Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
28
Kwietnia 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Maria, Paweł,
Waleria
Do końca roku 247 dni.
Start arrow Głogów arrow Bus wywrócił się po zderzeniu

Bus wywrócił się po zderzeniu

04.11.2011. Radio Elka, Mateusz Kowalski
1104_bus.jpgCztery osoby zostały ranne w wypadku busa marki mercedes i osobowego volvo, do którego doszło na skrzyżowaniu ulic Brama Brzostowska i Aleja Wolności. Oba pojazdy wyjeżdżały z dróg podporządkowanych i na środku skrzyżowania doszło do zderzenia.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Bus, w wyniku zderzenia, przewrócił się na bok. Oprócz kierowcy jechało w nim osiem osób. Wszyscy wyszli z niego o własnych siłach. Wychodzili przez szyberdach i tylne drzwi. - Jechaliśmy z Alei Wolności w stronę mostu i uderzył w nas nagle samochód. Od razu przewróciliśmy się na bok. Wszystko odbyło się w mgnieniu oka, jak na filmach. Jednej pani mocno krew z głowy leciała, ale tak to chyba nikt poważnie nie ucierpiał
- opowiada jeden z pasażerów busa. - Ja zdążyłam tylko głowę schować, gdy usłyszałam huk uderzenia. Ciężko było się potem podnieść pomiędzy siedzeniami. Pierwsza reakcja była taka, by pomóc pani z przodu, która mocno krwawiła. Mi się chyba nic nie stało, ale to pewnie okaże się później - dodała inna pasażerka.

Busem podróżowali między innymi ciężarna kobieta i mały chłopiec. Wraz z dwójką innych pasażerów zostali zabrani do szpitala. Pozostałym uczestnikom wypadku, w tym kierowcy volvo, udzielono pomocy na miejscu. Z rozbitych pojazdów wylewało się paliwo, dlatego niezbędna była pomoc strażaków. - To na pewno groźny wypadek, bo bus przewoził kilka osób. Gdyby pasażerów było więcej, mogło być o wiele dramatyczniej. Na szczęście wszyscy o własnych siłach opuścili pojazdy, ale jedna z pasażerek busa wizualnie miała poważniejsze obrażenia niż pozostali - mówi Piotr Durał, dowódca zastępu PSP. - Po przewróceniu się busa, z jego baku wylało się dużo oleju napędowego. Musieliśmy zabezpieczyć cały teren. Do czasu zneutralizowania wycieku przejazd będzie niemożliwy - dodaje.

Skrzyżowanie jest częściowo nieprzejezdne. Ruchem kieruje policja. Funkcjonariusze ustalają też dokładny przebieg wypadku. Na razie trudno określić, który z kierowców zawinił. - Ustaliliśmy, że bus wyjeżdżał z Alei Wolności i skręcał w stronę mostu. Z ulicy Grodzkiej na wprost jechało volvo. Nie znamy jeszcze dokładnych przyczyn zderzenia. Wiemy natomiast, że obaj kierowcy są trzeźwi - mówi Bogdan Kaleta, oficer prasowy głogowskiej policji.

Kierowcy jadący z ronda w kierunku mostu muszą przejechać przez Stare Miasto, w przeciwną stronę ruch odbywa się bez zakłóceń. Całkowicie zablokowany jest natomiast wyjazd ze Starówki. (mat)
 
Komentarze (54)
1. Dodane przez driver, w dniu - 04-11-2011 13:52
Czemu? bo się ciągle spieszymy i wymuszamy i za bardzo gaz wciskamy... co chwile jakieś wypadki, ale mało kto myśli, a potem jest już za późno... na szczęście teraz nikt nie zginął, ale następnym razem może już być inaczej;( 
Tego oleju (napędowego) co go tyle wyciekło mogliby co niektórzy kierowcy sobie troszke do tych pustych łepetyn przelać...
2. Dodane przez Jan, w dniu - 04-11-2011 13:53
Według tego zawinił bus.Taki mały przewrócił busa. 
Byłem tam ale po wypadku,grożnie to wyglądało.nawet światła nie pomogą,jak nie nauczymy się kultury jazdy. 
często tam jeżdże i trzeba mieć oczy w koło głowy.
3. Dodane przez czytelniczka, w dniu - 04-11-2011 13:59
Do ilu jeszcze stłuczek musi dijść na tym skrzyżowaniu, zeby inaczej zorganizować ruch? Może znajdzie się w końcu ktoś mądry w tej materii!Wystarczy nie puszczać jednocześnie samochodów z A. Wolności i Starówki!!!!!
4. Dodane przez ja, w dniu - 04-11-2011 14:14
bo te switała powinni zmienic !! To sa chyba najgorsze swiatla w miescie.
reklama
5. Dodane przez Spoxman, w dniu - 04-11-2011 14:23
To bus do Grochowic był.
6. Dodane przez ela, w dniu - 04-11-2011 14:57
trochę oleju do głowy! Z jaką predkością musiało jechać volvo skoro przewróciło busa????? ale dlaczego nie? takim volvo to się trzeba pokazać:)
7. Dodane przez Jan, w dniu - 04-11-2011 15:33
żadne światła nie pomogą jak nie będzieli mieli więcej oleju w głowach.Na skrzyżowaniu Woj,Polskiego z Sikorskiego są idealne światła i dochodzi tam do wypadków.Olejum jak mówił Zagłoba.
8. Dodane przez krzyś, w dniu - 04-11-2011 15:45
na kierowców w Głogowie w dni targowe trzeba brać korektę...............
9. Dodane przez to byl bus do slawy..., w dniu - 04-11-2011 15:46
to byl bus do slawy... volvo wymusilo pierwszenstwo
10. Dodane przez elce, w dniu - 04-11-2011 16:03
Ciężarna kobieta i mały chłopiec, Ela się wzruszyła. Volvo miało pierwszeństwo, skręcone koła busa (dlatego tak łatwo się obalił Elu),przelecę przed osobówką, panie szofer gazu !!!. Pani 6 Ela zapewne nie jest posiadaczką prawa jazdy, a gdyby jakimś niefortunnym wyrokiem losu miała je, winna je zjeść.
11. Dodane przez Szkoda ludzi, w dniu - 04-11-2011 16:05
Ten kierowca z busa też jeździł jak idiota,nie patrzył na nic,ani na nikogo to musiało tak się skończyć tylko szkoda ludzi.
12. Dodane przez misiek, w dniu - 04-11-2011 16:19
masakra... prędkość volvo musiała być na pewno duża że nie zauważył busa... to tylko świadczy o brawurze kierowcy...
13. Dodane przez Mareczek, w dniu - 04-11-2011 16:33
do elce 11! 
Czy Pan/Pani wie co pisze? Nie wierzymy że osobówka nie zauważyła tego busa? Fakt że może się spieszył ale nie przesadzajmy żeby nie zauważyć gdy tam bardzo dobra jest widoczność! My wiemy o co chodzi ;)
14. Dodane przez xl, w dniu - 04-11-2011 16:41
Z artykułu wynika, że ewidentna wina busa- co tu ustalać?! Często widzę busy tej firmy i dziwię się, że dopiero pierwszy raz leży na boku!!! Zero kultury jazdy (nie wspominając o przepisach)!!! Może czas komuś zweryfikować uprawnienia do przewozu ludzi...
15. Dodane przez ziko, w dniu - 04-11-2011 16:51
To skrzyżowanie tamuje cały ruch.Zlikwdować skręty w lewo.
16. Dodane przez Pyza, w dniu - 04-11-2011 18:13
Tu zawinili zarządcy dróg i to oni powinni odpowiadać przed sądem za narażanie życia jadących; dlatego że zielone światło na ul.Al.wolności zapala się parę sekund wcześniej niż na ul Grodzkiej jadący z al.wolności nie wie kiedy ten z grodzkiej ruszy,a w tym przypadku było volvo które ma dość dobry zryw. bo od sygnalizatora do miejsca wypadku jest około 10m a uderzenie musiało być.Uważam że policja powinna to skrzyżowanie dokładnie przeanalizować i nakazać zarządcą natychmiast naprawić.Jest też poważne zagrożenie na rondzie konstytucji 3go maja,zjazd do stacji statoi to jest zjazd na posesję prosto ze skrzyżowania z ruchem okrężnym PAŃSTWO DO RUCHU DROGOWEDO.
17. Dodane przez ja, w dniu - 04-11-2011 18:29
ludzie zapominaja ze zielone swiatlo z Al. nie oznacza do konca pierwszanstwa poniewaz w tym samym czasie maja je ludzie jadacy ze starowki ktos nienormalny musial to wykombinowac najgorzej maja ludzie przyjezdni, ktorzy nie maja o tym pojecia
18. Dodane przez do kom. 10, w dniu - 04-11-2011 18:40
Jak to volvo wymusiło pierwszeństwo? Skoro vilvo jechało ze starówki na Aleje Wolności a bus z Alei na most, to volvo miało pierwszeństwo. W końcu jechało na wprost a bus skrecał. A na tym skrzyżowaniu wszystko dzieje się przez opóźnienie zapelenia zielonego światła od strony starówki. Ci co już jadą od Alei na most czesto myslą, ze tylko oni mają zielone. I tak jest, ale tylko przez kilka - kilkanaście sekund. Do tego często jadą jeden za drugim nie patrząc, ze w miedzyczasie od drugiej strony zaczynają tez jechac samochody. No i wymuszają... Ale rozwiązanie tego problemu nie jest wcale latwe. Można zrobić to bezkolizyjnie i wszędzie wszystkich puszczac po kolei. Ale o ile wydłużyłby sie jeden pełny cykl pracy świateł a przy tym korki? Mozna też puścić samochody z Alei i starówki jednocześnie. Byloby to przejrzystsze pod wzgledem pierwszeństwa przejazdu, ale zanim samochody ze starówki przejechałyby na wprost na Aleje, kogoś jadącego na most złapołoby już czerwone światlo na srodku sprzyżowania. I znów ryzyko kolizji... Rondo? Chyba byłaby zbyt mała przepustowość na ruchliwej drodze z mostu na duże rondo i w drugą strone. To może inteligentne światła z pomiarem przepustowości i regulujące ruch według aktualnego ruchu samochodów? Ale to zbyt droga inwestycja i w godzinach szczytu i tak nic nie dająca. Także chyba musi być jak jest, a my musimy uważać na tym skrzyżowaniu.
19. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 04-11-2011 19:05
Zastanawiam się, czy PiSzacy o tym wypadku są kierowcami i czy kiedykolwiek mieli wątpliwą przyjemność przejazdu tak jak ów bus. 
Czy aby na pewno kierowca volvo zachował się prawidłowo? Nie neguję winy kierowcy busa. Ale dlaczego na niecałuch 40 metrach volvo osiągnęło prędkość pozwalającą na przewrócenie busa? Coś mi się wydaje, że wyglada to tak, jakby uderzono z rozmysłem i celowo. Nie twredzę, ze tak jest, ale tak to wyglada. 
Jest jeszcze kwestia świateł. Zielone zapaliło się dla busa wcześniej i wjeżdżał na zielonym gdy w tym czasie dla jadących od Grodzkiej pali się jakiś czas czerwone. Bus wjechał na zielonym i w tym samym czasie zapala sie zielone dla volvo. Gaz do dechy u dzwon! 
Wnoisek? Programujacy światła bez wyobraźni. 
Zlikwidować wyjazd z A.W. w lewo. Pozostawić ewentualnie na wprost. Najlepiej by było przez rondo.  
Zlikwidować wyjazd z Grodzkiej w Aleje Wolności. 
O tym PiSano już kilka miesiecy wcześniej i nic.
20. Dodane przez tajger, w dniu - 04-11-2011 19:35
Trzeba zmienić organizację świateł na bezkolizyjne między al.wolnosci a grodzka..
21. Dodane przez tajger, w dniu - 04-11-2011 19:43
Trzeba zmienić organizację świateł na bezkolizyjne między al.wolnosci a grodzka..
22. Dodane przez nadwójt staromiejski, w dniu - 04-11-2011 20:09
wójcie wójcie, 
gdzie tam jest 40 metrów?? 
 
kolejny post w którym wypisujesz dyrdymały. 
Zamilcz waść wstydu sobie oszczędź. 
 
Aczkolwiek, z drugiej strony zawsze sie uśmieje czytając twoje głupoty.
23. Dodane przez Arczi--, w dniu - 04-11-2011 20:10
Pozdrowienia dla wszystkich pseudokierowców którzy wymuszają pierwszeństwo skręcając z Alei Wolności w stronę mostu. Pooglądajcie zdjęcia, może coś wam zaświta w główkach;)Ile beztroskich lewoskrętów tam spotkałem i ile ostrych hamowań zaliczyłem żeby nie trafić jakiegoś "mistrza" jak ten z busa to nawet nie policzę.
24. Dodane przez mm, w dniu - 04-11-2011 20:14
spoko szkoda tylko pasazerów bus a kierowcy sa sami sobie winni brak rozwagi i ostroznosci z ich strony
25. Dodane przez Kolezka, w dniu - 04-11-2011 20:53
ludzie o czym wy wogole chyba nie macie pojecia o czym piszecie.Jestem kierowca i wiem co sie dzieje na tym skrzyzowaniu.Wystarczy troszke mozgu i to zalatwia sprawe.Jaka wina jest swiatel? Odp Zadna.Mozg przedewszystkim
26. Dodane przez kierowca, w dniu - 04-11-2011 21:48
Kto wie może to ten sam kierowca busa który parę tygodni temu mi tak samo wymusił pierwszeństwo jechałem ze starówki na wprost a ta sierota nie patrząc na wprost skręcał w stronę mostu i patrzył w stronę ronda jak by to wtedy było dla niego najważniejsze ci z ronda i tak stali na czerwonym świetle, gdybym nie odbił w lewo na środku skrzyżowania skończyło by się tak samo jak dzisiaj. Pamietam przerażenie pasażerów którzy siedzieli od strony w którą mógłbym uderzyć.To było tylko kilka sekund nieuwagi.
27. Dodane przez driver75, w dniu - 04-11-2011 22:11
(...).Miałem wójta głogowskiego za idiote,ale tu popieram go w 100% to co tu napisał ma sens, a było to widać pare miesięcy temu jak ruch był zorganizowany tak jak to opisał wójt głogowski.Powinni też zlikwidować światła które po wyjeżdzie z ronda na Leszno korkują czasami całe rondo.Gościa który wzioł w łapę za przerywaną linie na rondzie przy zjeżdzie na stację benzynową też powinni powiesić za ... bo powoduje to zamieszanie na maxa,rozwiązać to jak wjazd do Obr. Pokoju ciągła i problemu nie ma.
28. Dodane przez jerzy, w dniu - 04-11-2011 22:14
nie macie pojecia kierowca jest super pewny gosc ktory jezdzi kupe lat a kierowca volva jechał z ronda i on jest jest winny a wójt powinien zagospodarowc tam rondem bo dzis bus a jutro autobus i moze zginąc więcej ludzi
29. Dodane przez antywójt, w dniu - 04-11-2011 22:53
jeno Panie wójcie zapominacie, że Policaje, zrobili eksperyment. 
zmienili organizacje ruchu tak jak proponujesz. 
Z wolności tylko w prawo, rondo dookoła i dopiero na most. 
Po godzinie zrezygnowali, bo miasto sie ZAKORKOWAŁO !!!! 
Prawoskręt nie jest rozwiązaniem. 
Zmiana organizacji świateł na bezkolizyjne. 
Postoi sie minute dużej, ale będzie bezpieczniej.
30. Dodane przez wójt gejo, w dniu - 04-11-2011 23:33
i nie zabraklo wypowiedzi wójta głogowskiego musi wtracic swoje idiotyczne wypowiedzi co ty wciagasz twoich komentarzy nikt nie chce juz czytac szczegolnie ja rzygać mi sie chce na twoje pseudo komentarze
31. Dodane przez mario, w dniu - 05-11-2011 00:41
krew mnie zalega jak czytam te wasze komentarze. Wy wogóle nie macie pojecia o ruchu drogowym. Na al. wolnosci jest sygnalizacja swietlna, na której swiecą sie trzy okrągle klosze. Nie ma tam zadnych strzalek (w lewo) sugerujące ze jest to skrzyzowanie bezkolizyjne. zatem kiedy zapala nam sie zielone okrągle swiatło to mamy obowiązek spojrzec czy z przeciwka nikt nie jedzie. Nie wazne, ze tamtym na grodzkiej zapala sie 10 sek później. Naszym obowiązkiem jest zwrócic szcZegolną uwage. Swiatło nas o tym informuje. pozdrawiam wszystkich nibykierowców.
32. Dodane przez MANIEK, w dniu - 05-11-2011 08:48
MORAŁ JEST TYLKO JEDEN, JEZDIMY PO MIESCIE ZA SZYBKO CHOC JEZDZIC NIE UMIEMY , KULTURY JAZDY NIE MAMY ZA GROSZ. WYŁACZONE SWIATŁA W GŁOGOWIE TO DLA WIELU KIEROWCÓW HORROR W BIAŁY DZIEN. A GDZIE POLICJA I TE SŁYNNE ALFY WYPASIONE??? ZNOWU NIE MA NA PALIWO?? CZY TYLKO SIEDZA NA KOMENDZIE I CZEKAJA NA EMERYTURE W WIEKU 40 LAT.?? POZDRAWIAM
33. Dodane przez Do Kom 10, w dniu - 05-11-2011 09:31
To był do Grochowic bós przez Kotle A nie do Sławy!! Bys do sławy jest niebieski a nie biały
34. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 05-11-2011 10:59
driver75 
Dzięki i za tyle. Można kogoś nie kochać ale przyznać rację to naprawdę wiele. 
 
nadwójt 
Przejdź się na to skrzyżowanie i zmierz krokami metrowymi odległość od świateł do miejsca uderzenia. 40 metrów jak w mordę. Ni mniej ni więcej. 40 metrów. 
 
jerzy 
Wyraźnie naPiSano - Volvo wyjechało z ulicy Grodzkiej.  
 
antywójt 
Przeczytaj sobie post drivera75 
 
wójt gejo 
Nie komentuję twoich preferencji seksualnych. Możesz śmiało wyrzygać się, najwyżej matka ci manto spuści.  
 
mario 
Światła zielone nie zapalają się jednocześnie na Grodzkiej i Alejach Wolności. Stąd te kłopoty i kolizje.
35. Dodane przez maniek, w dniu - 05-11-2011 11:00
DO KOM 31, WIDZE KOLEGO ZE PO PROSTU UMIESZ JEZDIC CZY JEST SYGNALIZACJA CZY JEJ NIE MA. A TA RESZTA KUPA BARANÓW POWINNA JEZDZIC KOMUNIKACJA MIEJSKA A NIE AUTEM OSOBOWYM, STRZESZMY SIE PSEUDOKIERWCÓW
36. Dodane przez kaziu, w dniu - 05-11-2011 15:57
mam takie pytanie -jeżeli volvo jechało ze starego miasta a bus z alei to dlaczego uderzenie jest w bok busa a nie czołowo ??{jak dlamnie to volvo jechało z ronda i dlatego bus dostał w bok i sie przewrucił}
37. Dodane przez !!!, w dniu - 05-11-2011 15:58
Apeluje o opublilowanie nagrania z kamery z budynku przy aleji wolnosci!! Jezeli w ogole ta działa...
38. Dodane przez nadwójt, w dniu - 05-11-2011 17:00
Drogi wójcie  
jak w mordę, byłem i zmierzyłem wychodzi 28 metrów. 
może liczyłeś od świateł z okien PIS-owskiego ratusza? 
ale to bedzie więcej niż 40. 
 
Czytaj przy okazji ze zrozumieniem. 
Bo po Twoich wypowiedziach widać, że masz z tym problemy. 
 
Aczkolwiek, czego się nie robi dla popularności. 
Nie ważne co mówią, ważne, że jestem zawsze w centrum 
Prawie jak Paris Hilton - jeno "prawie" robi róznicę Panie wójcie
39. Dodane przez ziko, w dniu - 05-11-2011 17:14
jestem za likwidacją tego skrzyżowania.Na co jest rondo.Jedynie skręty w prawo.
40. Dodane przez ja, w dniu - 05-11-2011 18:36
zaraz zaraz na zdjeciach bus lezy juz przy wysepce na most a skoro wolwo jechalo ze starowki to...????? to co nagle odbilo w prawo w busa???? a gdzie droga chamowania volwo??? ja tam nie widzialem sladow na jezdni zamiast snuc co jak gdzie to lepiej niech sad to rozstrzygnie bo mi to smierdzi ........... oc.
41. Dodane przez karoa, w dniu - 05-11-2011 21:55
Panikujecie skrzyżowanie jest dobre jak ktoś jeżdzić nieumie to ma pecha amatorzy kierownicy
reklama
42. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 05-11-2011 23:40
re 38 
Masz kompleks wójta. Nadwójcie, he! he! he! he! Nadwójt! Dobre sobie! 
Ale do rzeczy. 
Teraz cymbale przejdź się i zmierz odległość jaką musiało volvo przebyć spod świateł do środka skrzyżowania. Volvo MUSIAŁO stać przed przejściem dla pieszych. Jak by nie liczył wychodzi 40 metrów. Z ciekawością jutro zobaczę jak mierzysz odległość. 
Możesz wyjaśnić czego nie zrozumiałem? Rozumiem jedno w każdym twoim poście. Ty MUSISZ odnieść się osobiście do mnie bo bez tego nie możesz już żyć. To jest wójtofobia. Nie martw sie, każdą prawie fobie można leczyć, na twoją jest jedna rada - Dupsko w miskę z wodą z lodem a potem zanurzenie łba z głębokim zaciągnięciem się. Pomoże! 
Paris Hilton? Gratuluję gustu cudaku. Hi hi hi hi. Pris Hilton!!! Dobre, dobre! Potwierdza diagnozę. Ty sobie lateksową lalę może lepiej kup. Pryszcze ci znikną.
43. Dodane przez dziadek do orzechów, w dniu - 06-11-2011 07:15
POmatoły omijajcie to skrzyżowanie, bo to skrzyżowanie jest dla kierowców inteligentnych...
44. Dodane przez PiSokierowiec, w dniu - 06-11-2011 18:09
Dlatego my PiSokierujący omijamy to skrzyżowanie. Tak nam kazał Superdriver od melexów Karski.
45. Dodane przez następny niepokorny dostał nau, w dniu - 06-11-2011 19:13
Wiadomo co to za "linia".. . nie oszukujmy się "busiarze" jeżdżą łamiąc przepisy.... jechał za szybko, ale u nich to normalne, często sami wymuszają pierwszeństwo.... fotograf zakrył napis, ale ludzie miejscowi i tak wiedzą... czyj to bus....
46. Dodane przez Tomek, w dniu - 06-11-2011 20:05
Tak to jest jak sie wjeżdza na czerwonym bo jeszcze moze zdąże ale gościu miał pecha bo mu się spieszyło
47. Dodane przez gość, w dniu - 06-11-2011 20:37
zróbcie tam rądo
48. Dodane przez Nadwójt., w dniu - 06-11-2011 21:28
biedny wójciku głogowskim 
z którego to psychiatryka Cie puścili? 
 
Że niby dlaczego MUSIAŁO stać na światłach za przejściem, a nie na światłach za przejściem? 
A dlaczego w ogóle MUSIAŁO stać na światłach 
może akurat jechał i miał zielone i wjechał na skrzyżowanie z pierwszeństwem nie przeczuwając, że kierowca busa wymusi pierwszeństwo? 
 
Resztę "twojej" wypowiedzi nie skomentuję 
nie będę się zniżał do "twojego" poziomu przykro mi.
49. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 06-11-2011 21:52
Jak siem naótrzysz malować literki tobendzie rądo.
50. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 07-11-2011 07:05
Nadwójcie. Hihihi. Nadwójcie! Dobre sobie. 
Ale do rzeczy. Tutaj właśnie wychodzi twoje zacietrzewienie i niezrozumienie tego co się czyta. 
Żebyś się już nie spocił usiłując zrozumieć co czytasz postaram się wyjaśnić sens mojej wypowiedzi bo widzę, że nawet tak prostych rzeczy nie jesteś w stanie ogarnąć swym skromnym intelektem. 
Zanim przystąpię do wyłuszczenia ci w sposób dla ciebie przystępny to zapytam: Zmierzyłeś odległość od przejścia do środka skrzyżowania czy może dałeś sobie spokój widząc jakiś durny? 
Hipotetycznie jeśli wiesz co to takiego założyłem iż siła uderzenia była niewspółmiernie duża do prędkości jakie można by w tym miejscu rozwinąć. Wskaż mi miejsce w którym napisałem, że MUSIAŁO stać. Wyszedłeś na głupka z odległością to czepiłeś się samego postoju na światłach. Założenie postoju wynika też z opóźnienia z jakim zapalają się zielone światła od strony Grodzkiej. Ty idziesz dalej w swych spekulacjach co do zachowań kierowców. Kierowca volvo nie przeczuwał!!! On nie miał przeczuwać, on był zobowiązany o tym pomyśleć. Od przeczuwania jesteś ty bo zero pomyślunku widzę. Jeszcze raz, żeby myśl znalazła twój móżdżek. Nikt jakoś nie mówi o śladach hamowania, gdzie one są? Wygląda na to, czego ty nie jesteś i tak w stanie pojąć, że jeden kierowca wymusił pierwszeństwo a drugi najnormalniej w świecie zagapił się. Jak ty i dlatego nie dość, że na durnia wyszedłeś z odległością to jeszcze oprócz obrażania niczego nie potrafisz napisać podpisując się na dodatek jako Nadwójt co świadczy nie tylko o twoich fobiach i kompleksach ale i o nieznajomości nazewnictwa. 
Musisz koniecznie coś z sobą zrobić bo inaczej może być naprawdę źle z twoją psychiką bo jak widać stan jest coraz gorszy od pewnego czasu. 
Zrozumiałeś? 
Wątpię, ale zdrowia życzę. 
Możesz mi wyjaśnić sens tego fragmentu twojego bełkotu? "Że niby dlaczego MUSIAŁO stać na światłach za przejściem, a nie na światłach za przejściem?" 
Źle to świadczy o twych emocjach. Konieczna wizyta  
w dobrym gabinecie psychologicznym. Koniecznie! Hihihihi Nadwójcie!
51. Dodane przez Karol, w dniu - 07-11-2011 08:24
Jak wypadek na skrzyżowaniu to ronda chcecie nie daleko jest duże rondo i też są wypadki zrobić zakaz wjazdu do miasta tylko rowery zbudować drugi most jedną wielką obwodnice
52. Dodane przez Nadwójt, w dniu - 07-11-2011 13:11
a możesz napisać po polsku jeszcze raz 
bo nic z tego bełkotu nie rozumiem.
53. Dodane przez re 52 hihihi, w dniu - 07-11-2011 18:27
Bo tekst za długi dla ciebie był!
reklama
54. Dodane przez ja, w dniu - 23-11-2011 16:37
prędkość osobówki wcale nie musiała być duża, uderzenie w okolice tylnego koła zwłaszcza na zakręcie spowodowało wytrącenie busika z toru jazdy i tyle, samochód osobowy może bez trudu przewrócić ciężarówkę w ten sposób.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama