Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
4
Grudnia 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Barbara, Hieronim,
Krystian, Piotr

BARBÓRKA
Do końca roku 27 dni.
OGŁOSZENIA PŁATNE - koszt: 7,38 zł z VAT w płatności SMS - wyślij wiadomość pod numer 7643 o treści ELKA
Ogłoszenia
Wyślij swoje ogłoszenie
Kategorie Rodzaj
Drobne
sprzedam (1) kupię (3) 
Fachowcy/Usługi
szukam fachowca (2) oferuję usługi (13) 
Komputery
sprzedam (1) 
Materiały budowlane
sprzedam (1) 
Motoryzacja
sprzedam (11) motocykle (1) kupię (1) 
Nauka
korepetycje (6) 
Nieruchomości
wynajmę (8) sprzedam (23) 
Oddam za darmo
oddam za darmo (1) 
Praca
dam pracę (2) zatrudnię (278) szukam pracy (5) 
Ogłoszenia - Wyślij pytanie
zatrudnię : Praca
ID: 31196
Specjalista ds Ochrony Środowiska i PpoŻ
06.11.2024.
E-TOWERS FAMABA S.A.

poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. Ochrony Środowiska i PPOŻ. w zespole BHP

Cel stanowiska:

Ciągłe doskonalenie procesów bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa pracy oraz ochrony środowiska w firmie, skierowane na wzmacnianie świadomości wszystkich pracowników w firmie i dbałość o zgodność z zewnętrznymi wymogami i regulacjami prawnymi.

Zakres zadań:

• Prowadzenie spraw środowiskowych zgodnie z wewnętrznymi procedurami i zewnętrznymi aktami normatywnymi
• Pozyskiwanie, weryfikacja i aktualizacja decyzji/ pozwoleń/ zgłoszeń w zakresie ochrony środowiska, ( m. in. emisja gazów i pyłów do powietrza, raporty KOBIZE, pozwolenia wodno-prawne, gospodarowanie odpadami)
• Prowadzenie ewidencji ,, Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami" i uzgodnienie jej według ogólnych zasad
• Przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa warunków pracy, higieny i bezpieczeństwa pożarowego w zakładzie (tzw. Safety walks) oraz ocena ich zgodności z wewnętrznymi regulacjami
• Prowadzenie wewnętrznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa pożarowego
• Współpraca z zewnętrznymi instytucjami (szkoleniowymi oraz doradczymi) w zakresie szkoleń w obszarze bezpieczeństwa pracy, pożarowymi, pomocy przedmedycznej oraz ochrony środowiska
• Współtworzenie cyklicznych analiz stanu BHP i pożarowych w zakładzie
• Wsparcie i współpraca z osobami kierującymi w zakresie ciągłego doskonalenia bezpieczeństwa na stanowiskach pracy i wzmacniania świadomości pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa pożarowego
• Współtworzenie rekomendacji dla pracodawcy (zarząd) w odniesieniu do zachowania wymagań bezpieczeństwa pracy i pożarowego oraz ergonomii i higieny pracy
• Opiniowanie instrukcji stanowiskowych pracy w zakresie BHP oraz procedur dotyczących bezpieczeństwa pożarowego i ochrony środowiska
• Prowadzenie postępowań powypadkowych oraz udział w pracach zakładowej komisji bezpieczeństwa i higieny pracy , w tym analizowanie przyczyn wypadków i proponowanie działań zapobiegawczych
• Inicjowanie i rozwijanie różnych inicjatyw popularyzujących problematykę bezpieczeństwa pracy i pożarowego, ergonomii pracy oraz wpływających na wzmacnianie świadomości bezpieczeństwa wśród wszystkich pracowników i współpracowników firmy
• Udział w tworzeniu wewnętrznych regulacji, w zakresie obejmujących bezpieczeństwo i higienę pracy, bezpieczeństwo pożarowe oraz ochronę środowiska
• Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi, w tym ze Społeczną Inspekcją Pracy, w firmie w zakresie poprawy warunków pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa pożarowego (zarówno w działaniach ciągłych jak i czasowych, typu inwestycje)
• Współdziałanie z organami zewnętrznymi (PIP, Sanepid, PSP, i inni) w zakresie związanym z ochroną środowiska, bezpieczeństwem pracy, higieną i bezpieczeństwem pożarowym
• Organizowanie kampanii informacyjnych i edukacyjnych dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa pracy oraz pożarowego w firmie

Wymagania:

Branżowe:

• Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne
• Ukończone studia uprawniające do pełnienia roli służby BHP w przedsiębiorstwie
• Biegłe posługiwanie się narzędziami pakietu MS Office (mile widziane inne oprogramowania wspierające pracę)
• Praktyczna znajomość wymogów prawnych odnoszących się do ochrony środowiska, BHP i ppoż. w zakładach produkcyjnych (doświadczenie w pracy w wewnętrznych służbach bhp / ppoż. – min. 3 lata)
• Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla pracowników, wykorzystujących metody aktywizujące uczenie się uczestników
• J. angielski – posługiwanie się pozwalająca na wykonywanie codziennych zadań w j. angielskim (szczególnie zadań raportowych)

Cechy / kompetencje:

• Odporność na stres, opanowanie
• Komunikatywność skierowana na szukanie porozumienia i inspirowania do współpracy
• Dokładność i rzetelność połączona z umiejętnością twórczego radzenia sobie z powierzonym zadaniami
• Pro-aktywność i gotowość do brania odpowiedzialności za swój zakres pracy,
• Umiejętność pracy w zespole skierowana na poszukiwanie skutecznych rozwiązań problemów
• Motywacja do samodzielnej pracy

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji ( list motywacyjny i CV ) w j. polskim i j. angielskim na adres:
rekrutacja@e-towers.eu lub adres siedziby: E-TOWERS FAMABA S.A. 67-200 Głogów, ul. Portowa 1
Informujemy, że skontaktujemy się z tymi osobami, których aplikacje wstępnie potwierdzą spełnienie kwalifikacji formalnych oraz posiadanie przez kandydata niezbędnego doświadczenia zawodowego. Prosimy o zamieszczenie w aplikacji zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata w celu rekrutacji na ww. stanowisko, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Telefon: 76 85 20 117
Twoje imię
Twój adres email
Twoja wiadomość


reklama
robust