Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
24
Listopada 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Emilia, Emma,
Franciszek, Gerard
Do końca roku 37 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Kubów: Naród bez historii jest jak człowiek bez pamięci

Kubów: Naród bez historii jest jak człowiek bez pamięci

07.11.2012. Radio Elka, Tomek Jóźwiak
krzysztofkubowlubinpis.jpgDziałacze Prawa i Sprawiedliwości apelują do mieszkańców Zagłębia Miedziowego do zademonstrowania w Dniu Niepodległości swojej polskości. "Wywieśmy biało - czerwone flagi w oknach i na balkonach, niech powiewają w jadących samochodach", zachęcają sympatycy PiS.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:
 
Komentarze (36)
1. Dodane przez Kłamczuchy, w dniu - 08-11-2012 08:59
Media - np.TVP już robia nagonkę i podkręcaja atmosferę - jakie to bedą zamieszki,sprowokowane oczywiście przez patriotów biorących udział w "Marszu Niepodległości".
2. Dodane przez pamietliwy lubinianin, w dniu - 08-11-2012 10:16
Panie Kubów, kiedy lubiński PIS rozpisze konkurs na obiecywany w 2009 roku, pomnik "Ofiar Ludobójstwa na Kresach Wschodnich". W 2009 roku, chcieli go wznieść lubińscy działacze Prawa i Sprawiedliwości. Liczymy, że prezydent wystąpi do rady z uchwałą w sprawie wzniesienia pomnika, a potem liczymy na przychylność rady, w sprawie opinii, która jest ważna dla tak licznej społeczności. - mówił prezes Stowarzyszenia w 2009 roku, a poseł PIS dodał - Większość z nas ma korzenie kresowe. Chcemy pokazać, że było takie miejsce i taki czas, w którym życie nie stanowiło żadnej wartości. Niebawem rozpiszemy konkurs na wygląd pomnika. 
 
Planowane odsłonięcie pomnika było deklarowane na 11 lipca 2010 roku. Pomnik miał stanąć na Skwerze Kresów Wschodnich w pobliżu małego małego kościoła. Dzisiaj jest tam zarośnięty plac pomiędzy Cuprum Areną, a "Deptakiem pod Platanami". Nie o zemstę , ale o pamięć wołają ofiary. - mówili wówczas lokalni przedstawiciele PIS. :)
3. Dodane przez pytania do przewodniczacego, w dniu - 08-11-2012 10:20
Co lubiński PIS zrobił dla miasta poza batalią o ul. imienia zmarłego Prezydenta RP oraz tablicą ku czci tragicznie zmarłych w Smoleńsku?
4. Dodane przez patrioci od święta?, w dniu - 08-11-2012 11:07
Prosimy jako mieszkańcy Lubina o to aby redakcja Radia elka zadali te pytania panu przewodniczącemu PIS w Lubinie.
5. Dodane przez Dlaczego?, w dniu - 08-11-2012 11:11
Dlaczego po przejęciu przez Pana władzy w lokalnym PIS-ie przestała funkcjonować strona internetowa "Nasz Region", która bardzo często pisała krytycznie o polityce prezydenta Lubina ?
6. Dodane przez PIS i Lubin 2006?, w dniu - 08-11-2012 11:19
Czy prawdą jest, że lubiński PIS wszedł w nieformalną koalicję z Prezydentem Lubina i jego politycznym ugrupowaniem Lubin 2006?
7. Dodane przez PIS = Smoleńsk?, w dniu - 08-11-2012 11:21
Co poza składaniem zniczy pod tablica Smoleńską każdego 10 dnia miesiąca Lubiński PIS robi dla społeczności lokalnej?
8. Dodane przez Ln, w dniu - 08-11-2012 11:25
Prezydentowi Lubina zawdzięczamy brak pomnika kresowian, po prostu wypiął się na ten pomysł i woli stawiać plastikowe kukły sportowców i dinozaury w parku. Miastem rządzi pan Raczyński i jego pytajmy skąd smród w Lubinie. Sami z resztą sobie go wybrali lubinianie
9. Dodane przez zorientowany, w dniu - 08-11-2012 13:37
strona nasz-region przestała funkcjonować 1,5 roku temu a Kubów przejął władzę 2 miesiące temu..
10. Dodane przez Co PIS zrobił dla Lubina?, w dniu - 08-11-2012 14:12
To nie Raczyński obiecywał rozpisanie konkursu na pomnik Kresowian a przedstawiciele PIS-u. Więc niech wezmą odpowiedzialność za swoje obietnice i wyjaśnią lubinianom co sie stało, ze takiego pomnika nie ma! Panie Kubów proszę czarno na białym powiedzieć lub napisać co lubinianie zawdzięczają PIS-owi? Proszę podać wszystkie zgłoszone inicjatywy przez państwa w Radzie Miejskiej oraz w Powiecie. Co My mieszkańcy zawdzięczamy PIS-owi w Lubinie?
11. Dodane przez cicha współpraca?, w dniu - 08-11-2012 14:15
Dlaczego strona Nasz Region przestała funkcjonować? Była to jedna z nie wielu stron krytycznych wobec polityki obecnego prezydenta Lubina. Dlaczego ?
12. Dodane przez kiedy pomnik?, w dniu - 08-11-2012 14:21
"Wywieśmy biało - czerwone flagi" Pięknie ale kiedy członkowie lubińskiego PISu rozliczą się z obietnicy wybudowania Pomnika ? Proszę wyjaśnić czy i kiedy w tym temacie rozmawialiscie z prezydentem i jakie uzyskaliście decyzje lub opinie.. Dlaczego po 3 latach od zapowiedzi nie ma pomnika. Przecież jesteście patriotami! A tam niema nawet tablicy informacyjnej że to klepisko ma swoja nazwę!
reklama
13. Dodane przez do zorientowany, w dniu - 08-11-2012 14:39
Kiedy będzie pomnik ?!! Innych rozliczacie a sami nie dotrzymujecie obietnic kiedys danych.
14. Dodane przez lo, w dniu - 08-11-2012 15:34
Wedle zdjecia taki mlody,a jaki madry.W Glogowie nie mamy takich.Za to sa inni lub inaczej.
15. Dodane przez gege, w dniu - 08-11-2012 16:10
co za apel durnowaty apel - od czterdziestu lat wieszam flagę, jestem pełowcem aktualnie a boleje tylko nad tym, że po latach wolności dorobiliśmy się tylko czegos tak miernego i niestrawnego jak PIS.
16. Dodane przez bezwzgledny, w dniu - 08-11-2012 19:33
do gege: "jestem pełowcem aktualnie" tzn ze wcześniej byleś z PZPR?...heh.. a co durnego apelu.. to jeszcze bardziej durny komentarz.. apel widocznie był do tych co nie wieszają flagi a nie do tych do ją wieszają.. ale trzeba trochę inteligencji mieć w sobie żeby do tego dojść..
17. Dodane przez obserwator, w dniu - 08-11-2012 19:44
widzę że jakiś nawiedzony gość cały dzień wypisuje o jakimś pomniku hehe.,nie wiem co to ma do wywieszania flag.Chłopak wyskoczył z pozytywną inicjatywą a tu takie bzdurne reakcje. Ludzie to mają problemy szok:)
18. Dodane przez czekamy panie przewodniczacy, w dniu - 08-11-2012 19:48
MY mieszkańcy czekamy na odpowiedz lubińskiego PISu na zadane pytania.
19. Dodane przez Do 15 gege, w dniu - 08-11-2012 20:03
Biedna ta nasza Polska,mająca takich flagowców jak Ty! 
Pozwolę sobie zacytować Twą wypowiedź - "co za apel durnowaty apel - od czterdziestu lat wieszam flagę, jestem pełowcem aktualnie".Aktualnie jesteś PeOwcem i od 40 lat wieszasz flagę - no to chyba przedtem byłeś PZPRowcem,wcześniej PPRowcem i być może stalinowcem lub hitlerowcem.Jesteś jak flaga,którą wieszasz - z której strony zawieje zawsze dobrze.Obrzydzenie.
20. Dodane przez Polak, w dniu - 08-11-2012 21:54
panie Krzysztofie tutaj należałoby niektórym prąd wyłąvczyć!! boleję, że w czasie jakichś tam euro wywieszone są flagi-reklamy piwa, a 11 listopada robią to nieliczni... ludzie nie potradfią docenić tego, że mają to, o co walczyli nasi dziadkowie i pradziadkowie... ale 50 lat zrobiło swoje i wielu 1 maja zawiesi czerwone sztandary...(PS mam niewiele ponad 30 lat i flagę wywieszam!!) mój syn 10-letni mi przypomina!
21. Dodane przez oc, w dniu - 08-11-2012 23:04
mierność nad miernościami.. czytając te komentarze.. można rzec: patriotyzm wymiera.. a głupota wciąż żywa..najpierw rozliczcie samych siebie co zrobiliście dobrego dla miasta.. później zacznijcie rozliczać innych., 
Kubów: nie czytaj wypocin tych miernot które są przesiąknięte komuną..
22. Dodane przez wolny Polak, w dniu - 09-11-2012 08:54
Nie ma się co dziwić tym komentarzom. Jeśli zewsząd słychać, że polskość to nienormalność, że polskiego patriotyzmu należy się bać, że każdy z biało-czerwoną flagą to faszysta, a promuje się bliżej nieokreśloną "europejskość" i bezideowość, to nic dziwnego, że są takie reakcje. Na szczęście to się wreszcie zmienia, i ludzie pomału budzą się z letargu.  
Czy ktoś wyobraża sobie, żeby np. Merkel po wypowiedzeniu słów "niemieckość to nienormalność" została kanclerzem Niemiec? No własnie, a w Polsce jest to możliwe...  
do gege: pamietaj tylko gege, ze to nie 1 maja ani 22 lipca i powinno wywiesić się biało-czerwoną, a nie czerwoną flagę. W końcu przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka, więc zwróć na to uwagę... 
Chociaż... Czy barwy flagi mają dla ciebie w ogóle jakiekolwiek znaczenie??? :/ Przecież jesteś pełowcem
23. Dodane przez patrioci od święta!, w dniu - 09-11-2012 09:56
O wywieszaniu flag mówia wszystkie partie politycznie nie tylko PIS! Więc żadna to inicjatywa PIS-u. Przestańcie sobie przypisywać coś czego nie wymyśliliście nie tak na prawdę nie jest niczym nowym. Flagi wywieszają Ci którzy chcą i nic nikomu do tego! Od gadania o flagach nie przybędzie miejsc pracy w Lubinie, pieniędzy w kieszeni mieszkańców lub inwestycji. Panie Kubów chce pan zaistnieć to niech PIS zacznie w końcu działać w Lubinie! Niech zacznie podawać pomysły, niech zacznie realizować swoje obietnice np. pomnik i niech zacznie tłumaczyć co do tej pory zrobił dla tego miasta!
24. Dodane przez do oc, w dniu - 09-11-2012 10:01
Patriotyzm to nie tylko flaga. Miernośc nad miernościami OC! Tak zgadzam się z tym ! Patriotyzm to cos więcej. To miłość do ojczyzny, ale nie poprzez bezmyślne noszenie flagi a takze poprzez realizowanie swoich obietnic politycznych, poprzez szacunek dla wyborcy , społeczeństwa, poprzez chęć zmieniania naszej rzeczywistości np. inwestycje w mieście, nowe miejsca pracy. Ludzie nie macie pojęcia o patriotyzmie ! Klepiecie jedna formułkę o wywieszaniu flagi! A co o szacunku dla innych? Dramat!
25. Dodane przez patrioci, w dniu - 09-11-2012 10:02
Rozliczcie się z pomnika !
26. Dodane przez edek, w dniu - 09-11-2012 11:38
jedna i tam sama osoba pisze te wszystkie komentarze o pomniku. Czy w Lubinie rządzi PiS? czy w Powiecie Lubińskim rządzi PiS?.. czy PiS w tej chwili bez sprawowania władzy ma wpływ na miejsca pracy w Lubinie czy okolicach? ludzi zacznijcie korzystać z mózgu..a poźniej formułujcie zarzuty.. z jakich obietnic ma się rozliczyć PiS w Lubinie?? skoro go nigdy nie wybraliście aby rządził??
27. Dodane przez edek, w dniu - 09-11-2012 11:57
do : patrioci od święta - inne partie polityczne? tzn. które lokalnie ogłaszały taką akcję?? bo nie zauważyłem takiej inicjatywy w Lubinie. Boli że to PiS propaguje taką postawę.. szkoda że PO czy SLD nie zaapelowało do mieszkańców o wywieszenie flag. Każda inicjatywa czy dobra czy zła jest i tak zła bo to przecież PiS. PiS nie ma wyłączności na patriotyzm, nie tylko w PiSie są patrioci, ale tylko PiS poprosił wszystkich bez względu na opcje polityczne, poglądy o jedność tego dnia i wspólne świętowanie - symbolicznie chociażby wywieszając flagi w Lubinie i okolicach.
28. Dodane przez do edek, w dniu - 09-11-2012 17:11
Do EDEk - Czy TY "patrioto" potrzebujesz zachęty jakiejkolwiek partii politycznej do tego aby wywiesic flagę? I takim jestes patriotą?! Tragedia!! skończcie i wstydu oszczędźcie!ROLICZCIE sie ze swoich obietnic!! Gdzie jest pomnik kresowian?
29. Dodane przez do atakujących gege, w dniu - 09-11-2012 21:49
(... 
Jeżeli gość wieszał 40 lat temu flagę np. z okazji Święta Pracy to musi oznacza, że był komuchem? A może uważał, że święto patrona ludzi pracy wymaga takiej manifestacji? Jeżeli wywiesił 22 lipca to też musiało oznaczać, że był komuchem? Nie wypada się zatem dziwić, że cudak z PiS wpada na pomysł by wygłaszać jakieś tam apele. Kto wieszał wywiesi i teraz a kto nie wieszał to po takim apelu też nie wywiesi. 
Może jestem odosobniony, ale wożenie flagi na samochodzie to już lekka przesada, wygląda to jak reklama cyrkowa. Popatrzmy na narody świętujące tego rodzaju rocznice od dawien dawna. Amerykanie, Skandynawowie. Czy ktoś widział w święto narodowe Danii by wozili swoje flagi samochodami? Pamiętajmy, że jeszcze niedawno obowiązywała bardzo rygorystyczna wykładnia prawna kiedy i jak wieszać flagi. Przyczyną była obawa władz przed manifestowaniem święta np. 3 Maja. Dziwne wrażenie robi też wystrzępiona i brudna jednak flaga na samochodzie. Flaga jest zbyt poważnym atrybutem państwa by defraudować ją na starym gruchocie.  
Jeszcze na koniec. Członkowie i sympatycy PO i być może SLD czy PSL są na tyle świadomi i wyrobieni narodowo iż apeli nie potrzebują. Jeżeli natomiast manifestowanie na pokaz służy PiS to już inna sprawa. 
Jest takie powiedzenie - Modli się pod figurą a diabła ma za skórą. 
wg
30. Dodane przez jeszcze jedna uwaga, w dniu - 09-11-2012 20:17
Proszę mi przypomnieć: Kto wystąpił z inicjatywą uchwalenia Dnia Flagi? 
Chyba nie PiS bo neofityzm jest cechą jego przywódcy.
31. Dodane przez 11 listopad, w dniu - 10-11-2012 10:05
Normalnie rozwaliłeś mnie kolo swoją "wiedzą" :DDD 
"Jeżeli gość wieszał 40 lat temu flagę np. z okazji Święta Pracy to musi oznacza, że był komuchem? A może uważał, że święto patrona ludzi pracy wymaga takiej manifestacji?" :DDD Tak wg, był komuchem, lub co najmniej sympatykiem władzy, co na jedno wychodzi.Bo nikt kto miał odrobinę poczucia narodowej godności nie demonstrował patriotyzmu akurat 1 maja :D 
"Jeżeli wywiesił 22 lipca to też musiało oznaczać, że był komuchem?"- :DDD Kolo kpisz czy o drogę pytasz? :DDDD 
"Członkowie i sympatycy PO i być może SLD czy PSL są na tyle świadomi i wyrobieni narodowo iż apeli nie potrzebują"- :DDD Ja nie mogę wg :DDDD Co ty bierzesz? :DDD Skąd Ty się wziąłeś??? :DDDD A ruchu palikmiota już nie? :DDD 
 
O ile pamiętam w PRL nie było zwyczaju wywieszania flag za oknem czy balkonach.O to akurat dbała władza i robiła to wyjątkowo gorliwie-wszędzie gdzie to było możliwe. Więc jeśli ktoś jednak wywieszał flagę 1maja czy 22 lipca to bez wątpienia wyznawał idee Marksa i Engelsa :D 
I jeszcze-to że Ty wozisz brudną i postrzępioną flagę na starym gruchocie, to nie znaczy że wszyscy tak robią.  
hej. Fajny Ty jesteś :D Ale powinieneś zmienić dilera.
32. Dodane przez czuję się rozwalony, w dniu - 10-11-2012 15:15
Pierwszy dzień maja to święto ludzi pracy. Wstydzić się tego święta powinni złodzieje, nieroby i inne lumpy oraz oczywiście tzw. obecnie pracodawcy. 
Jeżeli wszyscy wieszający flagi z okazji Święta Pracy byli komuchami to mój drogi postkomuszku, twój ojciec był komuchem, dziadek był komuchem i wujek ze stryjkiem byli komuchami. Twoi sąsiedzi byli komuchami. Ty jesteś spłodzony przez komucha. Masz geny komusze. Sam nie wiesz dlaczego, prawda? Wyjaśnię. Twoje myślenie jest czysto komusze. Tak klasyfikowali wrogów właśnie komuniści i faszyści. Największa swołocz w dziejach ludzkości. Ty też masz te geny, przesiąknięty jesteś komunizmem. Najgorsze jest jednak to, że ty nie zdajesz sobie z tego sprawy, żyjesz w przeświadczeniu iż masz jedynie ty rację i nikt inny. Przeglądałem dzisiaj swoje archiwum. Znalazłem zdjęcie organizatorów marszu z okazji rocznicy odzyskania niepodległości. Nie ma na nim np. Jarosława K., szefa PiS. Jest natomiast przyszły prezydent, Bronisław Komorowski. Data - 1979 rok. 
Dalej, przekręcanie nazwisk ludzi nielubianych świadczy albo o prostactwie - w twoim przypadku niezrozumiałym - albo o wyszkoleniu na dobrego politruka. 
 
O ile pamiętam? Człowieku - mam nadzieję, że nie nadużyłem tego określenia - ty pamiętasz? W miastach flagi wieszali dozorcy w blokach spółdzielczych lub ADM-u, ale na prywatnych budynkach wieszali już sami mieszkańcy. Chyba jednak nie pamiętasz bo ja pamiętam Głogów gdzie nieomal na każdym budynku powiewały flagi, trudno było znaleźć budynek bez flagi. Władza natomiast bardziej pilnowała by były zdjęte najpóźniej 2 maja. Ale ty tego jednak nie pamiętasz. 
Na koniec. Mimo twoich nieudolnych szyderstw jestem ci wdzięczny za odpowiedź. Niepełną, ale jednak. Potwierdziła ona bowiem mą opinię o takich jak ty zakutych łbach do których światło nie dociera. Nie zmieniaj dilera, będzie zapewne coraz zabawniej. 
Nie szydziłeś jakoś z dopisku w poście 30. No cóż, lepiej nieraz udawać głupka niż wyjść na niego. 
Pozdrawiam. 
wg
33. Dodane przez 11 listopad, w dniu - 10-11-2012 17:05
O rany wg! W propagandzie i zakłamywaniu rzeczywistości jesteś lepszy niż wyborcza, niusłik, tvn i wszyscy kłamcy razem wzięci! Donald powinien zatrudnić Cię na czołowego propagandystę! Masz "papiery". 
A w chamstwie i głupocie przewyższasz nawet posła PO samego Stefana N. z Łodzi!  
Łał kolo! Rzadko już można spotkać kogoś takiego jak Ty. 
Ale właściwie to już nie chce z Tobą gadać... Wiem już o Tobie wszystko...
34. Dodane przez i nie musisz, w dniu - 10-11-2012 23:12
Nie musisz już gadać bo ci najnormalniej w świecie brak argumentów. Pokaż mi miejsce gdzie skłamałem. Pokaż mi miejsce gdzie propaganda wzięła górę nad prawdą. Głupota? No tak, przyganiał kocioł garnkowi a sam pusty. 
Jednego żałuję, żałuję, że takich jak ty pustaków można spotkać coraz częściej. Jeżeli chodzi o fałszowanie to nie masz równego sobie i nawet niejaki Jarosław K. czy jego przydupas Błaszczykowski nie dorównują tobie. Szkoda, że nie przejrzałeś na swe oczęta jak przejrzeli Ziobro i inni. Czas wytrzeźwieć. 
Miałem rację, nie zmieniaj dilera, jest zabawnie chociaż straszno na duszy się robi gdy widać jak niektórzy są ogłupieni.  
Jeszcze o jednym zapomniałeś, nie wymieniłeś radia co maryja, Gazety codziennej dla przegranych. Zapomniałeś? 
le dilera nie zmieniaj. I chamów poszukaj sobie w rodzinie albo popatrz w lustro. 
wg
35. Dodane przez PIS gdzie Pomnik ??????, w dniu - 12-11-2012 10:00
GDZIE JEST POMNIK Panie Kubów?!!!
36. Dodane przez Gdzie sa flagi?, w dniu - 12-11-2012 17:05
hahaha w Lubinie FLAG zabrakło?? Cos w tym roku miasto nie postarało sie ozdobić naszych ulic! Panie prezydencie gdzie sa flagi?! Panie Kubów liderze PIS co pan na to, ze w mieście na naszych ulicach nie ma FLAG?!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama