Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
4
Maja 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Florian, Grzegorz,
Michał, Monika,

DZIEŃ STRAŻAKA,
HUTNIKA I KOMINIARZA
Do końca roku 241 dni.
Start arrow Głogów arrow Sprawdzili urzędników

Sprawdzili urzędników

Sprawdzili urzędników

29.03.2012. Radio Elka, Maciej Iżycki
0317_ratusz.jpgPracownicy głogowskiego ratusza są przygotowani do rozmów z potencjalnymi inwestorami. Sprawdzili to studenci Szkoły Głównej Handlowej. W rankingu przez nich przygotowanym, Głogów znalazł się w czołówce. - Nawet nie wiedziałem, że jesteśmy sprawdzani przez studentów - twierdzi prezydent Głogowa.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Byłem zaskoczony zarówno dyplomem, jak i publikacją, którą dostaliśmy. Okazało się bowiem, że byliśmy jedną z ponad czterystu gmin, w których przeprowadzono badania. Sprawdzono jak urząd
i jego pracownicy zachowują się wobec potencjalnych inwestorów
- mówi Jan Zubowski.

Studenci SGH zastosowali metodę "tajemniczego klienta". Wcielili się w rolę przedstawicieli firmy, która chce zainwestować. Prosili urzędników o przesłanie informacji na temat terenów inwestycyjnych oraz o kontakt w języku angielskim. Oceniali także strony internetowe gmin i zawarte na nich dane dotyczące inwestycyjnych terenów.

- Okazało się, że znaleźliśmy się wśród sześćdziesięciu najlepszych gmin, które spełniły kryteria postawione przez potencjalnego inwestora. Myślę, że jest to wyraz profesjonalnego podejścia naszych pracowników. Zwłaszcza tych, którzy zajmują się promocją gospodarczą i starają się o to, by jak najlepiej naszą gminę zaprezentować - twierdzi prezydent. (mai)
 
Komentarze (11)
1. Dodane przez Gość, w dniu - 29-03-2012 11:17
No Janek, to kiedy poszerzasz strefę chwastos gigantos, bo teraz to nie tylko kupców pojedynczych mieszkań na Starówce Twój Wodnik będzie ogłaszał jako inwestorów. Słyszałem też, że jeszcze jakaś agencja robi ankietę, ale oni wyniki ankiet publikują w kronikach, który bodajże nazywa się pitawalem. Szkoda tylko, że smutny Mariusz już tam nie rządzi.
2. Dodane przez pytanie, w dniu - 29-03-2012 12:05
Skoro jest tak dobrze, to dlaczego jest tak źle? 
Albo ankieta do kitu - studenci? - albo urzędnicy kłamią, albo są tylko na pokaz, od święta. O co tutaj chodzi? Kreowanie pięknej rzeczywistości? Dobrzy uczniowie Gierka? Wówczas Polska była dziesiątą potęgą gospodarczą na świecie a dzisiaj Głogów jest w czołówce?
3. Dodane przez Matt, w dniu - 29-03-2012 12:16
To już wiadomo, dlaczego Prezydent chwalił się nowymi inwestorami zainteresowanymi inwestycjami w strefie ;P
4. Dodane przez Jarek, w dniu - 29-03-2012 12:32
Ja też lubię chodzić po flaszkę do takiego monopolowego co nie ma klientów. Dostaję wtedy od razu bo jestem pierwszy przy ladzie. A jak już lepszy monopolowy, taki popularny, dobrze położony to niestety ale ma kolejkę klientów i trzeba swoje odstać.
5. Dodane przez Kynio, w dniu - 29-03-2012 12:58
Dokładnie, to były te zaawansowane rozmowy, którymi tak się szczycili.
6. Dodane przez nie kazdy, w dniu - 29-03-2012 18:09
Pani Naczelnik T(...) to powinna jako palacz tam pracowć, taka kompetentna jest. (...)
7. Dodane przez Helena, w dniu - 29-03-2012 21:01
Ludzie Czemu wszystko krytykujecie? Nie ma się niestety do czego przyczepić . Wszystko jest prześwietlone sto razy.
8. Dodane przez ROBS, w dniu - 29-03-2012 23:05
Nie ma to jak rzetelna informacja. Podano, że studenci (nieokreślonego kierunku) przeprowadzili jakieś badania. Ktoś stwierdził, że głogowski ratusz jest przygotowany na rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Na podstawie tych badań stwierdzono, że Głogów znalazł się w czołówce - pytanie czego dokładnie dotyczył ranking? Poza tym jakie były kryteria oceny, do czego odnoszono uzyskane dane, jakie w ogóle zadano pytania? 
Mnie na studiach zamiast bzdurnych ankiet i wywiadów nauczono przede wszystkim pracować z danymi statystycznymi i pokazano do czego one służą. Weźmy statystki dla Głogowa z ostatnich lat: liczba mieszkańców, struktura demograficzna, migracje ludności, liczba nowych miejsc pracy - te dane są zatrważające. Dla potencjalnego inwestora kusząca mogłaby być znaczna liczba bezrobotnych, ale i tu również sytuacja nie jest zadawalająca: duża liczba bezrobotnych, głównie osób w średnim wieku i gorzej wykształceni, młodzi i dobrze wykształceni poprawiają statystyki Wrocławia i Poznania.  
Przestańcie Panowie włodarze uprawiać tandetny marketing swojej "fachowości", bo zaczyna to być słodko-mdlące. poza tym bardzo interesuje mnie jaka kwota jest przeznaczana przez UM rocznie na prawdziwe promowanie miasta. Nie mówię tu o balonikach i tandecie muzycznej w Dni Głogowa. Ile wydano na promocję na targach inwestycyjnych (w tym zagranicznych) w celu pozyskania nowych inwestorów? Dlaczego nikt nie wpadnie na promowanie tego co mamy najważniejsze - Huty Miedzi? Dlaczego nikt nie pomyśli o stworzeniu parku technologicznego, nie ściągnie jednostek naukowo-badawczych. Miedź to nie tylko metal - to zjawiska fizyczne, chemiczne, i szereg problematyki przy procesach technologicznych, które zachodzą tylko podczas produkcji. Dlaczego? Bo niektórzy wolą stawrzać pozory,po drugie mają wykształcenie humanistyczno-biblioteczne.
9. Dodane przez Przemek, w dniu - 30-03-2012 07:38
ROBS: doskonały komentarz. Zgadzam się z Tobą w 100% !!
10. Dodane przez odpowiem ci ROBS, w dniu - 30-03-2012 08:26
Wydział promocji miasta. Obsadzony jako swoista zapłata za wyświadczone usługi i oddanie głosów włodarzom nawet wbrew dotychczasowym poglądom. Z wykształceniem trafiłeś jak mało kto. Wprawdzie sam jestem "humanistą", ale monopol na zarządzanie w rękach niedouczonych, pseudohumanistów jest wyrokiem śmierci na miasto wydanym przez zakompleksione, zamknięte kółko wielbicieli pęcherza. Im wystarczy kilka światełek, gratyfikacje dla swych idoli i po mieście.
reklama
reklama
11. Dodane przez do bełkotu 8, w dniu - 31-03-2012 15:19
Od tego twojego ciągłego PO-bełkotu już rzygać się chce !!! 
A kogo to wina jak nie twoich rządzących PO-nieudaczników, że w POlsce jest takie wysokie bezrobocie (rekordowe od 1989r) i miliony młodych Polaków musiały wyjechać z Polski za pracą ???!!!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust