Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
gmina-polkowice.gif
Start arrow Polkowice arrow Śmiertelne potrącenie na trójce

Śmiertelne potrącenie na trójce

Śmiertelne potrącenie na trójce

26.09.2010. Radio Elka, Iwona Adamczak
thumb_0210_karetka_noca.jpgPolkowice. 21-letni mieszkaniec Suchej Górnej został wczoraj śmiertelnie potrącony przez samochód osobowy. Do zdarzenia doszło już po zmroku na krajowej trójce koło Polkowic.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

- Do zdarzenia doszło około 21.00 na wysokości szybu SW-1 koło Polkowic.
Jak wynika z zeznań świadków, 21-latek nagle wybiegł na drogę wprost pod koła jadącego od strony Zielonej Góry audi A3. Mężczyzna został uderzony przez samochód i poniósł śmierć na miejscu
- informuje Piotr Wójtowicz, dyżurny polkowickiej policji.

Kierowca audi był trzeźwy. Stan trzeźwości denata określony będzie po wykonaniu sekcji zwłok.(ada)
 
Komentarze (53)
1. Dodane przez monika, w dniu - 26-09-2010 15:15
Czy ktos wie jak sie nazywa chlopak ktory zginal?
2. Dodane przez ja, w dniu - 26-09-2010 17:28
Józek
3. Dodane przez re 2, w dniu - 26-09-2010 21:30
Niby Józek, a po zachowaniu niczym bolek !
4. Dodane przez andre, w dniu - 26-09-2010 23:27
Przydałoby się oświetlenie przy tej drodze do zjazdu na kopalnie!! 
Z przykładu jak jest w Lubinie.
5. Dodane przez wisnia, w dniu - 27-09-2010 00:36
Szkoda tak młodego chłopaka :(. Widziałem jak go reanimowano ale sie nie udało.  
................. nie zadawajcie głupich pytań Bolek czy Lolek albo Józek. 
To jest tragedia dla całej jego rodziny i bliskich.
6. Dodane przez Ktoś, w dniu - 27-09-2010 01:40
Przechodził przez pasy czy na dziko? Bo jak na dziko to gdzie szedł? Na pole? Może to było samobójstwo? Każdy wie, że na tej polkowickiej auta pędzą jak szalone i o szybką śmierć nie trudno.
reklama
7. Dodane przez lobsang, w dniu - 27-09-2010 07:49
Jechałem tamtędy kilka minut wcześniej. Dwóch gości szarpało się na prawym pasie jezdni i wpychało wprost pod jadące samochody. Masakra. samochód jadący przede mną ostro hamował i odbił w prawo. Ja poszedłem w ciemno za nim. gdybym tego nie zrobił pewno bym ich pozabijał. Na policję udało mi się dodzwonić dopiero po 10 minutach. Jak widać trochę za późno. Macie racje pisząc,że po trójce zazwyczaj kierowcy jadą bardzo szybko. Zgoda. Ale w tym wypadku była to zwyczajna ludzka głupota. I tylko szkoda mi tego kierowcy...
8. Dodane przez A, w dniu - 27-09-2010 10:43
Samobójstwo zastanów sie co piszesz. Miał kochającą rodzinę dziecko i dobra prace a wy piszecie tutaj jakies głupoty! Szkoda Ci tylko kierowcy to tez masz serce zastanów się co czują rodzice rodzeństwo dziewczyna!!
9. Dodane przez ktoś, w dniu - 27-09-2010 11:11
Ten chłopak miał 4-miesięczne dziecko i dziewczynę , wątpię, żeby chciał popełnić samobójstwo :(
10. Dodane przez A, w dniu - 27-09-2010 11:19
Samobójstwo zastanów sie co piszesz miał kochająca rodzinę dziecko! Szkoda Ci tylko kierowcy też masz serce zastanów sie co czują rodzice rodzeństwo!
11. Dodane przez gosc, w dniu - 27-09-2010 15:21
Pewnie,ze szkoda chłopaka i jejo rodziny. Wyrazy współczucia. Widziałem ten wypadek , zatrzymałem sie udzielić pomocy. Ten chłopak miał to na własne zyczenie ciężko mi o tym mowić,ale prawda. Oni z kolegą nie powinni być w tym miejscu. Nie było tam swiateł ani żadnego zjazdu. Było ciemno ,oni pijani wygłupiali sie na tej drodze a temu człowiekowi wszedł prosto pod koła ,robił sobie Jaskółe. Tego drugiego tez ludzie wyganiali z szosy ,bo mało brakowało ,aby go potrącili. Popisy. Szkoda kierowcy ,bo w szoku był.
12. Dodane przez a..., w dniu - 27-09-2010 20:17
Jak macie zamiar takie głupoty pisać, lepiej zachowajcie to dla siebie, bo nie wiecie jak było a pierdoły piszecie.Na własne życzenie o czym ty mówisz .Gdyby wiedział ,że tam czeka na niego śmierć to by został w domu kochał życie i miał dla kogo żyć.Jesteście doskonali to najpierw oceńcie samych siebie a dopiero innych
13. Dodane przez a..., w dniu - 27-09-2010 20:44
Ludzka głupota,a jak jedziecie nie przepisowo,to nie jest wasza głupota i masz czyste sumienie.Przekroczycie prędkość zabijecie człowieka,ale winę ponosi oczywiście ten co nie może się bronić.Teraz możecie wszystko o nim powiedzieć,bo on nie żyje i nie ma prawa głosu.Jesteście śmieszni zastanówcie się nad sobą zamiast pierdoły wpisywać
14. Dodane przez zz, w dniu - 28-09-2010 10:29
Człowieku to nie zadne pierdoły. Co robili pijani na tej drodze ? Tam nie powinno ich być. To nie droga dla pieszych. Jeszcze wygłupianie sie ich na drodze. Widzieli ci co tam przejeżdżali. Możesz powiedziec skąd tam się wzieli? Szkoda chłopaka,ale popatrz z innego punktu widzenia . Własnie jak piszesz tam jezdza dosc szybko to co nie wiedzieli o tym? Normalny człowiek nie szedł by środkiem ruchliwej drogi.
15. Dodane przez xxx, w dniu - 28-09-2010 11:18
To byl mój dobry znajomy z roboty a teraz go niema wczoraj przychodze do pracy i sie dowiaduje ze Józka juz niema i niebedzie najszczersze wyrazy wspołczucia dla calej rodziny i dziewczyny z tym malenstwem ktore tak szybko stracilo ojca :cry
16. Dodane przez a..., w dniu - 28-09-2010 11:27
a ile tam powinno się jechać ty masz czyste sumienie jadąc 140 zabijając człowieka zastanów się sam dzisiaj to innych spotkało a jutro może ciebie i co wtedy powiesz.Lepiej głupie komentarze zachowaj dla siebie
17. Dodane przez xxx, w dniu - 28-09-2010 12:32
to byl mój dobry kolega szkoda mi jego calej rodziny i tego dziecka :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :(
18. Dodane przez do a..., w dniu - 28-09-2010 12:36
Ni obrażaj innych i sam/ sama nie pisz głupot. Na tej drodze mozna jechać 90km/h. Sądzisz, że jeśli jedzie się taką prędkością można zatrzymać auto w takiej sytuacji i nie potrącić osoby, która nagle wtargnie na jezdnie? Przeczytaj opis wypadku i zastanówm się (co radzisz innym), bo sam/ sama piszesz głupoty!
19. Dodane przez zzz, w dniu - 28-09-2010 13:04
Wiem ,ze jestes jego kolega,szkoda chłopa. Nie narzekaj tylko na kierowcow.Powiedz sobie szczerze, gdyby go nie było na tej drodze nic by mu sie nie stało. gdyby trzezwi byli mysleli by logicznie.
20. Dodane przez a..., w dniu - 28-09-2010 13:10
papier wszystko przyjmie lepiej się nie wypowiadaj na ten temat skoro nie wiesz jak tam naprawdę było chyba że ty prowadziłeś te auto i chcesz się wybielić jeśli tak to mam nadzieję że będziesz miał go na sumieniu
21. Dodane przez A, w dniu - 28-09-2010 13:14
można potrącić ale nie powiedziane że od razu zabić! Go nie ma juz z nami i nie może się bronić więc my to robimy za niego bo doskonale go znaliśmy!A Ty nie wiem do czego zmierzasz, lepiej głupie komentarze zostaw dla siebie...
22. Dodane przez a..., w dniu - 28-09-2010 13:30
ja wiem co piszę a ty nie sądzę a radzić nic nie radzę nikomu bo każdy ma swój rozum a ten co zabił Józka na pewno nie jechał 90 i tego mi nie wmówisz
23. Dodane przez żal, w dniu - 28-09-2010 13:42
Sądzę, że z tobą jest coś nie tak. To ty chcesz zeby winny był kierowca audi i bez śledztwa w sprawie przesądzasz o jego winie! Puknij sie w głowę. Od ustalenia winy jest policja, a nie ty. Przeprowadzą śledztwo i ustalą jak było. Z tego co można przeczytać wyzej są swiadowie tego wypadku.  
Ty siedzisz przed kompem i odpowiadasz wszystkim i obwiniasz za to osobę, która i tak na pewno będzie mieć poczucie winy. Weź skorzystaj z pomocy psychologa, bo bez takiej jeszcze coś komuś zrobisz, albo sobie? Tyle agresji to dawno nie "widziałem"  
Pójdź lepiej do koscioła i pomódl się za duszę Zmarłego, a nie atakujsz wszystkich obiektywnych komentatorów w necie!
24. Dodane przez a..., w dniu - 28-09-2010 13:46
jeśli kierowca by jechał przepisowo może do tego również by nie doszło wię nie obwiniaj go za to bo on nic nie może teraz powiedzieć
25. Dodane przez jeszcze raz- żal, w dniu - 28-09-2010 14:57
Czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem? Ja nikogo nie obwiniam w odróżnieniu od ciebie. Napisałem, że śledztwo pokaże kto zawinił. Przeczytaj wpisy wyżej- czy świadkowie, którzy tu się wpisują kłamią? Czy ty tam byłes? Widziałeś? Sądzisz, że gdybyś to ty jechał przepisowo, czyli 90 km/ h i pod twoj samochod nagle (tak jest napisane w artykule)wtargnąl człowiek, to byś zahamował? Albo jesteś stuknięty i to zdrowo, albo nie masz pojęcia o czym piszesz, czyli nie jesteś kierowcą 
Skorzystaj z pomocy lekarza i oby dla ciebie nie bylo za pozno
26. Dodane przez ..., w dniu - 28-09-2010 14:57
winne zawsze są obie strony! A do kościoła na pewno pójdę a w ogóle to nie Twoja sprawa...
27. Dodane przez gosc, w dniu - 28-09-2010 15:15
Jesli on przepisowo nie szedł pijany z kolega ta szosa napewno by tego wypadku nie było. A nie czepiasz sie tylko kierowcy.
28. Dodane przez 56, w dniu - 28-09-2010 15:17
A wyobaz sobie,ze byłem tam i widziałem nawet uspakajalismy tego kumpla pijanego bo szalł. Omal go nie przejechali. Po karetke dzwonilismy . Wiec lepiej idz sie pomodl za niedgo.
29. Dodane przez Ania, w dniu - 28-09-2010 15:40
Tyle agresji, popatrz ja teraz Ty atakujesz tych co uważają że to tez kierowcy wina. I nie znasz kogos a kierujesz do psychologa może należy najpierw zacząć od siebie a dopiero do innych tak mówić...
30. Dodane przez gosc, w dniu - 28-09-2010 16:08
Dajcie juz spokoj. Chłopak nieżyje niech spoczywa w pokoju. Najlepiej wie jego kompan jak było, chyba,ze nie pamięta. Kierowca napewno to przeżywa. Uszanukcie jego rodzinę. Pokój jego duszy.
31. Dodane przez R..., w dniu - 28-09-2010 19:04
Ludzie zastanówcie się co piszecie bo na pewno nie jechał 90km/h.Bo naprawdę jak by tyle jechał to by go nie zabił, tylko by go połamało albo sparaliżowało. Nie wmówisz mi ,że kierowca jechał nie przepisowo. Więc zastanówcie się co piszecie bo kiedyś może was to spotkać albo waszą rodzinę.
32. Dodane przez .., w dniu - 28-09-2010 19:21
bardzo szkoda chlopaka znałam go tyle lat taki młody. Szkoda dziewczyny dzieciątka nie zdążyło nawet poznac taty. I ten ktos ma racje gdyby jechał przpisowo byc moze by chlopak nie zginoł.:(;(
33. Dodane przez .., w dniu - 28-09-2010 19:24
Był taki szczęsliwy i ktos mu odebrał te szczęscie szkoda go;(
34. Dodane przez .., w dniu - 28-09-2010 19:25
:cry
35. Dodane przez jajo, w dniu - 28-09-2010 20:48
jak to czytam to ręce opadają..na drodze dwupasmowej gdzie można jechać 100 km/h ,w ciemnościach facet biega między samochodami i winny jest kierowca???każdy normalny człowiek wie że to samobójstwo,w takich warunkach wchodzić na jedznie..pozdrawiam
36. Dodane przez do jednej osoby "...", w dniu - 29-09-2010 01:01
Jesli jestes bliska osoba tego, ktory zginal, to ci wspolczuje. Nikt nie zrozumie co czujesz, ale to nie upoiwaznia cie, zebys pisala oskarzenia wobec kierowcy. To zbada policja. Z tego co tu pisza osoby bedace na miejscu zdarzenia, to ewidentna wina tego, ktory zginal. Niestety...
37. Dodane przez 36, w dniu - 29-09-2010 06:04
Popieram tylko szalency ta droga moga chodzic. Nie szukajcie winy wsrod kierowcow. Co myslicie ,ze w porzadku ,ze on pijany tam był.
38. Dodane przez jasnagoora, w dniu - 29-09-2010 15:45
ludzie wezcie sie uspokujcie nawet gdyby jechal 50 km/h i tak moglby go zabic zostal udezony prosto w glowe trumna nie bedzie otwarta. po co sie klocicie o takie pierdoly bylo minelo dajcie spokoj .Pokoj jego duszy niestety nie bedzie mnie na pogrzebie nie mam sily. Przepraszam Józek. Sasiadka
39. Dodane przez KAROLINA..., w dniu - 29-09-2010 18:07
Ja pier*** ludzie co wy mówicie stało się i co ... pomyślcie sobie co ta rodzina teraz przeżywa nie jest w sumie niczyje wina bo po to jest doga zeby jechać Józek wracał wtedy do domu a czy się szarpali to bym się zastanowiła prędzej bym się z tym zgodziła że się wygłupiali jak to młodzi ludzie ;/ Szkoda Eweliny i Tomaszka bo to oni się teraz w najgorszej sytuacji i muszą sobie radzić jakoś z tym . . .. . . . nie dołujcie dziewczyny pisząc takich głupot typu to wina chłopaka szkoda kierowcy . . . . Śmierci przede wszystkim się nikomu nie życzy się !!!!!!!!!!!!! tak więc zastanówcie się pisząc co kol wiek
40. Dodane przez gosc, w dniu - 29-09-2010 20:10
Ja tez uwazam trzeba juz to skonczyc. Niech spoczywa w pokoju ,ale pomyslcie tez o kierowcy co on czuje.Ja tam byłem i cos o tym wiem. Byli poprostu pijani i to jest fakt kumpel niech potwierdzi. Czy to są normalne wygłupy młodych ludzi????? Narazajacych swoje zycie. Wspołczuje naprawde tej dziewczynie i rodzinie z całego serca,ale trzeba byc obiektywnym. Nie potepiac kierowcy tam naprawde było ciemno a on wpadł prosto pod koła.Jeszcze raz dajmy juz spokoj niech spoczywa w pokoju.
41. Dodane przez ja, w dniu - 30-09-2010 14:12
szok normalnie. niema sensu obwiniac teraz kierowcy ani jozka. 
to poprostu byl nieszczesliwy wypadek, albo i przypadek. 
niemozna powiedziec tego ze co on wogole tam robil. wracajac od strony sw1 mosial jakos dojsc do domu nie uwazacie?? powietrzem by sie nie dostal. moze i sie wyglupiali, no fakt te wyglupy byly nie w tym miejscu co powinny. jego koledzy/ kolaga ktory tam byl tez jest w szoku widzac jak jego kolega ginie pod kolami samochodu, kierowca- doznal szoku widzac wpadajacego czlowieka wprost pod kola. Znałam jozka i wiem jaki byl. ale sadze ze to nie czas na to zeby kogo kolwiek obwiniac. bo jak dlamnie to byl nieszczesliwy wypadek. nieodpowiednie miejsce na jaskolki a i jazda zbyt szybka. niech zrobia cos z ta predkoscia od zjazdu na sw1 az za zjazd na sucha gorna bo tam odbywa sie najwiecej wypadkow. Ewelina najszczersze wyrazy współczucia
42. Dodane przez e, w dniu - 30-09-2010 15:03
Znałam tego chłopaka, wspaniały, szalony, młody człowiek. Kto z was nie zrobił w życiu czegoś gupiego,kto z was nie popełnił w życiu jakiegoś błędu. Nie ważne kto zawinił, Nie zasłużył na śmierć, nawet jeśli się tam wygupiali,gdyby wiedział,że zginie to by go tam nie było. Całe życie było przed nim dom, rodzina i dziecko, które już straciło ojca. Nigdy nie zrozumiem dlaczego tak młodzi ludzie odchodzą, nie dostają szansy. Nie jesteście od tego żeby szukać winnych Zginął wspaniały młody chłopak :cry Jak by zginoł ktoś z waszych blizkich i naczej byście gadali. To był nieszczęśliwy wypadek.
reklama
43. Dodane przez ja, w dniu - 30-09-2010 16:30
a widzac zdjecie samochodu pod ktore wpadl Józek wcale z mala predkoscia nie jechal!!!! 
a jak to juz ktos powiedzial wina zawsze lzy po obu stronach ale mnie mi to oceniac. 
A sily wyzsze niech cos zrobia a ta droga, bo jak juz wyzej pisalam na odcinku drogi od szybu SW1 az po zjazd na Sucha Górna jest najwiecej wypadkow!!!!! zeby zmniejszyc ilosc wypadkow trzeba najpierw zrobic cos z tym odcinkiem drogi. bo kierowcy jezdza tam jak wariaci!!!! takie jest moje zdanie
44. Dodane przez ja, w dniu - 30-09-2010 16:40
e. takie samo jest moje zdanie. Nieszczesliwy wypadek. Józek byl szalomy i takim go zapamietamy. 
wiadomo ze te wyglupy byly nie na miejscu ale nie mozna zwalac calej winy na niego bo i predkosc jadacego samochodu tez zrobila swoje. gdyby jechal wolniej Józek moze by zyl, nie moze ale napewno by zyl. Niech policja zajmie sie tez tym odcinkiem drogi zeby kierowcy nie czuli sie jak na jakims torze wyscigowym. Bo to nie tor ani nie autostrada.!!!!!widzialam zdjecie samochodu pod ktore wpadl jozek,wiec kierowca wcale wolno nie jechal.
45. Dodane przez Luuuudzieeee, w dniu - 01-10-2010 00:39
Nie jechał wolno, bo nie musiał. Mógł jechać 90 km/ h i daj już spokoj (jedna i ta sama osoba pisze i odpisuje sobie na wpisy)
46. Dodane przez kasia, w dniu - 01-10-2010 10:34
to wina kierowcy bo na pewno nie jechał 90km/h musiał jechać wiele wiele więcej
47. Dodane przez jasnagoora, w dniu - 01-10-2010 22:17
ludzie tam jest ograniczenie do 100 nie do 90 jak sie nie znacie to nie piszcie tak na prawde to jest wina osob ktore jechaly widzialy a uwagi nie zwrocili i sie nie zatrzymali zeby po policje zadzwonic i taka jest prawda a ograniczenie jest 100 dlatego ze sa 2 pasy ruchu przedzielone pasem zieleni jak nie wierzycie to sobie sprawdzcie
48. Dodane przez masakraaaaa, w dniu - 02-10-2010 11:18
nawet jakby jechał już te 70 to by i tak józek nie przeżył... ale ktos z jego rodziny zwala całą wine na kierowce bo tak najłatwiej... tam jest ograniczenie do 100 i nie miałby nawet szans na przeżycie.. a skąd kierowca mogl wiedziec ze akurat na drodze KRAJOWEJ zachce sie wygłupiać młodzieży.. jak nie umią zachowac sie po pijaku to niech piją w domu!!!! szkoda kierowcy!!!
49. Dodane przez mmmm, w dniu - 04-10-2010 20:10
Gdyby kierowca jechał przepisowo to tego wypadku by wcale nie było i Józek by był z Nami... Tam jest ograniczenie 90km/h a ten gościu bankowo nie jechał 90km/h musiał jechać o wiele więcej... 
 
Obwiniacie Józka teraz bo nie może nic powiedzieć?  
 
a skąd ty to możesz wiedzieć,że jak by kierowca jechał te 70 km/h to Józek by i tak nie przeżył tego? Właśnie może by przeżył i był teraz wśród Nas...
50. Dodane przez są ludzie i debile, w dniu - 25-10-2010 12:42
ktoś jest źle poinformowany bo wyszło że Józek akurat był trzeźwy i dajcie już jemu spokój!!!
51. Dodane przez anonim, w dniu - 14-06-2011 22:58
(...) zastanówcie się co piszecie jak byście znali Józka tak dobrze jak ja (znam go od urodzenia)to byście wiedzieli że samobójstwa by nie popełnił bo miał dziecko i kochająca dziewczynę a co do tego to po co miał by popełnić samobójstwo jeśli miał kochająca rodzinę nie miał długów miał dobrą prace (...) w głowę a nie piszcie takie głupoty ja wiem jak to było ale nikt o tym się nie dowie znam szczegóły tego wypadku 
 
Ciekawe czy byście tak pisali jak by to był ktoś od was z rodziny
52. Dodane przez do anonim, w dniu - 15-06-2011 21:23
Gdzie Ty byłeś do tej pory? Jeśli wiesz dlaczego tego chociaż jego rodzinie nie powiesz.oni do tej pory tego nie wiedzą ,a Ty być może pomożesz im zrozumieć tą tragedie .Bądź człowiekiem
53. Dodane przez mmmm do anonim, w dniu - 04-11-2011 21:37
skoro znasz szczegóły tego wypadku to powinneś powiedzieć to jego rodzinie jak było naprawde.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust