Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
5
Października 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Apolinary, Donata,
Faust, Igor
Do końca roku 87 dni.
Start arrow Legnica arrow Orłowski: To haniebna profanacja!

Solidarność domaga się ukarania autorów reklamy

Orłowski: To haniebna profanacja!

19.08.2015. Radio Elka, Tomek Jóźwiak

"Nie zabraknie nam sił i determinacji, by ukarać winnych tej haniebnej profanacji. Trudno powstrzymać skrajnie negatywne emocje do treści tej reklamy. Jeśli jest to oficjalna strona producenta alkoholu powiadomimy stosowne organy ścigania", mówi w rozmowie z Radiem Elka Bogdan Orłowski, szef regionalnej Solidarności, która co roku organizuje obchody Zbrodni Lubińskiej.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Przewodniczący związku nie kryje oburzenia skandaliczną reklamą, która wczoraj wieczorem ukazała się w portalu społecznościowym. - Trudno powstrzymać skrajnie negatywne emocje odnosząc się do tych treści, które ukazały się w portalu społecznościowym. Jest oczywiście oficjalne stanowisko prezydium zarządu regionu Zagłębie Miedziowe, w którym wyrażamy największe oburzenie i oświadczamy, że jeśli jest to oficjalna strona producenta alkoholu i to na jego profilu społecznościowym
ukazała się ta treść, oczywiście powiadomimy stosowne organy ścigania i będziemy konsekwentnie dążyć, by ukarać winnego. A jeśli nawet jest to skrajna głupota indywidualnej osoby, to również zrobimy wszystko, aby ukarać autora tej profanacji ś.p. Michała Adamowicza i pozostałych ofiar Zbrodni Lubińskiej
- oświadczył Bogdan Orłowski.

Dzisiaj swoje stanowisko w całej sprawie przedstawi także prezydent Lubina, Robert Raczyński, który zwołał specjalną konferencję prasową. Swoje oburzenie wyrazili także kibice piłkarskiego Zagłebia Lubin, którzy co roku w rocznicę tragicznych wydarzeń organizują marsz. "W związku ze skandalicznym wykorzystaniem zdjęcia przedstawiającego śmiertelnie postrzelonego Michała Adamowicza z 31 sierpnia 1982 roku, oraz komentarzem sugerującym upojenie alkoholowe, Stowarzyszenie Sympatyków Zagłębia Lubin „Zagłębie Fanatyków”, które corocznie zaangażowane jest w obchody Zbrodni lubińskiej, pragnie wyrazić swoje niedowierzanie i zażenowanie zaistniałą sytuacją. W dobie tak powszechnego dostępu do różnych źródeł, weryfikacja zdjęcia nie powinna być kłopotem dla osoby odpowiedzialnej za stworzenie i publikację takiej właśnie reklamy na Facebooku Żytnia Extra. Ubolewamy nad faktem, że nawet tak bolesne i istotne dla historii Polski wydarzenia są nieznane pracownikom POLMOS Bielsko-Biała S.A, właścicielowi marki Żytnia Ekstra. W ramach rekompensaty będziemy domagali się, aby spółka POLMOS Bielsko-Biała S.A aktywnie włączyła się w kampanię informacyjną mającą na celu poszerzenie wiedzy na temat Zbrodni lubińskiej", czytamy w specjalnym oświadczeniu kibiców.

W reklamie producenta alkoholu wykorzystano zdjęcie Krzysztofa Raczkowiaka z 31 sierpnia 1982 roku, na którym widać czworo mężczyzn niosących śmiertelnie postrzelonego Michała Adamowicza. Reklamę opatrzono hasłem: "Gdy wieczór kawalerski wymknie się spod kontroli. Wina Żytniej? Kac Vegas. Scenariusz pisany przez Żytnią".
 
Komentarze (4)
1. Dodane przez gość, w dniu - 19-08-2015 10:26
Jako uczestnik wydarzeń z roku 1982 domagam się ukarania winnych tej haniebnej reklamy
2. Dodane przez lubinianin, w dniu - 19-08-2015 10:45
Brawo, tak trzymac.
3. Dodane przez Lubinianka, w dniu - 19-08-2015 11:56
To wszystko wina braku edukacji. Nowe pokolenie nie zna historii. Autorzy nawet nie pofatygowali się aby sprawdzić pochodzenie zdjęcia. Do tego dochodzi brak wyobraźni i totalna znieczulica ludzi, którzy tworzyli tą reklamę. Moim skromnym zdaniem firma powinna ich wywalić z roboty - idiotów jednych.
reklama
4. Dodane przez Kali, w dniu - 19-08-2015 12:31
Pazerność i głupota nie zna granic, myślę że kilka osób dopuszczających tą idiotyczną reklamę powinno zostać poddanym badaniom psychiatrycznym.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust