Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Tylko jedna kasa jest czynna, a w niej niemiła pani – tak w największym skrócie można opisać sytuację na dworcu PKP w Głogowie, którą w „Temacie dla reportera” zgłosiła nam jedna z pasażerek.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Stałam w kolejce, a przede mną około 40 osób. Widzę jak ludzie niezadowoleni odchodzą od kasy, ale nie wiedziałam jeszcze o co chodzi. Wszystko się wyjaśniło, gdy sama doszłam do okienka i była moja
kolej. Był ogromny problem z kupnem biletów. Pani była arogancka i niemiła. Krzyczała na mnie i na inne osoby. Mówiła, że jesteśmy niedoinformowani, a ona nie służy za informację - opisuje cała sytuacje jedna z pasażerek.
O wyjaśnienie sytuacji poprosiliśmy w dolnośląskim oddziale PolRegio we Wrocławiu. Otrzymaliśmy mailem odpowiedź. - Za państwa pośrednictwem pragniemy serdecznie przeprosić za niewłaściwe zachowanie. Kasa biletowa w Głogowie jest kasą agencyjną, co w żadnym wypadku nie zwalnia pracownika od właściwego zachowania - odpowiedział nam Andrzej Piech z PolRegio.
Okazuje się też, że do wrocławskiego oddziału wpłynęła oficjalna skarga od klientki. - Przeprowadzone postępowanie wyjaśniające potwierdziło zarzuty i właścicielowi kasy zwrócono uwagę i ostrzeżono, że w przypadku powtarzających się incydentów podejmiemy dalsze kroki, do rozwiązania umowy włącznie - zakończył przedstawiciel przewoźnika.
1. Dodane przez podróżnik, w dniu - 12-02-2019 13:11 Tam chyba zawsze jest jedna kasa czynna. Często kupuje w kasie bilety i jeszcze nie spotkałem się z nieuprzejmą obsługą. Zawsze można kupić przez internet jak ktoś ma problem z komunikacją międzyludzką.
2. Dodane przez Marian, w dniu - 12-02-2019 13:19 Jedna kasa czynna na 40 osobowa kolejke? Nawet mnich tybetanski mialby problemy z zachowaniem cierpliwosci. Moze to nie pracownica, a PolRegio powinno zostac upomniane za taka organizacje pracy?
3. Dodane przez Egon, w dniu - 12-02-2019 13:53 Oprócz kasy powinien stanąć na dworcu automat do sprzedaży biletów, tym bardziej że ruch odbywa się tylko w dwóch kierunkach. O pojemnikach bagażowych nie wspomnę, jest to w końcu stacja czy nie?
4. Dodane przez adam, w dniu - 12-02-2019 14:14 Może POL Regio otworzy jeszcze z dwie kasy a nie będzie oszczędzał na etatach kasjerek. Jakoś na etatach Zarządu i Rady Nadzorczej z nadania politycznego nie oszczedzają.
5. Dodane przez Tymek, w dniu - 12-02-2019 14:54 Kłamstwo bo z pewnością przed kasą stoi 40 osób. Tyle może być oczekujących osób na terenie dworca. Często bardzo kupuję bilety w kasie i żaden pan i pani kasjerka nie była nigdy nie przyjemna. Babka kręci aferę a pewno była po informacje odnośnie trasy pociągu a z nią stały 4 osoby, które chcialy kupić bilet na zbliżający się za kilka mninut pociąg.
6. Dodane przez Glogowianin, w dniu - 12-02-2019 14:57 Każdy ma prawo miec gorszy dzień. Juz nie bądźmy tacy wymagający. Ciekawe czy ta pani skarzaca zawsze jest miła?
7. Dodane przez Ala, w dniu - 12-02-2019 15:18 40 osób do kasy w Głogowie?? Nawet przed Świętami nie ma takich kolejek:-)a mnie np irytuje jak chce kupić bilet,a niektórzy szczegółowo wypytują o której pociąg,skąd, dokąd,kiedy powrotny,dzwonią do zony,żeby zapytać czy na pewno kupić powrotny bilet itp.itd.
8. Dodane przez Gucio, w dniu - 12-02-2019 15:23 tak jak wszędzie ... pracownik musi wykonywać pracę za dwie , trzy osoby ... zmęczenie i stres ... i na dokładkę dostaję po głowie . Gdzie odpowiedzialność osoby za organizację pracy ? Gdzie państwowa inspekcja pracy ?
reklama
9. Dodane przez .,.,., w dniu - 12-02-2019 15:34 Miałem kiedyś przyjemność(a raczej nieprzyjemność) kupować bilet u tej pani.Zachowywała się bardzo chamsko była nieuprzejma traktowała klienta jak za starych czasów w PRL-u. Bardzo dobrze że ktoś w końcu zgłosił zachowanie tej pani do przełożonych.
10. Dodane przez emeryt, w dniu - 12-02-2019 16:03 do6 A jak nauczycielka w szkole wytarga twoje dziecko za kudły,to też powiesz,że każdy ma prawo mieć gorszy dzień?
11. Dodane przez ania, w dniu - 12-02-2019 16:59 Byłam w ten dzień na dworcu było to 21 stycznia było z 40 osób przede mna i za mna.i juz było słychać niezadowolenie klientów z obsługi tej Pani,osoby na pociąg bieżący kupowali bez kolejki ale był to czas przed feriami a bilety na intercity kupuje sie 30 dni przed odjazdem krzyczałą ta kasjerka,starsza pani aż trzęsłą sie i płakała że nie moze kupić biletu powrotnego do domu,ktoś inny chciał zapytac coś tam to znów kasjerka krzyczy że nie jest omnibusem i nie powie jakaś pani mówi że na szybie jest naklejka z literą "i"czyli informacja a naklejki ze 30 dni wczesniej kupuje sie bilet to nie ma to kasjerka krzycząc wynoś się kobieto.Dla mnie to było zenujące taka obsługa,dobrze ze ktoś naskarżył zal tych starszych ludzi co chcieli bilet i go nie dostali.
12. Dodane przez pasażer pkp, w dniu - 12-02-2019 17:37 Pan emeryt nie nadąża za zmianami w oświacie. Minęło 50 lat.Natomiast prawdą jest, że jedno okienko to za mało, np wtedy, kiedy po przerwie jest otwierane na 15 min przed odjazdem pociągu, a wcześniej ustawiła się długa i część stojących nie zdąży kupić bilet. To zapłaci w pociągu więcej, bo kasa była czynna. Znam to.
13. Dodane przez Adam, w dniu - 12-02-2019 17:56 A ja nie mogę zrozumieć tych ludzi, którzy ciągle kupują bilety w kasie. Oczywiście pomijam osoby starsze. Ale młodzi, trzymający bez przerwy smartfony w ręku nie potrafią z nich zrobić użytku.
14. Dodane przez ala, w dniu - 12-02-2019 19:06 do ad 13 ale kupując w kasie dowiesz się jakie masz zniżki np.rodzinne, dziecko niepełnosprawne z opiekunem karta duzej rodziny takie informacje tylko w kasie przez internet nie kupisz raz dwa biletu wiedząc co dla Ciebie korzystniejsze,a propos starsze osoby niestety jeszcze nie korzystaja z internetu tak jak w reklamach pokazuja ludzie starsi schorowani niedowidzący itd.wolą w okienku kupić bilet i nie być zależnym od kogoś.
15. Dodane przez .,.,., w dniu - 12-02-2019 20:02 artykuł jest o bezczelnej kasjerce a nie czy kupować bilet w kasie czy przez internet
16. Dodane przez ojtam, w dniu - 12-02-2019 20:45 zamknąć dworzec, postawić budkę jednoosobową na peronie - ala kasa biletowa - to dopiero będzie oszczędność.
17. Dodane przez ala, w dniu - 12-02-2019 21:17 do ad 15 ale ten artykuł dotyczył takiego zachowania własnie bo w ten dzień takie miała ta Pani kasjerka problem i ze sprzedażą i życzliwością do klientów.
18. Dodane przez fu, w dniu - 12-02-2019 21:17 NIE LADNIE JAK PAMIETAM TO NA DWORCU W GLOGOWIE ZAWSZE BYLA NIE MILA OBSLUGA
19. Dodane przez Dorota, w dniu - 12-02-2019 22:16 40 osób? Jeżdżę co kilka dni do Wrocławia i nigdy kolejek jakoś nie widziałam. Góra to 4 osoby. Nie zauważyłam też nikogo niemiłego w kasie. Zawsze było szybko, sprawnie i bezproblemowo. To jakaś ściema, pani pewnie coś było nie na rękę. Ludzie lubią podkładać innym kłody.
20. Dodane przez Częsta pasażerka, w dniu - 12-02-2019 22:33 Do ad 7 Ala: Zgadza się, często w piątki do kasy ustawia się ok 30-40 osób. Wielokrotnie jadąc do Wrocławia po pracy przede mną było ok 15 osób, a za mną znacznie więcej. Często o podobnej godz. ludzie kupują bilet w dwóch kierunkach: na Wrocław i Zieloną Górę. Jest to niesamowicie stresująca sytuacja dla wszystkich pasażerów oczekujących w kolejce po bilet. Czasami dochodzi do kłótni pomiędzy kupującymi, jeśli okazuje się, że prawie przed kasą znajdują się osoby, które kupują bilety na "jutro" czy na "za tydzień". Ostatnio pan z ochrony musiał zwrócić uwagę jednej pani. Przy okienku wisi kartka, że pierwszeństwo mają te osoby, których pociąg odjeżdża..., ale często jest tych osób z 80%. Jeśli jest otwarta tylko jedną kasą to mogłoby postawić choć 1-2 biletomaty, co znacznie przyspieszyłoby pasażerom zakup biletów.
21. Dodane przez Taśmol, w dniu - 12-02-2019 22:51 Niema za co
22. Dodane przez Becia, w dniu - 12-02-2019 22:55 Oj kolejki sie zdarzają i to nie rzadko. Nie raz słyszałam o niemiłej obsłudze.
23. Dodane przez podroznik, w dniu - 12-02-2019 23:11 Tez bylem wsciekly tj.przed feriami,kolejka,pani irytowala sie, przepuszczani kupujacy przed odjazdem poc.i przerwa,po godzinie jak wrocilem to rzeczywiscie bylo duzo ludzi i podejrzewam,ze pani jest zmeczona pracujac sama nie ma chwili wytchnienia i pasazerowie nie swieci. Kiedys byly dwie kasy czynne i poc bylo mniej
24. Dodane przez Częsty kupujący, w dniu - 13-02-2019 07:29 Czytając ten artykuł , dochodzę do wniosku że sami w naszym mieście nakręcamy złą atmosferę . Często kupuję bilety i obserwuję nas , przychodzimy na ostatnia chwilę kupić bilet a póżniej dramatyzujemy że kolejka , żadne z nas tego nie widzi ale musi się znależć ktoś winny . Nigdy nie było samokrytyki z naszej strony. Nawet gdy pociągi są na odjeżdzie nie widziałem aby kupujący bilet na parę dni naprzód sam poczekał te parę minut aż inni kupią bilet i wtedy podszedł do okienka. Ilekroć dochodzi do takich sytuacji , kasjerka prosi o cierpliwość i poczekanie paru minut , w tedy słychać od nas wyzwiska i zwalnianie . Zacznijmy od siebie wymagać a na pewno będzie nam lepiej się żyło.
25. Dodane przez Podróżna, w dniu - 13-02-2019 07:44 Co za kłamstwa wypisujecie. Kolejka jest przed przed odjazdem pociągu bo jak 100 osób na raz przyjdzie to nawet automat nie ma możliwości obsłużyć nas wszystkich. Pamiętajmy że nie mieszkamy na wsi i jak wszyscy się zejdziemy w jednym czasie zawsze będzie kolejka. A później pusto przy kasie.
26. Dodane przez Gość, w dniu - 13-02-2019 07:52 Zawsze dostaje pełną informacje w kasie i nigdy nie spotkałem się z arogancja i bezczelnością . Mało tego parę razy musiałem zwrócić uwagę kupującym bo używali słów wulgarnych.
27. Dodane przez teodor, w dniu - 13-02-2019 08:39 Do tego należy dodać nagłośnienie na peronach takie, że trzeba być kryptologiem aby zrozumieć co mówią.
28. Dodane przez Rocky, w dniu - 13-02-2019 09:35 Płaci i wymaga a usługa powinna być zadawalająca ujmując grzecznie.Proszę - dziękuję powinno być codziennościa ale pokora czasami z obu stron jest wskazana.A w Lubinie jest z automatu i wszystko hula ale jak się inwestuje w zieloną wyspę to krzyk płaczu słychać
29. Dodane przez Marek, w dniu - 13-02-2019 10:11 Spotkałem się na głogowskim dworcu z tak szybką i kompetentną obsługą iż zauważyłem że najsłabszym elementem systemu okazał się komputer i drukarka. Kupowałem bilet daleko i na dodatek z rowerami. Pozdrowienia dla Pana Nadkasjera.
30. Dodane przez do kom 29, w dniu - 13-02-2019 13:32 Potwierdzam. Kasjer, który tam pracuje jest w porządku. Szybko i sprawnie.
31. Dodane przez janusz, w dniu - 13-02-2019 14:25 Zawsze jak pytałem konduktora dlaczego nie postawią tej maszyny do sprzedaży biletów to odpowiedź brzmiała "nie będzie bo zniszczą". Czyli wychodzi na to że te kamery nie działają a ochrona to pic na wodę?
32. Dodane przez A, w dniu - 13-02-2019 19:55 Na naszym dworcu nie kasjerka jest problem lecz podróżni, którzy podchodzą i nie wiedzą gdzie chcą jechać. Parę razy byłam świadkiem jak chcieli bilet do miejscowość gdzie nie ma stacji. W tedy pokazują swoje oblicze ,wykrzykuja co to za kolej dawniej tam jeździły pociągi. Wówczas często wyzywaja kasjerow od niedouczonych i nie będę przytaczala jakich jeszcze słów używają obraźliwych. Ja na ich miejscu bym wyszła przed okienko i zrobiła porzadek. Wynika z tego jasne przesłanie, psychologia tłumu, ludzie wszędzie umia się zachować na poczcie, lekarza w aptece ale tam gdzie są inkognito wychodzi z nich najgorszy sort ludzi . Chcesz być kultularnie obsłuży sam zachowaj kulturę.
33. Dodane przez Krystyna, w dniu - 14-02-2019 05:58 Chciałabym podziękować obsłudze kasowej , za szybka obsługę pasażerów , oni nie tylko sprzedają bilety i informują nas o przejazdach. Jako jedyni są na tym dworcu osobami do których możemy się zwrócić o pomoc , w razie zostawienia bagażu w pociągu. Powinniśmy bliżej się przyjrzeć ich pracy , zobaczyć z czym się do nich zwracamy i o co mamy pretensje , rozmienianie pieniążków bo potrzebujemy 2 zł na WC i pretensje tak jak by od nich zależało czy są brudne ,nagłośnienie od dłuższego czasu szwankujące , mimo że ostatnio wyświetlają nam się pociągi przyjeżdżające i odjeżdzające nie patrzymy, to kasjerzy nam powinni powiedzieć [ zapomnieliśmy czytać] Odwieczny problem z peronami , oni nic nie mają wspólnego, wyświetlone , nikt ich nie informuje na który wjedzie ,A teraz zastanówmy się do kogo mielibyśmy się zwracać jak byśmy nie mieli kozła ofiarnego? Pamiętajmy jedno szanuj innego jak siebie samego
34. Dodane przez xyz, w dniu - 14-02-2019 17:49 Z tym, że jest niemiła akurat się zgodzę, chciałem kupić 2 minuty po czasie bilet na PKP Intercity to mnie zwyzywała że ona pracuje 14 godzin i zatrzasnęła roletę przed nosem. Rozumiem, że po czasie ma prawo nie sprzedać - jej decyzja, ale podnoszenie głosu na klienta i wyzywanie go jest zwykłym chamstwem i PRLowskim przeżytkiem. Gdybym miał wtedy czas, na pewno bym tej sprawy w ten sposób nie zostawił, a sam ten artykuł świadczy o tym, że pracownica powinna zostać przeszkolona w kwestiach komunikacji międzyludzkiej
35. Dodane przez Zofia, w dniu - 15-02-2019 20:42 Często jeżdżę do Wrocławia i muszę stwierdzić że nerwowo bywa kiedy przed odjazdem kolejka duża . Nie o ilość osób chodzi ale drukowanie trwa i trwa . Pan kasjer miły człowiek . , pani jest za karę . Trudno . Ale automat biletowy jest potrzebny i to szybko .
36. Dodane przez Zofia, w dniu - 15-02-2019 20:48 Dodam że informacja na peronach z głośników to bełkot . Postawić tam odpowiedzialnego za to człowieka i niech posłucha bełkotu .
37. Dodane przez Askd, w dniu - 16-02-2019 09:17 Codziennie jeżdżę do pracy i kupuję bilety, jeszcze się nie spotkałam z niemałym kasjerem czy kasjerką w kasie biletowej. Zawsze miła i życzliwa obsługa. Pozdrawienia dla kasjerów
38. Dodane przez Mikołaj, w dniu - 16-02-2019 10:16 Często kupuje tam bilet , obsługa miła i sprawna , pani zawsze uśmiechnięta i chętna do pomocy
39. Dodane przez aadd, w dniu - 16-02-2019 11:01 Kupuję bilety dość często i jeszcze mi się nie zdarzyło trafić na nie miłą obsługę. Sprawna, miła oraz pomocna obsługa za każdym razem
40. Dodane przez DORA, w dniu - 18-02-2019 11:53 Szanowny Panie redaktorze ,kto wymyślił tą bzdurę o złych kasjerach ???? Może trzeba zainteresować się megafonem . Bardzo proszę o pilne zajęcie się megafonem (...)
reklama
41. Dodane przez Do Askd, w dniu - 10-03-2019 10:23 Super obsługa, że aż trzeba codziennie kupować bilety jeżdżąc do pracy, zamiast kupić bilet miesięczny.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.