Zmiany w głogowskim ratuszuZmiany w głogowskim ratuszu |
31.01.2007. Radio Elka, Emila Wojciechowska | ||||||||||||||
Dyżurny reporter: 667 70 70 60 Od jutra w ratuszu funkcjonować będzie dziesięć wydziałów. Większością z nich kierować będą zupełnie nowi naczelnicy. Spośród tych, którzy do tej pory byli naczelnikami pozostanie jedynie Bożena Dąbrowska, która nadal będzie kierowała wydziełem organizacyjnym oraz Adam Musiał, który będzie szefem wydziału finansowo - budżetowego. Większość pozostałych naczelników, to osoby, które do tej pory pracowały w urzędzie i przez nowego prezydenta zostały awansowane. Naczelnicy trzech wydziałów urzędu miejskiego wybrani zostaną w drodze konkursu, który już wkrótce ma zostać ogłoszony. Zwolnionych zostanie około piętnastu osób natomiast trzydziestu pięciu zaproponowano nowe warunki pracy. W tej grupie są także szefowie wydziałów i kierownicy poszczególnych działów. Jak się dowiedzieliśmy, nie wszycy zdecydowali się na przyjęcie tych warunków, co za tym idzie, na pozostanie w ratuszu. Od jutra w urzędzie miejskim będą funkcjonowałay wydziały - organizacyjny, finasowo - budżetowy, promocji miasta i komunikacji społecznej, administracyjno - gospodarczy, spraw obywatelskich i obronnych, wydział środowiska, wydział do spraw inwestycji, wydział oswiaty, kultury i kultury fizycznej, polityki gospodarczej oraz wydział komunalny. Na korzyści finansowe z reorganizacji przyjdzie poczekać do jesieni. Prezydent Zubowski ma nadzieję, że utrudnienia dla petentów spowodowane zmianami, nie będą trwały dłużej niż kilka dni. (mai)
reklama
|
reklama
reklama
reklama