Wybiorą młodzieżową radę gminyWkrótce wybory, ostatni moment na zgłoszenie kandydatów |
18.01.2024. Radio Elka, Iwona Mierzwiak | ||||||||||||||
Dyżurny reporter: 667 70 70 60 Wybrani młodzieżowi radni będą mogli brać czynny udział w życiu gminy i inicjować różnego rodzaju działania: imprezy kulturalne, sportowe, proekologiczne, działać na rzecz społeczności. Kandydatem do Młodzieżowej Rady Gminy Lubin może być każda osoba, która w dniu wyborów ukończyła 14 rok życia, a nie ukończyła 21 roku życia, kontynuuje edukację i zamieszkuje na terenie gminy Lubin, nie jest karana. Kandydatów na radnego do Młodzieżowej Rady gminy Lubin mogą zgłaszać działające na terenie gminy Lubin: Kluby sportowe, Stowarzyszenia i Organizacje pozarządowe z terenu Gminy Lubin, Ochotnicze Straże Pożarne, Sołtys lub Rada Sołecka, Samorządy Szkolne szkół znajdujących się na terenie Gminy Lubin, zainteresowani kandydaci na radnych. Kadencja Młodzieżowej Rady Gminy trwa 2 lata. Zgłoszenia kandydatów do Młodzieżowej Rady Gminy Lubin dokonuje się na karcie zgłoszenia. Wzór karty zgłoszenia oraz dokumenty wymagane przy zgłaszaniu kandydatów do Młodzieżowej Rady Gminy Lubin są dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubin oraz w Biurze Rady Gminy Lubin ul. Księcia Ludwika I 3, pok. nr 115,116. Wszelkie informacje dotyczące wymaganych od kandydata do Młodzieżowej Rady Gminy Lubin dokumentów oraz trybu składania zgłoszeń i wyboru radnych Młodzieżowej Rady Gminy Lubin można uzyskać pod numerem telefonu 76/ 84-03-150, 76/84-03-117, e-mail: jedrak@ug.lubin.pl.
reklama
|
reklama
reklama
reklama