Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Pół roku więzienia w zawieszeniu na dwa lata, 2-letni zakaz stadionowy - taką karę wrocławski sąd nałożył na 24-letniego kibica Zagłębia Lubin, który podczas piątkowych derbów ze Śląskiem wniósł na stadion środki pirotechniczne, które wykorzystano na kibicowską oprawę.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Na derby Dolnego Śląska do Wrocławia przyjechała liczna grupa fanatyków Zagłębia Lubin. Mecz był z tych podwyższonego ryzyka,
każdy z kibiców był szczególnie sprawdzany. Jednego z fanów Zagłębia zatrzymała wrocławska policja. - Zatrzymany został 24-letni mieszkaniec Lubina, który podczas trwania meczu piłkarskiego wniósł na teren stadionu wyroby pirotechniczne. Wobec zatrzymanego sąd zastosował zakaz wstępu na imprezy masowe na okres 2 lat i wymierzył karę 6 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na 2 lata - informuje st. asp. Paweł Petrykowski, rzecznik dolnośląskiej policji. (tom)
1. Dodane przez Prawdziwy Kibic, w dniu - 08-10-2013 14:41 00 Jak oni prawdziwych kibiców nie mają, kibice sukcesu
2. Dodane przez Oj tam, oj tam!, w dniu - 08-10-2013 15:34 00 Zaraz tam kibice sukcesu. Ty popatrz ile jadu i niechęci wylewa się po jednej przegranej głogówków.
3. Dodane przez Poprawny, w dniu - 08-10-2013 16:05 00 Pirotechnika zabroniona na stadionach. A dlaczego można było używać tejże podczas imprez otwarcia? Pytam się. P.S. Prawdziwy kibic-Ty na pewno nim nie jesteś.
4. Dodane przez leń, w dniu - 08-10-2013 17:57 00 milcz tam wyżej,tuskolandii ciąg dalszy . Chwycenie takie PRZESTĘPCY to dopiero sukces! ciekawe kiedy w koncu policja z całą resztą zauważą ,ze tez są robieni w bambuko,zeby tylko nie było za pozno. TChG.
5. Dodane przez pracowity, w dniu - 08-10-2013 20:12 00 PiSuarku, na temat, na temat bo kręcisz się jak wokół bambuko.
Poprawny. Piro jest dozwolone na wielu stadionach w Europie i FIFA czy UEFA nie mają nic przeciwko temu. Jest jednak warunek niezbędny by można było odpalać piro. Tym warunkiem jest forma zorganizowana pokazów pirotechnicznych. Tak jest w spokojnej Norwegii i kilku jeszcze krajach. A u nas partyzantka i nie ma co się dziwić, że UEFA karze za łamanie prawa. "leń", chyba umysłowy, zwolennik kaczyzmu chętnie zwala na Tuska zapominając, że za Kaczyńskich piro na stadionach też było ścigane bo polskie prawo to jedno a wymogi UEFA to drugie i Polska wstępując do tej organizacji zobowiązała się do respektowania jej zakazów.
6. Dodane przez re5, w dniu - 08-10-2013 21:13 00 Czemu uwazasz ze ktos kto ma inne zdanie niz Ty jest w bledzie? Popatrz na wlochy, niemcy, holandie
7. Dodane przez leń, w dniu - 08-10-2013 21:21 00 wez sie lepiej za robote panie z pod 5 ,bo pracowity to ty jestes ,ale tylko na miedziowe.pl . W czterech literach mam również kaczora ,broń sobie tego swojego bozka policyjny tuskowcu. Kiedyś odpalanie piro jakos nikomu nie przeszkadzało ,dopoki masowo nie zaczeto wypisywac mandatów,czy sypac zakazami . Teraz nagle wielce obrońcy normalnosci wystawili łby z piasku ,zeby tylko oświecić tematami zastępczymi jakim są kibice.Boli ich ta ludnosc ,bo zdają sobie sprawe z tego ,ze to wlasnie kibice ,jako jedni z niewielu nie dają sobie wyprać mózgu telewizją i gazetami . Niestety Twój przypadek jest juz wyprany w zdecydowanej większości,wspołczuję,miłej nocki życzę.
reklama
8. Dodane przez pan spod 5, w dniu - 09-10-2013 07:36 00 Patrzę na Włochy, Niemcy i Holandię i nie widzę tam takiej biedy umysłowej jak u ciebie w Polsce. Pokaż mi gdzie się mylę, gdzie nie mam racji.
leniu W czterech literach masz nie tylko kaczora i całą resztę ale i ... rozum. Wybacz to stwierdzenie, ale ktoś kto nie rozumie, że prawo jest prawem, nie tylko polskim, ma mały rozumek, rozumek misia Puchatka. Tyle tylko, że Puchatek nikomu krzywdy nie robił a ty takimi poglądami obrażasz człowieka. W prawie polskim jest zakaz piro na stadionach? Jest! Polska jest członkiem UEFA? Jest! UEFA zabrania niezorganizowanego piro? Zabrania! To o jakim przypadku prania mózgu ty piszesz? Mało tego, żeby mieć wyprany mózg to trzeba go najpierw mieć. Jest taka przypowieść o tobie "Puchatku". Puchatek wychodzi z toi toi'a cały ubabrany w gównie a Prosiaczek mu na to - Puchatku, nie wszystko co fruwa w roju to muszą być pszczoły. Życzę przyjemnego dnia i przemyśleń nad wyborami jakich dokonasz.
9. Dodane przez re8, w dniu - 09-10-2013 09:08 00 U mnie w POLSCE? To u Ciebie nie?
Jestes juz niemcem czy anglikiem?
10. Dodane przez re 9, w dniu - 09-10-2013 10:49 00 Moja Polska jest inna jak widać od twojej. Twoja to warcholstwo, lekceważenie prawa a nawet języka ojczystego. Tym się różnimy, ty mówisz, że jesteś Polakiem a ja nim jestem.
11. Dodane przez fcp, w dniu - 09-10-2013 10:52 00 Zagłebie nie ma kibicow? 1350 osob na wyjezdzie w piatek to brak kibicow? Dobre hehe
12. Dodane przez do kom5i8, w dniu - 09-10-2013 12:00 00 Żal.Tyle tylko moge napisac.Piotr.
13. Dodane przez re10, w dniu - 09-10-2013 12:48 00 Widac zle patrzysz na te kraje bo tam race byly sa i pewnie beda. U nich jest cacy a u nas beee? Prawo faktycznie zabrania, ale czy mozna miec pretensje ze lamane jest prawo idiotyczne i zle? Za komuny bhlo podobnie z kretynskimi przepisami. Czyzbys wtedy stal z palka i lal tych co sie sprzeciwiaja?
Daj mi przyklad kiedy raca zrobila komus krzywde!
14. Dodane przez prawdziwy glogowianin, w dniu - 09-10-2013 12:49 00 Ps. Polska jest JEDNA!
15. Dodane przez re10 alibi, w dniu - 09-10-2013 13:46 00 Tobie wydaje sie ze polakiem jestes kmiocie
16. Dodane przez do niekumatego jeszcze raz, w dniu - 09-10-2013 14:30 00 re 13 Wyraźnie napisałem - Race są dozwolone w wielu cywilizowanych krajach pod warunkiem, że jest to pokaz zorganizowany i UEFA nie ma nic przeciwko. Co przeszkadza zorganizować piro w sposób cywilizowany? Czyżby tylko ta partyzantka we krwi była i zero rozumu i pomysłowości? Jeszcze raz. Prawo jest prawem i każdy je łamiący naraża się na odpowiedzialność. Czy ograniczenie do 90 na dobrej drodze jest złe czy dobre? Wg mnie nie zawsze jest uzasadnione i jeżeli przekroczę ową 90-tkę i zostanę namierzony to mam mieć pretensje do ustawodawcy czy do siebie? Czy mogę jeździć 160 na 90 bo akurat uważam, że nikomu nie zrobię krzywdy? Przemawia przez ciebie warchoł staropolski a do czego to doprowadziło to idź do szkoły to może cię oświeci. Komuna czy nie komuna to akurat mnie guzik obchodzi bo prawo jest prawem i już dwa tysiące lat temu wiedziano, że stricta lex, sed lex i basta. A każdemu łamiącemu prawo nawet ZOMO-wiec miałby prawo przywrócić właściwą postawę. Nawet ZOMO-wiec.
Stawianie pytania czy zrobiły komuś krzywdę jest co najmniej nie na miejscu i świadczy tylko o twoim myśleniu. Żeby była jasność, nie mam nic przeciwko piro na meczach, ale niech ma to ręce i nogi a nie tylko pusty łeb. W Gdańsku, Łodzi czy Szczecinie myśli się o tym by było to i legalne i bezpieczne. Póki co jest prawo i amen. Daj mi przykład kiedy zrobiłem komuś krzywdę jadąc 90 km/h na 90-tce. A co się dzieje na polskich drogach gdzie wielu kierowców "wie lepiej" jaka jest bezpieczna prędkość? Żebyś miał co robić: http://stadiony.net/aktualnosci/2012/11/pirot(...)ie_bezpieczniej
17. Dodane przez re16, w dniu - 09-10-2013 15:08 00 Widzisz inteligenciku poziom dyskusji sprowadzasz do wymiany zdan panow spod budki z piwem. Naucz sie prowadzic dialog to moze bedziesz traktowany powazniej.
Przekraczajac predkosc zagrazasz zyciu i zdrowiu, raca tego nie robisz! W tych krajach race nie sa organizowane przez firmy - doucz sie troche jak to wyglada.
Warchola zss szukaj wsrod domownikow bo to Twoj poziom
18. Dodane przez re 17, w dniu - 09-10-2013 21:32 00 To wsadź sobie racę za kołnierz mędrcu stadionowy. Ciekawe jak długo wytrzymasz, może cię i nie zabije bo pustej głowie raczej nie zaszkodzi. No chyba, że petarda a i tak od echa w pustym łbie zginiesz.
Tak to już jest milusi, jak brakuje argumentów to zaczynasz inwektywami rzucać. A teraz rada o mądry - Dowiedz się kto to taki był warchoł. Ty warchołem nie jesteś a tylko warcholisz. Nazwanie ciebie warchołem byłoby grubą przesadą, niósł bocian do pałacu a w czworaki walnął. ZSS poziomie.
19. Dodane przez leń, w dniu - 09-10-2013 22:17 00 teraz weź pałe i tarcze ,stań na placu targowiska i czekaj do sylwestra,będziesz miał gdzie sypać mandatami.Tylko uwazaj,zeby Ci ktoś racy za kołnierz nie wsadził ;-)
20. Dodane przez prawdziwy głogowianin, w dniu - 10-10-2013 06:54 00 "Tak to już jest milusi, jak brakuje argumentów to zaczynasz inwektywami rzucać. "
mowisz rozumiem o sobie?
"To wsadź sobie racę za kołnierz mędrcu stadionowy. Ciekawe jak długo wytrzymasz, może cię i nie zabije bo pustej głowie raczej nie zaszkodzi. No chyba, że petarda a i tak od echa w pustym łbie zginiesz."
argument na poziomie wez auto rozpedz sie do setki i walnij w drzewo. Czy ty uwazasz ze wszyscy po za Toba sa debilami?
i prosze Cie naucz sie dyskutowac bez epitetow, bo to nie jest moj poziom.
Jeszcze pozdrawiam
21. Dodane przez leniu, w dniu - 10-10-2013 06:59 00 Ostatnie dwa twoje komentarze to pokaz właśnie warcholstwa. Zero odpowiedzi na moje argumenty, zero odniesienia się do meritum sprawy. Lenistwo intelektualne nie upoważnia cię jednak do zwykłego chamstwa. Potrafisz jak przekupa na targu tylko wydzierać się, byle głośniej. Nieważne argumenty, nieważna prawda byle tylko twoje było na wierzchu. To jest właśnie warcholstwo albo jeszcze inaczej Radio coMaryja. Jesteś taki malusi Macierewicz, taki malusi jego klon. Jak go złapali na posługiwaniu się retuszowanym zdjęciem to zaczął się drzeć, że poda za to do sądu, ale nie tego co mu zdjęcie podrzucił tylko tego kto o tym napisał. Źle napisałem poprzednio, ty sobie tę racę do d...y wsadź może ci mózg wyleczy. Bacz tylko na to echo.
22. Dodane przez re 21 prawdziwy głogowianin, w dniu - 10-10-2013 09:52 00 pan spod 21 do kogo sie odnosi?
23. Dodane przez prawdziwy głogowianinie, w dniu - 10-10-2013 11:04 00 Część komentarza może dotyczyć ciebie. Widać, że masz trudności z percepcją więcej niż jednego zdania by cokolwiek zrozumieć. Jeżeli ktoś rzuca argumentem: [...] podaj przykład komu race zaszkodziły [...] to raczej trudno z takim argumentem dyskutować, ty przykładu z samochodem, jak czytam, nie zrozumiałeś. Z pustego łba i Salomon nie kapnie choćby jednego mądrego zdania. Możesz część odnieść i do siebie. Niekoniecznie może "pusty łeb", ale coś tam znajdziesz bez wątpienia. Dlaczego tak śmiem pisać? A przeczytaj sobie do kogo jest to adresowane, odrobina wysiłku, no chyba, że jesteś też "leniem" bo wszystko by wyjaśniało. Aha! Pozdrawiam.
24. Dodane przez re 23 prawdziwy głogowianin, w dniu - 10-10-2013 12:10 00 naprawde proponuje nauczyc sie dyskusji na pewnym poziomie - to ulatwia zycie.
slowa o pustych lbach proponuje jednak kierowac do najblizszej rodziny, choc kultury wypowiadania sie nie na ucze bo zbyt pozno jest.
argument z autem podales Ty a ja na niego ripostowalem.
nie odniosles sie do raz w holandii, niemczech i wloszech gdzie race sa i nie sa organizowane przez firmy zewnetrze a grupy ultras.
uwierz zdaje sobie sprawe z tego ze prawo rac zabrania. pytanie czy jesli zabronili by w PL poslugiwania sie nozem to wszystkie z domu bys wyrzucil? sa zapisy idiotyczne i z nimi trzeba walczyc a czepiac sie nalezy znacznie powazniejszych spraw niz raca - myle sie?
25. Dodane przez re 24, w dniu - 10-10-2013 21:02 00 Co to znaczy - Dyskusja na pewnym poziomie. Próbuję z tobą dyskutować na odpowiednio wysokim poziomie a ty cały czas schodzisz do rynsztoka. Rodzina. Żeby o rodzinie pisać to trzeba mieć normalną a nie patologiczną jak twój. Ja się twojej rodziny nie czepiałem. I kto Tutaj idzie po linii ad personam? Kto miesza w dyskusję rodzinę? Lubisz pyskować to idź na stadion lub targowisko. Najlepiej przy Słowiańskiej.
Przykład z Niemcami i dozwoleniem piro - PUDŁO. Zakazane! cyt. "nie odniosles sie do raz w holandii, niemczech i wloszech gdzie race sa i nie sa organizowane przez firmy zewnetrze a grupy ultras". Trochę szacunku już nie dla czytających te twoje stylistyczne wygibasy, szacunku dla języka ojczystego. Proszę. Najlepsze zostawiłem sobie na koniec. A co by było jakby babka miała wąsy? Co to jest ten przykład z nożami? Jeden bym sobie zostawił żeby już więcej głupota się nie rozmnażała jak cię spotkam. Castrati! Skąd tyś się urwał cudaku? Czepiać się spraw poważniejszych? A o czym jest artykuł do cholery? O życiu we Wszechświecie i wpływie migotania supernowej w gwiazdozbiorze na końcu Drogi Mlecznej na kwasowość szczawiu? Jak widać - Mylisz się. cbdu
26. Dodane przez re25 prawdziwy głogowianin, w dniu - 11-10-2013 07:26 00 postaram Ci się wytłumaczyć. Gdybyś nie wiedział to w cudzysłowach są Twoje wypowiedzi a pod nimi moje odpowiedzi na nie.
"Co to znaczy - Dyskusja na pewnym poziomie."
wymiana zdań, bez obrażania 2 strony dyskusji.
"Próbuję z tobą dyskutować na odpowiednio wysokim poziomie a ty cały czas schodzisz do rynsztoka."
rozumiem że żartujesz sobie teraz? zaczynasz od obrażania 2 osoby i to jest dla Ciebie wysoki poziom? tylko pogratulować.
"Żeby o rodzinie pisać to trzeba mieć normalną a nie patologiczną jak twój"
Moja rodzina z pewnością patologiczna nie jest i nikt tam nie obraża w dyskusjach 2 osoby, nawet jeśli ma odmienne zdanie.
"Lubisz pyskować to idź na stadion lub targowisko. Najlepiej przy Słowiańskiej."
jak już wspominałem - obrażasz 2 osobę w dyskusji więc pod budkę z piwem a nie na bazar proponuję się wybrać.
"Przykład z Niemcami i dozwoleniem piro - PUDŁO"
jedź prosze na mecz BVB, Shalke, Milanu, Juve, Lazio, Interu itd.
"Trochę szacunku już nie dla czytających te twoje stylistyczne wygibasy, szacunku dla języka ojczystego. Proszę."
Czepmy się może tematu, nie zaś stylistyki pisanych zdań - ok?
"Najlepsze zostawiłem sobie na koniec. A co by było jakby babka miała wąsy? Co to jest ten przykład z nożami? Jeden bym sobie zostawił żeby już więcej głupota się nie rozmnażała jak cię spotkam. Castrati!"
pokazałeś tym swój poziom - BRAWO!
"Skąd tyś się urwał cudaku?"
kolejna bardzo inteligentna wypowiedź wiele wnosząca do dyskusji - BRAWO
"Czepiać się spraw poważniejszych? A o czym jest artykuł do cholery?"
o karach za race! i o tym że są poważniejsze sprawy niż prowadzanie po sądach kogoś kto użył racy nie robiąc nikomu krzywdy!
27. Dodane przez grochem o ścianę, w dniu - 14-10-2013 08:08 00 Albo inaczej - Przemawiał dziad do obrazu a obraz ani razu. Obracanie kota ogonem, jak widać to twoja metoda "dyskusji". Uważasz, że czepianie się mojej rodziny to jest ten twój wysoki poziom dyskusji? Gdy brakuje argumentów to najlepiej mgłą smoleńską po oczach adwersarzowi. Zamulić, skłamać, zmienić temat, użyć argumentów rodem z kosmosu.
Podam ci jeden przykład twojej niedojrzałosci umysłowej i społecznej.
Uważasz, że używanie niedozwolonych środków pirotechnicznych na stadionach zagranicznych upoważnia do ich używania w Polsce. W tym momencie ręce opadają bo taka argumentacja uniemożliwia nawet obrażenie cię. Nie ma odpowiedniego słowa na to.
Na koniec. Skoro, jak sam przyznałeś, artykuł jest o karach za zakazane prawem stosowanie środków pirotechnicznych na stadionach to pisanie o sprawach innych niż ten artykuł ma podnieść poziom dyskusji to jest ostateczny argument by zakończyć tę pseudo dyskusję. Nie z kim i o czym.
To, że nie ma z kim nie jest obrazą, to jest stwierdzenie faktu.
28. Dodane przez re27: prawdziwy glogowianin, w dniu - 14-10-2013 13:22 00 "Podam ci jeden przykład twojej niedojrzałosci umysłowej i społecznej."
popis elokwencji z Pana strony - BRAWO
"Uważasz, że używanie niedozwolonych środków pirotechnicznych na stadionach zagranicznych upoważnia do ich używania w Polsce. W tym momencie ręce opadają bo taka argumentacja uniemożliwia nawet obrażenie cię. Nie ma odpowiedniego słowa na to."
a jeszcze nie tak dawno mówił coś Pan o firmach w Holandii - argument obalony wiec zmieniamy tok działania? BRAWO ze nie wspomnę o kulturze wypowiedzi po raz kolejny - BRAWO !!!
"Na koniec. Skoro, jak sam przyznałeś, artykuł jest o karach za zakazane prawem stosowanie środków pirotechnicznych na stadionach to pisanie o sprawach innych niż ten artykuł ma podnieść poziom dyskusji to jest ostateczny argument by zakończyć tę pseudo dyskusję."
jeśli jest Pan choć w 1/10 tak inteligentny za jakiego się uważa to proszę przeczytać jeszcze raz moją wypowiedź a może zrozumie Pan jej przesłanie. Jeśli to nie pomoże to proponuje jeszcze raz - a jeżeli będzie nadal miał Pan problem ze zrozumieniem to proszę powiedzieć - postaram się to wytłumaczyć jaśniej.
najlepsze na koniec sobie zostawiłem: "Albo inaczej - Przemawiał dziad do obrazu a obraz ani razu. Obracanie kota ogonem, jak widać to twoja metoda "dyskusji". Uważasz, że czepianie się mojej rodziny to jest ten twój wysoki poziom dyskusji? Gdy brakuje argumentów to najlepiej mgłą smoleńską po oczach adwersarzowi. Zamulić, skłamać, zmienić temat, użyć argumentów rodem z kosmosu."
początek iście w Pana stylu. Proponuje jednak uważać bo może się Pan zabić spadając z poziomu swojego EGO na poziom swojego IQ
co do rodziny napisałem, że tam może pan sobie obrażać w dyskusji bo może oni to tolerują. Tutaj w dyskusji z 2 osoba wypadałoby zachować kulturę wypowiedzi.
"To, że nie ma z kim nie jest obrazą, to jest stwierdzenie faktu."
ma Pan całkowitą rację - jak pojawia się argumenty i chęć dyskusji bez obrażania to zapraszam do dalszej wymiany zdań.
pozdrawiam
29. Dodane przez kurde, człowieku, w dniu - 14-10-2013 17:03 00 re 28 Coś ty brał? Nie mieszaj rzeczy zakazanych i legalnych.
Napisałem wyraźnie, ale do kogoś takiego jak ty nie dociera, że są kraje gdzie piro jest legalne pod warunkiem, że prezentacje organizowane są przez firmy. Są też kraje gdzie piro jest całkowicie zakazane i do nich odniosłeś się pisząc, że skoro tam są to mogą być też u nas. No tak, a Papuasi zjadają ludzi. I co? U nas też można to robić? A może chcesz innego przykładu. Zatrzymuje cię policjant w Polsce a ty wysiadasz z samochodu bez jego wezwania. Co spotyka cię u nas? Możesz zostać co najwyżej POPROSZONY o nieopuszczanie samochodu, ty wolisz jak w USA, gleba, paralizator, kajdanki i sąd. Ty czytaj dokładnie i staraj się przynajmniej cokolwiek zrozumieć bo masz z tym spore kłopoty. Jak dasz radę i zrozumiesz to co czytasz to będzie już dobrze.
A co do ego i IQ, nie martw się. Nawet jak spadnę z tego EGO, Bóg mi świadkiem, że nie mam pojęcia jak można spaść ze swego EGO, to moje IQ jest na tyle wysokie, że ty tego z poziomu swego nie jesteś w stanie tego dojrzeć nawet z drabiny. Sam prosiłeś o końcówkę to masz ją gratis. Jeszcze pytanie na koniec - Jak się poprawnie powinno napisać Irak czy Iran? Blondynko.
30. Dodane przez re 29: prawdziwy głogowianin, w dniu - 15-10-2013 14:29 00 "Coś ty brał?"
na szczęście w przeciwieństwie do Ciebie nie muszę się niczym wspomagać.
"Napisałem wyraźnie, ale do kogoś takiego jak ty nie dociera, że są kraje gdzie piro jest legalne pod warunkiem, że prezentacje organizowane są przez firmy."
a ja napisałem wyraźnie iż są kraje gdzie racami zajmują sie tak jak w Głogowie, poznaniu czy warszawie grupy ULTRAS odpowiedzialne za oprawy meczowe.
"Papuasi zjadają ludzi. I co?"
i robią tym komuś krzywdę której racą nie robisz - widzisz różnicę?
"Zatrzymuje cię policjant w Polsce a ty wysiadasz z samochodu bez jego wezwania. Co spotyka cię u nas? Możesz zostać co najwyżej POPROSZONY o nieopuszczanie samochodu, ty wolisz jak w USA, gleba, paralizator, kajdanki i sąd."
jeśli w PL policjanci zaczną być mordowani tak często jak w stanach taki zapis uznam za całkiem normalny.
"Ty czytaj dokładnie i staraj się przynajmniej cokolwiek zrozumieć bo masz z tym spore kłopoty"
na każde z Twoich zarzutów odpowiedziałem bez problemu i robiłem to jak widzisz bez obrażania. może Tobie też się kiedyś uda osiągnąć taki poziom?
"o moje IQ jest na tyle wysokie, że ty tego z poziomu swego nie jesteś w stanie tego dojrzeć nawet z drabiny."
śmiem wątpić, choć możliwe że się mylę zaś moją błędną ocenę wywołały Twoje poprzednie wypowiedzi.
"Jak się poprawnie powinno napisać Irak czy Iran?"
rozumiem że zawsze miałeś z tym problem tak jak z różnicą pomiędzy Austrią i Australią oraz Szwecją i Szwajcarią. Niestety o to musisz sie zapytać kogoś z domowników i gwarantuję że jeśli obrażać ich nie będziesz to chętnie Ci pomogą.
"Blondynko."
poziom jednak zachowany widze tak wiec: Nie będę z Tobą konwersowała,ponieważ egzystujesz w płytkim brodziku intelektualnym,a Twoje insynuacje są nieadekwatne co do aspektu bieżącej sprawy.
Proponuje również stały nick bym wiedział z kim w dyskusje nie wchodzić ponieważ starasz się zniżyć poziom dyskusji do swojego nędznego poziomu a tam szans bym nie miał przez Twoje doświadczenie.
Żegnam
reklama
31. Dodane przez Witam, re 30, w dniu - 20-10-2013 16:09 00 Branie każdego stwierdzenia dosłownie oznacza, że nie jest się wystarczająco dorosłym lub mało rozgarniętym. Przykład. Ludożercy. Przytoczyłeś dosłownie iż chodzi o zjadanie ludzi. Nie jesteś w stanie zrozumieć iż w poprzednim poście nie chodziło w tym przykładzie o robienie komuś krzywdy a o to, iż nie można przenosić żywcem obyczajów z jednego kręgu kulturowego do innego. Ty nie jesteś w stanie nawet zrozumieć iż ludożercy zjadali ludzi nie po to jak ty żeby napchać brzuch. Mieli w tym cele inne o których ty jak widzę nie masz zielonego pojęcia. Jak można dyskutować z kimś, kto nie ma choćby podstawowej wiedzy o świecie i nie czyta ze zrozumieniem? Podobnie rzecz się ma z przykładem z policjantem, ty znowu dosłownie i nie rozumiesz, że chodzi o rzecz podobną jak z ludożercami. Człowieku! Dorośnij i pomyśl zanim coś chlapniesz.
Na koniec. Ręce opadają, wprawdzie mnie mam nic przeciwko transwestytom intelektualnym, interseksom. Kim ty jesteś? Stały nickname? Zanim wystosowałeś (prawdziwy głogowianin) czy wystosowałaś (konwersowała) apel to sam (sama) zdecyduj się kim jesteś. Wiesz o tym, że rozdwojenie jaźni może być groźne dla zdrowia psychicznego? Możesz też zdecydować się na leczenie chirurgiczne. Jeszcze jedna sprawa. Już dawno nie czytałem tak durnego tekstu będącego pomieszaniem pseudointelektualnego stylu biurokraty z próbą bycia mądrzejszym niż się jest. Przeczytaj sobie jeszcze raz przedostatnie zdanie. Cymes kabaretowy Panie dzieju. Cymes. Może podeślę Andrusowi. No to kim jesteś? Baba, chłop czy babochłop?
32. Dodane przez jacek beczkowoz, w dniu - 21-10-2013 00:05 00 breloczkiem ich i zalatwione
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.