogólnopolskiej. Będzie reprezentacja najwyższych władz państwa. Pana prezydenta będzie reprezentował minister Wojciech Kolarski, panią premier będzie reprezentowała minister Elżbieta Witek. Będzie także marszałek senior, pan Kornel Morawiecki. I najważniejsi goście, czyli rodziny naszych żołnierzy - dodaje Marciszak.

Rok temu na skwerze koło sądu stanęły cztery popiersia Żołnierzy Wyklętych - Nila, Inki, Łupaszki i Witolda. W sobotę zostaną odsłonięte popiersia: Stanisława Sojczyńskiego ps. "Warszyc", Łukasza Cieplińskiego ps. "Pług", Mieczysława Dziemieszkiewicza, ps. „Rój”, Hieronima Dekutowskiego ps. "Zapora", Jana Rodowicza ps. "Anoda", Józefa Franczaka ps. "Laluś".
 
Komentarze (59)
1. Dodane przez TONIO, w dniu - 14-11-2017 13:01 0 0
Chwała Bohaterom,Patriotyczny Głogów ,wielkie dzięki,zawsze z wami.
2. Dodane przez zibifan, w dniu - 14-11-2017 13:58 0 0
Cześć i Chwała BOHATEROM!!!
3. Dodane przez gość, w dniu - 14-11-2017 14:50 0 0
O bohaterach należy pamiętać!To nie ulega wątpliwości-jednak jestem za tym,żeby w/w odsłonięcia popiersi dotyczyły naszych głogowian-ludzi przez lata związanych z tym miastem i jego historią. Ci bohaterowie to jednak "obcy".Swoich nie mamy?
4. Dodane przez jacob, w dniu - 14-11-2017 15:28 0 0
A może ktoś wytłumaczyć jak Ci Żołnierze Wyklęci są powiązani z naszym miastem? Popiersie Pastorjusa jeszcze jestem w stanie zrozumieć ale tych popiersi wcale nie rozumiem.
5. Dodane przez Rob, w dniu - 14-11-2017 16:01 0 0
Do kom.3 Czy Głogów to nie Polska? Ci ludzie polegli w walce o wolną Polskę.
6. Dodane przez rumun, w dniu - 14-11-2017 16:19 0 0
Glogow to nie Polska .. W Polsce budują drogi ,chodniki ,a wGlogowie procesje ,pomniki ...taka roznica ...tam mądrzy ,tu madrzy inaczej .
reklama
7. Dodane przez Do zdziwionych, w dniu - 14-11-2017 16:23 0 0
Ano nic te popiersia nie mają wspólnego z naszym miastem, ale mają krew naszych rodaków na rękach i to jest wystarczający powód, aby takich pseudo bohaterów honorować w takim mieście jak historyczny, piastowski Głogów. Kiedy ten motłoch zrozumie, że to jest właśnie działanie zdecydowanie nie patriotyczne.
8. Dodane przez Hdbd, w dniu - 14-11-2017 16:44 0 0
Brawo Cześć i Chwała Bohaterom. Oby więcej takich inicjatyw jeszcze raz brawo.
9. Dodane przez Maria, w dniu - 14-11-2017 16:49 0 0
Ale jaja.Całe miasto w popiersiach pseudo-bohaterów.
10. Dodane przez TONIO, w dniu - 14-11-2017 16:50 0 0
Do kom7,jak długi staż w partii nieboszczce pzpr?A może emeryturkę obcięli.Motłoch to rządził Polską przez 50 lat po wojnie razem ze swoim sowieckim mocodawca,ty byś pewnie chciał pomnik Rokossowskiego,albo Moczara,to chyba twoi bohaterowie.Zawsze możesz sobie kupić modelinę i ulepić małego Jaruzelskiego,czy Stalina(jeden wart drugiego),potem postaw ich sobie na ołtarzyku,przykrytym czerwoną szmatą z żółtym sierpem i młotem.Możesz codziennie śpiewać im międzynarodówkę.Popiersia staną bo tak chcą mieszkańcy,tyle w temacie.Budż zdarow tawariszcz "motłoch"
11. Dodane przez Jan, w dniu - 14-11-2017 16:51 0 0
Mniej popiersi więcej parkingów
12. Dodane przez pislamista, w dniu - 14-11-2017 17:08 0 0
Dlaczego nie zaproszono rodzin pomordowanych przez siepaczy Łupaszki?
13. Dodane przez ZiC, w dniu - 14-11-2017 17:18 0 0
a gdzie stanie pomnik poświęcony ponad 5 tysiącom cywilnych ofiar "żołnierzy wyklętych" w tym 187 dzieci poniżej 14-tego roku życia??? 
Żołnierze wyklęci - bandyci przeklęci!!
14. Dodane przez kot, w dniu - 14-11-2017 17:19 0 0
Warto pomyśleć o skansenie,tam gdzie wylądują niedługo
15. Dodane przez gtx, w dniu - 14-11-2017 17:23 0 0
łupaszka ma na sumieniu dość dużo wątpliwy to bohater
16. Dodane przez Super, w dniu - 14-11-2017 17:53 0 0
FARSA, a Pan od basenu po zawodówce to będzie mnie historii uczył?
17. Dodane przez andrzej, w dniu - 14-11-2017 18:17 0 0
sami historii nie znaja a swietuja co to sie porobilo
18. Dodane przez tym, w dniu - 14-11-2017 18:21 0 0
A popiersie wielkiego opozycjonisty Wandycza tez będzie.
19. Dodane przez historyk........, w dniu - 14-11-2017 18:49 0 0
"Polska pomnikami stoi" - czy nie czas skończyć z idiotyzmami już mieliśmy czasy "słusznie minione", gdzie na każdym rogu miasta i wsi stał Lenin. Czy nie następuje powtórka z historii - miasta zaśmiecane pomnikami pseudo-bohaterów wypadku lotniczego i skwery z niezliczoną ilością popiersi z zabetonowanymi placami. Historii to należy uczyć w szkołach a nie na ulicy - tylko problem w tym, że programy nauczania pisali w ostatnich latach politycy (zachęcam do lektury programu nauczania historii w klasie VII, VIII) robiący tej młodzieży "wodę z mózgu"......
20. Dodane przez Tola, w dniu - 14-11-2017 19:23 0 0
a kiedy tiry dostana zakaz jazdy przez miasto? 
Proszę o przeniesienie Ratusza wzdłuz autostrady głogowskiej. Wg mnie są rzeczy ważne i ważniejsze....a kolejne pomniki, otwarcia, zamknięcia...to koszty...i po co....Ja nie glosowałam na kolejne pomniki.....
21. Dodane przez myślący inaczej, w dniu - 14-11-2017 19:45 0 0
śmiech na sali wyzwolicieli Głogowa odnaleźli
22. Dodane przez Anna, w dniu - 14-11-2017 22:57 0 0
Może ktoś powie w końcu ile kosztowały te pomniki? Prawie 1 000 000 złotych - słownie prawie milion złotych!!! A w mieście nie ma szpitala z prawdziwego zdarzenia. WSTYD
23. Dodane przez Heh, w dniu - 15-11-2017 00:06 0 0
Przypomina mi się skecz... "Gdybyśmy mieli jeszcze 4 takich żołnierzy wyklętych to byśmy sobie sami tę wojnę wygrali!" Robicie pośmiewisko z ich meczeńskiej śmierci i zasług dla ojczyzny.
24. Dodane przez kiko, w dniu - 15-11-2017 07:20 0 0
(...)za publiczne pieniądze leczy swoje kompleksy bycia "wybranym "Polakiem". Po co pomniki?. pamiętamy o nich i to wystarczy. Mosty ,drogi a nie s kolejne monumenty.
25. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 15-11-2017 08:02 0 0
Patriotyczny i kibole jeden worek! Wykorzystaliscie mecz zeby ludzie Wam sie podpisali na listach. Ciekawe czy w ogole wiedzieli na co głosują? Teraz robicie wielką iprezkę z przedstawicielami "dobrej zmiany".... żenujące! 
Ciekawe jest tez to, że budżet obywatelski jest dla mieszkańców a nie dla organizcji, a tu cały czas przypisuje sobie ten sukces Patriotyczny Głogów....coś nie tak chyba!
26. Dodane przez Glogowianka, w dniu - 15-11-2017 10:08 0 0
Zastanawiałam się skąd tyle głosow na te pomniki,teraz już wiem omamili kibiców.Zastanawia mnie dlaczego odrzucono projekty dla ogółu mieszkańców,a kolejny raz wzięto pomniki.Czy ci co głosowali zastanowili się co jest ważne dla mieszkańców ?
27. Dodane przez Karol, w dniu - 15-11-2017 10:14 0 0
Kiedy będzie popiersie DUMY NARODU męczennika LECHA KACZYŃSKIEGO ?!. Czyżby nieuki-Kibole o nim zapomnieli.
28. Dodane przez TONIO, w dniu - 15-11-2017 10:27 0 0
Do kom25,A kto bronił zgłosić swój projekt?W tym problem że się nie chce?Po co swój czas marnować i to za darmo,prawda?Jak się chce narzekać to najpierw trzeba samemu się ruszyć,co zazdrość że komuś się chce?Czy ktoś bronił zgłosić projekt i zachęcić mieszkańców do głosowania?Może maść na "bul" d,,,, pomoże?
29. Dodane przez fiu fiu, w dniu - 15-11-2017 10:55 0 0
TONIO ! Widze że prawda w oczy kole hehe,większość komentarzy jest negatywna,przecież to nie przypadek
30. Dodane przez Marek, w dniu - 15-11-2017 11:04 0 0
Ciekawy paradoks. Gdyby wyklęci wygrali swoją wojnę, to w Glogau by pomnika nie mieli. Przegrali, więc mają. Jakie to nasze.
31. Dodane przez TONIO, w dniu - 15-11-2017 12:00 0 0
Do kom27.Czy będzie takie popiersie ,czy nie nie wiadomo,ale jak będą stawiać pomnik głupoty,to zapraszamy Karolu do pozowania będziesz wdzięcznym modelem,który w 100% będzie współgrał z tematem.
32. Dodane przez GŁOGOWIANIN, w dniu - 15-11-2017 12:10 0 0
Pomniki? :-) Dochodzą do głosu szczyle które nie żyły w komunie i teraz pustymi głowami prosto się manipuluje i to jeden z tematów gdzie kibolom się wmawia że najważniejsze są obecnie pomniki. Boże same pomniki :-(
33. Dodane przez glogowianin, w dniu - 15-11-2017 12:12 0 0
Estetyczne ohydztwo. Takie ładne miejsce w Głogowie tak zniszczyć. Idea budowy popiersi tzw wyklętych jest niedorzeczna. Co za dużo to niezdrowo - wciąż o tych wyklętych. O zolnierzach Armii Krajowej, o powstancach się juz nie mowi tylko ciagle ci wykleci-przeklęci...
34. Dodane przez do TONIO, w dniu - 15-11-2017 13:26 0 0
Pomnik głupoty już stoi. Nawet dwa. 
Jeden, ten pierwszy to pomnik poświęcony żołnierzom koalicji antynazistowskiej w Parku Słowiańskim. Ci żołnierze wyzwolili Głogów, wyzwalali ziemie polskie od września 1939 roku a niektórzy nawet powstrzymali Hitlera przed zajęciem Kresów. Oj, głupota aż w oczy bije. Pomnik pseudo wyzwolicielom. 
Drugi to pomnik wystawiony pospolitemu bandycie Łupaszce bo przecież nie wypada pisać iż był żołnierzem polskim. Morderca dzieci i kobiet.  
TONIO, kup sobie oleju rzepakowego. Przyda ci się do dwóch celów.
35. Dodane przez DW, w dniu - 15-11-2017 13:29 0 0
Ad. TONIO Kim ty jesteś? Obrażając osoby inaczej myślących wystawiasz świadectwo sobie, nie wspomnę o kulturze, której po prostu nie masz. Skąd ty możesz wiedzieć kto za czym głosował. Chyba, że jesteś radnym lub osobom, która miesza młodym ludziom w głowach. Brakuje ci argumentów do dyskusji, to próbujesz poniżać innych, czepiając się nawet spraw życia osobistego twoich "przeciwników". Nasze miasto potrzebuje rozważnych pomysłów na wydawanie pieniędzy, a nie chorych na władzę i szukających trampoliny do wybicia się.
36. Dodane przez Szmajdzińska, w dniu - 15-11-2017 14:30 0 0
Uniejowice 2015 r. Posłanka SLD i jej bohater - marszał Rokossowski
37. Dodane przez głogowianin, w dniu - 15-11-2017 14:32 0 0
Dwie kwestie: 
 
1. Oczywiście estetyczne piękno i właściwe wartości przedstawiał ten, w którego miejscu stanął Pomnik Podziemia Niepodległościowego - pomnik funkcjonariuszy bezpieki.  
 
2. W sumie to nawet nie dziwię się tej furii z jaką określone środowiska walczą z przywracaniem prawdziwej historii. To musi być dla nich cokolwiek frustrujące. Tym bardziej, że pomniki ich bohaterów ("prawdziwych wyzwolicieli") trafiły do skansenów (np. tego w Uniejowicach). Z drugiej strony takie fotki jak b. posłanki SLD - M. Szmajdzińskiej w towarzystwie działaczy związku weteranów i żołnierzy [ludowego] wojska polskiego na tle pomnika marszałka Rokossowskiego (odpowiedzialnego za sowietyzację polskiej armii), dość jednoznacznie ilustrują ich stan umysłu. Stan, którego odbiciem jest zamieszczany tu hejt.
38. Dodane przez wer, w dniu - 15-11-2017 14:54 0 0
Pomniki pomnikami, ale ten cały PG z ich wodzem będzie szedł w politykę. Teraz to jest tylko przykrywka. Zobaczycie.
39. Dodane przez Jan B, w dniu - 15-11-2017 17:54 0 0
Zastanawia mnie jedno czy będzie odczytany "apel smoleński". Ale chyba tak.
40. Dodane przez TONIO, w dniu - 15-11-2017 18:07 0 0
Do kom35.Proszę pokazać kogo obraziłem,to po pierwsze,to raczej ty mnie obrażasz,tylko że na opinie tego typu to ja mam wy....Mówisz że w moich wypowiedziach nie mam argumentów,za to w twojej jest ich całe mnóstwo,tyle że na twoje zakompleksienie i dyletanctwo.Cóż chyba szkoda czasu na jałową dyskusję,a tak na marginesie jeśli pytasz kim jestem,to mogę żartem odpowiedzieć koszmarem tych ,których odcięto od koryta.
41. Dodane przez re: wer - S, w dniu - 15-11-2017 18:22 0 0
Nie ma bardziej upolitycznionego stowarzyszenia w Głogowie niż TZG. Pomijając sam fakt, że na jego czele stoi oficer polityczny LWP, to kiedy się przyjrzeć członkom jego władz, każdy albo pełnił jakieś partyjne funkcje (SLD) albo 3 lata temu startował w wyborach. A ówczesny jego prezio nawet kasę wyrwał z Fundacji KGHM na czarowanie telewidzów "historią" Głogowa tuż przed samymi wyborami, w których startował na prezydenta miasta. Oczywiście w żadnym razie nie była to kampania wyborcza za pieniądze KGHM. ;) 
I wtedy nikomu to nie przeszkadzało.  
Że też teraz boli...
reklama
42. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 15-11-2017 18:49 0 0
Piszesz "głogowianinie" o estetyce? Ty o estetyce? No dobrze, o gustach się nie dyskutuje i o tym winieneś pamiętać. 
Piszesz o furii. Nazwałbym to raczej racjonalnym podejściem do sensu czczenia w jednym przypadku zbrodniarza wojennego. Nikt raczej nie neguje popiersi Fieldorfa czy Siedzikównej.  
Czy owa posłanka składa kwiaty pod pomnikiem Rokossowskiego? Nie wydaje mi się. Ty natomiast błaszczakujesz.
43. Dodane przez chinczyk, w dniu - 15-11-2017 19:59 0 0
Czyli będzie "polska armia terakotowa", Pan Prezydent powinien zabezpieczyć teren.
44. Dodane przez re: 42, w dniu - 15-11-2017 20:32 0 0
Racjonalnym nazywasz wrzucanie wszystkich i wszystkiego do jednego wora? Przecież wy wszystkich "wyklętych" traktujecie jak bandytów. Znajdujecie owszem jedną czy drugą sytuację, jedną czy drugą osobę i na tej podstawie oskarżacie wszystkich ("wyklęci - bandyci przeklęci" etc.). Czysty faszyzm. Choć ten nadzwyczaj łatwo przypisujecie swoim przeciwnikom.  
 
A co do kwiatów. Oczywiście, że to nie posłanka składała. Pod takimi pomnikami kwiaty składają wyłącznie krasnoludki! 
 
A tak na poważnie- poczytaj co Pani była posłanka (lub jakaś jej zaufana) napisała. Cytuję bez poprawiania tekstu. Niech wszyscy zobaczą jaką piękną "polszczyzną" władają posłowie i działacze SLD: 
 
"Poseł na Sejm RP Małgorzata SEKUŁA-SZMAJDZIŃSKA przekazała zgromadzonym kombatantom i wetranom serdeczne życzenia i słowa uznania za pracę społeczną na rzecz popularyzji tradycji i historii WP. Podkreśliła, że wczesniej w uroczystościach w Sabadachowie brał udział śp. marszaęk Jerzy SZMAJDZIŃSKI. Od gospodarza muzeum otrzymała książkę dr Wojciecha Konduszy Sabadach i jego Muzeum Armii Radzieckiej. Złożono kwiaty pod pomnikami frontowych dowódców LWP." 
Ci "frontowi dowódcy LWP" to Rokossowski i Świerczewski. 
Tyle w temacie
45. Dodane przez Marek, w dniu - 15-11-2017 21:41 0 0
Dzięki Marcinowi Lutrowi większość potrafi czytać. To uproszczenie ale tego nie robi. Skutkuje to nikłą wiedzą ogólną i łatwością z jaką różni manipulanci wpływają na rozumienie świata. Gdy rozumu nie starcza wkraczają populiści, faszyści, religie. Cieniutko jak na XXI wiek.
46. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 15-11-2017 23:10 0 0
Wy to może jeszcze pamiętasz z zebrań POP szmaciaku. Znalazł się towarzysz co we krwi ma "WY". 
Co to znaczy wy? Czytać nie potrafisz miernoto czy idziesz śladem swego wzorca z Nowogrodzkiej co to najpierw opluje a potem drze się - Patrz Błaszczak, deszcz pada! 
Co to znaczy - Znajdziesz jedną czy drugą sytuację, a potem oskarżacie na tej podstawie wszystkich. Co ty w takim razie teraz zrobiłeś. Zawsze pisałem, że Inka, Nil to bohaterowie, ale Łupaszka to zwykły bandzior dziecio- i kobietobójca. 
 
Teraz czytaj uważnie. Złożyła czy nie złożyła kwiaty a złożyć powinna bo tym żołnierzom to się należy. To oni szli od łagrów przez Lenino gdzie dostali szkołę, Studzianki, Żoliborz, Wał Pomorski, Nysę Łużycką do Berlina. Co robili? Utrwalali władzę ludową czy walczyli za Polskę? Zwyczajna gnida jesteś odmawiając tym żołnierzom prawa do wiązanki kwiatów. Potępiasz wszystkich zarzucając jednocześnie to takim jak ja. Ja jednak odróżniam bohaterów od bandytów. Tak, były i walki bratobójcze, jedni walczyli o wolną Polskę a inni o sprawiedliwą. Każdy miał swoje powody by strzelać. Dopóki to było do innego uzbrojonego to niech tam, ale mordowanie kobiet czy dzieci to już zbrodnia i nie jest ważne w imię jakiej idei. Odmówisz też prawa do kwiatów zwykłym sołdatom co walczyli nie za ideę a za Matkę Rosję? Mieli do tego prawo, mieli prawo lać giermańca aż do jego końca. Inną sprawą była polityka, łamanie umów międzynarodowych, prawa wojennego - tutaj też Łupaszka, nie zapominaj. 
 
Przeczytaj sobie post Marka, choć wątpię byś go zrozumiał.
47. Dodane przez Kargul, w dniu - 16-11-2017 09:15 0 0
RR i Patriotyczny Głogów ? Koniec świata...
48. Dodane przez dgl, w dniu - 16-11-2017 12:38 0 0
"wójcie" gdzieś ty nauki historii pobierał ? Twój poziom to "- 0"
49. Dodane przez re: 46, w dniu - 16-11-2017 13:45 0 0
"wójt głogowski" czyli dyktatura ciemniaków 
 
swoją drogą to ciekawe, jaką miernotą trzeba być, żeby nie móc napisać zdania bez inwektyw
50. Dodane przez ww, w dniu - 16-11-2017 17:46 0 0
Nie chodzę na mecze, nie jestem już młody, ale głosowałem na popiersia - zaznaczam z własnej nieprzymuszonej woli. Jeśli przeciwnicy nie jest Wam po drodze, mogliście złożyć swój projekt. Może i mnie by zainspirował? Brawo Patriotyczny Głogów!!!
51. Dodane przez Rambo8, w dniu - 17-11-2017 15:40 0 0
Dlaczego tak jest, że ludzie nie mający żadnego wykształcenia wkręcili sobie monopol na patriotyzm. Przecież ten gość oskarża basen pod wodą
52. Dodane przez walec, w dniu - 18-11-2017 11:15 0 0
widzę że komuna jeszcze dycha widać to po komentarzach i marzą się czasy czerwonej zarazy ale nie nic z tego drodzy bolszewicy !!!!!!
53. Dodane przez lolo, w dniu - 18-11-2017 17:44 0 0
Proponuje postawić popiersie za żywota wielkiemu opozycjoniście Głogowa w czapce Wandyczowi.
54. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 19-11-2017 21:36 0 0
Wg IPN Łupaszka popełnił zbrodnię wojenną. 
Jeżeli nie dociera to do obrońców Łupaszki to już nie mój problem. 
Ciemny lud, jak widać, ma poważny problem.  
W 49 poście nie ma oczywiście inwektywy tak jak w pozostałych. 
Napisz jeden merytoryczny post to nie nazwę cię ciemnym ludem.
55. Dodane przez do dgl, w dniu - 20-11-2017 08:57 0 0
Weź się za bary z wójtem na niwie historii czy politologii a nie zostanie z ciebie kamień na kamieniu czyli kamieni kupa. :)
56. Dodane przez re. 55, w dniu - 20-11-2017 14:27 0 0
Te ancymon, kamień na kamieniu to właśnie kamieni kupa !
57. Dodane przez BOLO, w dniu - 20-11-2017 16:04 0 0
Część i chałwa bochaterom. 
kopernik hooligans
reklama
58. Dodane przez re 56, w dniu - 20-11-2017 19:43 0 0
To budowle romańskie, piramidy to też kupa kamieni czy kamień na kamieniu? (...)
59. Dodane przez c.d., w dniu - 20-11-2017 21:07 0 0
Czy wyrażenie swej opinii o zawartości głowy tego znawcy ancymonów uwłacza jego godności? Kupa kamieni to przecież dla niego nic uwłaczającego a zwłaszcza kupa.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama