Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
KS Polkowice okazał się najlepiej zorganizowanym klubem drugiej ligi zachodniej. Tak przynajmniej wynika z raportu przygotowanego przez Polski Związek Piłki Nożnej. W czołówce pierwszej ligi znalazła się Miedź Legnica, wysoko w kilku kategoriach oceniono też Zagłębie Lubin i Chrobrego Głogów.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Polkowicki klub zdobył najlepsze noty w czternastu z siedemnastu kategorii, w tym współpraca klubu ze służbami, bufety, parkingi, polityka informacyjna, warunki pracy mediów, furtki ewakuacyjne i stewardzi. Rzecznik klubu Jan Wierzbicki przyznaje, że nikt w klubie nie spodziewał
się aż tak dobrych ocen. - Pismo, które otrzymaliśmy z PZPN, zaskoczyło nas w pewnym stopniu. Nie spodziewaliśmy się aż tak dobrego wyniku. Jest to miłe zaskoczenie, a zarazem nobilitacja do jeszcze cięższej pracy - mówi J. Wierzbicki.
KS w pozostałych trzech kategoriach był na miejscu drugim. - Nie można powiedzieć wiec, że jesteśmy we wszystkim najlepsi. Zawsze jest coś do poprawienia. Klub jest profesjonalnie zarządzany, więc wierzę, że uda nam się w tym sezonie być jeszcze lepszym - dodaje rzecznik.
Raport został przygotowany na podstawie ocen wystawianych przez delegatów i obserwatorów, którzy przyjeżdżają na każdy mecz. Dobrze w zestawieniu wypadła też legnicka Miedź, która w prawie każdej kategorii znajdowała się w czołówce. Lubiński klub w sześciu kategoriach uplasował się pierwszej trójce ekstraklasy, natomiast Chrobry w trzech zajmował miejsca na podium (parkingi dla oficjeli, furtki ewakuacyjne i stanowisko dowodzenia).
PZPN podał też średnią frekwencję na poszczególnych stadionach. Na Zagłębie przychodziło wiosną średnio nieco ponad 6600 kibiców, na Miedź - 2048, Chrobrego - 705, a KS - 377. (mat)
1. Dodane przez Siem pytam., w dniu - 29-07-2013 10:46 00 A które miejsca w rankingu urządzeń do utwardzania powierzchni drogowej?
2. Dodane przez jubek, w dniu - 29-07-2013 14:09 00 Pierdołami się zajmują, zamiast zrobić porządek z kibolami.
3. Dodane przez dolnoslązak, w dniu - 30-07-2013 09:27 00 Mając taką kasę z miasta 5mil w II (czytaj) III lidze to dziwne-. Kilku dziadków na trybunie (te 377 osób to z piłkarzami i chłopcami do podawania piłek) dla kogo oni grają. A teraz będzie jeszcze lepiej poukładany mając DWÓCH trenerów w I ze-le Kubot i Mandziejewicz - no może kolejność odwrotna. Powa
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.