Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Głogowska Pływalnia Chrobry ma swoje logo. Konkurs na znak graficzny został ogłoszony na początku maja. Jego rozstrzygnięcie nastąpiło w tym tygodniu. Wygrał projekt przygotowany przez głogowianina Ernesta Homolkę, który studiuje edukację artystyczną.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Na konkurs zgłoszono kilkadziesiąt prac. Komisja wybrała kilka najlepszych i zakwalifikowała je do drugiego etapu. Autorzy mogli jeszcze dopracować swoje projekty, z których właśnie wybrano zwycięski. - Logo
przedstawia napis „Pływalnia Chrobry”, nad nią znajduje się motyw fali. Wszystko w kolorze błękitnym. Projekt zawiera też napis „wellness & spa” - opisuje Bartłomiej Szwiec, specjalista ds. marketingu Głogowskich Obiektów Sportowych. - Znak jest prosty, ale o taki nam chodziło. Będzie go można bez trudu wykonać nad wejściem na basen oraz przenieść na materiały reklamowe.
Autorem zwycięskiego projektu jest student Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Głogowie Ernest Homolka. W nagrodę otrzymał karnet na pływalnię o wartości 1000 złotych. Nagrodzono też pozostałych uczestników drugiego etapu. Teraz trwają dalsze prace nad znakiem graficznym. W ciągu kilku tygodni powinien on pojawić się nad wejściem na pływalnię oraz na dokumentach i materiałach reklamowych. (mat)
1. Dodane przez Gumi$, w dniu - 04-08-2009 10:56 00 wybrane juz? to dlaczego nie pokazecie jakie ?:P
2. Dodane przez tak, w dniu - 04-08-2009 11:04 00 logo to konieczność w końcu taki bajer ta pływalnia
3. Dodane przez Andzia, w dniu - 04-08-2009 13:45 00 no szkoda ,że moja córcia nie wygrała też miała inwencję twórczą
4. Dodane przez autsajder79, w dniu - 04-08-2009 15:42 00 Co ma piernik do wiatraka,a Chrobry do Głogowa?!Zmieńcie tą nazwę na choćby...Kaczyński...to przecież tak dostojnie brzmi:-D:-D
5. Dodane przez hmm, w dniu - 04-08-2009 21:56 00 Ty lubinku jak tam na bazarze? przeproszone KGHM na kolanach? a może dziura w rynku już zakopana?
6. Dodane przez as4, w dniu - 04-08-2009 23:18 00 Kaczyński jak był premierem to dostał koszulkękghmzagłębie lubin górniczy
7. Dodane przez autsajder79, w dniu - 05-08-2009 06:51 00 Ech napinacze,zazdrośniki i takie tam...mówcie do mnie jeszcze...
8. Dodane przez kawa, w dniu - 05-08-2009 11:55 00 autsajder79 i kto się tu napina?
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.