Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
gmina-polkowice.gif
Start arrow Polkowice arrow Beata Chaczko kandyduje na burmistrza

Konferencja prasowa pod polkowickim ratuszem

Beata Chaczko kandyduje na burmistrza

22.08.2018. Radio Elka, Kasia Rososzko

(fot. Kasia Wojtowicz)
Beata Chaczko, podczas konferencji prasowej ogłosiła swój start w najbliższych wyborach samorządowych. Ubiegać się się będzie o stanowisko burmistrza Polkowic. Wraz z jej kandydaturą utworzony został także Polkowicki Ruch Społeczny, który reprezentuje. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Nowa kandydatka na burmistrza jest lubinianką, która od wielu lat prowadzi niepubliczne przedszkole anglojęzyczne w Polkowicach. Działalność społeczną rozpoczęła całkiem niedawno, bo jak twierdzi nie
podoba jej się dotychczasowy sposób zarządzania miastem i chce to zmienić.

- Jestem polkowickim przedsiębiorcą. Przez wiele lat prowadzę tutaj działalność gospodarczą, a Polkowice są mi bardzo bliskie. Zdecydowałam się kandydować, ponieważ nie zgadzam się z tym co tutaj się dzieje. To, jak są traktowani mieszkańcy mi się nie podoba. Uważam, że o swoim losie powinni decydować mieszkańcy, dlatego powstał Polkowicki Ruch Społeczny, która składa się ze zwykłych mieszkańców, a nie polityków - mówi Beata Chaczko.

Program wyborczy ma zostać zaprezentowany wkrótce, ale jak mówi kandydatka na burmistrza opierać ma się na trzech filarach. To równość wszystkich mieszkańców, szacunek do drugiego człowieka oraz rozwój miasta.

Polkowicki Ruch Społeczny zapowiada również zaprezentowanie listy kandydatów na radnych.

 
Komentarze (95)
1. Dodane przez Pedro, w dniu - 22-08-2018 13:45
I dlatego, że mieszka w Lubinie, jest zdyskwalifikowana.
2. Dodane przez Ja, w dniu - 22-08-2018 13:58
A tyle jest do zrobienia w Lubinie. Ciekawe że historyczna dziura w rynku tej pani nie przeszkadzała, i wiele wiele innych spraw.
3. Dodane przez Polkowiczanin, w dniu - 22-08-2018 14:06
A zarzekała się, że nie będzie startowała na burmistrza. I wyszło szydło z worka. Jeszcze nie wystartowała w wyborach a już okłamała przyszłych wyborców.
4. Dodane przez Quna, w dniu - 22-08-2018 14:07
Jak pani jest lublinianką, to chyba powinna startować na prezydenta Lubina, a nie burmistrza Polkowic :-))))
5. Dodane przez maciek, w dniu - 22-08-2018 14:07
Z Lubina? To jakiś desant do Polkowic?
6. Dodane przez Lubin, w dniu - 22-08-2018 14:34
oj....i Ratusz myśli teraz i jest bieganie z pokoju do pokoju rwanie włosów z głów....... :)
7. Dodane przez Marta, w dniu - 22-08-2018 14:34
Około proszę hejterzy się obudzili
8. Dodane przez Trzymam kciuki, w dniu - 22-08-2018 14:34
Brawo, w końcu jakiś godny konkurent dla Lepszych Polkowic!
9. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 22-08-2018 14:42
Co za różnica z jakiego jest miasta? 
Ma przedsiębiorstwo które daje prace w Polkowicach, chce rozwijać nasze miasto. To jest jakaś przeszkoda żeby próbować coś robić u nas, bo nie ma polkowickiego meldunku? 
Ja życzę wszystkiego dobrego, czekam na to co nam Pani zaprezentuje w programie wyborczym, bo to jest najważniejsze w tym momencie. Powodzenia!
10. Dodane przez Wyorca, w dniu - 22-08-2018 14:43
Powodzenia!
11. Dodane przez Chodźcie następni, w dniu - 22-08-2018 14:44
Czekam na zgłoszenie pozostałych kandydatów. 
Ciekawe ile ich w tym roku będzie :D
12. Dodane przez Ohoho, w dniu - 22-08-2018 14:44
Widzę coraz większe zainteresowanie naszym miastem naszych sąsiadów :D 
Dobrze, może się coś będzie w końcu działo!
13. Dodane przez Polkowiczanka, w dniu - 22-08-2018 14:44
Dziewczyna cały dzień, spędza na tym terenie, to że śpi za miedza to już ją dyskwalifikuję . Dyskwalifikować to trzeba układziki które się bardzo dobrze mają. Jak dla mnie i mojej rodziny to jest atut i głosować będziemy na TAK . W końcu własciwa osoba na własciwym miejscu . Pani Beato trzymamy kciuki..
reklama
14. Dodane przez dsadas, w dniu - 22-08-2018 14:45
hle hle hle oby jej nie wybrali bo bedzie rozowa zaklamana wladza xD
15. Dodane przez Polkowiczanin, w dniu - 22-08-2018 14:48
Lepsza Chaczko z Lubina niż komisarz z Warszawy!
16. Dodane przez głogowianin, w dniu - 22-08-2018 14:53
Co w tych Polkowicach się wyprawia? Lubinianka na burmistrza?. To jakiś absurd ! ...
17. Dodane przez głupek, w dniu - 22-08-2018 14:58
Ta Pani nie mieszka w Lubinie, może pochodzi z Lubina, ale nie wiedziałem, że nie można urodzić się w mieście innym niż to, w którym się kandyduje. Rozumiem, że kandydat, który spędził dzieciństwo w Grębocicach też nie powinien startować w wyborach w Polkowicach?
18. Dodane przez Pawelo, w dniu - 22-08-2018 15:00
Babka jest konkretna co z tego że z Lubina
19. Dodane przez Leszek, w dniu - 22-08-2018 15:01
I trolle z PdMP ruszyły z komentami...nie liczy się skąd tylko co proponuje ...patrzmy przez pryzmat merytoryki L, a nie czy należy gdzieś czym mieszka tu ..tam czy siam
20. Dodane przez nauczycielka, w dniu - 22-08-2018 15:02
Agresja tej Pani jest ogromna. Nie chciałabym, aby moje dzieci brały z niej przykład. Też nie zgadzam się z tym co się dzieje w Polkowicach, ale nie tędy droga. Złość i krzyczenie to nie jest dobra alternatywa dla obecnej władzy. Potrzebny jest ktoś bardziej rozsądny.
21. Dodane przez Maexinq, w dniu - 22-08-2018 15:03
Za robotę niech się weźmie.
22. Dodane przez Polkowiczanin, w dniu - 22-08-2018 15:03
Dokładnie! Na burmistrza powinni kandydować tylko rdzenni Polkowiczanie. Najlepiej tacy z dziada pradziada. Jacyś Niemcy może? Przecież nie wystarczy być związanym z tym miastem przez kilkadziesiąt lat, prowadzić tutaj biznes, pomagać Polkowiczanom, tutaj trzeba mieć korzenie i drzewo genealogiczne przynajmniej do Mieszka I!
23. Dodane przez Durman, w dniu - 22-08-2018 15:10
Najpierw poradzcie sobie z władza w lubinie, bo tam jest ekipa jeszcze twardsza niz w Polkowicach
24. Dodane przez Polkowiczanin, w dniu - 22-08-2018 15:13
Tylko nie to... Pani Beato - odpuść, wstydu Sobie oszczędź...! Mykaj do Lubina ;-)
25. Dodane przez Albert, w dniu - 22-08-2018 15:16
Nie wierze ludziom spoza Polkowic, ktorzy chca tu rzadzić. Jaki mają cel? Bardziej przekonuje mnie, że ktos z małego miasta wyezdza do duzego by tam robić kariere. Niz odwrotnie. Ludzie ktorzy wychowali sie w Polkowicach zupełnie inaczej podchodza do jego mieszkanców, po prostu znaja sąsiadów, swoich nauczycieli, sprzedawczynie w sklepie, panie w bankach, barmanow w knajpach, kolezanki i kolegow z ktorymi chodzili do postawowek, szkoly sredniej, itp. Dla mnei to jest wiarygodne, ze chca dla tej gminy jak najlepiej.
26. Dodane przez PolkowiceMojeMiasto, w dniu - 22-08-2018 15:21
dokładnie do kom. nr 3 !! miała nie startować tak się zarzekała 
niech Pani wraca do Lubina i tam robi porządek... nie zna Pani tak prawdę naszych problemów, problemów mieszkańców, patrzy Pani tylko z perspektywy swojej jako przedsiębiorcy, co Pani wie o byciu Burmistrzem w mieście gdzie jest Pani pare godzin dziennie??  
STANOWCZO NIE ! TEJ PANI DZIĘKUJĘ.
27. Dodane przez Wybory, w dniu - 22-08-2018 15:22
Na taką piękną Panią to chętnie zagłosuję!
28. Dodane przez xxx, w dniu - 22-08-2018 15:24
a czy w Polkowicach moze być gorzej ??????????dobrze niech kandyduje a o wyniku niech zdecydują wyborcy
29. Dodane przez Sandra, w dniu - 22-08-2018 15:27
Czy to ważne skąd jest dana osoba ? Ważne aby godnie reprezentowała Polkowice które są skorumpowanym miasteczkiem
30. Dodane przez PBK, w dniu - 22-08-2018 15:44
Nie sądzę aby ta Pani miała jakiekolwiek szanse z PdMP. Tak zresztą jak grupa byłych pełowców z Godlewskim i Nesterem na czele. Czy ten pis-iak Marciniak , który już dostał odpowiedni stołek w KGHM za odpowiednie wynagrodzenie. Zresztą oglądałem filmik promujący postać Pani Beaty i jestem pełen uznania. Czułem się jakbym oglądał spot kobiety DOSKONAŁEJ, która zamierza startować na fotel prezydenta POLSKI a nie burmistrza Polkowic. Tylko,że tam mówiła tylko: JA, JA, JA, JA .Jej strona internetowa wygląda jak internet 2.0, a to już czasy 3.0. Może i zagłosowałbym na Panią Beatę, tylko szkoda mojego głosu. Tu porażka wpisana jest w formę i styl. Ten kto myśli,ze pokona Emiliana bez rewolucji i wpakowaniu milionów w działania społeczne itp.. , nich dalej myśli , bo tylko to mu pozostaje.Pani Beato w Lubinie miałby Pani większe szanse... Tylko na co? Ważne jest jednak to ,że są odważne osoby, w tym i kobiety , które marzą o królewskich dywanach itp.. 21 października 2018 wszystko się wyjaśni...
31. Dodane przez buu, w dniu - 22-08-2018 15:44
To jakiś żart. No pani Beatka to do polityki się nie nadaje
32. Dodane przez wyborca, w dniu - 22-08-2018 15:46
Tylko Łukasz Puźniecki i Lepsze Polkowice mogą zmienić coś tym mieście !!
33. Dodane przez Ewa, w dniu - 22-08-2018 16:00
Brawo brawo może kobieta to wszystko ogarnie ten bałagan polkowicki .
reklama
34. Dodane przez Gumis, w dniu - 22-08-2018 16:06
Ciekawi mnie bardzo program wyborczy  
Bo filmik z konferencji nie powalil z nóg 
. ..
35. Dodane przez DPL, w dniu - 22-08-2018 16:18
zarządzanie przedszkolem daje idealne doświadczenie do prowadzenia 25 tyś miasta i zarządzanie kilkunastu milionowym budżetem. Powodzenia w wyborach! :)
36. Dodane przez Enrico, w dniu - 22-08-2018 16:32
Zobaczycie ,że Łukasz Puźniecki wygra te wybory.Mam dobre przeczucie,że będzie cieżko ale da rade z Wiesiem.Trzymam kciuki i powodzenia Łukasz.Masz mój głos i licznych moich znajomych.Powodzenia.
37. Dodane przez Polkowicki, w dniu - 22-08-2018 16:38
Pani Beato, trzymam kciuki! 
Niech się coś ruszy w tym mieście, może ktoś kto widzi jak to działa z dalszej (lubińskiej) perspektywy odmieni to miasto! Jestem na tak!
38. Dodane przez Ciekawe, w dniu - 22-08-2018 17:26
Pani kandydatka jeśli wygra wybory, to przecież nie będzie mogła prowadzić działalności za publiczne pieniądze! Fikcyjnie przepisze biznes na kogoś i dopiero wtedy będzie doić ile wlezie! Ciekawe...
39. Dodane przez ble, w dniu - 22-08-2018 17:37
To chyba jakiś żart tej pani. A co w Lubinie jej nie chcą. Wojowniczka....Nie ufam tej kobiecie.
40. Dodane przez Rysiek, w dniu - 22-08-2018 17:45
Czepiacie się, że ona z Lubina to nie powinna stratować. A zobaczcie co robi PDMP. Radny os. Sienkiewicza mieszka na Dolnych. Radny os. Centrum mieszka na os. Krupińskiego. Radna os. Dąbrowskiego mieszka na Krupińskiego. DLACZEGO NIE STARTOWALI ZE SWOICH OSIEDLI ? To jest dopiero paranoja. Pani Beata jet spoza układu i życzę jej pełnego sukcesu !
41. Dodane przez Misiek, w dniu - 22-08-2018 17:58
Pani Beato, szanse mogły by być na radną z głosami na burmistrza to chyba za wysokie progi. Druga sprawa, to chyba źle dobrała Pani sobie współpracowników, zwłaszcza sztygara podsadzkowego. Jeżeli z takimi ludźmi chce Pani zmienić władzę to ja Państwu podziękuję.
42. Dodane przez Wojtek, w dniu - 22-08-2018 18:39
Brawo każdy może kandydować ale nie każdy ma odwagę i checi ! Ale do komentowania ze się nie uda to widzę ze pełno cwaniakow!!!! Powodzenia pani beato trzymam kciuki ! Jestem na tak
43. Dodane przez Jurek, w dniu - 22-08-2018 18:41
Spokojnie. Pan Puzniecki jeszcze nie ogłosił, że startuje na burmistrza. Jest tam jeszcze Godlewski, Nester. Poczekamy, zobaczymy jacy kandydaci będą.
44. Dodane przez jaija, w dniu - 22-08-2018 18:57
(...) Ale tak to jest, że ten co dużo krzyczy sobie coś zawsze wykrzyczy. A ta pani wyrobiła sobie już taki sposób niby na walkę z nieprawością. A tak w ogóle czemu nie Lubin?
45. Dodane przez Obserwator, w dniu - 22-08-2018 19:18
Z Lepszych Polkowic jest jeszcze Piotr Ożóg, Pan Tarnowski, i inni. Silna ekipa. Sądzę, ze rozstrzygnie sie pomiędzy porozumieniem dla mieszkańców a lepszymi Polkowicami. Tylko te dwie organizacje moga rządzić miastem. Maja ludzi i wiedze. PiS mimo takiej kampanii ogólnopolskiej w Polkowicach ma tylko jedna osobę i to wcale nie mloda. Tylko pokolenie 30-40 latków jest w stanie to wygrac.
46. Dodane przez Ola, w dniu - 22-08-2018 19:44
Będę glosować na Panią Beatę.Musi się coś zmienić w Polkowicach.
47. Dodane przez Kryszon, w dniu - 22-08-2018 19:57
Do kom. 40. Zapomniałeś dodać, że jeszcze radna osiedla Krupińskiego mieszka na osiedlu Dąbrowskiego :) Ludzie obudźcie się. Dlaczego daje się tak robić w bambuko ?
48. Dodane przez Górnik, w dniu - 22-08-2018 20:42
A skąd na zdjęciu ten pan w jasno niebieskiej koszuli. Zaciekły zwolennik Nowoczesnej i KOD - u. Pani Beato mam nadzieję że Pani nie ma nic wspólnego z tą partią.
49. Dodane przez Polkowiczanin, w dniu - 22-08-2018 20:57
Wyjąją wilki, wyją przerażone utratą stołków i wpływów...
50. Dodane przez Do.40- Bingo !, w dniu - 22-08-2018 21:29
Wybory do Rad Osiedli powinny być wyjaśnione do samego dna ! 
Tu widać na kilometr że coś tu nie gra. 
... 
Zastanawia mieszkańców dlaczego Burmistrz Zarządzeniem z 10 kwietnia 2o14r,,w sprawie wybory członków rad osiedlowych,,zapom 
niał ogłosić wybory na Osiedlu ,,Polanka?  
W zarządzeniu wymienionych jest tylko 7 z 10 osiedli.  
Osiedle POLANKA ma w tym momencie STATUT ujęty w Uchwale RM z 28 grudnia 2007r./załącznik/  
Wybory na podstawie tego Statutu odbyły się:  
13 kwietnia 2008r.  
Kadencja trwa według Statutu:  
Policzmy !! 
 
 
Rozdział 4  
Organizacja i zadania organów osiedla.  
2/Kadencja organów osiedla jest równa kadencji Rady Miejskiej.  
paragraf.8  
1/Wybory członków rady osiedla zarządza Burmistrz,nie póżniej niż 3 miesiące po upływie kadencji.  
Czyżby kadencja była z gumy? 
Dlaczego piszemy o wyborach z 2014r? 
,bo one są kluczem do wyjaśnienia sposobu ominięcia STATUTU OS.Polanka z 2007r ,którego dobre zapisy powinny być wykorzystane w wyborach.Ten Statut ukryto gdy pracowano nad Statutami dla 10 osiedli w 2014 i 2015r.? 
Cieszy to że prasa chce się tymi wyborami zająć.
51. Dodane przez Polak, w dniu - 22-08-2018 21:43
Pani Beato tylko nie to. Wielki zwolennik Nowoczesnej obok Pani. To jakiś nie śmieszny żart chyba?
52. Dodane przez lci,,, w dniu - 22-08-2018 21:55
STATUT uchwalony przez radnych Super miasteczka w roku 2014 ma spore luki prawne.  
Wystarczy zajrzeć do Statutu Oś.Polanka z 2007r.  
Tu jest wszystko poprawnie opracowane.  
Podobny Statut z 2014r wskazał wojewoda Pomorski 12 lutego 2018r.  
Stwierdził że pewne jego zapisy są niezgodne z prawem.  
https://bip.gdansk.pl/subpages/rwouip/pliki/2(...)odp_01.pdf?1648  
 
Statut ,który mówi że wybory mogą być w środku tygodnia,bez urny oraz w którym brak jest zapisów o terminach i sposobach protestów wyborczych nadaje się do kosza.Takie właśnie Statuty osiedla obowiązują w Super miasteczku od 2014r.  
Na ich podstawie dokonano dwukrotnie wyborów 2014r i w 2015r oraz 2018r .W 2014r na Oś.Polanka obowiązywał Statut z 28 grudnia 2007r./W nim była dobra ordynacja wyborcza/. 
Niestety ten Statut w 2014r zniknął.! 
Inną kwestią są utajnione przed mieszkańcami wybory do Rad Osiedli oraz dziwne konsultacje nad Statutami Osiedla z 2014r.ale o tym innym razem.
53. Dodane przez Ukryte wybory**, w dniu - 22-08-2018 22:40
Konsultacje jakie w gminie Jerzmanowa w sprawie Statutów Sołectw zorganizowano to wzór dla Super miasteczka.  
Uchwała RG Jerzmanowa z 27 stycznia 2016r jest właśnie w tym temacie.  
W Jerzmanowej dano mieszkańcom czas na konsultacje oraz zrobiono ogromną promocję w sprawie tych STATUTOW.  
W Super miasteczku dano dwa dni robocze ..  
.......  
Konsultacje nad Statutami Osiedla były krótkie i tajne.  
Natomiast wybory były tak tajemnicze i ich wyniki, że nawet Gazeta Polkowicka o nich nie napisała.Burmistrz 
 
ogłaszając wybory w dniu 11 kwietnia 2018r zapomniał powiadomić Gazetę P,która ma nakład 7 tyś. egzemplarzy.  
Gazeta ukazała się 12 kwietnia NR.8/18 /czyli na drugi dzień/z artykułem rzecznika Burmistrza pt,,Wiosenna zadyszka w PIS,,  
Na temat wyborów rzecznik Ratusza niestety nie napisał ani słowa.  
Wspomniane wybory odbyły się w dniach 24-26 kwietnia 2018r.Następny numer 9/218 z 26 kwietnia 2018r/na stronie 5/  
Napisano że wybory już się zakończyły, bo trwały w dniach 24-26 września.  
Informacja podwójnie nieprawdziwa:  
1/ wybory trwały jeszcze 26 kwietnia,gdy kolejne wydanie gazety było na mieście.!  
2/wybory odbyły się w dniach 24-26 kwietnia a nie jak podaje GAZETA P. w dniach 24-26 września.  
żeby tego było mało, to do dziś nie podano wyników wyborów.Nasuwa się pytanie co to są wyniki wyborów?  
Jest to ilość osób uprawnionych  
ilość osób głosujących  
frekwencja w procentach  
nazwiska wybranych do Rady Osiedla, oraz głosy na nich oddane.  
Czekamy zatem na wyniki !  
O wyborach a raczej o zasadach i trybie wyborów  
organów Osiedla innym razem, bo to bardzo ciekawy temat.  
Wyborów dokonano tylko w 7 osiedlach bo trzem osiedlom  
Statuty przyznano dużo póżniej co jest bardzo dziwne.  
Chodzi o słynne osiedle POLANKA Uchwała RM w sprawie Statutu 30.03.2015r  
Podobnie Oś.Stare Miasto Uchwała RM z 30.03.2015  
oraz Oś.Staszica Uchwała RM z 7.08.2014r  
Tym samym wybory na tych osiedlach będą za kilka miesięcy i za rok.  
Dlaczego tak zrobiono z Osiedlem Polanka to wielka zagadka a inne osiedla to jeszcze większa.  
Skoro w kwietniu 2014r zorganizowano galopujące konsultacje nad jedynym projektem Statutu dla 7 osiedli to dlaczego 3 osiedla ominięto by im te konsultacje zrobić póżniej?  
Po konsultacjach podjęto Uchwały RM w sprawie Statutów w dniach: Staszica 7 VIII 2014r a Polanka i Stare Miasto 30.03.2015r.  
Wydaje się że tajemnica tkwi w Statucie Osiedla Polanka z 28 grudnia 2007r.Ten Statut musiał poczekać do 30 III 2015r bo był bardzo dobry !!  
Za dobry.  
Mówił o wyborach w dzień wolny od pracy.  
o głosowaniu /TAJNYM z wykorzystaniem urny/ przy wyborach do Rad Osiedla oraz o głosowaniu tajnym przy wyborze Przewodniczącego i zastępcy Rady Osiedla.  
Nowe Statuty z 2014r i 2015r pomijają całkowicie te zapisy  
Ustawy o samorządzie gminnym z 8 marca 1990r.  
Mówiąc normalnym językiem wybierano przez podnoszenie rąk na zebraniu w środku tygodnia czego zabrania Ustawa.Jaka to tajność?  
Przypomnę że na podstawie KODEKSU WYBORCZEGO napisanego na kanwie tej samej Ustawy wybieramy Radnych do Gminy.Czy ich wybieramy np. podnosząc rękę na zebraniu w czwartek o godz.16.00 ?  
O innych aspektach wyborów innym razem.  
Chodzi głównie o słynne STATUTY ,nad którymi konsultacje powinny trwać minimum 2 tygodnie a trwały  
2 dni!!!  
To nawet nie były konsultacje a zwykły plebiscyt.  
Kto za a kto przeciw projektowi Statutu,który nie powinien być poddany plebiscytowi a konsultacjom podobnym jak w Jerzmanowej..  
Czy nikt w Super miasteczku na takie poważne wady prawne nie zwrócił uwagi?  
To wszystko miało miejsce wiosną 2014r.  
Za chwilę zrobiono na podstawie tych złych Statutów wybory do Rad 7 osiedli a jesienią były wybory do Rady Gminy.Trzem osiedlom wybory zrobiono dopiero po wyborach do Rady Gminy,które miały miejsce jesienią 2014r.Czy to był przypadek?  
Siedmiu radom osiedlowym dano ogromną kasę by w czasie kampanii wyborczej w lecie 2014 organizowali imprezy.  
Imprezy popierające słuszne ugrupowanie.?  
Warto zobaczyć jak to robi Jerzmanowa i powtórzyć konsultacje nad Statutami w Super miasteczku. 
Po 4 latach dokonano ponownie wyborów 7 z 10 rad osiedli 
w dniach 24-26 kwietnia 2018r. 
Trzy rady czekają na swoje wybory. 
Takie rozrzucanie wyborów nie ma miejsca w innych miastach. 
Tam ogłasza się wybory na niedzielę i podobnie jak na radnych do Gminy organizuje się wybory. 
O ostatnich wyborach z kwietnia 2018 mieszkańcy Gminy nie wiedzieli bo nie było prawie nigdzie informacji. 
Czy festynami Super miasteczko chce przykryć ukryte przed mieszkańcami wybory??
54. Dodane przez Wieeeeeeeeeesiek, w dniu - 22-08-2018 22:52
Kim są kolesie, którzy pozują do zdjęć za panią kandydatką? Ochrona, głosiciele dobrej nowiny, szwagier i koledzy?
55. Dodane przez Polkowiczankaa, w dniu - 22-08-2018 22:54
Brawo Pani Beato! Mam tylko nadzieję, że Pan z Nowoczesnej nie będzie startował jako radny. Poza tym uważam, że będzie doskonałym kontrkandydatem dla Lepszych... życzę powodzenia! Mój głos ma już Pani... a wszystkim radzę pomyśleć, czy nie warto zagłosować na nową jakość i zastanowić się czy Lepsze nie wyszły spod takion Emilianka tylko pod inną nazwą...p.Nester jak chorągiewka, jak i większość tego Towrzystwa, które pseudodziałania dziwnie zaczęli w roku wyborczym i oprócz wielkich haseł i kawki pod żłobek nic a nic nie zrobili! Tzn zrobili fotki.Mnie to nie przekonuje! A Pan Łukasz czy Pan Krzysztof- do tej pory było cacy w Polko?..ja mówię Nie dla stowarzyszeń i pllitykierów, którzy głoszą wielkie hasła i idee.
56. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 23-08-2018 04:50
Nigdy nie zagłosuje na Panią jeżeli ten pan z Nowoczesnej nie zniknie z tego Ruchu.
57. Dodane przez bolo, w dniu - 23-08-2018 07:18
Naprawdę chcecie głosować na Panią Beatę? Mieszka w innej gminie, startuje tylko dlatego że ma jakieś niewyjaśnione spory prawne z gminą. Oprócz wielkiej zadymy nic Pani nie osiągnęła.
58. Dodane przez Po co, w dniu - 23-08-2018 08:36
Ta Pani zajmuje się tylko i wyłącznie wmawianiem polkowiczanom, jak beznadziejnie żyją! A to już przesada! Zmiany w radzie gminy są potrzebne, przede wszystkim na młodszych ludzi. Ale na litość boską nie ta Pani! Naprawdę lepiej, żeby przyszła osoba młoda i zaczęła się uczyć i nawet popełniając błędy. Ale nie Pani-zrozumiałe, której się wydaje, że wszystko wie i na wszystkim się zna. No błagam trochę POKORY! Poza tym faktycznie, jak ona będzie prowadzić tę działalność, skoro to za pieniądze publiczne!
59. Dodane przez NIE, w dniu - 23-08-2018 08:56
Dlaczego nie startuje w Lubinie? Pani Beata robi tylko bardzo dużo szumu wokół swojej osoby, trochę jak pis, nie podoba mi się jej zachowanie i postępowanie. Poza tym "równość i ruch społeczny" czyżby chciała powrotu socjalizmu albo komunizmu???
60. Dodane przez Polkowiczankaa, w dniu - 23-08-2018 09:11
Do kom 57 a co osiągnął p.Łukasz- kawka? Pisma? Bez odpowiedzi? Zwolnienie p.Blocha # czy p.Marcin?- jako radny rzadko niezgadzal się z uchwałami itp. Ludzie, dajmy szansę nowym ludziom, którzy nie są przesiąknięci PO, DPL2014 czy PĚSem...
61. Dodane przez Spoxman, w dniu - 23-08-2018 09:16
No cóż, był już desantowiec z Żagania czy z Zielonej Góry kandydatem na burmistrza, jednak przegrał i to dwukrotnie, więc życzę powodzenia.
62. Dodane przez helena, w dniu - 23-08-2018 09:26
Profesjonalizm, znajomość rzeczywistych problemów Polkowic ( plusów i minusów), dociekliwość to też ważne moim zdaniem atuty pana Łukasza. Głosuję na niego
63. Dodane przez Irek, w dniu - 23-08-2018 10:06
Bolo ty czasem nie jesteś urzędnikiem ze się tak boisz bo przychodzą zmiany he he
64. Dodane przez Do 55., w dniu - 23-08-2018 10:20
Pan Lukasz i Pan Krzysztof przynajmniej od urodzenia z Polkowic. Ich rodziny takze. My Polkowiczanie wiemy kto to jest. Znamy rodziców i dziadków. Znamy tych Panów od dziecka. Jeden zaczynał w SLD jak miał 18 lat, a drugi w PO tez w tym wieku. No i co? Dobrze, ze się wyrobili w polityce. Z posłami, senatorami, ministrami, marszałkami, itd. Spoglądają szerzej niz polkowickie demony władzy. Tylko Pana Stanczyszyna można brać za przykład, ze dzieki polityce byl dalej niz w Polkowicach. I karierę w Unii Wolności miał piękną.
65. Dodane przez bolo, w dniu - 23-08-2018 12:50
Do 63. Tak jestem urzędnikiem i nie boje się zmian. Boję się ludzi pokroju Pani Beatki. Mój głos oddam na lepsze Polkowice
66. Dodane przez Urzędnik, w dniu - 23-08-2018 14:27
Tez jestem urzędnikiem od kilkunastu lat. I wręcz domagam się zmian w urzedzie. Wraz z moja rodzina idę na Pana Lukasza. Dlatego, ze znamy sie z widzenia i przez te lata zawsze się uśmiechnie, zagada, normalny człowiek, mimo ze byl i jest na bardzo wysokich stanowiskach. Po prostu chciałbym miec takiego szefa.
67. Dodane przez Irek, w dniu - 23-08-2018 14:41
He he widzę pełno wpisów popleczników pana Łukasz P . Chłopaki dajcie juz spokój z ta agitacja idźcie w teren ha ha ha
68. Dodane przez Do kom 64 i bolo, w dniu - 23-08-2018 14:56
CO to za różnica, że wiemy że Pan Krzysztof i Łukasz są z Polkowic i ktoś zna ich rodziców, rodziny? Polkowice są duże, większość pewnie tak jak ja usłyszała o tych panach dopiero tuż przed wyborami. Skoro ktoś nieznany kto kandyduje jest z Polkowic,a inny nieznany z Lubina, wiemy o nich tyle samo - prawie nic. Dlatego trzeba dać im szanse się wypowiedzieć, niech przedstawią swoje plany co do miasta, i wtedy można wybierać dobrego kandydata, a tak to teraz dużo osób nie daje szans Pani Beacie wiedząc o niej jedynie że jest z Lubina ale pracuje w Polkowicach - trzeba dać wszystkim równe szanse i tyle!
69. Dodane przez Aldona, w dniu - 23-08-2018 15:25
Pani Beata jest spoza Polkowickiego układu i dlatego będzie obiektywnym Burmistrzem.
70. Dodane przez RINGO, w dniu - 23-08-2018 15:33
Głos oddam tylko na Łukasza Pużnieckiego z Lepszych Polkowic!!
reklama
71. Dodane przez Wszędzie ta propaganda, w dniu - 23-08-2018 16:39
Uspokójcie się już z tą agitacją Łukasza P, widzę dobrych trolli tu opłacił. Wstyd za takie akcje Lepsze Polkowice!
72. Dodane przez Wyborca, w dniu - 23-08-2018 16:40
Pani Beato, trzymam za Panią kciuki!
73. Dodane przez Polkowiczanin, w dniu - 23-08-2018 17:14
Pani Beata jest wieloletnim przedsiębiorcą, zatrudnia ludzi z Polkowic i właśnie dlatego, że nie jest z Polkowic to nie jest związana z żadnym lokalnym układem, ugrupowaniem i dlatego jest jedyna realna osoba, która może przeprowadzić realne zmiany w naszym mieście!!!! Jestem na TAK Pani Beato!
74. Dodane przez dpl, w dniu - 23-08-2018 21:18
PANI BEATKO BRAWO NIE UDAŁO SIĘ WYSZARPNĄĆ KASY NA PRZEDSZKOLE OD WIESIA I GMINY TO JAKO BURMISTRZ PANI PRZEDSZKOLE BĘDZIE MIAŁO JAK PĄCZEK W MAŚLE, DOBRZE PANI KOMBINUJE. TYLKO CIEMNY NARÓD NA PANIĄ ZAGŁOSUJE
75. Dodane przez Norek, w dniu - 23-08-2018 21:46
IDĄC TAKIM TOKIEM MYŚLENIA MOZNA DOMNIEMAĆ ZE SKORO DLA NIEKTORYCH NIE JEST PROBLEMEM Przynależność Do malej ojczyzny to nie powinni mieć problemu jak na prezydenta Polski kandydował będzie obywatel Palestyny. Skoro tak zależy jej na Polkowicach to powinna sie tutaj juz dawno sie zameldować...do lubina próbować sil a nie z buta do koryta.
76. Dodane przez Do 75, w dniu - 23-08-2018 23:31
Większej głupoty jeszcze tutaj nie czytałem :D 
Skąd wy bierzecie te porównania? Pani Beata jest Polką, ma polskie obywatelstwo, ma przedszkole w Polkowicach które zajmuje się polkowickimi dziećmi i daje pracę ludziom z Polkowic. Jedynie nie ma zameldowania w naszym mieście, i to ma być powód żeby nie mogła kandydować u nas na burmistrza? 
Odnosząc się do twojego absurdalnego porównania z obywatelem Palestyny: Gdyby taki obywatel Palestyny zamieszkał w Polsce, pracował tu od lat, znał język i sprawy państwa, to na pewno dostałby obywatelstwo polskie i mógłby kandydować na prezydenta - ba, może i by nawet wygrał! A żeby się nikt nie przyczepił że piszę że Palestyńczyk musi starać się o obywatelstwo by to zrobić, więc dlaczego Pani Beata nie mając meldunku w Polkowicach może u nas kandydować, powiem krótko: porównanie z Palestyńczykiem jest tak wyolbrzymione że nie ma sensu - każdy obywatel polski może kandydować na burmistrza/prezydenta miasta, nawet jeśli nie ma meldunku w tym mieście - musi spełnić kilka innych warunków, ale nie ma obowiązku być zameldowany w danym mieście, dlatego odniesienie do obcokrajowca bez obywatelstwa jest śmieszne. Mieszkając np. we Wrocławiu ale z zameldowaniem w Polkowicach można i tak pracować we Wrocławiu, płacić tam podatki i nawet głosować(!) w wyborach na prezydenta Wrocławia - wystarczy tylko złożyć odpowiedni wniosek przed wyborami. Tak samo można też kandydować na urząd, wystarczy spełnić warunki(które Pani Beata spełniła)i zostaje się kandydatem. Twierdząc że ona nie może kandydować bo nie mieszka w Polkowicach, mówimy też że nie mogłyby kandydować osoby z np. Chocianowa, Suchej Górnej czy Moskorzyna - no bo przecież oni też nie mieszkają w Polkowicach, nie ważne że pewnie w Polkowicach pracują (i że są mieszkańcami polkowickiego powiatu, a część i gminy)i od lat są z tym miastem związani... Dlatego takie gadanie jest śmieszne. Jak ktoś nie ma konkretnych argumentów to wymyśla wszystko by pokazać swoje racje, nie tędy droga..
77. Dodane przez Spoxman, w dniu - 23-08-2018 23:57
Osobiste pretensje i prywatne żale to nie są dobre motywacje do kandydowania na urząd burmistrza. Obstawiam, że Pani Chaczko osiągnie najwyżej wynik A. Pilimona z ostatnich wyborów, czyli 11%
78. Dodane przez Bartosz, w dniu - 24-08-2018 00:19
Już się tak nie podniecajcie tymi Lepszymi Polkowicami - pojawili się tuż przed wyborami, zaczęli tylko gadać jakie to wszystko w mieście niedobre i że mają lepsze plany, ale na razie tylko na tym gadaniu się skończyło. Ani nie zgłosili oficjalnie kandydata, ani żadnych konkretów nie podali, więc nie ma się czym zachwycać. Ot tylko takie robienie szumu i tyle.
79. Dodane przez Piotrek, w dniu - 24-08-2018 07:11
Drogi panie Norek, to że ktoś nie ma meldunku w danym mieście a w nim kandyduje, to nie to samo co nie posiadanie obywatelstwa danego kraju a kandydowanie na prezydenta. Jeśliby obywatel Palestyny zdobył polskie obywatelstwo ale mieszkał w Poznaniu, nadal mógłby kandydować na burmistrza miasta Polkowice, nikt by mu nie zabronił. Na prezydenta Polski też by mógł wtedy startować, tak samo jak każdy inny obywatel polski. Nie znaczy że by go wybrali, ale nikt by mu nie mógł kandydowania zabronić, jeśli złożyłby wszystkie dokumenty jak pozostali kandydaci, to na pewno mógłby startować w wyborach. Dlatego Pani Beata też może i nie jej pochodzenie nie powinno być tutaj problemem, w końcu to tylko jedno miasto dalej.
80. Dodane przez marcin, w dniu - 24-08-2018 07:47
Jak burmistrz czy to radny może mieszkać w innej gminie?  
To jakieś żarty. Może w ogóle niech radnymi zostaną ludzie cz Wrocławia a burmistrzem z ktoś z Krakowa. Radni będą pojawiać się na sesjach nie mając pojęcia co się dzieje w mieście, a burmistrz będzie pojawiać się 2 razy w tygodniu. Albo może będziemy jeszcze jej zwracać koszty dojazdu ale służbowe auto będzie po nią jeździć?
81. Dodane przez Rozsądny, w dniu - 24-08-2018 08:43
No ręce opadają.. 
Ta Pani nie mieszka na drugim końcu Polski czy Europy, tylko w mieście obok, ale większość swojego dnia spędza w Polkowicach, bo tu pracuje i prowadzi firmę. Wszystkie sprawy firmowe też musi załatwiać w Polkowicach, dlatego doskonale wie co się w mieście dzieje - i pewnie nawet lepiej niż większość mieszkańców. Nigdzie nie jest napisane że nie planuje się do Polkowic przenieść, może nawet chce to zrobić, tylko w artykule nie ma o tym wzmianki.  
Jak się nie ma argumentów to się wszystkiego czepia, przecież to bez sensu. 
No i tym tokiem rozumowania, to rozumiem że z Chocianowa czy Grębocic nikt też nie może kandydować w Polkowicach, no bo są z innej gminy (ale powiat już polkowicki)? Nigdzie nie jest napisane że Pani Beata zostanie od razu wybrana, ale nikt nie może jej zabronić kandydowania, skoro spełniła wszystkie warunki by się zgłosić.  
Nikt nie każe na nią głosować, więc nie rozumiem tego oburzenia że chce spróbować kandydować w mieście w którym wiele działa i pracuje - meldunek nie ma tu w tym momencie dużego znaczenia.  
Powtarzam, to jest tylko kandydatura, nie ma się co o nią tak oburzać ;)
82. Dodane przez Podatnik, w dniu - 24-08-2018 09:55
A ja mam pytanie do pani Beatki. Gdzie płaci podatki dochodowy i VAT o ile jest vatowcem. W Lubinie czy w Polkowicach? Bo coś mi się wydaje, że mieszka w Lubinie, tam płaci podatki, do Polkowic się nie dokłada a chce tu wszystko zmieniać.
83. Dodane przez zniesmaczona, w dniu - 24-08-2018 19:04
hmmm....może nowy Burmistrz Polkowic będzie miał kontrolę nad złożonymi wnioskami o przydział mieszkań w systemie TBS, mieszkańcy którzy złożyli wnioski w latach 97/2000.... nadal oczekują na swój przydział. pytanie gdzie są te mieszkania i komu je przydzielili :(
84. Dodane przez do,83, w dniu - 25-08-2018 13:34
Do,83 
Po to wybrano nie informując mieszkańców,,swoje,, Rady Osiedli by one pomogły robić festyny a nie zajmować się prawdziwymi problemami mieszkańców. 
Festyny i gry w skakankę mają odwrócić od istotnych problemów na osiedlu. 
By rządzić całkowicie miastem trzeba mieć wokół siebie Rady Osiedlowe.Dać im kasę by organizowali wycieczki,festyny. 
No tak festyny może organizować Dom kultury ,,Impresja,,.Wycieczki ktoś z Ratusza lub też Impresja.  
Badania lekarskie przychodnia bo od tego jest.  
Prawdziwe Rady Osiedlowe analizują zagrożenia i problemy osiedla.  
Takie jak:  
ilość punktów z alkoholem po godz.22- giej  
Czy wokół lokali gastronomicznych po godz 22- giej jest cisza? .Komu przydzielić mieszkania komunalne i z zasobów TBS./bo znają ludzi/. 
Czy na osiedlu obok mieszkań szkół nie ma szkodliwych nadajników telefonii komórkowych lub innych urzadzeń.  
Czy obok domków jednorodzinnych nie postawią budynku  
wielorodzinnego.  
Czy nie postawią nam kolejnego np.12 tego supermarketu.  
Czy na Osiedlu należy zlikwidować kilka tysięcy ,,Junkersów,,  
Czy na osiedlu są ścieżki rowerowe w odpowiednich miejscach ławki?  
Dlaczego place zabaw są dla dzieci od lat 4-do 15  
a prawie nie ma dla dzieci dwu letnich?  
dlaczego pod jednymi budynkami są kwiaty za 50 tyś zł a pod innymi za 2 tysiące? 
gdzie stawiać ławki i kosze na śmieci.  
Rady Osiedlowe powinny reprezentować mieszkańców a nie radnych !!  
Rady Osiedlowe powinny analizować wykonanie kolejnych inwestycji,czy nie nakładają się na siebie !!!  
Wyjątkiem jest Rada Osiedla P=ce dolne ,która pokonała Pdmp podczas ukrytych wyborów. 
http://regionfan.pl/nowa-rada-osiedla-polkowi(...)ta-mieszkancow/ 
... 
By mieć 100% kontroli nad zarządem Rad Osiedli zmieniono zapisy w Ordynacji wyborczej w Statucie z 2007r.Tamta ordynacja nakazywała wybierać Przewodniczącego i zastępcę Rady Osiedla w głosowaniu tajnym.Jest to prawidłowy zapis ! 
Nowe STATUTY z 2014r i 2015r najważniejsze zapisy zmieniły radykalnie.W nowej ordynacji przew.Rady Osiedla i zastępcę wybiera się w głosowaniu jawnym co jest niezgodne z Ustawą o samorządzie gmin z 8 marca 1990r.W głosowaniu tajnym można wybrać kogoś bez narażania się na presję obecnych na sali ludzi Ratusza. 
Jak do tego dodamy że wybory powinny być w niedzielę a nie w środku tygodnia i z użyciem kart do głosowania to mamy anty-wybory. 
To wszystko w 100 Rocznicę Odzyskania Niepodległości. 
cdn..
85. Dodane przez Eleni, w dniu - 25-08-2018 13:59
Kolejne pytania: 
Dlaczego miasto posiada tylko jeden żłobek mając 
7,czy 8 przedszkoli? 
To wbrew logice. 
Matka by znależć pracę powinna oddać dziecko do żłobka. 
Nie może pracować bo nie ma żłobków. 
I tak koło się zamyka. 
Przypomnijmy to wszystko dzieje się w 4 pod względem bogactwa z 2447 gmin w Kraju. 
Niestety Rady Osiedla zajmują się tym co im narzuci Ratusz? 
Jedna Rada jest wyjątkiem. 
P-ce Dolne. 
Matki ze wsi na umieszczenie dzieci w żłobku są praktycznie bez szans. 
To dlatego te wybory były tak ukryte przed mieszkańcami?
86. Dodane przez zuz, w dniu - 25-08-2018 15:00
zlikwidować Rady Osiedli wszyskie ,będa pieniądze na żłobek a nie na marnowanie pieniędzy na durne festyny i rozdawnictwo.....
87. Dodane przez mała korekta-sprostowanie, w dniu - 25-08-2018 20:51
mała korekta./do-84/ 
W Statucie z 28 grudnia 2007r był prawidłowy zapis o wyborach przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego Rady Osiedla.Zapis ten mówił że wybory muszą być tajne. 
Taki zapis mają wszystkie Statuty Rad Osiedlowych w Polsce.W Super miasteczku Statuty Osiedlowe na podstawie których dokonano wyborów w 2014,2015r i w 2018r mają zapisy o jawnych wyborach przewodniczącego i zastępcy Przew.Rady Osiedla co jest niezgodne z prawem. 
Przykład: 
http://www.dabrowatar.pl/wp-content/uploads/2(...)Osiedla-NR-1-Za%C5%82%C4%85cznik-NR-3-Organizacja-Wybor%C3%B3w-Przewodnicz%C4%85cego-i-Rady-Osiedla.pdf 
Na temat funduszy Rad Osiedla napiszemy wkrótce. 
To bardzo tajemniczy temat.
88. Dodane przez Spoxman, w dniu - 25-08-2018 22:30
@87. Aktywisto (a może: Pełnomocniku? ;D ) Polkowickiego Ruchu Społecznego - Wybory przewodniczącego i wiceprzewodniczącego Rady osiedla są tajne tylko wtedy, gdy organem osiedla jest OGÓLNE ZEBRANIE MIESZKAŃCÓW i odnosi się do wyboru przez to ogólne zebranie mieszkańców zarządu osiedla. Brak jest analogicznych wymogów ustawowych wtedy, gdy wyboru zarządu osiedla dokonuje RADA OSIEDLA. Umiesz w ogóle czytać akty prawne ze zrozumieniem?
89. Dodane przez Atomek, w dniu - 26-08-2018 13:15
Szanowne PRS. Jesteście nieodporni na jakąkolwiek krytykę, kasujecie niewygodne komentarze na Facebook'u i lustrujecie rodziny komentatorów. Kieruje Wami mściwość. Bliżej Wam do PiSu i Kaczyńskiego, niż do mieszkańców. Żegnam.
90. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 26-08-2018 16:27
Mówi się na mieście, ze lepsze Polkowice już się podzieliły stanowiskami, a tu ... Chaczko pokrzyżowała im plany.
91. Dodane przez Normalny, w dniu - 26-08-2018 20:25
Nie da się ukryć, że Pani Beata Chaczko i jej ekipa to jest ukryta opcja PiS. A pokrzyżować to może nogi.
92. Dodane przez MIESZKANKA POLKOWIC, w dniu - 27-08-2018 22:51
Przepraszam, jest teraz fit era i każdy dba o siebie, a tu nie widzę nic. żeby reprezentować gminę trzeba najpierw reprezentować coś sobą, a tu ani twarzy do mediów, ani kultury. Pozdrawiam :) środkowym palcem. papa.
93. Dodane przez do 92, w dniu - 29-08-2018 12:32
no u Ciebie to kultury brak na bank
reklama
94. Dodane przez Już nie wyborca, w dniu - 30-08-2018 13:12
Niestety Polkowicki Ruch Społeczny nie dorósł do demokracji, gdyż usuwa wpisy, które im nie pasują na faceboku, pisząc, że są obraźliwe. W związku z tym umieszczę mój wpis z Faceboka tutaj. 
Na scenie polkowickiej pojawiła się noowa siła polityczna. Liczyłem, że to jakieś ożywienie skostniałego ruchu polityczno społecznego. I co? I od początku jest nieodporna na krytykę. Pani Beata tak biegała z kamerą po urzędzie udowadniając, że burmistrz jest be i nie chce z nią rozmawiać, że boi się krytyki i takie tam. A sama co robi? Jeszcze nie zaczęła rządzić a już robi to samo. Wczoraj pod tym postem było 34 komentarze. Większość przychylnych. Ale chyba 11 było negatywnych. I co? Ano w sumie nic poza tym, że dzisiaj jest już tylko 23 komentarze. Gdzie jest reszta? Pewnie amba wcieła. Zapewne nie. To cenzura Polkowickiego Ruchu Społecznego zadziałała. Tekst został poprawiony i dalej można się promować.  
Chcecie rozmawiać z ludźmi? Zadałem wczoraj publicznie parę pytań. I jaką uzyskałem odpowiedź? Odpowiedzią było wycięcie moich pytań i skasowanie postów.  
Ale co tam. Zadam je jeszcze raz. A jak zostaną skasowane to jeszcze raz. W końcu tu chodzi również o przyszłość i mojego miasta. Więc pytam: 
1. Gdzie Pani Beata płaci podatki od nieruchomości i dochodowy? Jeśli w Lubinie to czy zamierza zmienić adres w taki sposób aby płacić podatki w mieście w którym chce rządzić. 
2. W jakiej wysokości uzyskała w ostatnich pięciu latach dotacje oświatowe na swoje przedszkole z budżetu Gminy Polkowice. 
3. Czy w sytuacji, kiedy by została burmistrzem zlikwiduje przedszkole aby nie zostać posądzona, że sama sobie przyznaje dotacje? Oczywiście przepisanie przedszkola też nie wchodzi w grę, aby nie zostać posądzoną o stronniczość.  
4. Jak wyglądają sprawy wytoczone jej przez Gminę Polkowice? Czy się zakończyły i z jakim wynikiem? Chodzi o to, czy zostając burmistrzem, nie będzie tu konfliktu i nie dojdzie do sytuacji że sama wycofa sprawy przeciwko sobie. 
5. Jak wyglądają sprawy wytoczone jej przez rodziców dzieci z przedszkola? 
6. Czy planuje odwołanie się od przegranej sprawy związanym z bezprawnym wtargnięciem jej do pomieszczeń administracyjnych Aquaparku? 
7. Jak planuje poradzić sobie z kwestią zamieszkiwania na terenie gminy Polkowice z osobami, których miejscem zameldowania i tym samym płacenia podatków nie jest gmina Polkowice, a które mają często roszczenia w stylu bo im się należy. 
8. Jakie ma doświadczenie w zarządzaniu finansami publicznymi? Zarządzanie przedszkolem a zarządzanie gminą to dwie różne rzeczy.  
9. Czy zostając burmistrzem przeprowadzi się do polkowic? Czy też będzie dojeżdżać służbowym samochodem na koszt podatnika? 
10. Czy interesantów chcących spotkać się z nią jako burmistrzem będzie przyjmowałą osobiście czy też za pośrednictwem również swoich zastępców? 
11. Jaki jest jej stosunek do finansowania przez Gminę Polkowice sportu w postaci koszykówki? 
12. Kogo widzi na fotelu swoich zastępcó, gdzyż jest to ważna informacja i mieszkańcy powinni to wiedzieć. 
Pani Beata stała się osobą publiczną, któa chciała by zarządzać gminą Polkowice a przez to pośrednio i mieszkańcami. Uważam, że należy się nam wyjaśnienie powyższych kwestii dla jawności życia politycznego oraz dla powzięcia mądrej i roztropnej decyzji przy urnie. Obiecuje, że nie jest to zamknięty katalog pytań. 
Po za tym śmieszy mnie Ruch Społeczny, który już na starcie nie wie co chce, tylko zapyta ludzi co oni chcą to wtedy zgapimy od ludzi i zrobimy to co naród chciał. A jak przyjdzie 20 osób i podadzą koncert życzeń to czy to będzie grupa reprezentatywna? Myślę, że jeszcze się dużo musicie nauczyć.
95. Dodane przez Spoxman, w dniu - 30-08-2018 18:55
Jeżeli chodzi o pytanie 12, to na 100% zastępcą burmistrza zostałby (nie zostanie, bo jak pisałem, 11% w pierwszej turze wyborów to max) pełnomocnik wyborczy KWW PRS.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama