Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
30
Kwietnia 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Bartłomiej,
Chwalisława, Jakub,
Katarzyna, Lilla,
Marian
Do końca roku 245 dni.
Start arrow KGHM arrow Dla kogo kasa?

Dla kogo kasa?

Dla kogo kasa?

04.03.2011. Radio Elka, Monika Kaczmarska-Banaszak
0303_wirth.jpgWynagrodzenia w KGHM w porównaniu do średniej branżowej są wysokie - mówił na konferencji w Warszawie Herbert Wirth, prezes Polskiej Miedzi. W tym roku zarobki będą jeszcze większe dzięki rekordowemu zyskowi, jaki wypracowała spółka.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Jak przekonywał prezes Wirth, wysokość płac w KGHM zależy zasadniczo od dwóch rzeczy: zysku spółki i ceny węgla. Kombinat płaci swoim pracownikom deputat węglowy. Pracownikowi dołowemu przysługuje 8 ton deputatu, a pracownikowi powierzchniowemu 6 ton, do tego dochodzi tzw. węgiel
emerycki.
Kolejnym czynnikiem, który ma wpływ na wynagrodzenie jest fakt przeszeregowania. - Związki zawodowe żądały, żebyśmy przeszeregowali całą załogę. Oczywiście zarząd od dwóch lat mówi: nie i taka polityka będzie dalej. Natomiast chcemy doceniać i będziemy doceniać tych, którzy pracują tam na dole, dlatego, że oni poza wykonywaniem tej pracy, narażają swoje życie. Ci pracownicy, według moje osobistej oceny, powinni zarabiać więcej i dla nich uruchamiane są podwyżki - mówi Herbert Wirth.

Związki zawodowe wynegocjowały umowę, dzięki której pracownicy uczestniczą w podziale zysku. - Przy zysku 4 mld zł maksymalna partycypacja wynosi 24 procent rocznych dochodów pracownika - tłumaczy Wirth - ale to wcale nie oznacza, że pracownicy są zadowoleni.
Przypomnijmy, że właśnie zakończyły się referenda strajkowe w oddziałach KGHM. Pracownicy domagali się, oprócz gwarancji pracy, po 300 zł podwyżki dla całej załogi. Nie ma w tej sprawie porozumienia między zarządem spółki a zawiązkami. Sytuację zaognił fakt, że kilka miesięcy temu wynagrodzenia zarządu KGHM wzrosły niemal dwukrotnie.
(mon)

 
Komentarze (50)
1. Dodane przez X-MEANS, w dniu - 04-03-2011 04:48
kopalnie sa silne sa twardzi dlatego czuja respekt podwyzki dla kopalni ok a dla hutnikow ZONK bo to "JANKI" wzystkie kolana leca a i rywalizacja zwiazkow przyczynia sie do tego ze zawsze hutnicy beda bici po .up.e pracuja w super nieszkodliwych warunkach i nie ryzykuja ... siedza cicho i pasi !
2. Dodane przez Akcjonariusz, w dniu - 04-03-2011 08:11
Dobrze , że cała dywidenda zostanie przekazana dla akcjonariuszy / patrz Puls Biznesu/.A największych krzykaczy chciałbym spytać dlaczego tak szybo się pozbyli 
nieodpłatnie otrzymanych pakietów akcji KGHM.Demokracja mówi jasno- chcesz decydować - pokaż swoje udziały.
3. Dodane przez Krashan, w dniu - 04-03-2011 08:14
Tak samo przeróbka. Ale tak jest, jak prezesik jest z nadania poltycznego.
4. Dodane przez panie "prezesie" KGHM Polska , w dniu - 04-03-2011 08:46
Dlaczego Pan kłamie- podwyżek nie było już od 3 lat zysk to nie dochód do stawek osobistego zaszeregowania- zysk jest wtedy, gdy mamy hossę na miedź - co będzie gdy przyjdzie bessa!!!!????? 
A jeśli chodzi o wypłatę zysku, o której mówi Zakładowy Układ Zbiorowy Pracy zał. nr 11 to został on właśnie wywalczony pikietą przez Związek Zawodowy Pracowników Przemysłu Miedziowego jeszcze za czasów Prezesa Skóry (PiS)podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy- nie za czasów pana!!!!!! 
Stawki zasadniczego zaszeregowania górników, hutników czy przeróbkarzy są niższe niż w niejednym zakładzie pracy- czy też niejednej budżetówce - reszta to składniki dodatkowe, które zostały wywalczone właśnie przez związki zawodowe- patrz strajk generalny w 1992 roku!!!!!!!!!I wpisane do Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy.  
Przypominam panu prezesowi, że w sposób umiejętny - wykorzystując nowelizację ustawy o kształtowaniu wskaźnika wzrostu wynagrodzeń wprowadzoną mn. przez Komisję Przyjazne Państwo- patrz PO- czytaj jeszcze Palikot- nie ma pan teraz obowiązku zasiadania ze związkami zawodowymi do stołu negocjacyjnego w celu inflacyjnego podwyższenia stawek zaszeregowania. 
PO co więc ta ściema przecież gdyby nie swego czasu właśnie te "niedobre"związki pan w tej firmie byłby zwolniony!!!!!!! 
Pamięć o kolegach widać się panu zatarła- tak więc dla przypomnienia - przypominam panu czasy rządów w KGHM AWS!!!!!!!!!!!!! 
Może szare komóreczki się obudzą i przypomni sobie pan kto wtedy za panem stał w obronie pana miejsca pracy!!!!!!!
5. Dodane przez hahah, w dniu - 04-03-2011 09:30
cieszcie sie hutnicy,ze macie prace i odkladajcie pieniazki bo jeszcze troche to beda wam odejmowac z zarobkow
6. Dodane przez elka, w dniu - 04-03-2011 11:07
prezio nie wie o czym mówi
7. Dodane przez manager77, w dniu - 04-03-2011 11:39
Proponuje podwyżke dla Cesarza z 90 tyś /na miesiąc, do 150 tyś. Kto za? Zresztą Cesarz sam może sobie dać znów nową podwyżkę,jak ostatnio
reklama
8. Dodane przez Ciekawa, w dniu - 04-03-2011 11:43
Do Akcjonariusza 
Pozbyłam się tak szybko swoich akcji, bo nie było mnie stać na ich trzymanie. Zostały wykorzystane do załatania domowej dziury budżetowej.
9. Dodane przez Zenek zamiatacz, w dniu - 04-03-2011 12:14
Czas by ruszyć tych (...) z biura zarządu i dyrekcji oddziałow. Oni mają się całkiem dobrze. A gdzie załoga, która na nich zarabia te ciężkie dziesiątki tysięcy miesięcznie??? Mają ich (...) i śmiejąsię z bezczynności i skuteczności związkowców. Ale kiedyś miarka się przeleję i wtedy gosrzko zapłaczą i ciężko zapłacą te figury.
10. Dodane przez JANEK, w dniu - 04-03-2011 12:08
No to teraz zobaczymy na co stać nasze związki zawodowe. Górnicy będą dziękować prezesowi za podwyżkę. Pora aby związki wyszły za bramę!!!!
11. Dodane przez Yoker, w dniu - 04-03-2011 13:03
Czy potrafi ktoś odpowiedzieć , co ma wspólnego górnik miedziowy z węglem? I dlaczego ten niesłusznie przyznany przywilej w postaci deputatu węglowego nie został zabrany ?
12. Dodane przez TomaszDGL, w dniu - 04-03-2011 13:34
tyle tu napisaliscie roznych cudactw a zapominacie o ochronie srodowiska... sredniorocznie 50 mln pln 
zamknac zaklady i po problemie !!!! albo obudzcie sie i zacznijcie dbac o srodowisko bo sami nie jestescie !!!!
13. Dodane przez żona, w dniu - 04-03-2011 13:35
Podwyżki powinny być dla tych co pracują na przodkach a nie dla tych co udają że pracują
14. Dodane przez DO KOM 11, w dniu - 04-03-2011 14:08
BO JAK ZABIORĄ DEPUTAT TO ŚREDNIA PŁACA W KGHM NA STANOWISKU ZWYKŁEGO ROBOLA WYNIESIE ZE 2000 NETTO
15. Dodane przez re, w dniu - 04-03-2011 14:13
do yokera! 
 
w pelni popieram!!!! jakim prawem My gornicy dostajemy deputat weglowy?? 
 
powinien byc to deputat miedziowy rowniez 8 ton rocznie!!!!!:)
 
pozdrawiam
16. Dodane przez Yoker, w dniu - 04-03-2011 14:37
Do kom 15 . Jeżeli już, to deputat rudy. Wywrotka wywali Ci pod drzwiami 8 ton rudy i rób sobie z tym co chcesz i wtedy będzie sprawiedliwie. Kolejarzom nikt węgla nie przetwarza np na gaz.
17. Dodane przez Hutnik, w dniu - 04-03-2011 14:45
X-MEANS chyba mało wiesz o życiu i tak się wczułeś w rolę prawdziwego górnika, że Twój światopogląd jest całkowicie pomieszany i w zdecydowany sposób odbiega od rzeczywistości. Zastanów się i odpowiedz sobie na pytanie, co to jest produkcja ciągła w hutach i dlaczego z tego powodu żaden prawdziwy hutnik nie może odejść od pieca, żeby strajkować. Nie bez pardonu w kopalniach praca na weekendy jest nie przymusowa.Pozdrawiam
18. Dodane przez głogowianin, w dniu - 04-03-2011 14:48
jak będziecie dalej głosowac na PO , to zarobki w KGHM od kierowników w górę będą się kształtowac od 20-90tys.miesięcznie, a roboli 2-4tys
19. Dodane przez !, w dniu - 04-03-2011 15:44
no tak
20. Dodane przez do żony, w dniu - 04-03-2011 16:00
żona nie pisz bzdur, gdyby nie pracownicy na powierzchni to górnik by zdechł z braku tlenu.
21. Dodane przez c, w dniu - 04-03-2011 17:29
NO a kiedy te przeszeregowania niby !
22. Dodane przez kopidoły pazerniaki, w dniu - 04-03-2011 18:00
do 18.To ja namawiam do głosowania od dziś na PO
23. Dodane przez Yoker, w dniu - 04-03-2011 20:48
Deputat węglowy należy zlikwidować. A Ci, którym się to nie podoba, niech się zwolnią.Na ich miejsce czekają dziesiątki innych, którzy zaakceptują status quo.
24. Dodane przez To jak będzie?, w dniu - 04-03-2011 22:09
:grin Panie Wirth ,APLIKUJE DO BIURA ZARZADU ,PROJEKT ZAWSZE SIĘ ZNAJDZIE I MAM ZDECYDOWANIE LEPSZE KWALIFIKACJE JAK OSTATNIO ZATRUDNIENI Z NADANIA POLITYCZNEGO BYŁA STAROSTA Z GLOGOWA I KOLEŚ !!!! Mogę również (szukam sponsora) na umieszczenie mojej APLIKACJI NA BILBOARDACH W LUBINIE I NIE TYLKO !
25. Dodane przez heheh, w dniu - 04-03-2011 22:59
gornicy i gornicy...,wlasnie moze wypowiedza sie hutnicy jak to jest w lecie na 2 zmianie ,juz samo wciagniecia na garb sreberka jest bardzo przyjemne,do tego roznego rodzaju skladowe wynikowe,ale co tam?pozdrawiam kolegow hutnikow z krwi i kosci (szybowe)
26. Dodane przez o, w dniu - 05-03-2011 03:33
ale synowie inspektorów dostają podwyżki, bez wprawniej i jakich kol wiek papierów
27. Dodane przez do 23, w dniu - 05-03-2011 08:20
No tak ciemna maso!Bo po cholerę Ty możesz zarobić więcej niż te swoje 1500 zł jak inni mogą zarabiać tyle co Ty.Polska średniowieczna mentalność.
28. Dodane przez w, w dniu - 05-03-2011 12:25
hutników sie nie docenia
29. Dodane przez do YOKERA, w dniu - 05-03-2011 12:41
widać że nie jesteś pracownikiem bo byś nie chciał zarabiać 300 zł mniej spadaj więc wichrzycielu, zazdrosniku
30. Dodane przez ON DO żony, w dniu - 05-03-2011 16:14
pani ma racje podwyżki należą sie tym co ciężko pracują na przodku narażając swoje życie bo 50% pracowników fizycznych będących zatrudnionych w kopalniach naszej miedzi na podwyżke już nie zasługują
31. Dodane przez kolo, w dniu - 05-03-2011 16:30
Prezes zagrał pokerowo,PODZIELIMY LUDZI LEPIEJ SIĘ BĘDZIE ŻĄDZIĆ,wcale bym się nie cieszył ten PAN wszystkich wystuka na CACY ma natrzepać kasy dla WARSZAWKI i tyle,ZWIĄZKI ŚPIĄ BRAVO
32. Dodane przez budowlaniec, w dniu - 05-03-2011 18:37
a wam ciagle zle ,ja na waszym miejscu cieszylbym sie tym ze w ciagu 12 mies.pracy dostaje 18 wyplat
33. Dodane przez mlody, w dniu - 05-03-2011 21:16
18 wypłat puknij sie w leb sredni przecietny przyjety na hute zarabia 1700zł przez kilka lat to gdyby nie dodatki jak 13 ka czy zysk nieoplacalo by sie tracic zdrowia za te pieniadze w prywatnych firmach wiecedj zarabiaja a z kghm to niepewna robota jak bedzie dalej bo ten rzad prywatyzuje wszystko
34. Dodane przez kik., w dniu - 05-03-2011 22:39
I tak na hucie podwyzek niebedzie zwiazki poszły na układ i tyle.Na kopalniach zawsze dostaja to co chcą a to jedna firma tak???????Kto nalezy do zwiazków na hmg to mało rozsądny człowiek.Niech zwiazkowcy pokażą na co ich stać za bramą a nie sieja popelinę wśród załogi.Poprostu niech żyją ze składek a nie z kasy kghm.
35. Dodane przez ogniwo w trybiku, w dniu - 06-03-2011 07:56
hutnik 4 lata VIII gr 
pęsja zasadnicza 1570 zł 
z dodatkami 2200 netto(conajmniej 5 świętówek)muszę przepracować aby tyle na fiszce zobaczyć. 
Zapie....m ostro a o przeszeregowaniach to my wzsyscy tylko słyszymy:( 
Moja kolej na gr pewnie za 5 lat:):) 
Takich jak ja w hmg jest setki. 
Więc mamy obraz tego skąd ta srednia w kghm
reklama
36. Dodane przez Ad,me, w dniu - 06-03-2011 11:49
Wprowadzić system ciągły(czterobrygadowy) na kopalniach to chociaż oni(górnicy) zrozumieją za jakie pieniadze pracuje się w jednym (KGHM) zakładzie na innym oddziale.Zacznijcie podawać zarobki pracowników rozróżniając;kopalnia-fizyczni-umysłowi,huta-fizyczni-umysłowi w zestawieniu z ilością pracowników umysłowych przypadających na 1 fizycznego
37. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 06-03-2011 15:46
Przecież dwadzieścia lat temu wywalczyliście sobie zniesienie czterobrygadówki! 
Z tego co wiem, to właśnie tamten system dawał naprawdę niezłe zarobki górnikom. A dorobić można było sobie lepiej i bardziej się to opłacało niż dzisiaj.
38. Dodane przez budowlaniec, w dniu - 06-03-2011 16:38
do 33 to idz pracowac do prywaciaza i bedziesz zarabial wiecej ale ta forsa jest wirtualna bo dostajesz po 1000 na miesiac i jeszcze robisz na czarno wiec ty mlody sie puknij i nie narzekaj
39. Dodane przez xxx, w dniu - 06-03-2011 22:43
No nie jest tragicznie, na X grupie w systemie bądź XV na I zmianę średnia roczna w hucie nie jest zła (około 4000). Prawdą natomiast jest, że tyle powinno być miesięcznie (nie 1/12) niezależnie od zysków, nagród, węgla, wczasów pod gruszą, prania odzieży i tym podobnych bzdetów. Zresztą ten ZFŚS to bzdura (ostatni hit to paczki świąteczne dla dzieci emerytów, z tego co wiem to po sześćdziesiątce i pracy w hucie się umiera a nie płodzi) Pan prezes zapomina, że jesteśmy koncernem handlującym na rynku międzynarodowym a nie lokalnym więc w rzeczywistości zarabiamy tyle co bileter w cyrku np. w Niemczech, sprzedając miedź po tyle po ile sprzedają je huty np. niemieckie. Teraz Pan prezes pewnie by się zdziwił ale niemiecki hutnik nie zarabia tyle co bileter cyrku w Polsce. Więc porównanie do branży rodzimej jest bez sensu, tak naprawdę nie wiem co myśleć o p. Prezesie po takich słowach bo wg mnie on myśli o nas jak o debilach. Nie stawiajmy pomników św. Florianom, nie wydawajmy kasy na ISO i tym podobne zintegrowane systemy (...) Nie róbmy na siłę spędów typu florianki z (...)Boys w roli głównej To kasa będzie zaoszczędzona.
40. Dodane przez hml, w dniu - 07-03-2011 09:14
Co do górników niech sobie tą rudę sprzedają zobaczymy ile zarobią, jakby nie huty to by zysku nie było. Każde stanowisko jest ważne, przecież ci na dole już mają większe zarobki. Niedługo dzień hutnika to związki pokażą w czym są najlepsze - organizacja imprez.A co do premii uznaniowej czy jak jej tam, to nie jest dzielona wg. uznania tylko układu z mistrzem np: dokarmiacz rybek przy mistrzu ma zawsze więcej ps. takich niepotrzebnych stanowisk jest pełno.
41. Dodane przez hutnik i jego zycie, w dniu - 08-03-2011 13:08
Natomiast chcemy doceniać i będziemy doceniać tych, którzy pracują tam na dole, dlatego, że oni poza wykonywaniem tej pracy, narażają swoje życie. Ci pracownicy, według moje osobistej oceny, powinni zarabiać więcej i dla nich uruchamiane są podwyżki - mówi Herbert Wirth. Zapraszam pana prezesa na piec stacjonarny do leja pod pancerzem,albo na karuzele tylko uwaga zeby posredni lba nie przycisnal:)
42. Dodane przez jerry, w dniu - 09-03-2011 12:56
Oczywiście hutnicy pracują w komfortowych warunkach zdrowotnych .Zapraszam prezesa do huty w lecie na piece szybowe.DOSTANIE MIOTŁĘ I POZAMIATA HALĘ-a potem na okresowe...
43. Dodane przez POPIS, w dniu - 11-03-2011 09:06
W maju 2010 przepracowalem 21 dni 168 godzin w tym 9 swietówek dostalem na reke 2100 zł. 7 grupa zyc nie umierac tylko pracowac swiatek piatek i niedziela :)Dobrze ze sniadanie daja w pracy tak chociaz 10 zl codziennie jestem do Przodu ;) Komuna jak nic
44. Dodane przez Miszka, w dniu - 11-03-2011 12:26
do kom. 43 
POPIS przestań kłamać!! W maju 2010 roku było 19 "normalnych" dni pracy (20- 1 dzień za 1 maja w sobotę) więc jeśli przepracowałeś 21 dni to miałeś tylko 2 "świętówki". 
Co jest dla mnie bardzo dziwne bo ja pracując na powierzchni w systemie miałam ich aż trzy: 1, 3 i 23 maja.
45. Dodane przez Ktos, w dniu - 13-03-2011 12:33
Do swietowek zalicza sie dopłata do soboty i niedziel i oraz swieta wiec nie kłamie.
46. Dodane przez Bezstronny, w dniu - 19-03-2011 13:01
Ja nie moge jak czytam niektóre wypowiedzi to żygać sie chce jak górnicy uważają że to oni odwalają większość roboty to kk robcie zrzeszenie i strajkujcie za oddzieleniem Huty od Kopalni aby każdy robił na własną ręke wtedy zobaczymy jak ludzie będą płakać (mam na myśli górników).Rozumiem że sa w kopalni ludzie którzy naprawde pracują w takim zagrożeniu że sama myśl powoduje zjerzenie włosów na głowie. Ale jak ja np słysze że górnicy odwalają 80% roboty (wedle niektórych ludzi) to albo ta osoba nie wie o czym mówi albo mówi co mu na ozor przyleci.Po podziale osobno Huta i osobno Kopalnia zobaczyli byście ile to co Górnicy wyprodukują kosztuje a ile to co Hutnicy wyprodukują kosztuje. Wtedy by sie Górnicy złapali za głowe. Nawet jeśli by probówali bindować ceny a np z innych krajów było by taniej to jak myslicie z kąd surowiec by huta brała. Taka sytuacja by sie odbiła gigantycznie po kieszeniach Górników a wiec cieszcie sie z tego co macie panowie każdy szczebel jest ważny w produkcji miedzi i ci co pracują w HUCIE i ci co pracują w KOPALNI
47. Dodane przez Hutnik, w dniu - 21-03-2011 09:32
3 lata starzu na piecu,system 3 brygadowy 4 zmianowy srednio 5 świętówek 7 grupa 1420 zł stawki zasadniczej,najniższa krajowa 1385zł. Na reke z dodatkami 2300 zł np dodatek za 2 zmiane za 1 godzine 0.80 gr 3,6zł za dzień co mam sobie chleb za ten dodatek kupić czy jak ????? 5 sietówek 360 zł dodatku :) śmiech na sali.Pozdrawiam(pana prezesa)Przykład zarobków Kolegów od Tańszego 5 krotnie Aluminium wraz z oferta pracy http://www.pup.pila.pl/joomla/index.php?optio(...)=719&Itemid=115
48. Dodane przez Miszka, w dniu - 21-03-2011 09:52
i PRZERÓBKA też osobno i wtedy zobaczymy ile zrobi kopalnia a ile huta bez przeróbki
49. Dodane przez re 47, w dniu - 21-03-2011 11:48
A gdzie szkoła, właściwie staRZ w szkole. Nieuk nie powinien zarabiać więcej jak 1000 zł. Nawet przy piecu!
reklama
50. Dodane przez pw, w dniu - 23-03-2011 09:54
Oferta lepsza od KGHM-u dla Górnika, można porównać zarobki http://www.infopraca.pl/praca/praca-dla-gorni(...)gn=ofertas_push
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama