Nietypowa kampania promuje Dolny Śląsk po ubiegłorocznej powodzi"Pocztówki z Powodzi" |
02.07.2025. Radio Elka, Iwona Mierzwiak | ||||||||||||||
Dyżurny reporter: ![]() - Na pocztówkach zobaczycie państwo ujęcia m.in. ze Stronia Śląskiego, z Lądka Zdroju, z Kłodzka. Ma to na celu zaprosić tych potencjalnych przyszłych turystów do nas, na Dolny Śląsk, ponieważ pierwsza fala uderzeniowa we wrześniu dotknęła nasz region i zalała naszych mieszkańców. Ale ta druga fala, te skutki tej powodzi, to nie tylko zalane domy, ale również branża turystyczna, która te skutki odczuwa do dziś - powiedział Michał Rado, wicemarszałek województwa dolnośląskiego. Podkreśla, że najskuteczniejszym wsparciem dla regionu będzie turystyczna obecność - nie przelew na internetową zbiórkę. - My chcemy kolejny raz wspierając nasze atrakcje turystyczne, zaprosić turystów z całego kraju i pokazać im, że Dolny Śląsk jest bezpieczny, że atrakcje turystyczne funkcjonują, zapraszają turystów. I czasami lepiej, zamiast zrobić tego symbolicznego przelewu na zrzutke.pl, wziąć kilku znajomych, przyjechać do nas, zjeść dobry obiad, dobre lody, pospacerować, pojeździć rowerem. Dzięki temu nasz region naprawdę to odczuje - dodaje. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja AWX. - To my odpowiadamy za to zamieszanie. Przedsiębiorcy podrzucili nam po tej drugiej fali odwołanych rezerwacji taką obserwację, na której nasza kampania bazowała. Oni powiedzieli: my nie potrzebujemy zbiórek charytatywnych, nie potrzebujemy przelewów, współczucia ani gestów. Potrzebujemy was. Drodzy turyści - przyjedźcie tu, zostawcie swoje pieniądze, zabukujcie nocleg, zjedzcie pyszny obiad, wypożyczcie rower, jeźdźcie tymi cudownymi szlakami rowerowymi - zachęca Agnieszka Kostelecka, dyrektor strategii AWX. W działania włączyły się min.: InPost, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Koleje Dolnośląskie, Krajowa Izba Gospodarcza, Fundacja XTB, kancelaria GP Partners i Futura PR. Więcej o akcji na stronie: https://pocztowkizpowodzi.pl/
reklama
|
reklama
reklama
reklama