Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Przełomowa bitwa w dziejach świata na wystawie i okazałym muralu na budynku w centrum Warszawy. Spółka KGHM Polska Miedź S.A. wspólnie z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego zapraszają rodaków do wspólnego świętowania 100. rocznicy Bitwy Warszawskiej.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Odsłonięty dziś podczas konferencji prasowej mural na budynku przy rondzie ONZ w Warszawie nawiązuje do wystawy „1920 Wojna Światów”, która jest jednym z projektów realizowanych przez KGHM Polska Miedź S.A. Ekspozycja ma na celu uczczenie 100-lecia zwycięstwa Polaków nad Sowietami w decydującej o losach wojny Bitwie Warszawskiej.
- Warto podkreślić, że zwycięstwo w Bitwie Warszawskiej 1920 roku, jednej z najważniejszych bitew decydujących o losach świata, nie było dziełem przypadku. Stanowiło
efekt mobilizacji
i solidarności, przywództwa i współdziałania, odwagi i strategii. To wartości bliskie KGHM. Zwycięstwo w Bitwie Warszawskiej powinno być nie tyle pamiątką, co drogowskazem dla obecnego, szczególnie młodego pokolenia Polaków. Ta rocznica to prawdziwy powód do dumy dla Polaków, dlatego celem działań KGHM jest godne uczczenie pamięci o Bitwie Warszawskiej - mówił Marcin Chludziński, prezes spółki KGHM Polska Miedź S.A.
- Udało nam się stworzyć więzi, które pozwoliły - mimo tego, że Polacy to była mozaika różnych narodowości i różnych religii - mieć jeden wspólny cel: przetrwanie państwa i przetrwanie naszego narodu, jako wspólnoty politycznej. Udało nam się to dzięki kapitałowi społecznemu - powiedział z kolei Paweł Lewandowski, wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego.
Prace graficzne utrzymane są w stylistyce komiksowej i prezentują najważniejsze wątki i postaci związane z tym historycznym wydarzeniem. Oryginalny jest format wystawy, która nie będzie eksponowana tradycyjnie, lecz w formie gazet kolportowanych do zainteresowanych instytucji.
- Wystawa ma charakter ogólnodostępny i zachęcamy wszystkich do organizacji ekspozycji w swoim mieście, domu kultury czy w siedzibach rad osiedli. Chętnie udostępnimy plakaty i pomożemy w przygotowaniu wystawy. Wszystkie szczegóły znajdują się na specjalnej stronie internetowej www.victoria-1920.com - dodał Daniel Lichota, koordynator projektów KGHM związanych z obchodami rocznicy Bitwy Warszawskiej.
W ramach obchodów setnej rocznicy Bitwy Warszawskiej planowany jest koncert „Victoria 1920” organizowany przez KGHM na Zamku Królewskim w Warszawie. Na potrzeby wydarzenia Aleksander Dębicz, światowej klasy pianista, skomponował utwór uświetniający polskie zwycięstwo z 1920 roku. Koncert i premiera utworu odbędzie się 16 sierpnia.
KGHM Polska Miedź S.A. został patronem i współorganizatorem wielu wydarzeń związanych z rocznicą Bitwy Warszawskiej. Miedziowa spółka zaangażowała się w wydanie antologii opowiadań o Bitwie Warszawskiej oraz albumu poświęconego wojnie polsko-bolszewickiej, a także produkcję filmu dokumentalnego dotyczącego udziału żołnierzy węgierskich w bitwie.
1. Dodane przez Ludu roboczy, w dniu - 11-08-2020 20:13 Przyszłość naszych dzieci i wnuków. Tam należy patrzeć. Przeszłość już była.
2. Dodane przez Anna, w dniu - 11-08-2020 20:33 Ten w Polkowicach jest o wiele ładniejszy mural za władzy Burmistrza Puźnieckiego namalawany.
3. Dodane przez Witek do kom. 2, w dniu - 11-08-2020 22:26 Konstrukcja zdania odzwierciedleniem konstrukcji myśli. Masakra.
4. Dodane przez MaaR, w dniu - 12-08-2020 01:15 Co za bzdury...i bezsensowne wydawanie kasy z KGHM....lepiej np. wspomóżcie jakieś chore dziecko któregoś z pracowników
5. Dodane przez Do 3, w dniu - 12-08-2020 05:16 Masakra to ty,nic ująć nic dodać.
6. Dodane przez mix, w dniu - 12-08-2020 06:49 To jest to czego nam dzisiaj najbardziej potrzeba.....
7. Dodane przez emeryt, w dniu - 12-08-2020 07:46 Księdza na muralu nie mogło zabraknąć .
8. Dodane przez marko, w dniu - 12-08-2020 08:29 czy nie mamy innych wydatków w dobie koronawirusa i zbliżającego się kryzysu
reklama
9. Dodane przez Do7, w dniu - 12-08-2020 08:35 Bo ksieza lewaku gineli na froncie , Bóg Honor Ojczyzna! Tak bylo od zawsze!
10. Dodane przez Ja, w dniu - 12-08-2020 09:33 Do kom 7 nie mogło zabraknąć ,bo odegrał ważną rolę .
11. Dodane przez lokalny patriota, w dniu - 12-08-2020 09:52 To jest miś na miarę naszych czasów. Brawo władze KGHM, w końcu w miedziowym regionie nie ma lepszych potrzeb, niż mural w Warszawie :-) Chyba czas na zmiany , przy następnych wyborach , czas pogonić karierowiczów w KGHM
12. Dodane przez Witek do kom 5, w dniu - 12-08-2020 10:47 Nic poprawnie nie potrafisz napisać. Wszystko źle, wszystko odwrotnie. Gruntowne gimnazjalne wykształcenie))
13. Dodane przez Ronand Regan, w dniu - 12-08-2020 11:09 Do9: skąd wiesz że to zwolennik lewackiego rozdawnictwa, 500+, 300+ i innych lewackich pomysłów zgodnych z ideologią Lenina? Przecież nic o tym nie wspomniał, że to dobre. Radzę trzymać się faktów, a nie odpowiadać sobie fantazje.
14. Dodane przez Olo, w dniu - 12-08-2020 12:44 A kiedy zaliczka zysku
15. Dodane przez Hutnik II, w dniu - 12-08-2020 13:49 Jeszcze nie rozliczyli funduszy z tytułu "udanych i trafionych ?!?!?) zakupów typu maski ochronne a tu następny wydatek wymuszony przez państwowego akcjonariusza. Odnoszę wrażenie, że rządzący prowokują do protestów społecznych zamiast wyciszać napięcia a postępowanie moim zdaniem jest nie moralne........
16. Dodane przez Ererytto, w dniu - 12-08-2020 14:01 W ZG Rudna jedna maska na zjazd 6 godzin w pocie i syfie. I w tej samej do wyjazdu. A tu proszę bardzo. Oby tylko przylizać się warszawce niech koryto trwa.
17. Dodane przez RacjonalnyPolak, w dniu - 12-08-2020 14:17 KGHM robi dobra robotę jako spółka Skarbu Państwa aby kultywować tradycje i przekazywać historie młodemu pokoleniu. Brawo.
18. Dodane przez lila, w dniu - 12-08-2020 15:34 Paskudny mural.
19. Dodane przez gość, w dniu - 13-08-2020 18:31 Mural brzydki a Warszawa wystarczająco doi KGHM.Zbyteczny wydatek-powinni przeznaczyć na potrzeby regionu!!!
20. Dodane przez erol, w dniu - 14-08-2020 03:47 Kto wie co z zaliczką?
reklama
21. Dodane przez slawka, w dniu - 15-08-2020 16:53 do9 Pewnie w drechach chodzisz.
22. Dodane przez Janka, w dniu - 31-08-2020 08:17 Piękna inicjatywa KGHM. Pomysł z muralem jest nowoczesny ale równocześnie zachowuje to co najważniejsze: przekaz o naszej historii.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.