Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
7
Maja 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Benedykt, Flawia,
Florian, Gizela,
Ludmiła
Do końca roku 238 dni.
Start arrow Głogów arrow Dąbrowski: Likwidacja spółdzielni to zły pomysł

Dąbrowski: Likwidacja spółdzielni to zły pomysł

18.11.2013. Radio Elka, Mateusz Kowalski
img_7734.jpgMirosław Dąbrowski, prezes Spółdzielni Mieszkaniowej Nadodrze w Głogowie, podobnie jak wielu prezesów w całym kraju, nie chce zmian w prawie, które mogą doprowadzić do zlikwidowania spółdzielni. Nową ustawę przygotowują posłowie Platformy Obywatelskiej, którzy twierdzą, że lokatorzy powinni mieć większe prawo do decydowania o wykupionym lokalu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Prace nad zmianą ustawy trwają od kilku lat. Posłowie chcą, by spółdzielnie przekształcić w mniejsze wspólnoty mieszkaniowe. Zdaniem Dąbrowskiego zmiany w prawie są potrzebne, ale nie można doprowadzić do likwidacji spółdzielni. -
W tym wszystkim nie myśli się o roli spółdzielczości, a raczej panuje przekonanie, że spółdzielnie są dzisiaj nikomu niepotrzebne. Z pełną odpowiedzialnością twierdzę, że spółdzielnie w każdym mieście są wartością dodaną, są bowiem czynnikiem miastotwórczym, spajają i integrują lokalne społeczności. W przypadku spółdzielni mamy do czynienia nie z zarządzaniem nieruchomościami, a z zarządzaniem całymi osiedlami. Nieprawdą jest że można spółdzielnię zastąpić kilkoma mniejszymi zarządcami i nic się nie stanie. Stanie się, stracimy coś, czego nie można zważyć, zmierzyć i wycenić, a co zostanie utracone bezpowrotnie - mówił M. Dąbrowski podczas piątkowej gali 50-lecia SM Nadodrze.

Zdaniem Dąbrowskiego zmiany sprawią, że to gminy będą obciążone dodatkowymi kosztami i zadaniami, które do tej pory brały na siebie spółdzielnie. W zeszłym tygodniu w sejmie spółdzielcy złożyli protest wraz z kilkudziesięcioma tysiącami podpisów. (mat)
 
Komentarze (38)
1. Dodane przez glogowianka, w dniu - 18-11-2013 11:49
Mamy wolny kraj i nie powinno sie tępić żadnej formy własności czy zarządzania.Inaczej wpadamy ze skrajności w skrajność!!!! Z socjalizmu w kapitalizm "bez ludzkiej twarzy"!!!
2. Dodane przez k., w dniu - 18-11-2013 11:50
" stracimy coś, czego nie można zważyć, zmierzyć i wycenić, a co zostanie utracone bezpowrotnie"??? straci pan prezes swoją posadkę ale i tak przez te 30 lat to uzbierała się niezła sumka!
3. Dodane przez aloha, w dniu - 18-11-2013 12:08
no tak zawsze pare miejsc ciepłych posadek mniej, jak Pan bierze kase za bycie prezesem, plus dieta radnego, życ nie umierać... a co zrobione dla Głogowa?
4. Dodane przez benio, w dniu - 18-11-2013 12:15
jako mieszkaniec osiedla chrobry jastem za likwidacją spółdzielni tego molocha zatrudniającego rodzinki i znajomków prezesa i spółki, wystarczy zobaczyć w biórze na al.wolności ilu obiboków, a w administracjach osiedlowych, coraz więcej urzędasów.A kto płaci na ich utrzymanie, my mieszkańcy. za komuny komitet osiedlowy to byli społecznicy a dziś każdy członek otrzymuje dietę, którą mieszkańcy muszą opłacać i to bez gadania
5. Dodane przez jolka, w dniu - 18-11-2013 12:21
i bardzo dobrze,zlikwidować,jako lokatorzy płacimy na utrzymanie kupę kolesiostwa i nic w zamian, wystarczy administracja osiedlowa, którą wybiorą mieszkańcy, i to jest rozwiązanie, taka administracja będzie liczyż się z zdaniem mieszkańców, a nie jak dziś prezes zamiast pilnować interesów spółdzielni to pijnuje stołka radnego w ratuszu gdzie pracuje jego żona
6. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 18-11-2013 12:44
A ja jestem ZA bo w Spółdzielniach mieszkaniowych jest prawdziwy skansen byłych komuszków ich rodzin na wysokich płatnych etatach. 
Jestem za likwidacją i samo organizowaniem się mieszkańców.
7. Dodane przez spóldzielca, w dniu - 18-11-2013 12:55
jasne, spoldzielnia jest poptrzebna ale dla prezesa, zarządu i kolesi-napeno nie jest w obecnej formie potrzebna lokatorom 
prosze spojrzec np. na koszty remontow (tak, wiem, że sa przetargi ;-) )-za pieniadze za ktore jest remontowan 1 klatka kazdy budowlaniec wyremontowalby 3 
to tylko wierzcholek gory lodowej
8. Dodane przez Johny, w dniu - 18-11-2013 13:25
Mieszkałem wiele lat na osiedlu spółdzielczym. To armia urzędników opłacana przez lokatorów, którzy nie mają na nic wpływu. Wybory do rad osiedlowych są obstawione tak, jak do rad radzieckich. Nad całością czuwa zawsze jeden słuszny prawnik, interpretator regulaminu. Wszystko po to, aby armia mogła dostawać swój żołd. A zrobienie placów zabaw, czy naprawa windy do żadna łaska. Czynnikiem miastotwórczym to spółdzielnie były może za minionego systemu, jak powstawały osiedla - swoją drogą szkaradzieństwa. Dziś żaden nowy blok nie powstał i nie powstanie.
9. Dodane przez Donald, w dniu - 18-11-2013 13:27
Wreszcie ustawa, która tych cwaniaczków poustawianych w Spółdzielni wykurzy. Brawo. wystarczy, aby przejść się w trakcie wyborów do Spółdzielni, a widać jak na dłoni tę patologię układów, układzików.
10. Dodane przez Mieszkanieć, w dniu - 18-11-2013 13:49
Jestem mieszkańcem Sródmieścia i jestem bardzo zadowolony z poczynań Spółdzielni mogę pogratulować Pnu Prezesowi i życzyć następnych 50 lat.
11. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 18-11-2013 13:57
Uważam, że należy brać przykład ze Spółdzielni w sprawie zarządzania jak również administrowania. Panie Prezesie można gołym okiem dojrzeć jak wygląda pięknie nasze miasto Głogów. Gratoluję tak pięknego jubileuszu iżyczyę dalszej pomyślności na następne 50 lecie
reklama
12. Dodane przez Leon, w dniu - 18-11-2013 14:06
Bedzie więcej prezesów zastępców i oplaty wzrosną. Oby żyło się lepiej
13. Dodane przez ja, w dniu - 18-11-2013 14:24
jestem za likwidacją we wspólnotach co rusz remonty a my stare klatki balkony kaloryfery gdzie we wspólnotach już dawno wymienione , jeszcze mieszkanie niby własnościowe a o wszystko pozwolenie trzeba pisać
14. Dodane przez BigM, w dniu - 18-11-2013 14:38
Zanim zlikwidujemy pomyślmy co w zamian, kto nie był we wspólnocie mieszkaniowej, kto nie chodzi na zebrania lokatorów ten niewiele wie.
15. Dodane przez Życzliwy, w dniu - 18-11-2013 14:51
Mieszkam we wspólnocie mieszkaniowej i wiem jak to wygląda tam dopiero są problemy. Macie Panowie w S.M. jak u Pana Boga za piecem i nie narzekajcie. Życzę Wszystkiego Najlepszego.
16. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 18-11-2013 15:37
Ale PO ma rację spółdzielnia mieszkaniowa to lichwa ...
17. Dodane przez Romek, w dniu - 18-11-2013 18:21
Do kom.16. 
 
Rację to miał KM PZPR w Głogowie desygnując prezia na Cara w SM. 
 
Pozdrowienia dla wszystkich członków!
18. Dodane przez mieszkanie wspólnoty, w dniu - 18-11-2013 18:22
Ludzie puknijcie się w Głowyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Ci , którzy chcą likwidacji Spółdzielni przenieście się do PGKiM albo do wspólnot TO DOPIERO ZOBACZYCIE PANIE PREZESIE TAK TRZYMAĆ ŻYCZĘ następnych 50 lat
19. Dodane przez edward, w dniu - 18-11-2013 18:27
życzę następnych 50 lat dla spółdzielni. Gdyby puścić to w samopas byłyby kłótnie i nasze bloki wyglądałby jak slamsy.Wszystkiego najlepszego dla pracowników zarządzających naszą spółdzielnią.
20. Dodane przez Spółdzielca, w dniu - 18-11-2013 18:29
ludzie utrzymują armię zarządzająca spółdzielnią klany rodzinne. musimy mieć większy wpływ na ich zarobki,bo górnik tego nie zarobi pracując nawet w niedzielę. Ile zarabia prezes nigdy się nie dowiemy.
21. Dodane przez mieszkaniec wspólnoty, w dniu - 18-11-2013 18:33
kom do 15 POSŁUCHAJCIE życzliwego .ŻYCZĘ SPÓŁDZIELNI następnych 50 lat WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO
22. Dodane przez antyglupek, w dniu - 18-11-2013 18:35
Nie dziwcie się , że będą się bronić, spółdzielnie mieszkaniowe to tak samo jak ROD. Spółdzielnia mieszkaniowa skąd ma pieniądze ? chyba od spółdzielców wie co braliście na siebie? A może chodzi że braliście dla siebie?
23. Dodane przez biko, w dniu - 18-11-2013 20:29
jedno pytanie dlaczego do naszych bloków jakoś nie kwapią się wejść telewizje kablowe które działają w mniejszych miejscowościach?
24. Dodane przez Ha ha hi hi, w dniu - 18-11-2013 21:10
Jaka wspólnota mieszkaniowa się marzy? Która Wspólnota wyłozy na plac zabawa i zagospodarowanie terenu? A gdzie jeszcze parkingi, smietniki itd. itd. Proszę popatrzeć na Wspólnoty u nas w mieście i innych miastach. Każda jeżeli potrafi zadbać to tylko o swój kawałek a juz 50 cm nie jest w stanie. A sciągalność opłat za czynsz? Proszę zerknąć do innych miast. Ludzie są za wygodni aby działać we Wspólnotach. Żadnej praktyki dbanai o stan techniczny budynków, elektryki, instalacji gazowej, wentylacji itp. U nas jest wygodnie bo wszystko za nas zrobi Spóldzielnia. A potem to bedziemy sobie pluć w brodę że było dobrze. Trzeba trochę wychylić nosa za miasto i zobaczyć jak jest gdzie indziej. Zyczę pozytywnego myślenia.
25. Dodane przez bożi, w dniu - 18-11-2013 21:43
spółdzielnia to banda złodziej!!!zlikwidować!!!
26. Dodane przez hehe, w dniu - 18-11-2013 21:53
w koncu, dp 23 wiecz czmeu nie moge weejsc tv kablowe bo to sa uklady ukladziki., nie wiecie z jaka firma???domyslcie sie
27. Dodane przez dynamit, w dniu - 18-11-2013 21:55
akurat jezeli chodzi o TV to pracuję w branzy :)Szkoda zę musze w lubinie bo u nas w Masterze potrzebuja tylko kolesi i znajomych , doswiadczenie się nie liczy :) po prostu nasza kablówka ma sztamę ze społdzielnią , ale moze juz niedługo pojdzie pod młotek - branżowe plotki :)
28. Dodane przez Mariolka, w dniu - 19-11-2013 08:57
Jak czytam te komentarze pisiorków, którym sięmarzy od lat tylko wywalenie prezesa, to mnie trafia. Wystarczy popatrzeć ile kosztuje administrowanie mieszkań komunaslnych i prezesa Czesia w TBS-sie. Tam są koszty, których nikt nie weryfikuje. Komunalka na kilkanaście % mieszkań w mieście, a niech Wam Zubowski powie ile go ta pseudo administracja (czy nie kolesiowstwo) kosztuje. Jaki to fachowiec Rychlik, Przybylski - damski bokser i wielu innych, których Janek powsadzał na stołki. Otwórzcie oczka i pomyślcie, zanim coś palniecie.
29. Dodane przez ślepy, w dniu - 19-11-2013 08:58
Ślepy nawet zauważyć musiał, że to towarzystwo wzajemnej adoracji. Staż pracy około 30 - 40 lat to czasy nominowania przez KM PZPR. Może i administracja jest porzebna aby spółdzielcom żyło się wygodniej. Tylko dlaczego musi być tak rozbudowana? Ano musi! Rodzina i znajomi królika też muszą wygodnie żyć.
30. Dodane przez Sz, w dniu - 19-11-2013 09:16
Nasz kochany prezes w zgodnie z oświadczeniem majątkowym na stronie urzędu miasta Głogów zarobił 201 899,50 zł. Jest też członkiem rady nadzorczej firmy  
I N W E S T O R, która robi w spółdzielni rozliczenia centralnego ogrzewania (na pewno firma ta wygrała tą usługę w drodze przetargu i jest najtańsza na rynku)aa prezes jest członkiem rady nadzorczej tej firmy od 1989 (w tym czasie jak pamiętam było tak zwane zjawisko uwłaszczenia nomenklatury - solidarność wzięła władzę polityczną a komuchy przejmowały majątek państwa, tworząc na nim swoje firmy). NIECH PO TEN BETON W KOŃCU ROZBIJE.
31. Dodane przez Bogusław Dębski, w dniu - 19-11-2013 09:18
Emocje, emocje i jeszcze raz emocje.Nasz spółdzielnia jest jedną z nie licznych w kraju, która się oparła negatywnym przekształceniom po 1989 roku. Wiele spółdzielni zbankrutowało, przelewając długi na ich mieszkańców. Pewnie, że są sprawy, które wymagają innego spojrzenia, ale od kogo to zależy --- od nas samych.Popatrzmy na zebrania na których jest po parę osób, a tam powinniśmy mówić co nam na sercu leży. Nie na forach internetowych i to pod jakąś wymyśloną ksywką. Brak nam odwagi by przyjść na zebranie. Nasz spółdzielnia należy do jednych z lepszych w kraju. Wspólnota -- zobaczmy na starym mieście jakie tam mają problemy, a dzieci z tych bloków chodzą na osiedla naszej spółdzielni by się pobawić. Tam mieszkania są jeszcze nowe, ale za parę lat, kiedy będę wymagać bieżących remontów,- kto ich dokona. Jest masę problemów, ale to my mamy możliwość zmieniania na lepsze i tylko z tego prawa musimy skorzystać. Z wyrazami szacunku dla wszystkich. Pozdrawiam
32. Dodane przez Tomasz, w dniu - 19-11-2013 11:15
moi rodzice mieszkaja w spoldzielczym bloku(mieszkalem tam z nimi) ja od parunastu lat mieszkam w bloku zarzadzanym przez wspolnote mieszkaniowa... ja nie jestem zadowolony :( obecnie place niewiele nizszy czynsz niz w spoldzielni !!!! niemozliwe ??? a jednak... co bedzie gdy spoldzielnia zostanie zlikwidowana ??? mieszkancy moga sami zarzadzac swoim blokiem jednak jest to zadanie raczej na krotki termin bo raz ze zabraknie zapalu (obowiazkow kupa) a dwa szybko pojawi sie problem ze sciagalnosciom oplat... w dluzszym terminie trzeba wiec powierzyc komus zarzad... tzw firmy zarzadzajace w Glogowie to zazwyczaj pare zatrudnionych osob i wlasciciel ktory musi dobrze zarobic (choc tylko tyle co prezes spoldzielni) i zarzadzaja tylko paroma budynkami !!! zastanowcie sie wiec gdzie sa wieksze koszta pracy w spoldzielni ktora zarzadza tysiacami mieszkan czy w firemkach z paroma budynkami ??? ale to nie jedyne "wady" fim zarzadzajacych niestety... taka firma nie posiada zadnych pracownikow do usuwania awarii !!! cos sie stanie jakas awaria i bum firma zarzadzajaca szuka firmy ktora usunie owa nieszczesna awarie... czas i pieniadze... ktore zostana rozliczone na koniec roku !!! co wprost podwyzsza placony czynsz -zazwyczaj nikt nie zbiera wiekszej zaliczki ktora pozwolilaby sfinansowac wieksza awarie badz tez serie malych (oszczednosci ;) ) tym czasem w spoldzielni czasem nawet nie ma czasu dobrze pomyslec o awarii a juz pracownicy spoldzielnii ja usuwaja !!! i to w ramach placonego czynszu... pamietam zime kiedy napadalo duzo sniegu i firma zarzadzajaca zmuszona byla zatrudnic firme do usuniecia sniegu... efekt ??? znikl fundusz remontowy :( tak nagle pstryk i go nima... zreszta tamtego sniegu tez juz nie ma hehehe  
jak wspolnota dba o teren - place zabaw dla dzieci ??? wydatek niemozliwy do przepchania a jak juz to robi sie dla dzieci tani wychodek :( koszty takze tnie sie na terenach zielonych :( najladniej obsadzone zielenia budynki w miescie to budynki spoldzielni (chodzi o srednia prosze mi tu nie wyskakiwac z jakimis wyjatkami) jedynie chyba tylko miejsca parkingowe sa potrzeba ktora znajduje poparcie finansowe wspolnot ale to i tak tanim kosztem i z brakiem poszanowania przepisow prawa (aby tylko zaparkowac wiecej aut nie wazne ze tam ktos mieszka i bedzie z tego powodu cierpial) pamietacie problem ze smieciami na starowce ??? tak wydawalo by sie prosta sprawa jak smieci a wspolnoty nie potrafily sobie z tym poradzic !!! ludzie woleli mieszkac na smieciach !!!! tego oczekujecie ???  
na koniec cos o pracownikach... kurcze chcecie mieszkac w budynkach zarzadzanych przez niewolnikow a nie pracownikow ??? straszne... to chyba dobrze ze pracownicy spoldzielni to normalnie oplacani ludzie z normalnymi miejscami pracy ??? wg mnie nie ma potrzeby oszczedzania na pracownikach !!! a jak pisalem wczesniej wcale nie jest ich tak duzo porownujac "firmy zarzadzajace" i tu takie pytanie dlaczego wspolnoty wybieraja nasza glogowska spoldzielnie jako firme zarzadzajaca wspolnota ??? bo jej uslugi sa na naszym rynku bezkonkurencyjne mozna zaplacic mniej innej firmie ale nie oszukujmy sie tyle ile placimy tyle otrzymujemy ;) a w przypadku firm zarzadzajacych w Glogowie otrzymujemy bardzo bardzo niewiele... cos sie stanie i nagle brakuje pieniedzy nawet tych zgromadzonych jako fundusz remontowy za to spoldzielnia mieszkaniowa w takich warunkach sprawdza sie rewelacyjnie !!!  
na koniec gdyby dzis spoldzielnia budowala nowe budynki to kupilbym na pewno od nich mieszkanie spoldzielcze... szczerze mam dosc wspolnot... a kiedys tak narzekalem na spoldzielnie... przepraszam i zycze wielu sukcesow w dalszej pracy !!!
33. Dodane przez Helka, w dniu - 19-11-2013 12:37
Podziwiam Cię Tomaszu, taki wywód i to w godzinach urzędowania .PR wysokiego lotu. Faktycznie , Spółdzielnia to ocean szczęśliwości i prawości , szczególnie dla Prezesów, którzy nieustająco od 30 już niemal lat kurczowo trzymają się swoich stołków. Podziwiam ich determinację w zmaganiu się z tak trudną " materią ludzką" za sowite wynagrodzenia i możliwość zatrudniania "swoich" m.in. byłych członków aktywu partyjnego PZPR. Gratulacje za umiejętności cudownego manipulowania i tworzenia wokół siebie i swojej pracy aury " pracy u podstaw i dla wszystkich ludzi".
34. Dodane przez Tyna, w dniu - 19-11-2013 12:45
Popieram kom.31.Trzeba najpierw mieć porównanie by móc osądzać.Pracy w administracji osiedla nikomu nie zazdroszczę.
reklama
35. Dodane przez Ł, w dniu - 19-11-2013 18:49
Zlikwidować ! 
Kiedyś ludzie psioczyli na nieśmiało pojawiające się wspólnoty, teraz to wspólnoty mają ładne klatki, ocieplone ściany i elewacje a my na piastowie - PRL, szare zimne bloki i połamane chodniki !
36. Dodane przez głogowianka, w dniu - 19-11-2013 20:11
Ale cenzura w tej Elce... Rodem z Lyszna...
37. Dodane przez b, w dniu - 19-11-2013 23:28
Jestem przeciwko likwidacji Spółdzielni mieszkaniowych. Zgadzam się z kom 24 i kom 32. Poza tym spółdzielnia w Głogowie daje młodzieży możliwość zarobienia kilku złotych w okresie wakacji. A niestety coraz częściej odnoszę wrażenie że PO chce zniszczyć to co akurat jest dobre, to co wychodzi na plus. A jeśli prezes spółdzielni się komuś nie podoba bo np. za długo siedzi na tej posadzie to powinny być wybory na nowego prezesa.
38. Dodane przez fina-glogow, w dniu - 20-11-2013 06:59
Hela, ten PR to niestety niskie loty...efekt skali. Wspólnota to kilka budynków, klatek. Spółdzielnia to kilkadziesiąt, kilkaset... widzisz różnice? Inwestycje w SM trwają już 50, 60 lat. Ci pożal się Boże fachowcy od awarii obawiam się, że na konkurencyjnym rynku nie znaleźli by miejsca...ten układ trwa już za długo. ...
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama