Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
22
Listopada 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Cecylia, Marek
Do końca roku 39 dni.
Start arrow KGHM arrow Kim dzisiaj jest młody człowiek? Jakie ma autorytety i co chce robić

Wspólnie o przyszłości młodzieży Zagłębia Miedziowego

Kim dzisiaj jest młody człowiek? Jakie ma autorytety i co chce robić

11.12.2019. Radio Elka, Tomek Jóźwiak

(fot. kghm.com)
O tym, jak młodzież z Zagłębia Miedziowego widzi swoją przyszłość, jakie są nadzieje, postawy życiowe i oczekiwania młodych, a także z jakimi trudnościami się borykają oraz jak ich ustrzec przez ryzykiem związanym z uzależnieniami. O tym rozmawiali uczestnicy konferencji pod hasłem: "Razem dla młodzieży" zorganizowanej wspólnie przez spółkę KGHM Polska Miedź S.A i władze Legnicy. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Konferencja była swego rodzaju klamrą spinającą trwający od maja tego roku program, który adresowany był do młodzieży z 17 szkół Zagłębia Miedziowego. Samą realizację projektu poprzedziło pionierskie badanie z udziałem niemal 1500 nastolatków, których zapytano, jak widzą przyszłość i na jakie problemy napotykają na drodze do realizacji swoich marzeń i celów.

- Dwadzieścia lat temu, kiedy mówiliśmy o problemach młodzieży, dominowało takie podejście
wyspecjalizowane: różne rodzaje profilaktyki od różnych problemów. Osobno alkohol, osobno narkotyki, osobno HIV i AIDS. Tych tematów można byłoby mnożyć, bo dzisiaj pojawiają się nowe, jak choćby dopalacze. W działaniach społecznych bardzo często to oznacza reagowanie pod presją różnych zdarzeń. Gdzieś zdarzyło się samobójstwo, to wszyscy pomagamy, pojawiły się dopalacze, to cała Polska o tym mówi i chce przeciwdziałać tym używkom i w ten sposób rytm działania wobec młodzieży wyznaczają czasami pewne sytuacje, które są ważne i dzieją się w danym momencie. Przyczyny różnych zagrożeń są podobne, czynniki, które chronią młodzież przed różnymi zagrożeniami są podobne -
mówi Szymon Grzelak, prezes zarządu Instytutu Profilaktyki Zintegrowanej.

Przeprowadzone przez Instytut Profilaktyki Zintegrowanej badania dały przekrojowy obraz młodzieży z Zagłębia Miedziowego. Wyniki wskazały, że 79 procent nastolatków już teraz przewiduje, że w wieku 30 lat będą w związku małżeńskim i będą rodzicami. 67 procent z nich planuje mieć dwójkę dzieci. Wyraźna większość młodzieży wskazała matkę i ojca jako swoich najważniejszych przewodników życiowych.

- Jest kilka powodów, dla których my angażujemy się w społeczne przedsięwzięcia. Pierwszy podstawowy powód jest taki, że żaden z naszych pracowników, a są to dla nas najważniejsi ludzie, nie jest tylko i wyłącznie pracownikiem. Nam bardzo zależy na ludziach, którzy kierują się wartościami, którzy mają zasady i dobre motywacje, którzy są zaangażowani w pracy, ale też tacy, którzy są zadowoleni i usatysfakcjonowani ze swojej pracy. To wszystko nie bierze się znikąd. Żebyśmy takich ludzi mieli, żeby tacy ludzie z nami pracowali muszą rzeczywiście brać się ze środowiska, które jest im przyjazne - mówi Lidia Marcinkowska - Bartkowiak, dyrektor ds. komunikacji KGHM.

KGHM finansuje wiele projektów skierowanych do młodych ludzi, a poprzez projekt "Razem dla młodzieży" rozszerzono zakres pomocy o diagnostykę wyzwań i profilaktykę zagrożeń, z jakimi się borykają.
 
Komentarze (3)
1. Dodane przez joe, w dniu - 11-12-2019 13:26
Wow, prezes zarządu Instytutu Profilaktyki Zintegrowanej.Idzie to jakoś z takiej roboty wyżyć? I kto taki instytut finansuje? Mam nadzieję że nie budżet państwa.
reklama
2. Dodane przez XYZZ, w dniu - 11-12-2019 16:00
No właśnie kim??? Oprócz wyjątków, to taki co chciałby do południa spać i żeby mu za to płacili, mogliby też za granie na komórce. Zabawić się, maryśkę walnąć, napić się, laskę na noc zerwać, bluzgać na lewo i prawo, bez względu kto się znajduje w pobliżu, swoim 25 letnim BMW pokazać na drodze kto tu rządzi. Można by jeszcze pisać i pisać. Wszystkich młodych NORMALNYCH choć to nie dotyczy,przepraszam.
3. Dodane przez Zbychu, w dniu - 07-01-2020 16:18
Młodzi, zdolni i tak stąd wyjadą by pracować za konkretne pieniądze, a nie te ochłapy co płaci KGHM.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust