Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
3
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Aleksander,
Antonina, Maria,
Mariola
ŚWIĘTO
KONSTYTUCJI
TRZECIEGO MAJA
Do końca roku 242 dni.
Start arrow KGHM arrow Referendum w listopadzie

Referendum w listopadzie

07.10.2011. Radio Elka, Mateusz Kowalski
1007_kghm.jpgZa miesiąc w Polskiej Miedzi odbędzie się referendum dotyczące deputatu węglowego. Pracownicy spółki zdecydują, czy są za wykupem tego przywileju i wykreśleniem go z Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Za takim rozwiązaniem są byli pracownicy, przeciwko opowiadają się natomiast miedziowe związki zawodowe. Według nich kwota proponowana w zamian jest zbyt niska. A chodzi o kilkanaście tysięcy złotych. Władze spółki postanowiły
jednak przeprowadzić referendum, by poznać zdanie całej załogi. - Referendum zaplanowano na dni 8-9 listopada. Zapytamy pracowników, czy chcą wykupu deputatu, który przysługuje im na podstawie ZUZP, za kwotę 17 tysięcy zł. W momencie wyrażenia zgody, ten deputat węglowy po przejściu pracownika na emeryturę zostanie wykreślony z postanowień ZUZP - mówi Anna Osadczuk z biura prasowego KGHM.

Na pytanie referendalne odpowiedzą pracownicy wszystkich oddziałów spółki - kopalni, hut, ZWR i innych. - Wynik referendum będzie wiążące dla zarządu firmy. Głosowanie robimy w tym celu, by poznać zdanie pracowników i potem się do niego zastosować. Gdy referendum okaże się ważne i pracownicy zgodzą się na naszą propozycję, to będzie to dla nas wiążące - wyjaśnia A. Osadczuk. Jeśli referendum okaże się nieważne lub pracownicy nie zgodzą się z propozycją zarządu spółki, wtedy prawdopodobnie dojdzie do dalszych negocjacji w sprawie ewentualnego wykupu deputatu.(mat)
 
Komentarze (55)
1. Dodane przez górnik, w dniu - 07-10-2011 13:26
daj jeszcze na dobry początek po 300 zł do stawek ;) i zwiększ kwotę, a niech będzie kilka kwot w referendum np. 17 tys. , 20 tys., 25 tys., i wtedy każdy się zdecyduje za jaka kwotę jest w stanie od tego przywileju odstąpić !!!
2. Dodane przez xxxx, w dniu - 07-10-2011 13:36
tylko niech napisza ze to kwota brutto i ile zostanie po odciagnieciu podatku
3. Dodane przez poddany, w dniu - 07-10-2011 14:30
Kolejny raz prezesunio wskazuje nam co jest dla nas dobre . Może gdybym nie potrafił liczyć to bym naszego dobroczyńcę błogosławił. H(...) jesteś wielki :zzz :zzz :zzz :zzz  
OSZUST :grin
4. Dodane przez WidziMiś, w dniu - 07-10-2011 14:34
Do 1: Jak dadzą kilka kwot, to na pewno każdy zakreśli najniższą :-). 
Takie rozwiązanie nie ma sensu.
5. Dodane przez hutnik, w dniu - 07-10-2011 14:53
za 17 tys. to nigdy albo 50 tys. albo niech się wypchają , od nowego roku po wzroscie akcyzy 17 tys. to będą emerytom płacili za dwa lata
6. Dodane przez marian, w dniu - 07-10-2011 14:57
I TAK ZROBIĄ CO CHCĄ, ZRESZTĄ JUZ OD DLUŻSZEGO CZASU ROBIĄ TO NA CO MAJĄ KAPRYCHO :( :( :(
7. Dodane przez KGHM, w dniu - 07-10-2011 14:59
Teraz niech związki zrobią to do czego są powołane-rzetelna akcja informacyjna, negocjacje kwoty-do listopada mają pole do popisu. Wakacje się skończyły a do barbórkowych imprez jeszcze trochę Panowie związkowcy:-)
8. Dodane przez Grzegor, w dniu - 07-10-2011 15:04
Jestem jak najbardziej za ale za kwotę min. 15 tys. netto. Moim zdaniem w sytuacji jakiej jesteśmy (pracownicy KGHM) to nie wiadomo jak długo warunki w KGHM-ie będą na tyle sprzyjające. Mając na uwadze że koniunktura miedziowa nie będzie wieczna i że przyjdą chude lata to pewne, a wtedy pomyślimy można było brać co dawali.Ktoś powie że jeszcze tak źle nie było a ja pamiętam koniec lat 90-tych, wtedy żeby nam dać jakąś zaliczkę zarząd uwarunkował ją minimalną ceną miedzi na giełdzie metali.
9. Dodane przez Górnik, w dniu - 07-10-2011 15:16
Przecież podstawy mnożenia zna prawie każdy i wychodzi jak nic, ze powinni dać trzykrotośc tej kwoty, pytanie w referendum powinno dotyczyć samej zgody na wykup deputatu, a później powinny być negocjacje co do jego wysokości, powinni dac ludziom tyle ile faktycznie dostali by przez cały okres wypłaty deputatu.
10. Dodane przez Pan X, w dniu - 07-10-2011 15:34
Daja 15k na reke i sprzedaje. Ale ta kwota jest za mala.  
A tym co sie ludza ze ten punkt w ukladzie zbiorowym sie utrzyma gratuluje. Niedlugo wszystko nam zabiora.
11. Dodane przez torak, w dniu - 07-10-2011 15:46
obiecuje sobie to już jakiś czas ale teraz to zrobie ta karczma będzie ostatnią w mojej karierze rezygnuje z naszych wspaniałych związków te 70zł miesięcznie wole dać dziecku na cukierki
12. Dodane przez Pan X, w dniu - 07-10-2011 16:13
Do kom9 
Nie wiem jak czytasz rozne informacje, ale dopoki bedziesz pracowal nadal bedziesz mial placony deputat, dopiero po przejsciu na emeryture nie bedziesz mial do tego niego prawa.
13. Dodane przez kolo, w dniu - 07-10-2011 16:44
Zgadzam się z 7 jak najbardziej,ruszyć taborety i konkretnie do roboty,bo narazie tylko płaczecie po utracie stanowisk.Żadnych informacji ani rozmów nikt nic niewie.Jak by nie internet nic byśmy nie wiedzieli totalna cisza :cry :grin
reklama
14. Dodane przez Tass, w dniu - 07-10-2011 17:20
Ja bym wstrzymał się z wykupem jeszcze ze dwa lata i zobaczył jakie będą ceny węgla(na pewno wyższe).Niech zarząd nie zapomina o podniesieniu stawek osobistego zaszeregowania.A przy wykupie wartoby pomyśleć o podniesieniu choć o procent PPE,bo z państwa to emerytury będą mizerne.
15. Dodane przez Huta g, w dniu - 07-10-2011 18:12
Śmieszne prezes obliczył że będziemy żyć na emeryturze 4 lata szok by żyło się lepiej
16. Dodane przez Miś, w dniu - 07-10-2011 18:16
Zwiążkowcy do roboty. Musicie jakoś zareagować na to referendum, bo jak ludzie wyrażą w nim zgodę na te 15k brutto to niektórzy będą wtopieni. Aby zarząd nie miał argumentu, że to przecież pracownicy chcieli i dlatego trzeba zmianić Układ Pracy i to znów przeciw Wam się obróci, musicie zrobić własne referendum najlepiej przed zarządu i w nim określcie rozsądną kowtę. Np. te 40k. brutto. Wtedy wyjdzie ile na prawdę ludzie chcieli. ZWIĄZKOWCY DO ROBORT, DO MYŚLENIA.
17. Dodane przez VIP, w dniu - 07-10-2011 19:11
Zarząd może sobie chcieć!Referendum niczego nie zmieni!Od zmian w Układzie są strony Układu tzn. Pracodawca i wpisane w Układ Związki Zawodowe!Jedyne co ten Zarząd może to jak mu się zachce iść do WC!!!
18. Dodane przez Huta Glogow, w dniu - 07-10-2011 19:32
Kwota jest tak niska, bo zarzad tak nisko wyliczyl sredni czas zycia na emeryturze.
19. Dodane przez głogowianka, w dniu - 07-10-2011 19:37
Jak ZWIĄZKOWCY zaczną działać to znowu będzie klapa :(
20. Dodane przez Zbig, w dniu - 07-10-2011 19:55
Jak związki nic nie zrobią z tym deputatem ja sie z nich wypisze i bede miał 600zł rocznie wiecej na reke bo tyle rocznie place skladek.
21. Dodane przez m, w dniu - 07-10-2011 20:14
Najpierw trzeba iść na wybory i podziękować posłom po łącznie z tą co po sejmie z kwiatami latała a dla regionu nic nie zrobiła
22. Dodane przez cZARNy, w dniu - 07-10-2011 20:41
No to teraz ZZ mają pole do popisu! Albo się weźmiecie w końcu za swoją pracę, albo faktycznie ludzie przestaną płacić Wam składki. Na niektórych wydziałach już podnoszą się głosy o utworzeniu nowych, swoich związków. Jak mam płacić składki to chce wiedzieć za co. A imprezki sami sobie możemy robić...
23. Dodane przez józek, w dniu - 07-10-2011 21:13
Wydzielone spółki już to przerabiały. Nie chcieli włączyć do stawek i nie mają nic. Rada: dla pracowników włączyć węgiel do stawki zasadniczej i wykupić od emerytów, jeżeli nie, to lada moment nie będzie nic.Pytajcie w sp. Remy.
24. Dodane przez lubinianin pracownik zapracowa, w dniu - 07-10-2011 21:26
Nie zatrudniony w kghm 
W głowach wam się pomieszło leseży z kghm 
do pracy a nie ciągle lewe dodatki  
Dołowi pełen szcunek ale powierzchnia to leserzy i pseudo dołowi a takich jest mnustwo
25. Dodane przez hutnik, w dniu - 07-10-2011 22:52
pieniadze sa potrzebne ale zastanowmy sie czy przy wykresleniu deputatu z ZUZP nie beda chcieli wykreslic jeszcze wielu innych zapisow ktore przeciez wywalczyli nasi poprzednicy i terazniejsi koledzy :?
26. Dodane przez ktoś normalny, w dniu - 07-10-2011 22:53
do komentarza 24 ortografia się kłania byk na byku i śmiesz się jeszcze wypowiadac???
27. Dodane przez ktoś jeszcze normalniejszy, w dniu - 07-10-2011 23:45
re 26 
Przyganiał kocioł garnakowi a sam pusty. 
Kłania się ortografia panu. :grin Panie mądraliński.
28. Dodane przez Jessi, w dniu - 08-10-2011 08:22
a wam to wiecznie mało...a Hutnik to juz przesadził z tymi 50 tys. przez 25lat pracy deputaty masz 10 tys a oni chca dac 13tys(netto) ale deputat dalej bedzie płacony jak do tej pory wiec czego wy jeszcze chcecie?chca dać niech daja dobre i nawet te 17tys brutto.
29. Dodane przez afp, w dniu - 08-10-2011 08:32
Panowie zastanówcie się ! Kwota nawet 15tys na rękę jest banalnie śmieszna. Jest to kwota , która wystarczy ,a 4-5 lat jesli by kupować węgiel . Nie zapominajmy o tym, ze takowy deputat (odpukac) jest również płacony naszym zona ,po naszej śmierci , co moze trwac nawet kilkanaście/dziesiąt (daj Boze) lat. Nabijajaą Nas w butelke, nie dajny sie nabrać! 50 minimum.
30. Dodane przez hutnik, w dniu - 08-10-2011 09:35
Po wpisach widzę że gra zarządu odnosi skutek,pracownicy mają pretensje do związków o sytuacje płacową w kghm.Zrozumcie w końcu że od dwóch miesięcy zarząd odrzucał prośby związków o spotkanie w sprawie deputatu.prezes robi co chce i jeszcze wykorzystuje całą sytuacje aby zniszczyć ZZ w kombinacie.Więc ,albo zrozumiecie tą sytuacje(bardzo trudną )albo obudzimy się pewnego razu i okaże się że pracujemy w firmie KRZAK :(
31. Dodane przez HMG, w dniu - 08-10-2011 11:42
Jeżeli w referendum opowiemy się za wykupem węgla "emeryckiego" zniknie on z ZUZP i nigdy już tam nie powróci obecny zarząd za punkt honoru powziął sobie cel aby zabrać wszystko co możliwe, teraz węgiel za chwile 14 -tkę i tak do skutku aż zostaniemy na podstawowej pensji,a związki nie mogą negocjować bo jak wyznaczyli termin spotkania z prezesem na poprzedni wtorek to go nie było następnie prezesunio łaskawie wyznaczył nowy termin spotkania na 11 .10. gdzie dobrze wie że w ten dzień odbywa się rozprawa sądowa przeciwko przedstawicielom władz związkowych za udział w "dwugodzinnym strajku"  
a spotkanie miało być m.in. w temacie podwyżek o te 300 złotych
32. Dodane przez Elektron, w dniu - 08-10-2011 13:28
Tak tu piszecie a na referendum większość opowie się za wykupem za tą kwotę.Ja też jestem za wykupem nawet za tę kwotę. A związki to już przeżytek co oni mogą jadą na takim samym garnuszku jak my tylko polityka z tym prezesem im nie wychodzi. To zawsze była spekulacja zarząd-związki. Warszawka zrobi ustawę kryzysową i nic nie będzie, brać co dają.
33. Dodane przez ZG RUDNA, w dniu - 08-10-2011 14:33
dlaczego taki nierób z ZWR ma dostać tą samą kwotę co człowiek który robi na dole .Dać im po 15 tys. farbowanym górnikom. A dołowym po 20 tys. i po sprawie
34. Dodane przez górnik, w dniu - 08-10-2011 15:22
zobaczymy kto się biedzie śmiał za rok i kto okaże się frajerem czekajcie dłużej to będzie jak remach chcieli gwiazdkę z nieba a dostali figę u nas będzie tak samo nic nie dostaniemy nikt nie zagwarantuje co będzie za rok także ludzie przemyślcie to popatrzcie co się dzieje na świecie tylko czekac aż za jakiś czas znowu przyjdzie kryzys i będziemy cieniutko piszczeć
35. Dodane przez szkot, w dniu - 09-10-2011 09:11
gornicy nie badzcie naiwni juz trzynastke kiedys wliczyli do wyplaty a wegiel to poczatek lawiny a jak zwiazki wam wywala z kopalni to zobaczycie jak szybko za nimi zaplaczecie jak zalatwily dobry uzp a pozniej 24procent zysku to bierze sie az milo a te ochlapy co proponuja to kwota za kilka lat na emeryturze w walbrzychu za wegiel do dzis placa gornikom lub wdowom ponich i tak co rok bedac na emeryturze za 2tys. a suma bedzie rosla cos mozna kupic raz telewizor.raz lodowke.raz pralke .raz wczasy tygodniwe z zona itp.itd.a te 17tys brutto raz i koniec tak jak akcje KGHM mozna sprzedac tylko raz a dywidende i weglowy deputat brac co roku przemyslcie to mlodzi podniecajacy sie koledzy moj wujek z walbrzycha juz 22lata bierze deputat kto policzy jaka to kwota SZCZESC BOZE BRACI GORNICZA WASZ SYMPATYK SZKOT KTORY UMIE LICZYC
reklama
36. Dodane przez Miszka, w dniu - 09-10-2011 13:20
do kom.33 
 
ciekawe co byś zrobił z tą wykopaną rudą górniku dołowy gdyby nie było tych "nierobów" z ZWR czy też hutników?? 
Poza tym skoro my nic nie robimy to dlaczego dołowi tak się bali swego czasu- kiedy to ZWR nie były jeszcze osobnym oddziałem- żeby ich kierownik za karę nie przeniósł na przeróbkę? 
Wy dołowcy nie jesteście pępkiem świata- wszyscy jesteśmy pracownikami KGHM-u- pani, która Ci pe4nsję nalicza też.
37. Dodane przez KGHM, w dniu - 09-10-2011 16:16
Do 35 masz rację. Tylko Ci "młodzi podniecajacy się koledzy" co mają do emerytury 15-20 lat moga juz na emeryturze nic nie dostać (patrz prywatyzacja KGHM-wypowiedzenie ZUZP). Wydaje mi się, że o wyższą kwotę powinni walczyć starsi koledzy, ich to dotyczy już teraz-liczymy więc na nich-ludzi bardziej doświadczonych i oczywiście na związki. Jak pisałem wyżej (kom 7.) związki mają jeszcze miesiąc żeby coś poradzić (są wybory, może zmieni się zarząd i będie więcej możliwości).
38. Dodane przez HMG - Szybowe, w dniu - 09-10-2011 17:15
do kom. 33 
Przyjedź kopidołku na szybowe i zobacz jak hutnicy pracują, aby tą twoją badziewną rudę przetopić. Poczułbyś temperaturę przy piecu ( szczególnie latem ), powaliłbyś młotem przy dyszach ( pewnie byś go nie udźwignął ),poszorowałbyś prętem fi 30 w topie o temp. powyżej 1200 stopni, popracowałbyś młotem pneumatycznym 4h/zmianę wykuwając czerwoną maź niczym lawę z wulkanu itd. itd. Uszanuj pracę innych, którzy narobią się 5 razy więcej niż ty za mniejsze pieniądze. KGHM to nie tylko KOPIDOŁY
39. Dodane przez ja, w dniu - 09-10-2011 21:32
do kom 36. Podpisuję się obiema rękami, masz w 100% rację że każdy ma swoje miejsce w procesie technologicznym KGHM...co za (...) ten spod 33 komentarza!
40. Dodane przez cZARNy, w dniu - 09-10-2011 21:37
Apel do wszystkich związków zawodowych: przeprowadzić wcześniejsze referendum w sprawie deputatu i jego wysokości. I wreszcie wystąpić jako JEDNOŚĆ w naszym interesie, a nie tylko chronić swoje stołki! Pracownicy mają powoli dosyć takiego traktowania, tym bardziej że płaca składki!
41. Dodane przez MB, w dniu - 09-10-2011 22:02
A kto Wam każe przetańczyć te pieniądze. Weźcie i wpłaćcie na 3 filar albo w fundusz inwetycyjny macie kasę w razie W a po dwudziestu latach tyle szmalu, że na działce przy grillu nie przepijecie (...). Skąd Wy(...)wiecie, że dociągniecie do emerytury. Kopidoły nie bądźcie takie pazerne. Zmienią ustawę regulującą ZUZP przed sprzedażą pakietu większościowego bo zaden inwestor nie weźmie garba w postaci paru tysięcy emrytów, którym trzeba płacić za darmo. A sprzedać sprzedadzą na bank jak tylko koninktura zaczie klękać. I g..no będziecie mieli (...)
42. Dodane przez mb, w dniu - 10-10-2011 00:12
Do 37. 
Ci starzy, którzy już nie wiedzą co to podnieta już mieli czas żeby się dorobić. Młodym jest szmal potrzebny.(...)
43. Dodane przez prac HML, w dniu - 09-10-2011 22:48
Większość i tak podpisze, ja jestem zaaa !!! Do emerytury mam 25 lat nie wiem czy jeszcze huta będzie. Tu sami górnicy narzekają przy ich zarobkach: do 11. składka na związki to 1% jakbym 7000 tys. brutto zarabiał to też by to dla mnie było mało. Jak będziecie jęczeć że mało to będzie jak z podwyżką związki walczą i walczą i nic. Co rok 100zł podwyżki i ile było by już.
44. Dodane przez prac HML, w dniu - 09-10-2011 22:57
To raz jeszcze ja. Jak byście nie wiedzieli emeryci już dawno się zgodzili. Może to oni powinni decydować bo to im zabiorą deputat, my dostaniemy kasę i tak będą nam dalej płacić deputat.
45. Dodane przez stefan, w dniu - 10-10-2011 17:50
Dlaczego jątrzycie jeden drugiego na siebie , im o to chodzi , 
jeszcze raz stańmy razem do walki o swoje, 
były kopidół. 
 
 
:)
46. Dodane przez górnik, w dniu - 11-10-2011 11:57
Chca wykupić to ja z chęcią sprzedam zanim pójdę na emeryturę to po deputacie węglowym i po całym układzie zbiorowym śladu nie pedzie a co teraz wezmę nikt mi już nie zabierze zabiorę rodzinę na wakacje będę szczęśliwy a co najlepsze ze tego nie muszę oddawać
47. Dodane przez kolega, w dniu - 11-10-2011 14:49
dzis wegiel jutro kredki potem 14 do wyplaty a na koncu 2500 na wyplate jak w PUGIB i koniec kropka nie dajcie sie podzielic i sklocic bo oto im chodzi a my POLACY jestesmy NAIWNI pelo nic nie zrobilo a wygralo wat23 procent ofe kasa ukradziona zasilki pogrzebowe obnizone o 2tys a tzw kaczor obnizyl skladke rentowa i podatek dochodowy a rzadzil tylko rok ale polacy wola dostawac po dupie ich wolny wybor trzeba wlaczyc myslenie cos poczytac bo ogladnie TV to pranie mozgu non stop i skutki widac tymczasem pozdrawiam
48. Dodane przez krecik, w dniu - 12-10-2011 05:52
Ja uważam bierzmy co nam dają bo za chwilę i tak zrobią z nami co zechcą i wtedy zniknie deputat węglowy jak znikneła trzynastka lub węgiel w naturze itp .
49. Dodane przez JESTEM ZA SPRZEDAZA, w dniu - 12-10-2011 11:51
ZGADZAM SIĘ Z KOLEGOM TRZEBA BRAC KASE POKUI CHCA WYPLACIC
50. Dodane przez krecik, w dniu - 12-10-2011 16:15
PRACUJĘ NA KOPALNI JUŻ 24LATA I NIEJEDNO BYŁO JUŻ PRZERABIANE W CIĄGU TYCH LAT CHOĆBY OBOZY I KOLONIE DLA DZIECI DZIŚ JAK WIDZĘ MŁODSZYCH KOLEGÓW KTÓRZY STOJĄ CAŁĄ NOC W KOLEJCE POD BIUROWCEM TO SERCE SIĘ ŚCISKA KIEDYŚ TO BYŁO NIE DO POMYŚLENIA SZŁO SIĘ DO BIURA SKŁADAŁO PAPIEREK I DZIECI JECHAŁY TERAZ SĄ OGRANICZENIA A ZA CHWILĘ ZNIKNĄ CAŁKIEM I TAK BĘDZIE ZE WSZYSTKIM I Z WĘGLEM TEŻ .ZMIENI SIĘ ZARZĄD LUB PRZYJDZIE JAKIŚ KRACH I ZOSTANIEMY Z RĘKĄ W NO...KU DLATEGO UWAŻAM BIERZMY TERAZ CO DAJĄ BO BĘDZIE TO SAMO CO Z PODWYŻKĄ OD KIEDY CZEKAMY SAMI DOBRZE WIECIE!!!!!!
51. Dodane przez huta, w dniu - 16-10-2011 19:59
Nikt nie porusza samego sposobu wyplaty. A wiecie ze to moze zostac rozlozone na pare lat, w ratach po kilka stow. Sam wykup to kwota 670milionow. Nikt nie ma zamiaru wyplacac jednorazowo, bo nie ma takiej kasy.
52. Dodane przez n76, w dniu - 18-10-2011 15:46
51' ma absolutną racje. We wszystkich wypowiedziach prezesa i rzecznika jest mowa o płatności w ratach. 
Pytanie brzmi - ile rat i jaki ich termin wypłat. O to trzeba walczyć, aby powiedzieli o co dokładnie będzie referendum. Narazie nic nie wiadomo...
53. Dodane przez hutnik, w dniu - 21-10-2011 12:19
jak nie podadzą konkretnego terminu ewentualnej wypłaty to niech spadają
54. Dodane przez janek, w dniu - 23-10-2011 19:49
co z podwyżką.jak już przejdzie ten węgiel to na picie wzrost zarobków.i znowu nici z podwyżką bo płace wzrosły...czy od węgla odciągną tylko podatek czy całą resztę.???
55. Dodane przez cZARNy, w dniu - 04-11-2011 22:33
A może tak zdrowy rozsądek? Wiadomo od dawna, że już 20 tyś brutto jest w tej chwili kwotą na którą przystał zarząd. Ale pula przeznaczona na wykup deputatu od jednostki jest wyznaczona maksymalnie na 30 tyś złotych brutto! Ale związki zawodowe by utrzymać swoją pozycję w firmie (są na garnuszku zarządu) nic o tym nie wspominają... Żadnego referendum z ich strony odnośnie propozycji wysokości deputatu, żadnych wspólnych deklaracji, a o podwyżkach "inflacyjnych" już nie wspomnę. Nie jestem przeciwny ZZ, nadal do nich należę, ale uważam, że nie tędy droga. Czas na wspólne stanowisko i prawdziwą walkę o Polską Miedź. Byle tylko nie skończyło się jak z Polskim Cukrem:(
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust