Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
29
Kwietnia 2024
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Angelina, Bogusław,
Hugo, Piotr, Rita,
Robert
Do końca roku 246 dni.
Start arrow Głogów arrow Rokaszewicz: Warunki były nie do przyjęcia

Rokaszewicz: Warunki były nie do przyjęcia

Rokaszewicz: Warunki były nie do przyjęcia

13.05.2011. Radio Elka, Maciej Iżycki
thumb_0319_teart.jpgPowiat nie odbuduje teatru im. Andreasa Gryphiusa. Starostwo zrezygnowało z przejęcia ruin od miasta. - Nie doszliśmy do porozumienia z władzami Głogowa w sprawie warunków na jakich teatr miał być nam przekazany - poinformował nas starosta Rafael Rokaszewicz.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
O nieodpłatne przekazanie ruin teatru, władze powiatu zwróciły się do władz miasta jeszcze w poprzedniej kadencji. Po burzliwych obradach miejscy radni zgodzili się na taką darowiznę. Wiele miesięcy trwały negocjacje zarządu powiatu z przedstawicielami ratusza na temat warunków przekazania
zabytku. Zakończyły się one niepowodzeniem.

- My chcieliśmy przejąć ten budynek bezwarunkowo, natomiast prezydent w swoich pismach warunkował przejęcie budynku ramami czasowymi - rozpoczęcia i zakończenia odbudowy. Wiadomo, że odbudowa teatru musi pochłonąć znaczne środki finansowe. Zamierzaliśmy starać się o nie ze źródeł zewnętrznych. Jednak dzisiaj nie można zaplanować by trafiłby one do nas w konkretnie określonym czasie. Nie mogliśmy więc zgodzić się na ramy czasowe - mówi starosta Rokaszewicz.

Kolejnym powodem, dla którego powiat zrezygnował z planów odbudowy ruin teatrum jest fakt, że wygasło już pozwolenie na budowę. Żeby więc ewentualna odbudowa mogła się rozpocząć, niezbędna jest nowa dokumentacja techniczna. Koszt jej opracowania to nawet kilkaset tysięcy złotych.

To już drugi budynek należący do miasta, z którego zrezygnował powiat. Gmina zgodziła się bowiem na nieodpłatne przekazanie starostwu budynku w Brzostowie, w którym powstać miało hospicjum. Władze powiatu doszły do wniosku, że tańszym rozwiązaniem będzie utworzenie hospicjum w budynku przychodni specjalistycznej. (mai)
 
Komentarze (32)
1. Dodane przez Tommi, w dniu - 13-05-2011 10:54
Dalej grajcie w swoje Mdli mnie patrząc na wasze zakłamane pełne samozadowolenia z siebie gęby. Chocholi taniec kiedyś się skończy - waszym głośnym upadkiem!!!
2. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 13-05-2011 10:57
Polecam panu prezydentowi pewną kancelarię prawniczą z Poznania. Prawdziwi fachowcy od wyciągania kasy i robienia durnia z płatnika jak dowiedli tego z przekształceniem GOS-u.
3. Dodane przez Hehe, w dniu - 13-05-2011 11:18
Powiat to tylko robi burze a zero faktów. I tak było wiadome ze nie maja kase ale przed wyborami to było dobre hasło. Niech się zajmą zadaniami powiatu jakie są wpisane w ustawie o samorządach a nie pod publikę.
4. Dodane przez Nie dający się oszukać wyborca, w dniu - 13-05-2011 12:30
Szanowny Rafaelu Rokaszewiczu niech pan nie wciska ludziom ciemnoty bo nie wszystko "ciemny lud kupi".Niech pan nie kontynuuje przedwyborczego blefu Grzesia A. z tą naciąganą odbudową. Powiatu nigdy nie byłoby stać na odbudowę teatru i to nie warunki przekazania decydowały o rezygnacji z przejęcia lecz brak kasy. O rezygnacji z przejęcia ruin teatru jak i budynku na hospicjum zadecydowały realia ekonomiczne powiatu i stąd przedwyborczy Grzesia humbuk pękł jak bańka mydlana.
5. Dodane przez Leon, w dniu - 13-05-2011 13:41
a co z 2 mostem panie Prezydencie ?? Czy to też było tylko mydlenie oczu przed wyborami ?? Na jakim etapie są prace związane z druga przeprawą przez odrę w  
Glogowie
6. Dodane przez Re wójt głogowski, w dniu - 13-05-2011 13:47
Czyli innymi słowy pan prezydent oszukał radnych i kibiców mamiąc ich jakąś spółką. Czy zdradzi nam wysokość honorarium dla tej kancelarii?
7. Dodane przez elrab, w dniu - 13-05-2011 15:03
Do Kom.nr3 i 4 - HeHe i Nie dający się oszukac wyborca czytajcie dokładnie!!! .Odbudowę chcą finansowac ze żródeł zewnętrznych i dlatego nie można określic terminów -Logiczne ??? i nie mogą się zgodzic na ten warunek miasta -Proste??? .Ale jak komuś oczy i uszy PIS -dą zarosły -to trudno.
8. Dodane przez do wójtów i innych sołtysów, w dniu - 13-05-2011 15:04
wniosek o przekazanie nieruchomości był ze starostwa ! WIĘC CZEGO ?!
9. Dodane przez babol, w dniu - 13-05-2011 18:37
ale za to sala rajców i gabinety prezydentów będą remontowane 
i co prezydent obiecał inwestycje i są 
Teatr natomiast jest niepotrzebny bo przecież są kościoły. 
Ten obrazek ratusz i obok ruiny teatru to jest symbol naszego miasta. 
Smutne bo to moje miasto ,nie tych co je niszczą i maja usta pełne kłamstw.
10. Dodane przez normalny, w dniu - 13-05-2011 20:06
Powiat zawsze chce tak jak z hospicjum, teraz teatrem, drogami, SORem itp. i NIGDY im nic nie wychodzi! ale to NORMALNE Głogowianie dawno zdążyli się do tego przyzwyczaić!
reklama
11. Dodane przez mieszkaniec Głogowa, w dniu - 13-05-2011 20:48
Najbardziej przykre jest to,co przed ratuszem.Za płotem.Kto za to odpowiada?
12. Dodane przez xc, w dniu - 13-05-2011 21:35
Ale POpaproków męczy, a tu jeszcze co najmniej 3 wigilie, a chyba i więcej !
13. Dodane przez do elektoratu PO i SLD, w dniu - 14-05-2011 18:24
w kampanii wyborczej wasi idole obiecywali, że wybudują teatr, hospicjum, drugi most na Odrze, uruchomią inwestycje w strefie (ok 30 $ strefy to własność starostwa)... No i co ? Ano NIC ! Teraz coś mamroczą starosta na wyścigi z Grzechem... A gdzie realizacja programu wyborczego ?! :( :( :(
14. Dodane przez glogowianin, w dniu - 14-05-2011 23:52
Qrcze a ja już frak szykowałem na otwarcie teatru... :grin Miało być tak pięknie a wyszło jak zawsze :grin  
Ciekawe czy pandy zrobią w końcu coś dla tego miasta i powiatu czy tylko potrafią obiecywać i atakować prezydenta???Na tym ma polegać ich "polityka"???Jak dla mnie to trochę za mało :grin Toż to już piąty rok ich "rządzenia" a efektów żadnych nie widać :upset :cry  
A jak tam hospicjum kłamczuszki ???? :?
15. Dodane przez Gość, w dniu - 15-05-2011 18:42
A jak tam inwestycje w strefie pis(...), miało być tak pięknie, tylko kto w tej ekipie potrafi rozmawiać z ludźmi, którzy sami doszli do czegoś w życiu, przecież nie specjalista od szkolnych lektur. I co wy na to kłamczuszki????
16. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 15-05-2011 18:41
Na otwarcie teatru to rczej smoking należałoby sobie uszykować. Frak na takie ookazje to jakbyś do kożucha sobie kwatek pzrypiął. Ale skąd ty, taki PiS(...) możesz o tym wiedzieć, skoro śladem swego guru, który w dziurawych butach na oficjalną uroczystość się stawia. Chciałeś błysnąć a wyszło jak zwykle. :)  
Jeżeli już tak bardzo ci na tym teatrze ci zależy to chociaż do cyrku mogłeś się udać. Tam wśród błaznów nie byłbyś ewenementem.  
Pięć lat rządzenia a teatr nadal w ruinie! Skoro ma takiego gospodarza co to woli wyrzucać pieniądze na wodotryski to i smoking, smoking cudaku możesz sobie gdzieś szukać w wypożyczalni.
17. Dodane przez BASTA, w dniu - 15-05-2011 19:15
do ...,14-16. Koniec dyskusji z "szaleńcem". Kropka. :grin :grin :grin
18. Dodane przez dużo bym dał, w dniu - 15-05-2011 22:00
za obraz rentgenowski mózgu "wójta podgłogowskiego" ! Jest tam jedna fałdka czy dwie ?! :grin :grin :grin
19. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 16-05-2011 12:35
re 18 
Założę się, że jedna więcej niż u ciebie. :grin :grin :grin
20. Dodane przez glogowianin, w dniu - 16-05-2011 19:25
re wójt głogowski 16: "Jeżeli już tak bardzo ci na tym teatrze ci zależy to chociaż do cyrku mogłeś się udać."  
A co to ma być cudaku??? To ma być śmieszne????Co ma jedno z drugim wspólnego???Przecież to zdanie jest kompletnie bez sensu jak ty sam. Gdzie tu jest jakiś związek przyczynowo-skutkowy???Skoro niby mi tak zależy na tym teatrze (jak piszesz), to po co miałbym iść do cyrku???? :upset Oj chłopie chłopie, i tak jest z każdym twoim komentarzem- bez ładu, bez składu i bez sensu. :grin  
Ale skoro już tak cię poruszył mój komentarz 14, że musiałeś aż dać głos, to może spróbowałbyś chociaż obronić pandy powiatowe, i wymienił kilka ich osiągnięć lub jakieś ich inwestycje??? :grin Chętnie je poznam. :grin  
Bo widzisz wójcie, na pisaniu od rzeczy, obrzucaniu inwektywami i pisaniu "kwiecistych" tekstów o niczym znasz się jak nikt inny. Gorzej, gdy trzeba coś napisać na temat i rzucić jakiś sensowny argument. ;) Tutaj już ni hu hu. To już za dużo na ciebie :grin  
O fraku i smokingu już nawet nie wspomnę, bo te teksty są tak samo bez sensu jak ty sam. :grin  
 
re Gość 15- a skoro już wspomniałeś o inwestorach w strefie, to powiedz, ilu udało się tych inwestorów ściągnąć pandom z powiatu do części strefy, należącej do nich????? :grin
21. Dodane przez do głogowianina, w dniu - 16-05-2011 22:26
Ciiii.... 
Wycisz się etraz i nie ekscytuj za bardzo.  
Ciiiiiii........ 
Uśnij teraz a nowy dzień przyniesie ci wraz ze słonecznym porankiem świeże spojrzenie na świat.
22. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 17-05-2011 18:10
re 20 
Jednak przeceniłem twe możliwości. Dlatego łopatą teraz żeby dotarło. 
Cjcesz we fraku to do cyrku bo tam szybciej spotkasz takiego jak ty clowna inaczej pajaca i założę się, że pingwin przy tobie to sama kwintesencja elegancji. 
Głos dae pies i .....  
:grin ty bo zachowujesz się jakbyś zarazka wścieklizny złapał.  
 
A teraz najlepsze clownie. Możesz mi teraz wytłumaczyć co ma wspólnego teatr i specjalna strefa ekonomiczna? To tak na marginesie twego pojmowania kompletności i składu w dyskusji. 
Co tam zresztą będę ci tłumaczył skoro i tak nie jesteś w stanie załapać o co chodzi.
23. Dodane przez glogowianin, w dniu - 18-05-2011 16:59
re22: ty wójcie udajesz czy znów strugasz wariata?????Czy ty naprawde nie umiesz czytac ze zrozumieniem???? :upset Nie mnie sie pytaj clownie o strefe tylko Gośćia spod 15 co ma wspólnego teatr ze strefą.Ja się cudaku jedynie do jego wrzutki odniosłem. :grin Oj chłopie chłopie :grin Ucz się czytać ucz póki nie jest za późno :grin bo znów błazna z siebie robisz... 
 
No i po co mam iść do cyrku jak chcę do teatru??? :grin Do cyrku nie chcę. Chcę do teatru. Do tego OBIECANEGO PRZEZ PANDY! :grin Bajerowali, bajerowali, że chcą że zrobią że w ogóle, a tu jak zwykle klops. Jak ze wszystkim u nich. :grin Bajer mają chyba na drugie. 
 
I jeszcze drobna uwaga :) Znów nie piszesz na temat wójcie. O wszystkim tylko nie temat. :) Może jednak spróbujesz wytłumaczyć pandy z tej dziwnej decyzji, albo wymienisz jakieś ich sukcesy czy ciekawe inwestycje???? :) Chętnie posłucham :)  
 
I jeszcze- a czy ty wójcie łyknąłeś ten bajer z tą odbudową teatru przez pandy? Naprawdę naiwnie w to wierzyłeś??? :grin
24. Dodane przez glogowianin, w dniu - 18-05-2011 18:28
No cóż...Skoro pandy twierdzą, że "warunki były nie do przyjęcia", i jednak nie odbudują tego teatru(chociaż to akurat było wiadome od początku),to może chociaż tak na otarcie łez starosta Rafael przynajmniej rzuci w TV jakąś ciekawą opowiastkę o teatrze i jego historii... :x :grin  
Zawsze to coś... :grin
25. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 18-05-2011 19:10
Jednak nadal cię przeceniałem głogowianin.  
Miotasz się od płota do płota i nic z tego nie wynika. NaPiSałem wyraźnie: we fraku do cyrku a do teatru w smokingu. Paniał czy nadal nic z tego? 
Wracając do meritum.  
Obok ratusza stoi ruina teatru nie tknięta od pięciu lat. Przed ratuszem wielka dziura, której od pięciu lat nie ma kto zasypać a na dodatek ogrodzona pięknym i jakże stylowym ogrodzeniem.  
Każda inicjatywa zmierzająca do odchamienia miasta musi być wsparta a ratusz zrobił w białych rękawiczkach wszystko co było w jego mocy by do odbudowy teatru nie doszło.  
Chcesz sukcesów? Proszę bardzo. Zastąpię ciebie i pochwalę prezydenta. 
Pamiętasz jak ujadałeś na rondo Keplera-Gwiaździsta-Galileusza?  
Zobacz ronda na przelotowej Wojska Polskiego i zapytaj kierowców autobusów co o tym genialnym wynalazku Zubowskiego mówią. Nie chciałbyś by dzieci to słyszały. A zapytaj kierowców ciężarówek o owe cuda architektury drogowej, że o pasach na nich nie wspomnę.  
Jeszcze uwaga. Gdy myśli brak, to emotikony się wstawia. :grin
26. Dodane przez glogowianin, w dniu - 18-05-2011 21:01
(...) :sigh  
Znów piszesz o wszystkim tylko nie o meritum. Chociaż sam to napisałeś: "wracając do meritum",od razu zmieniłeś temat :upset Tobie to już się wszystko kręci... 
Teatr stoi nietknięty (nietknięty pisze się razem filozofie ;) ), nie od pięciu, ALE OD SZEŚĆDZIESIĘCIU PIĘCIU LAT (tak mniej więcej). W międzyczasie miastem rządzili różni sekretarze i prezydenci. Taki jeden co przez 8 lat rządził to nawet OBIECYWAŁ jego odbudowę, tyle, że nawet palcem nie kiwnął. 
To samo z dziurą- jest tak mniej więcej od lat dwudziestu! Rozumiem że wcześniej nie widziałeś z nią problemu? Nie trzeba jej było zasypać?  
Nie żeby mnie się ona podobała, ale nie mogę zrozumieć dlaczego nagle wszyscy sobie o niej przypomnieli jak Janek został prezydentem??? Czy to on ją "spowodował"? :? Przecież to nonsens. 
Prosiłem cię o jakieś sukcesy, ALE POWIATU ! Sukcesy miasta są wszystkim dobrze widoczne. Powiatu wójcie! POWIATU! Po raz trzeci powtórzę, że chetnie o nich posłucham! 
Burzyłeś się do mnie( niesłusznie zresztą), co ma strefa do teatru. OK. Pewnie zrozumiałeś, że to Gość spod 15 pierwszy wrzucił, bo już nic o tym nie piszesz. Ale ja się teraz pytam: co mają ronda do teatru??? :grin Widzisz- znów zmieniasz temat :grin I tak jest z tobą cały czas... O wszystkim, byle zmienić temat. :sigh  
Od początku nabijam się z decyzji pand o rezygnacji z odbudowy (chociaż dla każdego zdrowo myślącego człowieka było to oczywiste od początku),a ty ciągle robisz wszystko żeby o tym nie mówić. Ech wójcie wójcie...Wstyd jakiś czy brak argumentów??? :grin  
 
Oczywiście mógłby ten teatr kiedyś powstać, ale nie zgadzam się, że miasto potrzebuje jakiegoś odchamienia. Za to ty TAK. 
 
Z tymi emotikonami też już kiedyś wyjechałeś. Zmień płytę bo się powtarzasz a ta jest już nudna :sigh  
 
I co do fraków... :grin Te twoje wywody są tak głupie, że po prostu nie warto na nie reagować. Kumasz? :cry :)
27. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 19-05-2011 08:54
1. Nie tknięty można naPiSać i tak i tak. Wynika to z tego czym owo Tknięty jest w zdaniu. Geniuszu! 
2. 65 lat. Tak, od 65 lat w ruinie i TYLkO "taki jeden" zabezpieczył te ruiny przed dalszym niszczeniem.  
3. Dziura. Właśnie za prezydentury Jana wyszła sprawa owej dziury bo to z jego środowiska człowiek jest współwłaścicielem owej dziury i to właśnie w tym czasie minęły terminy zajęcia się ową dziurą. Jan nic nie robi bo niby dlaczego miałby narażać się swoim. 
4. Strefa. Ty to podchwyciłeś i z jakże wielką ochotą rozwinąłeś. O rondach naPiSałem podając je jako przykład osiągnięć artysty drogowego Jana. Lepiej wydać - czytaj zmarnować - pieniądze na cudaczne ronda niż na odbudowę teatru. Masz rację, lepiej zmarnować niż przeznaczyć na coś pożytecznego. 
Miasto nie potrzebuje teatru. Masz rację, takim jak ty teatr jest niepotrzebny, bo i po co? żeby frak ubrać i wyglądać jak clown? Masz rację, ośmieszyłbyś się to lepiej teatru nie odbudowywać. 
5. Frak. No tak, można do teatru w trampkach i podkoszulku a można i we fraku. W obydwu przypadkach będziesz wyglądał jak na ciebie przystało. Cudacznie żeby nie naPiSać inaczej. 
6. Emotikony. Oczywiście, przypomnienie komuś o tym 
jest jak najbardziej na miejscu, na naukę nigdy za późno. Kumasz?
28. Dodane przez glogowianin, w dniu - 20-05-2011 20:14
No to macie co chcieliście. Głosujcie dalej na Peło to będziecie mieć teatry, hospicja, SORy, "świetnie" funkcjonujący szpital, boiska a w pakiecie obietnice bez pokrycia :grin  
Tyle że pretensje miejcie już tylko do siebie ;)
29. Dodane przez wójt głgogowski, w dniu - 22-05-2011 23:24
Lepiej tego nie mieć niż mieć gości w kominiarkach nad ranem i areszt bez zarzutów przez pół roku. 
Lepiej mieć spaprane drogi niż porządne. Lepiej mieć taki szpial niż mieć do czynienia z psudoprywatnymi oddziałami w państwowym szpitalu.  
Lepiej mieć SOR za rok niż nie mieć go wcale. Lepiej nie mieć hospicjum w ruderze bo można by śmierci nie dożyć.  
:grin  
Jeżlei godzicie się na takie ratuszowe rządzenie to już wasza sprawa. 
Będziecie wyglądać jak ..... pingwiny! :grin
30. Dodane przez glogowianin, w dniu - 24-05-2011 10:08
tak wójcie (...) o niczym innym nie gadają tylko o Sorze, a jak na razie udało im się tylko budynek w stanie surowym postawić i to z wydatną pomocą miasta, bo i tego by nie było :grin Jak w takim tempie będą budować to nie wiem czy wnuki wnuków tego doczekają :grin Ale przy okazji przez swoje gapiostwo stracili blisko 9 mln. zł na tenże SOR - a co tam dla powiatu 9 mln. Prezydent da- prawda? :grin  
Budynek w Brzostowie to rudera? To wcześniej tego nie widzieli zanim zrobili przedstawienie z hospicjum? Ciekawe kiedy zwrócą miastu koszty poniesione na przekazanie im tego budynku. 
Teatr chcieli budować?! :grin Nie rób jaj wójcie. Toż pandy nie miały kasy nawet na remont ogrodzenia LO II i musiało miasto ich w tym wyręczyć, a oni o teatrach myślą?! :grin Naprawdę łyknąłeś ten gryps z teatrem? :grin Naprawde naiwny jesteś. 
A gdzie ty widzisz spaprane drogi?To że jakiś radny (...) to mówi, a ty ciągle powtarzasz to nie znaczy że tak jest. :grin Pokaz mi za to chociaż jedną drogę zbudowaną lub wyremontowaną przez powiat, którą można by porównać do jakiejś jednej wybranej robionej przez miasto!!! Może być nawet z opóźnieniem jak np. WP. Chwal się- czekam :)  
Albo nie- ułatwię ci- może być cokolwiek. Nie musi być droga- może być jakakolwiek inwestycja powiatu.Co? jest tam coś czym mogą się pochwalić???  
Właśnie doczekaliśmy czasów kiedy smutni panowie w kominiarkach przychodzą nad ranem albo w nocy tylko dlatego że ktos obraził Donka, Bronka, albo ośmielił się głośno wyrazić zdanie o tych nieudacznikach. Kiedyś przynajmniej przychodzili PO aferzystów, a dzisiaj po niewinnych ludzi którzy korzystają z demokracji i wolności słowa. No ale dla Donalda to już za dużo. Co to to nie. Powiedz- to jeszcze Polska czy już Białoruś??? Widać że tobie wójcie to odpowiada-to głosuj dalej na PO (...). (...)
31. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 24-05-2011 12:02
Koszty przekazania budynku? No tak, przekazanie rudery zajęło miastu prawie dwa lata! Dwa lata zmiany planów zagospodarowania i wyceny! 
Nie uważasz, że za takie ekspresowe tempo należy nagrodzić urzędników? Przecież tak się starali. :grin  
Miasto teatr woli zrównać z ziemią żeby oczu nie męczyć nieudolnością. Zamiast teatru pospólstwu zaoferowano cyrk urzędniczy. Podobnie jak z wielką dziurą przed ratuszem. Wstyd i hańba! 
Spaprane drogi nie są przez gadanie jakiegoś radnego a przez wybór firmy, która nie potrafi scieżki rowerowej zrobić a co dopiero drogi. Jeszcze raz naPiSzę: Zapytaj kierowców o te drogi, ronda. Śmiałeś się z ronda na Keplera i Gwiaździstej. Przejedź się autobusem po rondach na Wojska Polskiego i wówczas trzeba być ślepym i naprawdę naiwnym żeby łyknąć iż jest to droga dobrze zrobiona. 
Aferzyści odwiedzani przez CBŚ? NaPiSz o jednym, który nie byłby w rządzie PiS! 
Ilu ich aresztowano i skazano a związani byli z PO? Bo tymi związanymi z PiS to można by ładny sPiS zrobić.  
:)  
A co do owego internauty to oczywiście premier kazał go aresztować a marszałek sejmu skazać. Jakiś ty naiwny i infantylny a na dodatek ciemnemu ludowi wciskasz ciemnotę bo ciemny lud to kupi jak ty kupiłeś.  
Dla twojej wiadomości. 
Odwiedzono go na plecenie PROKURATORA a prokuratorem generalnym nie jest już minister. Czyżbyś nie wiedział czy tylko idiotę udajesz? Gdybyś choć raz był na Białorusi to zobaczyłbyś jak wyglądają dobre drogi przynajmniej i dobrze, że nie ma już Ziobry i Kaczyńskiego bo wówczas dopiero mielibyśmy Białoruś z bezpodstawnymi aresztowaniami i więzieniami. Zapomniałeś już agenta Tomka szukającego na siłę haków na Kwaśniewskich? Smalącego cholewki do Sawickiej żeby nakłonić ją do przestępstwa? Do dopiero była Białoruś łukaszenkowska. 
Co do inwestycji powiatowych to zapomniałeś o zadaniach samorządów. Zobacz na szkoły średnie. Czy przypominają rudery? Czy to miasto czy powiat je utrzymuje? 
Porównaj budżet miasta i powiatu a zobaczysz na czym polega różnica i w stosunku do możliwości realizowane zadania. Zobacz ile zrobiono w szpitalu i odpowiedz jak wygląda podstawowe zadanie miasta jako gminy - ILE STWORZONO MIEJSC PRACY W GŁOGOWIE PO RZĄDAMI JANA? 
Podaj z dokładnością do 100! :grin :grin :grin  
Módl się aby twoje wnuki nie musiały SOR-u odwiedzać. Tobie też tego nie życzę bo nie bardzo by wiedziano gdzie urazu szukać.(...);)
reklama
32. Dodane przez glogowianin, w dniu - 24-05-2011 16:20
DWA LATA???(...)!!!Wybory były w tamtym roku jesienią. (...) zrobiły kampanie wyborczą z hospicjum i teatrem mniej wiecej latem, a już pod koniec roku oba budynki były do wzięcia!!!! Trwało to nie więcej niż 4 miesiące - WŁĄCZNIE Z WYKWATEROWANIEM MIESZKAJĄCYCH TAM OSÓB! A już pod koniec roku (...) się rozmyśliły (bo juz było po wyborach) i zaczeły stroić fochy. Więc skąd ty wziąłeś DWA LATA??? Czas przekazania tych budynków biorąc pod uwagę konieczne zmiany z wykwaterowaniem włącznie, jest jak na polskie warunki ekspresowy!Znów kłamiesz wójcie! Cóż- jak nie masz argumentów to zaczynasz zmyślać :grin Nazywasz ten budynek ruderą? Chcesz komuś zrobić na złość :grin Powiatowe nieudaczniki wyraźnie chciały ten budynek. Nie wiedziały co biorą??? :grin  
No a teraz dokładnie odwrotna sytuacja! :grin GOS zwrócił się wiosną ubiegłego roku do powiatu o przekazanie kawałka trawnika, na którym chcą zrobić parking. I co? Ano mija juz rok a pandy dalej nie przekazały kawałka bezużytecznej ziemi ( która i tak należy do powiatu). I końca nie widać! :grin Zauważ ciemna maso- przekazanie dwóch budynków z wykwaterowaniem mieszkańców włącznie zajęło miastu ok. 4 miesiące. Przekazanie GOSowi kawałka trawnika który i tak należy do powiatu zajmuje już ROK , a i tak końca nie widać!!! :grin  
Bo taka jest właśnie wójcie różnica między miastem a powiatem. Jak na tych powyższych przykładach :grin  
 
Teatr? Dajże juz spokój... :grin Naprawdę to łyknąłeś :grin To współczuję, ale pretensje miej tylko do swoich guru powiatowych. 
 
Spaprane drogi? :grin A cóż mają mówić oszołomy jak nie maja się do czego przyczepić a wrodzona głupota każe im jątrzyć? Mówią że drogi są spaprane :grin  
 
Szkoły średnie??? :grin Chłopie ! a co się tam zmieniło??? One wyglądaja tak samo jak 10, 20, czy 30 lat temu.W wiekszości przypadków nazwanie je ruderami jest jak najbardziej zasadne. Oj chłopie chłopie- znów cie poniosło :grin  
 
Szpital- człowieku zlituj się... :cry Nie chce mi się nawet wymieniać porażek dyrekcji i zarządu powiatu odnośnie ZOZu. Ale przypomne ci tylko o jednej- tak z obowiązku: co ze straconymi 9 mln? 
 
No tak -Donek i Bronek o niczym nie wiedzą. Sumienie mają czyste- bo nie używane :grin A świstak siedzi i zawija w sreberka :grin Polacy sami zgłaszaja się do aresztów... :grin  
 
Skoro nie pamiętasz to ci przypomnę- Baśka Blida nie była w Pisie a była w mafii.  
Ech, żeby tak każdy skompromitowany polityk w Polsce potrafił tak jak Ona honorowo wybrnąć z kłopotliwej dla siebie sytuacji i popełnić samobójstwo...
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust