Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
W ciągu całego ubiegłego roku Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Lubinie przyjął blisko dwa tysiące spraw dotyczących naruszenia praw konsumenta. Wciąż najczęstszymi ofiarami nieuczciwych praktyk stosowanych przez sprzedawców padają ludzie starsi.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
2011 był pracowitym okresem dla lubińskiego rzecznika praw konsumentów. Do biura rzecznika, które funkcjonuje w siedzibie starostwa powiatowego po poradę prawną zgłosiło się osobiście blisko dwa tysiące niezadowolonych konsumentów. Rzecznik odebrał prawie 2400 telefonów i 138 wiadomości mejlowych. Treść udzielanych przez rzecznika porad była różnorodna i dotyczyła szerokiego spektrum działalności usługowej, głównie telekomunikacyjnej i branży turystycznej.
W ubiegłym roku Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Lubinie zajął się ponad 260 spornymi kwestiami, 108 z nich zakończyły się pozytywnie do oczekiwań konsumentów, czyli na przykład przedsiębiorca uznał reklamację lub zwrócił koszt zakupionego towaru, który klient chciał zwrócić. Niestety ofiarami nieuczciwych praktyk sprzedawców nadal są osoby w podeszłym wieku, często nie zwracające uwagę na zapisy umowy pisane drobnym makiem, Bywa, że sprzedawcy chcą najzwyczajniej oszukać starszą osobę wykorzystując jej zaufanie i naiwność. Wiele spraw rodzi się także z niewiedzy samych konsumentów. (tom)
1. Dodane przez Lucyna, w dniu - 18-07-2012 21:02 BOK Polkowice obc.mnie 2 razy za pażdziernik.Czyli rok miał 13m-cy.Przez 6-mcy robiono storno za pażdziernik2010r. Zrobiona w IV 2011.Od tego czasu 80,/złnadpłaty do dnia dzisiejszego nie zwracają.Odłaczyli usługę 1.02.2011 ze względu na zaległość,ktorej nigdy nie było.Wysłałam 60 pism do Gdyni z wyjaśnieniem za ktory m=c jest zaległość.Odpisują o tak sobie bez nr.faktur,bez konkretow
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.