Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
13
Maja 2024
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Andrzej, Gloria,
Magdalena, Piotr,
Robert
Do końca roku 232 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Zubowski: Przykro mi, że były prezydent mija się z prawdą

Zubowski: Przykro mi, że były prezydent mija się z prawdą

Zubowski: Przykro mi, że były prezydent mija się z prawdą

13.01.2010. Radio Elka, Maciej Iżycki
0701_jan_zubowski.jpgOpozycja krytykuje. Prezydent odpowiada. Podczas dzisiejszych Rozmów Elki, prezydent Jan Zubowski odpowiedział na krytykę jego rządów przez Obywatelskie Porozumienie Samorządowe. Jego zdaniem działacze OPS-u próbują wprowadzić w błąd mieszkańców miasta.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:

Podczas poniedziałkowej konferencji prasowej, działacze Obywatelskiego Porozumienia Samorządowego ostro skrytykowali rządy prezydenta Zubowskiego. Były gospodarz Głogowa, a obecnie szef rady programowej OPS-u - Zbigniew Rybka, przedstawił 21 niespełnionych obietnic wyborczych obecnego prezydenta.

- Było mi bardzo przykro, że były prezydent, który powinien w większej mierze operować prawdą, posługuje się insynuacjami i półprawdami. Z tych 21 punktów tylko dwa lub trzy pojawiły się w kampanii wyborczej - mówił dziś na antenie Jan Zubowski.

Jak stwierdził dzisiejszy gość Rozmów Elki, nie mógł on w 2006 roku obiecać wyborcom, że Głogowskie Obiekty Sportowe zostaną dostosowane do potrzeb Euro 2012, skoro decyzja o przyznaniu Polsce organizacji piłkarskich Mistrzostw Europy zapadła w 2007 roku. Podobnie nie mógł on obiecywać utworzenia centrum kongresowego w głogowskim zamku, skoro możliwość pozyskania pieniędzy na ten cel pojawiła się dopiero w 2008 roku. - W ten ten sposób, punkt po punkcie, można wykazać, że usiłuje się zmanipulować opinie publiczną - mówi Zubowski.

Prezydent nie ukrywa jednak, że nie wszystkie plany udało się zrealizować. Miedzy innymi nie udało mu się powołać Społecznej Rady Przedsiębiorczości. - Mogę teraz przeprosić, że tego nie zrealizowałem. Rada powinna powstać w pierwszym roku kadencji. Wówczas zabrakło mi jednak wiedzy na temat lokalnego środowiska przedsiębiorców. Później rozpoczęliśmy prace nad radą. Zostały one jednak wstrzymane. Moja wina. Nie ma nikogo innego, kto miałby za to odpowiadać. Jest to jedna z nielicznych, niezrealizowanych obietnic wyborczych. Brak Społecznej Rady Przedsiębiorczości nie wpłynął jednak na normalne życie głogowian - powiedział w porannej audycji Zubowski. (mai)
 
Komentarze (39)
1. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 13-01-2010 14:11
Obecny Prezydent nie powinien wogóle wchodzić w jakiekolwiek dysputy ze skazanym prawomocnie za niegospodarność Z.R.!
2. Dodane przez Kierowca, w dniu - 13-01-2010 15:08
Za Zubowskiego coś się w mieście dzieje! Nowe drogi, nowe chodniki, nowe parkingi, nowe mieszkania, itd. A za Rybki co było? Wielkie g...
3. Dodane przez Jaś, w dniu - 13-01-2010 15:17
Zanim będziesz numerze 1 pisać coś o Rybce to sprawdź u źródła RYBKA NIE JEST karany. Jest to śmieszne że nieudolność Zubowskiego próbujesz spychać pod skazanie Rybki.
4. Dodane przez prawda, w dniu - 13-01-2010 15:19
no i teraz pan obecny prezydent obrazi sie na byłego i nic nie bedzie robił. I to wszystko będzie przez krytykę, bo przeciez PiS wszystko robi najlepiej :upset
5. Dodane przez Anty OPS, w dniu - 13-01-2010 15:26
Rybce brak kultury!
6. Dodane przez Tomasz, w dniu - 13-01-2010 16:35
fakt faktem Zbigniew przekroczyl granice przyzwoitosci...  
ale co do jego dokonan to dziwie sie ze tylu ludzi tego nie pamieta... jeszcze duzo wody w Odrze uplynie zanim obecny prezydent bedzie mogl pochwalic sie podobnymi sukcesami... i prawde mowiac urzedujacy prezydent zdaje sobie z tego sprawe!!!!  
 
ps 
co do kultury obu panow to mysle ze warto przypomniec sobie poprzednie wybory!!! w jakim dobrym stylu wtedy bylo atakowanie prezydenta... pamietacie? bo ja pamietam wiec niech dzis trojca walnie sie w piers i przyzna ze to ich wina (kto mieczem...) a nie wymusza szacunek do "prezydenta"... sami jestescie sobie winni !!!!! tak z jednej strony jak i z drugiej....
7. Dodane przez Wacław, w dniu - 13-01-2010 16:49
Panie Zubowski, to pan manipuluje teraz opinią publiczną. Kłamstwem wyborczym jest tez kłamstwo złozone w czasie sprawowania urzędu, a nie tylko w trakcie kampanii. Niech pan wexmie odpowiedzilaność za swoje słowa. Ciągle się pan zwraca do wyborców, do mieszkańców. To nie pusta masta, która funkcjonuje tylko w trakcioe kampanii. Oni słuchają i pamiętają co pan mówi każdego dnia. Niech pan lepiej weźmie się do roboty!
8. Dodane przez re 5, w dniu - 13-01-2010 16:51
Racja! Moglby troche kultury liznac - jakis teatr czy dobrego jazzu posluchac. Moze bylby kulturalniejszy! :grin
9. Dodane przez Leo, w dniu - 13-01-2010 16:52
Panie Prezydencie Zubowski cenię bardzo Pana za uczciwość. Potrafi Pan przyznać się do tego czego nie udało się Panu zrealizować. Mało jest dzisiaj takich ludzi jak Pan. Ma Pan mój głos i głosy całej mojej rodziny w najbliższych wyborach.
10. Dodane przez i nic, w dniu - 13-01-2010 17:05
Wreszcie mamy dobrego prezydenta. A ten poprzedni moż tylko zazdrościć i sączyć jad. Pan Rybka miał swoje osiem lat, i co? I nic nie pokazał.
11. Dodane przez gofer, w dniu - 13-01-2010 18:37
Patrzyłem na wybór Zubowskiego z lekkim uśmiechem, bo zapowiadało się niemrawe 4 lata. Powiem tak: Te 21 punktów Rybka może sobie wsadzić do... nosa. Panie prezydencie Zubowski, oby tak dalej, ma Pan mój głos i mojej rodziny. Pozdrawiam!
12. Dodane przez mamoń, w dniu - 13-01-2010 18:38
Czyli koszty funkcjonowania ratusza zostały obniżone,tak?Bo to była obietnica wyborcza.Gdyby obecny prezydent miał czyste serce i dobre zamiary wyjaśnił by wszystkie te 21 zarzutów,punkt po punkcie, 
A tak nakazuje nam wybierać pomiędzy dżumą a cholerą czyli między nim a byłym prezydentem R. 
Dla wszystkich tych którzy obecnego prezydenta znali symptomatyczne powina być fraza którą ten humanista wygłosił "operować prawdą" 
Ta nowomowa mówi wszystko.
13. Dodane przez andrzej, w dniu - 13-01-2010 18:38
obecny prezydent jest super a pan rybka powinien zajac sie inna profesja np.wedkowaniem i wtedy by sie wyciszyl trzeba popatrzyc wokolo ile pan zubowski zrobil a rybka co tylko kolesi wspieral.
14. Dodane przez glogowianin77, w dniu - 13-01-2010 18:43
CZASOWSTRZYMYWACZ - pamiętacie?  
 
Dno i metr mułu.  
 
Może za kilka miesięcy czas rozlepić plakaty z tym hasłem w odniesieniu do innej osoby?
reklama
15. Dodane przez obserwator sceny politycznej G, w dniu - 13-01-2010 19:12
Jasiu idż już do domu bo w szkole już Cię nie chcą
16. Dodane przez XXX, w dniu - 13-01-2010 19:27
Ryba ma tupet,zeby krytykować innych. Cóż on takiego zrobil jak byl prezydentem?
17. Dodane przez frustrat, w dniu - 13-01-2010 19:38
Panie Rybka, rządził Pan 8 lat,sprzedał wodociągi i nową oczyszczalnię oraz zakład pogrzebowy, zagraniczne firmy czerpią zyski a głogowianie teraz spłacają zaciagnięty kredyt i ponoszą coraz wyższe opłaty, wstydu Waść nie masz ani honoru, więc nie tykaj Pan rządzącego
18. Dodane przez jan kazimierz, w dniu - 14-01-2010 07:33
Inwestycje -Praca-Rozwój. To hasła wyborcze prezydenta z PS Jana Zubowskiego. Inwestycje niech mi je ktoś pokaże ponad to co rozpoczął Rybka, Praca - znalazła się dla kolegów z pis-u Ratusz, Spółki, Zakłady Budżetowe, Rozwój- o rozwojby mieszkańców o prawie 5 tysięcy w latach 2007-2009 a więc w czasie gdy prezydentem jest nasz janek"oczko" u swiadczy spadek licz :x :x :x
19. Dodane przez Nie moja, ale prawdziwe!, w dniu - 14-01-2010 07:50
Co zrobiono w poprzedniej kadencji\- "co zrobił" były prezydent RYBKA 
Wraz z Prezydentem Zielińskim Odbudował [B]Ratusz i Stare Miasto[/B], a RYBKA odbudował Salę Ratuszową w której obecny się wymądrza i w której pluł i pluje nadal na niego na każdej sesji - ta sala, to też jego zasługa. [B]Szkolnictwo[/B] za jego czasów stało się najlepiej doinwestowanym obszarem miasta, Głogów był najlepszą gminą w Polsce dbającą o szkoły i dzieci w szkołach. Kilkanaście wybudowanych [B]obiektów sportowych[/B] przy szkołach i boisk sportowych oraz kompleksowa termo modernizacja szkół o kilka lat wyprzedziło program Orliki, który teraz realizuje Rząd. Odbudowany. [B]Baseny w szkołach SP10 i SP12[/B]. [B]Miejski Ośrodek Kultury i Plac Tysiąclecia[/B]. Główne drogi w mieście również były remontowane i budowane. W samej [B]Zachodniej Dzielnicy Przemysłowej[/B] wybudowano wtedy od podstaw uzbrojonych więcej dróg niż odremontowano tylko w całej obecnej kadencji. [B]Strefa została wtedy fizycznie wybudowana za pieniądze miasta i UE[/B] - teraz od lat leży odłogiem i zarasta trawą. A gdzie sa starania obecnego prezydenta o pieniądze z UE? Ani grosza na inwestycje w lokalną gospodarkę. Gdzie Galeria? Szkoda gadać. [B]Dziura przed Ratuszem[/B]. Poprzednik i rada próbowali gości zmusić do działania zmieniając plan zagospodarowanie terenu. Sąd jednak to uchylił na korzyść właścicieli. [B]Ale próbowali. Obecni mówią, że to kolega na którego nie mają wpływu.[/B] Niedługo Ratusz wpadnie sam do tej dziury.  
Co przypomnieć dalej. [B]Baseny Miejskie i remonty obiektów sportowych ze stadionem włącznie[/B]. To wtedy o wszystkim zdecydowano i sprawę nieodwracalnie rozpoczęto. Obecny prezydent nigdy by tego nie zrobił bo pamiętamy jaki miał wtedy do tego negatywny stosunek. Jego marzeniem było na każdej sesji zobaczyć go w prokuraturze - za byle, co byle tylko. Wykorzystali w końcu pisowską koniunkturę w kraju nasyłając "swoich" legnickich wysłanników. I udało im się wlepić grzywnę prezydentowi za niedociągnięcia administracyjne przy prywatyzacji wodociągów. Gdyby nie ta prywatyzacja, to ta firma już dzisiaj byłaby w stanie upadku, pilibyśmy wodę z butelek. [B]Targowisko[/B] również zostało zatwierdzone i rozpoczęte w 2006 roku. A może[B] budownictwo mieszkaniowe[/B] - ponad [B]500 mieszkań komunalnych socjalnych i TBS{/B] wybudowane w czasach kiedy spółdzielniane budownictwo stanęło. Obecnie robi się niewypały typu LIPSK, które przysporzą miastu problemów o jakich nam się nie śniło. Takie hotele buduje się jeszcze tylko w Meksyku, to nie jest normalne co tam się robi. Przeprowadzono wtedy [B]Program rozwoju transportu publicznego[/B] wybudowano zatoki, przystanki NOWE autobusy zakupiono!!! Nowe - nie stare jak obecnie. Budowano pomniki i remontowano stare. Kolegiata przy pomocy miasta zyskała nowy wygład i zaczęła żyć. Nie udało się Teatru odbudować, ale nikt nie myślał, żeby go przekazać na bank. Dużo by jeszcze mówić.  
  
Obecny Prezydent ma również osiągnięcia, nie można zaprzeczyć - wyremontowano wiele chodników i ulic. o wiele przyjemniej sie po nich chodzi. i stoi w korkach na gładkich ulicach. Oddano trochę mieszkań ilość nie jest szokująca ale dobre i tyle. Przy czym LIPSK to niestety porażka.  
Wprowadzono płatne parkingi to tez swego rodzaju sukces, przynajmniej dla niektórych. Kontynuowano wiele zadań poprzednika, należy się za to podziękowanie.   
Jednak jest coś co obecna ekipa przespała i zmarnowała praktycznie 4 lata. Brak jakiejkolwiek strategi rozwoju miasta i programu jego kompleksowej modernizacji i przebudowy komunikacji. Miasto będzie coraz bardzie zakorkowane i zapchane. Nie walczy się o nowe tereny rozwojowe. Głogów przekształca się w mały zapyziały pisowski zaścianek. A powinien rosnąć. W kraju sobie z pisem poradzono, w Głogowie niestety nie. To nas najdrożej kosztuje i będzie opóźniało rozwój w przyszłości. PiS to hamulec postępu. 
20. Dodane przez inż. mamoń, w dniu - 14-01-2010 08:06
Przepraszam, po co powoływać społeczna radę przedsiębiorczości, jak ta przedsiebiorczość w Głogowie funkcjonuje na zasadzie" jak jest to brać jak trzeba to nie dać". Sczególnie odpowiem Panu kierowcy, jakie drogi, jakie chodniki i jakie parkingi. Drogi w Głogowie to pobudował prezydent śp. Borawski bo jak by ich nie pobudował to do dzisiaj Obrońców Pokoju byłaby jednopasmowa, parkingi to buduje Spóldzielnia Mieszkaniowa, a ewentualne remonty ulic i chodników to najprostsze co mozna zorganizować. Obecny Pan Prezydent naczytał się duzo książek i umiejętnie manipuluje społecznością głogowską. Te telewizyjne spoty i inne wystapienia tego typu jak ta ostatnia w radiu Lka to typowy styl rządzenia obecnego prezydenta. Kwadraturą koła to była jego wypowiedź dla mediów że sprowadzi inwestorów do strefy jak złotówka będzie słaba, noblowska wypowiedź, świadcząca że z ekonomii dwójka i to z kolokwium i egzaminu
21. Dodane przez x, w dniu - 14-01-2010 09:15
E tam. J.Z. i tak jest najlepszy :)
22. Dodane przez do pana Z, w dniu - 14-01-2010 09:35
Pan Zubowski ma jeszcze jedno osiagnięcie .  
On i jego koledzy z pisu przyczynili się do tego , że przez pomówienia , kontrole ,doniesienia wyrzuca się zawodników Szkółki z miejskiego stadionu 
/przy tym zadłużając na dziesiątki tysięcy za to że przeprowadzono kilka społecznych treningów więcej / odbywa się tak ponieważ nie są z pisu i Chrobrego , 
ciąga się po sądach i policjach ludzi którzy w innych miastach dostawali by nagrody za społeczną działalność .  
Poziom upolitycznienia Głogowa sięga zenitu . 
CZARNE BRAWA !
23. Dodane przez Michał, w dniu - 14-01-2010 10:22
Panie prezydencie z PiSu. Bardzo dużo Głogowian klepie biedę,niech pan idzie do opieki społecznej i zaabaczy, ponad 6 tysięcy nie ma pracy, a pan uprawia propagandę sukcesu jak Urban w komunie. Zaklina Pan rzeczywistość i propagandowo oszukuje mieszkańców Głogowa jak to jest dobrze. Dobrze to mają pana kolesie w głogowskich spólkach.
24. Dodane przez Zbyszek (...), w dniu - 14-01-2010 10:55
Nikt nie manipuluje ludźmi - sami widzą, ile można zrobić dobrego dla miasta. Proszę by opsowe towarzystwo nie odwracało kota ogonem - robicie propagandę sukcesu dla 8 lat marazmu uwieńczonych wyrokami skazującymi za niegospodarność dla byłego prezydenta. A rewelacyjne wyniki pracy obecnej władzy chcecie przypisać sobie - wasza zasługa to słynne rondo na koperniku, niewymiarowy basen na pływalni Chrobry, lidl na starówce i magiczne wyniki ogłaszanych przetargów. Mieszkańcy już was raz przekreślili, jak trzeba zrobią to raz jeszcze.
25. Dodane przez Galerie w Głogowie?, w dniu - 14-01-2010 11:43
A co w Głogowie? Parkridge Retail Poland realizuje budowę galerii rozrywkowo-handlowych Focus Mall w 5 miastach: Jeleniej Górze, Pile, Gliwicach, Starogardzie Gdańskim oraz w Tomaszowie Mazowieckim i Ostrowie Wielkopolskim. 
 
Galeria Focus Mall w Jeleniej Górze to piąty w kolejności tego typu obiekt w Polsce realizowany przez Parkridge Retail Poland. Po ostatnim sukcesie odwiedzalności na poziomie ponad 350 tysięcy osób w ciągu pierwszych 2 tygodni funkcjonowania galerii FM w Piotrkowie Trybunalskim, utwierdzony w dobrze obranej strategii biznesowej inwestor z zapałem kontynuuje ekspansję rodzimego rynku - powiększając swoje portfolio. Tym razem jest to Jelenia Góra.
26. Dodane przez zigi, w dniu - 14-01-2010 12:03
dla mnie prezydent Zubowski jest wporzodku i ma moj glos zdezydowanie!zaden Rybka jego juz dosc
27. Dodane przez mark, w dniu - 14-01-2010 12:06
do 24 w pelni sie zgadzam z komentarzem
28. Dodane przez gg, w dniu - 14-01-2010 12:55
jak zmienia się punkt widzenia od siedzenia ,,, 
i kto mieczem wojuje to ...
29. Dodane przez Tomasz, w dniu - 14-01-2010 14:35
do 24 
nikt nie manipuluje? to prosze wymienic co dobrego zrobiono dla miasta w obecnej kadencji? najlepiej w liczbach... 
moze troche odpowiem na twoje zarzuty... 
co masz do ronda na koperniku? bo ja nic jedynie to ze na poczatku sie rozpadlo i nic wiecej!!!! zobacz jak to rondo spowolnilo w tym miejscu czesto szalone jazdy mlodych desperatow w "starych samochodach"... 
"niewymiarowy basen" a czy nie dotarlo do ciebie ze poprzednie wladze jedynie zapoczatkowaly ta inwestycje? to obecna ekipa jest odpowiedzialna za poczynione "oszczednosci" juz nie pamietasz? a skoro mozna bylo oszczedzac to dlaczego nie rozszerzono tej inwestycji? cala odpowiedzialnosc za te niedoroby na nich spoczywa niestety czy tez stety jak kto woli... 
lidl na starowce to oczywiscie prawda nie udalo sie zalatwic tego prawnie wiec odpowiedzialni powinni choc poniesc konsekwencje polityczne!!!! nie zaglosuje na bylego i obecnego sa po prostu bardzo zlymi prezydentami... nie ma co ukrywac...
30. Dodane przez re 29, w dniu - 14-01-2010 15:00
Rafael, to Ty?
31. Dodane przez nativ, w dniu - 14-01-2010 20:17
Proszę Państwa dnia 14 stycznia 2010 rozpoczął się w Głogowie wyścig którego główną nagroda będzie stanowisko generalnego managera miasta Głogów. 
Wystartowali:bibliotekarz,przedszkolanka i dramatolog. 
Maja wieloletnie doświadczenie w pracy w budżetówce. 
Kogo byście z nich nie wybrali i tak to będzie porażka.Więc zagłosujcie na mnie ja też nie mam żadnych umiejętności i wiedzy by kierować 70 tysięcznym miastem ale nie udaje ,że wiem jak się to robi. 
Mam jeszcze jeden plus bo nie mam kolegów partyjnych  
:grin
32. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 14-01-2010 21:14
do Andrzeja, nr 13 
Czy sugerujesz, że zwolennicy np. OPS powinni zaproponować prezydentowi Zubowskiemu zajęcie się .... usuwaniem zębów. To już do takiego poziomu się zniżasz Andrzeju? Wyśmiewanie nazwisk? A może ty się nazywasz np. Dupek. 
I co? Mam z tego powodu przesłać ci rolke papieru toaletowego? Podaj adres! :zzz
33. Dodane przez S P W W, w dniu - 15-01-2010 06:33
Do Tomasza spod 29 : Drogi Tomaszu ... czy Ty wiesz co napisałeś ? Przeczytałeś sobie to choć raz przed wysłaniem ? Bronisz ronda na Koperniku i napisałeś: "co masz do ronda na koperniku ?bo ja nic jedynie to ze na poczatku sie rozpadlo i nic wiecej!!!" koniec cytatu. Czy trzeba coś jeszcze do tego dodawać? Powiem Ci tak: rondo w tym miejscu jest jak najbardziej zbędne!!! "Młodych desperatów" można spotkać wszędzie na ulicy, nie tylko tam. Poza tym ono się nie rozpadło, tylko zostało rozjeżdżone, ponieważ ciężko się tam było zmieścić samochodem osobowym, a co dopiero autobusem czy ciężarowym. Po prostu fatalnie zostało ono zaprojektowane !!! I najważniejsze : jeśli "rybkowi" zbudowali to feralne rondo po to, żeby (jak piszesz) spowolnić w tym miejscu ruch, TO WYSTARCZYŁO ZROBIĆ TAM PROGI ZWALNIAJĄCE !!!! Było by kilkadziesiąt (a może i kilkaset) razy taniej, a efekt ten sam !!!!!! 
A co do basenu... Piszesz: "...a czy nie dotarlo do ciebie ze poprzednie wladze jedynie zapoczatkowaly ta inwestycje?" Ano właśnie Tomaszu. Nie tylko "zapoczatkowaly" tą inwestycje, ale najpierw wybrały projekt a potem go zatwierdziły ! A nie wiem czy wiesz, że raz wybranego i zatwierdzonego projektu (a już tym bardziej rozpoczętego!) się po prostu NIE ZMIENIA, gdyż są to ogromne koszty ! A i całą procedurę trzeba by pewnie zacząć od początku !Przecież GOS był "flagowym" pomysłem Rybki i Musiała ! Nie pamiętasz już, jak obaj ci panowie karmili nas propagandą , jakie to nowoczesne będziemy mieć obiekty sportowe ? Jak Musiał zapewniał w Masterze, że dość już w Głogowie mamy basenów 25-cio metrowych- teraz będziemy mieć 50cio, na którym będzie można organizować poważne zawody . To samo dotyczy basenów odkrytych(o mocno ograniczonej pojemności), czy stadionu z trybunami w kształcie jaki nadali mu jeszcze Niemcy przed wojną. No i oczywiście słynna bieżnia ... I nie chodzi tu tylko o te "niedoroby"(jak piszesz) a o cały projekt !!!A najgorsze jest to, że to nie jedyne niechlubne "pamiątki" , jakie po sobie zostawił Zbigniew R. i jego OPS ...
34. Dodane przez anna, w dniu - 16-01-2010 22:56
Panie Prezydencie niech Pan nie dyskutuje z Rybką. 
Dziwi mnie postawa Rektora Uczelni że nie wywali psełdo uczonych :? :? Czy tak ma wyglądać wizerunek Uczelni ze zbieraniną OPS owskich ....ów.Panie Rybka za wodę płacimy to Pana robota. Cyrograf z diabłem z Drozd byle do władzy :eek :sigh
35. Dodane przez Tomasz, w dniu - 17-01-2010 13:10
do 33 
co do ronda to mozesz jeszcze se pisac i pisac... a ja i tak ciesze sie z ronda w tym miejscu czy to sie tobie podoba czy nie... jedyna jego wada bylo to ze sie rozpadlo na poczatku dzis juz jest ok(znaczy jakis czas temu bylo bo moze zas sie rozpadlo hehe) ale czy winisz wladze za projekt i wykonanie? hmmm jakos w gosie tego nie zauwazasz... co do kasztaltu gos to obwiniaj wszystkich radnych takze JZ byl w tej radzie nie podobalo mu sie zadluzenie/koszty to on jest odpowiedzialny za krotkie baseny... co do teorii ze to ops zatwierdzil plany i takie obiekty wybudowano to czy nie trafilo do ciebie ze byly poczynione oszczednosci w trakcie budowania? i jakos nie przeszkodzilo to zmiana "projektow" i ponoszonym koszta napisz moze za kazdym razem jak piszesz o gosie z czego zrezygnowaly obecne wladze w trakcie budowy tych obiektow wtedy nabiore do ciebie szacunku... 
prosilem o liczby o sukcesy a ty zas atakujesz emocjonalnie tak jakby sykcesem jednych byla porazka drugich... to smutne bo przeciez tracimy na tym my mieszkancy...
36. Dodane przez S P W W, w dniu - 17-01-2010 17:29
Do Tomasza : Zróbmy tak-drogi Tomaszu. Przeczytaj sobie jeszcze raz mój komentarz i przemyśl go . Następnie zastanów się co chcesz odpowiedzieć, i napisz jeszcze raz, ale KONIECZNIE UŻYWAJĄC POLSKICH ZNAKÓW ORAZ ZNAKÓW INTERPUNKCYJNYCH ! No i zdania też spróbuj pisać bardziej logiczne, bo czytam tą Twoją odpowiedź już któryś raz, i za każdym razem wychodzi mi coś innego. Po prostu "ni w ząb" nie mogę Cię zrozumieć. Szacunku od Ciebie też nie oczekuję- wystarczy, że zaczniesz zwracać się do mnie w języku polskim. A wtedy chętnie z Tobą podyskutuję i spróbuję wyprowadzić Cię z błędu .
reklama
37. Dodane przez Tomasz, w dniu - 17-01-2010 21:45
do 36  
obwiniasz "rybkowych" za rondo... wiec czy samorzadowcy odpowiadaja za projekt i wykonanie wprost? czy raczej posrednio? a i czy mozna obwiniac za to tylko prezydenta czy wszystkich samorzadowcow takze i bedacych przeciez dzis w wiekszosci... 
jak juz wspomnialem mi to rondo wcale nie przeszkadza ba uwazam je za dobry pomysl... jedyna wada jest dla mnie to ze sie rozpadlo(nie sa tu dla mnie wazne przyczyny tym bardziej szukanie winnych wsrod samorzadowcow a nie wsrod projektantow czy wykonawcow) ta cala sprawa z obwinianiem za rondo prezydenta jest zenujaca... 
sprawa gosu to przeciez samorzadowcy domagali sie ciecia kosztow przy projektowaniu tego kompleksu nie jest to prawda? wiec po czesci wine ponosi takze JZ a moze sie myle i ten czlowiek przestrzegal cale miasto przed mizeria tego projektu? ze nalezy wydac znacznie wiecej pieniedzy? ba krzyczal ale z innego powodu... pisales takze ze nie mozna zmieniac projektu bo to kosztuje... ale co zrobila obecna wladza? wzrosly koszty budowy byla ugoda z wykonawca ale i byly ciecia w tej inwestycji!!!! nie wykonano wszystkiego co bylo zaplanowane i co bylo w projekcie!!!dlaczego o tym nie wspominasz? bo to nie jest ci mile? a moze to rybkowa inwestycja wiec w dobrym politycznym tonie nalezalo uwalic ta inwestycje? ja slepy nie jestem gos nie jest rybkowy tylko miejski i z tego powodu kazda wladza powinna dbac o te obiekty!!! a tu widac zwyciezyl interes malych karlowatych politykow.... 
 
ps 
pisze bez ogonkow wcale nie musisz tego czytac czy dowodzic tego ze jestem garbaty...  
ps2 
prosilem o przyklady sukcesow a dostalem przyklady porazek poprzednika czyzby jedynym dzisiejszym sukcesem byla juz przeciez historyczna porazka przeciwnika? zalosne...
38. Dodane przez S P W W, w dniu - 18-01-2010 06:56
Do Tomasza: Prosiłeś o przykłady sukcesów prezydenta, tyle, że nie mnie , a gościa spod nr. 24. Ja tylko próbowałem wyprowadzić cię z błędu na temat ronda i GOSu. Nie wiem też , czy jesteś (...), ale na pewno jesteś głuchy i odporny na argumenty . Z logicznym myśleniem też masz chyba jakieś problemy .  
Tak Tomaszu - za nikomu niepotrzebne rondo na Koperniku winę ponosi ówczesna koalicja OPS-SLD , ale przede wszystkim Zbigniew SPEŁNIAM MARZENIA Rybka ! I nie ma znaczenia , kto fizycznie projektował ten badziew . Ważne kto za tą budowę i realizację odpowiadał . Skoro Zbigniew SPEŁNIAM MARZENIA Rybka chwalił się i przypisywał sobie remont Gwiaździstej i Galileusza , to rondem już nie ? Przecież ono było częścią remontu tych ulic-ich łącznikiem . I w dalszym ciągu uważam , że jest ono w tym miejscu zupełnie niepotrzebne , gdyż utrudniło tylko życie kierowcom . A jeśli chodziło o spowolnienie ruchu w tym miejscu , to wystarczyło zrobić tam progi zwalniające - wyszło by kilkaset razy taniej !!! A tak mamy "rybkowy" eksperyment za kilkaset tysięcy złotych (chociaż nie wiem czy nie liczony nawet w milionach) , do którego trzeba jeszcze doliczyć koszty niedawnej przebudowy tego ronda . Przyznasz chyba sam , że drogo nas głogowian kosztują te magiczne "rybkowe" inwestycje ... 
Co do GOSu ...naprawdę nie wiem , jak do Ciebie dotrzeć ... Jeszcze raz powtarzam , że nie chodzi o te "niedoruby" , ani też o cięcia kosztów, o których ciągle piszesz . Chodzi o cały projekt przyjęty za rządów Zbigniewa SPEŁNIAM MARZENIA Rybki ! Bo to właśnie on razem z Robertem Musiałem obiecywali nam nowoczesne obiekty sportowe , ze szczególnym naciskiem na basen 50cio metrowy . I to właśnie oni w tempie sprintera dążyli do szybkiego rozpoczęcia budowy , licząc na sukces w zbliżających się wyborach . A co mamy ? Brzydki i mały basen, którego w żaden sposób nie można nazwać aquaparkiem, małe i ciasne baseny odkryte ,no i mały i niefunkcjonalny stadion - ani piłkarski , ani lekkoatletyczny. I jeszcze raz powtarzam - nie chodzi o te niedoruby , ani też o te kosmetyczne zmiany , które być może zaszły w trakcie budowy w ramach oszczędności. Cały projekt jest kiczowaty i beznadziejny !!!! I nie zmieni tego nawet budowa kolejnych (nawet najdłuższych i najpiękniejszych ) rur do zjeżdżania na basenie ! Kiedy Jan Zubowski został prezydentem, budowa tego badziewia już trwała . Przerwanie budowy i zmiana projektu narażała gminę na ponowne ogromne koszty i wypłatę odszkodowania wykonawcy . A i pewnie wstrzymanie budowy na wiele lat . Poza tym chyba tylko sam Rybka i Musiał wiedzieli , jakim badziewiem nas uraczyli . Więc prezydent Zubowski , jako dobry gospodarz , pozwolił na dokończenie tej rybkowo-OPS(...) inwestycji , nie narażając gminy na olbrzymie straty . No i mamy to , co mamy . Zbigniew SPEŁNIAM MARZENIA Rybka i Robert Musiał na wiele długich lat pozbawili nas głogowian fajnych i nowoczesnych obiektów sportowych , z których moglibyśmy być dumni . Mimo , że obiecywali coś zupełnie innego . A mieszanie i zrzucanie winy na obecnego prezydenta jest - że tak powiem - żałosne . To takie typowe ostatnio , OPSowskie odwracanie "kota ogonem" i swoiste zaklinanie rzeczywistości .  
Poniał ? Dotarło coś do Ciebie ? To dobranoc .
39. Dodane przez Tomasz, w dniu - 18-01-2010 10:46
rondo lubie i nie rozumie dlaczego mam zmienic zdanie... 
co do gosu to przypomne moze cytatem 
"W sumie będziemy mieli cztery 60-metrowe rury, dwie kończące się wewnątrz basenu, a dwie na zewnątrz - dodaje wiceprezes. - Mają być dwa rodzaje nachylenia, 10 i 60 procent.Te ostatnie mają potoczną nazwę "kamikadze." 
bylo wiecej zmian... przykre prawda? i jak to sie ma do poprawiania projektu wg Ciebie? wiec jesli krytykujesz budowe obiektow gosu to pisz prawde do samego konca!!!! juz na samym poczatku zaczeto ciac koszty to fakt ale i faktem jest ze za to odpowiadaja owczesni samorzadowcy (nie przypominam sobie aby ktorys przestrzegal nas przed mizeria obiektow podczas planowania) duza wine ponosza obecne wladze bo nie dosc ze nie poprawily projektu(a byly spoleczne o tym debaty na forach) to na dodatek ciely nadal koszty!!!! nie wiem wiec dlaczego calosc winy wg ciebie ponosza rybkowi? nie jestem z opsu nie jestem z pis bis czy jeszcze innej paskudy... staram sie miec wlasne zdanie(chocby rondo hehehe) staram sie doceniac dzialania kazdej ze stron... dla mnie wazniejszy jest moj/miasta interes ponad interesy partyjne.... 
 
mam nadzieje ze zrozumiesz tym razem to co napisalem jestem normalnym glogowianinem interesuje mnie miasto a nie polityczne przepychanki do nich mi strasznie daleko... 
pozdrawiam i licze ze choc troche zrozumiesz moje stanowisko(bez urazy) 
 
ps 
zalosne jest pisanie "Zbigniew spelniam marzenia Rybka..." to swiadczy niestety o Tobie...
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama