Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Lubin arrow Zostawiła 7-letniego syna w rozgrzanym aucie

Zostawiła 7-letniego syna w rozgrzanym aucie

15.07.2014. Radio Elka, Tomek Jóźwiak
fotelikdzieckoauto.jpgKompletnym brakiem odpowiedzialności i rozumu wykazała się 46-letnia mieszkanka Lubina, która w upale pozostawiła 7-letniego syna w samochodzie a sama poszła robić zakupy w markecie. Dziecko przebywało w rozgrzanym pojeździe co najmniej godzinę. Cud, że nic poważnego mu się nie stało a matka miała jeszcze pretensje, że zrobiono z tego aferę. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do całego zdarzenia doszło na parkingu jednego z lubińskich marketów. Idący do sklepu mężczyzna zauważył, że w zamkniętym samochodzie przebywa małoletni chłopiec. Natychmiast powiadomił pracowników marketu i policję. - Za pomocą nagłośnienia wzywano w markecie
właściciela pojazdu, by natychmiast się do niego udał i uwolnił dziecko. Przed przyjazdem policji pojawiła się 46-letnia matka chłopca, mieszkanka gminy Lubin. 7-letni chłopczyk był mocno spocony i przestraszony. Na szczęście nie wymagał pomocy lekarskiej. Jak twierdziła matka chłopca pozostawiła go jedynie na dziesięć minut i w tym czasie robiła zakupy. Policjanci nie dali wiary jej wersji i dokonali dokładnego sprawdzenia monitoringu. Z ich ustaleń wynika, że dziecko mogło przebywać w zamkniętym samochodzie, co najmniej przez godzinę a w tym czasie kobieta przez cały czas przebywała na terenie marketu -
mówi asp. sztab. Jan Pociecha, oficer prasowy lubińskiej policji.

Całą sprawą zajmie się teraz Sąd Rodzinny. Porażające jest, że po raz kolejny mamy do czynienia z przypadkiem pozostawienia dziecka w rozgrzanym samochodzie. A już bez komentarza pozostawiamy późniejsze zachowanie tej kobiety, która miała jeszcze pretensje do mężczyzny, że zainteresował się jej synem i zaalarmował ochronę sklepu oraz policjantów.
 
Komentarze (52)
1. Dodane przez 123, w dniu - 15-07-2014 12:09
Nieletni? No to za karę tam siedział. Redakcja wie jakiego czynu się dopuścił? :D
2. Dodane przez cvbvbcvb, w dniu - 15-07-2014 12:31
ja od razu szybe bym wybil i sie wcale nie przejmowal co powie matka tego biedaczka masakra jakas
3. Dodane przez sdvsadvsdvc, w dniu - 15-07-2014 13:35
gdzie Ty masz ze "nieletni"? he?
4. Dodane przez marta, w dniu - 15-07-2014 14:19
ad2: To od razu musiał byś wyskoczyć z kasy i pokryć szkody za wybitą szybę. Dziecko było wystraszone, bo ten facet pewnie je wystraszył jak się kręcił wokół auta. Chciał wprawdzie dobrze, ale nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu, bo jak się okazało nic się nie stało. A swoją drogą to jest sprawa matki i dziecka, gdzie je zostawia , więc nie powinniśmy się do tego wtrącać
5. Dodane przez Miśka, w dniu - 15-07-2014 14:30
Ludzka głupota nie zna granic.
6. Dodane przez Miska, w dniu - 15-07-2014 14:31
Ty się Marta w głowę puknij albo zamknij w samochodzie na godzine w 30 stopniowym upale. Nikt z kasy nie musi wyskakiwać wybijając szybę bo tym ratuje życie dziecka.
7. Dodane przez do marty (ad4), w dniu - 15-07-2014 14:37
marta (bez obrazy) czy ty jesteś taka tępa czy tylko taka udajesz. "nie powinniśmy się wtrącać"? o czym ty mówisz? 
bardzo bobrze postąpił ten mężczyzna (szybę mógł wybić bez żadnego ale i nic by za to nie płacił, swoją drogą szkoda że tego nie zrobił). A co do matki to mam nadzieję że ta sytuacja nauczy ją czegoś. Nie rozumiem i chyba nigdy nie zrozumiem takiego kompletnego braku rozumu i braku odpowiedzialności.
8. Dodane przez ., w dniu - 15-07-2014 14:45
Nikt w takim przypadku nie oddaje za wybitą szybę, co to w ogóle za bzdury są. Wybijamy szybę, otwieramy auto, zawiadamiamy służby (policja i pogotowie). A mamuśkę na badania by stwierdzic co ma pod czaszką bo na pewno nie rozum.
9. Dodane przez janko muzykant, w dniu - 15-07-2014 14:53
Redaktor pisze że calą sprawą zajmie sie sąd rodzinny , to ja mam taką propozycję, by mamusię zamknąć w aucie na godzinkę w rozgrzanym aucie . niech zasmakuje takiej atrakcji jaką zgotwała swemu dziecku, pewnie zrobiła to z miłości.- taki wydałbym wyrok w tej sprawie.
10. Dodane przez marta, w dniu - 15-07-2014 15:04
ad6: Bzdura, to że dziecko jest w aucie na kilkanaście minut to nie oznacza że umrze. Zwłaszcza że nie ma jakiś tropikalnych upałów. A poza tym niedługo to może być świetna wymówka dla złodzieja który wybije szybe by coś ukraść. Jak byś mi wybiła to na pewno musiała byś pokryć koszta nowej szyby.
11. Dodane przez mama, w dniu - 15-07-2014 15:34
marta, taka jesteś tępa, czy tylko tak prowokujesz?! Jak to sprawa matki co robi i gdzie zostawia swoje dziecko?! Jakby tak do tego podchodzić to każdy rodzic mógłby narażać życie i zdrowie swoich dzieci i powiedziałby, że to jego sprawa. Ty chyba sama byłaś niedawno w jakimś nagrzanym aucie, bo takich głupot dawno nie słyszałam....
12. Dodane przez mac, w dniu - 15-07-2014 15:41
marta-jak coś to użyczę Ci mojej bryki do próby wytrzymałości na słońcu.
13. Dodane przez do Marta, w dniu - 15-07-2014 15:54
chroń nas Boże od takich przechodniów jak Marta.
reklama
14. Dodane przez inka, w dniu - 15-07-2014 16:30
Do Marta...jak można w takich sytuacjach nie reagować? Całe szczęście,że facet się "wtrącił" ,a co byś piwiedziała gdyby to skończyło się jak w Rybniku?! Szkoda,że nikt się nie chciał wtrącić???!
15. Dodane przez Marta, w dniu - 15-07-2014 18:24
ad7 i do innych: czy wy na prawdę nie widzicie różnicę między tym jak facet zostawił w Rybniku dziecko na 8 godzin, a tym jak w Lubinie matka na 20 min? To może idźmy dalej i jak zobaczymy że auto stoi na światłach na czerwonym i zobaczymy w nim dziecko to też wybijmy szybę by ratować dziecku życie. Co za bzdury. Trzeba potrafić odróżnić kilka godzin na słońcu niż te 20 min. Jak pisałam wcześniej, tan facet w Lubinie chciał dobrze, ale to dziecko nie siedziało tam kilka godzin, więc cały alarm nie potrzebny. A jak ktoś by mi wybił szybę w aucie, to musiał by mi zwrócić pieniądze za szybę, a jeśli nie, to pogadali byśmy w inny sposób i w rewanżu też bym wybiła szybę w aucie tego chuligana i to przednią.
16. Dodane przez sas, w dniu - 15-07-2014 19:39
20minut to jest za duzo na 10minut niewolono w słoncu zostawic dziecko to nie zabaweczka ! LUDZIE ogarnijcie te łby ! matke zamknac teraz w chłodni na 3godziny -47powinno jej dac popalic, dobrze ze wszystko om z dzieckiem
17. Dodane przez Miśka, w dniu - 15-07-2014 20:13
do Marta,Ty naprawdę jesteś tępa dziewczyno  
 
i czytać ze zrozumieniem nie potrafisz mam nadzieje że nie masz dzieci.
18. Dodane przez Baśka, w dniu - 15-07-2014 20:35
Czyli wg Marty powinniśmy przechodząc obok zamkniętego samochodu z dzieckiem lub psem w środku po prostu przejść uznając, że ich rodzic jest bardzo świadomy i poszedł tylko na 20 minut. Porównywanie pozostawienie dziecka ze staniem na światłach lub w korku to już naprawdę fantazja przechodząca wszelkie granice zdroworozsądkowe. No cóż, ja też bym szyby nie wybiła. Po prostu nie dałabym rady zrobić tego torebką. Ale zapewniam, że zrobiłabym alarm. I jakby była możliwość to tą torebką obiłabym głowę (ponoć u każdego człowieka znajduje tam się rozum). Może to pomogłoby w myśleniu
19. Dodane przez marccopolo, w dniu - 15-07-2014 20:39
Do kom 15 . Uzytkowniku marta ale te dziecko według monitoringu siedzialo ponad godzine w aucie. O tej godzinie w Lubinie było juz 29 stopni. Czytaj ze zrozumieniem. Nie 20 minut. Używaj szarych komórek. Ja o tej gdzinie otworzylen auto to wejsc nie mozna bylo. A co dopiero siedziec w nim. Nie pisz bzdur !
20. Dodane przez marta to matka malego, w dniu - 15-07-2014 22:10
zapewne jestes matka malego lub rodzina bo bronisz uparcie swojej glupoty i glupiej 20minutowej hipotezy gdzie monitoring i policja potwierdzili powyzej godzinna nieobecnosc matki! 
czytasz?myslisz?czy ogladasz zdjecia jak dziecko w ksiazeczkach?
21. Dodane przez marcin, w dniu - 15-07-2014 22:37
Marta widocznie za dużo spędziła na słońcu w dzieciństwie. No chyba ze jest zahartowaną, maniakalną solarówą z orzeszkowym punkcikiem zwanym móżdżkiem
22. Dodane przez mama, w dniu - 15-07-2014 22:39
Marta-a skąd ktoś może wiedzieć ile to dziecko siedzi w tym samochodzie? Ciebie powinni zamknąć na około godzinkę w samochodzie i zobaczylibyśmy czy wyszłabyś z niego o własnych siłach ;p
23. Dodane przez gocha, w dniu - 15-07-2014 22:50
Co niektórzy, to chyba z idiotami na mózgi się pozamieniali. Jak można dziecko zostawić w zamkniętym aucie!!! Nie ważne jaka jest aura na dworze.
24. Dodane przez JzS, w dniu - 16-07-2014 08:09
Siedmiolatek to już kawał mężczyzny. 
Mój wnuk ma niecałe trzy lata ale niech ktoś spróbuje zostawić go w aucie lub gdziekolwiek. 
Auto do wymiany.
25. Dodane przez Aganb, w dniu - 16-07-2014 08:34
Mam dwulatka i zakupy z nim to nie zawsze przyjemność ale w życiu nie zostawiłabym go w aucie!!!!!Wczoraj w południe po pracy właziłam do auta i nawet 10minut bym nie usiedziała a to durne babsko poszło na zakupy.  
A komentarzy pisane przez "Marta" to jakaś masakra, totalna głupota i nie zrozumienie tematu żenada,współczuję jej dzieciom
26. Dodane przez ja, w dniu - 16-07-2014 09:21
zarówno Marta jak i cudowna mamusia powinny mieć antykoncepcje za darmo-taka głupota nie momoże sie mnożyć!!!
27. Dodane przez marta, w dniu - 16-07-2014 10:08
ad17: współczuje twojemu facetowi (o ile w ogóle już nie uciekł od ciebie) że musi się męczyć z taką (...) jak Ty. Nie dosyć że głupiutka panikara, to jeszcze wtrąca się w nie swoje sprawy. 
Czytając większość tu wpisów, widać że plotkarstwo i dopowiadanie sobie faktów nie zna granic. Bo ta kobieta zostawiła to dziecko na kilkadziesiąt minut, a afera jak by zrobiła to na 8 godzin, bo każdy tu sobie dopowiada, że co by było , jak by było. Ale nie było i trzymajmy się faktów. Zostawiła to dziecko na te 20-40 minut, to jej sprawa.  
Już nie wspomnę o tych wpisach, że to ja niby jestem tą matką , albo że rodzina. Kolejne bzdury, na bazie dopowiadania sobie bajek i innych bzdur. Zajmijcie się lepiej swoim życiem, a nie wtrącaniem się w cudze i plotkowaniem
28. Dodane przez gotoxy, w dniu - 16-07-2014 10:40
Na początku artykułu dziennikarz pisze:  
 
"Dziecko przebywało w rozgrzanym pojeździe co najmniej godzinę".  
 
W dalszej części: "Policjanci nie dali wiary jej wersji i dokonali dokładnego sprawdzenia monitoringu. Z ich ustaleń wynika, że dziecko MOGŁO przebywać w zamkniętym samochodzie, co najmniej przez godzinę a w tym czasie kobieta przez cały czas przebywała na terenie marketu " 
 
MOGŁO przebywać mówi Pan policjant. To mogło czy przebywało?  
 
Jeżeli mogło ,a nie przebywało to może rację miała matka dziecka i stąd ten cud? 
 
(...) To dziecko matki czy państwowe? Przecież gdyby mu się coś stało to matka poniosła by stratę. Dziwi mnie relatywizm naszej władzy. Z jednej strony Sąd Rodzinny dla matki zostawiającej dziecko w aucie, z drugiej zezwolenie na aborcje.  
 
Jakie jest moje zdanie?  
 
Sąd Rodzinny dla tej Pani to głupota, natomiast nie mówię ,że to źle ,że Pan zareagował widząc zamknięte dziecko w samochodzie podczas upału. Bo lepiej dmuchać na zimne. W tym przypadku na ciepłe.
29. Dodane przez mik78, w dniu - 16-07-2014 10:50
To dziecko przebywało w aucie ponad godzinę,pamiętam,że zaraz po tragedii w Rybniku oglądałem program w tv,gdzie pewien redaktor dał się zamknąć w samochodzie na 45 minut,po tym czasie już miał podwyższoną temperaturę i ogólne złe samopoczucie nie wspominając już o ogromnym pragnieniu.Tak czuł się dorosły mężczyzna a co dopiero ma czuć małe dziecko.
30. Dodane przez Ania, w dniu - 16-07-2014 11:31
Marta, głupiutka to Ty jesteś :) I to nawet zbyt delikatnie powiedziane, ale na mocniejsze określenia jest cenzura...weź się sama zamknij w aucie i posiedź chociażby te 40 minut, a potem zabieraj głos
31. Dodane przez nikodem, w dniu - 16-07-2014 11:37
Do kom.24 :można tylko współczuć rodzicom twojego wnuka że mają tak rozpuszczone dziecko co wszystko niszczy. Zresztą kto by prócz rodziców wpuścił takiego potwora do swojego auta?
32. Dodane przez Sławek, w dniu - 16-07-2014 11:49
Czy te dziecko było związane? Siedmiolatek nie potrafi otworzyć auta? Ludzie może by za komuny nie otworzył ale teraz pociągasz za klamkę od środka i otwierają się wszystkie cztery.Co innego jeśli dzieciak widzi obcego faceta który dobija się do drzwi auta i chce otworzyć dlatego dziecko jest przestraszone i może to będzie kontrowersyjne ale właśnie przez tego pana może dziecko właśnie nie wysiadło z auta?
33. Dodane przez Marcinn, w dniu - 16-07-2014 12:39
Marta powazna jestes ? Bylo w tym czasie 29 stopni. Zamkne Ciebie w takiej temperaturze w moim aucie. Używau mózgu !
34. Dodane przez Marta, w dniu - 16-07-2014 12:40
ad30: jasne że nie raz była w aucie z moim facetem i to nawet godzinę i wierz mi że wprawdzie było gorąco,to nie narzekałam. I na prawdę to kilkadziesiąt minut to żaden problem że za gorąco. Więc po co się wtrącasz w cudze spawy?
35. Dodane przez Michał, w dniu - 16-07-2014 13:05
he he Marta Ty masz faceta?Współczuje facetowi chociaż skoro wogóle z Tobą jest to pewnie też rozumem nie grzeszy.Taka dobra rada dla Was:zainwestujcie w antykoncepcję!!!!!!!!!!!!!
36. Dodane przez do marty, w dniu - 16-07-2014 13:10
Jak można być tak głupim kobieto? Proponuję aby sąsiedzi zamknęli cię w aucie na kilkadziesiąt minut a później niech ci jeszcze wpuszcza tego tw faceta na kolejne kilkadziesiąt,
37. Dodane przez bennyhil, w dniu - 16-07-2014 13:45
Co ty robisz w zamknietym aucie marta kilkadziesiat minut w upale ? Testy wytrzymalosci ? Masz mózg ? Wiesz w jakim szybkim tempie odwadnia sir organizm malego dziecka ? Pitolisz jak potłuczona z postu na post.
38. Dodane przez Ania, w dniu - 16-07-2014 13:48
Ja również, tak jak i Michał, współczuję Twojemu facetowi. Swoją drogą ciekawe czy swoje dziecko też zostawiłabyś w nagrzanym aucie? Ja nie wyobrażam sobie abym mogła swoją córkę zostawić w samochodzie chociażby na 20 minut
39. Dodane przez panodpomp, w dniu - 16-07-2014 13:53
MARTA popatrz kilkadziesiąt osób ci mówi że coś z Tobą jest nietak. Większość zawsze racji nie ma ale zastanów się.
40. Dodane przez marta, w dniu - 16-07-2014 14:51
No ale kto wam każe zostawiać dziecko w aucie nawet na 5 minut? To wasza sprawa, ale też i nie wtrącajcie się w nie swoje sprawy. To jest tak jak z kaskami dla dzieci które jeżdżą na rowerach, czy ochraniaczami na nogi. Jak masz ochotę to możesz założyć dzieciakowi nawet zbroje, bo tak modnie, ale kiedyś dzieci nie miały żadnych tego typu gadżetów i mimo wszystko jeździły dzieci i nic się nikomu nie stało. W teraz to fanaberie rodziców. Ale każdy ma wybór, jedna matka bierze na siłe dzieciaka do sklepu, a ten tam wrzesczy, wyje, rozrabia i tylko spowalnia zakupy, a inna woli go zostawić na te 10-20 minut w aucie i ma do tego prawo, bo to jej wybór i jej dziecko. Ale jeżeli coś na prawdę by się stało to dopiero za to odpowie, a nie na zasadzie że może się stać. Bo równie dobrze może się lada chłodnicza przewrócić na dzieciaka. Jak ktoś ma pecha to ma. I jeszcze jedno, przestańcie się wtrącać w sprawy innych, zajmijcie się swoimi. Tak ciężko to zrozumieć?
41. Dodane przez reed, w dniu - 16-07-2014 15:23
Marta....szkoda, że ciebie rodzice nie zamknęli w aucie latem.
42. Dodane przez andrews, w dniu - 16-07-2014 17:47
Ale Marta mowisz o wszystkim i o niczym. Jak szybko odwadnia sie dziecko w takim aucie wedlug Ciebie ? Narazilas to dziecko na utrate zdtowia i zycia jak to Twoje a jak nie to narazisz z takim rozumowaniem. Powtarzam to balansowanie na pograniczu życia i śmierci. Więc skończ te wywody paniusiu po gimnazjum !
43. Dodane przez marcel, w dniu - 16-07-2014 17:54
Martusiu, a pomyśl, skąd taki przechodzień ma wiedzieć ile czasu siedzi już w aucie spocony, przestraszony dzieciak, może 8h, może 8 minut? Gwarantuję Ci, że rozbiłbym Ci szybę w takiej sytuacji i nie dostałabyś ani grosza rekompensaty. A za wybicie mojej przedniej - dostałabyś wyrok za wybryk chuligański :P Pozdrawiam.
44. Dodane przez tata, w dniu - 16-07-2014 22:21
ej marta poszla tylko chleb i mleko ale stary zadzwonil ze jest przy kasie i ja poniosło i dalej myśli ze w sklepie była 10 min a nie ponad 1h!!!!!!!!!!
45. Dodane przez Waldek, w dniu - 17-07-2014 07:45
Marta a lubisz w kakao?
reklama
46. Dodane przez tata, w dniu - 17-07-2014 09:22
kochajacy rodzic to nawet na minute nie zostawi dziecka w samochodzie a np. w razie samozapalenia sie samochodu to co ten dzieciak zrobi oczywisci NIE DAJ BOZE .Kompletny brak wyobrazni .po prostu brak slow
47. Dodane przez sylwia, w dniu - 17-07-2014 13:23
..czytałam ,że mężczyźni są z Marsa a kobiety z Wenus..ale Marta to jest chyba z Plutona ;-)...śmiech przez łzy jak się czyta twoje wywody kobieto..kompletna nieznajomość prawa i zdecydowany brak zdrowego rozsądku.Na szczęście dziecko to nie jest tylko sprawa rodziców i są instytucje i prawo ,które pozwala je chronić przed tak skrajną głupotą i nieodpowiedzialnością.
48. Dodane przez do marty, w dniu - 17-07-2014 15:46
Lada chłodnicza to chyba tobie spadła na głowę,że takie rzeczy wypisujesz,a wogóle po całej lekturze twoich komentarzy, odnoszę wrażenie,że to ty zostawiłaś to biedne dziecko w aucie.Widać też co dla ciebie jest ważniejsze...kasa za rozbitą szybę a nie zdrowie i życie dziecka! Ciebie powinno się zamknąć w aucie na godzinę w upale,żebyś sama na sobie poczuła na co zostało narażone to biedne dziecko!!!
49. Dodane przez gl, w dniu - 17-07-2014 21:22
Powinnien wybić szybe, i nikt za takie coś nie poniesie kary nawet jak rodzica nie było 10 minut ,ponieważ nie wolno zostawiać dzieci w zamkniętym samochodzi i niby z kąd potencjalny przechodzień ma wiedzieć ile te dziecko tak naprawdę siedzi w tym aucie.
50. Dodane przez Zuzka, w dniu - 19-07-2014 00:46
Oj Marta Marta :) przestań się kompromitować, głupoty gadasz i tyle. Ta "matka" zachowała się tak nieodpowiedzialnie aż brak słów, ja swoje dziecko nigdy nie zostawiłabym w takim upale
51. Dodane przez do TEMPEJ MARTY, w dniu - 19-07-2014 21:53
TEMPA MARTO siedziało ponad godzine, a tak wogóle jakby ktoś w rybniku przechodzil obok samochodu to też nie powinien reagowac? no tak bo przecież pomyslłąby, że dziecko jest tam 10 min a nie 8 godzin! widzę, że to twoja praktyka no cóż rodice pewnie tak z tobą robili i skutki tego mozemy tutaj zobaczyć. Jak kiedys zemdlejesz i nikt ci nie pomoże nie zdziw się w końcu pomyślą, że odpoczywasz lub się opalasz.
52. Dodane przez xxx, w dniu - 23-07-2014 15:50
moze i zle zrobila ze samego zostawila ale 7 latek sam moze dzwi otworzyc lub okno . ciamajde z tego chlopca zrobili.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama