Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
6
Lipca 2022
Środa
Imieniny obchodzą:
Dominik, Łucja
Do końca roku 178 dni.
Start arrow Lubin arrow Ponad 1 mln 300 tys. sprzedanych biletów do Lubina i z Lubina

Kolej w Lubinie już 3 lata

Ponad 1 mln 300 tys. sprzedanych biletów do Lubina i z Lubina

12.06.2022. Radio Elka, Marzena Machniak


(Fot. Marzena Machniak)
Trzy lata temu do Lubina wróciły połączenia kolejowe. Od tamtej pory kupiono w stolicy polskiej miedzi i do Lubina miliony biletów. Trasa cieszy się ogromną popularnością, a Koleje Dolnośląskie nie wykluczają rozwoju usług na tym terenie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Prze wiele lat lubinianie nie mieli możliwości wyjazdu z miasta pociągiem. Na długo wycofano pociągi pasażerskie ze stolicy polskiej miedzi. Trzy lata temu do Lubina wróciły połączenia kolejowe. Jubileusz to dobry moment, by zadać sobie pytanie czy dobrze się stało? - Ta relacja cieszy się wyjątkową popularnością wśród pasażerów Kolei Dolnośląskich. Łącznie przez te trzy lata wszystkich
pasażerów, którzy kupili bilety albo do stacji Lubin, albo w Lubinie jest prawie 1 mln 300 tys., co ciekawe, to jest zdecydowana większość wszystkich podróżnych podróżujących w relacji Wrocław Główny - Głogów -
mówi Bartłomiej Rodak, rzecznik prasowy Kolei Dolnośląskich.

Choć zdawałoby się, że droga ekspresowa S3 mogłaby być konkurencją dla połączeń kolejowych, to okazuje się, że tak nie jest. - Ruch kołowy w zestawieniu z transportem publicznym kolejowym nie ma najmniejszych szans, jeżeli chodzi o szybkość przemieszczania się, o bezpieczeństwo, a także o komfort. Tak naprawdę są to najważniejsze elementy, które trzeba uwypuklić - dodaje Bartłomiej Rodak.

Największym komfortem jest podróż koleją na trasą z Legnicy przez Lubin do Wrocławia. W 2019 roku, czyli pierwszym roku działania kolei na trasie Wrocław - Głogów przez Lubin pasażerowie jeżdżący do stolicy polskiej miedzi lub z Lubina stanowili 90%. - W kolejnych to jest 75% ogółu, co świadczy o tym, że popularność stacji Lubin i potrzeby mieszkańców są ogromne, jeżeli chodzi o przemieszczanie się koleją. To tylko wskazuje na sensowność tego pomysłu i to, że powrót Lubina na mapę kolejową kraju był bardzo, bardzo potrzebny - mówi rzecznik prasowy Kolei Dolnośląskich.

Samorząd województwa przejmuje kolejne nieużytkowane linie kolejowe na tym terenie od PKP PLK i jak zapewniają Koleje Dolnośląskie wiąże się to z ich modernizacją oraz dalszym rozwojem usług pasażerskich. Trwają prace nad stworzeniem kolei aglomeracyjnej w Zagłębiu Miedziowym, w tym połączenie kolejowe Polkowic.
 
Komentarze (38)
1. Dodane przez Glos, w dniu - 12-06-2022 11:15
No a tego Borysa PARTIA PełO zamykają wszystko i LIKWIDOWALA co mogła pociągi to tylko POLMIEDZ transu Lubin widział A teraz ??? Połączenia można można tylko Polska
2. Dodane przez Nie dajmy się otumanić, w dniu - 12-06-2022 11:20
Po kilku latach negocjacji władze Lubina 8 grudnia 2011r podpisały porozumienie z Polskimi Kolejami Państwowymi w sprawie przejęcia budynku dworca kolejowego. 
Mimo protestu lokalnych stowarzyszeń Robert R.nakazał zburzyć w sierpniu 2012r historyczny dworzec kolejowy Lubin Górniczy.  
Zburzenie jest bardziej opłacalne od odbudowy dworca.??
3. Dodane przez PADU, w dniu - 12-06-2022 11:41
Do1.Czas się już wyleczyć z PO a zacząć się leczyć z Pislandii.
4. Dodane przez do kom.2, w dniu - 12-06-2022 11:51
Nie ma czego żałować, dworzec ten był POstrachem PRL jak i jego pociągi. Teraz mamy inne czasy i inne pociągi. Jest wygodnie i szybko. Cieszmy się tym co mamy.
5. Dodane przez Marian, w dniu - 12-06-2022 12:04
Sam ostatnio skorzystałem z KD. W ciągu 3,5 godz dojechalem wygodnie z Głogowa aż do podnóża Gór Izerskich. ( Rębiszów) Co prawda byly dwie przesiadki , ale cała podróż była przyjemna i bezstresowa. ( 38 zyli z rowerem) Punktualnie.Bardzo nowoczesne składy. Nie było problemu z transportem roweru. Z Rębiszowa do Świeradowa jest nieco ponad poł godziny jazdy rowerem. Bilet można kupić apką Koleo lub u konduktora zbliżeniowo. Czekam z niecierpliwością na rewitalizację linii do samego Świeradowa Zdroju. Dzięki temu połączeniu , jeszcze przed południem byłem już na górskich szlakach.
6. Dodane przez do 2, mało tego, w dniu - 12-06-2022 12:09
Gdyby Raczyński tak się nie spieszył z tym wyburzaniem dworca, Lubin mógłby ubiegać się o środki finansowe z największego programu służącego modernizacji i budowie prawie 200 dworców polskiej kolei (Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023, przyjętego we wrześniu 2016 roku). W samym 2021 r. 
odtworzono 21 takich dworców. 
Niektóre wysłużone dworce wyburzano, ale na ich miejsce w ciągu roku, dwóch wznoszone były nowe Innowacyjne Dworce Systemowe, czyli dworce zgodne z najnowszymi trendami w architekturze (niektóre z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
7. Dodane przez Ja, w dniu - 12-06-2022 12:37
A ile biletów z i do tych stacji co ludzie na tory wyszli ?
8. Dodane przez plawio, w dniu - 12-06-2022 12:49
Zburzyć łatwo.Raczyński zburzył wiele rzeczy ,między innymi sklepy i restauracje w rynku ,teraz mamy betonowy rynek .porażka
reklama
9. Dodane przez do 4, w dniu - 12-06-2022 15:25
Budynek dworca kolejowego w Lubinie nie był jedynie postrachem PRL-u. Został oddany do użytku w 1869 roku wraz z otwarciem linii z Legnicy do Lubina. W swej historii podlegał kilku remontom, a sama stacja kilkakrotnym zmianom nazwy (m.in. ok. 1960 r. w związku z odkryciem złóż miedzi na Lubin Górniczy). W 2005 r. budynek został zamknięty, w 2011 r. przekazany miastu a w 2012 wyburzony. Od 2019 r. stacja nazywa się Dworzec Lubin.
10. Dodane przez do 4, w dniu - 12-06-2022 15:31
Cieszmy się tym, co mamy? Skąd taki minimalizm? Kilka wypowiedzi sprzed lat ws. dworca kolejowego w Lubinie. 
 
Jesteśmy za nową koncepcja utworzenia centrum, które również jest potrzebne w naszym mieście. (&) Oczywiście najlepiej by było wpisać ten budynek na listę zabytków, ale jeżeli odpowiednie ekspertyzy to uniemożliwią, można go chociaż odrestaurować. Bryła budynku nie została zmieniona aż tak, żeby nie można było tego odwrócić. (&). (Henryk Rusewicz) 
 
Miasto ma większą wartość, jeżeli w swym zewnętrznym wyglądzie zachowało wyraz swej historii, jeżeli z jego murów można odczytywać jego przeszłość. Ma większą wartość nawet wtedy, gdy się przeszłości chcemy przeciwstawić. (&) Rzeczywistość jest bogatsza w treść, bardziej interesująca nie tylko dla swoich, ale i dla przyjezdnych gdy się w niej czuje czwarty wymiar - czasu, a miasto zyskuje na powadze i doniosłości, gdy widać, jak narastało w ciągu wieków. Te przeszłe stulecia, widoczne w jego kamieniach, zdają się gwarantować trwałość społeczności miejskiej na przyszłość. (Stanisław Ossowski) 
 
(&) Zburzenie dworca, który jest budynkiem historycznym i zakończeniem najładniejszej ulicy w mieście, oszklonymi wiatami, betonem i stalą zburzy walory estetyczne i ciąg urbanistyczny zabudowy ulicy Odrodzenia. Czy, żeby zorganizować wymarzony przez prezydenta węzeł przesiadkowy trzeba było wyburzać budynek dworca? Otóż nie. Miasto pozbawione walorów turystycznych z nielicznymi zabytkami powinno stawiać na ochronę dziedzictwa, które pozostało w Lubinie (&) Dworzec w Lubinie został umieszczony na czerwonej liście zabytków Dolnego Śląska, gdzie jego potencjał marketingowy określono jako średni. - Obiekt powinien pełnić swoją dawną funkcję, jednak ze względu na likwidację połączenia kolejowego wymagał natychmiast odpowiedniej, alternatywnej adaptacji. Jego bardzo dobra lokalizacja sprzyjała różnorodnym formom wykorzystania obiektu (np. cele kulturalne galeria, gastronomiczne kawiarnia , itp.) 
 
Komentarz internauty ExpressCity: Tak, wyburzenie budynku kosztuje 200 tys. zł, to za tyle samo bym go wyremontował i byłby jak nówka, tyle że w samorządzie lubińskim są sami bezmózgowcy, jeszcze trochę to rynek i urząd miasta usuną i postawią kolejne Galerie handlowe, oni tylko to potrafią robić, nic więcej, ja jakbym był prezydentem i działałbym w samorządzie, to NIGDY W ŻYCIU nie zburzyłbym PKS, PKP i innych zabytkowych miejsc, chroniłbym je, sam pilnowałbym dworca by nikt go nie demolował, a tu jednak miasto go bezmyślnie zdemolowało.
11. Dodane przez King, w dniu - 12-06-2022 15:50
Do3 peło samo zło tylko pis
12. Dodane przez vvv, w dniu - 12-06-2022 15:53
PO niszczyło i likwidowało , a PIS musi to wszystko odbudować ale niektórym idiotom to się nie podoba i dalej chcą niszczyć i Polskę i PIS !!!!
13. Dodane przez TOmek, w dniu - 12-06-2022 15:59
Powró kolei do Lubina do jedno z najelpszych decyzji jaka zapadła w ostatnich latach. Teraz podróż do Wrocławia, czy innych miejsc to czysta przyjemność - sam wybieram ten środek transportu kosztem jazdy autem i wiecznie zakorkowanej Leśnicy :-) 
 
Poza tym zawsze można zapakować rower do pociągu i pozwiedzać inne tereny! 
 
Do pełni szczęścia brakuje jeszcze jednego, nocnego połączenia do Wrocławia i z Wrocławia - może kiedyś się uda wprowadzić, nawet tymczasowo na wakacje
14. Dodane przez kasus, w dniu - 12-06-2022 16:03
Casus dworca kolejowego Lubin Górniczy ukazuje jak w soczewce preferowany sposób zarządzania miastem przez ekipę prezydenta.
15. Dodane przez Ed, w dniu - 12-06-2022 16:48
PiS PO Bezpartyjni jedno zło!!!
16. Dodane przez do 2, w uzupełnieniu, w dniu - 12-06-2022 16:49
Może warto pomyśleć i zapytać, czyje zamiary, wizje, dążenia zrealizował prezydent wyburzając budynek dworca, bo chyba nie myślących mieszkańców miasta, którym zależało na elementarnym poszanowaniu historii miasta.  
Dlaczego aktualne władze, wśród których spotkać można historyków, nie posłuchały głosów płynących z różnych sfer środowiska lokalnego, by przy planowaniu, projektowaniu centrum przesiadkowego, nie wyburzać a wykorzystać bryłę historycznego budynku dworca?  
 
Społeczność lokalna okazując poszanowanie dla historycznej budowli dworca, próbowała zapobiec zrównaniu go z ziemią. Jeszcze w 2008 r. Tadeusz Stojek, lokalny animator kultury, bezskutecznie zabiegał o jego rewitalizację i przeznaczenie na potrzeby lokalnego środowiska teatralnego. W 2011 r., po długich przepychankach z koleją, budynek przejmuje Miasto Lubin. Zaskoczeni mieszkańcy rozpoczęli burzliwą dyskusję (głównie w internecie) walkę o zachowanie dworca, jak było wcześniej obiecywane i o jego rewitalizację według zachowanych historycznych zdjęć i rycin. Na portalach naszlubin.pl i facebook powstał społeczny komitet obrony dworca przed jego wyburzeniem. Do akcji włączyli się radni opozycyjni, stowarzyszenie Nowy Lubin oraz Towarzystwo Miłośników Ziemi Lubińskiej. Na konferencji prasowej z udziałem m.in. prezesa Towarzystwa Miłośników Ziemi Lubińskiej przekazano pomysł, by odnowić ten historyczny budynek i oprócz węzła przesiadkowego, stworzyć muzeum, galerię sztuki lub tez inną równie ciekawą formę użyteczności publicznej. Ugrupowanie Nowy Lubin wystosowało w tym czasie pismo do konserwatora zabytków we Wrocławiu z prośbą o wpisanie budynku dworca na listę, co pozwoliłoby nie tylko uratować stację, ale i docelowo móc starać się o dofinansowanie ze środków unijnych na remont i zagospodarowanie.  
 
Centrum przesiadkowe miało być oddane do użytku w październiku 2019 r. Co się więc stało, że do dziś go nie ma?
17. Dodane przez do kom.10 i 16, w dniu - 12-06-2022 20:37
"Ale to już było i nie wróci więcej ..." po co gdybać. Jaki problem ma komentujący, wystarczy dostać zaufanie wyborców i zostać Prezydentem miasta a nie filozofować.
18. Dodane przez Do kom 17, w dniu - 12-06-2022 23:06
Popieram, nawet jakby w regionie odkryli pokłady diamentów i tak byłby lament. U wielu to jest poprostu choroba - chroniczne narzekanie.
19. Dodane przez Hmm, w dniu - 12-06-2022 23:48
Zobaczcie te centrum przesiadkowe tak jak strefę ekonomiczną tu i tam prezydent Kamil i okłamywał i kłamie dalej
20. Dodane przez Ais11, w dniu - 13-06-2022 08:49
Głosujcie znów na pO to będziecie znów zamykać . Ci liberałowie od siedmiu boleści widzą tylko straty i swój czubek nosa . Ludzi z mniejszych miejscowości mają w d&e
21. Dodane przez Robert, w dniu - 13-06-2022 09:26
Panie pRRezydencie , a dlaczego nie zrealizował Pan swojej obietnicy darmowych przejazdów dla studentów?
22. Dodane przez ..., w dniu - 13-06-2022 09:28
Do 7. Chyba bardzo Cię to boli, że pociągi tam się zatrzymują....
23. Dodane przez Obserwator, w dniu - 13-06-2022 09:50
RRaku zburzył dworzec aby go odbudować, on tak ma. Zlikwidował muzeum z militarnym złomem w szkole na zakręcie po to by po kilku latach za grubą kasę je reaktywować w parku leśnym. Ta specyficzna logika jest uwielbiana przez lubinków którzy chętnie głosują na RRaka w wyborach. Lubin tak jak Rosja to stan umysłu...
24. Dodane przez WSX, w dniu - 13-06-2022 09:53
Cieszę się że kolej wróciła do Lubina, ale przestańcie już wazelinić, 1,3 mln biletów to nie MILIONY a MILION.
25. Dodane przez Gosc, w dniu - 13-06-2022 10:02
Nie ma co się spierac, jedni i drudzy sa siebie warci. PO slepo szlo za UE, przyjmowala wszelkie regulacje podkopujace nasza suwerennosc. PIS poszlo w komunistyczne wzorce. Socjalne podejscie do spoleczenstwa. Zabrac tym ktorzy maja pomysl rozwiaja sie maja wyksztalcenie a tym ktorzy zycie na zapomogach wyssali z genow rodzicow i dziadkow. W ten sposob zabija sie rozwój. Społeczeństwo trzeba tak ukierunkowac by starali się rozwijać do lepszych wzorców. Nie karać osób, którzy mają pomysł na siebie. Za chwilę będzie emigracja ale całymi rodzinami. Młodzież jest wykształcona, zna języki, często są specjalistami w swoich dziedzinach. W Polsce ma się wrażenie że chodzi się w smole a nie kroczy swobodnie.
26. Dodane przez do 17 i 18, w dniu - 13-06-2022 13:23
Wasze rozumowanie jest bezcenne. Obiecać wszystko, co się da, wygrać wybory, zostać prezydentem i robić co się w głowie uroi. Za dużo nie myśleć, bez wyciągania wniosków z historii, bez oglądania się na innych, na logikę, na koszty. Byle do przody, na rympał. Przy tym wszystkim nie narzekać i cieszyć się jak mu..yn bateryjką z tego co mamy. Taki prowincjonalny mental, jak u Ziemkiewicza (Cham niezbuntowany).
27. Dodane przez do 25, w dniu - 13-06-2022 14:26
Jeśli PiS poszło w komunistyczne wzorce (socjalne podejście do społeczeństwa), to co powiedzieć o Unii?Cała UE też jest na tej samej drodze i ma się znacznie lepiej niż Polska (wg danych, którymi dysponuje Eurostat, w 2020 r. spośród 20 krajów, które nadesłały swoje dane udział wydatków na cele społeczne w PKB jest największy, 36-procentowy we Francji. Na drugim I trzecim miejscu znajdowały się Austria oraz Włochy. Kraje te wydawały odpowiednio 34 i 33 proc. wielkości swojego PKB na cele socjalne). Z tych samych danych wynika, że spośród 20 państw, które przekazały dane o swoich wydatkach do Eurostatu, w 2020 roku byliśmy dopiero na 12. miejscu.  
Łatwo i stereotypowo segregujesz ludzi na tych lepszych i gorszych, bo można np. być wykształconym, mieć pomysł, realizować się i rozwijać w branży przestępczej, można mieć pomysł na siebie i nie być karanym (np. taki redaktor Piotr Krasko też miał pomysł na siebie: nie płacić podatków, i nawet nieźle mu to szło, do czasu).  
Młodzież może i jest wykształcona, zna języki, często są specjalistami w swoich dziedzinach i tak pędzi za tymi lepszymi wzorcami, że pogarsza się jej kondycja psychospołeczna i wpędza się w postępującą marginalizację młodości, utrudnienia wchodzenia w dorosłość i zjawisko psychofali.
28. Dodane przez JA, w dniu - 13-06-2022 15:50
Kom 27 ..Brawo za mądrą wypowiedż
29. Dodane przez Gosc, w dniu - 13-06-2022 16:43
Unia Europejska w swoim kształcie jest skazana na porażkę. Zbyt głęboko wchodzi w suwerenność państw. Unia powinna zaczynać się i kończyć na zniesieniu granic i Unia monetarna. Resztę regulacji powinna być w gesti poszczególnych państw. Kraje takie jak Grecja Włochy i Hiszpania. Hiszpania już jest na poziomie Polski. Grecja w cieniu bankructwa. Nie znam nikogo kto w ostatnim czasie wrócił z zagranicy do Polski. Tam jest inny świat. Urzędy nie traktują Cie jak wroga, prowadzenia firm jest za pośrednictwem internetu do ogarnięcia przez jedna osobe. Co do Unii jaki to termin dopłaty ? Dopłaty do płodów rolnych, sprzętu rolniczego. Okazuje się że od wprowadzenia dopłat sprzęt rolniczy jest droższy o 100 procent. To samo mamy z nawozami. Suma sumarum dopłaty gonią dopłaty a na końcu za te wszystkie socjalne projekty płacimy my w coraz większych podatkach. Trzeba być niewidomym żeby nie zauważyć coraz mniej zostaję nam w portfelach po uiszczeniu rat, opłat, czynszów itp. Kolejny projekt 500 plus od 2002 roku nie wzrosł przyrost naturalny ale za to podrożały żłobki przedszkola i artykuły dziecięce. To jest cały system socjalny, przeciążony, przerośniętym, nie odzwierciedlający koszt produkcji, cen i nakładów środków. Wszystko to jest składową dzisiejszej inflacji.
30. Dodane przez ppp, w dniu - 13-06-2022 17:31
"Trzy lata temu do Lubina wróciły połączenia kolejowe." Rzeczywiście stolica polskiej Miedzi, nie ma co.
31. Dodane przez sPolkowic bardzo dolnych, w dniu - 13-06-2022 19:26
tylko jak dojechać do tego dworca nie dworca, dwa autobusy na krzyż - o piątej rano, następny o jedenastej
32. Dodane przez Chrissie, w dniu - 13-06-2022 19:56
W sobotę wracałam z Wrocławia wyczerpana po całym dniu, niestety na stojąco w zatłoczonym wagonie a za bilet zapłaciłam tyle samo. Wszelkie wychwalanie się uważam za bezczelne a komfort podróży poniżej krytyki.
33. Dodane przez Do32, w dniu - 14-06-2022 07:28
Jesteście już tak roszczeniowi że rzygać się chce,wszystko wam się należy,dobrze że chociaż kupiłaś bilet a nie powinni dać ci to za darmo,przecież tobie się należy po całym dniu!!!
reklama
34. Dodane przez Do kom 33, w dniu - 14-06-2022 14:35
Coś w tym jest, czasy zmieniły się na dużo lżejsze. Nikt nie musi chodzić dziesiątki km do pociągu, żeby sprzedać coś i kupić dziecku buty w mieście. Jednak i tak nam jest źle nawet jakby kolej była za darmo.
35. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 14-06-2022 17:33
Peło inwestuje w niemiecką infrastructure!!!! He
36. Dodane przez Do 35, w dniu - 17-06-2022 15:34
Skąd się biorą takie kacapy jak ten udający wójta głogowskiego? 
Pączkują i mnożą się dzięki telewizji Kurskiego.
37. Dodane przez Do 36, w dniu - 18-06-2022 20:34
Może mają dość starego czerwonego betonu ?
38. Dodane przez Marianna, w dniu - 19-06-2022 14:47
W domach z betonu nie ma wolnej miłości .
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
reklama
reklama
reklama
robust