Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Reklama arrow Wszystko o biznesie w jednym miejscu

Business Meeting Club Zagłębia Miedziowego

Wszystko o biznesie w jednym miejscu

30.06.2022. Radio Elka

Networking, wymiana kontaktów i dobrych relacji. Po raz piąty lokalni przedsiębiorcy, menedżerowie i samorządowcy spotkali się podczas Gali Networking Business Meeting Club w Lubinie. Wydarzenie biznesowe tradycyjnie odbyło się w siedzibie V-Motors.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Celem klubu jest wspieranie biznesu w rozwoju, dostarczaniu nowych klientów, świetnych relacji, integracja biznesu, wyjazdy integracyjne, najwyższe jakości szkolenia oraz prelekcje. Każde z biznesowych eventów ma także swoje hasło przewodnie.

- E-commerce, reklama, marketing, media, czyli jak zaistnieć ze swoim biznesem w kanale nowoczesnym. Ten temat przyświeca piątej już Gali Networking Business Meeting Club w Lubinie - mówił Tomasz Iwaniec, prezes zarządu Business Meeting Club Zagłębie Miedziowe. - Gościem specjalnym jest Maciej Orłoś, on przybliży biznesowi, jak dobrze pokazać się w mediach ogólnopolskich, czy są warte tych nakładów finansowych, które są wymagane i czy mierzymy się z wymiernymi skutkami takiego promowania siebie.

- Mówimy o sprawach komunikacyjnych i o tym, jak ważna jest komunikacja i sam Networking - powiedział Maciej Orłoś, dziennikarz, trener autoprezentacji, wystąpień oraz prezentacji w biznesie. - Chcę powiedzieć uczestnikom, jak dobrze się prezentować. Porozmawiamy także o roli mediów, dlatego, że środki te są istotne w sprawie komunikowania się ze światem. Mamy media tradycyjne, z którymi warto mieć relacje i mamy media nowe, którymi warto dobrze zarządzać, chodzi oczywiście o media społecznościowe, czyli nową rzeczywistość, która związana jest z tym, co mamy w Internecie, w tym różne przestrzenie, to znzczy od TikToka do Linkedin, mowa o przestrzeni, która jest obowiązkowa dla biznesu, ale też ważne, żeby dobrze umieć z tego obszaru korzystać - dodał gość specjalny Gali Networking Business Meeting.

Podczas eventu swoim doświadczeniem biznesowym podzieliła się także Ilona Miziewicz-Groszczyk, dyrektor Rozwoju Biznesu i Marketingu Europa Systems ze Szczecina. - Przede wszystkim chcę zapytać uczestników w kontekście ich biznesu, czego oczekują, jakie mają strategie, czy w tę strategię wpisana jest transformacja? Jak ukazują wyniki i raporty. Do 2025 roku 80 procent procesów sprzedażowych odbywać się będzie w kanale e-commerce, to oznacza, że jeżeli dziś ktoś nie ma takiego kanału sprzedaży, powinien mocno sprężyć się i zacząć zastanawiać się, co zrobić, żeby tam już być. Przyszłymi klientami dzisiejszych firm będą millenialsi, a oni bardzo chętnie korzystają ze wszystkich cyfrowych urządzeń, rzadko natomiast komunikują, kupują, czy nawet spotykają się drogą tradycyjną. Jeżeli myślimy, o tym, gdzie nasz biznes będzie za 5, 10 lat, to z pewnością ta komercjalizacja w kierunku e-commerce jest potrzebna - podkreśla Ilona Miziewicz-Groszczyk.

Partnerami strategicznymi wśród członków klubu są m.in. PKO Bank Polski, Grupa Volvo czy Związek Pracodawców Polska Miedź.
- Na dziś mamy już blisko stu członków klubu, myślę, że będzie jeszcze więcej, a to dopiero początek naszej drogi, bo tak naprawdę działamy dopiero trzeci rok - przyznaje Tomasz Iwaniec. - Przetrwaliśmy pandemię, myślę, że będzie tylko lepiej.

- Jestem w Business Meeting Club od początku, moja firma jest partnerem wspierającym - powiedziała Magdalena Rygiel, producentka filmowa, menedżerka kreatywna, specjalistka PR, właścicielka firmy Akapit Grupa Filmowa. - Dzisiaj chcę przekonać uczestników spotkania, że obraz znaczy więcej niż tysiąc słów. Opowiem o video marketingu i o sile materiałów filmowych w działaniach sprzedażowych, promocyjnych i wizerunkowych firmy. Moim zdaniem, w strategii każdej z firm powinny się znaleźć działania video marketingowe. Po pierwsze, jest to atrakcyjne, angażuje klientów, przyciąga uwagę, pozwala lepiej pozycjonować strony, gdyż odwiedzający zostają na stronach dłużej, a w zasadzie jest to stosunkowo tania forma promocji czy sprzedaży. Za pomocą filmu możemy pokazać nasz produkt, naszą firmę, nasz zespół, możemy klientom przekazać instrukcje, jak poradzić sobie z naszymi produktami, na przykład, jak skręcić zakupione meble. Zamiast czytać skomplikowane instrukcje dołączone do mebli, mogą obejrzeć trzy-, czterominutowy film i zrobić to w sposób szybki i doskonały - zaznacza Magdalena Rygiel.

Business Meeting Club reaguje na potrzeby rynku. Tworzy środowisko sprzyjające nawiązywaniu nowych wartościowych znajomości i budowaniu biznesowych partnerstw, jednocześnie daje narzędzia i przestrzeń do zarabiania pieniędzy i rozwoju biznesów.

Jak zachęcić kolejnych biznesmenów, przedsiębiorców, aby dołączyli do Business Meeting Club? - Przede wszystkim można się zgłaszać do nas przez stronę internetową, przez nasze social media, zadzwonić, ale najlepszym miejscem na to, żeby się poznać, jest przyjście na nasze wydarzenia, czyli rejestracja, pokazanie się, to jest najistotniejsze - zachęca Tomasz Iwaniec, prezes klubu.

Twoja firma może zostać członkiem Business Meeting Club wysyłając zgłoszenie na adres e-mail kontakt@bmclub.pl
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
reklama
reklama
reklama