Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
W lutym minie rok, od momentu utraty sponsora tytularnego stadionu, na którym swoje mecze rozgrywają piłkarze KGHM Zagłębia Lubin. Prezes klubu Marek Bestrzyński nie ukrywa, że pozyskanie takiego sponsora jest dzisiaj szalenie trudno.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Od początku lutego ubiegłego roku lubiński obiekt nazywa się po prostu Stadionem Zagłębia. Władze klubu chętnie widziałyby sponsora, który mógłby objąć finansowy patronat nad stadionem. Okazuje się jednak, że z tym wcale dzisiaj nie jest łatwo. - Jeśli chodzi o sponsoring nazwy stadionu, to wystarczy popatrzeć, jak to wygląda w innych miastach
i odpowiedź sama się nasuwa. Pozyskanie sponsora nazwy obiektu jest dzisiaj rzeczą szalenie trudną. To nie jest tak, że my nic w tym kierunku nie robimy. Sytuacja jest naprawdę trudna, aczkolwiek takie oferty są przygotowana, rozmowy i działania są prowadzone. Natomiast nie jestem osobą, która będzie składała nierealne deklaracje - mówi Marek Bestrzyński, prezes Zagłębia Lubin.
Brak sponsora tytularnego to nie jedyny problem. Nadal nie udaje się zorganizować na lubińskim stadionie imprezy poza sportowej, na której można zarobić. - Podejmowaliśmy takie działania analityczne w ubiegłym roku. Chcieliśmy zorganizować na stadionie w Lubinie imprezę stricte poza sportową o charakterze kulturalnym, ale niestety budżetowe analizy pokazują, że tego typu inwestycje bez wsparcia chociażby samorządu lokalnego w postaci sponsoringu czy innych ekstra bonusów, niestety nie spina się. To pokazał np. stadion we Wrocławiu. Na stadionie, który mieści 40 tysięcy ludzi, były organizowane imprezy, które skończyły się dużą stratą finansową. Oczywiście my dalej analizujemy możliwości przeprowadzenia na naszym stadionie imprezy poza sportowe, ale na pewno nie zdecydujemy się zorganizować imprezy deficytowej, bo wtedy musielibyśmy ewentualną stratę pokryć z bieżącej działalności, a na to nie możemy sobie pozwolić - dodaje prezes Bestrzyński. (tom)
1. Dodane przez olaf, w dniu - 21-01-2013 22:46 00 Nowa noclegowania dla bezdomnych?
2. Dodane przez man, w dniu - 21-01-2013 23:31 00 chyba dla ciebie lamusie
3. Dodane przez ZL, w dniu - 21-01-2013 23:40 00 Widać miedziowe pluje na Zagłębie nawet w przerwie pomiędzy rundami.
4. Dodane przez Polkowice, w dniu - 22-01-2013 10:50 00 Trudno wam pozyskać sponsora stadionu??? no proszę was...co za problem by rozkazać którejś ze spółek córek KGHM np. ZanamLegmet, Pol Miedź Trans, Energetyka, CBJ by Ci "za sponsorowali" stadion dożynkowy by brać górnicza po szychcie miała swoje igrzyska. Przecież to taki prestiż, reklama i marketing że inne firmy po za KGHM mają że tak powiem głęboko ten cały Lubiński komuszy klubik.
5. Dodane przez Co macie do St. Zagłębia?, w dniu - 22-01-2013 12:14 00 Prócz Stadionu Górniczego, to właśnie nazwa "po prostu" (jak piszą redaktorzy miedziowego) Stadionu Zagłębia podoba mi się najbardziej!!! Bez żadnych chrzanionych Arena czy Dialogów. Po co to komu.
6. Dodane przez legia, w dniu - 22-01-2013 13:40 00 I bardzo bardzo dobrze i nawet życzę żeby nigdy nie znaleźli tego sponsora bo to zagłębie nic już nie stoi. Trzeba było nie gwiazdorzyc to i sponsor byłby. Rozwiązac ten klub, stadion zburzyc i więcej miejsca będzie na sobotnie giełdy ha ha
reklama
7. Dodane przez rafiki, w dniu - 22-01-2013 13:43 00 i tak stoi pusty byl chociaz raz w komplecie zapełniony czy dalej chodzi marne 2,5tys. ?
8. Dodane przez MKS&WKS, w dniu - 22-01-2013 15:26 00 za 5 a może 6 już po tych *lubinkach* zniknie pieśń...hehe
9. Dodane przez ktos, w dniu - 22-01-2013 15:58 00 Marne 2,5 tys? Srednia z 2012 to ok. 8 tys osob, marny prowokatorze z Głogowa czy Legnicy
10. Dodane przez ChG, w dniu - 23-01-2013 01:09 00 Jak może się znaleźć jakiś poważny sponsor jak KGHM Zagłębie kojarzy się tylko z wiochą i recydywą w korupcji...
11. Dodane przez do ChG, w dniu - 23-01-2013 06:44 00 sluchaj jesli mowisz o Lubinie ''wiocha'' to nie wspomne co mozna powiedziec o Głogowie.mniejsza ilosc mieszkancow mniejsza powierzchnia...wiec zanim cos napiszesz zasiegnij informacji bo robisz z siebie glupka.
12. Dodane przez rico, w dniu - 24-01-2013 00:09 00 ad11: Wiocha jako Lubin , bo sami się tak nazywacie, czyli WZL - Wieś Za Lasem. A bierze się to stąd , że jeszcze przed wojną Lubin był wiochą zabitą dechami gdzie tylko była mleczarnia i sołtys. A Głogów przed wojną, to teatr, kino, w 39'roku rozpoczęto budowe lini tramwajowej , więc co tu porównywać? Nawet teraz nie macie Starego Miasta, bo i niby skąd?
13. Dodane przez LOL, w dniu - 24-01-2013 15:45 00 do 4 . nie zebym sie czepiał ,ale zanam nalezy do kghm-u półgłówku . Proponuje MOPS.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.