Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Głogów arrow Co dalej z pomocą wieczorową?

Co dalej z pomocą wieczorową?

Co dalej z pomocą wieczorową?

10.03.2011. Radio Elka, Maciej Iżycki
1222_stetoskop.jpgBędą rozmowy z Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych w sprawie świadczenia pomocy wieczorowej i świątecznej w Głogowie. Podejmie się ich prezydent Jan Zubowski. Powiat jest gotów przeznaczyć na ten cel pomieszczenia w przychodni specjalistycznej przy ul. Kościuszki.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Podczas wtorkowej, nadzwyczajnej sesji rady miasta, głogowscy samorządowcy zaapelowali do władz Głogowa i powiatu głogowskiego o jak najszybsze rozwiązanie problemu ambulatoryjnych świadczeń medyczny w nocy i w dni wolne od
pracy. Dziś umowę na te świadczenia, podpisaną z Narodowym Funduszem Zdrowia, ma Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych, jednocześnie samorządy finansują świadczenie pomocy wieczorowej przez szpital.

- Spotykaliśmy się już z prezydentem i ustaliliśmy dalsze nasze działania. Jako powiat i szpital, który na podlega deklarujemy pomieszczenia w przychodni specjalistycznej. Koszty związane z funkcjonowaniem tych pomieszczeń weźmie na siebie powiat - informuje starosta Rafael Rokaszewicz.

Prezydent natomiast będzie rozmawiał z dyrekcją PCUZ na temat ewentualnego utworzenia przez Centrum punktu w Głogowie, w którym mogliby być przyjmowani pacjenci z powiatu głogowskiego oraz gmin Gaworzyce i Grębocice.

Do czasu rozwiązania problemu pacjenci nadal mogą szukać lekarskiej pomocy zarówno w przychodni PCUZ przy ulicy Kominka w Polkowicach, jak na izbie przyjęć głogowskiego szpitala. (mai)
 
Komentarze (43)
1. Dodane przez kibic, w dniu - 10-03-2011 12:02
A gdzie się Grześ podziewa?
2. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 10-03-2011 12:35
Za to wielkie zaniedbanie Pan Prezydent Zubowski powinien podać się do dymisji
3. Dodane przez Rafał, w dniu - 10-03-2011 12:37
Już nie mamy pisać donosów? Ale szkoda.
4. Dodane przez zuzia, w dniu - 10-03-2011 12:48
Tylko dlaczego dopiero teraz te rozmowy będą??? znowu myśleli że nie będa musieli nic robić i naprawiać tego co zawalili. A do tego wszyscy sa winni tylko nie Ci, którzy byli za to odpowiedzialni. Ale czego można się po takich rządzących spodziewać!!!
5. Dodane przez odpowiedzialność, w dniu - 10-03-2011 13:56
Dlaczego nie ma odpowiedzialności R.R. starosty głogowskiego. Jako odpowiedzialny za powiat powinien mieć odrobinę honoru i podać się do DYMISJI :( :( :( :( :( Sorry ale komuszki honoru nie mają :grin :grin :grin
reklama
6. Dodane przez sorry ale honoru, w dniu - 10-03-2011 14:26
brak jak się okazało w mieście bo to nie powiat odpowiada za POZ a gmina. 
Mylisz się normal, mylisz bardzo ale to u ciebie stan chroniczny. :grin :grin :grin
7. Dodane przez specnaz, w dniu - 10-03-2011 14:39
a gdzie wójtowie, skoro prezydent zawalił, o i też!! a najbardziej Grześ i jego Tofik!
8. Dodane przez burczymucha, w dniu - 10-03-2011 14:58
Może by tak pociągnąć za konsekwencje dyr. (...) bo wydaje mi się ,że ma za mocne plecy aby go ruszyć ze stołka.Przegrał sprawę z p. Dec idalej brnie w odwołania.Ciekawe kto za to zapłaci.Chyba że,przeznaczy na to ub.roczną nagrodę.
9. Dodane przez oglądacz, w dniu - 10-03-2011 14:51
własciwie relacja w TV Master rozwiała wszystkie wątpliwości. Jeśli prezydent ponosi jakąś wine, to taką, że zwrócił się na poczatku roku o załatwienie tej sprawy do zarządu powiatu i dyrekcji szpitala jak do kompetentnych ludzi i im po prostu zaufał. Niestety okazuje się, że dyrekcja szpitala nie złozyła nawet oferty do NFZ !!!! A kiedy minął termin udali,że o niczym nie wiedzą, nie byli przygotowani i zrzucili winę na prezydenta i lekarzy! Jeden z radnych opozycji(lekarz) twierdzi, że nie rozmawiano nawet o tym z lekarzami!!! 
Gdzie jest starosta i wicestarosta? Kto poniesie odpowiedzialność za te KŁAMSTWA?! Dlaczego dyrektor szpitala pełni jeszcze tą zaszczytną funkcję ???!!! Dlaczego robiono głogowianom wodę z mózgu???!!! 
Obawiam się , że nikt w starostwie nie ma na tyle honoru zeby ponieść za to odpowiedzialność i przyznać się do błędu!!!  
A szkoda.
10. Dodane przez problem w tym, w dniu - 10-03-2011 15:36
Problem w tym,że dyrektor szpitala razem ze starostwem są zdecydowanie mniejszym złem niż dr D.
11. Dodane przez no to masz, w dniu - 10-03-2011 16:13
wodę z mózgu! TVMAster dobrze to robi od trzech lat. :grin  
Jak ty teraz oglądacz będziesz żył z tym wodogłowiem?
12. Dodane przez a to ciekawe, w dniu - 10-03-2011 16:22
A może byś burczymucha zapytał lekarzy z OIOMu jak im sie pracowało z Dec i jak pracuje im się teraz? Usłyszałbyś ciekawe odpowiedzi aż by ci w brzuchu zaburczało z wrażenia. Tej pani nikt już tam nie chce bo od tej pory nie ma tam konfliktów.
13. Dodane przez gabrysia, w dniu - 10-03-2011 18:47
Może ktoś mi wytłumaczy,kto jest w Głogowie opozycją?Może wtedy łatwiej będzie mi zidentyfikować radnego lekarza,"z którym nikt nie rozmawiał".Pewnie i pokazywali to w TV MASTER,ale ku swemu wielkiemu żalowi nie mam dostępu do tej ,jak widać edukacyjnej telewizji.
14. Dodane przez burczymucha, w dniu - 10-03-2011 18:52
Do 12.Z kim ty trzymasz Łosiu jeden, że tak obstajesz za dyr. T....m?
15. Dodane przez mama, w dniu - 10-03-2011 19:22
pomoc w głogowie?? owszem ale tylko dla doroslych!!!! przed chwila maz pojechal z 2.5 letnia corcia z wysoka goraczka i bulem brzuszka i co?? prosze jechac do polkowic, prywatnie?? do zadnego lekarza nie idzie sie dodzwonic?? i co ja mam zrobic?? jechac do polkowic z rozpalonym dzieckiem. SKANDAL!!!! bedziemy umierac pod drzwiami szpitala bo przyjac nas nie beda mogli, bo NFZ!!!
16. Dodane przez A może, w dniu - 10-03-2011 20:15
burczymucha wiem więcej niż ty? Nie zastanowiłeś sie dlaczego lekarze z OIOMu szybko przestali się bać byłej ordynator? 
A dlaczego popieram dyrektora? Nie dyrektora a doceniam to co zroił dla głogowskiego szpitala a zrobił wiele. Zrobił więcej niż wszyscy dotychczasowi dyrektorzy pogrążający tylko szpital w długi. Matematyka jest nieubłagana tak jak księgi rachunkowe.  
Zastanów się.
17. Dodane przez Wyborca do 15, w dniu - 10-03-2011 20:44
Przykro mi, że dziecko musi cierpieć za decyzje "odpowiedzialnych" w naszym mieście, a to dopiero początek...
18. Dodane przez a..a, w dniu - 10-03-2011 21:15
Bylam dzisiaj z synem w Glogowie mial zlamaná reké i przyjeli go.Przeswietlenie itd,wszystko poszlo sprawnie.Bylo tez troche ludzi i nikt nie narzekal na opieké.
19. Dodane przez iga, w dniu - 10-03-2011 21:18
zamów wizyte domową z polkowic - masz takie prawo a oni obbowiązek przyjechac
20. Dodane przez do gabrysi 13:, w dniu - 11-03-2011 04:30
gabrysia nic straconego! Masz przeciez internet. Wystarczy w google wpisać tv master i możesz oglądać wszystkie wiadomości do woli!  
A jest co! Szczególnie dzisiejsza wypowiedź radnego Dudkowiaka! Normalnie szok! :) Coś "czuje", że będzie burza w głogowskiej peło :)  
 
No i oczywiście wychodzi "szydło z wora" na temat nocnej opieki w Głogowie. 
Postaraj się gabrysia. Warto! :)
21. Dodane przez mama, w dniu - 11-03-2011 09:25
domowa wizyta z polkowic, i ile bym czekała?? od 11 dziecko bylo z goraczka bo nie przyjał jej lekarz pediatra bo numerki sie skoncyzly kazali mi podac cos na zbicie goraczki i kolo 19 jechac do szpitala na pomoc. ktorej nie udzielili, maz pojechal z małą prywatnie (...) leki podane i dziecko zwawsze a tak bym czekała... tylko nie wiem na co
22. Dodane przez Głogowianka, w dniu - 11-03-2011 09:58
Powinniśmy prosić o rachunki od lekarzy i przekładać je tym, którzy są winni zaistniałej sytuacji (oczywiście powinni płacić z własnej kasy).
23. Dodane przez do 20., w dniu - 11-03-2011 10:37
Jestem jeszcze młodą dziewczyną i trochę naiwną.Dziękuję za pomoc!Obejrzałam z wypiekami na buzi.Pan D(...) "..." podobał mi się bardzo.I myślę,że ma rację - gdyby w radzie społecznej ZOZ był pan Andrzej P(...) nigdy przenigdy nie doszłoby do tej sytuacji.Pani C(...) też mi się podobała.Pan prezydent jest winny - powiedziała.(...).Będę od dziś oglądała tv master z zapartym tchem.Co innego przeczytać,co innego usłyszeć i zobaczyć na żywo...
24. Dodane przez mama, w dniu - 11-03-2011 11:10
do glogowianka i zaluje ze nie wzielam "rachunku" na 70 zł za wizyte prywatna, poszlabym do ratusza i zadała zwrotu za to... oj co sie dzieje w tym glogowie, brak słów.
25. Dodane przez gabrysia, w dniu - 11-03-2011 11:21
Ojej,mój post wygląda jak Tygodnik Powszechny w stanie wojennym.Wiem,bo babcia mi opowiadała.
26. Dodane przez Ja, w dniu - 11-03-2011 12:02
Proszę przeczytac Głos Głogowa nr.10 z dnia 10.03.2011 a wnim artykóły Horror na izbie przyjęć, Chciał dobrze a wyszło dziwnie./cytat na zdrowy rozum widac kto kogo chciał wykiwać mówi kobieta następny Ja tam nikomu nie zaglądam do kieszeni i papierów,ale kazdy wie że ciemnego chłopa łatwo jest w konia zrobić _ dodaje i szybko wsiada na rower,by przez przypadek nie powiedzieć zbyt dużo.Jest też List otwarty do mieszkańców,władz Głogowa i Powiatu Głogowskiego /jest to list lekarzy zatrudnionych w ZOZ Głogów.
27. Dodane przez do kom.12, w dniu - 11-03-2011 13:13
Do kom.12.Ha,Ha,Ha,nie ma konfliktów...tak można było napisać jak rządziła dr D.Obecne rządy są do bani.
28. Dodane przez a jednak mylisz się 27, w dniu - 11-03-2011 16:09
Z racji bardzo bliskich kntaktów z personelem ;) szpitala wiem, że pani doktor jest osobą niesamowicie konfliktową, nie znosi żadnych sprzeciwów, nie toleruje zdania innych, nie dopuszcza myśli nawet o możliwoście pomyłki ze swojej strony. Od jej odejścia atmosfera na oddziale poprawiła się na lepsze a poziom leczenia nie obniżył się z racji dobrych naprawdę lekarzy.
29. Dodane przez i jeszcze jedno, w dniu - 11-03-2011 19:38
Głogowscy anestezjolodzy przeszli szybką lekcję i wreszcie zrozumieli,że:chirurdzy,to nie są "miernoty",które dybią na panią ordynator oraz życie pacjentów.Interniści,to też nie są "miernoty" i trzeba się z nimi liczyć.A tak na przyszłość,może warto by zatrudnić w szpitalu jakiegoś dobrego psychologa,który wyłapie patologie w zachowaniu,zwłaszcza tych na świeczniku...
30. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 11-03-2011 20:44
Nie chcę triumfalnie głosić, ze jednak miałem rację i za pomoc wieczorową odpowiada jednak gmina co przyznał prezydent Zubowski. Gęby na kłódkę ratuszowe pieski. 
Ale chciałem o innym aspekcie tej sprawy. 
 
POZ-y. 
Gdy prywatyzowano podstawową opiekę medyczną dawne przychodnie i inne budynki praktycznie ODDANO za bezcen właśnie POZ-om. W tym momencie skończyła się jakakolwiek możliwość kontroli tak ważnego sektora jakim jest opieka zdrowotna. Nawet w tak liberalnym kraju jakim są USA prywatne gabinety,szpitale są pod kontrolą departamentów stanowych. 
Jak teraz widać obłowieni na miejskim i po części powiatowym majątku POZ-y mają na uwadze TYLKO ZYSK zapominając o przysiędze Hipokratesa. 
 
Ciekaw jestem teraz reakcji Gryfa vel normalnego vel wójta pęcławskiego po przyznaniu przez prezydenta Głogowa, że to jest jednak gestia gminy nie powiatu i starosta NIE musi podawać się do dymisji. To teraz drogi antagonisto kto powinien podać się do dymisji? 
Nie czekam na odpowiedź.
31. Dodane przez medyk, w dniu - 11-03-2011 21:53
Przestań wójcie wreszcie pieprzyć o oddawaniu budynków za bezcen!Przypominam,że właśnie ty zachwycałeś się opieką weterynaryjną.A tu właśnie zaczęło się od oddania budynków "za bezcen".Nie mówiąc już o przysiędze Hipokratesa.Przeczytaj ją wójcie dokładnie i zastanów się,czym,jeżeli nie zyskiem mają się te POZ-y kierować?Dobro pacjenta możesz sobie... umieścić nad łóżkiem,co i my,w każdej minucie swojego życia,czynimy.
32. Dodane przez ikswogołg tjów, w dniu - 12-03-2011 08:52
no i popatrz wójcie... Cała ta twoja kilkunastodniowa kampania przeciwko "pazernym lekarzom" i w obronie niewinnego starostwa wzięła w łeb. To twoje żonglowanie cyferkami, liczenie i dzielenie ile to lekarze nie żądają za dyżur nocny jest psu na budę :grin Bo okazuje się, że Z TYMI LEKARZAMI NIKT NIE ROZMAWIAŁ! NIKT ZE STAROSTWA ANI Z ZOZU NIE POFATYGOWAŁ SIĘ NAWET, ŻEBY Z TYMI LEKARZAMI POROZMAWIAĆ NA TEMAT NOCNEJ I ŚWIĄTECZNEJ OPIEKI!!!!!! 
MAŁO TEGO! ZOZ NIE ZŁOŻYŁ NAWET OFERTY NA NOCNĄ OPIEKĘ, MIMO T R Z Y K R O T N E G O ZAPROSZENIA PRZEZ NFZ!!!To dopiero jest skandal!!!! 
 
A kiedy minął termin- to nie my, to prezydent jest winny!!!!Sumienie mamy czyste- bo nie używane! 
Jeśli głogowski ZOZ nie może spełnić warunków na zapewnienie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, to kto ma ją spełnić???!!!Prezydent??? W ratuszu??? 
Szok, jak tłumaczą się te karły z powiatu... 
 
Kto powinien podać się do dymisji? CAŁY ZARZĄD POWIATU Z PAN TOFLEM NA CZELE! A TEN(...)ODPOWIEDZIALNY ZA SZPITAL, KTÓRY ZAPEWNIAŁ,ŻE WSZYSTKO BĘDZIE ZAŁATWIONE JAK NALEŻY, NIE TYLKO POWINIEN SIĘ PODAĆ DO DYMISJI, ALE KAŻDEGO DNIA AŻ DO NASTĘPNYCH WYBORÓW POWINIEN PRZEPRASZAĆ GŁOGOWIAN, ZA NIEBEZPIECZEŃSTWO, NA JAKIE NAS NARAZIŁ.  
 
I więcej sie tu nie pokazywać.
33. Dodane przez fina-glogow, w dniu - 12-03-2011 09:34
do 32. jesli prezydent odpowiada za zabezpieczenie POZ, to co ma z tym wspólnego starosta? Powiat Nadzoruje działanie szpitala, nie POZ. Jeśli szpital nie jest w stanie spełnić warunków konkursu, to do niego nie staruje. Prezio ze swymi pieskami powinien był wcześniej zainteresować się tematem i szukać wspólnie ze Starostwem rozwiąznia problemu. Ale dąsanie się jest problemem dużo ważniejszym niż bezpieczeństwo mieszkańców. jesli mozna coś ugrać, nawet i nieczysto, to czemu nie skorzystać.  
Miastem rządzi człowiek miałki i mały. Gość bez charyzmy i charakteru. Nie wiedzacy co to honor. Czas odłozyć na bok tą Waszą przaśną "politykie" i zacząć naprawde zap..lać. Chcieliście tylko stołka, prawda? Prezydent Miasta to powinien być sprawny menadżer, nie bezpłciowa miernota.  
we wskazanym wcześniej Głosie Głogowa jest wywiad z dyr NFZ Wiolettą Niemiec. twierdzi ona, że otrzymała zgodę prezesa NFZ na obniżenie warunków kontraktu na nocną i świateczną opiekę lekarską, tak by mogła być ona dalej oferowana przez Szpital. na postępowanie konkursowe w trybie rokowań szpital nie odpowiedział, nie złożył już żadnej oferty. za to można konkretnie już rozliczać dyr Tofel. nie było woli złożenia "lipnej oferty". szpital nie chciał zarobić na świadczeniu usług, zarobi PCUZ ZOZ S.A., a to napewno nie jest instytucja non profit.. 
...ale Prezydent, niczym pies ogrodnika, nie da "sukcesu" Staroście i premi dyrowi..
34. Dodane przez do fina-glogow, w dniu - 12-03-2011 11:21
Własnie powołując się na Głos Głogowa zaprzeczyłeś(łaś) sam sobie! Dokładnie tak było : NFZ nawet zgodził się na obniżenie warunków konkursu, a mimo to ZOZ Głogów NIE ZŁOŻYŁ SWOJEJ OFERTY ! I TO MIMO TRZYKROTNEGO ZAPROSZENIA PRZEZ NFZ ! 
To własnie jest skandal! 
 
Problem w tym fino-glogow, że prezydent zwrócił się na początku roku do starostwa właśnie o załatwienie tej sprawy! Zwrócił się do ludzi, którzy odpowiadają za szpital, ogromną przychodnię i cały głogowski ZOZ. Do ludzi, którzy na codzień zajmują się opieką zdrowotną jak i kontaktami z NFZetem ! Kto jeśli właśnie nie ONI jest bardziej kompetentny w Głogowie do zapewnienia nam opieki medycznej ??? 
A kiedy prezydent zwrócił się do nich o załatwienie tej sprawy, starostwo (odpowiedzialne za ZOZ) a szczególnie wicestarosta DO OSTATNIEJ CHWILI ZAPEWNIALI , ŻE SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIONA POMYŚLNIE ! 
Rozumiesz? Po prostu na prośbę prezydenta wzięli na siebie odpowiedzialność za załatwienie tej opieki!  
A jak wyszło wszyscy wiemy! Nie tylko nie rozmawiali z lekarzami, ale nawet nie złozyli oferty do NFZ! A kiedy minął termin - głośne krzyki : TO NIE NASZE ZADANIE ! TO ZADANIE PREZYDENTA !!!!! 
 
Wystarczyło, że starostwo odmówiło by tej prośbie, a prezydent mając odpowiednio dużo czasu, pewnie sam by to załatwił, a nie liczył na pomoc powiatu. I jeśli jest tu jakaś wina prezydenta, to taka, że zwrócił się do (jak się okazało) NIEKOMPETENTNYCH LUDZI! 
Rozumiesz? I tu własnie jest pies pogrzebany!!!
35. Dodane przez on, w dniu - 12-03-2011 12:21
Pomoc ambulatoryjna nocna i świąteczna była przez 2 lata organizowana w Izbie Przyjęć szpitala i to była prowizorka bo żaden POZ nie chciał widzieć u siebie swoich pacjentów po 18.00 i we święta, nie chciał nawet dyżurować na Izbie - ja nie widziałem żadnego lekarza z POZu tam. Prowizorka się skończyła i tyle w temacie - Izba Przyjęć nie jest miejscem aby przyjmować małe dzieci razem z głogowskimi pijakami i zakrwawionymi ofiarami wypadków. Dlaczego w Głogowie mam mieć niższy standard leczenia bo pani dyrektor NFZ tak powiedziała? Ja chce normalne warunki - tak jak jest gdzie indziej - dwa pełne dyżury dwóch lekarzy non stop na terenie Głogowa. Nikt w Głogowie nie spełnia tych warunków (wg NFZ) samodzielnie ale aby dogadać się z kimś innym? - nie to nie dla nas. Pogotowie Ratunkowe woli zwolnić lekarzy i ratowników w Głogowie bo nie chce tych pieniędzy (stracili kontrakt z NFZ od marca)- oni też nie mają lekarzy?
36. Dodane przez medyk, w dniu - 13-03-2011 18:27
Ja widziałem jednego lekarza,a raczej jedną lekarkę z POZ na izbie przyjęć... 
Prawdą natomiast jest,że chłopcy i niektóre dziewczynki, zresztą też z "wadz" głogowskich,tylko się przekrzykują,zamiast naprawdę coś zrobić w tej sprawie.Każdy z nich twierdzi,że"winny jest..."Dajmy sobie z tym spokój i poszukajmy konstruktywnych rozwiązań.
37. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 13-03-2011 21:37
medyk 
Nieco cię poniosło "kolego" medyku. Nie pieprzę. Gdym to robił to ... Tutaj masz dwie możliwości dokończenia. Budynki - weterynarze w Głogowie dostali jeden, słownie jeden budynek a i tak musieli go wykupić po wcale nie preferencyjnej cenie. Reszta weterynrzy wyłożyła kolosalną nieraz kasę na gabinety z własnej kieszeni. Większość przychodni została uwłaszczona na majątku miasta i powiatu.  
Czy w przysiędze Hipokratesa jest mowa o ZYSKU POZ-u? NIe rozśmieszaj mnie. 
No tak, wg ciebie konstruktywnym rozwiązaniem jest spełnienie wymagań finansowych. Jak w przysiędze Hipokratesa czyli Przyrzeczeniu lekarskim jakim wykpiwają się niby lekarze. 
ikswogołg tjów 
Nie rozmawiano z lekarzami, którzy nie byli zainteresowani pracą na pomocy wieczorowej. Bo i po co? Masz rację, z nimi nie rozmawiano. Czy POZ-y to nie lekarze? Czy z POZ-ami trzeba rozmawiać? Przecież to one są podmiotem a nie prezydent czy starosta. 
Szpital nie ma warunków do świadczenia pomocy wieczorowej z przyczyn kadrowych. Gdyby choć 10 lekarzy w powiecie raczyło wyrazić chęć pracy w pomocy wieczorowej nie byłoby problemu. Dobrze wiesz, że zabezpieczenie pomocy wieczorowej jest w zadaniach GMINY czyli miasta, innymi słowy prezydenta i jego urzędników. Sesję rady miasta chyba oglądałeś bo jak nie to znaczy, żeś ślepy i głuchy na prawdę jaka wyszła jak szydło z wora.
38. Dodane przez notoklops, w dniu - 16-03-2011 16:15
medyka zatkało, dobrze, że łaciny też zapomniał.
39. Dodane przez medyk, w dniu - 16-03-2011 21:02
Fajny dzień dzisiaj miałem.Pacjentów dużo,ale nie za dużo,wszyscy mili i kulturalni.Lubię lubić pacjentów,szkoda,że nie zawsze jest to możliwe.A bez przyjaznej relacji nie ma mowy o leczeniu,zwłaszcza chorób przewlekłych.Dwa "ciekawe przypadki" przypomniały mi,jak ciekawe może być zajmowanie się medycyną.Postępowałem zgodnie z przysięgą Hipokratesa,a pieniądze zarobiłem uczciwie i w dodatku z przyjemnością.Wydam je też z przyjemnością. 
Na koniec dodam,że to nie jest sen głogowskiego "konowała".Rzeczywistość czasami bywa zaskakująco sympatyczna.
40. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 16-03-2011 23:24
Jak to miło widzieć tak miłego i zadowolonego z siebie, swojej pracy i pacjentów medyka.  
Medyku, nie ma już w medycynie Przysięgi Hipokratesa! Nie wiesz tego? Coś ty narobił w takim razie! Koledzy po fachu będą mieć Tobie z złe wyłamanie się z solidarności mafijnej!
41. Dodane przez medyk, w dniu - 17-03-2011 08:30
Przeczytaj Wójcie przyrzeczenie lekarskie i przysięgę Hipokratesa i wskaż różnice.Możesz posłużyć się Wikipedią.Przypominam,że przyrzeczenie lekarskie zostało opracowane przez Konwencję Genewską po II wojnie na kanwie przysięgi Hipokratesa właśnie.
42. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 17-03-2011 22:49
Chyba nie PiSzesz medyku poważnie? Między przysięgą Hipokratesa a Przyżeczeniem jest różnica a jeżeli ty jej nie widzisz mimo oparcia sie Wikipedii to już problem nie tylko Twój ale i Twoich pacjentów zagrożonych Twoją możliwością percepcji. Odpocznij po tym gabinetowym lenistwie może. 
Nie ma różnić! :grin Człowieku!!!
43. Dodane przez medyk, w dniu - 18-03-2011 10:19
Wójcie,ja mówię o PrzyRZeczeniu Lekarskim,a ty o jakimś przyżeczeniu?I nie twierdzę,że w tekstach Przysięgi Hipokratesa i Przyrzeczenia Lekarskiego nie ma różnic.Prosiłem,żebyś je wskazał,bo nie wiem,który punkt cię niepokoi?
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama