Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Lubin. 20 milionów złotych zarobiło w zeszłym roku piłkarskie Zagłębie Lubin. To przyzwoity wynik, jak na polskie warunki. Lubiński klub zajmuje w kraju miejsce w pierwszej szóstce w takiej klasyfikacji. W porównaniu z klubami zachodnimi to ciągle „grosze”. Real Madryt zarobił w tym czasie blisko 2 miliardy zł.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Ranking przygotowała jedna z firm doradczych. Polska czołówka to Lech Poznań, Wisła Kraków, Legia Warszawa, GKS Bełchatów, Śląsk Wrocław i Zagłębie. Dwa pierwsze zarobiły odpowiednio 40 i 30 milionów zł.
Pozostałe nieco ponad 20 mln zł.
W porównaniu z rokiem 2008 Zagłębie odnotowało wzrost przychodów o 4 mln zł i jest to trzeci pod względem wysokości wynik w polskiej piłce. Największy wzrost, bo aż o 280 procent, zanotowało ze sprzedaży biletów i gadżetów klubowych w dniu meczu. To blisko 2 mln złotych. O blisko połowę wzrosła też frekwencja na trybunach. Przyczyną tego jest oddanie do użytku nowoczesnego stadionu. Z transmisji telewizyjnych klub zarobił prawie 2,5 mln zł. Pozostałe wpływy, czyli ponad 15 mln zł to przychody z różnego rodzaju umów sponsorskich. Więcej zysków komercyjnych miał tylko Lech Poznań.
W rankingu nie uwzględniano zysków i wydatków związanych z transferami zawodników. Warto też dodać, że około 70 procent wpływów Zagłębie przeznacza na wynagrodzenia dla piłkarzy i pracowników klubu. (mat)
1. Dodane przez Ozon, w dniu - 21-07-2010 10:34 W tym sezonie będzie wręcz odwrotnie. Zawodnicy mają bajecznie wysokie kontrakty, do tego trzeba utrzymać stadion -moloch który jak zostanie całkowicie oddany do użytku to będzie wiecej pustych krzesełek niż zajętych. Moja noga nigdy nie postanie na tym stadionie z dwóch powodów: 1. Jest niebezpiecznie, nawet w sektorze vipów są bandziory. Chamsko i prostacko pobili prezesa Śląska w wc. Jakby przyjechał z dzieckiem to mogło by dojść do tragedii. Drugi powód to taki że dwunastym zawodnikiem Zagłebie nie są wierni kibice, ale Jarek Kaczyński :-) Obciach na całego dzięki byłemu prezesowi- karierowiczowi ZL panu Pietryszynowi. Lepiej jechać do Poznania na Lecha! Ze Ścinawy nie jest tak daleko
2. Dodane przez kibic lubin, w dniu - 21-07-2010 11:00 ale jak by nie byl KGHM sponsorem to takich zyskow by nie bylo zenada zobaczymy co teraz pokarza nasze pilkarzyki w tym sezonie kks!!!
3. Dodane przez livia, w dniu - 21-07-2010 12:24 do 1.Nie pij już tyle,bo zapomniałeś nawet w z jakiej miejscowości jesteś.Masz straszne kompleksy -musiałeś dodac' komentarzyk ,bo aż cię nosi,kiedy dobre wieści płyną z Zagłębia.Myślisz,że jak będziesz siał propagandę to będziesz wielkim człowiekiem?
4. Dodane przez Miedziowy, w dniu - 21-07-2010 14:04 Ozon jedź sobie nawet do warszawy ale nie musisz się udzielać nie znając szczegółów
5. Dodane przez śzl, w dniu - 21-07-2010 16:23 Newsy o KGHM Zagłębiu Lubin Górniczy powinny być w rubryce Piłkarski Poker
6. Dodane przez Ozon, w dniu - 21-07-2010 17:04 do kom 4 Szczegóły są wszystkim szeroko znane. A co może to prezes Sląska sam napadł na bezbronnych kibiców Zagłebia? A Jarek Kaczyński ile razy był na meczu w Lubinie, ile ma wyjzadów na koncie? :-)
7. Dodane przez Piotr, w dniu - 21-07-2010 17:10 na sto procent Ozon jest z Głogowa na kilometr to czuć
8. Dodane przez ZL, w dniu - 21-07-2010 17:32 Ozon jest z Głogowa:D Taki sam komentarz wpisał na 90minut hehe. Fajnie, że kibice Chrobrego przyznają się, że jeżdżą na mecze innych drużyn Ludzie, ale te b..... z Głogowa mają kompleksy... Leczcie je gdzieś indziej a nie na internecie.
9. Dodane przez edwomc, w dniu - 21-07-2010 20:02 ja jestem z glogowa i kocham zaglebie jedno z drugim sie kloci?
10. Dodane przez Ozon, w dniu - 21-07-2010 20:09 Prawda widać Was boli.. Mieszkam w Ścinawie i nigdy nie będe za Zagłebiem
reklama
11. Dodane przez do 8, w dniu - 21-07-2010 20:21 Kompleksy to mogą mieć co najwyżej kibice drużyny którą zdegradowano za handel meczami czyli zl
12. Dodane przez pomarańczowy Lubin, w dniu - 21-07-2010 21:30 zawsze z Chrobrym
reklama
13. Dodane przez do kom 9, w dniu - 21-07-2010 21:50 Mogłeś jeszcze tu napisać że kochasz chłopców, lubiniaczku.. W Głogowie liczy się tylko CHROBRY !
14. Dodane przez Livia, w dniu - 22-07-2010 07:07 ...to dlaczego w Głogowie czytają o Zagłębiu wciąż...???
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.