Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
25
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow KGHM arrow Jak KGHM walczy z koronawirusem

Odwołane konferencje, wstrzymane delegacje, alkomaty na wysięgnikach, starsi pracownicy w domach

Jak KGHM walczy z koronawirusem

10.03.2020. Radio Elka, Tomek Jóźwiak


(Fot. Archiwum)
Władze KGHM reagują na wzrost zagrożenia koronawirusem. W trosce o zdrowie swoich pracowników i ich rodzin, miedziowa spółka wdrożyła specjalne procedury. Odwołano wszelkie zorganizowane spotkania konferencyjne, wstrzymano służbowe delegacje, uruchomioną specjalną infolinię i skrzynkę pocztową. Pracownicy firmy, którzy ukończyli 65. rok życia mogą pozostać w domach. Spółka poinformowała też, że mimo protestów niekórych związkowców, górnicy i hutnicy nadal będą badani na wykrywalność alkoholu, ale alkomaty będą na specjalnych wysięgnikach. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W kraju potwierdzono już 21 przypadków zarażenia się koronawirusem. Sytuacja jest bardzo poważna, dlatego w wielu dużych firmach wprowadzane są specjalne procedury ostrożności i prewencji. W trosce o swoich pracowników i ich rodzin, nadzwyczajne środki bezpieczeństwa wprowadziła m.in. spółka KGHM.

- Kierując się troską i poczuciem obowiązku za zdrowie i bezpieczeństwo pracowników, decyzją prezesa zarządu, Marcina Chludzińskiego, w KGHM Polska Miedź
wprowadzono szczególne procedury ograniczające ryzyko zakażenia koronawirusem. Wytyczne mają charakter prewencyjny, wszystkie działania odpowiadają rekomendacjom Światowej Organizacji Zdrowia, Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego oraz są zgodne z przyjętą w ubiegłym tygodniu rządową ustawą ws. szczególnych rozwiązań związanych z koronawirusem -
mówi Lidia Marcinkowska-Bartkowiak, dyrektor naczelny ds. komunikacji KGHM.

Do odwołania wstrzymane zostały wszystkie służbowe delegacje zagraniczne oraz udział pracowników KGHM w krajowych konferencjach i szkoleniach. Nie odbędzie się np. zaplanowana w najbliższy czwartek w sali im. Jana Wyżykowskiego konferencja: "Strategia rozwoju Zagłębia Miedziowego - szanse i zagrożenia". Pracownicy spółki, którzy ukończyli 65. rok życia mogą skorzystać z możliwości pozostania w domu. KGHM uruchomił specjalną infolinię oraz skrzynkę pocztową dla pracowników (887-843-612, pytaniaHR@kghm.com). Można tam zdobyć wszystkie informacje dotyczące zarządzenia, zasad i trybu pracy w spółce. Dodatkowo we wszystkich środkach przekazu funkcjonujących w KGHM (intranet, kghm.tv, plakaty, tablice informacyjne) na bieżąco przekazywane są aktualne zalecenia i komunikaty Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.

- Spółka od czasu pojawienia się doniesień o potencjalnym zagrożeniu koronawirusem w Polsce, zintensyfikowała działania profilaktyczne we wszystkich oddziałach. Pracownicy mają zapewnione środki higieny i dezynfekcji oraz instrukcje dotyczące zachowania profilaktyki i podstawowych zasad higieny - dodaje Lidia Marcinkowska-Bartkowiak.

Mimo apeli i zastrzeżeń Związku Zawodowego Pracowników Dołowych przy ZG Rudna, spółka nie zrezygnuje z badania swoich pracowników alkomatem.

- Obowiązkowe badania na obecność alkoholu będą kontynuowane z użyciem specjalnych wysięgników zapewniających maksimum bezpieczeństwa osobom przeprowadzającym badania - tłumaczy dyrektor naczelna ds. komunikacji KGHM.
 
Komentarze (179)
1. Dodane przez misza, w dniu - 10-03-2020 20:38
alkomaty na wysięgnikach buhahahahhah ,kilka setek ludzi dmucha w jeden alkomat BRAVO BRAVO
2. Dodane przez Xxx, w dniu - 10-03-2020 20:40
A czy dziewczyny w lubinpex bufety i wydawalnie dostaną maski i płyny do dezynfekcji rąk
3. Dodane przez Dex, w dniu - 10-03-2020 20:45
Gdzie są zapewnione środki do dezynfekcji ?!? Bujda na resorach
4. Dodane przez Ryszard, w dniu - 10-03-2020 20:47
- Obowiązkowe badania na obecność alkoholu będą kontynuowane z użyciem specjalnych wysięgników zapewniających maksimum bezpieczeństwa osobom przeprowadzającym badania. 
Tak się martwią o ochroniarzy a co z ludźmi którzy dmuchają w te obślinione alkomaty z odległości kilku centymetrów ???
5. Dodane przez Tom, w dniu - 10-03-2020 20:49
Pani dyrektor tłumaczy: zapewniamy maksimum bezpieczenstwa osobom przeprowadzającym badania ,a jakie bezpieczenstwo zapewniono osobom badanym alkomatem?
6. Dodane przez Msriuszk, w dniu - 10-03-2020 20:52
Hahaha ale ja dmucham i powierze się odbija mi w twarz. To jaka to jest higiena? Ech, szkoda słów.
7. Dodane przez Xyz, w dniu - 10-03-2020 20:53
Ten wysięgnik to kogo ma chronić? Strażnika? Bo na pewno nie pracownika, który jeden za drugim dmucha w jeden ustnik.. porażka
8. Dodane przez meers, w dniu - 10-03-2020 20:54
,,Pracownicy mają zapewnione środki higieny i dezynfekcji,, śmiechu warte jeszcze nie wdziałem możne w centrali ale na kopalni nic takiego nie ma
9. Dodane przez Jan, w dniu - 10-03-2020 21:01
A jaka ochronę zapewnią pracownikom którzy dmuchaja jeden po drugim w ten sam ustnik wielokrotnego użytku.
10. Dodane przez Xxx, w dniu - 10-03-2020 21:04
Czytając to śmiać mi się chce specjalnie wysięgnik do alkomatow. Już nie mają co wymyślać. Panie dyrektorze czemu sam się nie podajesz badaniom trzeźwości wchodząc na zakład pracy. Czekam tylko do pierwszego przypadku zarażenia wirusem w kghm. Ciekawe co wtedy pan dyrektor zrobi... Ja się wtedy będę śmiał co poczniesz... alkomaty z kondonem
11. Dodane przez cdn, w dniu - 10-03-2020 21:05
Pracownicy firmy, którzy ukończyli 65. rok życia mogą pozostać w domach...przecież to emeryci....jaja sobie robicie??????????????????????????
12. Dodane przez Misiek, w dniu - 10-03-2020 21:06
Na stołówkach w HMG syf i brud. Sanepid jak ma przyjechać to musi dostać pozwolenie. Jak je dostanie, to już wszyscy wiedzą że będzie.  
Co znaczy że pracownicy mają zapewnione środki do dezynfekcji?  
Do tej pory na łaźniach pleśń, a sprzątane jest na odczepne, tylko to co widać, oszczędzając środki.  
Więc wystarczy 1 przypadek na hucie i pozamiatane.
13. Dodane przez Polak, w dniu - 10-03-2020 21:09
A nikogo nie interesuje to że w Warszawie nikogo nie ma z panującym wirusie? To jakiś cud gzie jest zbieranina ludzi z całego świata
14. Dodane przez Xyz, w dniu - 10-03-2020 21:12
Mam pytanie: czy te specjalnie wysięgniki mają odpowiednie atesty?
reklama
15. Dodane przez Skalnik, w dniu - 10-03-2020 21:14
"Odwołano wszelkie zorganizowane spotkania konferencyjne, wstrzymano służbowe delegacje" widać kogo to chroni, - tych u góry, bo na jakie konferencje i delegacje jeżdżą górnicy...? Swoich to chronią... a My dołowi po kilkudziesięciu w jednej klatce...
16. Dodane przez men, w dniu - 10-03-2020 21:18
a co z osobami np. z astma ? zmianami w płucach ? Też są w grupie ryzyka. Może ankieta imienna - i niech zdecyduje lekarz wzywając na badanie ?
17. Dodane przez Żenada, w dniu - 10-03-2020 21:45
Prezes na filmie musi pokazać jak dmuchać w alkomat z wysięgnikiem
18. Dodane przez Częstokloc, w dniu - 10-03-2020 21:45
A już myślałem że na bramach będą strażnicy, w jednej ręce alkomat a w drugiej termometr.
19. Dodane przez czytelnik, w dniu - 10-03-2020 21:47
Ludzie gdzie jestecie poważna sprawa a tu takie bajery. 
Dali by choć na jakiś czas z tymi alkomatami, a tu BARAN wymyślał wysęgnik.Paranoja i debilstwo...
20. Dodane przez Częstokloc, w dniu - 10-03-2020 21:50
A jak przebadają górnika który będzie miał maskę na twarzy ? Ma ją ściągnąć ?
21. Dodane przez Dmuchajacy, w dniu - 10-03-2020 21:52
Podczas tego dmuchania, ustnik bardzo często dotknie ust dmuchajacego. O jakich środkach ostrożności mowa???
22. Dodane przez Zalosne, w dniu - 10-03-2020 21:57
Kabaret! Wstyd! Jestem przeciwko ludziom pod wpływem w pracy! Ale! Dmuchanie jeden po drugim... to dbanie o to aby jeden po drugim sie zarażał czytaj.l. Dbanie o szkodę zakładu! I pracowników! Dmochamy co 30sek jeden po drugim powietrze odbija sie w nas.... z bakteriami poprZednich! Na co te wysięgniki!!!!??? PrEdiez one nie chronią od powietrza i bakterii poprzedniego i tak trzeba dmuchać. 5-10cm odległości w alkomat! Niech przyjdzie koronowirus to szybko bedzie papką w gatkach i zniosą ale bedzie za późno... Polak mądry po szkodzie...ludzie tu chodzi o bezpieczeństwo i dobro zakładu!
23. Dodane przez nagrode mu dac, w dniu - 10-03-2020 21:58
przeciez alkomat z wysiegnikiem toz normalnie wniosek racjonalizatorski, ja bym za to zaplacil jak za wynalazek. a propos jak wyglada taki alkomat z wysiegnikiem? ktos cos wie? :) czy to taka selfie rąsia czy jak?
24. Dodane przez koziolek, w dniu - 10-03-2020 22:34
Jakie środki dezynfekujące? Gdzie one są dostępnę? Chyba w biurowcach. Poza jakimis smiesznymi plakatami jak myc rece nic wiecej sie nie dzieje. A gdzie te reca pod ziemia w cieplej wodzie myc?
25. Dodane przez Klop, w dniu - 10-03-2020 22:36
Przecież dmuchając w alkomat wydychane powietrze się od niego odbija i epidemia kopalniana gotowa ale cóż. A co jeżeli przyszedłbym w maseczce i bym chciał dmuchać przez nią?
26. Dodane przez Rychu, w dniu - 10-03-2020 22:42
Nikt wam nie ufa Krety. Wiem ze jak zlikwidujemy alkomaty to będziecie przychodzić pijani.
27. Dodane przez Jjko, w dniu - 10-03-2020 22:48
Procedura kupna środków odkażających powinna być maksymalnie skrócona, żeby móc szybko działać...
28. Dodane przez Antel, w dniu - 10-03-2020 22:49
ja proponuję wędkę wziąć i na niej podawać alkomat, może się ktoś złapie
29. Dodane przez Vitek, w dniu - 10-03-2020 22:58
A może by tak zacząć badać czy wchodzący do pracy ma gorączkę?
30. Dodane przez emeryt, w dniu - 10-03-2020 23:00
Z kim walczy kombinat ? Na pewno nie z koronawirusem, nie da się walczyć z czymś czego (jak narazie) nie ma ! Jedna wielka ściema, zero profilaktyki. Alkomaty na wysięgnikach NIKOGO nie uchronią jeśli tylko pojawi się wirus. Po 50 osób na piętrze klatki, każdy może być potencjalnym nosicielem, może obowiązkowe maski z paczkomatów ? Góra zawsze dbała i dba tylko o siebie, ale nie daj Boże, pojawi się to dziadostwo to co będzie z KGHM ? Co będzie z zagłębiem ? Szpital polowy pod ziemią ? Jak zawsze propaganda i puste gadanie. Nie wiesz czy kolega przypadkiem nie jest nosicielem, nie wiesz nawet czy TY nim jesteś. Czas na działania a nie pieprzenie o wysięgnikach alkomatowych (że tego jeszcze nikt nie opatentował). Góra jest całkiem odcięta od rzeczywistości, szkoda gadać.
31. Dodane przez Górnik, w dniu - 10-03-2020 23:20
Dlaczego nie zastąpią alkomatu termometrem, przecież tu nie chodzi o higienę w pracy bo jej w kopalni nie ma i nie będzie, Najważniejsze żeby nie wpuścić chorego na zakład bo będzie pozamiatane,
32. Dodane przez ZZPPM, w dniu - 10-03-2020 23:36
Jeśli ktoś z KGHM się zarazić to kierować sprawy do sądów o świadome narażanie zdrowia lub życia i domagać się wysokich odszkodowań, może wtedy (...) na górze przejrzą na oczy a nie będą oszczędności na ribolach robić,przykład najtańsze rękawice czy byle jakie ubrania robocze
33. Dodane przez Anatol, w dniu - 11-03-2020 01:12
To może niech wartownicy rzucają maszynkę, robił niech dmuchnie i odrzuci, nie lepiej panie śmieszny prezesie, zaoszczędzicie na wysięgnikach, przecież oszczędności są na pierwszym miejscu
34. Dodane przez lili, w dniu - 11-03-2020 02:02
Normalnie kwadratura koła. Nie potrafią rozwiązać tak prostego problemu a kierują całym kombinatem.
35. Dodane przez wima, w dniu - 11-03-2020 02:06
Jakim cudem KGHM funkcjonował kiedy nie było alkomatów ?
36. Dodane przez DobraZmiana, w dniu - 11-03-2020 02:35
No cóż ... takich mamy prezesów i dyrektorów z tzw Dobrej Zmiany . W nosie mają zwykłych pracowników , tak jak w nosie ma wszystkich Polaków ta ekipa. A pomysł z wysięgnikami do alkomatów niczym z filmów Barei .
37. Dodane przez Xoxo, w dniu - 11-03-2020 05:05
Trzymają dziadków, którzy dawno powinni być na emeryturze i chwalą się, że mogą teraz pracować zdalnie. Parodia a nie firma. Dopóki pierwsza osoba nie zachoruje to nic się nie zmieni.
38. Dodane przez Adam, w dniu - 11-03-2020 06:03
Na hucie w Głogowie nikt w biurowcu nie dmucha ...dmucha bydło panie prezesie? Zobaczymy jak bedzie pierwszy przypadek czy zamkniecie stołówkę wydział i szatnie zobqczymy kwestia czasu.
39. Dodane przez Sg1, w dniu - 11-03-2020 07:17
Jeden zwolennik odstąpienia od dmuchania właśnie został złapany na bramce o 23.40 z wynikiem 2 promile. Odkażał się najwidoczniej.
40. Dodane przez VIP, w dniu - 11-03-2020 07:25
Na wysięgnikach dlatego by kontrolujący się nie zaraził!!!
41. Dodane przez Krzykacz, w dniu - 11-03-2020 07:45
Jak zlikwidujemy alkomaty to będziecie przychodzić pijani.
42. Dodane przez ktos, w dniu - 11-03-2020 07:56
Najbardziej krzyczą ci co piją a że jest możliwość to czemu nie korzystać... Fak faktem że w tej pracy najbardziej będzie możliwe zarażenie tym bardziej że za parę miesięcy zacznie się okres urlopowy...
reklama
43. Dodane przez (...), w dniu - 11-03-2020 07:57
Przestań siać propagande nawet jak kogoś zlapali to napewno nie miał 2 promili . Wiesz kogo łapią takich co mają wynik blisku zero . Gdzie samochodem możesz jechać. Kiedyś może bym w twoje wypociny uwierzył ale od dekady można je między bajki wsadzić. Już bajkę z pijanym pomidorem słyszałem zaraz dojdą inne warzywa ?
44. Dodane przez A., w dniu - 11-03-2020 07:58
Te alkomaty teraz to skandal. Nawet policja odstąpiła z ich używania na rzecz takich z jednorazowym ustnikiem, bo realne zagrożenie jest i to ogromne. Mogę wybiórczo zastosować na ten czas alkomaty z istnieniem jednorazowym. Skandal.
45. Dodane przez znachor, w dniu - 11-03-2020 08:29
oglądajcie TVP to szczepionka na koronawirusa
46. Dodane przez XXL, w dniu - 11-03-2020 08:34
POTENCJALNE ZAGROŻENIE to jest np. ze strony Rosji wykopmy okopy i czekajmy w nich na atak A tak na poważnie to ile osób choruje na grypę ile ginie w wypadkach czy umiera itp.KOMUŚ NA TEJ PANICE ZALEŻY KTOŚ NA NIEJ ZAROBI ZACHOWAJMY ZDROWY ROZSĄDEK HIGIENĘ I BĘDZIE OK
47. Dodane przez Hutnik, w dniu - 11-03-2020 08:56
Jak niezlikwidujecie to wogóle nieprzyjdziemy bo będziemy na 2tygodniowej kwarantannie a czas przyjazdu firm na remont już sie zbliża parę tysięcy ludzi z całego kraju na raz będą jaja oj będą
48. Dodane przez Gość, w dniu - 11-03-2020 09:03
KGHM to najbardziej zakłamana i obłudna firma w naszym regionie. Górniku i hutniku, nie obchodzi ich nasze zdrowie. Pracujni umieraj, albo nie dostaniesz grupy i kwartalnej. A jeszcze będą nas straszyć zwolnieniem. To jest cały KGHM.
49. Dodane przez Centurionsrurion, w dniu - 11-03-2020 09:05
Chronią biurowiec. Biurowiec o 15.15 zawija się do domu i zakład funkcjonuje. Jak wirus zawita np. na sterownię, wtedy się prezes (...).
50. Dodane przez Pan X, w dniu - 11-03-2020 09:43
Dmuchanie masowa stwarza potężne zagrożenie, dziwię się że jeszcze tego nie odwołali. Jeżeli chcą dalej kontynuować ten proceder, niech robią wybiórczo, z zastosowaniem ustnika jednorazowego a najlepiej jeżeli mają podejrzenie, że ktoś jest wypity (czyli zgodnie z prawem). Teraz to nie jest czas na pokazywanie kto jest silniejszy. Jest światowa epidemia i dobrze by było w końcu to zrozumieć.
51. Dodane przez Pracownik, w dniu - 11-03-2020 10:31
Zmieńcie alkomaty na takie , co po wydmuchnkeciu powietrza nie odbija się i nie leci pracownikom w twarz A nie na jakiś wysiegnikach, to wcale nie ochroni pracowników. Nie zrobiliście nic dla nas tylko zapieprzać mamy na wasze tłuste brzuchu!
52. Dodane przez Uzo, w dniu - 11-03-2020 10:35
Dlaczego tak pracownicy biją się tego alkomatu .Jak policja bada to nikt się nie sprzeciwia .Najwidoczniej pracodawca ma powód żeby badać. Przecież wiadome jest że na kopalni piją. Sami się tym chwalą.
53. Dodane przez do 52., w dniu - 11-03-2020 10:52
Proponuje iść i dmuchać codziennie, zobaczymy czy to takie fajne. Szkoły zamykają, a w kghm tylko czekają ilu wydmucha coś ponad 0.0, żeby tylko zmniejszyć zatrudnienie bo o to tu chodzi. prezesom nie chodzi o bezpieczeństwo tylko redukcję zatrudnienia. Starych sie łapie na wszystkim, a młodzi za takie pieniądze jak prponuje kghm na starcie robić nie chcą, pomimo że dostają wyższe grupy niż pracownicy z długoletnim stażem.
54. Dodane przez do, w dniu - 11-03-2020 10:53
A co do policji. Policja zrezygnowała z masowych kontroli przy użyciu tzw. "świeczki", w razie podejrzenia używają alkomatów z wymiennymi ustnikami.
55. Dodane przez Rocky, w dniu - 11-03-2020 11:27
Górnicy Zarząd są pomiędzy młotem a kowadłem /od zawsze narażeni są na wszystko co złe.Wytrzymać próbę czasu.Szczęść Boze. Albo do wygaszaczy kopalń o Po-moc się zwrócić i będzie Po-bulu.
56. Dodane przez Pracownik KGHM, w dniu - 11-03-2020 11:43
Dzisiaj byłem na SW1. Badanie alkomatem po staremu bez żadnego "wysięgnika", tylko pani strażnik miała ubrana rękawiczkę, którą trzymała alkomat. MASAKRA
57. Dodane przez Zbyszek, w dniu - 11-03-2020 11:54
Do kom 52,pracownicy nie boją sie alkomatu ale codzienne badanie uwłacza godności człowieka-wszystkich na bramie traktuje sie jak pijaków i złodziei
58. Dodane przez Obserwator, w dniu - 11-03-2020 11:57
KGHM kpi sobie z gorników, jesteśmy tylko mięsem i nic więcej. Tak naprawdę oni się nie przejmują nami i naszym zdrowiem.
59. Dodane przez Janusz, w dniu - 11-03-2020 12:32
Jaki to problem wrócić do tego co było wcześniej czyli kontrolę wyrywkowo lub w razie podejrzenia,to straszne że zaparli się nie bo nie
60. Dodane przez Nowy emeryt, w dniu - 11-03-2020 12:38
Podpowiem szlachcie z kghm by każdego pracownika wchodzącego na zakład testować na obecność alko poprzez kontrolę zawartości we krwi Nie liczą się z nikim i zawsze traktowali fizycznych gorzej jak bydło
61. Dodane przez Karol, w dniu - 11-03-2020 12:38
Ludzie!! Gdzie Wy żyjecie?? - chyba lepiej, że coś robią a nie, że czekają nie wiadomo na co. Alkomat ZASYSA powietrze . Koniec. Kropka. Dmuchać a nie narzekać na wszystko....
62. Dodane przez Ziom, w dniu - 11-03-2020 12:47
Do karol 61, co ty piszesz (...), alkomat zasysa powietrze hahahaha... chyba ty zasysasz, nie powiem co
63. Dodane przez Wioletta, w dniu - 11-03-2020 12:49
Dyskusja o koronowirusie sprowadzona do przyzwolenie na picie w pracy lub przychodzenie po kielichu! Śmieszne to. Pokazuje poziom tej gawiedzi pracujące! Wstyd!
64. Dodane przez Ja, w dniu - 11-03-2020 13:19
Zasysa powietrze ? Który to taki alkomat ?  
Widać że nie miałeś z tym do czynienia.. 
Tu chodzi o bezpieczeństwo i życie A nie dmuchać czy nie.  
Niestety,trzeba wstrzymać alkomaty albo zamknąć kopalnię. Mindralo
65. Dodane przez Mario, w dniu - 11-03-2020 13:20
Mają wysięgniki, alkomat zasysa powietrze a nie wyrzuca. Jaki problem??? Kontrole są i będą więc radzę się przyzwyczaić a nie uprawiać ulubiony sport Polaków czyli narzekać na wszystko i wszystkich. Ogarnijcie się!!
66. Dodane przez MW, w dniu - 11-03-2020 13:22
Wdrożono specjalne procedury martwiąc się o pracowników i ich rodziny otwarto specjalną infolinię i skrzynkę pocztową. Jak na taki zakład pracy to wydaje mi się że jest wystarczająco... Wydaje im się, że ten wirus zaatakuje najpierw skrzynkę pocztową i ostrzeze prezesa że wchodźi na teren kopalni bez przepustki. Kpiny
67. Dodane przez Tom, w dniu - 11-03-2020 13:32
Są w tej firmie służby BHP? co w tym temacie robią? Co na to PIP?
68. Dodane przez Tygrys, w dniu - 11-03-2020 13:50
Czy KGHiM na piśmie napisze że dmuchane alkomaty daje 100% że nikt się nie zarażi...
69. Dodane przez Kilof, w dniu - 11-03-2020 13:57
Ciekawe jak naprawdę jakiś Górnik złapie koronavirusa,co będzie???? 
Wtedy całą załogę zarazi i epidemia gotowa!!!
70. Dodane przez Operator SWW, w dniu - 11-03-2020 14:13
Na R9 na przodku widziałem koronawirusa ale nie zbliżałem się do niego powiedział mi tylko że jest tu fajnie ciepło i wilgotno i zostaje do swiat
71. Dodane przez Tasmol, w dniu - 11-03-2020 14:17
Zg Lubin wczoraj na nocce na mojej taśmie jechał kornawirus pomachał mi i pojechał na skip będzie czaił się na alkomacie
72. Dodane przez aaa, w dniu - 11-03-2020 14:27
Niech Dyrektor mi jedno wytłumaczy. 
Dlaczego wszyscy dmuchają w alkomat przed wejściem do zakładu a w biurowcach zero kontroli?? Ludzie z biurowca nalezą do lepszego sortu??
73. Dodane przez Kilof, w dniu - 11-03-2020 14:37
(...) 
Prezes w razie epidemi wszystkiego się wymiga a ludzie będą cierpieć 
Dezyfekcja to jakaś żenada kłamstwo goni kłamstwa
74. Dodane przez Sierpol, w dniu - 11-03-2020 14:49
(...) Już dawno powinien trafić na tą firmę pozew zbiorowy za dyskryminację ludzi podczas choroby i po chorobie. Ich tak naprawdę nie intersuje zdrowie górników czy hutników.
75. Dodane przez Górnik, w dniu - 11-03-2020 15:00
No to widzę że 2 tyg wolnego mi się szykuje no chyba że praca w domu ale jak w domu fedrować ?
76. Dodane przez max, w dniu - 11-03-2020 15:17
Haha alkomat na wysięgniku,(...). A może by tak jakiś bunt przeciwko temu zrobić bo ewidentnie władze kghm mają ludzi w(...)gdzie są kochane związki,no tak związki nic nie zrobią bo są opłacane przez prezesów kghm gdyby były na zewnątrz zakładu to bardziej by się starali bo by mieli kasę ze składek a tak mają to gdzieś.To już na węglu tego nie ma a za to sprawdzają temperaturę na wejściu chyba bardziej potrzebne niż alkomaty na wysięgniku.
77. Dodane przez Kibic, w dniu - 11-03-2020 15:22
Widicznie Górnicy Fizole są odporni na virusy 
Kpiny sobie urządzają jeżeli placówki zamykają to czym my się różnimy???
reklama
78. Dodane przez Piotr, w dniu - 11-03-2020 15:36
Pracownicy zatrudniającej blisko 22 tys. osób Jastrzębskiej Spółki Węglowej (JSW) przy wejściu do zakładu pracy będą mieli mierzoną temperaturę. Przy kopalniach staną też specjalne namioty do konsultacji medycznych - zdecydował zarząd spółki. 
 
Możliwość pomiaru temperatury - na razie na życzenie pracownika - wprowadziła też największa krajowa spółka wydobywcza - Polska Grupa Górnicza, zatrudniająca blisko 42 tys. osób. Również ta firma rozważa, czy pomiar temperatury powinien być obligatoryjny. 
 
Tak się dba o bezpieczeństwo firmy i pracowników
79. Dodane przez Wow, w dniu - 11-03-2020 15:39
Pracownicy w wieku powyżej 65 roku życia. Haha (...) na emerytury ich wysłać młodym miejsce robić. Może balkoniki dostają. Szok 65 lat i pracować w kopalni w takich warunkach - ludzie nie mają dla siebie szacunku. Odpoczywać korzystać z życia emeryta. W tych czasach 65 lat to prawie wyczyn.
80. Dodane przez Maniek, w dniu - 11-03-2020 15:45
Mam pytanie czy sanatoria zostaną odwołane bo przecież to skupisko ludzi?
81. Dodane przez dfsdfa, w dniu - 11-03-2020 15:48
Cały świat zamyka wszystko po kolei na jakiś czas, ale nasz kochany KGHM będzie pracował w pocie czoła do ostatniego żywego kopidoła. Proszę pisać się na weekend, są jeszcze miejsca. Hahahaha, tak zakłamanej firmy nie widziałem już od dawna, a jak opowiadam o tym cyrku znajomym w ogóle z górnictwem nie związanych to pękają ze śmiechu.
82. Dodane przez Górnik, w dniu - 11-03-2020 15:49
Czy ktoś wie o limicie masek na zmianę,ponoć na ZG. LUBIN automat da ci tylko dwie maski
83. Dodane przez Można?, w dniu - 11-03-2020 15:58
Pracownicy zatrudniającej blisko 22 tys. osób Jastrzębskiej Spółki Węglowej (JSW) przy wejściu do zakładu pracy będą mieli mierzoną temperaturę. Przy kopalniach staną też specjalne namioty do konsultacji medycznych - zdecydował zarząd spółki. 
 
Możliwość pomiaru temperatury - na razie na życzenie pracownika - wprowadziła też największa krajowa spółka wydobywcza - Polska Grupa Górnicza, zatrudniająca blisko 42 tys. osób. Również ta firma rozważa, czy pomiar temperatury powinien być obligatoryjny.
84. Dodane przez Zaniepokojony, w dniu - 11-03-2020 15:58
Kilkaset osób przed I zmianą wydmuchuje co kilka sekund, stojąc jeden za drugim, zawartość płuc. A to wszystko na wejściu na Lubin Główny, które ma powierzchnię pokoju. To co tam się unosi w powietrzu???
85. Dodane przez slusarz, w dniu - 11-03-2020 16:02
ludzie zapisujmy sie do zwiazkow (mozna nalezec do dwoch jednoczesnie) silne zwiazki ti silna pozycja wobec pracodawcy
86. Dodane przez Górnik, w dniu - 11-03-2020 16:06
Alkomaty do których dmuchamy, nie są przystosowane na wypadek takiej epidemii. Gdzie jest sanepid, dlaczego nie reaguje w tym przypadku!!!
87. Dodane przez Kilof, w dniu - 11-03-2020 17:30
Niech dalej bagatelizują,później już będzie po temacie! 
Panie prezesie czy pan to czyta??? 
Ludzie w klatkach kaszlą,ale co tam to tylko pod ludzie mogą pracować taka specyfika zakładu
88. Dodane przez Górnik, w dniu - 11-03-2020 17:32
83komtarz mówi wszystko święta prawda mądre słowa
89. Dodane przez gurnik, w dniu - 11-03-2020 17:41
ja to tylko czekam aż ktoś naprawdę będzie miał wirusa i rozsieje go po kopalni. tu już nawet nie chodzi o te alkomaty ale witasz się z takim wirusowcem później w klatce razem stoicie i ciach z 15 osób zarażonych. masowe chorobowe się szykuje. ciekawe kto będzie pracował jak już jest problem z ludźmi.
90. Dodane przez Marcin, w dniu - 11-03-2020 17:57
Alkomaty maja atesty i są zgodne z wytycznymi sanepidu. Zagrożenie jest żarowe a Wy robicie aferę. Mimo wielu uwag do KGHM popieram te działania.
91. Dodane przez Potencjalny alko, w dniu - 11-03-2020 17:59
Mamy narzędzia w postaci związków, czemu nie stanowczy protest. Wracając z pracy możemy zarażać rodziny nie chidzi o to że woracy utrzymujemy kontakt z setkami osób ale oto żeby zminimalizować ryzyko.
92. Dodane przez Jan, w dniu - 11-03-2020 17:59
Do 82. 
Tak, jest limit. Na Rynarcicach automaty wydają maks dwie maski na zmianę...
93. Dodane przez Ja, w dniu - 11-03-2020 18:03
Who ogłosiło pandemie a tu takie cyrki
94. Dodane przez Jan, w dniu - 11-03-2020 18:07
Te alkomaty (albo raczej detektory, bo nie pokazują zawartości tylko obecność) nic nie zasysają - jak za słabo się dmuchnie to trzeba znowu, bo powietrze nie dociera i nie robi pomiaru. Nie ma tam nawet żadnego elementu, który miałby takie zadanie.  
Są to zwykłe czujniki dragera (zmienili z pałek policyjnych, bo tamte miały za duże czasy zwłoki między pomiarami, gdzie drager robi pomiar w kilka sekund i jest gotowy na nowe badanie). 
 
Każdy wydychając powietrze wyrzuca mimowolnie cząstki wilgoci z ust i właśnie w ten sposób rozprzestrzenia się ten wirus.  
W praktyce jest tak, że bada się jednego pracownika za drugim, bez przerwy (odstęp kilku sekund związany tylko z czasem podejścia pracownika, a jak przyjeżdża autobus to wchodzi 40 osób jedna za drugą), czasami jeszcze nie zniknie wynik kolegi z ekranu a kolejna osoba już czeka z przytkniętym do twarzy detektorem żeby dmuchnać. 
 
Jak kolega przed nami jest zarażony to my nabierając powietrza do ust z przystawionym do nich alkomatem (tak to robią nasi wspaniali ochroniarze - prawie wtykają nam to w usta...) zaciągniemy pozostałą na detektorze wilgoć razem z zarazkami.  
Zanim wybuchł koronawirus były 2 przypadki gdzie ochroniarz poprzez swoją nadgorliwość dotknął alkotestem pracownika w wargę - ciekawe jak teraz by się to skończyło... 
 
Nikt nie gwarantuje tego, że alkotest nie może przenosić bakterii z wydychanego powietrza. Oczywiście ustnik spełnia wszelkie normy dotyczące higieny natomiast nikt nie wie, co będzie jak kolejna osoba zaciągnie wilgoć pozostałą na "ustniku" po poprzedniej osobie - a tak te pomiary wyglądają, proszę podjechać pod bramę na R9, RG - przez okna ładnie widać nadgorliwość ochrony i wpychanie alkotestów tuż przed twarz pracownika.  
 
Łaźnie to jeszcze nie najgorszy problem, natomiast w klatce (lub w "windzie" :) ) można ładnie zarazić wirusem kilkanaście osób od ręki.  
 
Zamykają szkoły, baseny, przedszkola, a w strategicznie istotnej dla Państwa firmie spokój i cisza, bo przez tydzień złapią jednego pijusa z fioletowym nosem - do tego alkotestów dla każdego nie trzeba... 
 
Już słyszałem o donosie na warunki pracy to stacji sanitarno-epidemiologicznej, tylko, że jak oni przyjadą to żeby wejść na zakład muszę mieć zgodę, więc każdy będzie wiedział, że będą, ale przez oszkloną bramę mogą zajrzeć i zobaczyć jak wygląda bezpieczeństwo higieniczne już u bram, a co dopiero dalej (środki dezynfekujące do rąk, husteczki z alkoholem - fikcja...)
95. Dodane przez Lubinpex, w dniu - 11-03-2020 18:43
Do kom. 12.Misiek a kto robi ten syf na stołówkach w HMG? Wy brudasy! Przyjdzie jeden z drugim łapy uwalone i do michy leci. Najpierw sami zapewnijcie wkoło siebie porządek a później obgadujcie dziewczyny. Ale nie wielki pan hutnik i górnik to może wszystko. Przychodząc na stołówkę wytrzyj buty przed wejściem, umyj ręce a przede wszystkim ściągnij kask z pustego łba a nie wchodzicie jak do chlewa i tak jesteście traktowani.  
.
96. Dodane przez Częstokloc, w dniu - 11-03-2020 18:59
Kom 94 . Już dawno nie widziałem tu tak mądrego komentarza.
97. Dodane przez Tasmol, w dniu - 11-03-2020 19:20
Zg Lubin wczoraj na nocce na mojej taśmie jechał kornawirus pomachał mi i pojechał na skip będzie czaił się na alkomacie
98. Dodane przez Pawele, w dniu - 11-03-2020 19:20
Jak zwykle wszystko będzie fałszowane A procedury martwe.
99. Dodane przez KB, w dniu - 11-03-2020 19:31
Czy największy problem to alkomaty? A kilkadziesiąt osób upchanych w klatce?
100. Dodane przez foka, w dniu - 11-03-2020 19:53
na sg1 alkomaty mają na kijach od szczotki masakra
101. Dodane przez Górnik, w dniu - 11-03-2020 19:57
Jeśli sami nie zadbamy o to by nie przychodzić do pracy z grypa, katarem, to żadne rozporządzenia nic nie dadzą,, a alkomaty najbardziej przeszkadzają tym co pili przed  
i w pracy.. TERAZ martwią się też cpuny...
102. Dodane przez Gacek, w dniu - 11-03-2020 20:08
Firma zapewniła środki dezynfekujące ale tylko na bramach wejściowych na teren zakładu. Nadal ludzie dmuchają jeden po drugim w nieodkażone alkomaty a ochrona dostała wysięgniki bo zdrowie ochrony najważniejsze. Śmiech na sali ta firma
103. Dodane przez kris, w dniu - 11-03-2020 20:15
na PG to samo -ten specyjalny wysięgnik to zwykły kij od miotły - ciekawe co mają w biurowcu
104. Dodane przez Irek, w dniu - 11-03-2020 20:18
Prezes KGHM naraża sie na setki pozwów w przypadku zachorowań a przyczyną będą te alkomaty w które wszyscy dmuchają. Wysięgniki to ochrona dla ochrony.
105. Dodane przez marek, w dniu - 11-03-2020 20:24
Ten pseudo zarząd wprowadził by lepiej obowiązek pomiaru temperatury każdego wchodzącego a nie wymyślał jakies wysięgniki. To kpina, ci ludzie nie myślą wstyd za takich wysokopłatnych. Inna sprawa że nagradza się ludzi którzy nie biorą L4 a to skutkuje że przychodzą do pracy chorzy. Takich powinno sie karać a nie nagradzać. Idiotyczna polityka zarządu
106. Dodane przez Kilof, w dniu - 11-03-2020 20:48
A związki cisza zero odezwu 
A może trzeba by do premiera się odezwać
107. Dodane przez kamikaze, w dniu - 11-03-2020 20:57
Najlepsze działania to iść na L4 na 2 tyg i niech sobie KGHM radzi z tymi alkomatami
108. Dodane przez Buhhaa, w dniu - 11-03-2020 21:12
Na sg alkomat zamątowali na kiju od miotły.
109. Dodane przez Bob, w dniu - 11-03-2020 21:22
Na bezprawne działania prezesa KGHM są już skierowane skargi do PIP i UODO a fakt że alkomaty nadal nie są zastąpione termometrami świadczy tylko o braku zainteresowania władz firmy walką z pandemią koronawirusa. Jeśli dojdzie w KGHM do epidemii czeka ich mnóstwo pozwów.. pozdrawiam
110. Dodane przez Do 105, w dniu - 11-03-2020 21:36
O czym Ty gadasz, kto i w jaki sposób wynagradza tych co nie chodzą na l4?
111. Dodane przez Kibic, w dniu - 11-03-2020 21:59
Góra 2 dni i będzie rozwolnienie,i tak będzie trzeba zrobić L-4 i mieć ich w (...) tak jak biali nas
112. Dodane przez Kidawa, w dniu - 11-03-2020 22:23
Widziałem dzisiaj wysięgniku do alkomatów, zwykłe kije od szczotek do tego przymocowane alkotest taśmą klejącą, szacub prezesie za te nowinki,(...)
113. Dodane przez Do Bob, w dniu - 11-03-2020 22:36
Nie pij wieczorem, rano bedziesz musiał dmuchać....
114. Dodane przez Miedziak, w dniu - 11-03-2020 22:57
TERMOMETRY nie Alkomaty na bramie wskażą właśćiwą osobę i to one zapewnią bezpieczeństwo.
115. Dodane przez Jarek Barek, w dniu - 12-03-2020 00:17
Kaszleć mam w rękaw, ręki nikomu nie podawać, a na wejściu dmuchać w alkomat w który mógł ktoś zarażony przede mną dmuchać?! 
Paranoja! 
Dlaczego nie ma informacji od naszej wspaniałej centrali o bezpieczeństwie przy takiej kontroli z podaniem bezpiecznej odległości przy dmuchaniu w taki alkomat. 
Gdzie są związki?! 
Ludzie gdzieś będą mieli taki zakład jeśli gdzieś ich zdrowie ma sama centrala. Wiele osób pójdzie na opieke, reszta na chorobowe i kopalnie staną na długi czas... 
Ależ ta centrala jest słaba!
116. Dodane przez Mario75, w dniu - 12-03-2020 00:49
GDZIE ZWIĄZKI. SOLIDARNOŚĆ .MIEDZIOWE I INNI.ALBO CZEBA ŚCIĄGNOĆ TELEWIZJE!!!! ALBO ZAWIADOMIĆ PREMIERA JAKICH MA ODPOWIEDZIALNE OSOBY W KGHM.MAM NADZIEJE ŻE JEŻELI POJAWI SIĘ WIRUS KTOŚ BEKNIE ZA TO.CHŁOPAKI WEZMY SPRAWY W SWOJE RĘCE I JUTRO NA 3 ZM.NIE DMUCHAMY NAPEWNO WSZYSTKICH NIE ZWOLNIĄ
117. Dodane przez Arek, w dniu - 12-03-2020 05:53
Ja tam zawsze przed szychtą zdymie se gibona,potem jeszcze jednego po śniadaniu i mogą se podstawiać alkomat
118. Dodane przez Potencjalny alko, w dniu - 12-03-2020 06:32
Od czego są w końcu te związki?.
119. Dodane przez Gustaw, w dniu - 12-03-2020 07:17
Do komentarza 48 nie płacz idź do pracy do piekarni.
120. Dodane przez Gustaw, w dniu - 12-03-2020 07:25
Związki są od imprez, były żony na dzień Kobiet w górach były.Jest ok.
121. Dodane przez UWAGA, w dniu - 12-03-2020 07:42
Dnia 11.03 ZM 3 szyb R9 odział c-11 wywozili spawacza z podejzeniem zachorowania. Ten wirus jest już na zakładzie tylko jeszcze nie ma potwierdzonego przypadku. Taki anonimowy apel : Ludzie przejrzyjcie na oczy, w naszym zakładzie nie ma żadnej profilaktyki a obecne działania to kpina. Kto może powinienem iść na opiekę.
122. Dodane przez Darek, w dniu - 12-03-2020 08:38
porażka alkomaty taśmą poklejone do kijów od szczotek strażnicy z jedną rękawiczką bo drugą ma kolega mają maski ale nie używają
123. Dodane przez Górnik, w dniu - 12-03-2020 08:40
proponuję nagrać krótki filmik jak wygląda taka kontrola, jak wyglądają wysięgniki i puścić w media.... wtedy nie trzeba żadnych słów i komentarzy których nie czytają ci co powinni przeczytać
124. Dodane przez emeryt, w dniu - 12-03-2020 08:46
Ale się inteligencja kopalniana rozpisała,no no.
125. Dodane przez toja, w dniu - 12-03-2020 09:33
Do 119. Jakim głupim trzeba być, by coś takiego napisać? Chodzi o zdrowie górników i ich rodzin. Pośrednio również nasze, osób bezpośrednio nie mających nic wspólnego z KGHM. Zarząd KGHM, oprócz swoich d.., o innych nie dba. Jeszcze do kom. 124. Emeryt, akurat ty o inteligencji nie pisz, bo nie msz zielonego pojęcia co to jest. Po wpisach to widać.
126. Dodane przez Nie klam, w dniu - 12-03-2020 09:52
Na Lubinie już jednego z gorączka i kaszlem wywieźli , może czas na kwarantannę ?
127. Dodane przez Rocky, w dniu - 12-03-2020 09:58
Dlaczego po:narkotykach alkoholu a teraz też z podniesiona temperaturą do pracy przychodzą - to tak jakby na złość Pracodawcy i Załodze zrobić/typowe myślenie Po-staremu.A kto wprowadził wirusa zwanego podatkiem od kopalin i z czyim Po-parciem a teraz darcie kota że taka tragedia.A może przywołać tych speców od kryzysów i wygaszania nie tylko kopaln.Oczywiscie w takim przypadku także kontrole temperatury ciała powinna być -przyjazd godzinę wczesniej stanie w kolejce z zachowaniem odległości i powoli bez taśmy zabieg wykonać,,
128. Dodane przez Mario, w dniu - 12-03-2020 10:56
KGHM ZWR - tutaj już nawet masek do pracy nie ma... wszystko poszło na allegro. Ludzie pracują w zapyleniu , Pan "magazynier" mówi że nie ma bo w biurowcu zadysponowano dużą ilość.
129. Dodane przez stary, w dniu - 12-03-2020 11:17
alkomat TAK termometr NIE
130. Dodane przez Ja, w dniu - 12-03-2020 11:21
Te specjalne wysięgniki na Rudnej Gł. na szybkiego robił oddział M-3. Z dnia na dzień. Więc jakie atesty. $'7
reklama
131. Dodane przez Do Mario, w dniu - 12-03-2020 12:02
Do Mario tak jak mowisz, w ZWR wczoraj przyszedl jakis specjalista i zabral nam z szafy karton masek przeciwpylowych. Wlasnie nie mamy w czym pracowac...
132. Dodane przez Kiler, w dniu - 12-03-2020 13:52
Daramat jest w tym zakładzie jeszcze kierownik zmusza ludzi,żeby w sobotę do pracy przyjść tak się przejmują ludzmi
133. Dodane przez Diego, w dniu - 12-03-2020 13:57
A co na to nasze wspaniałe związki. Dlaczego nie ma rozmów i protestów z ich strony?
134. Dodane przez Olka, w dniu - 12-03-2020 14:23
Wysięgniki ? Haha toż to kije od szczotki a do nich taśmą izolacyjną doczepiony alkomat. Kpina.. Wniosek racjonalizatorski i kasę płacić jak za inne pseudocuda w tej firmie
135. Dodane przez Ula, w dniu - 12-03-2020 14:51
Zgłaszanie na policję do tv gdzie się da nie ma co czekać narażają nasze zdrowie
136. Dodane przez Zitek, w dniu - 12-03-2020 14:53
Niech dyrektor też dmucha tak na końcu po nas
137. Dodane przez MXM, w dniu - 12-03-2020 14:58
Moja propozycja jest taka aby KGHM zakupił alkomaty dla wszystkich pracowników, wtedy każdy dmuchałby we własny a wynik pokazywał ochronie i problem z wdychaniem cudzych wyziewów i ewentualnych wirusów rozwiązany
138. Dodane przez Staś, w dniu - 12-03-2020 15:31
Wszystko zamknięte 
A górnicy do tyry 
Ich rodziny są nie ważne 
To po co zamykać jak kilof i tak przyniesie do domu koronavirusa!!!!!!
139. Dodane przez Brygady RR, w dniu - 12-03-2020 15:32
Co tam dmuchanko,moja zona pracuje we Italii i już zagladaja mi w życie osobistw,a to jeszcze nie jest STAN WYJĄTKOWY zatwierdzony przez Władze!!!
140. Dodane przez Edek, w dniu - 12-03-2020 15:37
Alkomat na wysięgniku hahah na Sw-1 mają alkomaty na kijach od miotly pomontowane hahah
141. Dodane przez Adaś, w dniu - 12-03-2020 15:42
Sanepid nie3 chce zając się sprawą, może telewizja , tylko nie rządowa bio to rządowa firma..
142. Dodane przez Górnik, w dniu - 12-03-2020 15:57
Na Rynarach specjalne wysięgniki to gracka przykręcona do bramki,masakra same kłamstwa i obłuda ,wcale mnie to nie zaczyna dziwić że zaczyna brakować rąk do pracy w tej powalonej firmie gdzie tylko biali się liczą a fizyczny to tylko numerek wybity na kawałku aluminium
143. Dodane przez Hhhhhhhhggg, w dniu - 12-03-2020 16:43
Alkomat przyklejony taśma izolacyjna do kija od miotły. Hahahahahahha. Jesteśmy poważna, światowa firma
144. Dodane przez Ja, w dniu - 12-03-2020 17:10
Na innym portalu informują że przekazali 5 tyś szt. masek klasy p2 wojewodzie dolnośląskiemu .
145. Dodane przez Franek Kimono, w dniu - 12-03-2020 17:42
Zamiast sprawdzać trzeźwość pracowników na bramach wartownicy powinni sprawdzać temperaturę osobom wchodzącym na teren zakładu bo niebawem nie zmontujemy nawet jednej zmiany
146. Dodane przez Górnik, w dniu - 12-03-2020 18:09
To co wyprawia z nami KGHM to się nadaje do tv, internetu i prasy. Nigdy nie traktowali nas poważnie.
147. Dodane przez Franek Kimono, w dniu - 12-03-2020 18:44
Jeśli prezesi chcą utrzymać wydobycie , to na bramach wartownicy niech sprawdzają temperaturę wchodzących na zakład
148. Dodane przez Pracownik R-9, w dniu - 12-03-2020 18:48
Trzeba zgłosić to do jakieś instytucji. Jak można dmuchać jeden za drugim plus wgl nie są zapewnione żadne środki ostrożności ani dezynfekujace!! Plus do tego zjeżdżamy "klatkami" Przepełnionymi ludzimi gdzie głowa przy głowie i ciągle dmuchamy sobie po twarzach. Trzeba coś z tym zrobić. Jeden przypadek i Ciekawe co zrobią. Włochy îů już zamknięte. Na 2 tyg przerwy to się nie skonczy... Pozdrawiam.
149. Dodane przez sierpol, w dniu - 12-03-2020 19:02
dzisiaj alkomaty byly na statywach na mikrofony. teraz nie dmuchamy tylko śpiewamy:):):):):))
150. Dodane przez Bad, w dniu - 12-03-2020 19:26
Panowie ja bym proponował żeby nikt nie dmuchał bo jak by jedna zmiana nie zjechała na dół to szybko by zabrali te alkomaty
151. Dodane przez Fan, w dniu - 12-03-2020 19:31
Potwierdzam - Alkomat przyczepiony taśma izolacyjna - na stojaki - reszta odsunięta - i wszyscy rzędem zarażają się. 
Ktoś chce tego - bardzo usilnie.
152. Dodane przez Hutahuta01, w dniu - 12-03-2020 19:33
Wystarczy zawiesić dmuchanie na miesiąc aż wszystko się uspokoi
153. Dodane przez Satida, w dniu - 12-03-2020 19:34
To jest skandal,gdzie są związki zawodowe?,gdzie jest sanepid,gdzie są górnicy,jak można się godzić na takie poniżanie, lekceważenie zagrożenia koronawirusem ,jak to się ma do zamykania szkół itd, tysiące ludzi dmucha w alkomaty ,wszyscy są zadowoleni,a my jesteśmy pijakami i złodziejami bo natrętnie sprawdza nam się torby,niech ktoś wyśle zdjęcia na TVN 24
154. Dodane przez Bad, w dniu - 12-03-2020 19:43
Wezwać telewizję i pokazać jak firma dba o pracowników
155. Dodane przez Pomoc, w dniu - 12-03-2020 21:29
Nie godzcie się Panowie na badanie alkomatem, ponieważ grozi to zarażenimi koronawirusem, przypadki są już na kopalniach, macie rodziny, znajomych.. 
 
SZCZEŚĆ BOŻE BRACI GORNICZEJ I ICH RODZIN
156. Dodane przez jerry, w dniu - 12-03-2020 22:23
jedno pytanie-GDZIE SĄ ZWIĄZKI ZAWODOWE?
157. Dodane przez jerry, w dniu - 12-03-2020 22:29
Panowie, każdy ma dzień na żądanie- wyastarczy jeden
158. Dodane przez Nie tylko to, w dniu - 12-03-2020 23:09
Ludzie się burzą na alkomaty i słusznie,ale potem stoją w klatce w ścisku i nikomu nie przyjdzie do łba, że może użyć maski. Może potrzebny nakaz jak brakuje rozumu
159. Dodane przez Górnik SW-1, w dniu - 12-03-2020 23:55
Gdzie są związki zawodowe ? Proste - w swoich siedzibach. Dla nich pracownicze sprawy się nie liczą tylko kolesiostwo (wtedy coś załatwią). Proponuję masowe wypisywanie się z tych instytucji zwanych "związkami" związki zawodowe już dawno umarły. Proponuję wypisywać się całymi brygadami - tak solidarnie bo jednostkowo to sensu nie będzie miało.. listę zrobić z nr ewidencyjnymi pracowników, imieniem nazwiskiem, miejscem na własnoręczny podpis i w imieniu brygady jeden niech idzie z całą listą (np brygadzista). Wtedy może się ruszą. Jednostka nie ma szans. W grupie siła. Przekazujcie dalej inaczej będzie z dnia na dzień gorzej. Koniec z pustymi obietnicami, czas zacząć działać.
160. Dodane przez Ja, w dniu - 13-03-2020 00:29
Finansowane z amerykańskich środków federalnych testy wykazały, że na powierzchni miedzianej koronawirus utrzymuje się przez cztery godziny, kartonowej przez dobę, a na plastikowej i stali nierdzewnej od dwóch do trzech dni. W powietrzu może unosić się do trzech godzin. 
Czas na obowiązkowe maski ?
161. Dodane przez Marcin, w dniu - 13-03-2020 01:07
Witam rozmawiałem dzisiaj z kolegą mamy prawo odmówić dmuchania w świeczkę i można iść na wartownię dmuchać w odkażany alkomat tylko że czas odkażania to 10 minut na osobę więc wszyscy od jutra na wartownię ciekawe co zrobi nasz wspaniały KGHM
162. Dodane przez Nocna zmiana, w dniu - 13-03-2020 04:39
Panowie prezesi związków wasze kadecje nie są wieczne. 
To nie są kwestie podwyżek tylko naszego zdrowia i bezpieczeństwa. 
Zdajecie sobie sprawę że badanie nie tylko jest nie zgodne z prawem ale w obecniej chwili nie dbacie o nasze bezpieczeństwo.
163. Dodane przez Żona gornika, w dniu - 13-03-2020 06:01
Kornawirus nie przyczepia się do gornikow bo to są twardziele i niczego się nie boją nie z takimi zeczami co dzień walczą na dole
164. Dodane przez Kopidoł, w dniu - 13-03-2020 08:32
Dmuchać można ale koledzy przed dmuchnięciem proszą o dezynfekcję , ochrona nie może odmówić bo ty chcesz się poddać badaniu . Jak na mój chłopski rozum problem rozwiązany bo mają środki do dezynfekcji i na prośbę to robią. Musimy się szanować szanowna brać górniczo .
165. Dodane przez Olo, w dniu - 13-03-2020 08:35
Będzie popłoch jak okaże się że pierwszy pracownik jest zarażony !!!! A wypisać się że związków i w razie zarażenia wiadomo co zrobić walczyć o swoje prawa!!
166. Dodane przez slawka, w dniu - 13-03-2020 08:40
do163 Tylko idioci niczego się nie boją.
167. Dodane przez Bober, w dniu - 13-03-2020 11:43
Byliśmy dzisiaj na śniadaniu w hgm na stołówce przy piecu jesteśmy mile zaskoczeni ze Panie wydające przestrzegają przepisów sanitarno epidemiologicznych. Widać że jest ciężko dla Pan ale wielkie gratulacje za profesjonalna obsługę
168. Dodane przez Nowy emeryt, w dniu - 13-03-2020 13:04
D.Miłek daje tydzień wolnego CCC (nie urlopu) 100% płatne a kghm daje alkomaty na kiju od miotły i zwą się firmą globalną.Farsa
169. Dodane przez Inkognito o ile w tym kraju to, w dniu - 13-03-2020 14:10
Alkomat to śmiech przy dojeździe autobusem do pracy i zjazdem (...) łeb w łeb w klatce. Panowie o jakich środkach ostrożności my tu mówimy w KGHM bynajmniej ludziom którzy zjeżdżają na dol nikt nie jest w stanie zapewnić bezpieczeństwa w 100% . Przykład jeden zarażony ale jeszcze o tym nie wie lub co gorsza podejrzewa coś ale boi się utraty premii itp. zjeżdża na dol na piętrze 1 i pokaszluje, na robocie jest z tymi z piętra 2 a wyjeżdża na 3 z jeszcze innymi zaraza pewna a przy kontakcie pod koniec pracy ze zmianą drugą zaraża cała reszte. Nie ma co się łudzić jak sami nie zadbamy o siebie to nikt nam nie pomoże . A te mikrofony na statywach przy wejściu są dla tych co chcą sobie zanucić "ta ostatnia niedziela". Zresztą jeśli zarabiamy w pln-ach Niemcy w euro gdzie w przeliczeniu daje to dużo więcej pieniędzy a miedź sprzedajemy w tej samej walucie czyli dolcach. To KGHM powinien mieć tyle oszczędności żebyśmy teraz podczas takiej epidemii miesiąc siedzieli w domu i mieli za to płacone. Gdzie tu zdrowy rozsądek?
170. Dodane przez Sloń, w dniu - 13-03-2020 14:23
To do pracy u Pana Miłka 
On jest w kilkudziesięciu krajach a KGHM tylko w kilku
171. Dodane przez Stefan, w dniu - 13-03-2020 14:31
Komentarze z prawdą tu nie docierają!!!
172. Dodane przez Moder, w dniu - 13-03-2020 15:34
KGHM stać na maski ochronne w celu ochrony zdrowia zadać przed winda a Górnicy wołać o dezynfekcję alkomatu trochę to zabierze czasu panowie prezesi co tu piszecie bo to widać nic to nie da jak przyjdzie do zarazen KGHM to odczuje i to dotkliwie przemyślcie to
173. Dodane przez Magda, w dniu - 14-03-2020 17:58
Wszystko zamknięte a górnicy do pracy.Mają się narażać??W klatkach to dopiero nahuhają sobie.Masakra wstyd,że o nich nikt nie myśli.
174. Dodane przez Gosc, w dniu - 15-03-2020 14:48
Wystarczy ze jeden w klatce pusci jadowca i wirus ucieknie
175. Dodane przez olek, w dniu - 15-03-2020 21:52
gdzie są środki dezynfekujace na dole socjal , aparaty , łaźnia, nie wspominając o tolaetach i braku mydła obok umywalki .
176. Dodane przez taka prawda, w dniu - 15-03-2020 22:12
Panowie, żal było czytać. 
niby górnicy a mameje, marudy,  
Prawdziwe bohaterki siedzą na kasach w marketach i nie narzekają. Szacunek dla kasjerek i pielęgniarek. 
 
Czy Wy macie pojęcie co oznacza dla KGHM zamknięcie kopalń? Czy hut? 
nie daj Boże, ale jak do tego dojdzie to zobaczycie na fiszkach przez najbliższe lata. 
Obawiam się że po epidemii przyjdzie kryzy gospodarczy jakiego nie znacie. tłuste lata już chyba za nami.
177. Dodane przez Ikaa, w dniu - 16-03-2020 09:49
Do "taka prawda"jak jestes taką bohaterką czy bohaterem to sam idz na kase albo dmuchaj w alkomat. Każdy ma prawo o troskę o swojeż ycie i odpowiada takze za swoje rodziny!! Jak się gornicy pozarażają to pojda pozwy zbiorowe i żarty się skonczą.
178. Dodane przez anty, w dniu - 16-03-2020 15:03
Walczy haha . szkoda ze nie po 80 :) normalnie wszyscy pracują bo po 65rokiem ile 10 osób na oddziale ? W kopalni przecież wcześniejsza emerytura.
reklama
179. Dodane przez Eryk, w dniu - 20-03-2020 01:40
Tak tydzień wolnego i hura tania Hiszpania a po powrocie cisza.Nie wszyscy pracują w KGHM.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama