Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Lubin arrow Murem za swoimi nauczycielami

Uczniowski happening przed budynkiem I LO

Murem za swoimi nauczycielami

16.04.2019. Radio Elka, Tomek Jóźwiak

(fot. Tomasz Jóźwiak)
Uczniowie I Liceum Ogólnokształcącego zorganizowali happening popierający akcję strajkową nauczycieli. W geście solidarności ze swoimi pedagogami, przed budynkiem ogólniaka narysowali kredą hasła dodające otuchy i będące też podziękowaniem za wychowanie i edukację. Podobne akcje przeprowadzono w wielu szkołach w Polsce. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Organizatorem lubińskiego happeningu był 17-letni Patryk Spaliński, uczeń I klasy humanistycznej. - Podpatrzyliśmy inne miasta. Widzieliśmy, że w wielu innych miastach takie działania są podejmowane, widzieliśmy, że jest duży
odzew w mediach i widać, że nauczyciele cieszą się z poparcia uczniów i rodziców. To są również ludzie i wiemy, że potrzebują naszego wsparcia. Wiemy, że dużo osób jest przeciwnych strajkowi, ale tak naprawdę dotyczy on nas wszystkich, uczniów, rodziców i nauczycieli. Polska oświata nie jest w dobrym sta
nie, widzimy to od wielu lat. Nasze działania mają pokazać, że popieramy swoich nauczycieli, którzy domagają się wyższych zarobków - tłumaczy Patryk Spaliński.

Przed budynkiem pierwszego ogólniaka pojawiły się hasła: #Murem za nauczycielami, "za wiarę w nas, za wsparcie", " za poświęcenie", "za poszerzanie horyzontów". Pojawił się też pomarańczowy wykrzyknik, który jest symbolem ogólnopolskiego strajku pracowników oświaty.

Tymczasem dzisiaj rozpoczął się drugi dzień egzaminów ósmoklasistów. W Lubinie przystąpiło do niego ponad 740 uczniów z dziewięciu szkół podstawowych. Dzisiaj piszą matematyką, a jutro czeka ich sprawdzian z nauki języka obcego.
 
Komentarze (65)
1. Dodane przez jq, w dniu - 16-04-2019 10:17
Za wsparcie dających korepetycje ,ILO szczyci się prawie 100% zdanych matur ,ale nie powie ilu uczniów uczęszcza na korepetycje.
2. Dodane przez Biker., w dniu - 16-04-2019 10:18
Postawa godna uczniów porządnej szkoły.
3. Dodane przez .., w dniu - 16-04-2019 10:24
Nie ma się czym podniecać - kilkanaście osób w tym niejaki Patryk, czyli koordynator młodzieżówki Wiosny w Lubinie..
4. Dodane przez Rocky, w dniu - 16-04-2019 10:58
Z takich wakacji też bym się cieszył,,,
5. Dodane przez poldek, w dniu - 16-04-2019 11:15
Rośnie nam pokolenie kredkowców jak we Francji
6. Dodane przez Anka, w dniu - 16-04-2019 11:50
Żenada pewnie nie maturzyści, brak oleju w głowie
7. Dodane przez Wiem co mówię, w dniu - 16-04-2019 12:04
1. 80 zł za godzinę "pracy" ? Fajnie. Może kasy fiskalne pozakładać tym biedakom?
reklama
8. Dodane przez sss, w dniu - 16-04-2019 12:13
żąłosne nic nie wiedzą jak wygląda życie i bronią czegoś do czego nie powinno dojść , zmieni zdanie jak pójdzie do pracy i zobaczy różnice. Po za tym jak jest z młodzieżówki Wolność to akcja typowo pod publike i wybory
9. Dodane przez stary belfer, w dniu - 16-04-2019 12:32
Ciekawe, czy organizatorzy tej "szopki" wiedzą czyją wygraną skończyło się Powstanie Warszawskie (wg niektórych badanych młodych warszawiaków, Polacy); 
gdzie mieści się Parlament Europejski (wg niektórych badanych mł. ludzi, podobno w Warszawie); 
kto jest aktualnym prezydentem Warszawy (wg mł. badanych warszawiaków podobno A. Duda); 
czy wiedzą ile jest 6x8 albo 8x6 (to wielce stresujące pytanie dla studentów Wydziału Matematyki Uniwersytetu Warszawskiego); 
czy widzą gdzie leży województwo lubuskie (podobno na wschodniej granicy RP)...
10. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 16-04-2019 12:35
Kilkunastu uczniów 1LO to by brzmiało wiarygodnie. Przecież tam było co najwyżej 15 uczniów. Nie zaklamujmy rzeczywistości.
11. Dodane przez mieszko, w dniu - 16-04-2019 12:36
(...) normalni ludzie mają teraz nie lada problem chociażby z dziećmi w wieku przedszkolnym, bo trzeba chodzić do pracy i zarabiać na życie - wiesz coś o tym (...) ? a ty się lansujesz na kolejnej wyborczej ustawce, nic tym nie zyskasz tylko zrazisz do siebie ludzi
12. Dodane przez zatroskany, w dniu - 16-04-2019 12:39
Ja bym się tak nie cieszył, ponoć grupa rodziców, która ma dość strajku i zaniżania dochodów przez nauczycieli, była w urzędzie skarbowym i wskazała nauczycieli dających korepetycje nas czarno.
13. Dodane przez Hub, w dniu - 16-04-2019 12:40
Brawo młodzież, brawo nauczyciele. 
To walka o naszą przyszłość!!!!
14. Dodane przez obserwator, w dniu - 16-04-2019 12:45
do walki politycznej wciągać młodzież z LO
15. Dodane przez jan, w dniu - 16-04-2019 12:56
LIZAKI .
16. Dodane przez mieszaniec, w dniu - 16-04-2019 12:56
Fajnie. Ciekawe, kto zapłaci za 'wolne' od pracy, żeby pilnować dzieci przedszkolnych. Ich praca i pensja ważniejsza? To jak dostaną podwyżke, policzę sobie za każdy przesiedziany dzień w domu i rozliczę.
17. Dodane przez jajajajajaja, w dniu - 16-04-2019 13:30
Uczeń jest zależny od nauczyciela dlatego są tacy w klasie, którzy chcą pokazać jak bardzo wspierają nauczycieli. Oczywiście licząc na lepsze traktowanie przy wystawianiu ocen. Oczywiście tak będzie. To jest obrzydliwa lekcja życia w tym kraju.
18. Dodane przez czy wiedzą że.., w dniu - 16-04-2019 13:37
Czy Ci młodzi ludzie wiedzą zę ; 
komunizm był nie mniej grożny niż faszyzm. 
Polecam na ten temat książkę,,Boże Igrzysko,,Normana Deviesa 
Reżimy Komunistyczne wymordowały od 65 do 100 mln ludzi. 
Ruchy lewicowe to spadkobiercy komunistów. 
Parlament Europejski zdominowany jest przez Liberalną lewicę.
19. Dodane przez sztuka przemilczania, w dniu - 16-04-2019 13:44
W szkole jest jak w mediach. 
jednych się naucza a innych przemilcza. 
W ten sposób historia jest w 30% zakłamana. 
Znany naukowiec polskiego pochodzenia Chris Cieszewski jest tego przykładem.O nim media nie wspominają. 
historię Polski z ostatnich 75 lat należy napisać od nowa.Tylko kto to zrobi? 
Nauczanie o ,,Bolkach,, i czasach Stalinowskich wymaga korekty.Historia uczona w szkołach jest mocno poprawna.
20. Dodane przez cha cha cha, w dniu - 16-04-2019 13:47
Ciekawe co powiedzą jak będą musieli powtarzać klasę. Też będą murem za tymi co ich olewają.
21. Dodane przez do 13, w dniu - 16-04-2019 13:50
Jaką przyszłość???? To walka o kasę!!!! Już nikt im nie wierzy
22. Dodane przez uczeń, w dniu - 16-04-2019 14:09
Trzeba było napisać kredą I Love Basia ;)
23. Dodane przez prof.Marek Chodakiewicz, w dniu - 16-04-2019 14:12
Czy Ci uczniowie znają takich naukowców jak: 
Prof. Marek Chodakiewicz i jego krewny 
prof.Chris Cieszewski? 
Obydwaj mieszkają w USA , ale są pochodzenia polskiego. 
Tych naukowców i ich dorobek naukowy warto poznać.
24. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 16-04-2019 14:29
W 2015 jeszcze przed wyborami nauczyciele organizowali marsze i manifestacje protestacyjne w sprawie podwyżek. Wtedy rząd PO-PSL stwierdził że podwyżki nie będzie i na 2016 też nie przewidują. Dlaczego Broniarz w tym czasie nie ogłosił strajku? Tylko teraz jak rząd ogłosił że przez 3 lata place wzrosną o 15 %.
25. Dodane przez Beti, w dniu - 16-04-2019 14:29
Zgadzam się z 17
26. Dodane przez Bolek, w dniu - 16-04-2019 14:34
Kończcie ten strajk !
27. Dodane przez xxxxxxx, w dniu - 16-04-2019 14:43
do kom.25. Jesteś typowym trollem pisowskim.
28. Dodane przez an., w dniu - 16-04-2019 14:48
Fajnie, że w Lubinie już z rzadka plują na swoich nauczycieli, w Głogowie do tego daleko.
29. Dodane przez Lutek, w dniu - 16-04-2019 15:00
Murem za nauczycielami. Kilkanaście pośród kilkuset, ale to mi mur. Bardzo słaby i za chwilę się zawali. Ale hasło "uczniowie murem za nauczycielami" brzmi lepiej, co nie? kilkaset pozostałych ma to gdzieś. Nauczyciele się po prostu "zbłaźnili" i tyle, co mam do powiedzenia. Szkoda, bo myślałem, że skoro to następna kasta, to umie myśleć, ale nic z tych rzeczy. Pozdrawiam i czekam na następną "wtopę" nauczycieli
30. Dodane przez Ewelina, w dniu - 16-04-2019 16:13
mam nadzieję że jako jedyna szkoła w Polsce będzie strajkować ,a uczniowie popierający strajk nie przystąpią do egzaminu dojrzałości bo staną murem za belframi
31. Dodane przez Xxx, w dniu - 16-04-2019 21:05
Biora dzieci za zakladnikow by walczyc o swoje wyplaty. Tak to wyglada. Powinni uczyc a wyznaczyc delegacje do protestowania lub dyrektorzy w ich imieniu powinni protestowac. A nie cierpia dzieci przez nich.
32. Dodane przez Ernest Miller Hemingway, w dniu - 16-04-2019 22:23
Napisze krótko. Nauczyciele nie mają poparcia społecznego dla swojego strajku. Na tej podstawie rządzący powinni wymienić to "zacne" grono pedagogiczne na nowe! Pracują po 3 godziny dziennie, szkolenia 2-3 dniowe w kurortach, światek piątek i niedziela wolne. Myślę, że nadszedł czas na zmiany. PRL już się skończył. Wywalić i wymienić na młodych ludzi z powołaniem. To co strajkuje to wypalone, próżne i zdegustowane życiem relikty naszej chorej przeszłości.
33. Dodane przez anna, w dniu - 17-04-2019 05:40
Murem za nauczycielami vs nauczyciele za murem.
34. Dodane przez Górnik, w dniu - 17-04-2019 07:09
Ten organizator poparcia zrobi karierę w życiu... Taki Piszczyk
35. Dodane przez POPIERAM MATURZYSTÓW, w dniu - 17-04-2019 08:37
Od 10 dni maturzyści są pozostawieni sami sobie. 
Do matury jeszcze 20 dni i maturzyści płacą co dzień za korepetycje by zdać maturę. 
Maturzyści będę głosować w maju i jesienią. 
Za strajkiem stoi lewactwo i PO.
36. Dodane przez Róża, w dniu - 17-04-2019 09:48
Popierają nauczycieli, którzy atakują i nie potrafią uszanować swoich kolegów niestrajkujących? którzy domagają się szacunku a sami nie potrafią go okazać? może niech udostępnią uczniom wredne wierszyki które wywieszali na swoich kolegów? Dobrze, że chociaż w tej szkole dyrektor jest profesjonalistą i potrafi odpowiednio się zachować. żal...
37. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 17-04-2019 09:50
re 34 
Dobrze, że nie taki Misiewicz bo doprowadziłby Polskę do ruiny.
38. Dodane przez stary belfer, w dniu - 17-04-2019 10:52
Do kom.32 
Wiek nauczycieli raczej nie ma tu nic do rzeczy. Z obrazków medialnych wynika jednoznacznie, że wśród strajkujących dominują nauczyciele w młodym wieku. "Popisują się" przy tym swoim infantylizmem w "produkcjach" słowno-muzycznych.  
W mojej placówce strajkują również przede wszystkim młodzi nauczyciele i nie jestem pewny czy są to akurat nauczyciel z powołaniem. Ja jako nauczyciel "starej daty" w referendum byłem przeciwko strajkowi i nie wyobrażam sobie strajkowania nauczycieli...
39. Dodane przez marne intelekty, w dniu - 17-04-2019 12:54
Zawód nauczyciel to już raczej przeszłość. 
Czy na nauczycieli idą najlepsi,najzdolniejsi? 
Wszyscy wiedzą że raczej nie. 
To gdzie idą najzdolniejsi absolwenci szkoły średniej.? 
a/na inżynierów budownictwa 
b/Informatyków/programistów/ 
c/prawników 
d/architektów 
e/ekonomistów 
f/filologia angielska lub inna 
g/lekarzy 
 
ps.Na te kierunki trzeba mieć wybitne oceny !!
40. Dodane przez marne intelekty, w dniu - 17-04-2019 13:19
Zawód nauczyciel to już raczej przeszłość. 
Czy na nauczycieli idą najlepsi,najzdolniejsi? 
Wszyscy wiedzą że raczej nie. 
To gdzie idą najzdolniejsi absolwenci szkoły średniej.? 
a/na inżynierów budownictwa 
b/Informatyków/programistów/ 
c/prawników 
d/architektów 
e/ekonomistów 
f/filologia angielska lub inna 
g/lekarzy 
 
ps.Na te kierunki trzeba mieć wybitne oceny !!
41. Dodane przez gdyby.., w dniu - 17-04-2019 14:22
Gdyby na nauczyciela Informatyki zatrudnić wybitnego informatyka? 
To jest niemożliwe. 
Wybitny informatyk ,programista zarabia od 15 do 25 tyś tyś. zł w firmie zagraniczej. 
Szkoła nie zaoferuje mu podobnych pieniędzy. 
To może zatrudnić ich na 1/2 etatu?
42. Dodane przez Andrzej, w dniu - 17-04-2019 14:33
RODZICE POBUDKA !!!! TAK PROPONUJĘ !!! Uwzględnić PODWYŻKI NAUCZYCIELI od ilości zdanych egzaminów do WYŻSZYCH SZKÓŁ !!!! Za strajk nauczycielski PODAWAĆ POZWY DO SĄDÓW na SZKOŁY STRAJKUJĄCE o zwrot poniesionych KOSZTÓW !!!!! Jak nam mawiało w latach 2007 - 2014 - PO i PSL przy likwidacji naszych ZAKŁADÓW !!! Co mamy tak pracować i wykazać się taką pomysłowością , aby zapracować sobie PODWYŻKI!!!
43. Dodane przez kasia, w dniu - 17-04-2019 14:58
Ja też nie strajkuję, bo widzę, że ZNP dąży do konfrontacji Nauczyciele, dlaczego nie srajkowaliście za PO - PSL(kilkaset szkół zamknięto) Czego nie strajkowaliście jak za PO - PSL zamrożono wam podwyżki. Dlaczego nie strajkowaliśćie za PO - PSL kiedy 40 tys. nauczycieli zostało wyrzuconych na bruk. Teraz przeszkadzacie tym, co nie chcą strajkować. A gdzie prawo do wolności.
reklama
44. Dodane przez kończy się etos.., w dniu - 17-04-2019 20:54
Kończy się etos nauczyciela. 
Jeśli te gremia z ZNP zablokują matury ,to etos nauczyciela się kończy. 
Należy tych ,którzy to uczynią zapytać: 
czy swoje dzieci też zostawicie w tej samej klasie?? 
czy zaczadzenie TV WSI-_24 może ludziom odebrać rozum?? 
Czy energetycy wyłączą prąd w szpitalach ,bo zechcą podwyżek? 
Czy lekarze z pogotowia nie pojadą do pacjentów w ramach strajku.? 
Czy piekarze w ramach strajku przestaną piec chleb? 
Jak Ci nauczyciele będą uczyć po strajku? 
Jak oni spojrzą dzieciom i młodzieży w oczy ??? 
Wtedy WSI-24 umyje ręce. 
Sam zamiar zablokowania matur jest haniebnym pomysłem !!
45. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 17-04-2019 21:44
Stary belfrze. Jesteś stary a oni młodzi. Oni mają dzieci i całe życie przed sobą. Mają pracować dla idei jak marszałek Karczewski? To dać im połowę z jego idei a ręczę, że będą zadowoleni. 
Ździwisz się, ale również byłem sceptyczny co do strajku bo nauczyciele nie są jednolitą pod żadnym względem grupą i strajk musiał być sabotowaniu choćby ze względów politycznych.  
Jest w Głogowie jeden pieniacz, który z czysto partykularnych interesów pyta starostwo o skutki strajku. Bolszewicy byliby z niego dumni. Nie dziwię się jego pytaniom bo dla czysto osobistych korzyści już raz zdradził swoje środowisko pisuarowe zgłaszając się do SLD po misiewiczowe. 
Cały system oświaty sypie się i to jest również przyczyną strajku.
46. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 17-04-2019 21:47
Jeszcze do 44 
Przecież lekarze i ratownicy również strajkowali i nie leczyli chorych a ratownicy nie wyjeżdżali do wypadków, chorych. Zapomniałeś? 
Wg ciebie nauczyciele powinni strajkować w czasie wakacji. Cóż, trudno to komentować.
47. Dodane przez ?!, w dniu - 17-04-2019 22:46
Ustawione heppeningi z inspiracji ZNP przybudówki PO ?!
48. Dodane przez re 47, w dniu - 18-04-2019 08:26
Nie pomyliłeś się aby co do przybudówki? "S" Nauczycielska nie jest przybudówką PiS? Czy wszystko jest w porządku gdy PiS zamyka kopalnię i strajku "S" nie ma? Gdy rządziło PO z PSL to ZNP organizował protesty razem z "S"N a teraz "S" rozbija strajk i to jest przybudówka. Ogarnij się człowieku bo przerażenie ogarnia gdy widzi się taką głupotę.
49. Dodane przez do.46, w dniu - 18-04-2019 08:35
do.46 
Nie zamulaj dyskusji. 
Podwyżka 16% to mało??? 
a 500+ dla dzieci nauczycieli od lipca, dla wszystkich dzieci to mało? 
Trzeba być ślepym by tego nie dostrzec. 
Emeryci za PO-PSL dostawali rocznie 1% podwyżki !!! 
Propaganda mówiła że to był ogromny sukces rządu że tyle dostali.Dziś nauczycielskie związki post komunistyczne ZNP chcą 30%. 
To oznacza średnio 2 tyś na nauczyciela. 
Jest to nierealne. 
Obce Polakom i temu rządowi media podsycają ten strajk by obalić rząd PIS. 
Za PO-PSL ukradziono z kasy państwa 260 mld z tytułu VAT.Te miliardy mogły trafić do nauczycieli !!!
50. Dodane przez do wójta, w dniu - 18-04-2019 08:36
Wójt jak zwykle najmądrzejszy. Ki czort kazał mi tu zaglądać, niedobrze mi.
51. Dodane przez kapitan bomba, w dniu - 18-04-2019 08:39
wszyscy już to widzą, że jest to polityczny cyrk przedwyborczy, a nie żaden strajk, na walkę o podwyżki mieli jakieś 28 lat
52. Dodane przez maturzysci zagłosują przeciw , w dniu - 18-04-2019 08:42
Maturzyści zagłosują przeciw ZNP przybudówce PO i SLD. 
Strajk czysto polityczny ma obalić władzę ,która rozlicza aferzystów !! 
Obce Polakom media zagraniczne podsycają ten strajk.
53. Dodane przez Marek, w dniu - 18-04-2019 09:40
Termin strajku wybrany doskonale. Słabość okazana została w momencie zgody na egzaminy. To będzie nauczka dla nauczycieli na przyszłość. Strajk musi powodować największe z możliwych dolegliwości. Władze a szczególnie ta innego języka nie pojmuje. Róbcie swoje nie zwracajcie uwagi na nas rodziców.
54. Dodane przez do.53, w dniu - 18-04-2019 13:21
do.53 
Zastanów się co piszesz. 
Niedopuszczenie uczniów do matury będzie oznaczać koniec etosu nauczyciela !! 
Ci nauczyciele będą po woli musieli rezygnować z tego zawodu.Tacy ludzie nie są nauczycielami. 
Gniew uczniów i ich rodziców może być trudny do opanowania.Oby nie. 
Liderzy ZNP byli obecni na manifestacjach opozycji i KOD.Tym strajkiem chcą obalić prawdziwy rząd patriotyczny. 
My Polacy nie pozwolimy na to. 
Gdzie oni byli jak przez wiele lat Po dawało im 0% podwyżki i rozkradano Polskę w aferze vat na 260 mld?
55. Dodane przez Marek, w dniu - 18-04-2019 18:16
Oglądaczu TVPis nauczyciele strajkują o wynagrodzenie za swoją pracę, nie za bycie ojcem, matką, hodowcą bydła czy bycie emerytem. Mniej oglądaj, myśl.
56. Dodane przez stary belfer, w dniu - 18-04-2019 21:41
Do kom. 45 - wójcie głogowski, ja też kiedyś byłem młody, miałem dzieci i całe życie przed sobą. Pracowałem solidnie przez ponad 40 lat - mimo, że wynagrodzenia nauczycielskie od zawsze były liche. Mimo to nigdy nie przyszło mi do głowy, żeby strajkować, na dodatek w tak denny sposób... Nauczyciele dziś w swojej naiwności dali się w manewrować w zwykłą hucpę polityczną zmontowaną przez lichych politykierów.
57. Dodane przez Rocky, w dniu - 18-04-2019 22:46
Śmieszne tłumaczenie Pisekciarzy, jak ktoś domaga się swojego to jest to hucpa polityczną.Gdy strajkowala niby solidarność to była to walka o życie
58. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 18-04-2019 23:06
Na początek uwaga ogólna. Ten rząd niczym nie różni się od rządów Gomułki czy Gierka. Władza wie lepiej czego chcą obywatele i niech obywatel nawet nie myśli, że może czegoś chcieć bez błogosławieństwa Prezesa Polski. 
 
Widzę Stary belfrze, że przesiąkłeś siermiężnym socjalizmem gomułkowskim. W tamtych czasach inteligencja była podejrzana i stąd pauperyzacja zawodu nauczyciela. Przed wojną w karty grali pan, ksiądz, nauczyciel i ewentualnie organista. Po wojnie nauczycieli brakowało i mając pięć klas można było nim zostać. Nie strajkowałeś boś w porach miał przed pałką milicyjną a nie, że nie przyszło ci do głowy coś takiego. Hucpę stary belfrze to zrobił Proksa godząc się na mniej nawet niż rząd proponował. To była hucpa przybudówki pisowskiej. Członkowie Solidarności też działali razem z opozycją. stary, pij tran, zamontuj do balkonika motorek i koniecznie zapisz sobie jak się nazywasz i gdzie mieszkasz.
59. Dodane przez stary belfer, w dniu - 19-04-2019 11:05
Do kom. 58. wójta głogowskiego 
Na początek również uwaga ogólna.  
Ten rząd rożni się od rządu Gomułki czy Gierka chociażby tym, że nie strzela do ludzi i nie pałuje strajkujących górników (jak to było np. za rządów Tuska).  
To nie ta władza wiedziała lepiej czego chcieli i o czym myśleli obywatele, gdy wyrzucała miliony podpisów obywateli do kosza. To za rządów Tuska wyrzucono ponad 6 mln podpisów polskich obywateli, które zebrali pod obywatelskimi wnioskami ustawodawczymi i referendalnymi, w tym ponad 2,5 mln podpisów pod wnioskiem referendalnym Solidarności w sprawie wieku emerytalnego. To za rządów Tuska zignorowano też wielotysięczne protesty, nie uznając również powszechnego - ponad 80 proc. - sprzeciwu wobec wydłużenia wieku emerytalnego. Przykładów można mnożyć... 
Jestem starym belfrem, ale nie aż tak starym, żeby zdążyć przesiąknąć tym o czym raczysz pisać... 
Za czasów Gomułki byłem bowiem w podstawówce i pod jej koniec ledwie kojarzyłem, kto to taki podobnie jak dzisiejszą młodzież, w ogóle nie miałem pojęcia o polityce. Za Gierka byłem w szkole średniej, później na studiach pedagogicznych i polityka nie była przedmiotem moich zainteresowań. Coś tam ledwie zasłyszałem o wydarzeniach w 1970 i 1976 r. podobnie jak dzisiejszą młodzież interesowała mnie przede wszystkim nauka oraz kino, zabawa, muzyka i... żeby zaliczać kolejne egzaminy.  
A w kwestii polityki współczesnej: jeśli Pan Proksa sprzedał się rządowi to Pan Broniarz sprzedaje się wciąż na nowo totalnej opozycji... 
Dzisiaj tranu nie piję, balkonika nie potrzebuję - pracuję z dziećmi i młodzieżą, która zaszczyca mnie na zajęciach swoim ponadnormatywnym uczestnictwem i aktywnością czego życzę wszystkim nauczycielom...
60. Dodane przez do starego belfra., w dniu - 19-04-2019 19:12
Wielki szacunek dla Pana. Gdybym mogła to i uścisnęłabym serdecznie. Spokojnych świąt życzę. Wójciną proszę się nie przejmować, ot taki pan z kompleksami, chcący je wyleczyć poprzez niegrzeczne wpisy. O poglądach jego politycznych nie piszę, bo każdy ma jakieś preferencje. Irytującym jest natomiast jego zachowanie. Brzydkie zachowanie.
61. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 19-04-2019 22:08
Nie wiem czy nie lepsze byłoby spałowanie niektórych politruków z obojętnie jakiej partii od takiego wyniszczenia moralnego Polaków jakiego dopuścił się PiS z Kaczyńskim na czele. To niby za rządów Tuska strzelano do niewinnych ludzi? Czy za rządów PiS opozycyjni związkowcy demolują siedziby firm jak miało to miejsce za rządów Tuska?  
Stary belfrze, odpowiedz na jedno pytanie - Ile projektów obywatelskich zostało choćby wprowadzone pod obrady sejmu a niemiłe obecnej władzy? Zgadnij ile ich leży w zamrażarce tego wielbiciela nieletnich Ukrainek. Wiesz dobrze o kogo chodzi.  
Zastanów się dobrze stary belfrze nad odpowiedzią - Czym różniły się owe protesty od protestów choćby KOD? Łapiesz różnicę czy nadal będziesz udawał starego belfra w stylu tego nerwusa co to spoliczkował ucznia?  
 
Nie wiedziałeś, nie interesowałeś się, nie słyszałeś, nie znałeś nawet jako dwudziestoparolatek? I takie coś poszło do szkoły w krajce białoczerwonej a może nawet pod czerwonym krawatem dzieci uczyć? Typowy homosovietikus nadal wierzący w jedynie słuszną linię partii. Nazwa zmieniona a formy działania i program ten sam tylko bóg się zmienił. 
Panie starszy, Proksa się nie sprzedał, on został wystawiony by rozbić strajk. Broniarz natomiast nawet nie zmusza nikogo do strajkowania bo to nie ZNP rozpoczął strajk a sami nauczyciele. Dlaczego członkowie "S" Nauczycielskiej oddają legitymacje związkowe? Z miłości do ZNP? Chyba raczysz żartować bo aż w taką głupotę trudno uwierzyć. Takie coś nadal pracuje z dziećmi? Czego ty chcesz ich nauczyć? Konformizmu? Ponadnormatywne uczestnictwo! Kurde, jakbym czyta Trybunę Ludu. Człowieku, nie rób już z siebie diabła co to na mszę dzwoni bo ci czerwony krawat odcisków narobił na dodatek uciskając tętnice na szyi.
62. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 19-04-2019 22:21
re 49 
Czy jesteś głupszy od swoich postów? 
Jakie 15 procent? Policz sobie geniuszu dobrze. Dwie godziny więcej a podwyżka dla dyplomowanego 157 zł czy ile tam. Dodaje się 5 procent do pensji a do etatu ponad 10 procent. To jest podwyżka? A gdzie kontraktowi czy mianowani? Oni nawet tych 5 procent nie dostaną a do etatu 10 procent więcej.  
Jeszcze na koniec o VAT. Idziesz drogą Goebelsa, kłamstwo powtarzane tysiąc razy ma być prawdą i ludzie mają w to uwierzyć. Gdzie są ci złodzieje? W jaki sposób z kasy państwa wykradziono te miliardy? Przelewem, w gotówce a może podkop zrobiono?  
Czym innym jest wyprowadzenie ze skarbu państwa a czym innym jest brak wpływu. Czym innym również jest wyprowadzanie ze skarbu państwa do prywatnych kieszeni członków PiS grubych milionów, państwowych milionów, które już w kasie były. Może inny przykład, oskarżano Tuska o związki z AmberGold. Cisza, zero oskarżenia teraz a senator PiS wyprowadził ze SKOK-ów dziesiątki milionów Euro i na dodatek wywiózł je nielegalnie do Luksemburga. To jest złodziejstwo. Kto zamula? 
 
do 50 
Mam nadzieję, że ci zaszkodziłem porządnie. Teraz idź świnie wydoić.
63. Dodane przez re 60, w dniu - 19-04-2019 23:57
Stara jesteś to i dziwić się nie ma co do podziwu dla starego nauczyciela. Stara miłość nie rdzewieje. Gładkie wpisy nie zawsze muszą świadczyć o kulturze bo kłamliwe treści łatwo i wygodnie przykryć gładkim gadaniem. Niczym prezes PiS. 
Babciu, nie będę wypominał tobie prostactwa, ale zdrabnianie, zmiana imion czy nazwisk, nicków źle świadczy o tobie. Przyganiał kocioł garnkowi a sam usmolony. 
PS 
Życzę ci babciu smacznego jaja i zjedz ich dużo, w majonezie i żebyś rapacholinu znaleźć nie mogła. 
Żartowałem, ale z wypominaniem komuś kultury nie wyjeżdżaj boś sama źle wychowana, chyba przez tego starego belfra tęskniącego za komuną. 
wójt głogowski
64. Dodane przez stary belfer, w dniu - 20-04-2019 10:42
Do wójta głogowskiego:  
wysilasz się na merytoryczne argumenty, pomawiasz kogoś o postkomunizm a sam stoisz za ZNP (skamieliną postkomunistyczną), posługujesz się obelżywymi argumentami ad persona i wychodzi Ci z tego tylko insynuacja i grubiański, (...) tak dyskutować to możesz sobie w gronie ludzi z podobną do Twojej mentalności; nie mam więc już dla Ciebie czasu...
reklama
65. Dodane przez Do stary belfer, w dniu - 20-04-2019 13:51
To że niby ZNP jest "skamieliną postkomunistyczną" to Ci przeszkadza a to że nauczyciele z tej skamieliny Cię wyuczyły i wykształciły to spoko luz?
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust