Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
Start arrow Piłka nożna arrow Prejs: Reklama pójdzie na całą Polskę

Z Zawiszą i Gieksą na szklanym ekranie

Prejs: Reklama pójdzie na całą Polskę

14.10.2015. Radio Elka, Leszek Wspaniały

Najbliższe dwa ligowe spotkania u siebie piłkarze Chrobrego Głogów zagrają z Zawiszą Bydgoszcz i GKS-em Katowice. Oba ciekawie zapowiadające się pojedynki na żywo transmitować będzie Polsat Sport. - Zachęcamy przedsiębiorców do reklamowania się podczas tych pojedynków na banerach ledowych, które ustawione będą przy głównej arenie zmagań – mówi Zbigniew Prejs, dyrektor sportowy pierwszoligowca z Wita Stwosza.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

- Administracja spółki już może mówić o pewnym sukcesie. Pięć meczów z udziałem Chrobrego mogliśmy obejrzeć w Polsacie Sport. Teraz szykują się dwa kolejne, tym razem na Wita Stwosza. Widać, że
spotkania naszej drużyny dobrze się sprzedają wizerunkowo. Promocja miasta idzie na całą Polskę. Teraz w meczach z Zawiszą i Katowicami będziemy reklamować nasze obiekty i Głogów. Ale zachęcam również właścicieli firm i przedsiębiorstw, aby skorzystali z okazji i zareklamowali swoje marki, nazwy, usługi na podświetlanych banerach. Reklama pójdzie z Polskę. Nie ukrywam, że na tym zarobi też sama spółka, a przecież szukamy dodatkowych źródeł finansowania
- mówi Z. Prejs. Zainteresowani reklamodawcy mogą kontaktować się z sekretariatem spółki przy ul. Rudnowskiej lub też w sekretariatem budynku piłkarskiego przy ul. Wita Stwosza. Mecz z Zawiszą już w nadchodzącą niedzielę o godzinie 12:45. Spotkanie z GKS-em Katowice rozegrane zostanie w piątek 30 października o godzinie 20:30.
 
Komentarze (12)
1. Dodane przez DGL, w dniu - 14-10-2015 13:51 0 0
Czy pan prezes ma elementarną wiedzę z zakresu marketingu?  
 
Pytam retorycznie, gdyż jeśli uważa ,że ktoś pobiegnie do sklepu i kupi dany towar lub zamówi daną usługę gdyż zobaczył na transmisji meczu szyld z logo przedsiębiorcy/produktu/usługi to jest w WIELKIM BŁĘDZIE. 
 
Sponsoring ma za zadanie budowanie wizerunku marki, ten proces trwa, jest długotrwały. Umieszczenie szyldu na 2 spotkania to wywalanie pieniędzy w błoto...po obejrzanym meczu nikt nie zapamięta nowego logotypu/ nazwy produktu , no chyba,że jest to marka dobrze znana... 
 
Ja zachęcam polityków o umieszczenie swoich reklam, skoro i tak oblepiają co się da to niech i spółka skorzysta :) każdy kto kandyduje z Głogowa niech płaci za reklamę!
2. Dodane przez tom, w dniu - 14-10-2015 14:31 0 0
A może miasto by się w końcu zdecydowało i wrzuciło na koszulki meczowe Chrobrego swoje logo, bo i tak loga sponsora ciągle nie ma (swoją droga jak długo można szukać sponsora dla pierwszoligowego klubu). 
 
Dziwnie to trochę wygląda. Poważny klub z historią i na koszulkach brak czegokolwiek. 
 
Koszt umieszczenia loga na tych kilkunastu koszulkach meczowych to dla miasta żaden koszt :) 
Chłopaki Z SPS-u grają w takich właśnie koszulkach.
3. Dodane przez do toma, w dniu - 14-10-2015 16:50 0 0
OK, jestem za. Warunek: awans do ekstraklasy! Tych chłopaków stać na to, poziom 1 ligi jest tak wyrównany że drugiej takiej okazji może nie być przez długie lata.... 
jaki jest sens zakładać sobie takie niskie cele, np utrzymanie gdy widać ,iż nawet awans jest w zasięgu??? 
 
Sport to chyba dyscyplina wymagająca ryzyka i stawiania sobie nowych wyższych celów, nie można wychodzić na murawę z myślą i tak się utrzymamy...
4. Dodane przez nadmuchiwany balon, w dniu - 14-10-2015 18:51 0 0
Znowu dmucha się w balon. Jaka ekstraklasa? Trochę pokory. To takie same życzenia jak liczenie na dużego sponsora dla prowincjonalnej drużyny. Pograć jeszcze rok-dwa w I lidze, pograć tak jak do tej pory a sponsor jak sam nie zapuka to chociaż da się skusić. Nie liczmy, że będziemy mieć pozycję taką jak Zagłębie przy pozyskaniu sponsora, nie ta liga i nie to miejsce na mapie Polski.  
Jeszcze raz, więcej pokory a mniej nadmuchiwania tego pęcherza. Co do reklamy to liczy się powtarzalność i obecność.
5. Dodane przez Kibic z sektora, w dniu - 14-10-2015 20:23 0 0
Zbyszek jest jaki jest ale widać że zależy mu na Chrobrym...jak każdy się dopiero uczy, oby tylko nowa Pani prezes nie zniszczyła tego...
6. Dodane przez GREG, w dniu - 14-10-2015 20:41 0 0
NIE TO MIEJSCE NA MAPIE? NIEROZUMIEM CO NIBY LUBINKI MAJA LEPSZA LOKALIZACJE CZY CO.NIEPOROWNUJ LUBINA Z GLOGOWEM BO IM DALEKO DO NIEJ LUBIN TO TYLKO STARY KGHM I Z TYM SIE KOJARZY BO NAPEWNO NIE Z ZAGLEBIEM ZA TO GLOGOW HISTORIA PIEKNE ZIELONE MIASTO I SUPER LUDZIE :) POZDRAWIAM BEZ NAPINKI
7. Dodane przez do 5, w dniu - 14-10-2015 22:37 0 0
Poraża mnie akceptacja społeczna na tego typu praktyki, my nie mówimy tutaj o stanowisku konserwatora czy sprzątaczki, mówimy o dyrektorze sportowym!! 
 
Skoro wg. Ciebie DYREKTOR SPORTOWY dużej spółki "dopiero się uczy" na stanowisku to nie ma co się dziwić ,że młodzi, inteligentni, wykształceni i ambitni ludzie po studiach wyjeżdżają za granicę gdyż tam docenią ich umiejętności a w Polsce zostają "Zbyszki" które to będą się uczyć na stanowisku. Praca w kraju za godziwe pieniądze? wiadomo, tylko partia! 
 
PRL BIS
8. Dodane przez do greg, w dniu - 14-10-2015 23:02 0 0
Jak Lubin nie kojarzy sie z Zagłebiem to Głogów z Chrobrym tymbardziej buhaha.Zobaczymy te tłumy na Zawiszy w niedziele 1 tys maks
9. Dodane przez real, w dniu - 15-10-2015 00:59 0 0
Skład mamy na Ekstraklasę tak właśnie - jak pisze wyżej - nie będzie już nigdy takiej szansy. W tym sezonie musi być awans!!! to nie jest napinka tylko real. Ktoś specjalnie pisze -bez napinki- żeby usprawiedliwić słabe wyniki? Ta liga jest śmiesznie słsba i należy to wykorzystać.
10. Dodane przez antydron, w dniu - 17-10-2015 14:48 0 0
sukces panie prejs to jest zaslgą trenera i zawodników a napewno nie twój. Twój sukces narazie to jest to że po prostu jesteś i dajesz się sterować jak dron
11. Dodane przez do 8, w dniu - 18-10-2015 11:10 0 0
kojarzy sie z Zaglebiem ale miedziowym acha no i z Zaglebiem korupcyjnym
reklama
12. Dodane przez Do kom. 10, w dniu - 18-10-2015 14:10 0 0
Taaak? A to ciekawe. Chrobry dawno nie miał takich zawodników i wyników. Dziś nikt już nie pamięta .... o właśnie 2:1 hahaha i wszystko jasne.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama