Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Władze KGHM Zagłębia Lubin prowadzą działania zachęcające kibiców do przybywania na domowe mecze Miedziowych. Podczas wczorajszego przejazdu peletonu Tour de Pologne przez Lubin, klubowe maskotki dopingowały kolarzy, jednocześnie promując akcję. Jej celem jest podniesienie frekwencji w całym sezonie, a na najbliższy mecz z Lechem Poznań przygotowano specjalną strefę kibica.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Podczas wczorajszego etapu Tour de Pologne, kiedy peleton przejeżdżał przez Lubin, obok trasy przejazdu kolarzy stanęły maskotki Zagłębia Lubin. Wyposażone były w tabliczki, zachęcające do przychodzenia na mecze drużyny.
Jest to jeden z elementów działań klubu, mających na celu poprawę frekwencji na stadionie przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 98.
- Bardzo mocno chcemy postawić na marketing i dzień meczowy. Od meczu z Lechem Poznań jesteśmy przygotowani ze strefą kibica, na którą zapraszamy. Przygotowaliśmy dużo atrakcji dla najmłodszych, różnego rodzaju koncerty, gry i zabawy. Chcemy, żeby kibic mógł się z nami zżyć jeszcze przed spotkaniem i aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Naszym celem jest zwiększenie frekwencji i będziemy robić wszystko, aby była powyżej 7 tysięcy w całym sezonie - mówił na przedsezonowej konferencji prezes Zagłębia Lubin, Michał Kielan.
Pierwszy domowy mecz Miedziowych zgromadził na trybunach blisko 9 tysięcy widzów. Frekwencja na meczu z Lechem Poznań powinna być podobna lub nawet wyższa, na ten moment sprzedano ponad 6 tysięcy wejściówek. Niedzielne spotkanie rozpocznie się o 17.30.
1. Dodane przez Piter, w dniu - 31-07-2023 18:03 Niech zawodnicy zaczną grać z odpowiednim zaangażowaniem to trybuny same się zapełnią. Sam pojadę na mecz. Szkoda złotówki na kopaninę ,żadną akcją ludzi nie namówią.
2. Dodane przez Ha, w dniu - 31-07-2023 20:13 Też bym poszedł na mecz.ale kiero każe iść do pracy w każdy weekend
3. Dodane przez Benmy, w dniu - 01-08-2023 08:43 Do kom 2 : współczuję kolego. Pozdrawiam.
4. Dodane przez Zdzisław, w dniu - 01-08-2023 11:27 Niech zaczną grać będą ludzie przychodzic
5. Dodane przez CHG Fan, w dniu - 01-08-2023 16:30 Zagłębie teraz ma skład o wiele silniejszy ,niż w zeszłym sezonie, życzę zwycięstw o MP !!
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.