Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
28
Listopada 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Grzegorz, Jakub,
Rufin, Zdzisław
Do końca roku 33 dni.
Start arrow Głogów arrow Po optymalizacji będzie dziewięć linii

Zniknie nazewnictwo dwucyfrowe

Po optymalizacji będzie dziewięć linii

26.01.2019. Radio Elka, Leszek Wspaniały

Nie w marcu jak wcześniej planowano, a dopiero w czerwcu wejdzie w życie nowy układ tras i rozkład jazdy autobusów Komunikacji Miejskiej w Głogowie. Przesunięcie terminu spowodowane jest m.in. koniecznością budowy nowych zatok przystankowych na ul. Armii Krajowej, którą będą jeździć trzy linie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Ponadto w odpowiedzi na liczne sugestie mieszkańców zmieniona zostanie numeracja linii z 2-cyfrowej na bardziej czytelną i uporządkowaną 1-cyfrową: - Obecna linia 0 pozostanie bez zmian,
ale już linia 61 będzie teraz jedynką, 52 zmieni się dwójkę, 53 w 3, planowana linia 55 będzie pod nr 5, aktualna 50 zmieni się w 6, 57 w 7. Planowane linie 58 i 59 będą odpowiednio 8 i 9. Te dwie ostatnie będą połączeniem dotychczasowych tras autobusów 56 i 54 -
mówi Kamil Grzybowski z komunikacyjnej spółki.

Zgodnie z projektem optymalizacji, który znajduje się na stronie internetowej KM, obecna linia 51 będzie zastąpiona przez linie 3 i 5. - Sieć głogowskiej komunikacji miejskiej tworzyć będzie dziewięć linii. Najbardziej prawdopodobny termin wdrożenia optymalizacji to 1 czerwca bieżącego roku, na kiedy planowana jest zmiana taryfy biletowej wprowadzająca bezpłatne przejazdy dla uczniów - dodał K. Grzybowski.

Przypominamy jednocześnie, że od 28 stycznia czyli z początkiem ferii zimowych zmniejsza się częstotliwość kursowania autobusów, a linia 52 zostaje zawieszona do 10 lutego.
 
Komentarze (32)
1. Dodane przez DGL, w dniu - 26-01-2019 10:23
Parę błędów widzę: kompletny brak skomunikowana stacji PKP Krzepów np z Oś Piastów. Wyobraźcie sobie, że po przyjeździe pociągów z Wrocławia do Głogowa dużo ludzi jedzie z Dworca PKP w Głogowie na oś Piastów autobusem KM tracąc przy tym około 30min. Robienie przystanku autobusowego na ul.Kołataja to jakiś żart chyba. 50m dalej jest ulica Piekarska i tam powinny być przystanki
2. Dodane przez Ja, w dniu - 26-01-2019 10:48
Czyli dopiero od dzisiaj wiadomo, że będą potrzebne zatoczki :-) Podajcie prawdziwą przyczynę.
3. Dodane przez Abc, w dniu - 26-01-2019 10:49
No i zmniejsza się ilość miejsc parkingowych na A.K.
4. Dodane przez Tomek, w dniu - 26-01-2019 11:15
Na przystankach powinny pojawić się czytelne nazwy wraz z numerami autobusów, które się zatrzymują. 
Ponadto biletomaty to w dzisiejszych czasach standard.
reklama
5. Dodane przez Asia, w dniu - 26-01-2019 11:28
Do kom 1 po co na Piekarskiej skoro koło głównego wejścia do urzędu pracy też będzie przystanek??
6. Dodane przez wyborca, w dniu - 26-01-2019 11:29
po optymalizacji? tzn miasto szuka oszczednosci? nic dziwnego, jak planuje sie zadłużenie prawie 200mln zł za 3 lata. 
 
A teatr bedzie kosztował rocznie nie mało:)
7. Dodane przez luzytanka, w dniu - 26-01-2019 11:34
Pełna zgoda z komentarzem numer 4 - OK biletomaty to podstawa jak również to otwieranie sobie samemu drzwi na przystankach !!!!!!przez pasażerów a nie łaskawe czekanie czy kierowca nam otworzy czy nie i które drzwi. Tak jest we wszystkich dużych i może nie tylko miastach. To my mieszkańcy utrzymujemy ta komunikacje jako klienci - pasażerowie miasto jest tylko pośrednikiem i beneficjentem w obsadzaniu stanowisk szczebla kierowniczego. Te nawet 50% kosztów utrzymania KM z wpływów z biletów powinno dawać nam świadomość , że jesteśmy współwłaścicielami tego publicznego transportu i nic bez nas o nich.
8. Dodane przez Creator, w dniu - 26-01-2019 11:42
Nareszcie porządek z tymi numerami.
9. Dodane przez Qwerty, w dniu - 26-01-2019 13:10
Tak poprawili i uszczelnili numerację, że już na dzień dobry brakuje numeru czwartego...
10. Dodane przez aun, w dniu - 26-01-2019 13:16
"nie z nami te numery bruner"
11. Dodane przez ad, w dniu - 26-01-2019 13:42
Na Armii Krajowej potrzeba nowych miejsc parkingowych a nie zatoki autobusowej Problem jest znany nie od dziś i nikt z tym nic nie robi
12. Dodane przez PanX, w dniu - 26-01-2019 14:42
Fajnie, że dzieciaki będą miały darmowe przejazdy zawsze to lżej dla portfela. Przystanki na AK to super pomysł, komentarz ze stacją PKP Krzepow słuszny. Od siebie mogę dodać że przystanek po drugiej stronie przy kościele na Koperniku by się przydał.
13. Dodane przez Stanisława, w dniu - 26-01-2019 14:53
Kopernik k. targu nowy przystanek pożądany
14. Dodane przez Stachu, w dniu - 26-01-2019 15:15
wprowadzić duży podatek od drugiego i trzeciego auta w jednej rodzinie i już by było mniej złomu pod oknami ???
15. Dodane przez Elegancko, w dniu - 26-01-2019 15:40
Piękne. Ktoś się nie boi, zabrał się za pracę, mamy dobre trasy. Dlatego przeprowadziłem się z Polkowic, gdzie KM to jakiś żart. Jeden kierowca do każdego agresywnie krzyczy, rozkłady zmieniane co tydzień, raz linia prowadzi tu, innym razem gdzie indziej.
16. Dodane przez Dag, w dniu - 26-01-2019 16:07
Rozwiązaniem problemu dojazdu do Krzepowa ( stacji) byłoby wydłużenie kursów linii 8 i 9 tj. przejazd ulicą Kolejową do Wita Stwosza i w drugą stronę, oczywiście skomunikowanych z przyjazdami i odjazdami pociągów. Skorzystaliby na pewni mieszkańcy Piastów i Kopernika, a może też o pozostałych osiedli.
17. Dodane przez Dago, w dniu - 26-01-2019 16:15
Jeśli chodzi o dojazd do stacji w Krzepowie, ewentualnie, w godzinach przyjazdów i odjazdów pociągów poprowadzić trasę przez Kazimierza Wielkiego, Kazimierza Sprawiedliwego,Królowej Jadwigi, Zieloną, Szyglicką, Kolejową, Rudnowską, Żarkowską do Bolesława Śmiałego i dalej bez zmian.
18. Dodane przez Anka, w dniu - 26-01-2019 17:59
Czyli z Kopernika na Piastów na targowisko albo do Ok Parku będzie jeździło tylko dawne 61! Przecież to niepoważne, tyle ludzi korzysta z 56! A po co przystanek na ul. Zielonej? Bardzo głupi pomysł ze ta linia 8-9 omija targowisko.
19. Dodane przez Ania, w dniu - 26-01-2019 18:45
Linia 8 i 9 nie omija targowiska
20. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 26-01-2019 19:48
Stachu, nie pomyślałeś o tym, że drugi samochód w rodzinie to nie fanaberia a konieczność? Ja muszę dojeżdżać kilkadziesiąt kilometrów i to w godzinach innych niż żona, która musiałaby dojeżdżać z przesiadkami.  
Dragon, wystarczy dokończyć Henryka Głogowskiego, 1,2 km i sprawa załatwiona. Jeden kilometr.
21. Dodane przez Dago, w dniu - 26-01-2019 21:41
do wójt głogowski 
Dokończenie Henryka Głogowskiego to koszt, przy najoszczędniejszym wariancie pewnie rzędu około 10 mln zł, o ile nie więcej. Trochę drogo, jak na budowę drogi dla de facto jednej linii autobusowej. Henryka Głogowskiego "dotrze" do Kolejowej, przy tym tempie zabudowy Piastów IV, może za 20-30 lat, o ile w ogóle "dotrze" kiedykolwiek. Na chwilę obecną nie ma też potrzeby kończenia Henryka Głogowskiego, bo przy aktualnej agregacji ruchu wystarcza Rudnowska - Żarkowska. Przejazd autobusu w/w zaproponowaną trasą to góra 10 minut więcej, a korzyści dla mieszkańców znaczące.
22. Dodane przez Czytacz, w dniu - 26-01-2019 22:13
Teraz sami specjaliści od tras. Jak pół roku były plakaty, ogłoszenia, by zgłaszać wnioski i był nawet projekt tras i numerów to ciekawe ilu z powyższych się wypowiedziało. Rychło w czas.
23. Dodane przez DGL, w dniu - 26-01-2019 22:15
Na Kołłątaja nie ma możliwości zrobienia zatok , chyba ze przeniosą synagogę i wytną drzewa na tyłach kościoła . Natomiast na Piastowskiej jest dużo miejsca bo jest dwa razy szersza i nie potrzeba tu zatok budować.
24. Dodane przez GŁOGOWIANIN, w dniu - 26-01-2019 23:26
do kom. 6, czy normalny jesteś czy w głowie masz bałagan? Zapytaj się o bezcelowość budowy ,,akwarium", wydawaniem kasy z budżetu na kościół, nie kontrolowaniu wydatków w tej materii, masz czelność mówić coś o budowie teatru który zawsze istniał w tym mieście? Po co było odbudowywać zamek po wojnie? wiem że dla takiego ,,inteligenta" potrzeba dotacji socjalnych bo ciężko ci żyć bez nich. Zapewniam że zainwestowanie w siebie daje efekty i nie 3eba pleców. Skąd biorę się tacy ludzie jak ty?
25. Dodane przez Dawid, w dniu - 27-01-2019 10:19
Na Kołłątaja są już wyznaczone przystanki
26. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 27-01-2019 19:22
re 21 
Jeden kilometr drogi dwupasmowej o nawierzchni betonowej, a takie buduje się w Niemczech gdzie znają się na budowie dróg, to koszt 1,9 mln. Twoje 10 mln jest wzięte z sufitu. Do owych niecałych 2 mln trzeba dodać koszt wykupu gruntów od 10 tys. do 40 tys. za hektar. Wystarczy teraz policzyć, 1,3 km x 30 m = niecałe 4 hektary. Czyli 4 ha x nawet 40 tys. = 160 tys. Razem: 1,97 mln + 0,16 mln = 2,13 mln. Gdzie tych 10 mln? 
Inne korzyści.  
Droga spod kościoła pw. Miłosierdzia Bożego do stacji w Krzepowie dotychczasową trasą to minimum 3,5 km przez przejazd kolejowy na Żarkowskiej, często zamykany. Przejazd Żarkowską byłby bez sensu bo od przejazdu kolejowego do przystanku na Rudnowskiej to tylko 250 m. 
Nową drogą byłoby to 2 km bez wąskiej Żarkowskiej na której dwa autobusy miną się na styk.  
Linię autobusową można by zrobić dwukierunkowa na okrągło. Korzyści jeszcze większe od wymienionych przez Ciebie.
27. Dodane przez rano na pociag po ciemku, w dniu - 28-01-2019 00:40
a kiedy bedzie oswietlenie drogi na stacje w Krzepowie i choc z jednej strony chodnik,wytna krzaki, moze jakis parking,bo czesc Piastowa tam parkuje a nie ma miejsca wydzielonego,pasy na dziwnym skrzyzowaniu Rudnowska-Osadnikow-Kolejowa,lampy w polu sa a na stacje nie ma
28. Dodane przez rk, w dniu - 28-01-2019 22:03
ŚWIETNA INFORMACJA! Lubin już dawno uregulował numerację. Cieszę się, że moja opinia wysłana do KM jak i zapewne innych którzy o tym pisali została pozytywnie rozpatrzona! :)
29. Dodane przez Beti, w dniu - 29-01-2019 10:44
A co z darmową komunikacja miejska dla dzieci?!
30. Dodane przez asia, w dniu - 29-01-2019 11:26
do kom 29 proszę czytać artykuł ze zrozumieniem
31. Dodane przez marko, w dniu - 29-01-2019 14:22
do kom-29 Dzieci i młodzież ucząca się i studenci od 1 czerwca będą jeździły autobusami za darmo w Głogowie
reklama
32. Dodane przez Dago, w dniu - 31-01-2019 22:58
do wójt głogowski - 1 km drogi za 1,9 mln????????? Większej bzdury dawno nie czytałem. Gdzie ty żyjesz. W Niemczech, przy ich kosztach pracy tak tanio - no chyba że w euro..... 1,5 km chodnika na Kazimierza Wielkiego ma kosztować 2 mln zł - chodnika. Wejdź sobie np. na stronę conadrogach.pl - przykład pierwzzy z brzegu - Obwodnica Myśliny - 3,5 km - 40 mln, 2 pasy po 3,5 metra, w asfalcie, bez kanalizacji deszczowej chodników, parkingów czy dróg rowerowych, bo to droga krajowa ( obwodnica).
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust