Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
8
Lutego 2025
Sobota
Imieniny obchodzą:
Lucjusz, Sebastian,
Żaklina
Do końca roku 326 dni.
gmina-polkowice.gif
Start arrow Polkowice arrow Będzie łatwiej się dodzwonić?

Wymieniają centralę telefoniczną

Będzie łatwiej się dodzwonić?

05.11.2020. Radio Elka, Kasia Rososzko


(Fot. UG Polkowice)
W Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych trwa montaż nowej centrali telefonicznej. Prace mają zakończyć się za około 2 tygodnie. Jak zapewniają władze przychodni, nowy system znacznie usprawni proces rejestracji do lekarzy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Od tygodnia pracujemy nad wymianą starej centrali analogowej na nowoczesną cyfrową. Da nam to więcej możliwości zarządzania połączeniami. W ciągu kilkunastu dni wszystko powinno się zoptymalizować. Mieszkańcy odczują różnicę - mówi Paweł Gambal, prezes PCUZ.

Jak
podkreślają w PCUZ, pandemia koronawirusa obnażyła wieloletnie zaniedbania i wadliwy system telefoniczny. Z relacji naszych czytelników wynika, że aby dodzwonić się do rejestracji w ostatnich tygodniach, w „telefonicznej” kolejce trzeba było odczekać od kilkunastu do nawet kilkudziesięciu minut. Poza tym, połączenia często się zawieszały lub rozłączały. Prezes PCUZ przyznaje, że utrudnienia występowały, ale nowa centrala telefoniczna ma usprawnić proces rejestracji.

- Nowa centrala będzie miała m.in. możliwość tonowego wybierania połączeń, co pozwoli nam kierować połączenia w docelowe miejsce. Odciąży to rejestracje od innych połączeń, które dotychczas utrudniały tam pracę. W tym momencie, rejestracja będzie odbywała się tylko pod wyznaczonymi numerami telefonów, a pod pozostałymi pacjenci będą mogli załatwiać inne sprawy - dodaje prezes.

Problem przeciążonych linii telefonicznych dotyczy nie tylko PCUZ, ale i zauważalny jest w całym kraju. Szacuje się, że polkowicka przychodnia przyjmuje około 100 tys. pacjentów. Leczą się tutaj nie tylko mieszkańcy powiatu polkowickiego, ale i sąsiednich miejscowości. Wszystkich władze przychodni proszą dziś o cierpliwość i wyrozumiałość.
 
Komentarze (30)
1. Dodane przez polkowiczanin, w dniu - 05-11-2020 09:33 0 0
W całym kraju taka sama sytuacja z dodzwonieniem.Super,że to ułatwi sprawę.
2. Dodane przez Marta, w dniu - 05-11-2020 09:50 0 0
Elegancko.Po tylu latach zaniedbań czas postawić na nowoczesność!!!
3. Dodane przez Mieszkanka, w dniu - 05-11-2020 09:52 0 0
To co robiliście przez osatatnie 6 miesięcy. trzeba było prędzej się za to wziąć
4. Dodane przez Kama, w dniu - 05-11-2020 09:53 0 0
Nareszcie.
5. Dodane przez Mariusz, w dniu - 05-11-2020 10:33 0 0
Do Lubina próbowałam sie dodzwonić i był problem z dostaniem sie do lekarza. 
W całym kraju jest taka sytuacja,ale bardzo dobrze, że idzie w gminie postęp informatyczny. Dziwie sie że przez tyle lat byłej władzy nie otworzyli drugiej placówki np.Medicus.Zaniedbania i jescze raz zaniedbania poprzedniej władzy.
6. Dodane przez Maria, w dniu - 05-11-2020 10:39 0 0
I to nie jest zaniedbania przez kilka miesięcy, to przez lata!!! 
Zamiast inwestować w nowoczesny sprzęt, starać się o dotacje, pozyskiwać fundusze z KGHM, to robili przez tyle lat?PDMP marzył się szpital, a nie potrafili dtugiej placówki wybudować!!!Gdzie są radni z PDMP???? 
Znikneli!!!Nasi radni są zainteresowani ale innymi miastami.Czy to był sens ich wybierania???Nawet na ulicy gdzie wygrali nie można ich spotkać.Wstyd!!
7. Dodane przez Xxx, w dniu - 05-11-2020 10:46 0 0
Luksus. Teraz dodzwonimy się o 6:35 żeby się dowiedzieć że i tak nie ma wolnych miejsc
8. Dodane przez do 7, w dniu - 05-11-2020 10:56 0 0
Jeszcze nie spróbowałeś się dodzwonić na nową linię a już wszystko wiesz co ty wizjoner Jackowski??jak masz krytykować z czego co jeszcze nie skorzystałeś to nie pisz głupich komentarzy a najlepiej zamilcz.
9. Dodane przez Lepsze Trole, w dniu - 05-11-2020 11:07 0 0
Czy już LepsiTrole wrócili do pracy ? Widac aktywność więc istnieje jakas obawa ? Czyżby gorąco się robiło przy PCUZ buhaha Wam też się przypomni rezonans i nowa przychodnie - wszak burmistrz OBIECYWAŁ !!
10. Dodane przez obywatel, w dniu - 05-11-2020 11:13 0 0
ad7 dokładnie masz rację dzwoniąc o godzinie 6:30 ,po 90miniutch oczekiwania na połączenie usłyszysz że nie ma wolnych miejsc o ile wcześniej Pani z okienka nie odłoży słuchawki
11. Dodane przez Łuki, w dniu - 05-11-2020 11:27 0 0
Nie ma apteki, obiecanego tomografu, rezonansu, nawet projektu nowej przechodni brak. Będzie za to nowa centrala telefoniczna. I to jest sukces na miarę Lepszych Polkowic. Buhahahaha
12. Dodane przez do 9, w dniu - 05-11-2020 11:28 0 0
Jak obiecał tak będzie, a wam zostaje zgryzota i zgrzytanie zębów. 
Polkowiczanie głupimi i nic nie znaczącymi twoimi komentarzami się nie dodzwonią. 
Nie przeszkadzaj.Poszukaj sobie normalnej pracy a nie tworzysz w kółko jakieś wypociny!!
13. Dodane przez do 9, w dniu - 05-11-2020 11:35 0 0
Gorąco to ci się zrobiło ale w gaciach!!!Już z wrażenia nie wiesz co piszesz!
14. Dodane przez Rozwiązanie, w dniu - 05-11-2020 11:52 0 0
Kupić kilka 20 kart prepaid. Wziąć 20 telefonów (problem ?). Koszt kilka zł.
reklama
15. Dodane przez do 9., w dniu - 05-11-2020 12:05 0 0
Na razie czekamy na długo obiecywany szpital im. Marioli i Emiliana
16. Dodane przez komentarz 14, w dniu - 05-11-2020 12:14 0 0
Prepaida musisz rejestrować aby zadzwonić
17. Dodane przez Mateusz, w dniu - 05-11-2020 12:21 0 0
To prawda ale innej Pani szpitale się pomyliły tylko że to nie szpital w Polkowicach.Takie obiecanki PDMP będzie szpital.Ogłupiali ludzi z listami latali i tylko podpisujcie.Niektórym radnym to miejscowości sie ze szpitalem się pomyliły!!To polkowciccy radni promują Lubin,Legnicę czy wreszcie Polkowice???Wybierani byli w Polkowicach a nie w ościennych miastach!! 
Może czas pomyśleć o swojej gminie!!!
18. Dodane przez nowa centralka ssie, w dniu - 05-11-2020 12:22 0 0
Nowa centrala już nie informuje a ilości osób w kolejce. Tyulko dziękuje za wyrozumiałość i ona mi się kończy po 30 minutach słuchania tego i się rozłączam
19. Dodane przez prawda, w dniu - 05-11-2020 12:23 0 0
do kom 8 glupi to ty jestes i widac ze chyba ani razu tam nie dzwoniles skladki na ubezpieczenie zabieraja co miecha a jak idziesz raz na ruski rok to nie ma miejsc i tak zawsze do chirurga albo okulisty to juz zenada
20. Dodane przez Niecierpliwa, w dniu - 05-11-2020 13:19 0 0
No przecież jest powołana z ramienia zarządu pełnomocnik ds. pacjentów Lepsza Radna Beatka K. Do niej dzwońcie, jak rejestracja nie odbiera! Po to ona tam siedzi ;) Niech się wykazuje.
21. Dodane przez Tomasz, w dniu - 05-11-2020 13:30 0 0
ile już się natworzyło dodatkowych stołków wiceprezesów, wicedyrektorów, itd.? to dlatego zadłużenie gminy w dwa lata lepszych rządów wzrosło dwukrotnie?
22. Dodane przez Anna, w dniu - 05-11-2020 15:51 0 0
Już wolałam stary system. Przynajmniej wiedziałam która jesteś w kolejce. A teraz zanim muszę stracić dużo czasu na połączenie się z PCUZ wybrać 1 jak chce do rejestracji wybrać 1 lub 2 w zależności czchc się zarejestrować do pediatry czy ogólnego. Wybieram 2 i slysze prosimy cierpliwie czekać bez info która jestem w kolejce. Sory ale to nie jest dla mnie ułatwienie wręcz przeciwnie utrudnienie dodzwonienia się do rejestracji.
23. Dodane przez Xxx, w dniu - 05-11-2020 17:09 0 0
Do 8. Widzę że mój komentarz bardzo cię dotknął. Pewnie jesteś pracownikiem naszej przychodni. To co się dzieje to cyrk. Mam wrażenie że dzwoniąc przeszkadzamy w piciu kawki i ploteczkach. Oczywiście nie wrzucam wszystkich do jednego wora. Ale miałam.okazje być parę razy na badaniach to widziałam co się dzieje. Panie bez maseczek. Chodzą sobie z kawką między pokojami
24. Dodane przez Lepsza, w dniu - 06-11-2020 01:44 0 0
Lepsza Pdmp p.Beata nie po to jest. Przecież pisze ,że Burmistrz super to super tamto - ciekawe jak Emile się czują ???
25. Dodane przez Zuza, w dniu - 06-11-2020 09:55 0 0
Wczorajsza moja praktyka: od 6.30dzwonię do przychodni: przez 45 minut proszą o cierpliwość, w końcu ktoś odbiera i informuje że brak miejsc...brawo
26. Dodane przez Minister, w dniu - 09-11-2020 09:48 0 0
Usprawnienie (...)????? Czekam godzinę na połączenie po czym mnie rozłącza... (...)!!!!!!!
27. Dodane przez Tomasz, w dniu - 09-11-2020 09:54 0 0
Hahahahahahaha nie działa!!!!! Tyle na temat... zmienić Burmistrza!!!!!
28. Dodane przez jola, w dniu - 10-11-2020 07:42 0 0
Nie no super dzwonię przez 90 minut i co nie ma miejsca do lekarza brak słów.
29. Dodane przez Nina, w dniu - 10-11-2020 08:49 0 0
Jakiś koszmarny żart. Zaczęłam dzwonić od 6:35. W chwili obecnej (8:49) jestem 16 i powtarza mi to już setny raz. Prędzej człowiek zdechnie niż się połączy z naszą przychodnią.
reklama
30. Dodane przez Nina, w dniu - 10-11-2020 10:48 0 0
O 10:14 uzyskałam połączenie. Czas oczekiwania na połączenie 3 godziny i 41 minut. W słuchawce radosny głos pani rejestratorki, o 8:00 skończyły się zapisy do lekarzy...
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama