Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Głogów arrow Prezydent: To jest katastrofa!

Łączy czy dzieli nas zdrowie?

Prezydent: To jest katastrofa!

22.11.2017. Radio Elka, Iwona Konecka

(fot. Iwona Krasicka)
Władze miasta i powiatu oburzone postawą radnych opozycji. Wczoraj (21.11) odbyło się spotkanie dotyczące głogowskiego szpitala, ale samorządowcy z klubu KWW Jana Zubowskiego nie przyszli, bo twierdzą, że Jarosław Dudkowiak prowadzi "grę polityczną". Natomiast starosta i prezydent myślą to samo o radnych opozycji.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Jest zaproszenie, to są najpierw odpowiedzi, że może w innym terminie, że jest komisja. Proponujemy, żeby odbyć komisję w starostwie - "nie", przyjedziemy do państwa - "nie", zmienimy godzinę - "nie" i na koniec widzimy informację, że radni w ogóle nie przyjdą - mówi starosta Jarosław Dudkowiak

- To nawet nie jest szkoda, to jest katastrofa! Znowu rozgrywki polityczne biorą górę nad dobrym rozwojem szpitala. Mówię to z premedytacją, bo szpital miał łączyć a nie dzielić. Niestety ten rok do wyborów, który został, powoduje, że co niektórzy chcą potraktować szpital jako rozgrywkę, jako kampanię polityczną - twierdzi prezydent
Rafael Rokaszewicz.

Klub KWW Jana Zubowskiego poinformował w mailu, że nie przyjdzie na spotkanie, bo "nie dadzą się wciągnąć w jałową dyskusję, tak jak to było w przypadku polemiki na temat poprzedniej uchwały".

Wśród obecnych na spotkaniu radnych była m.in. Justyna Żołnierczyk, która głosowała "za" nabyciem przez miasto udziałów szpitala. Niedługo potem została usunięta z klubu KWW Jana Zubowskiego. - Konsekwencje to trudno powiedzieć, czy akurat za szpital, bardziej za niedotrzymanie dyscypliny klubowej, taki był komentarz przewodniczącego naszego klubu. Jak wiadomo, automatycznie odniosło się to do głosowania w sprawie szpitala. Tak jak powiedziałam na tamtej sesji, szpital jest sprawą ponad podziałami. Byłam za podziałem 40/60, kilku radnych z klubu wypowiedziało się, że są 50/50. Swoją decyzję o nabyciu udziałów podtrzymuję - mówi radna.

Przedstawiciele opozycji informowali publicznie m.in. podczas ostatnich sesji w powiecie, że chcą zbycia przez powiat 100 procent udziałów szpitala, a podział fifty-fifty ich nie interesuje.

Publikujemy maila od KWW Jana Zubowskiego, który trafił na naszą redakcyjną skrzynkę (21.11.2017r.):

Szanowni Państwo,

Starosta Powiatu Głogowskiego Jarosław Dudkowiak zaplanował na dziś spotkanie w sprawie szpitala, na które wcześniej zaprosił radnych powiatowych. Naszym zdaniem nie bez powodu Jarosław Dudkowiak wyznaczył termin spotkania w czasie, gdy zarówno w mieście, jak i w powiecie radni pracują nad ostatecznym kształtem przyszłorocznych budżetów. Uważamy, że jest to kolejny przykład gry politycznej prowadzonej przez starostę Dudkowiaka, który robi wszystko co może, by zaistnieć w mediach w związku z nadchodzącymi wyborami w Platformie Obywatelskiej.

Nie skorzystamy z zaproszenie Starosty, gdyż nie damy się wciągnąć w jałową dyskusję, tak jak to było w przypadku polemiki na temat poprzedniej uchwały mówiącej o zbyciu 40 proc. udziałów placówki. Mamy pełną wiedzę na temat oferty sprzedaży udziałów szpitala na rzecz miasta i pozostajemy na stanowisku, że tylko przekazanie Gminie Miejskiej Głogów 100 proc. udziałów zapewni jego rozwój i stanie się szansą na poprawienie jakości usług dla mieszkańców miasta Głogowa oraz całego powiatu.

Przypominamy, że na sesjach Rady Powiatu od kilku lat co kwartał składane są przez Zarząd Szpitala, a wcześniej Dyrektora SP ZOZ informacje na temat bieżącej sytuacji placówki oraz zamierzeniach na przyszłość. Radni mają możliwość dyskusji na ten temat. Na sesji październikowej również wysłuchano takiej informacji, tak więc radni mają bieżącą informację na temat szpitala.

Serdecznie pozdrawiam,
Jan Zubowski

 
Komentarze (51)
1. Dodane przez Tomasz, w dniu - 22-11-2017 13:44
Dudkowiak tylko marzy o tym aby utrzymac stołek, królewicz Rafael chciałby zostać Królem tylko zapomina ze Król juz jest Ryszard Rokaszewicz. Gdzie my żyjemy....
2. Dodane przez Michu, w dniu - 22-11-2017 14:06
Rozgrywki polityczne to uprawia Rokaszewicz i Dudkowiak. Każdy z mieszkańców Głogowa kto raz trafił do szpitala wie, w jaki opłakanym stanie jest opieka a raczej jej brak nad pacjentem. Wszystko to jest załuga panów z SLD i PO którzy tym szpitalem zarządzają od lat!  
 
Jestem za zakupem 100% akcji przez miasto! Tylko to może zmienić sposób podejścia do pacjentów i zmienić zarządzanie szpitalem
3. Dodane przez Dyzio, w dniu - 22-11-2017 14:15
Jak zwykle działacze Komitetu Wyborczego Jana Z zawalają. Można było przyjść porozmawiać, a może była inna propozycja. Skąd pan wie,, panie Janie, że starosta "gra", może to pan gra?
4. Dodane przez Nn, w dniu - 22-11-2017 14:16
To nie są radni z Głogowa? Niech zrezygnują i idą tam gdzie mieszkają!!!!!!!
5. Dodane przez Tomasz, w dniu - 22-11-2017 14:42
Dzięki Bogu to już koniec ery Jana Z.
6. Dodane przez jerzy, w dniu - 22-11-2017 14:43
To jakas paranoja. Zamiast sie porozumiec w bardzo waznej sprawie jaka jest szpital to stawia sie sprawe jak obrazone dziecko. Nie dali mi calosci to ja strzele focha i nie przyjde. Co jest do ciezmiej cho...? A my mieszkańcy to jestesmy od czego? Czy to jest dzialanie dla naszego dobra?
7. Dodane przez Kopernik, w dniu - 22-11-2017 14:55
Rzadko się zgadzam z Zubowskim ale tym razem ma racje. SZPITAL POWINIEN BYĆ MIEJSKI!
8. Dodane przez gość, w dniu - 22-11-2017 14:57
Postawa klubu KWW Jana Zubowskiego jak zwykle :( Nie ważne o co chodzi,ważne,że są przeciw.Drodzy głogowianie!dobrze się zastanówcie przy kolejnych wyborach na kogo zagłosujecie!Jak na razie nic te osoby dla miasta nie zrobiły i tak pewnie pozostanie :( Wstyd!
reklama
9. Dodane przez Robert, w dniu - 22-11-2017 15:10
Grabarze głogowskiego szpitala- Pan Dudkowiak i Rokaszewicz. To co oni wyczyniają nie zmieni kompletnie nic, to tylko fasada by nie robić prawdziwych zmian. Szpital powinien zostać przejęty przez miasto i przez nie zarządzany. Nieudolny powiat chce za wszelką cenę utrzymać nad nim kontrolę za pieniądze mieszkańców miasta. Na szczęście są radni, którzy dostrzegają tą cyniczną grę polityków PO i SLD. Panie Prezydencie Zubowski, szkoda że nie ma Pana teraz za sterami miasta, bo bez pana to tylko marnotrawstwo, nieudacznictwo i brak pojęcia w zarządzaniu miastem, a wszystko w rytm disco-polo.
10. Dodane przez Don, w dniu - 22-11-2017 15:26
Szpital zarządzany przez starostwo to kpina. Powinien być miejski.
11. Dodane przez Filip, w dniu - 22-11-2017 15:29
Aż dziw bierze że to radni Zubowskiego walczą o to aby szpital był miejski. Byłem raz na ostrym dyżurze i nawet nie chcę tego komentować. Każdy wie jak jest. Popieram radnych Zubowskiego
12. Dodane przez SZPITAL MIEJSKI, w dniu - 22-11-2017 15:31
Szkoda że jest tutaj tak mało merytorycznych komentarzy. Fakt niepodważalny szpital jest źle zarządzany i za to powinien odpowiedzieć starosta.  
 
Radni Zubowskiego wielokrotnie głosowali za wsparciem szpitala ile to milionów poszło w błoto?!  
 
Miasto powinno przejąć szpital.
13. Dodane przez układy, w dniu - 22-11-2017 15:33
Jarek, ty mi sprzedaż 50% ja Ci wrzucę jakiegoś Mirka na wiceprezesa i nie będę Ci się wtrącał. Rządzisz dalej. Pasuje?
14. Dodane przez pacjent, w dniu - 22-11-2017 15:37
TYLKO KAWKA I SPOTKANIA! DO ROBOTY SIĘ WZIĄĆ
15. Dodane przez Zbigniew, w dniu - 22-11-2017 15:55
Bardzo jestem mile zaskoczony postawą radnych Zubowskiego. Walczcie o nas o starsze osoby!
16. Dodane przez Dron, w dniu - 22-11-2017 16:19
Tytuł tego newsa powinien brzmieć: ROKASZEWICZ TO PORAŻKA
17. Dodane przez ewq, w dniu - 22-11-2017 17:09
mam wrażenie że i radni od zubowkiego i pezydent i starosta i ci którzy piszą komentarze to jedna wielka katastrofa; czy wy ludzie wiecie co piszecie i po co - to rozgrywki personalne a gdzie w tym wszystkim jest dobro szpitala a co za tym idzie dobro pacjentów szpitala ????
18. Dodane przez Dawid, w dniu - 22-11-2017 17:28
Radni opozycji nie mogą się zdecydować ile chcą tych udziałów ciągle inne liczby. Brawo prezydent za konsekwentne działanie!!!!!
19. Dodane przez Asia, w dniu - 22-11-2017 17:30
Radni Jana ostro piszą komentarze chyba szpital 50 na 50 to rozsądne działanie
20. Dodane przez Karol, w dniu - 22-11-2017 19:05
Szpitalem zarządza Dyrektor a nie Starosta czy też Prezydent. I on czyli Dyrektor odpowiada za wszystko. A udziałowcy Spólki pt Szpital starają się o to aby był dobrze zarządzany i miał finanse na działalnośc. A do tego jeszcze kontrakty z NFZu. O problemie szpital trzeba umieć rozmawiać a radni z klubu Zubowskiego nie umieją i niechcą rozmawiać. Ciągle przeciągają temat. A gdzie jest merytoryczna dyskusja? Dlaczego ma to być 100% udziałów miasta? Za długo trwa ten spór. Niech mieszkańcy zapamiętają kto ciągle przeciąga rozmowy i co z tego wynika.
21. Dodane przez Wujek, w dniu - 22-11-2017 19:21
Tylko ci którzy nie byli w szpitalu i nie korzystali z jego usług w ciągu ostatnich dwóch lat chyba piszą te złośliwe komentarze. Remonty oddzialow, zakupy nowego sprzętu za setki tysięcy złotych, wstawienie rezonansu i odbudowa ortopedii której praktycznie już u nas nie było to wg niektórych tutaj efekt złego zarządzania powiatem i szpitalem(!). Gratuluję myślenia! (ułomnego). Oby tak dalej to nowoplanowany oddział psychiatryczny będzie miał kogo leczyć!
22. Dodane przez Jestem ze wsi, w dniu - 22-11-2017 20:01
Nie ma lepszych czy gorszych mieszkańców. Szpital powinien być powiatowo-miejski!!! Mieszkam na wiosce i chcę żeby był dla wszystkich po równo.
23. Dodane przez glogowianin, w dniu - 22-11-2017 20:41
Klan Zubowskich to trzeba jak najszybciej spakowac z naszego miasta.Smutnego J do Olawy a miernote posla do Sieradza,ktory glosowal przeciwko budowy obwodnicy miasta i mostu.Wstydu nie macie rodzinka Zubowskich.
24. Dodane przez Pacjent, w dniu - 22-11-2017 20:58
Popieram stanowisko radnych - 100% miasta w szpitalu.
25. Dodane przez Glogowianka, w dniu - 22-11-2017 21:36
Osoby, które do tej pory pisały, to merytoryki w ich myśleniu nie ma żadnej. Łatwo się kogoś ocenia. Szpital źle zarządzany?:( nowy tomograf, rezonans, łóżka, zapewniona praca dla ludzi , stopniowo remontowane oddziały) , nie da się wszystkiego zrobić ( jeszcze się taki nie urodził, który każdemu dogodził) . Przestańcie proszę poniżać. Czasami zawodzi czynnik ludzki: komunikacja, empatia, szacunek, kultura - a to wynosi się z domu z wychowania. Pozdrawiam.
26. Dodane przez meno, w dniu - 22-11-2017 22:08
Działania PiSuaru jak zwykle takie same, nic nie potrafią stworzyć to trzeba innym przeszkadzać. Przykład idzie z góry rozwalono Trybunał Konstytucyjny wsadzając tam jakiś byłych agentów i pasteciarzy, teraz atak na samorządy i wolne sądy, za chwilę na wolne media. U nas podobnie co dobrego chce zrobić prezydent i powiat to trzeba uwalić, gdyby prezydent chciał 100 % to PiSuar 50% i tak wkoło Macieju. Na górze sporo w PiSuarze sporo byłych komunistów i w Głogowie to samo, te leśne dziadki to byli sekretarze PZPR takie szmaciaki.
27. Dodane przez Do 25, w dniu - 23-11-2017 06:19
Co z tego że remontuja jak do wymiany są ludzie. (...) Święte krowy
28. Dodane przez Wiktor, w dniu - 23-11-2017 07:40
Łatwo tak wymieniać że w szpitalu nowy tomograf i rezonans i wszystko fajnie, tylko że jak radni Zubowskiego przegłosowali dotację 7 milionów na szpital to jakoś tego nie zauważasz. I co z tego miasto ma. Powiat by tylko płaszczyl się o dotacje.
29. Dodane przez dc, w dniu - 23-11-2017 07:43
Wyobraźcie sobie teraz taką sytuację. Twój sąsiad ma ruinkę, która stoi i nic nie jest warta. Ty stwierdzasz że skoro nie ma z nią planów to ją zagospodarujesz. Wszystko za Twoją zgodą. Ładujesz w nią kasę, remontujesz, wyposażasz i przychodzi sąsiad i mówi że może Ci ją sprzedać. Po cenie rynkowej, bo jest już tak fajnie zrobiona. Tak właśnie jest z naszym szpitalem, tylko zamiast całości starosta chce wcisnąc 50% bo przecież bogaty sąsiad jeszcze może garaź wybudować
30. Dodane przez Obserwator, w dniu - 23-11-2017 07:48
Takie obrzucanie się inwektywami nic nie daje. Radni zostali wybrani po to aby podejmować decyzje. Skoro jedni czy drudzy tego nie robią lub robią przeciw sobie lub też mieszkańcom to niebawem będzie okazja to zmienić.
31. Dodane przez do 23, w dniu - 23-11-2017 08:11
Spakuj sobie prezydenta i starostę i będzie spokoj
32. Dodane przez do 26, w dniu - 23-11-2017 08:12
Przeszkadzac? 
A oni nie przeszkadzali co? 
CO to ma być maja władze i nikt nie może się sprzeciwić, w tylek sobie wsadz takie rzady prezydenta kolesia
33. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 23-11-2017 08:32
Brawo Prezydent za konsekwencję w działaniu, szpital bez pomocy miasta sobie nie poradzi
34. Dodane przez pacjent, w dniu - 23-11-2017 08:38
Skoro tak to 51% dla miasta 49% dla powiatu, ktoś chce się bawić w wielkiego dobrodzieja i spec-fachowca za nasze miejskie pieniądze.
35. Dodane przez Karol, w dniu - 23-11-2017 08:56
Koniec tych przepychanek. Ustalić coś wreszcie a nie licytować się kto da więcej. Już słyszę że będzie 120% dla miasta :-)
reklama
36. Dodane przez nabozny, w dniu - 23-11-2017 09:25
Paryska burdelmama zorienowawszy sie,ze interes niedomaga,nie przestawiala lozek.Wymienila panienki.Od zarania dziejow juz tak jest.Dzieki tej zasadzie zeszlismy z drzew i.....uzytkujemy internet.
37. Dodane przez Doktor, w dniu - 23-11-2017 09:28
To jest dobry pomysł ! Zamiast 100% miasto niech przejmie w 51% i powiat niech proporcjonalnie dołada się do interesu
38. Dodane przez wyję z rozpaczy!!!, w dniu - 23-11-2017 11:13
ile jeszcze lat komuchy będą nietykalni w Głogowie(...)a na razie mają się dobrze a Polacy nic się nie nauczyli i dalej wybierają tą czerwoną zarazę >>>WSTYD Głogowianie ,wielki wstyd !!!
39. Dodane przez L, w dniu - 23-11-2017 11:44
A dlaczego ja mam wierzyć w to co jest powyżej napisane? Mieszkam w tym mieście i chcę godnie w nim żyć. To jest dla mnie najważniejsze i to by w końcu ktoś w nim sprzątał . Dosłownie, bo jest pełno psich odchodów nawet na chodnikach. I rozgrywki polityczne mnie nie interesują.
40. Dodane przez glogowianin, w dniu - 23-11-2017 13:03
Do kom31.A co nie prawda ze glosowal w sejmie przeciwko budowie mostu i obwodnicy Glogowa.Z jego partii sie smieja jak bylo mozna glosowac przeciwko swoim wyborca i miastu i okregou LGOM.A drugijego koles mistrz Radziu co nie zabral kasy z KGHM na sport w Glogowie,tez moze nie prawda.Mieszkancy miasta i powiatu w nastepnych wyborach powinni radnym miejskim i powiatu nie glosowac na te ugrupowanie.
41. Dodane przez xxx, w dniu - 23-11-2017 13:07
Do kom38.Mowisz w PISIE.Tak zgadzam sie z toba tam jest ich pelno nie bede ci pisal nazwiskami.
42. Dodane przez Wolfgang, w dniu - 23-11-2017 14:23
xxx - nie swtydz sie.Pisz nazwiska.Jestesmy w wolnym demokratycznym panstwie.
43. Dodane przez access13, w dniu - 23-11-2017 14:27
Polityka to umiejętność osiągania celów.W wydaniu klubu p.J.Z.zachowanie w stylu "nie przyjdziemy na spotkanie,bo wiemy że oferta przeciwnika nas nie zadowala" to umiejętność czy raczej nieumiejętność osiągania celu???Myślę że ocenę tego mieszkańcy Głogowa przedstawią w przyszłorocznych wyborach!!!I obawiam się,że klub dzisiejszej opozycji będzie mniej liczny!
44. Dodane przez Szymon, w dniu - 23-11-2017 18:53
Mam pytanie do kom. 2, 7, 10, 11, 12, 24 ... czy wiedzą z jakich pieniędzy będzie finansowany szpital jeśli zostanie przejęty przez miasto w 100 % ??? Podpowiem, z budżetu miasta. Budżet miasta to przede wszystkim podatki od mieszkańców. Czy chcecie ich podniesienia czy może uważacie, że inne zadania miasta nie trzeba realizować ??? Czy zostały mieszkańcom przedstawione koszty przejęcia szpitala i z jakich środków finansowych będą realizowane ??? Zastanowiliście się ???!!!
45. Dodane przez Norweg, w dniu - 24-11-2017 05:22
Pamiętajmy, że za fatalny stan szpitala odpowiada starosta Dudkowiak, a wcześniej starosta Rokaszewicz
46. Dodane przez re 44, w dniu - 24-11-2017 08:22
Ja nie z wymienionych przez Ciebie komentarzy, ale jak będzie 50% na 50% to finansowanie z miasta-pieniądze z podatków, a z powiatu to z czego? Starosta z własnej kieszeni wykłada? I tylko naiwni sądzą, że będzie szpital w takiej wersji finansowany po połowie przez miasto i powiat. Ten drugi stwierdzi, że stać go tylko na tyle i swoją część już zapłacił, a że potrzeby szpitala o wiele większe, to niech da to złe miasto, a jak nie da, to zły prezydent czy radni, bo bogate miasto nie dało, by powiat mógł tak zarządzać szpitalem by było dobrze.
47. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 24-11-2017 08:42
czy miejski czy powiatowy - nie ma znaczenia bo najważniejsze aby sprawnie i zdrowo działał. Niestety ale zagrywki polityczne z wszystkich stron odbijają się negatywnie na działaniach szpitala, któremu do pozytywnej oceny sprawnego zarządzania sporo brakuje. Mamy personel medyczny, fakt faktem na niektórych oddziałach go brakuje. Jednakże, mając na względzie świadomość, że zarówno radni jak i włodarze to dorośli ludzie wypadałoby aby wszyscy usiedli razem, nie raz a parę razy i otwarcie powiedzieli co i jak. Bo radni nie działają dla siebie ale dla mieszkańców. A mieszkańcy ostatnimi czasy mają dość tych zagrywek politycznych, przepychanek, sporów, wytykania, czy przyganiania jeden drugiemu.
48. Dodane przez Brawo kom 45, w dniu - 24-11-2017 11:01
Trafione w punkt komentarz nr 45.(...)
49. Dodane przez Szymon, w dniu - 24-11-2017 16:19
Do re 46 moim zdaniem ktoś kto tworzył nowe podziały Polski (województwa, powiaty, gminy) ustalił kto za co odpowiada, czym zarządza ect. Nie wiem czy znasz coś takiego jak subwencje. Jeśli wiesz o co chodzi to wiesz, że powiat dostaje z budżetu państwa określone środki finansowe na utrzymanie określonych podmiotów. Takich (czy tych) środków nie dostanie miasto.  
Ciągle słyszę, że budżet miasta nie stać na sfinansowanie tego czy innego zadania własnego ale wg radnych miasto będzie stać na utrzymanie szpitala z tego samego budżetu - a to ciekawe !!! Mam utopijną myśl - radni ponoszą konsekwencje za podejmowane decyzje nawet po zakończeniu kadencji !!! 
A tak w ogóle to niech powiat zajmie się zarządzaniem tym do czego został powołany a miasto tym czym z mocy przepisów ustawowych winno się zajmować !!!
50. Dodane przez re 49, w dniu - 24-11-2017 23:05
czego Ty oczekujesz od wuefisty z łapanki, soba nie potrawi zarzadzac a co dopiero powiatem, kto go tam wstawił
51. Dodane przez maciek, w dniu - 27-11-2017 16:44
tak się ładnie spierali wilkami sobie byli że niepodległość  
stracili potem płacz
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama