Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
– Nie idzie tam się dostać, nie idzie wejść, nie idzie się dodzwonić – mówiła o polkowickiej przychodni nasza słuchaczka w audycji „Temat dla Reportera” Radia Elka. Problem wydaje się być spory, bo podobnych komentarzy do naszej redakcji w ostatnim czasie wpłynęło więcej. Z prośbą o komentarz w tej sprawie zwróciliśmy się do Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych. – Nie jesteśmy zamknięci. Pracujemy codziennie 24 godziny na dobę – mówi Waldemar Sułek, prezes instytucji.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Raz próbowałam dodzwonić się cały dzień. Najpierw zgłosiła się automatyczna sekretarka mówiąca o tym, że jestem załóżmy dziesiąta w kolejce, po pół godziny jest sygnał, a potem dowiaduje się, że jestem siódma, a później nikt nie odbiera albo rzuca słuchawką. Jestem poważnie chora, potrzebuję skonsultować się z lekarzem, ale się nie da. Jest duży problem z przychodnią Polkowicach. I to nie tylko ja, ale coraz
więcej ludzi narzeka - mówiła na antenie nasza słuchaczka.
W podobnym tonie wypowiadają się także inni nasi czytelnicy. - Dodzwonienie się graniczy z cudem, a jeśli się uda to już wszystkie miejsca zajęte. Obiecywano, że będzie lepiej, a jest gorzej - dodaje inny mieszkaniec.
Zarząd Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych o problemie „zajętych linii” wie. Jak tłumaczy prezes, przy takiej ilości pacjentów, ciężko jest tego uniknąć.
- Na pewno są problemy z dodzwonieniem się, ale to jest naturalne. Obsłużenie takiej ilości pacjentów wiąże się z tym, że linie są zablokowane. Wiemy, że tak jest i szukamy rozwiązań. Zwiększyliśmy liczbę pracowników w Dziale Obsługi Pacjenta i szukamy nowych rozwiązań informatycznych, żeby to usprawnić. W marcu uruchomiliśmy 10 numerów telefonicznych. Nasze pielęgniarki nie były wtedy w szkołach, a w przychodni, więc łatwiej było nam odbierać telefony. Trzeba też uwzględnić urlopy, zwolnienia chorobowe, a to też się zdarza i wpływa na obsadę - mówi Waldemar Sułek, prezes PCUZ.
Prezes podkreśla, że mimo pandemii, przychodnia funkcjonuje cały czas. W czerwcu łączna ilość wizyt wyniosła 13 681, z czego 4 366 to wizyty u specjalistów, a 439 to teleporady. W lipcu wszystkich wizyt było 16 062, teleporad udzielono 207, a 4 565 pacjentów odwiedziło specjalistów.
Dowiedzieliśmy się także, że w przychodni od niedawna funkcjonuje Rzecznik Praw Pacjenta. Została nim radna miejska Lepszych Polkowic Beata Kulikowska. To tam pacjenci mogą na bieżąco składać skargi i zgłaszać problemy związane z funkcjonowaniem instytucji.
1. Dodane przez Aa, w dniu - 18-08-2020 10:55 00 Niestety potwierdzam, rzadko potrzebuję pomocy pcuz, mam maksymalnie dwie czy trzy wizyty w roku i od kilku lat wiąże się to z kilkudniowym wiszeniem na telefonie bądź bieganiem tam o jakiś bardzo wczesnych godzinach, żeby się zarejestrować co w przypadku choroby i braku pewności czy miejsca będą (o 7 rano zazwyczaj już nie ma) jest kompletnie nienormalną sytuacją.
2. Dodane przez polkowiczanin, w dniu - 18-08-2020 10:56 00 Kiedy obiecany rezonans,kiedy otworzycie aptekę!!!
3. Dodane przez Tym, w dniu - 18-08-2020 11:04 00 No w końcu może zaczęliby przyjmować normalni,ile tak będziemy się leczyć przez telefon
4. Dodane przez Ewa, w dniu - 18-08-2020 11:05 00 Przychodnia w Polkowicach przyjmuje.... To są jakieś kpiny! Dodzwonić się nie można, panie w rejestracji zachowują się bardzo nieprzyjemnie - po prostu robią łaskę, że się w ogóle odzywają! Osoba rzecznika to jakaś kpina - (...)Nowy prezes chyba nie wie po prostu czym zarządza!!!!!
5. Dodane przez Mała, w dniu - 18-08-2020 11:08 00 Zastanawiam się nad jednym - skoro dzieci za dwa tygodnie wracają normalnie do szkoły to kiedy przychodnia będzie normalnie funkcjonować, a nie na zasadzie teleporady!!! Przecież to kpina! Lekarz przez telefon diagnozuje!!!
6. Dodane przez Ola, w dniu - 18-08-2020 11:14 00 Potwierdzam, tam się dodzwonić to naprawdę cud.
7. Dodane przez Radna, w dniu - 18-08-2020 11:32 00 To jest kuriozum co się zaczęlło wyprawiac w tym naszym mieście. Śmiglowce, stanowiska, umowy, ludzie z przypadku. Czy ktoś jeszcze nad tym panuje ? Polkowice komp;letnie nie sa przygotowane na kolejny etap pandemii.
Jak dzieci mają dojeżdzać do szkół ? Jak mają byś szkoły dyzenfekowane ?
Czy srebrne audi przyjedzie na czas ?
Czy radna poradzi sobie z kolejną funkacją którą ma razem z mezem i córką od Lepszeego pierwszego ?
Czy ludzie jeszcze w to wszystko wierzą co było powiedziane przy wyborach ?
Niech w końcu ZiK wrócą z urlopów bo nikt nie broni układu Lepszych i PiS którzy nawet w czasach kryzysu myślą tylko o korycie+
Polkowice obudźcie się bo czas sromoty nadchodzi w całym kraju !!!!!!!1
reklama
8. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 18-08-2020 11:36 00 to jest prawda nie idzie się tam dostać,nie można się dodzwonić ponieważ panie od rejstracji nie odbierają telefonów ta przychodnia całkowicie nie funkcjonuje
9. Dodane przez Pacjentka, w dniu - 18-08-2020 11:38 00 Tak to prawda dodzwonić się to cud. A zarejestrować jeszcze większy. Pacjenci obsługiwani są z dużą łaska. Na palcach ręki można policzyć sympatyczne i pomocne rejestratorki. Niektóre Panie zachowują się jakby były tam za karę. Rozumiem praca trudna, trudny czas. Ale więcej empatii i uśmiechu by się przydało.
10. Dodane przez wyborca, w dniu - 18-08-2020 11:52 00 skandal i żenada co się wyprawia. Miłao byc lepiej jest tak samo bo ! a nawet gorzej
11. Dodane przez BeTo, w dniu - 18-08-2020 11:53 00 Dzwoniłam z godzine czasu po tym mnie rozłączyło. Jest gorzej niż było - ludzie ogarnijcie się
12. Dodane przez On, w dniu - 18-08-2020 11:55 00 Tak to prawda ze ciężko się dodzwonić A Lubin funkcjonuje sprawniej
13. Dodane przez Karuzela, w dniu - 18-08-2020 11:59 00 Co to za wogole tłumaczenie /. Kolejny prezes co tylko jest prezesem. Radni co pracuja i pełna świta z mami radnych siotrami pociotkami. co to wogole jest . Osrodek przechowalnia etaty z poreki. co to ma być a zwykly pacent na dworze moknie bo nikt nie potrafi w koncu naprawic sluzby zdrowia w Polkowicach. Gdzie jest burmisrz się pytam ? Wszystko się wali nikt nie panuje nad niczym a wladza sobie a ludzie swoje
14. Dodane przez Ciekawe, w dniu - 18-08-2020 12:13 00 Wybitna Radna Rzecznikiem Praw Pacjenta...niesamowite...zatyka człowieka od tych ogłaszanych sukcesów...
15. Dodane przez Zuza, w dniu - 18-08-2020 12:21 00 Dodzwonić się do rejestracji graniczy z cudem. Panie w rejestracji powinny przejść kurs empatii bo ich zachowanie jest skandaliczne. Jak im się praca nie podoba to powinny ją zmienić, a nie mieć kontakt z człowiekiem potrzebującym pomocy. Inna sprawa to praca przychodni. Miało być lepiej, a jest coraz gorzej. Lekarz pierwszego kontaktu czy też jakikolwiek specjalista jest praktycznie poza zasięgiem chorego. Może by tak zmienić zarząd PCUZ... Zamiast na durnoty wydawać pieniądze Gmina powinna dofinansowć PCUZ.
16. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 18-08-2020 12:56 00 Potwierdzam, tragedią jest się dodzwonić do rejestracji.. dzięki Bogu mam pakiet medyczny i wożę dzieci w razie choroby do Lubina do medicusa. Może od nich warto byłoby brać przykład? Bez karteczki na wejściu, PESEL i pomiar temperatury i można wejść a nie kwitnąć pod drzwiami i czekać na łaskę wpuszczenia.... Jak mam iść do przychodni to mnie krew zalewa.. chyba cała strefa robi tam badania okresowe, zawsze masa ludzi z medycyny pracy - przez co laryngolog, okulista, neurolog zamiast leczyć chorych - podbijają pieczątki.. zrobić 2 dni w tygodniu dla medycyny pracy a resztę dla pacjentów i już mniejszy problem.. lub skoro medycyna pracy jest opłacana że skierowań - przyjąć za to lekarzy tylko tym się zajmujących, wydzielić jedno skrzydło i po problemie..
17. Dodane przez polkowiczanin, w dniu - 18-08-2020 13:01 00 Chcieliście Lepszawych to macie.A będzie jeszcze gorzej!!!
18. Dodane przez Zuza, w dniu - 18-08-2020 13:25 00 Kiedy lekarze zaczną normalnie przyjmować w przychodni!!!! Przecież prywatnie przyjmują normalnie,z zachowaniem środków ostrożności itd.można A w przychodni - nie! Konstytucja gwarantuje mi dostęp do leczenia gdzie to jest ,jakim prawem lekarz nie przyjmuje pacjentów nfz?
19. Dodane przez Robert, w dniu - 18-08-2020 13:50 00 Ja przepisałem się do Medicusa trzy lata temu, gdy w rejestracji powiedziano mi, że do lekarza pierwszego kontaktu mogą mnie zarejestrować za dwa miesiące, albo zarejestruje się w danym dniu telefonicznie. Jak bym się nie przepisał to pewnie leżałbym już na spokojnej. W Medicusie rejestruje się telefonicznie albo osobiście dzień wcześniej i jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby mnie nie chcieli zarejestrować. Dopóki nie pojawi się w Polkowicach konkurencja to nic się nie zmieni.
20. Dodane przez Jarek, w dniu - 18-08-2020 14:02 00 Co ja tu czytam pracuje w PCUZ Radna i jej mąż oraz córka, nie wstyd Pani RADNEJ tak upychać rodzinę....
21. Dodane przez polkowiczanin, w dniu - 18-08-2020 14:20 00 Pani Mariolu Pani wraca!!!
22. Dodane przez Antek, w dniu - 18-08-2020 14:21 00 W tym mieście jest za mało przychodni, już dawno powinna być wybudowana drugą albo nawet i trzy. Skoro nie dają rady to oznacza że jeden Pcuz na gminę to śmiech na sali...
23. Dodane przez spox, w dniu - 18-08-2020 15:54 00 na wejsciu,czasem jest pani (...) jest tak nieprzyjemna dla pacjentów zero empati,podziękujcie już tej pani za prace
24. Dodane przez Mikołaj, w dniu - 18-08-2020 15:56 00 Tak samo uważam, że powinna była władza wcześniej pomyśleć o małej przychodni Medicus w Polkowicach.A nie zrobili z PCZUz monopol!!Tyle lat to już się ciągnie.Głogów i Lubin ma parę przychodni Medicus.
25. Dodane przez Pacjet, w dniu - 18-08-2020 16:30 00 Porażka. Tam z firmą nikt już się nie utożsamia, wyrzucili doświadczonych pracownikow a zatrudnili bez wiedzy ale z klucza politycznego oczywiście z lubina i z wołowa. No i oczywiście panią betę radną z lepszych jako koordynatora i rzecznika praw pacjenta i Dyrektora od spraw Personalnych
26. Dodane przez andzia, w dniu - 18-08-2020 16:55 00 TO szczera prawda dzwoni sie prawie czterdzesci do piedziesieciu minut a gdy jestes juz pierwszy w kolejce nagle zostajesz rozlaczony,Dlaczego p,prezes nie zadzwoni i nie poczeka na ten cyrk,a druga sprawa dlaczego podaje sie swoje dane nazwisko nr.telefonu i pesel- gdzie jest rodo.A te dane odbiera pan z ochrony ,czy nie mozna postawic urny aby wrzucic ta kartke . Moze wladze przychodni pojada do Medicusa i zobacza jak tam pracuja.
27. Dodane przez Roman, w dniu - 18-08-2020 17:18 00 A na murale Pana Burmistrza pielęgniarka bohaterka. Głosowałem na Puźnieckiego ale widzę ze to był błąd. Ta przychodnia to ogólnie tragedia a zwłaszcza lekarski beton nie do ruszenia. Żadnych rotacji kadrowych i poszukiwań lepszych specjalistów.
28. Dodane przez skandal, w dniu - 18-08-2020 17:19 00 miało być lepiej jest jeszcez gorzej, Czy zmiana prezesa kolejna, zatrudienie kolejnej radnej, brak wyjasnienia sprzedazy apteki gdzie w koncu obiecany rezonans Halo ??!!!
29. Dodane przez Pacjent, w dniu - 18-08-2020 17:31 00 Nie przyjmują wcale, nawet z chorym dzieckiem. Tylko teleporady.dziwne że prywatnie przyjmują lekarze. Tylko nie na nfz. kpina
30. Dodane przez Gòrnik, w dniu - 18-08-2020 17:43 00 Tragedia knajpy potwierane wszystko chula a przychodnia zamknięta trzeba ściągnąć telewizję nie (...) pokażą co w tych Plotkowicach się dzieje.
31. Dodane przez tj, w dniu - 18-08-2020 18:07 00 prawda nie idzie się tam dostać chronią lekarzy byśmy ich nie zarazili jak długo będą leczyć teleporadami
32. Dodane przez Janusz, w dniu - 18-08-2020 18:40 00 Nie bronie pcuz ani wszystkiego co tam się wyprawia ale nie mogę już czytać o tym, że ludzie nie mogą się dodzwonić.
Dzisiaj rano dzwonilem i zarejestrowałem dziecko do pediatry. Długo trzeba czekać to prawda ale zawsze uda mi się zarejestrować. Nie wiem jak wam się to może nie udawać.
Co do teleporad to wiadomo, że lipa
33. Dodane przez Iwa, w dniu - 18-08-2020 18:44 00 Becia z Alfa rządzi,zapisy tylko na zeszyt
34. Dodane przez Ala, w dniu - 18-08-2020 18:47 00 BRAWO PANIE BURMISTRZU! BRAWO!!!!!!!!
35. Dodane przez Do 32 Anna, w dniu - 18-08-2020 19:48 00 Moja rodzina nie pracuje i znajomi w PCUZ wiec nie mam takich znajomosci jak ty
36. Dodane przez Aga, w dniu - 18-08-2020 20:19 00 Ja też dzwoniłam , trochę odczekałam ale sie połączyłam. Nie było problemu.
37. Dodane przez Dplpolkowice, w dniu - 18-08-2020 20:20 00 Panie burmistrzu proszę odwołać kolegę i powołać nowego
38. Dodane przez gas, w dniu - 18-08-2020 21:22 00 CZY PAN BURMISTRZ TO CZYTA MORZE JAKIEŚ WNIOSKI
39. Dodane przez jola, w dniu - 18-08-2020 21:44 00 Ta przycgodnia to porazka.tez pracuje w suzbie zdrowi i gdybym zachowywala sie tak jak personel w Polkowicach to juz bym nie pracowala.Przechowalnia znajomkow.A pani rzecznik....ktore to juz stanowisko...?wstyd,wstyd,wstyd
reklama
40. Dodane przez Pani doktor, w dniu - 19-08-2020 07:41 00 Przychodnia zamknięta, teleporady bo wirus itd. A wczoraj w biedronce jedna z lekarek robiła zakupy bez maseczki. To w sklepie się nie zarazi, a w przychodni zarazi? Druga, pani pielęgniarka, łaziła po sklepie dobra godzinę. To jedna rzecz obejrzala, to druga... A jeszcze niedawno mówiła, jak to ona się boi tego wirusa, a tak łazi bez celu godzinę po sklepie...
41. Dodane przez Jol, w dniu - 19-08-2020 07:45 00 Żenada,kiedy w końcu lekarz zacznie normalnie przyjmować,leczenie przez telefon jest chore
42. Dodane przez Piotr, w dniu - 19-08-2020 07:46 00 Ta przychodnia to jest idealny przykład jak nie należy zarządzać placówka medyczna. Wczoraj próbowałem przez blisko 5 godzin dodzwonić się na numery, które otrzymałem przed wejściem. Nikt nie odbiera, jestem w kolejce oczekujących a następnie rozłącza. Po ponownej wizycie, bardzo opryskliwa pani w recepcji powiedziała mi, że nie ma możliwości innej niż telefonicznie uzyskać recepty na leki, które biorę od blisko 8 lat. Dzisiaj mam ostatnie 2 tabletki. Pojadę do Lubina szukać jakiegoś lekarza, a NFZ poinformuje o tym co tu się wyprawia. Przeraża mnie fakt, jak wiele osób zostało bez diagnozy, leków. To sprawa dla prokuratury!!
43. Dodane przez Obserwator, w dniu - 19-08-2020 10:10 00 A czego się państwo spodziewaliście,głosowaliście to macie,kobieta która zrobi wszystko dla kasy i stanowiska,ma bronić pacjentów -śmiech,proszę zapytać personel co mówi-Mariolu wróć.Kolejne zatrudnienia w urzędzie Gminy,oczywiście z klucz lP. Nie Wstyd wam za to co robicie.a taki był hejt na pdmp. Wszystkim zabierają wokoło tylko sobie stanowiska ,nagrody,kaska.Boże co zrobiliście z tym miastem.
44. Dodane przez big brother, w dniu - 19-08-2020 10:18 00 do 40.(...) co za ... gratuluję tytuł Master Level Hard Podglądactwa, a co miała w koszyku ta lekarka?, opowiedz nam proszę
45. Dodane przez ja, w dniu - 19-08-2020 10:20 00 W ramach rekompensaty burmistrz zafundował pacjentom czekającym pod przychodnią koncert muzyki poważnej. Pewnie za jakiś czas urządzą koncert disco polo, żeby usatysfakcjonować wszystkie gusta muzyczne polkowiczan. A wszystko po to, żeby w Polkowicach żyło się lepiej... Nie wiem, czy lepiej, ale na pewno jest śmieszniej niż za ich poprzedników, notabene też nieudaczników.
46. Dodane przez pacjent, w dniu - 19-08-2020 11:28 00 To co się zieje w PCUZ to jakiś żart. dodzwonić się trudniej niż wygrać w totka. Brawo dla rządzących
47. Dodane przez Karolina, w dniu - 19-08-2020 12:49 00 prawda jest taka że dodzwonić się nie można ponieważ rejstratorki nie odbierają telefonów ,a jeżeli jakimś cudem odbierze telefon to są bardzo opryskliwe ,nie można dostać się do lekarza pierwszego kontaktu leczę się prywatnie a to co się dzieje w tej lecznicy to powiadamiam NFZ ,nie wiem za co ci ludzie tam pracujący dostają pieniądze
48. Dodane przez Gňrnik, w dniu - 19-08-2020 13:00 00 Odwołać tego pseudo prezesa ten facet nic nie robi aby było lepiej bierze za darmo kasę do kieszeni.
49. Dodane przez zofia, w dniu - 19-08-2020 13:03 00 Ludzie to ze przychodnia nie pracuje nalezy zglaszac do NFZ.Oni nie maja o tym pojecia.A w miescie tym sie nikt nie przejmuje.Dzwonic i zglaszac.
50. Dodane przez Dorota, w dniu - 19-08-2020 13:16 00 A co tam ma robić p. (...)? To jakieś kpiny!!! Rozumiem że ma świetne doświadczenie i wykształcenie... bo przecież była sprzedawcą, kasjerem w przychodni, kierowniczką w kadrach w tejże przychodni za czasów poprzedniej przełożonej, następnie zastępca p. Betki w Aqua parku.... tylko patrzeć jak jej mąż wróci na co najmniej kierownika... bo przecież codziennie dojeżdża do Sobina do ośrodka kultury, aż żal patrzeć. Nic się nie zmieniło dalej kolesiostwo i ustawki panie burmistrzu!!!! Nie ma innych!!
51. Dodane przez kkk, w dniu - 19-08-2020 14:40 00 To prawda, nie da się dodzwonić. Cały czas trzydziesta w kolejce...
52. Dodane przez pacjentka, w dniu - 19-08-2020 14:51 00 Potwierdzam, problem z dodzwonieniem się do przychodni jest ogromny. Po dwóch tyg. dzwonienia przez 1,5-2 godz. dziennie udało mi się zarejestrować na teleporadę. Lekarz miał dzwonić od 9.30 niestety do 13.00 nikt nie zadzwonił. Zadzwoniłam do działu obsługi pacjenta gdzie pani powiedziała bezczelnie, że lekarz dzwonił do pacjentów rano, ale nikt nie odbierał (co było nieprawdą), poprosiłam o nr tel do lekarza aby samemu zadzwonić i podano mi numer, który nie istnieje. Zadzwoniłam ponownie do działu o podanie prawidłowego numeru to pani się tłumaczyła, że mają nowe numery tel. i jeszcze ich nie znają )) Ponadto będąc w przychodni zaobserwowałam, że panie na rejestracji nie mając pacjentów przy okienku nie odbierają dzwoniącego telefonu.
53. Dodane przez pracownik PCUZ, w dniu - 19-08-2020 14:52 00 Mamy koronaurlop ))
54. Dodane przez Beata, w dniu - 19-08-2020 15:11 00 W związku z wieloma skargami od pacjentów na funkcjonowanie PCUZ informuję iż rozważam wdrożenie innowacyjnej formy rejestracji pacjenta.
Rejestracja miała by się odbywac w formie zapisu na zeszyt.
Czy pasuje ?
55. Dodane przez Polkowiczanka, w dniu - 19-08-2020 16:12 00 Niestety 2 godziny na telefonie 38 w kolejce, jak doszło do mojej kolejki to nikt nie odebrał i mnie rozłączyło. To jest jakaś patologiczna sytuacja, która właśnie teraz nie powinna mieć miejsca. Skoro władza pcuz mówi, że zatrudnili więcej ludzi to powinno być lepiej, a jest gorzej niż było. Sama pracuję w instytucji publicznej i nie wyobrażam sobie nie odebrać telefonu. Przecież ludzie dzwonią z ważnym powodem a nie dla rozrywki. Dziwne, że lekarze bardzo chętnie przyjmują prywatnie i się wirusa nie boją!!! O co tu chodzi? Poza tym Panie w DOP świetnie się bawią jak się do nich dzwoni ze skargą na rejestrację, a lekarze mają pacjentów gdzieś bo przyjeżdżają do pracy jak im się podoba mimo, że mają porejestrowanych pacjentów na teleporadę, a ty sobie głupi pacjencie dzwoń nawet do wieczora. Co z tego, że są skargi. Dobrze wiem, że oni się tylko z nas pacjentów śmieją. Chyba miarka się w końcu przebrała. To oni są dla nas, a nie odwrotnie.
56. Dodane przez XYZ, w dniu - 19-08-2020 17:01 00 Ktoś powiedział, że burmistrz chce zniszczyć pcuz i za bezcen oddać budynek MCZ-towi. Teraz nikt w to nie zwątpi.
57. Dodane przez Sylwia, w dniu - 19-08-2020 18:53 00 Oczywiście potwierdzam dodzwonić sie do naszej przychodni tragedia !!! mało tego nikogo nie ma na recepcji jest południe a i tak jesteś z 10 w kolejce to kpina !
58. Dodane przez Arczi, w dniu - 19-08-2020 19:20 00 Nie wiem czy przez pomyłkę czy jak zły numer do lekaża mi wrejestracji podała a jak zadzwoniłem drugi raz to zanim się dodzwoniłem i podała mi właściwy to pani lekaż już nie było zadzwoniłem kolejny raz na rejestrację żeby chociaż stałe leki jaki kolejek lekaż mi wypisał na astmę to wrejestracji pani odłożyła słuchawkę i do drugiej pani powiedziała że ten facet jest jakiś nienormalny chce teraz leki, ty (...) co odebrałaś wtedy telefon by twoje dziecko kiedyś leków potrzebowało i cię tak olali i zadwili jak ty wtedy ze mnie
59. Dodane przez Alf, w dniu - 19-08-2020 20:21 00 Beatko popieram twój bardzo dobry pomysł z zapisami do lekarzy na zeszyt. W sklepie to dobrze funkcjonowało.
60. Dodane przez Zbulwersowany pacjent, w dniu - 19-08-2020 20:43 00 Polkowice mają dużą kasę, wiele gmin o tym może pomarzyć,ale służbę zdrowia pod psem i lekarzy ignorantów.Weźcie się do roboty jak inni w tym trudnym dla wszystkich okresie.Jak ktoś wcześniej zaznaczył, w sklepie może beztrosko chodzić nawet godzinę, ale pacjenta nie przyjmie.Jak można udzielić rocznemu dziecku z wysoką temperaturą tylko teleporady -tak leczył Kaszpirowski, ale niewątpliwie z lepszym skutkiem.
61. Dodane przez Robert, w dniu - 20-08-2020 05:52 00 Niektórzy to są tacy nieporadni aż ręce opadają. Mam stałe leki i nie dzwonię tam bo zainstalowałem aplikacje visimed. Wszystko załatwiam przez ta aplikacje. Połowy ludziom w Polkowicach się nie dogodzi, tylko narzekacie. Przenieście się do innej przychodni jak Wam tak zle, nikt wam nie broni. Barany
62. Dodane przez Do 40 i 44, w dniu - 20-08-2020 07:14 00 Ale ma rację! Osobiście widziałam jak lekarka spotkała się z córką razem poszły do biedry(bez maseczki) wróciła do przychodni... Ludzie obudźcie się naprawdę... Lekarze ignorują zalecenia rzadu, a nam grożą mandatami.
63. Dodane przez Dorota, w dniu - 20-08-2020 08:32 00 do wpisu nr 50. Ta propozycja to jakaś żenada!!!! Jaki pracownik taka propozycja... O tym właśnie wcześniej pisałam. Może warto skorzystać z możliwości i nie ujawniać swoich pomysłów publicznie p. Beato. Wstyd! Od zeszytów odeszły już nawet sklepy na wioskach. Nie ma tam kogoś wykształconego?
64. Dodane przez Ala, w dniu - 20-08-2020 09:33 00 Nie ma do zgadzam się z przedmówcami.. Raz po nocce czekalam do 7.30 żeby zadzwonić i się zarejestrować.. I co? Zadzwoniłam ok odebrała pani pielęgniarka a jak zapytałam o to czy można się zarejestrować do mojej pani doktor ta oświadczyła ze juz nie ma miejsc.. Nie ważne że dwie minuty dopiero rejestrowali.. Jakiś żart normalnie.. Albo kolejna sytuacja jak byłam po USG chciałam się zarejestrować od razu do lekarza bo w rejestracji pani siedziała.. No i podchodzę a pani że tylko telefonicznie rejestruje ale miejsca są.. Poszłam tylko do samochodu zadzwoniłam i jak zwykle nie było miejsc.. Porażka kompletna.. Cyrk na kółkach nic więcej.. Żarty sobie robią z ludzi
65. Dodane przez Był sobie PCUZ, w dniu - 20-08-2020 09:35 00 Proszę nie mieć pretensji do lekarzy ze przychodnia zle pracuje, to są efekty złego zarządzania. W ciągu 2 lat trzeci prezes a rzecznikiem pacjentów i głównym koordynatorem do spraw ustalania kolejek do lekarz jest pani radna dyrektor personalny co ze sklepu zabrała ze sobą zeszyt na zapisy.
66. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 20-08-2020 10:47 00 do kom. 65 - Do lekarzy też mam pretensje, bo nie przyjeżdżają do pracy na czas albo wcale. Co z tego, że jest się zarejestrowanym na teleporadę, jak lekarz nie przyjedzie to nikt tel. nie odbiera w gabinecie, a jak się dzwoni do rejestracji to podają na odczepnego nie istniejący nr telefonu. Robią z ludzi głupków, czy raczej z siebie? Na miejscu tych pracowników chodziłbym po Polkowicach kanałami.
67. Dodane przez zdumiony, w dniu - 20-08-2020 10:54 00 do kom 61 a czy ta aplikacja też cię zbada i zleci ewentualne wyniki i badania jak będziesz chory? bo jeśli tak to też ją sobie zainstaluję Z tego co piszesz wnioskuję, że jesteś przewlekle chory bo przyjmujesz stałe leki więc prędzej czy później lekarz będzie ci potrzebny, chyba, że to inny rodzaj choroby i leki się nie zmieniają tylko z czasem dawki większe potrzebne.
68. Dodane przez normalny, w dniu - 20-08-2020 11:28 00 do kom61 nie wypisuj takich głupot że przez aplikacje wszystko sobie załatwisz ,zapomniałeś dodać że przychodnia jest utrzymywana z pieniędzy podatników i to przyjmowanie pacjentów i leczenia należy do obowiązków tych pracowników tej przychodni,jeżeli im się nie chce leczyć ludzi to nie przestaną brać składki a ludzie będą się leczyć w innych placówkach np prywatnie
reklama
69. Dodane przez ola, w dniu - 20-08-2020 12:50 00 ad61 ubliżasz wszystkim potrzebującym pomocy i sam sobie wystawiasz opinię kim jesteś ,skoro tym lekarzom i paniom od rejstrowania nie chce się pracować to może niech zmienią sobie pracę
70. Dodane przez Robert, w dniu - 20-08-2020 15:42 00 Czytajcie ze zrozumieniem. Kierowałem swój koń do ludzi którzy zamawiają leki i blokują linie telefoniczna. Cały czas narzekacie a nie szukacie innego rozwiązania sami, lepiej obrzucić błotem. Tak nasz naród potrafi tylko narzekać. Nie pasuje to zmienić przychodnie, może do Głogowa? Może tam uzyskacie lepsza pomoc? A nie czekajcie, w większości przychodni tak jest. Tez ciężko się dodzwonić. Do kom 69 skoro im się nie chce to niech odejdą, zamkną przychodnie i nikt Ci nie pomoże. A może pójdziesz na medycynę i zaczniesz nas leczyc? Wypowiadasz się tak jakbyś znała ich prace od wewnątrz. Trochę szacunku. To tez są ludzie. Wy teraz obrzucając błotem zachowujecie się jak bydło
71. Dodane przez Leo, w dniu - 20-08-2020 17:42 00 Do Robert.nie obrażaj wszystkich dlaczego mam jeździć gdzie indziej skoro płacę tu podatki i tu powinnam normalnie funkcjonować służbę zdrowia
72. Dodane przez Pacjent, w dniu - 20-08-2020 17:45 00 Przecież Prezes PCUZ w wywiadzie powiedział ze skargi nalezy składać do pani radnej kulikowskiej która jest rzecznikiem pacjenta wiec wszystko w tym temacie, jesli dalej będzie bałagan to trzeba wyrzucić rzecznika
73. Dodane przez Zbulwersowany pacjent, w dniu - 20-08-2020 22:18 00 Skoro lekarze tak wytrwale pracują, to proszę o wywieszenie na drzwiach wejściowych do przychodni codziennego harmonogramu pracy tych medyków i godzin ich przyjęć.Przecież oni powinni być na stanowiskach pracy, tak jak przed epidemią,a przypuszczalnie w większości przebywają poza przychodnią, a może nawet wypoczywają we własnych domach.
74. Dodane przez Ela, w dniu - 21-08-2020 00:17 00 Czasami tydzień trzeba dzwonić żeby ktoś raczył podnieść słuchawkę. Jeszcze jak pani nie zrozumie nazwiska to rzuci słuchawka i zaś 2 godziny się wisi na telefonie. Skoro jest za dużo pacjentów to może pora na nową przychodnie. Pobliskie miasta mają po kilka plus szpital. A u nas? Dlaczego nie zrobić przetargu? Medicus, mcz czy lubmed napewno byliby zainteresowani. Ale obawiam się, że wtedy większość pacjentów odeszłaby z pcuz, a to nie na rączkę władzy.
75. Dodane przez ola, w dniu - 21-08-2020 09:51 00 ad70 jedyną osobą co obrzuca kogoś błotem to jesteś ty,a tu są przedstawione fakty jak wygląda praca w przychodni dlaczego każesz iść ludziom leczyć się w innych przychodniach skoro tu płacimy podatki i utrzymujemy tych co pracują w tej przychodni,nie jestem za zamknięciem przychodni tylko za zatrudnieniem ludzi którzy będą chcieli tam pracować i leczyć ludzi,nie wiem na czym ich praca polega mam nadzieję że twoja aplikacja ci poda szczegóły ich pracy ,a już na pewno nie robią tego do czego są zatrudnieni
76. Dodane przez Xxx, w dniu - 21-08-2020 22:12 00 Dzwonię i cały czas jestem 19 w kolejce przez godzinę czasu nie wiem czy się zacielo czy ktoś to celowo robi Ale to nie normalne ... kolejny wykonany telefon odpowiedź brzmi nie ma już miejsc. Człowiek prędzej umrze niż tam się dodzwoni! Od czasu pandemii to panie z rejestracji pozjadaly rozumy . Burmistrz zakupił sprzęt do pomiaru temperatury A oni nadal boją się wpuszczać ludzi koszmar
77. Dodane przez Lenka, w dniu - 05-07-2021 11:09 00 Dlaczego w Polkowicach jest tylko jedna Przychodnia? Ktoś ma wyłączność na taki monopol?????
78. Dodane przez Nowy pacjent, w dniu - 22-10-2021 10:52 00 Witam. Większość komentarzy dotyczy dostępności. Czy ktoś miał taką sytuację, że dostał leki na dolegliwości, których nie zgłaszał. Poszłam do dwóch lekarzy po raz pierwszy. Zanim jakiekolwiek badania zrobiłam, to już trzy leki dostałam, a co będzie dalej....Na stronie NFZ jest alarm odnośnie wielolekowości, którą właściwie lekarze serwują ludziom
79. Dodane przez regina, w dniu - 14-11-2021 14:14 00 po badaniu nikt niepowiadamial mnie o wyniku - zadzwonilam do rzecznika praw pacjent do warszawy -u nas wlubinie nieodbieraja -po interwencji nrzecznika lekarz mial mnie powiadomic - ( ja na sprawach zwiazanych z komputerem sie nieznam to czrna magia )-to ja musialam dzwonic -okazalo sie ze NIEMAM COVID(T) - nieznam pisowni D czy T -powiedziala ze po badaniu przepisze mi antybiotyki -dlaczego niedala mnie na covid w grudniu 2019 roku wtedy to by pasowalo meczylam sie z zatokami trzy miesiace -a te obiecane antybiotyki i recepte na leki na nadcisnienie do tej pory nieotrzymalam-jakbym nie miala gdzie porzyczyc to napewno koplambym w kalendarz -lekarka zaliczyla sobie ze znalazla ofiare covid-t -prez nia mam jakas dziwna prawa strone twarzy a oko jest jakies mniejsz -dzwonie na wet duzo razy na policje o pomoc zebym mogla wyjsc na pogotowie a jeden powiedzial nawet ze on sie niezna na obsludz komputera-NIEMAM COVIT-D a w satystyce jestem ze mam tak klamie telewizja na wszystkich kanalach (tak zaczynali i zacznaja wszyscy dyktatorzy ) prosze o pomoc
80. Dodane przez Mariusz, w dniu - 23-01-2022 19:52 00 Chodzi mi o poradnie zdrowia psychicznego która należy do pcuz Polkowice. Od dwóch ponad lat należę do innej Poradni zdrowia psychicznego w Lubinie.A dostałem się do psychologa pzp w Polkowicach bo akurat tu termin mieli jak nigdy po wizycie psychologicznej poszedłem do rejestracji zarejestrować się na kolejny termin dowiaduje się że od dwóch lat są wypisywane leki bardzo silne jakieś benzodiazepiny clonazepamy i inne z tej grupy leków gdzie ja nigdy ich nie brałem byłem w szoku jak mi pani w rejestracji psychiatrycznej w Polkowicach to powiedziała wypisywała je pani doktor do której należałem dwa lata temu ktoś sobie dzwonił że chce leki takie i takie i wypisywali temu komuś na moje konto miałem wpisywane leki w kartę zdrowia o których nie miałem pojęcia przez ten czas paranoja jakaś sprawą raczej powinna się chyba zająć policja i prokuratura bo co się działo z tymi lekami wypisywanymi na mnie przez te dwa lata i co ktoś robił z nimi bo w rejestracji mi pani powiedziała że ciągle byłem rejestrowany telefonicznie tylko i wyłącznie na leki ani razu przez ten czas na wizytę w gabinecie oczywiście powiedziałem że to niemożliwe bo nie należę do tej poradni od dawna i żadnych leków przez te dwa lata z tej poradni nie brałem .
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.