Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
gmina-polkowice.gif
Start arrow Polkowice arrow Chcą odwołania zastępcy burmistrza

Zarzucają chaos inwestycyjny i lekceważenie mieszkańców

Chcą odwołania zastępcy burmistrza

02.08.2018. Radio Elka, Kasia Rososzko

(fot. Kasia Wojtowicz)
Stowarzyszenie Lepsze Polkowice podczas konferencji prasowej przedstawiło wniosek o odwołanie zastępcy burmistrza Polkowic ds. gospodarczych, Arkadiusza Blocha. Wśród powodów wymieniają nasilający się w ostatnim czasie chaos inwestycyjny, dewastację zieleni, a także lekceważenie zdania mieszkańców. Chodzi m.in. o wycinkę drzew w parku na osiedlu Sienkiewicza.

Zdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�u
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Jak twierdzą przedstawiciele stowarzyszenia, nie są przeciwni zmianom i inwestycji w mieście, ale sposobie ich przeprowadzania. Według nich władze Polkowic dostosowały terminy inwestycji pod kalendarz wyborczy.

- Wnioskujemy o odwołanie zastępcy burmistrza z kilku powodów. Po pierwsze chaos inwestycyjny, który wynika ze skumulowania w mieście inwestycji w okresie wyborczym. Mamy do czynienia z ogromnymi kosztami społecznymi. Są ogromne utrudnienia w funkcjonowaniu mieszkańców na terenie
gminy, w poruszaniu się pieszo oraz samochodem. Nasze wątpliwości dość mocno budzi fakt niewystarczającego w naszym uznaniu zabezpieczenia prowadzonych na terenie miasta inwestycji
- mówi Łukasz Puźniecki ze Stowarzyszenia Lepsze Polkowice.

Oficjalne pismo w tej sprawie do polkowickiego ratusza wpłynąć ma jeszcze dziś (02.08). Stowarzyszenie wnioskuje w nim m.in. o przeprowadzenie rozmów z wykonawcami w celu zabezpieczenia placów inwestycji, a także o przedstawienie szczegółowego harmonogramu inwestycji prowadzonych obecnie na terenie gminy wraz z informacją o ich opóźnieniach i przyczynach.

Stowarzyszenie przeprowadziło także ankiety wśród mieszkańców. Wzięło w nich udział ponad 300 osób. Znaczna część, bo aż 80% z ankietowanych uznało, że nie powinno się prowadzić inwestycji kosztem likwidacji terenów zielonych.

- Radni nie wykazali żadnej inicjatywy w związku z obroną interesów społecznych swoich mieszkańców. To już kolejny park, który został tak doszczętnie przerzedzony. Zabetonowany został m.in. park przy ul. 3-go maja. Jesteśmy młodym pokoleniem, ale chodziliśmy tutaj z dziadkami, rodzicami i boli nas serce przez właśnie taką dewastację tej zieleni - mówi Krzysztof Nester, przewodniczący rady powiatu polkowickiego.

Innego zdania jest wykonawca przebudowy parku na osiedlu Sienkiewicza, architekt zieleni, Paweł Ochędzan. Jak twierdzi, wycinka została ograniczona do minimum. Usunięto tylko stare i schorowane drzewa. Wykonane mają zostać jednak nasadzenia rekompensacyjne, w wyniku których zostanie posadzonych około 40 nowych drzew i ponad 63 tysiące sztuk innych roślin.

- Nie zgadzam się ze stwierdzeniami o dewastacji zieleni. Była prowadzona wycinka, ale taka, która zawsze jest wykonywana przy tego typu inwestycjach. Usuwane są tylko drzewa chore, lub takie, które obumierają. Na początku dokonano inwentaryzacji całej szaty roślinnej parku, gdzie był ogromny nacisk ze strony inwestora, potwierdzony spotkaniami z mieszkańcami, aby jak najmniej tych drzew usunąć. Na wniosek mieszkańców pozostawiono drzewa, które powinny być usunięte ze względu na chorobę - mówi architekt, Paweł Ochędzan.

Decyzja o odwołaniu swojego zastępcy należy do kompetencji burmistrza. Do sprawy wrócimy.

 
Komentarze (86)
1. Dodane przez olek, w dniu - 02-08-2018 15:51
Brawo. W końcu konkrety
2. Dodane przez wierny internauta, w dniu - 02-08-2018 16:05
Brawo Miedziowe pl, że piszecie o tym. Brawo Lepsze Polkowice. To jest konkretne zapytanie i działanie! Brawo jeszcze raz !
3. Dodane przez Agnieszka, w dniu - 02-08-2018 16:06
Brawo Panowie. Powiedzmy STOP kolejnej niepotrzebnej wycince drzew i betonowaniu naszego miasta.
4. Dodane przez Tom, w dniu - 02-08-2018 16:29
Brawa dla nowej Pani Soltys z Zelaznego Mostu . 
Wczesniej Polkowice Dolne i Nowa Rada Osiedla teraz Zelazny Most za chwile miasto z jednym kandydatem opozycji, Brawo! Wielkie Brawo!
5. Dodane przez eska, w dniu - 02-08-2018 16:32
W końcu!!! Brawo!! Bloch do dymisji!! Puźniecki na burmistrza!!!
6. Dodane przez Polkowiczanin, w dniu - 02-08-2018 16:42
Po pierwsze starych drzew się nie przesadza. Starsi mieszkańcy Polkowic mają swoje przyzwyczajenia i to im się należy miejsca ich tradycyjnych spotkań. Jakie konsultacje proszę mi znaleźć chociażby jedną osobę z osiedla zadowoloną i tą która potwierdzi słowa tego pana wykonawcy zapłacili to wykonuje jakie konsultacje. Odnośnie Pana wice Arkadiusza pewnie chciał przycupnąć na ławce i nikt mu nie ustąpił więc postanowił zrównać z ziemią. Bo wszyscy pamiętamy jak z pierwszego rzędu zostały usunięte osoby bo wielce szanowny przybył a z tyłu siedział nie będzie. Mieszkańcy Polkowic jak widzicie Pana wiceburmistrza ustępujcie mu miejsca a może uchronicie Polkowice przed całkowitą bentonityzacją  
miasta
7. Dodane przez emeryt, w dniu - 02-08-2018 16:55
Proszę dokładnie zobaczyć jak jest rozryte to miejsce. Za jakiś czas obecne drzewa zaczną obumierać. Zaczną umierać bo zniszczono im korzenie. Wystarczy "zwiedzić" plac budowy.
8. Dodane przez Nico, w dniu - 02-08-2018 16:56
Brawo tylko szkoda ze tak późno kto tego faceta zrobił odpowiedzialnym za inwestycje w mieście on co najwyżej może inwestować we własnym mieszkaniu i malować pokój stołowy a nie zajmować się inwestycjami Ale dzięki wymysłom tego pana mam nadzieję ze PDMP przegra te wybory
9. Dodane przez Anonim, w dniu - 02-08-2018 16:58
PDMP wasz czas dobiega końca
10. Dodane przez Roman, w dniu - 02-08-2018 17:07
Trzeba mieć odwagę w tym mieście mówić co się myśli, co inni chca powiedziec, ale się boja. Zaimponowaliście mi.
11. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 02-08-2018 17:19
Bardzo madry apel! kto pozwala na taki balagan w tak krotkim czasie. Kto pozwala paralizowac miasto nie patrzac na mieszkancow! Czy pamietacie sprawe zakorkowania miasta w jednym momencie. Tak nie mozna! Miasto to nie piaskownica a ludzie to nie zabawki. Czlowiek honoru sam by sie podal do dymisji ale to nie w Polkowicach gdzie wladza jest przyklejona do stanowisk bo na NICZYM INNYM SIE PO PROSTU NIE ZNA. BURZYC ZEBY ZA CHWILE STAWIAC NOWE I POTEM ZMIENIAC BO SIE MA PIENIADZE. A CO BEDZIE JAK PIENIEDZY ZABRAKNIE ?
12. Dodane przez Nkim, w dniu - 02-08-2018 17:23
Brawo zgadzam się z tym tylko wszędzie się wszystko wymienia i robi A pewną Pani i jej całą świta zapomniała o osiedlu Gwarków. 
Wszędzie dzieci mają nowe płace a Gwałtów zrownali z ziemią zasadzili nie wiadomo co że świata nie widać i cisza. Ciekawe kiedy my doczekamy się nowych placów A nie mamy TABLICĘ EDUKACYJNE !!!!!
13. Dodane przez Mario75, w dniu - 02-08-2018 17:27
Mam nadzieje że skończy się po wyborach MIASTO PRYWATNE!!!!!!!!!!
reklama
14. Dodane przez P., w dniu - 02-08-2018 17:32
Stop Betonowaniu miasta
15. Dodane przez antek, w dniu - 02-08-2018 17:33
jest ZA. w końcu jest na kogo głosować
16. Dodane przez Zosia, w dniu - 02-08-2018 17:54
Jakie stare drzewa o czym chłopie mówisz!!!! Wycieli piekne zdrewe drzewa które miały po 10 i wiecej metrów.Tak szybko wycinali i wywozili że się kurzyło a mieszkańcy który nagrywali to byli popychani i wyzywani.(...)
17. Dodane przez Franciszek, w dniu - 02-08-2018 18:12
Łukasz Puźniecki mam nadzieję że będziesz naszym burmistrzem.Wszyscy moi znajomi w tym i ja będziemy głosować na na twoją osobę.Celnie punktujesz obecną władze.A co z lampami w tym parku?Aby dojść na osiedle mieszkańcy muszą oświetlać chodnik komórka-latarka,gorzej że starszymi ludźmi,aż strach chodzić żeby sobie zęby nie wybić.Zapraszam naszego burmistrza z wiceburmistrzem teraz do tego parku w dzień i wieczorem.Tylko nie zapomnijcie latarek !!!!! i parawanu i zimnych napoi bo tam nie ma gdzie uciec przed słońcem.!!!!!! I nogi trochę będą boleć,bo trzeba całe osiedle przejść he he.Bo nie można było w tamtym roku jedną część parku zrobić,a drugą w tym roku ,trzeba mysleć,myśleć i słuchać mieszkańców.
18. Dodane przez a wybory do Rad Osiedli?, w dniu - 02-08-2018 18:16
A Lepsze P-ce przespało wybory do Rad Osiedli 2014 i 2018? 
Tu macie pole do popisu !! 
Dlaczego milczycie?
19. Dodane przez ja, w dniu - 02-08-2018 18:25
To, co się wyrabia w tym miescie zakrawa na dobry reportaż, remont parków samym latem, po co nasadzac kolejna roslinnośc skoro jest dobra? (...) Kto niby Mieszkańcy wskazywali chore drzewa??? jakas kpina.... szkoda słów, starsze osoby nie maja nawet gdzie przysiasc na ławce szczególnie teraz w porze upałów... ale co tam szlachta stroni od takich miejsc jak park a dzieci moga się prażyc w pełnym słońcu; najważniejsze ze klima w urzedach i odliczanie czasu, kiedy można do domu. Aż dziw bierze jaka jest punktualnośc w wychodzeniu z pracy. Na miesiac do prywatnej firmy, aby poznać smak prawdziwej pracy a nie odbębniania swojego.  
kolejne pytanie co się dzieje ze zdemontowanymi a wcale nie zużytymi lawkami, huśtwawkami? moze jednak nadają się do dalszego użytku????
20. Dodane przez Tomek, w dniu - 02-08-2018 18:35
Doczekałem czasów, w których w Polkowicach opozja w końcu ma jaja! Mądre argumenty i mówienie o tym co boli mieszkańców! Tylko tej pani (...)nie bierzcie do siebie, bo to miasto nie potrzebuje awantur, tylko pracy i kompetentnych ludzi na stanowiskach!!
21. Dodane przez eko pluca Polkowic, w dniu - 02-08-2018 18:46
Jako mieszkanka Polkowic nie zgadzam sie na taka dewastacje zieleni. Tyle pylu, problem smogu, opalania weglem a tu ZAMIAST ZIELENI ROBI SIE PLAC Z BLACHY I BETONU! NA CO TO KOMU! MALE DZIECI NIE MOGA SIE NA TYM BAWIC DUZE ZAS PRZESIADUJA DO 2 W NOCY DUDNIAC I WALAC W TE RURY. CZY WYSCIE POWARIOWALI W TYM MIESCIE .WSZYSTKO ZRUJNOWANE, ZDEMOLOWANE, ROZKOPANE . DOSLOWNIE BRAK JUZ SLOW ! CZY KTOS JESZCZE NAD TYM PANUJE !
22. Dodane przez mieszkaniec Polkowic, w dniu - 02-08-2018 18:50
Bardzo merytoryczna wypowiedź Puźnieckiego. Nieźle ! Konkret! Będzie na kogo głosować.
23. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 02-08-2018 18:51
Panie Arek - kończ Waść wstydu oszczędź!!!! Znajdzie Pan sobie inne zajęcie. Bo prowadzenie inwestycji - to nie Pana dziedzina....
24. Dodane przez WIZJONERX, w dniu - 02-08-2018 19:00
DOBRZE ZE SIE OPOZYCJA DOGADALA W KONCU I MAJA TYLKO JEDNEGO KANDYDATA. WITAMY W SWIECIE II TURY ! BEDZIE SIE DZIALO !
25. Dodane przez Ja, w dniu - 02-08-2018 19:52
Eee no bez jaj, Arkadiusz B. wyjechał na wakacje, a tu taki nóż w placy, nie ładnie. Dalibyście odpoczywać w spokoju :)
26. Dodane przez Piotr BUDZEŃ, w dniu - 02-08-2018 20:00
Puźniecki do swojego pana Tuska. Znamy was. I dziękujemy.
27. Dodane przez John, w dniu - 02-08-2018 20:16
Mieszkałem w Polkowiach przez ponad 20 lat, aktualnie codziennie dojeżdżam do Polkowic do pracy i to co się dzieje przez godziną 6 rano i 14 to jakieś nieporozumienie, miasto praktycznie całe zakorkowane. Mam nadzieję, że mieszkańcy wybiorą mądrze w tegorocznych wyborach, bo jest dobry kontrkandydat dla p. Wabika
28. Dodane przez Egon, w dniu - 02-08-2018 20:35
Lepsze Polkowwice, czy PO. Bo już mi się miesza wszystko... Chyba nie chcę ani jednego, ani drugiego. Jest ktoś trzeci?
29. Dodane przez eska, w dniu - 02-08-2018 21:10
Arek w Złotych Piaskach w Bułgari?? Mieszkańcom też urządził złote piaski. Jeszcze niech parawany Wiesław wbija :-))))
30. Dodane przez fanatyk DDMP, w dniu - 02-08-2018 21:30
W końcu jest organizacja, są osoby na które warto będzie zagłosować. Super - Lepsze Polkowice
31. Dodane przez z.g, w dniu - 02-08-2018 21:34
A cóż to za "konkrety" ? 
 
"Oflagowanie się" to trochę za mało , żeby zyskać głosy wyborców
32. Dodane przez do kom 26, w dniu - 02-08-2018 21:34
Co bo Ruch Palikota nie wypalil to szukamy teraz dziury w calym. Zenada !
33. Dodane przez do..4/Tom, w dniu - 02-08-2018 21:38
Wybory Rad Osiedli i sołeckich to temat nr.1 w Gminie. 
Tu jest sporo nieprawidłowości. 
Ale o tym wkrótce. 
Otworzymy oczy mieszkańcom, jak ograno nas wielokrotnie 
w tych wyborach.Zafundowano nam wybory jak w afrykańskim kraju.Nasza Gmina to niczym KUWEJT !!! 
Na 2447 gmin jesteśmy na 4 miejscu pod względem budżetu liczonego na jednego mieszkańca. 
Jak do tego dodamy ogromny kredyt pobrany tylko po to by wygrać wybory to zaczniemy zastanawiać się dlaczego nas tak upodlono z wyborami do Rad Osiedli !!! 
Te wybory należy powtórzyć. 
Nasuwa się pytanie: 
po co w 2014r na szybkiego wprowadzano nowe Statuty wielu osiedli mając dobry STATUT Os.Polanka?? 
Odczekano 6 miesięcy z tym Statutem ,by go zmienić na bardzo niekorzystny dopiero gdy zrobiono wybory na innych osiedlach bez urn wyborczych,czego zabrania Ustawa z 8 marca 1990r. 
Art.36 i 37 
Nasuwa się pytanie o termin i sposób wyborów Rad Sołeckich w 2015 roku. 
Ale o tym innym razem. 
Jednym słowem kłania się film,,Układ zamknięty,, 
Zapytam: jak to się stało że 95% mieszkańców Gminy nie słyszało o wyborach do Rad Osiedlowych. 
Dlaczego do dziś nie ma wyników tych wyborów na stronach internetowych Gminy ani w mediach??? 
Oto jak inni to robią: 
http://rm.um.bielsko.pl/strona-3734-wyniki_wy(...)ad_osiedli.html
34. Dodane przez SLD i koalicja z 2007 r, w dniu - 02-08-2018 21:46
Przypominam tym co zapomnieli./SLD 
Wybory do Sejmu RP. 2007r 
Pozycja nr.7 - obecny Prezydent Głogowa 
pozycja.20 Lukasz P. z Polkowic 
http://pkw.gov.pl/pliki/1456221192_kandydaci_SJM.pdf
35. Dodane przez gruuuu, w dniu - 02-08-2018 22:12
Ad 26. Lepiej zapytaj się jak głębokie i osobiste ma powiązania pdmp z Unią Wolności i Platformą Obywatelską, więc jak chcesz kogoś wskazać bliżej Tuska to obecna ekipa rządzących.
36. Dodane przez Masakra, w dniu - 02-08-2018 22:34
Niekompetentnych jest zdecydowanie więcej. Górnik Polkowice stał się przytułkiem dla kolesi. Panowie Wechta, Staron i Trybka niszczą ten klub. Jak z takim budżetem można nie awansować? W ogóle po co komu ten klub? Na mecze chodzi niewielu kibiców. Moj syn już trenuje w Zagłębiu. Wole go wozić do Lubina niż dać go do skupiska urzedasow. Oby przegrali wybory.
37. Dodane przez Styczeń, w dniu - 02-08-2018 23:42
Patrząc na to wszystko co faktycznie obecnie dzieje się u nas. Brak słów a może by i poszedł slowotok ale trochę cenzurowanym. Ryja wymieniają. Rozumiem jest potrzeba ale czy nie można było sukcesywnie i nie wszystko naraz. Co do parku to faktycznie przesada tyle pięknej zieleni i drzew. Nowe nie wyrosna duże więc o cieniu zapomnijcie. Chyba że parasol ale obowiązkowo z logo. Jak parawan to co nie można parasola. Nurtuje mnie jeszcze jeden temat. Nowe place zabaw, drogi, oswietlenie. A ja się pytań gdzie przy tylu inwestycjach wspomniane kiedyś i już chyba, zapomniane miasto monitorowane. Miało być a nie ma. Za to są inne na nowo wymieniane niepotrzebne rzeczy.
38. Dodane przez Do pana Piotra, w dniu - 03-08-2018 05:42
Fakt, że Łukasz Puzniecki należał to PO nie jest niczym zaskakującym. Proszę nie robić z tego sensacji. Wszędzie komentuje pan osobę Pana Łukasza w ten sam sposób. Czyżby brakowało Panu merytorycznych argumentów??? Pan Łukasz skończył politologię, więc nic dziwnego, że należał i działał w partiach ,zdobywając doświadczenie i ogładę polityczna, którą pan niestety nie moze się pochwalic. W ten sposób zna wielu polityków na szczeblu samorządowym i krajowym, dzięki czemu kontakty z nimi można wykorzystać do rozbudowy i promocji gminy Polkowice. Krytykuje pan Łukasza Puźnieckiego, który wraz z ekipą Lepszych Polkowic działa na rzecz miasta i mieszkańców oferując konkrety. Z pana działalności wynika , że nie ma pan nic do zaoferowania mieszkańcom oprócz prymitywnego języka i bulwarowej gazetki.
reklama
39. Dodane przez lol, w dniu - 03-08-2018 06:21
Wysyłanie komuś doświadczenie politycznego to żenada.  
Glosujcie lepiej na miernoty Kukiza lub Beatki. Potrzebujemy zmian a nie roz......a wszystkiego przez niekompetentnych ludzi
40. Dodane przez JanekW, w dniu - 03-08-2018 06:24
Lepsze polkowice to PO tylko inna nazwa ludzie ci sami poglądy te same rokowania te same
41. Dodane przez Polkowiczanin, w dniu - 03-08-2018 06:46
Przy szerokiej koalicji Lepsze Polkowice+PIS+Alternatywa dla Polkowic jest szansa na odsunięcie PDMP od władzy. Pamiętajcie o tym i nie zepsujecie tego. Wygracie ale tylko będąc razem i współpracując ze sobą. Delete PDMP,delete Emil, Delete Wiesław, Delete Arek, Delete Marek
42. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 03-08-2018 06:57
A Bloch to ten były viceZGZM co to folię od kartonu po mleku odrywać uswiadamiał to moze teraz to robić w Trzebczu
43. Dodane przez Bruno Wątpliwy, w dniu - 03-08-2018 07:17
A co na to polkowicki PIS ? Istnieje coś takiego ?
44. Dodane przez Woj, w dniu - 03-08-2018 07:47
No i odpowiedź władz na konferencje Lepszych Polkowic. 
Na szybko otwarte rondo kolo ZGZM, 
Teren nie przygotowany, brak oświetlenia,  
Dziękujemy, że udowodniliście nam, że Lepsze Polkowice miały rację !! 
(foto FB - Jan P.)
45. Dodane przez Myślący, w dniu - 03-08-2018 07:54
Hehe no co tam pdmp? Myśleliście, że chłoptasie same po Polkowicach chodzą? No to macie Panów, którzy wiedzą co to polityka. Ktoś tu pisze, że PO, SLD i nie wiadomo co jeszcze. I bardzo dobrze! To są ludzie, którzy działają od kilkunastu lat w polityce. A co chcielibyście, żeby jakiś Marian wstał z kanapy i powiedział: "Startuje na burmistrza, nikogo nie znam, nigdzie nie byłem, nigdzie nie należę, nic nie potrafię - jestem kandydatem idealnym". Cieszę się, że tej jesieni pdmp zaliczy porażkę - pierwszą od ćwierćwiecza. Przychodzi nowe pokolenie. I będziemy tego świadkami.
46. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 03-08-2018 08:34
A to całe "lepsze Polkowice" ma jakiś program dla mieszkańców Polkowic. Bo ja nie słyszałem. Chyba że jedynym sposobem na odsunięcie PDMP będzie składanie wniosków o dymisję. To już znam od totalnej opozycji. Zero pomysłu tylko wnioski o odwołanie.
47. Dodane przez anton, w dniu - 03-08-2018 08:37
Jaki mamy dzisiaj wybór 
 
Pdmp bez komentarza 
PiS koalicja pdmp w powiecie i marzy o tym w gminie 
Lepsze Polkowice młodzi ale doświadczeni 
Beata Ch. Która chce robić rewolucje bo się obraziła na władze. Zero pomysłu na miasto oprócz rozwałki 
 
Widać wybór jest prosty  
 
Lepsze Polkowice :)
48. Dodane przez Katarzyna, w dniu - 03-08-2018 09:08
Widziałam wczoraj zdjęcia otwartego ronda na portalu społecznosciowym. Na dodatek udostepniali to członkowie pdmp. Z panią manager z PCUZ. Ale żenada. Wstydu nie mają. To powinien ktoś za to poniesc odpowiedzialnosc. Pan Jan zrobił zdjęcia i udostepnil jak wygląda gotowe rono zdaniem władz. No to jest porazka. To nie tylko pana Blocha zdymisjonować, to należy cały nadzór zwolnić. Burmistrza to już nawet nie ruszam. Jakoś wytrzymam do jesieni. Niech sie schowa i nie pokazuje ludziom, by cisnienia nie podnosił w te upały. Z dzieckiem do parku pójdę w cieniu wypocznę... Nie mogę, ta władza to dno. Przynajmniej dbali by o takie sprawy przed wyborami, a oni jak zwykle zlewka na mieszkańców. Taka mentalność.
49. Dodane przez żyto, w dniu - 03-08-2018 09:27
Pis w Polkowicach nie istnieje. Pdmp ściska się z posłami pisu, robi zdjęcia z prezydentem Dudą. Używa cytatów Jana Pawła II na bilbordach. A emerytowani działacze pisu chodzą jak dzieci we mgle. Walczą od lat z pdmp, ale góra woli pdmp. Nietety, ale nie powalczą w tych wyborach- nie ma kto, nie ma kim. Oprócz Pana Marciniaka nie ma odpowiednich ludzi, by mogli sprawować władzę.
50. Dodane przez Mieszkanka, w dniu - 03-08-2018 10:32
Musimy odsunąć PDMP od władzy!!!!!! Ja trochę poznałam to towarzystwo wzajemnej adoracji, nie odkryję Ameryki pisząc, że tak rządzą układy i kolesiostwo. Mają znajomości w szkolnictwie, sądach, policji. To szajka oszustów, którym zależy wyłącznie na swoich prywatnych interesach. Muszą odejść!!!! Czas przewietrzyć ten smród!
51. Dodane przez Bruno Wątpliwy, w dniu - 03-08-2018 10:57
Marciniak odpowiednią osobą ? Ciekawe. Ten radny nie miał nawet odwagi głosować przeciwko podnoszeniu ceny wody dla mieszkańców Polkowic... ( pamiętny manewr PDMP po wyborach od razu podwyższyli sobie diety w radzie i a mieszkańcom ceny wody...)
52. Dodane przez Dr, w dniu - 03-08-2018 10:58
Proszę się w ten sposób nie zachowywać i nie podważać kompetencji Pana Wiceburmistrza Arkadiusza. Najwyraźniej jeszcze za mało się dokształcił za publiczne pieniądze. Jeszcze jest tylko kursów i szkoleń przed nim więc na pewno się nauczy. Mówiąc w ten sposób narażacie Pana Arka również na brak kolejnej nagrody za osiągnięcia. A przecież rozkopanie całego miasta i jego paraliż jest wybitnym sukcesem i zasługuje na nagrodę. Arku nie przejmuj się i rób swoje. PDMP na pewno Ci w jakiś sposób podziękuje. My już jesteśmy Ci wdzięczni.
53. Dodane przez Zofia, w dniu - 03-08-2018 11:00
PdMP - sztandar wyprowadzić. Na młodych nie ma rady. Urząd przewietrzyć, bo rozwiązania tam macie zaściankowe. Miejmy nadzieję, że oni mają trochę większe pojęcie o cyfryzacji. Nie Panie Bloch? Twórco światłowodu polkowickiego! Budowniczy nasz !
54. Dodane przez Zatroskany wyborca, w dniu - 03-08-2018 11:04
Panie Wojtku Marciniak , proszę się kiedyś uśmiechnąć na jakimś swoim plakacie czy billbordzie. Jak pan chce coś wygrać , z taką wiecznie kwaśną miną .
55. Dodane przez obserwator wielkiej ściemy, w dniu - 03-08-2018 11:23
Kim są Ci Panowie ze zdjęcia ? Czyby opozycja czy też grono pozorantów ? Zdaje się, że przy poprzednich wyborach jeden z nich pełnił tę samą rolę a później zmienił etat. Ta cała walka polityczna to jedna wielka ściema.
56. Dodane przez Iks, w dniu - 03-08-2018 11:30
Nie wiem jak on to robi, ale Puźniecki mimo, że od lat na stanowiskach kierowniczych, a teraz jest dyrektorem dużej spólki i z facetem można normalnie usiąść, pogadac. Mamona mu w głowie nie namieszała! Chciałbym, żeby był u nas burmistrzem. Przestałbym się wstydzić za historie obyczajowe naszych "elit" miejskich!
57. Dodane przez preses, w dniu - 03-08-2018 11:44
A panu Marciniakowi to chyba prezes zabronił startu.  
Ciepła posadka w KGHM wyklucza go z kandydowania.  
No chyba że nikt już nie słucha prezesa i okaże się jak z 500+. Że na każde dziecko tzn na drugie i kolejne. Taki pis
58. Dodane przez zen, w dniu - 03-08-2018 13:06
cały ten BETON rządzący od ponad 20 lat za bramę ..Czy ten Beton sądzi że ludzie nie wiedzą że to WYBORY jesienne są powodem tego PARALIŻU w mieście ??? a kiedy remont drogi od obwodnicy do szybu Rudna Główna ???
59. Dodane przez do..57, w dniu - 03-08-2018 13:07
Może sprawdzisz jakie posadki mają ludzie z PDMP oraz ile kasy zarobili przez 27 lat?? 
Najlepiej, aby człowiek wykształcony jakim jest pan Marciniak waszym zdaniem pracował w zieleni miejskiej? 
Moim zdaniem jeśli pan Marciniak wystartuje w wyborach na Burmistrza to wygra te wybory w I turze ! 
Pan Wiesław W. za wybory do Rad Osiedli nie powinien startować w wyborach.
60. Dodane przez Arek Budowniczy, w dniu - 03-08-2018 13:15
Wyrwać (...)!!! Arek - Ty się bierz za zamki z piasku a nie inwestycje!!! Może tutaj coś się uda. Bo ostatnio coś słabo się prezentujesz - w każdej dziedzinie :P
61. Dodane przez Zdrowy, w dniu - 03-08-2018 13:30
Gdybym był na miejscu Pana Marciniaka nie zamieniłbym 272 000 zł (tyle miał w 2017 r.) na sto kilkadziesiąt rocznie.
62. Dodane przez Włuczykij, w dniu - 03-08-2018 13:43
Pan Puźniecki teraz jest prezesem spółki w Legnicy. I spójrzmy prawdzie w oczy. Jak zamieni fotel na burmistrzowski, to mu zarobki spadną o połowę. Ale widocznie człowiek ma dość tego co dzieje się w naszym mieście. Od urodzenia tu mieszka i chce wziąć sprawy w swoje ręce. Innego wytłumaczenia nie ma. Bo rozwój kariery to na pewno dla niego nie jest. Byłby na Januszów, co wstali i pomyśleli, że będą kandydować, ale nie dla niego.
63. Dodane przez do zatroskany wyborca, w dniu - 03-08-2018 14:13
Do..54 
Zapytaj lepiej na jakiej podstawie prawnej pan Wiesław W. jest na bilbordzie w Szkole podstawowej nr.3 ?? 
szkoły podstawowe mają być wolne od polityki !! 
Na tym bilbordzie należało poinformować 11 kwietnia 2018 
o wyborach do Rad Osiedli w dniach 24-26 kwietnia 2018r.
64. Dodane przez do zatroskany wyborca, w dniu - 03-08-2018 14:13
Do..54 
Zapytaj lepiej na jakiej podstawie prawnej pan Wiesław W. jest na bilbordzie w Szkole podstawowej nr.3 ?? 
szkoły podstawowe mają być wolne od polityki !! 
Na tym bilbordzie należało poinformować 11 kwietnia 2018 
o wyborach do Rad Osiedli w dniach 24-26 kwietnia 2018r.
65. Dodane przez Znajoma, w dniu - 03-08-2018 14:36
Do kom 56, proszę się nie dziwić Puźnieccy zawsze cechowali się wysoką kulturą i skromnością.
66. Dodane przez Dla Dobra Mieszkancow !, w dniu - 03-08-2018 15:01
JEST JUZ WSTEPNE POROZUMIENIE tzw. GABINETU CIENI. JEDEN KANDYDAT ZJEDNOCZONEJ OPOZYCJI NA BURMISTRZA POLKOWIC. POZOSTALYM KANDYDATOM POWIERZONE ZOSTANĄ FUNKCJE DS. OSWIATY I SPRAW SPOLECZNYCH ORAZ DS. ROZWOJU, PRZEDSIEBIORCZOCI I INWESTYCJI. GRATULACJE ! W KONCU DOSZLO DO KONSENSUSU.
67. Dodane przez inga, w dniu - 03-08-2018 15:35
Znam całą rodzinę Pana Łukasza Puźnieckiego ,ludzie skromni i dobrzy ,zawsze pomagającym innym ,nikogo by nie zostawili z pomocą, widać dobre wychowanie wynieśli z domu.Naprawdę uwazam że warto postawić na Pana Łukasza.Bardzo inteligentny i pracowity.Zna sie bardzo dobrze na pozyskiwaniu funduszy unijnych.Ludzie w urzędzie to powinni się od niego uczyć i co najmniej brać korepetycje!!!!!
68. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 03-08-2018 16:49
Lepsze POLKOWICE = PDMP
69. Dodane przez Do kom 68, w dniu - 03-08-2018 17:52
Brawo, chociaż jeden co to widzi!
70. Dodane przez Wyborca, w dniu - 03-08-2018 17:54
Lepsze Polkowice nie mają żadnego programu wyborczego, tylko potrafią zwracać uwagę na błędy PDMP.  
PDMP na pewno trzeba już zmienić na coś innego, ale nie na Lepsze Polkowice - dopóki nie zobaczę ich programu wyborczego/programu rozwoju miasta, na pewno na nich nie zagłosuję!
71. Dodane przez romek, w dniu - 03-08-2018 18:48
Sorry. Wybory nie ogloszone a ktos program wyborczy chce. Telewizyjne se kup na weekend. Ludzie to z tej niemocy urzędowej takie pierdoly wypisują.
reklama
72. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 03-08-2018 23:05
Mi wystarczy, że przywrócą normalność. Trochę przeorganizują PCUZ, posprzątają aqua. Polikwidują stanowiska dyrektorów w Górniku. Zdejmą tego polkowickiego Englerta i ludzie złapią oddech. Beda się normalnie zachowywać i będzie o niebo lepiej. Nie potrzebuje obietnic, żeby coś budowali, wizji na 40 tys mieszkancow. Chce normalności. I tego że burmistrz jest najważniejszy, a nie jak teraz. Wszyscy wiedzą, że rządzi pałacyk na małej. A w ratuszu figurant.
73. Dodane przez Do 71, w dniu - 03-08-2018 23:06
Oho,odezwał się następny członek Lepsze Polkowice co żadnych argumentów do odpowiedzi na pytania nie ma i tylko takie pierdoly ludziom odpisuje :D  
Napisane było tam też "programu rozwoju miasta", czyli ogólnego planu na przyszłość, co właściwie LP chce w mieście zmienić, jakie ma cele jako samo LP. Tu nie chodzi tylko o kandydowanie na burmistrza, ale samą wizję LP, której nigdzie nie ma przedstawionej. A bez tego to tylko takie gadanie, a tym mojego głosu nie zdobędą.
74. Dodane przez Do 71..., w dniu - 03-08-2018 23:08
Każde z ugrupowań które chce wysłać swojego kandydata na burmistrza ma jakieś swoje plany co do miasta, PDMP są znane od dawna,PiS i inni też swoje przedstawiali, tylko jakoś nie ma żadnych konkretów od Lepsze Polkowice.  
Jedyne co od LP można się dowiedzieć, to to że chcą odsunąć PDMP od władzy bo źle rządzą, a LP twierdzi że porządzi lepiej. A gdzie jakieś konkrety?  
Nazywa się to ogólnie programem wyborczym, ale jak się pan tak czepia słówek, to zapytam inaczej: co Lepsze Polkowice chce zrobić dla miasta, co chce zmienić by było lepiej? Bo na razie nie wiadomo nic, tylko samo gadanie, i zwracanie uwagi przeciwnikom..
75. Dodane przez Brawo, kom 68-70!, w dniu - 03-08-2018 23:16
Skoro LP juz ma swojego kandydata na burmistrza i plany brania udzialu w wyborach, to na swojej stronie lub gdziekolwiek wypadaloby cos konkretnego napisac, co chce sie robic w miescie!  
A nawet jesli ma to nie dotyczyc tych wyborow na burmistrza, to jako stowarzyszenie LP jak sama nazwa wskazuje, powinny miec jakis plan dzialania by te Polkowice zrobic lepszymi - a na ten temat tez nic nie wiadomo. Na razie wysylaja tylko same petycje w sprawie bledow obecnej wladzy - wszystko fajnie, ale co poza tym LP chce robic?  
Jak juz odsuna burmistrza od wladzy, to jak chca poprawic Polkowice na lepsze? Tu nie chodzi o pelny plan dzialania, ale o jakies podstawowe cele/wizje jakie ma LP, zeby ludzie faktycznie wiedzieli Ĺźe warto na nich glosować, a nie ze jest to tylko pokazowka, bez zadnych konkretnych celow dzialania. 
Jakos do PDMP mozna miec pretensje o brak konkretnych planow przed wyborami, a jak się o coc takiego zwoci uwage konkurentom to juz niedobrze? Sami tu ciagle wypisujecie ze na burmistrza tylko pan z Lepsze Polkowice, a skoro tak, to dajcie jakies konkretne powody by faktycznie zostal tym burmistrzem, nie tylko dlatego ze sprzeciwia sie PDMP!
76. Dodane przez Oj panie romku.., w dniu - 03-08-2018 23:22
Sorry. Dzialania LP do kampanii wyborczej trwaja w najlepsze (patrz tresc tego artykulu chociazby), a zadnego konkretnego planu LP nie ma - czym tu dziwi pytanie o program wyborczy, skoro w rzeczywistosci kampania w toku? 
Radze na weekend wyjechac gdzies poza to miasto i zobaczyc co sie gdzie indziej dzieje, bo ten nadmiar powietrza z kopalni chyba panu nie sluzy..
77. Dodane przez A inni co, w dniu - 03-08-2018 23:29
Wszedzie ta polityka.. 
Skoro chcecie odwolania zastepcy burmistrza, bo sa powody, to nie ma sprawy. Ale dlaczego jest to przedstawiane tak jakby tylko LP robilo cos w tej sprawie zbyt duzej ilosci remontow w miescie? Nie tylko wy dzialacie, sami mieszkancy tez duzo robia, tylko oni nie rozpowiadaja o tym wszedzie bo nie kandyduja w wyborach
78. Dodane przez tomek, w dniu - 03-08-2018 23:45
Niech sie pan z PDMP wypowie, ciekawe co maja na swoja obrone!
79. Dodane przez Polko, w dniu - 04-08-2018 07:17
Myslę ze Lepsze Polko pogonią w końcu Pdmp,ZGZM i inne niepotrzebne klany do brania tylko kasy
80. Dodane przez Do..61/Zdrowy/, w dniu - 04-08-2018 08:30
Do ..61 Prezes wojew.Fund. Ochr. środowiska we Wrocławiu z PO./Były wojewoda/. 
Za 2016 rok zarobił na państwowej posadce 275 tyś zł.. 
Pracował w WFOS jeszcze do X.2017r 
Jawne oświadczenie majątkowe z 25.04.2017 jest w internecie. 
O prezesach innych firm za PO w tym KGHiM zamilczę bo to kokosowe sumy.
81. Dodane przez PO=DPL= Lepsze P-ce, w dniu - 04-08-2018 08:38
PO=DPL=Lepsze P-ce=PDMP 
a to mi na kilometr pachnie Schetyną..
82. Dodane przez Eska, w dniu - 04-08-2018 09:54
Zapraszam do obejrzenia jak został zabezpieczony plac budowy w byłym parku na osiedlu Sienkiewicza. W srodku osiedla, w trakcie wakacji gdy jest więcej dzieci, zabezpieczono to tasiemkami. Przy chodnikach są skarpy, wystające pręty. Bardzo dobrze, że ktoś zwraca uwage na bezpieczeństwo naszych dzieci!!! Dla porównania zobaczcie jak zabezpieczono budowę nowej galerii przy McDonalds. Burmistrz powinien interweniować już dawno u wykonawców w sprawie zabezpieczeń. A wice siedzi zagranica na urlopie i ma to gdzies !!
83. Dodane przez ;(, w dniu - 04-08-2018 11:13
ad.44 i wszystkie z krytyką ronda ... treść komunikatu burmistrza: Mam do przekazania bardzo dobrą wiadomość dla wszystkich polkowiczan. Dziś zostało udostępnione dla ruchu Rondo 11 Listopada na skrzyżowaniu ulic Legnickiej, Dąbrowskiego, Ogrodowej i Małej. Od dziś można korzystać z funkcjonalnego i bezpiecznego skrzyżowania. Prozę o rozważnr poruszanie się w obrębie tego skrzyżowania ponieważ trwają jeszcze prace przy oświetleniu oraz porządkowe. 
 
czy tak trudno zrozumieć tekst-dopuszczone do ruchu nie jest równe zakończone - lepiej żeby były barierki do czasu montażu oświetlenia? trochę bez sensu - a tak to można jeździć otwartym rondem
84. Dodane przez wrr, w dniu - 04-08-2018 11:16
ad.82 -jak sama nazwa wskazuje-to jest plac budowy - nie można tam przebywać-o dzieciach już nie wspomnę
85. Dodane przez Do 83., w dniu - 04-08-2018 17:08
Pokaż najpierw pierwszy wpis, w którym nie było mowy o rozważnym poruszaniu się. Dopiero pozniej, burmistrz się zreflektował. Gdyby nie Lepsze Polkowice, to by Pan Wiesław niczego w tym mieście nie zrobił. Po raz pierwszy od tylu lat, każde zwrócenie uwagi powoduje poprawę. Przyzwyczaiło się olewać wszystkich? I jeździc slużbowym autem na zakupy? To teraz mieszkańcy przypilnują.
reklama
86. Dodane przez AGD, w dniu - 09-08-2018 14:09
Pierwszy po lewej na zdjęciu i... tyle w temacie.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama