Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
29
Kwietnia 2024
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Angelina, Bogusław,
Hugo, Piotr, Rita,
Robert
Do końca roku 246 dni.
gmina-polkowice.gif
Start arrow Polkowice arrow Wiaduktu nie będzie?

Wiaduktu nie będzie?

27.01.2015. Radio Elka, Mateusz Kowalski
0417_wiadukt.jpgWiele wskazuje na to, że wiadukt nad drogą krajową nr 3 w Polkowicach nie zostanie odbudowany. Obecnie jego powstanie leży w gestii Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Jednak, gdy zostanie wybudowana droga ekspresowa nr 3, dotychczasowa „trojka” zmieni właściciela. 

Zdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�u
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Zgodnie z przepisami po wybudowaniu drogi S3 stara droga krajowa nr 3 przejdzie pod zarząd gminy - mówi Joanna Borkowska z GDDKiA. Zatem za trzy
lata, gdy teoretycznie będzie gotowa S3, odbudowa wiaduktu będzie należała do gminy Polkowice.

W tej chwili wiadukt jest potrzebny, bo jego brak zwiększa ruch na sąsiednim skrzyżowaniu i korkuje miasto. Jednak za kilka lat, gdy cały ruch tranzytowy będzie odbywał się trasą ekspresową, zmaleje jego natężenie na obecnej DK3. W mniejszym stopniu będą więc obciążone też dojazdowe ulice, a co za tym idzie - mniejsza potrzeba wybudowania wiaduktu.

Przypomnijmy, wiadukt łączący Rudną z Sobinem oraz strefę ekonomiczną z Polkowicami został uszkodzony przez przejeżdżającą pod nią ciężarówkę w październiku 2010 roku, a dwa lata później rozebrany.
 
Komentarze (34)
1. Dodane przez hmm, w dniu - 27-01-2015 15:03
No to pięknie.
2. Dodane przez antoś, w dniu - 27-01-2015 15:25
tylko naiwniaki uwierzyły, że Pan W.W. który przed wyborami słał pisma do GDDiA o przyśpieszenie prac coś załatwi. Dobrze wiedział, że przez budowę S3 za 2-3 lata nie ma szans na odbudowę wiaduktu. ale ciemny lud wszystko łyka przed wyborami
3. Dodane przez kierowca, w dniu - 27-01-2015 15:30
No pewnie poco odbudowywać wiadukt skoro zamontowali na pobliskim skrzyżowaniu kamery rejestrujące wjazd na czerwonym świetle. Kto zarżnie teraz kurę znoszącą złote jajka?
4. Dodane przez KKK, w dniu - 27-01-2015 15:52
Wiadukt był,jest i będzie bardzo potrzebny w tym miejscu. 
S3 wszystkiego nie rozwiąże.
5. Dodane przez red, w dniu - 27-01-2015 15:53
Napiszcie ile odszkodowania wzięli za ten wiadukt. Kasę już przejedli pewnie.
6. Dodane przez DGL, w dniu - 27-01-2015 15:59
po co wiadukt w tej wiosce??? wybudowali przejscie na trojką i tylko motyle latają nim... ZBUDOWAĆ DRUGI MOST W GLOGOWIE !!! jesli sąsiednie gminy nie dozucą kasy ,niech jeżdżą do Slawy przez Scinawe
7. Dodane przez slppl, w dniu - 27-01-2015 16:15
Nie kumam czegoś... a gdzie są pieniądze z ubezpieczenia samochodu {OC} sprawcy zniszczenia tego wiaduktu?? Wydaje mi się, że za odbudowę wiaduktu odpowiedzialny jest ubezpieczyciel....tak jak to jest w przypadku zwykłej kolizji, naprawa poszkodowanego finansowana jest z OC sprawcy.
8. Dodane przez Mateusz, w dniu - 27-01-2015 16:22
"za 3 lata gdy teoretycznie będzie gotowy" hahaha czyli za 10 lat a wiadukt jest bardzo potrzebny już w tej chwili.
9. Dodane przez MOST DLA GLOGOWA, w dniu - 27-01-2015 16:33
Głogów nie otrzyma złamanego grosza na obwodnicę ani most bo leży jak to politycy mówią "na uboczu"! Co zrobić, poradźcie mieszkańcy Polkowic, Lubina i Legnicy - wasze miasta mają bardziej szczęśliwe położenie. 
 
Głosujcie: 
1. Mam przenieść miasto?  
2. Mam się przeprowadzić?  
3. Mam głośno krzyczeć, palić opony i blokować most? 
 
 

reklama
10. Dodane przez do kom 6, w dniu - 27-01-2015 16:44
Ty jeszcze nie zauważyłeś, że Głogów już dawno nie jest brany poważnie a takie ludki jak ty są tego idealnym przykładem? Most w polu zamiast w Głogowie, S3 nawet nie będzie miała nazwy węzła Głogów tylko Potoczek. Macie tylko roszczeniową postawę i nic więcej. Nazywasz Polkowice wioską a sam byś na mniejszej wiosce mieszkał gdyby nie miedź. I nie pisz o tym co było 500 lat temu bo dzisiaj to ty i reszta głogowian do Lubina musi jeździć na zakupy i do kina. Pozdro
11. Dodane przez Do kom 10, w dniu - 27-01-2015 17:19
A czy mieszkaniec Polkowic lub Lubina nie ma przypadkiem także roszczeniowej postawy? Dajemy się napuszczać jeden na drugiego zamiast się jednoczyć! Warszawa drenuje KGHM jak tylko może i nie okłamujmy się od kondycji KGHM zależy być albo nie być tysięcy rodzin w regionie! 
 
Zauważ ,że zarówno Lubin, Polkowice i Głogów są ZMUSZANE do finansowania inwestycji z własnej kieszeni kiedy inne miasta dostają wszystko "all inclusive" w pakiecie! Płacimy w cholerę podatków na Warszawę a i tak musimy wszystko finansować sami!  
 
Nie pamiętasz jak było z wiaduktem dla pieszych w Polkowicach? Jak jest z obwodnicą Lubina? Widzisz zasada dziel i rządź ciągle aktualna! Głogów, Lubin, Polkowice to po prostu mieszkaniec LGOMu, sąsiedzi a nie wrogowie! Zasada im gorzej wam tym lepiej mi PO PROSTU NIE DZIAŁA!  
 
Lekka rywalizacja miast jest potrzebna, lekka, nie nienawiść! Ja rozumiem waszą potrzebę wiaduktu a wy powinniście rozumieć potrzebę Głogowian odnośnie mostu i obwodnicy! Pozdrawiam
12. Dodane przez Krzysiek Kononowicz, w dniu - 27-01-2015 17:38
...nie będzie niczego...
13. Dodane przez Lidzia, w dniu - 27-01-2015 19:44
czyli na dolnych ciągle korki... to może inną drogę by pociągnęli od strefy...
14. Dodane przez glogowianin, w dniu - 27-01-2015 19:56
Do kom10.przestan juz z tymi zakupami waszej galerii.Jak by nie poprzedni prezydent Glogowa nie zawalil sprawy to juz by stala galeria w Glogowie.Lubin i Polkowice to sa dwa takie miasta tylko do siebie.Ale zeby sie zjednoczyc wszystkie samorzady LGOM i wspolnymi silami starac sie o most i obwodnice dla Glogowa to tego nie ma.Ale ja bede to pamietal.A Lubin nie bedzie pewny siebie po zloza sie koncza.To zobaczymy wtedy jak bedziecie nosili glowy do gory,jak bedzie koniec kopaln waszym miescie.
15. Dodane przez rozsadniejszy niz reszta, w dniu - 27-01-2015 20:53
Trójka w budowie i tak ani Polkowice i głogów nie mają na co liczyć na żaden most obwodnicę i tym podobne. 
 
Zawsze argumentem będzie priorytet sławna S3
16. Dodane przez do naiwniaka kom 14, w dniu - 27-01-2015 21:01
Nie bądź idiotą nikt wam nie pomoże w tym Głogów jak bardzo chce niech oszczędzi i wybuduje sam. 
Złoża eksploatowane i nie eksploatowane są w lubinie niedoinformowany jesteś. 
 
I nie myśl że kghm miejsca pracy dla głogowian będzie trzymał przerzuci ludzi już zatrudnionych na inne szyby i oddziały. 
 
Żyj w lololandi i mysl o tym co sie nie zisci w głogowie. Bo ważniejsza jest droga numer 3 i tyle w regionie.
17. Dodane przez dolnoslazak, w dniu - 27-01-2015 21:50
Do kom16.z tymi zlozami to troche przegiales w Lubinie.Mam ci przypomniec co pare dni temu powiedzial w sejmie minister Warszawie do ZG Lubin jest nie rentowne.A to sie czesto mowi na salonach w Warszawie.I nie badz taki pewny.
18. Dodane przez sin, w dniu - 27-01-2015 22:22
s3 nic nie pomoże w odkorkowaniu samochodów jadących ze strefy bo będzie przebiegać za polanką.nadal wszyscy będą przejeżdżać na skrzyżowaniach koło lidla i mcdonalda.różnica będzie tylko taka, że będzie mniejszy ruch ciężarówek na dwupasmówce na lubin i głogów
19. Dodane przez do kom 17, w dniu - 27-01-2015 22:42
ZG Lubin nierentowny jest przez podatek. Najgorsze jest to, że zawistni głogowianie się z tego cieszą a niedługo taki sam los spotka zakłady w Polkowicach, Głogowie itd.  
 
Niestety ale nikt nie jest tak zawistny jak głogowianie. Każdy post to żale i pretensje do wszystkich obok. Nie zapomnę jak niedawno jakiś głogowski dziennikarz narzekał, że nawet Lubin będzie miał węzły z nazwą Lubin Północ itd. a nie będzie węzła Głogów tylko Potoczek. Jak ktoś z Głogowa może mówić "nawet Lubin"? Przecież wy jesteśmy nic nie znaczącym miastem jakich setki w Polsce, niczym nie przewyższającym Lubina?  
 
Zamiast to zrozumieć to macie do wszystkich pretensje i wszystkich obrażacie? Wystarczy spojrzeć na fakty i zobaczyć gdzie jest Lubin a gdzie Głogów. 
 
W Lubinie mieszka 40 milionerów (osoby, które wykazują na PIT więcej niż milion rocznie) a w Głogowie tylu co w Polkowicach czyli 15. I nie ma tutaj związku siedziba KGHM bo tylko 1 z tych osób pracuje na etacie. Spójrzmy dalej. Infrastruktura drogowa, galeria, 2 kina 3D, darmowe mini ZOO, 4 szpitale itd. Można by wymieniać dalej. 
 
Weźcie się do roboty anie tylko szukacie winnych dookoła.
20. Dodane przez Wheeler, w dniu - 28-01-2015 02:24
Wiadukt w Polkowicach łączy 2 największe kopalnie KGHM ( Sier-pol i ZG Rudna ) oraz ułatwia dojazd do pracy górnikom z tych kopalni. KGHM powinien wyremontować wiadukt a rachunek wrzucić w koszty funkcjonowania firmy .
21. Dodane przez Do 19, w dniu - 28-01-2015 09:00
Dziwisz się ze glogowianie sie wściekają? Lubin od zawsze leżał przy drodze 3 !! Odwróć sytuacje , wobraz sobie ze teraz wszystkie inwestycje w infrastrukturę idą na glogow a nic na Lubin ! Czy wtedy Lubin siedziałby cicho ? Porównujemy tak naprawdę miasta tej samej wielkości , o podobnej populacji , choć wiem ze wolałbys aby to nie była prawda. Jako mieszkaniec Głogowa dalej będę walczył o moje miasto i będziesz niedługo słyszał głośniejszy krzyk ,......
22. Dodane przez Marek, w dniu - 28-01-2015 09:12
do kom. 9: Prawidłowa odpowiedź: Przeprowadź się!  
Ja tak zrobiłem już rok temu i nie żałuję... byle dalej od tego grajdoła głogowa... aktualnie zarządzanego przez niuńka, który nadal mieszka u teściowej :-) żal. Od 20 lat nic się nie dzieje w tym mieście... byle ciepłe posadki utrzymać.
23. Dodane przez pikolo, w dniu - 28-01-2015 09:31
Do kom.10 przecież w tych galeriach nic ciekawego nie kupisz.
24. Dodane przez glogowianin, w dniu - 28-01-2015 10:30
Do kom19.Dla czego obrazasz mieszkancow Glogowa i inne miasta w Polsce.Polacy by nie wiedzieli gdzie lezy Lubin jak by nie kopalnie.Do roboty to wy sie bierzcie a nie doicie kasy z KGHM.Ten zaklad to podzielil miasta w LGOM wszystko dla Lubina a inni sie nie licza.I taka jest prawda.Tak jak ci napisal kom21 dopiero zaczna sie krzyki.
25. Dodane przez glogowianin, w dniu - 28-01-2015 12:43
Dajcie spokój nie proście lubinian o wsparcie w walce o głogowski most, oni uważają się za pępek świata. Każą głogowianom oszczędzać i samemu sobie zbudować obwodnicę, a sami obwodnicę na S3 dostaną za darmo, podobnie jak za darmo dostali most w Radoszycach. 
 
PS bez poparcia Głogowa nigdy nie wrócą do Lubina osobowe połączenia kolejowe, zastanówcie się nad tym lubinianie.
26. Dodane przez 123, w dniu - 28-01-2015 13:03
I tak ten most nie powstanie gdyż to nie jedyna droga tam do kopalni i tyle. 
Za niedługo obecna s3 stanie się droga powiatową i wasze gminy czy powiaty beda ja remontować i budować co zechca. 
 
Warto skończyc jałowe dyskusje nie. Walczyć coś chcecie żeby było w mieście zostańcie jego prezydentem i wtedy jedynie cos zdziałacie. 
 
Polak to idiota wiecznie narzekający a nic pozatym nigdy nie robi. Aby cel osiągnąc czy coś zmienić.
27. Dodane przez wrukf, w dniu - 28-01-2015 14:55
Głogowski krzyk i jazgot dopiero zobaczycie. Głogów musi mieć obwodnicę. We Wrocławiu mosty rosną jak grzyby po deszczu za nasze pieniądze,a w Głogowie problem jest z jednym mostem i obwodnicą. Nie tyle rząd marnotrawi pieniędzy na paliwo, wyjazdy służbowe, przeloty, diety itp. Co to jest tak naprawdę za inwestycja dla dolnego śląska. Chodzi tu po prostu o sprawy polityczne. Głogowem rządził do tej pory Prezydent z opcji PIS, a województwem dolnośląskim rządzi PO. I tylko tu jest problem. Zasrani politycy udowadniają sobie racje a zwykli ludzi na tym cierpią. Sami nas uczą co mamy zrobić. Lech Wałęsa kazałby sprawy wziąć w swoje ręce !!!!!!!!!!!!
28. Dodane przez mieszkaniec glogowa, w dniu - 28-01-2015 16:24
Wroclaw wybudowal most w Brzegu Dolnym.Drugi most wybudowal w Radoszycach na zlosc dla glogowian my o tym wiemy.Ja sie tylko pytam panow wojewode i marszalka wojewodztwa czy z Brzegu Dolnego idzie tyle kasy do budzetu wojewodztwa,co idzie z Glogowskiej Huty.Co po zlosci robicie dla glogowian.Wybudowliscie most w Radoszycach i gdzie jest tam tranzyt dla aut ciezarowych.Przeciez ten most mial obciazyc krajowa12 przez Glogow.Za ten most co zostal wybudowany w Radoszycach ktos powinnien beknac za jego wybudowanie.Ja dobrze wiem kto jest winien ze Radoszycach zostal wybudowany most a nie w Glogowie.I po drugie dla Brzegu Dolnego tez sie nie nalezal most panowie z Wroclawia.
29. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 29-01-2015 10:10
Mostu nigdy sie nie doczekamy w tym zyciu.Darmozjady tylko obiecują.
30. Dodane przez niuniek, w dniu - 29-01-2015 19:33
Most dla Głogowa załatwia Drozd ,ale musicie ją jeszcze z 5 razy wybrać na posła.
reklama
31. Dodane przez xxx, w dniu - 29-01-2015 21:03
Do kom30.Niuniek ale ty masz kretki w piorniku r(...).A dla ciebie to pani Ewa Drozd.
32. Dodane przez KKK, w dniu - 29-01-2015 22:36
Do kol.28"mieszkaniec głogowa". 
Czy ty byłeś na tych mostach??? 
Śmiem wątpić. 
W Radoszycach nadal most donikąd. 
Jeden i drugi po jednym pasie w każdym z kierunków-w tych czasach?? i dla potomnych??? 
Minimum po 2 pasy. 
A winny który szukasz to Nasz Piotruś Borys vel.karierowicz z PO 
A Głogów powinien zrobić kilka blokad to może w roku wyborczym pomyślą o moście dla nich.
33. Dodane przez glogowski ekolog, w dniu - 30-01-2015 11:31
Zawsze mnie dziwiło dlaczego plany budowy mostu na wschodzie Głogowa nagle upadły ponoć z powodów ekologicznych w momencie kiedy zaplanowano most w Radoszycach. Sęk w tym, że most w Radoszycach też wybudowano na terenach Natura 2000. :)
reklama
34. Dodane przez glogowianin, w dniu - 30-01-2015 18:44
Do kom32.ja na tych mostach bylem pare razy i dzisiaj tez przejezdzale przez ten jeden most i wiem jaka jest sytuacja.Glogowianie dobrze wiedza ze nie maja mostu ani obwodnicy miasta przez tego goscia Piotra Borysa.Tylko ta jego kariera sie kiedys skonczy tak jak sie skonczyla karierowicza Adama Hofmana z Pisu.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama