Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Lubin. Kibice Zagłębia Lubin domagają się odwołania prezesa klubu Jerzego Kozińskiego. Powodem mają być słabe wyniki zespołu i ogólnie zła atmosfera panująca w klubie. Dziś przedstawiciele Stowarzyszenia Sympatyków Zagłębia Lubin złożyli list na ręce prezesa Polskiej Miedzi Herberta Wirtha, by podjął stosowne działania, które przywrócą klubowi blask.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
„Nie możemy już dłużej patrzeć, jak klub z ponad 60-letnią tradycją, duma Zagłębia Miedziowego i Dolnego Śląska, staje się pośmiewiskiem i jest systematycznie niszczony przez ludzi nim zarządzających” - piszą w liście kibice. Według nich pracę władz klubu
charakteryzuje marazm, minimalizm i dyletanctwo, a pieniądze, które są pompowane w funkcjonowanie zespołu, powinny być lepiej wykorzystywane. „Czy wydając miliony na funkcjonowanie drużyny, KGHM Polska Miedź SA nie może zatrudnić fachowców, którzy rzeczywiście mają pojęcie o zarządzaniu profesjonalnym klubem piłkarskim, a nie ludzi, którzy mentalnie tkwią jeszcze w minionej epoce, a ich profesja to „dyrektor” czy „działacz”?!” - pytają.
Sympatycy domagają się obsadzenia kompetentnych osób w zarządzie klubu, zatrudnienia prawdziwego dyrektora sportowego i zmian w sztabie szkoleniowym. Nie podoba im się też polityka transferowa. Sugerują pozbycie się kilku graczy, a „szczególnie Mateusza Bartczaka, który wielokrotnie dawał przykład braku szacunku dla kibiców, barw klubowych”.
„Najwyższy czas, aby właściciel klubu: koncern KGHM Polska Miedź SA i kibice Zagłębia Lubin, znowu poczuli zamiast wstydu i zażenowania, dumę i radość z kibicowania Miedziowym” - kończą swoje pismo sympatycy.
Nie wiadomo, kiedy i czy zarząd KGHM odniesie się do uwag kibiców. (mat)
1. Dodane przez dgl, w dniu - 03-11-2010 13:45 jaki blask? blask sztucznego klubiku z sezonowymi kibicami sukcesu okrytego korupcyjną hańbą?
2. Dodane przez kibic, w dniu - 03-11-2010 14:25 kolego DGL,mieliście ostatnio podczas powrotu z jednego z wyjazdów okazję rozprawić się z tymy sezonowacami z ZL, ale jakoś zabrakło odwagi żeby spróbowac sił, także cichutko, bo każemy prezesowi zabrać tych paru grajków z Lubina waszemu Chrobremu i w przyszłym sezonie zagracie nie w 4 tylko w 5 lidze.
3. Dodane przez przylesie, w dniu - 03-11-2010 14:39 Święta prawda: wstyd i zażenowanie - tylko to można odczuwać będąc kibicem zagłębia
4. Dodane przez do kom 1, w dniu - 03-11-2010 15:53 Klubikiem nazywa nas jeden z 20 kibiców klubiku którego największym sukcesem było 8 miejsce w II lidze a na płaszczyźnie kibicowskiej wyjazd w 200 osób do pobliskiego Żagania. My w samej ekstraklasie jesteśmy ponad 20 lat a w kwestii kibicowskiej w 1975 roku grając w III lidze pojechaliśmy w 8 tyś osób do Jastrzębia na mecz barażowy. Nie mówiąc już o tym że nasze barwy MKS Zagłębie reprezentowali np. znakomici bokserzy (brąz na IO). Więc zanim jeszcze raz zaczniesz bluźnić na Wielkie Zagłębie przemyśl to bo o was tylko świadczą fora internetowe i nic więcej. Dziękuję za uwagę.
5. Dodane przez do2, w dniu - 03-11-2010 16:12 Prezesowi ty wy możecie tylko buty czyścić a nie coś kazać.
reklama
6. Dodane przez do kom 1, w dniu - 03-11-2010 17:29 a czemu nie napiszesz kolego ilu was ostatnio bylo na widzewie w lodzi kibicu pajacyku wielkiego zaglombia
7. Dodane przez do kom 4, w dniu - 03-11-2010 17:31 8 tys osób żart roku, tylu ludzi to w 1975 roku liczył sobie lubin górniczy
8. Dodane przez do 2, w dniu - 03-11-2010 18:12 kolego, mało wiesz a gadasz. Jesli chcesz wiedziec wiecej to zapytaj osob kumatych a nie dzieci z młyna...
9. Dodane przez do 4, w dniu - 03-11-2010 18:13 byliśmy w Zarach, nie w Zaganiu i nie w 200 tylko w 190 osob... i tak, to jest dobry wynik. Mów i rob co chcesz, takze pisz i napinaj sie ile chcesz. Krzyz na droge, pozdro.
reklama
10. Dodane przez DL, w dniu - 03-11-2010 18:55 do kom 2 : skoro jesteście tacy mocni i najlepsi, to dlaczego oststnio nie chcieliście się sprawdzić z ekipą Śląska? Więc daj spokój ze swoimi niskiej jakości komentami..
11. Dodane przez Roman Okoń, w dniu - 05-11-2010 11:44 Prezes czy działacze waszego klubu wasze pisemka natychmiast wyrzucają do śmieci-powód? Na każdym meczu w roli gospodarzy statystyki pomeczowe odnośnie frekwencji na stadionie,są o 250 do 300 osób wyższe niż faktyczna sprzedaż biletów i karnetów-dlaczego? Dlatego,że kibole(żeby nie obrażać prawdziwych kibiców)wykorzystują ułomną od lat ochronę obiektu,wbijając się"na jana"zwartą grupą.Wystawiają jednego"zmyślnego"z komórką w dłoni,twierdzącego,że wejście jest ustalone z prezesem.Metoda stara jak świat i wnioski te same:nikt nie będzie rozmawiał z tymi którzy pod szyldem przywiązania i tak systematycznie wykorzystują,oszukują i generują straty"ukochanego klubu".I tyle,panowie.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.