Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Reklama arrow Jak urządzenia mobilne wpływają na pozycjonowanie?

Poznaj mobile-first index od Google!

Jak urządzenia mobilne wpływają na pozycjonowanie?

23.09.2021. Radio Elka

Sekretem skutecznego SEO jest połączenie technicznych aspektów pozycjonowania z wypełnieniem podstawowych czynników user experience. Do najważniejszych doświadczeń użytkownika należy chociażby uruchomienie wersji strony firmowej, która bez żadnego problemu wyświetli się na nieco mniejszych ekranach.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Mowa tutaj o portalu mobilnym, gotowym do uruchomienia na smartfonach czy tabletach. Tego typu urządzenia cieszą się ostatnio ogromną popularnością. Wprowadzenie indeksu mobile-first przez Google nie może więc nikogo zaskakiwać!

Niegdyś lekceważone, dziś na piedestale. Urządzenia mobilne mogą namieszać w rankingach

Jeszcze kilka lat temu popularność smartfonów czy tabletów nie powalała na kolana. Nikogo więc chyba nie może dziwić fakt, że wówczas Google zupełnie nie reagowało na użytkowników sprzętu niestacjonarnego. Priorytetem były komputery, które dzisiaj powoli odchodzą w zapomnienie. Jak pokazują fachowe badania, aktualnie zdecydowana większość użytkowników korzysta z Google na mniejszych ekranach. Przystosowanie portalu firmowego do wyświetlania na takim nośniku stało się więc obowiązkiem. Ogłoszony w 2020 roku, a wprowadzony dwanaście miesięcy później Google mobile-first index odpowiedzialny jest za weryfikowanie obecności mobilnej wersji strony.

Tak. Od dłuższego czasu obecność mobilnej wersji prowadzonej przez ciebie strony jest jednym z wielu czynników rankingowych Google. Indeks pierwszeństwa dla serwisów spełniających takie wymagania wywrócił dotychczasowymi zestawieniami. Bez dostosowania się do wymogów bota możesz zapomnieć o czołowej dziesiątce na poszczególne słowa kluczowe. Strona mobilna bądź też wersja responsywna witryny stanowią dziś absolutną podstawę skutecznego pozycjonowania!


Strona responsywna czy mobilny portal firmowy? Poznaj odpowiedź już teraz!

Żeby stuprocentowo odpowiadać na wymagania indeksu pierwszeństwa dla urządzeń mobilnych, musisz posiadać wersję portalu firmowego przystosowaną do poprawnego wyświetlania właśnie na smartfonach czy tabletach. Co to oznacza w praktyce? Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, stwórz jedną z dwóch alternatyw. Pierwszą jest serwis mobilny, uruchomiony na zupełnie innym adresie URL. Drugą - zdecydowanie bardziej polecaną przez specjalistów SEO - jest responsywna wersja strony. Pozwala ona na łatwe pozycjonowanie i mimo pozornie większego nakładu pracy na kluczowych etapach projektowania, przyniesie ci wyraźniejsze profity w przyszłości, kiedy portal dostanie się do najbardziej strategicznych pozycji w wyszukiwarce Google.
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
reklama
reklama
reklama