Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
25
Listopada 2024
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Erazm,
Katarzyna
DZIEŃ
KOLEJARZA
Do końca roku 36 dni.
Start arrow Legnica arrow Klęska SLD w wyborach do sejmiku

Klęska SLD w wyborach do sejmiku

25.11.2014. Radio Elka, Tomek Jóźwiak
huzar11.jpgOsiągnął czwarty wynik wyborczy, a jednak nie dostał się do sejmiku województwa dolnośląskiego. Legniczanin Michał Huzarski, podobnie jak całe SLD, został zepchnięty na margines życia politycznego, ale od razu deklaruje, że nie zrywa z działalnością społeczną.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Huzarski, który w poprzedniej kadencji sejmiku specjalizował się w tematyce zdrowotnej, zdobył w niedzielnych wyborach 7435 głosów. Lepszy wynik mieli tylko Krzysztof Skóra z PiS - 12812 głosów, Tadeusz Samborski z PSL - 10139 i Robert Raczyński, prezydent Lubina z Bezpartyjnych Samorządowców, którego poparło 9293 wyborców, a którego w sejmiku zastąpi Tymoteusz Myrda, na którego zagłosowało
4773 osób.

Mimo dobrego wyniku, Huzarski do sejmiku nie wszedł, bo jego partia - Sojusz Lewicy Demokratycznej - w skali całego regionu uzyskała zbyt słabe poparcie, by mieć swojego radnego. - Musimy jednak pamiętać, że ten fatalny wybór książeczek, tej nowej metody, która zafałszowała wyniki poprzez złe deklaracje spowodował, że w niektórych miejscach, 30-40 procent głosów do sejmiku było nieważnych. Być może to były głosy na SLD. W minionej kadencji wydaliśmy 200 milionów złotych na szkolnictwo zawodowe, które dzisiaj jest najlepsze w kraju. Nie wierzę, że wyborcy nas nie poparli, dlatego, że zaufali innym osobom - uważa Michał Huzarski.

Legniczanin dodaje, że wybory były jedną, wielką serią pomyłek. - Nie mogę się pogodzić, że aż 1600 osób w Legnicy poparło przedstawicieli PSL, którzy w Legnicy właściwie nie istnieją. Wydaje mi się, że jednak doszło do serii pomyłek i mam nadzieję, że przy następnych wyborach te pomyłki zostaną wzięte pod uwagę i odpowiednie wnioski będą wyciągnięte. Nie wierzę w to, że ludzie z Legnicy zagłosowali na kandydatów, których znali tylko na karcie do głosowania, na dodatek spoza naszego miasta - mówi na koniec rozgoryczony radny poprzedniej kadencji.

Huzarski nie chce stracić swojego potencjału wyborczego, dlatego nie zrywa całkowicie z działalności społecznej i samorządowej. Jak mówi, jego telefon będzie cały czas włączony dla ludzi, którzy chcą aktywnie działać na rzecz rozwoju miasta i regionu.
 
Komentarze (3)
1. Dodane przez Cyryl, w dniu - 25-11-2014 19:33
Niech więcej SLD sprzyja z PIS-EM to zawsze będzie za burtą.
2. Dodane przez relista, w dniu - 25-11-2014 21:45
proste fałszowanie wyborów to na liście przeciwnika postawić dodatkowy krzyżyk i po ptakach,dlatego tyle nieważnych głosów. Oczekuję aby podano ile nieważnych głosów otrzymały poszczególne listy,wtedy będzie jasne
3. Dodane przez fikcja wyborcza !, w dniu - 27-11-2014 07:44
Jestem po stronie pisorów, ale uważam, że przez te gów...ne "książeczki" wyborcze zostały zafałszowane (nie sfałszowane) wyniki wyborów do powiatów i sejmików na niekorzyść SLD, PO i PiS i innych, oprócz PSL, który cudem i sztucznie zyskał bo byli na pierwszej stronie książeczki !!! 
W taki sposób wybrane "władze" nie mogą się ostać bo nie mają właściwego mandatu lecz fikcyjny !!!
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust