Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Głogów arrow Brok: Na pewno chcemy przejąć budynek teatru

Brok: Na pewno chcemy przejąć budynek teatru

Brok: Na pewno chcemy przejąć budynek teatru

21.09.2010. Radio Elka, Maciej Iżycki
thumb_0827_teatr.jpgGłogów. Podczas ostatniej sesji rady miasta, radni PO apelowali o to, by nie przyjmować uchwały o przekazaniu powiatowi ruin teatru. Starosta Anna Brok rozwiewa jednak wątpliwości. - Powiat na pewno chce przejąć ten budynek - twierdzi.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Dyskusja na temat teatru była podczas sesji bardzo burzliwa. Zdaniem radnych Platformy, z podjęciem uchwały trzeba było poczekać do czasu, gdy będzie gotowe porozumienie pomiędzy gminą i powiatem. Ostatecznie jednak uchwałę podjęto.

-
Jako mieszkańcy miasta i powiatu nie mamy chyba wyboru. Nie można patrzeć jak ten budynek popada w ruinę. Ktoś musi się tym zająć. Głogowianom przecież bardzo zależy na tym, żeby teatr został odbudowany. My czujemy tę odpowiedzialność - mówi starosta Anna Brok.

W odbudowanym przez powiat teatrze ma powstać powiatowe centrum kultury. Zdaniem wielu radnych, zarówno miejskich jak i powiatowych, w teatrze powinien funkcjonować teatr. - Nie wyobrażam sobie, że będzie inaczej. Teatr może działać przecież w ramach ośrodka - mówi starosta.

Zdaniem Anny Brok, bardzo wiele osób zaczęło w Głogowie i nie tylko, żyć tym tematem. Na razie jednak jeszcze nie zostało wypracowane porozumienie dotyczące przejęcia budynku od gmin. Przed powiatem stoi również bardzo trudne zadanie - znalezienie pieniędzy, najpierw na dokumentację związaną z odbudową, a później na samą odbudowę budynku teatru. (mai)
 
Komentarze (20)
1. Dodane przez kibic, w dniu - 21-09-2010 08:08
Nie ma powiat pieniędzy na zadania własne. Tym bardziej nie bedzie miał na teatr...
2. Dodane przez PO-wskie PROPAGANDOWE TEATRUM, w dniu - 21-09-2010 08:35
CZY ABY POWIAT "na pewno chce przejąć budynek teatru" SKORO PO-wscy RADNI MIEJSCY BYLI PRZECIW PRZEKAZANIU PRZEZ MIASTO TEATRU??? A DODATKOWO POWIAT NIE JEST W STANIE W CIĄGU TRZECH LAT WYKONAĆ DOKUMENTACJI A W CIĄGU 12 LAT NIE JEST W STANIE ROZPOCZĄĆ ODBUDOWY (taka jest propozycja miasta warunkująca przekazanie - tych warunków powiat nie chce przyjąć). PO UPŁYWIE TAKIEGO CZASU BŁOGIEJ BEZCZYNNOŚCI POWIATU TA RUINA MOŻE SIĘ ZUPEŁNIE ROZSYPAĆ!!! WYGLĄDA NA TO, ŻE JEST TO PRZEDWYBORCZY HUMBUK PROPAGANDOWY PO!!!
3. Dodane przez Ela, w dniu - 21-09-2010 08:43
Teatr z przedwojenną historią, przedwojenną duszą to jest to. Myśle że tętnił by życiem, cały czas i słuzył głogowianinom jak i widzom z okolicznych miast
4. Dodane przez glogow, w dniu - 21-09-2010 08:47
Będzie jak zwykle: Starostwo przejmie budynek od miasta, a po pieniądze pójdzie do ... miasta ?
5. Dodane przez Andrzej, w dniu - 21-09-2010 08:59
Ta pani ma zaćmę na oczach kto żyję teatrem ,chyba że oni .Nawiasem to może wiele osób chce ale żyć z teatru ,następna banda chce najpierw zarobić na odbudowie a potem może się uda podczepić w imię krzewienia kultury do obsady w/w A może tak pomyślą o źłobkach i uposażeniu szkół a teatr można , ale potem jak nasze miasto przekroczy 150 tyś mieszkańców , bo dla 70 tyś miasta w którym większość to górnicy i hutnicy jakoś miejsca dla teatru nie widzę ,może MOK WYSTARCZY ??Z JEGO ofertą kulturalną .Odbudowa i utrzymanie w/w to był szczyt nie gospodarności No chyba ,że chcą ten teatr dla siebie i sobie podobnym
6. Dodane przez KOD, w dniu - 21-09-2010 10:31
Fajnie by było gdyby teatr po odbudowie pozostał teatrem. Tylko pewnie będzie on konkurencją dla MOKu. Znając życie to i tak będzie on funkcjonował dzięki pieniędzy z miasta i powiatu. Oby tylko nie przeszedł w ręce prywatne...
7. Dodane przez wstyd, w dniu - 21-09-2010 11:04
200 lat temu głogowianie przez 30 lat w czasach kolejnych kryzysów i problemów budowali teatr a dzisiejsi juz ponad pół wieku go niszczą. Nie jesteśmy godnymi następcami tamtych głogowian, jesli zabijemy teatr zabijemy duszę miasta.
8. Dodane przez Michał 30, w dniu - 21-09-2010 11:05
do kom 5: Głogów, Lubin, Polkowice, Leszno to jakieś 200tyś mieszkańców. Jest wiele szkół, które mogły by odwiedzać teatr. Wiele prywatnych osób także by było chętnych. Myślisz że jak ktoś pracuje w KGHMie to nie ma ambicji by iśc na sztuke do teatru? -to sie grubo myslisz. Myśle że by było wielu chętnych. A kto wie, może właśnie KGHM pomogło by odbudowac ten teatr? A co do żłobków, itp to temat zupełnie inny i bardziej przyziemny nie zwiazany z teaytem, więc po co to mieszać..
9. Dodane przez Kaśka, w dniu - 21-09-2010 13:21
Nie zgadzam się z moim przedmówcą. Ja od kilkudziesięciu lat czekam na teatr w naszym mieście. Mam nadzieję, że jeszcze go odbudują za mojego życia. To będzie dla mnie Wielkie wydarzenie.
10. Dodane przez Leon, w dniu - 21-09-2010 13:40
A po co nam ten teatr, skoro caly Głogów to jeden teatr i do wielki na dodatek? I choc aktorzy w nim kiepscy, to jednak publicznosc czyli mieszkancy cierpliwie znoszą ten caly dramat. Pani starosto na litość boską, daj juz sobie spokoj z odgrywaniem roli wybitnej aktorki. smieszno, smutno i po prostu beznadzejnie to pani wychodzi. Naprawde nie widzi pani tego, ze ludzie smieja się z pani gdzie tylko pani sie pojawi? Podkreslam smieją się a nie usmiechają....
reklama
11. Dodane przez Tomasz, w dniu - 21-09-2010 17:28
prosze tylko zeby scena byla zbudowana z rozmachem najlepiej aby byla to scena mozliwie uniwersalna -teatr opera operetka koncerty... przypominam kiedys miasto znacznie mniejsze (ok polowy dzisiejszej liczby mieszkancow) wybudowalo i utrzymalo teatr z wyjatkowa scena (obrotowa) dzis miasto wieksze z hutami miedzi a takze srebra i zlota (to przeciez w Glogowie wytapia sie srebro i zloto) nie potrafi odbudowac ruin... to jaki to my mamy rozwoj? co po nas zostanie? tylko zrujnowane srodowisko? budowa oj nawet nie!!!! REMONT/PRZEBUDOWA ulic to nic dla historii zostawmy cos po sobie...
12. Dodane przez Tomasz, w dniu - 21-09-2010 21:13
do kom 5 
Andrzeju mam nadzieje ze jestes wiesniakiem z jakiejs zabitej dechami wiochy a nie mieszkancem Glogowa !!!!  
sam masz zacme... na kulture... i co jest zlego w tym ze teatr to takze miejsca pracy? wytlumacz bo ja tego nie rozumie? przyklad: "fryzjer" ale po co darmozjad bedzie nas okradal skoro mozemy opitolic sie "maszynka"? albo takie kosmetyczki? po co? a sklepy? po co nie lepsze dyskonty?  
piszesz ze teatr to dopiero dla 150 tysiecznego miasta... hmmm a jak to geniuszu obliczyles? zauwaz ze mozna tak tez napisac : 
nie budujmy przedszkoli zlobkow bo miasto bedzie sie kurczylo i zas bedzie nadmiar... te zaoszczedzone pieniadze mozemy wydac na teatr moze wtedy miasto wolniej bedzie sie kurczylo...  
otworz oczy w Niemczech w mniejszych miejscowosciach sa teatry... zaraz napiszesz ze tam jest wieksze bogactwo i ich na to stac... ale jesli jest u nas biedniej to czy utrzymanie teatru nie jest tansze?  
nie samym chlebem czlowiek zyje !!!!! 
 
ps 
jesli jednak jestes mieszkancem Glogowa to prosze Cie uprzejmie wyprowadz sie na jakas cicha wioske taka gdzie niczego nie ma tylko twoja przyszla chalupa... bedziesz szczesliwy ze nic nie bedzie Ci przeszkadzalo... w miescie takze zrobi sie przyjemniej jak zabraknie takich....
13. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 21-09-2010 21:30
Bardzo Rzadki Okaz Kauzyperdy
14. Dodane przez inż. Mamoń, w dniu - 21-09-2010 21:34
Dla Rządzenia Obiecuje Zawsze Dużo :upset
15. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 21-09-2010 21:56
:grin :grin :grin  
Czy zwolennicy PiS-uaru nie potrafią PiSać pod swoim nikiem? Sfrustrowany zwolenniku schizy prezesa z kom. 13 jesteś słabym adwokatem przegranej sprawy czyli KAUZYPERDĄ. :)
16. Dodane przez Andrzej, w dniu - 22-09-2010 15:23
Jestem mieszkańcem Głogowa i to od urodzenia i widzę co i jak się organizuje w naszym mieści .Co osoby ,która pisała kom do mego wpisu to widać ,że sama treść z epitetami co do mojej osoby wyraznie wskazuje na brak kultury własnej i taka osoba staje w obronie kultury !!! śmieszna .Może mam do czynienia z potomkiem Chrobrego .Wszyscy z tego rejonu mamy pochodzenie wiejskie i nie ma w tym nic złego Chodzi o fakt szacunku dla innej osoby , ale to sie wynosi z domu !!
17. Dodane przez Andrzej, w dniu - 22-09-2010 20:58
Przepraszam ,nie doczytałem do końca treści komentarza mego adwersarza ,jeżeli wzorcem dla nas mają być Niemcy to żal ,ale jeśli komuś się tam podoba to droga wolna, mamy przecież wolną Europę ,sprawa polega na tym aby władza mądrze rozdzielała złotówki z naszych podatków .Tak na ten przykład w innych krajach UE. A zatem reasumując najpierw drogi i chodniki itp.aby i tu przytyk dla Tomasz abyś się nie wpierniczył w drodze do teatru z książką w ręku
18. Dodane przez Bartek, w dniu - 22-09-2010 21:02
Co wy pitolicie wy wszyscy chcący teatru. Ludzie, żeby teatr wybudować trzeba 60 milionów. Pytanie: kto je ma, kto je da? Jak zwykle powiat będzie sięgał do kieszeni Gminy Miejskiej. Tak było z Oddziałem Ratunkowym i tak będzie teraz. Przez najbliższe 50 lat musieliśmy by dokładać do teatru. A jeśli nawet się odbuduje teatr, to kto go utrzyma. Odsyłam tych, którzy wierzą, że teatry się utrzymają same do przypadku teatru w Legnicy. Bankrut i tyle. I jeszcze jedno, ja ze swoich podatków nie chcę utrzymywać coś, co przynosi straty.
reklama
19. Dodane przez Tomasz, w dniu - 23-09-2010 00:36
do kom 16 i 17 
 
tak tylko dla przypomnienia: 
Twoje pierwsze slowa i? ma pani zacme? i jacy "oni"? jak nie ja to nie my a jak nie my to wy czy oni?  
dlaczego dla Ciebie zlem jest zycie z teatru? wg Ciebie to powinno byc za darmo? za darmo wybudujcie? wyposazyc tez za darmoche? a pozniej co tez za darmo? dlaczego? tego to zupelnie nie rozummie... 
gornicy i hutnicy to ludzie ktorzy nie potrzebuja teatru... powiedz prosze dlaczego? i dlaczego to Ty o tym decydujesz? 
i jak tu sie nie wk... czytajac takiego pacana ktory nie potrafi napisac: ja nie chce teatru mi teatr jest niepotrzebny a wydatki z nim zwiazane sa dla mnie rozrzutnoscia...  
trzeba bylo do tego doprabiac "ideologie"? a to miejsca pracy dla kolesi? a to ze gornicy i hutnicy to chamy pierwszej krwi? ze przedszkola?szkoly? albo dokladna liczba mieszkancow przy ktorej mozna odbudowac teatr? jak to zrobiles geniuszu? jak to wyliczyles?  
obraziles wielu ludzi i uwazasz ze cos sensownego napisales... przeczytalem i szlag mnie trafil !!!! dlaczego mam oszczedzic Tobie krytyki? zasluzyles i to bardzo!!!!  
tym mnie rozbawiles "Chodzi o fakt szacunku dla innej osoby , ale to sie wynosi z domu !!" to niby wiesz ale sie nie stosujesz? czy jak obrazisz grupe to nie obrazasz personalnie a jak tak to juz inna sprawa?  
Niemcy nie byli wzorcem a przykladem ale co tam zmanipulowac i to jeszcze na nutke nienawisci to jest cacy? i co to ma znaczyc innych krajow ue? co w innych nie ma teatrow? czy moze maja te owe normy 150 tys mieszkancow?  
Ty chcesz drog i chodnikow a ja Ci powiem ze ja chce inwestycji w spoleczenstwo jego integracji i rozwoju... i oby z roku na rok mniej takich Andrzejkow.... 
 
ps 
drogi i parkingi wcale nie sa rozwojem jak widac chocby przy okazji "dnia bez samochodu"... i wyobraz sobie ja juz nie chce wiecej drog i parkingow chyba ze Glogow bedzie mial 150 tys mieszkancow hehehehe hahahaha
20. Dodane przez Andrzej, w dniu - 23-09-2010 20:05
Drogi Tomku Ty naprawdę jesteś naiwny czy nie widzisz ,że naszych placówkach kultury zatrudnieni są ludzie nie zawsze związani z kulturą przez duże K ,oczywiście nie dotyczy to całości ,,bo są i tacy co do których nie ma wątpliwości że się znają na rzeczy ,ale kadra kierownicza jest brana z tak zwanego klucza partyjnego i tak by było w przypadku tego teatru Kolejna grupa dorwała by się do ciepłych posadek , Program byłby mierny I tu patrz NA nie daleki teatr w Legnicy , może słyszałeś skoro jesteś taki światowiec leży i kwiczy A kase dla obsady trza dać I na koniec nic złego o górnikach i hutnikach nie powiedziałem sam jestem jednym z nich ! I wiem że po pracy większość z nich marzy o dobrej sztuce w tetrze , już widzę te kolejki przed kasami górnicy z Polkowic z Lubina i Głogowa i to może być dobre rozwiązanie dla podratowania budżetu miasta , obojętnie czy będzie to PO czy PIS a MOŻE NAWET CZERWONE PAJĄKI
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama