Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Gdy dochodzi do udaru, każda sekunda jest na wagę życia. Dzięki czujności i szybkiej reakcji pracowników sklepu udało się uratować życie 72-letniemu głogowianinowi. Mężczyzna w ostatni czwartek przed południem przyszedł na zakupy do sklepu Aldi przy ul. Przemysłowej w Głogowie i nagle źle się poczuł.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Około godziny 10:00 pojawił się w sklepie starszy mężczyzna, który z trudem utrzymywał się na nogach. Reakcja naszych pracowników była natychmiastowa. W tym dniu był spory upał. Jedna z koleżanek przyniosła panu krzesło i kubek zimnej wody. Pan
jednak zaczął się osuwać na krześle. Przeprowadziliśmy szybki wywiad, czy nie choruje na nadciśnienie lub cukrzycę. Nagle nasz klient zaczął tracić czucie w lewej ręce co sugerowało początki udaru. Wezwaliśmy służby. Karetka pogotowia przyjechał błyskawicznie i zabrała mężczyznę do szpitala - powiedział Tomasz Farnholz, kierownik sklepy Aldi w Głogowie.
72-latek szybko trafił pod opiekę lekarzy. Teraz przebywa na oddziale neurologicznym głogowskiego szpitala. Za naszym pośrednictwem córka seniora dziękuje pracownikom sklepu za tak szybką reakcje i pomoc. - Zrobiłam to już osobiście w sklepie, ale też na antenie radia i łamach portalu chciałam podziękować obsłudze. Zareagowali, wezwali pomoc, dzięki temu tata wraca powoli do zdrowia. Z całego serca jestem wdzięczna - powiedziała Kinga, córka uratowanego głogowianina.
Nie był to pierwszy tak dramatyczny w przebiegu przypadek w sklepie na Przemysłowej w Głogowie. Około 2 lata temu 4-letnia dziewczynka dostała ataku padaczki. Tu również pracownicy Aldi stanęli na wysokości zadania. Zaopiekowali się dziewczynką, która w porę trafiła pod opiekę medyków i dziś ma się dobrze.
1. Dodane przez iżikriżi, w dniu - 10-09-2024 22:11 00 wracaj do zdrowia kolego
2. Dodane przez pochwalam, w dniu - 10-09-2024 23:09 00 Brawa dla załogi. Tak trzymać. Profeska.
3. Dodane przez Karol, w dniu - 10-09-2024 23:34 00 Brawo Pracownicy Aldika. Super pomoc.
4. Dodane przez 1234, w dniu - 11-09-2024 06:55 00 Super sklep, super pracownicy. Tak trzymać.
5. Dodane przez Anitka, w dniu - 11-09-2024 09:22 00 Godna naśladowania postawa. Brawo
6. Dodane przez Jogi, w dniu - 11-09-2024 10:31 00 Po co kiepska sluzba zdrowia starczą życzliwi ludzie .
7. Dodane przez Zzz, w dniu - 11-09-2024 10:46 00 Brawo. Brać przykład z takich osób.
8. Dodane przez Nowy klient, w dniu - 11-09-2024 15:57 00 Tak należy postępować, uklon i szacun dla pracowników, może szef pomyśli o nagrodzie, bo liczy się człowiek nie tylko zysk , brawo
9. Dodane przez Tak, w dniu - 11-09-2024 16:39 00 Ogromny szacunek dla personelu sklepu za wrażliwość i szybką reakcje. Firma powinna ich nagrodzić extra premią. Od teraz będę w Aldi, częściej i więcej zakupów, jak tylko będę w Głogowie.
10. Dodane przez Mieszkaniec Glogowa, w dniu - 11-09-2024 18:35 00 A może prezydent miasta powinien im podziękować za uratowanie glogowianina bo na szpital to nie ma co liczyć ... a jak z wypowiedzeniami na oddziele wewnętrznym ... coś cicho....
11. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 11-09-2024 20:52 00 Gratuluję postawy , zachowanie godne naśladowania w sytuacji kiedy może ucierpieć człowiek.
12. Dodane przez ech, w dniu - 11-09-2024 21:28 00 Ale po co zaraz mieszać to z polityką ? Zaraz czyn godny naśladowania zejdzie na dalszy plan i zacznie się jak zwykle kopanie po łydkach
13. Dodane przez Klienci, w dniu - 11-09-2024 21:41 00 Brawo za postawę. Chyba pisze w imieniu wieki klientów tego sklepu. Załoga zdecydowanie zasługuje na coś więcej niż dziękuję Ale Firma pewnie stanie na wysokości zadania
14. Dodane przez Klienci, w dniu - 11-09-2024 21:45 00 Brawo za postawę. Chyba pisze w imieniu wieki klientów tego sklepu. Załoga zdecydowanie zasługuje na coś więcej niż dziękuję Ale Firma pewnie stanie na wysokości zadania
reklama
15. Dodane przez Leon, w dniu - 12-09-2024 06:41 00 Brawo dla Pani której wrażliwość rozpoczęła proces ratowania tego człowieka. Brawo dla niej bo ilu z nas przeszło by obok i nic by nie zrobiło i w sklepie i na chodniku. Od dziś kupuje w Aldi na Przemysłowej tam będę czuł sie bezpiecznie Brawo
16. Dodane przez Klient, w dniu - 12-09-2024 15:49 00 Brawo dla Pani Joli oraz Tomasza. Super pomoc. Dzięki za szybką reakcję.
17. Dodane przez Tomasz Farnholz, w dniu - 12-09-2024 17:20 00 Podziękowania dla z-ca kierownika Wioletty za opanowanie podczas kontaktu ze służbami ratunkowymi i rzetelne udzielanie informacji co skróciło czas do przyjazdu karetki. Reakcja kasjerki Danuty też zasługuje na podziękowania za błyskawiczne działanie i natychmiastową pomoc. Taki zespół to skarb d
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.