Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
30
Kwietnia 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Bartłomiej,
Chwalisława, Jakub,
Katarzyna, Lilla,
Marian
Do końca roku 245 dni.
Start arrow Głogów arrow Zdaniem opozycji zawinił prezydent

Zdaniem opozycji zawinił prezydent

Zdaniem opozycji zawinił prezydent

01.03.2011. Radio Elka, Maciej Iżycki
1210_sesja_materia.jpgGłogowianie zaniepokojeni są tym, że lekarskiej pomocy wieczorowej i w dni wolne od pracy będą musieli szukać w Polkowicach. Martwią się także radni. Zwłaszcza opozycji. Za zaistniałą sytuację obwiniają władze miasta.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Wtorkowa sesja poświęcona była głównie sprawom bezpieczeństwa. Jego stan na terenie miasta przedstawiali - komendant PSP Karol Skowroński oraz komendant powiatowy policji - Jacek Kaczmarek. Jednak to lekarska pomoc wieczorowa i w dni wolne od pracy wywołała najgorętszą dyskusję.

Już na początku obrad radny PO Sławomir Majewski złożył wniosek, by w porządku sesji znalazł się punkt, w którym władze Głogowa wyjaśnią jak doszło
do tego, że to w Polkowicach głogowianie będą musieli szukać pomocy lekarskiej.

- Nie może tak być, że mieszkańcy Głogowa nie mają zapewnionej nocnej opieki lekarskiej. Nie wyobrażam sobie, żeby osoby starsze lub matki z dziećmi w nocy jeździły do Polkowic. Uważam, że wina leży przede wszystkim po stronie prezydenta. Nie udało mu się dogadać z szefami głogowskich przychodni - powiedział nam radny Majewski.

Zdaniem wiceprezydenta Leszka Szulca, miasto zrobiło wszystko, żeby sprawę załatwić. Tym bardziej, że przystąpienie do konkursu deklarował szpital. W środę prezydent Jan Zubowski zamierza wysłać protest w tej sprawie do prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.

- Absurdem jest to, żeby pomoc wieczorowa świadczona była w Polkowicach. Fundusz podchodzi do sprawy w sposób, który nie zapewnia tej pomocy zgodnie z zarządzeniem prezesa NFZ, na terenie, którego dotyczy umowa. Po lekturze pism z NFZ, które trafiły do nas we wtorek, nasuwa się trochę wątpliwości. Na przykład, czy faktycznie zaproszenie do negocjacji dotarło do dyrektora głogowskiego ZOZ-u 16 lutego. 26 lutego dyrektor Tofel skierował bowiem do funduszu pismo, w którym wyraża swoje zaniepokojenie tym, że nie ma odzewu na jego wcześniejszą korespondencję. Dziwi mnie fakt, że szpital nie złożył tej oferty - mówił wiceprezydent Szulc.

Zdaniem zastępcy prezydenta, najlepszym rozwiązaniem byłby powrót do propozycji dyrektora Tadeusza Tofela, czyli podpisanie przez NFZ umowy ze szpitalem na dotychczasowych zasadach, ale tylko do czerwca. W tym czasie lecznica mogłaby dostosować się do nowych kryteriów stawianych przez fundusz. - Z tego postępowania NFZ-etu wynika, że robi on mieszkańcom Głogowa i powiatu głogowskiego na złość - twierdzi Szulc. (mai)
 
Komentarze (54)
1. Dodane przez Figo-fago, w dniu - 01-03-2011 22:21
Prezydent Z. to nieporozumienie. Siedzi wystraszony w swoim urzędzie miasta i lubi komentować sytuacje "ogólną" miasta tak samo jak DYZMA!!! :upset :upset :upset
2. Dodane przez :p, w dniu - 02-03-2011 00:06
http://miedziowe.pl/content/view/47845/189/  
macie komentarz czym woli sie POwiat zajmowac ladnie zeby wygladalo oko cieszylo i mozna bylo sie na plakacie chwalic przedwyborczym a co z ludzmi czy ktos pomyslal ze ladne mury nie beda ludzi leczyc??? niemowie zeby nie remontowac ale sa wazniejsze problemy na ktroe brakuje pieniedzy 
Aryz to tylko jak sukcesy w szpitalu a reszte co zle to wina prezydenta
3. Dodane przez Burmistrz, w dniu - 02-03-2011 06:26
Już widać pierwsze efekty doskonałej relacji wicestarosty z NFZ, tylko nie popadajmy w samozachwyt bo w nocy może nas złapać kolka i wtedy znikąd pomocy :grin
4. Dodane przez EX-TEX, w dniu - 02-03-2011 06:50
mało wiarygodne żeby opozycja się czymś martwiła :)
5. Dodane przez Zrezygnowana, w dniu - 02-03-2011 07:24
Pogotowie ratunkowe będzie cały czas w "trasie", a kto wie czy nie będzie pozwów do sądu w przypadku pogorszenia się stanu zdrowia chorych lub ich śmierci.
6. Dodane przez normal, w dniu - 02-03-2011 07:40
a czy prezydent zubowski był na sesji czy też schował się gdziś w kąt wratuszu jak to zwyczajnie zawsze robi. Wybralismy sobie takiego słabego prezydenta to dzisiaj mamy pomoc wieczorową lekarska w Polkowicach. Głogów przez takiego prezydenta staje się zaściankiem jakim nigdy nie był, za chwilę zabiorą nam straż pożarną, nie będzie potrzebna policja a to wszystko pod rządami tk nieudolnego prezydenta. Protesty to można sobie pisać, gdzie był pan zubowski jak trzeba było załtwiać sprawy, gdzie on wtedy był :? :? :? :?
7. Dodane przez To sprawa Prezydenta, w dniu - 02-03-2011 07:49
Pan Radny Majewski ma 100 % rację. Za mieszkańców Głogowa odpowiada Prezydent. A on tylko próbuje zwalić winę i odpowiedzialność na innych
8. Dodane przez Walec, w dniu - 02-03-2011 07:59
Ludzie to wał!! Ta firma z Polkowic za prezydenta Rybki i starosty EUP zdaje się zrobiła ten sam numer! 
Po co staje do konkursu-po kasę! Pieniądze płyną z NFZ, a pacjentów z Głogowa nie będzie-złoty interes! jak chcą leczyć głoowian, niech przyjmują u nas...
9. Dodane przez Tomasz, w dniu - 02-03-2011 08:06
Podziękujmy Yankowi... 
Jak PiS czegoś dotknie, to koniec...
10. Dodane przez Pogonić Jasia!, w dniu - 02-03-2011 08:10
A co tam Zube obchodza mieszkancy ,ważne ze kolesiostwo ma posadki dobrze opłacane i co wiecej ,kolejne powstana przy powolaniu spółki kopaczy z chrobrika ,który chlonie jak rak kasę z miasta !!!!
11. Dodane przez fruzia, w dniu - 02-03-2011 08:11
A karetki do mieszkańców będą jeździć?
reklama
12. Dodane przez ewa, w dniu - 02-03-2011 08:25
Skoro negocjowali specjaliści z POwiatu, to wszystko jasne...
13. Dodane przez soltys bez wąsów, w dniu - 02-03-2011 08:28
Szpital jest pod Starostwem Powiatowym .Nie mylmy pojęć Odpowiada za to starosta Rokaszewicz i w-ce starosta Aryż.Trzeba dokładnie pisać kto za co odpowiada i bierze nasze podatników pieniądze (nie małe).Jasno i wyraziście odpowiedzialni ludzie nie dopełnili swoich podstawowych obowiązków.Razem z dyrektorem p.Tofelem , może jeszcze raz mu przyznać nagrodę za "dobrą " pracę panowie z zarządu powiatu co ?
14. Dodane przez Bartek, w dniu - 02-03-2011 08:40
O czym wy biadolicie Panie i Panowie z rady powiatu. Prezydent winien za wasze następne nie zrealizowane obiecanki? Przecież szpital, do którego ogromne pieniądze dokłada Gmina Miejska leży w gestii powiatu. Zawaliliście i tyle, a najlepiej zwalić na Prezydenta, ale beszczelność. Tyle już namieszaliście i dosyć tego . Gdzie to wasze Hospicjum, które przed wyborami tak szumnie chcieliście przejąć, a teraz okazało się, że nie macie na to pieniędzy. I wy zabieraliście się za odbudowę teatru, który nas mieszkańców miał kosztować 60 milionów złotych, jak wy nie umiecie sobie poradzić z tak błachą sprawą jak "pomoc wieczorowa". Ludzie na który świecie wy żyjecie, a radny Majewski czemu nie zgłasza do prokuratury tej sprawy. taki mocny był przed wyborami. Przypominam, że to Gmina Miejska będzie budować za was drogę dojazdową do lądowiska, i że to Gmina Miejska spłaca za was pożyczkę na inwestycję przy szpitalu, na którą nie macie już pieniędzy. To jest wasze zadanie i przerzucacie to "księżyc" Nawet jak słońce świeci to jet wina pana Prezydenta? Same absurdy "Powiaciuniu" Weźcie się do roboty, nieudaczniki!!!! całe szczęście, że wyborcy wam pokazali, gdzie wasze miejsce.
15. Dodane przez anja, w dniu - 02-03-2011 08:55
szpital podlega pod powiat .Winnych tam szukajcie :x
16. Dodane przez normal, w dniu - 02-03-2011 09:20
podstawowa opeka zdrowotna podlega pod prezydenta Zubowskiego i to on jest odpowiedzialny za taką sytuację, nie mylcie pojęć, prawda, że szpital jest pod starostwem ale tutaj chodzi o podstawową opieke zdrowotną a to zadanie własne Gminy Głogów czyli Zubowskiego, gdzie jest ten prezydent - ktokowiek go widział niech napiszę, jak się gdzieś schował to mozemy wyznaczyć odpowiednią nagrodę, to może się znajdzie. No tak wybory się skończyły a teraz drodzy głogowianie radzcie sobie sami. PIS zawsze pozostanie PIS-em. Brawo Zubowski brawo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
17. Dodane przez ŚMIECH, w dniu - 02-03-2011 09:20
A KTO RZĄDZI GŁOGOWSKIM SZPITALEM? OPOZYCJA RATUSZOWA ZNOWU STRZELA SOBIE SAMOBÓJA - BO OSKARŻA SAMA SIEBIE BO TO ONI RZĄDZĄ W POWIECIE, KTÓRY MA POD OPIEKĄ GŁOGOWSKIE LECZNICE. BRAWO PO :zzz
18. Dodane przez WWW., w dniu - 02-03-2011 10:01
A ja myślę że, jest to słuszny protest naszych lekarzy, przeciwko całej sytuacji która, panuje w naszym szpitalu i w starostwie. W taki tylko sposób chcą nam pokazać że, trzeba coś zrobić w tym kierunku.
19. Dodane przez lolen, w dniu - 02-03-2011 10:04
Chyba to on był.Na Wojska Polskiego.Cyrklem sprawdzał ronda.Czy okrągłe.
20. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 02-03-2011 10:27
Widać polaryzację dotyczącą odpowiedzialności za obecny stan. 
Zgodnie z art. 8 Ustawy o opiece zdrowotnej opublikowanej w Dz.U. 07.14.89 za opiekę zdrowotną odpowiedzialne są m.in. organy samorządu terytorialnego od województwa przez powiat po gminę. POZ są w gestii gminy. Czym jest pomoc wieczorna i świąteczna w zakreie ochrony zdrowia? Jest PODTAWOWĄ OPIEKĄ ZDROWIA!!! 
Skoro tak to odpowiedzialność spada nie tylko na powiat jako organ prowadzący szpital ale przede wszystkim na gminę czyli miasto. 
Utarło się, że to w szpitalu jet izba przyjęć udzielająca pomocy w nagłych przypadkach. Ale to tylko BYŁA TRADYCJA kiedy to prezydent Rybka dając środki umożliwił prowadzenie tej izby. Dlaczego nie ma w szpitalu pomocy wieczorowej? Tłumaczył to już dyrektor Tofel ale jak widać nie dociera to do wielu zaciekłych zwolenników jedynowładzy PiS-uaru.  
Wystarczyło dogadać się w mieście i powiecie PRZEZNACZJĄC niemałe środki na opłacenie dwóch samochodów, co najmniej sześciu a nawet dziesięciu zespołów lekarz plus pielęgniarka lub sanitariusz i byłoby po sprawie. Byłoby! Byłoby gdyby byli chętni do pracy nocnej i świątecznej. Takich chętnych jednak NIE MA!!! 
Dlaczego ich nie ma to już zostawiam do waszych własnych wniosków. Dodam tylko jedno pytanie już nie nowe ale ważne: DLACZEGO ŻADEN Z POZ-ów NIE ZGŁOSIŁ SIĘ DO KONKURSU? 
Odpowiedź narzuca się sama ale wywoła znowu oskarżenia o zmuszanie lkarzy do pracy za darmo czyli poniżej 1000 złotch za nockę.
21. Dodane przez Markos, w dniu - 02-03-2011 10:31
ludzie po co Wy sie sprzeczacie kto jest winny tej sytuachji prezydent czy starostrtwo chodzi tu o to by ten problem rozwiazac i w tej sytuacji kryzysowej prezydent powinien usiasc ze starosta przy jednym stole i obmyslic plan jak naprawic tą sytuacje ot co!!!!!!!!
22. Dodane przez Marek, w dniu - 02-03-2011 13:46
Czas zamykać interes w Głogowie i przeprowadzić się do wrocławia lub poznania z rodziną. Nie widzę tu przyszłosci i rozwoju dla moich dzieci gdzie przez centrum miasta jeżdzą tiry z gnojówką a powród z jeziora w lato trwa kilka godzin w korku. Terza doszła sprawa opieki medycznej dla moich dzieci. Brak inwestycji, strefy ekonomicznej i pracodawców uśmierca to miasto a raczej praktycznie już wieś jaką jest głogów.
23. Dodane przez ty, w dniu - 02-03-2011 14:26
Pan Majewski to niech się zajmnie PUP a od prezydenta w koncu odczepi!!!!!
24. Dodane przez Ukrył się !Gdzie prezydent Zub, w dniu - 02-03-2011 16:05
A gdzie jest pan prezydent Zubowski, Czy jak jest w mieście problem to się ukrywa ?
25. Dodane przez DGL, w dniu - 02-03-2011 16:54
pisalem, ale mnie ocenzurowano... pytam po co ta firemka z Polkowic startuje do tego konkursu, skoro w Głogowie nie zamierza leczyć... ludzie tam nie będa jeździli, a NFZ i tak pieniążki(nasze) przeleje! Tak było przecież jakieś 6 lat temu za rządów prez. R(...) i koalicjantów w powiecie...pamiętacie??
26. Dodane przez tomasz, w dniu - 02-03-2011 16:54
podzielam Marka. czas zwijac manatki Z TEGO MIASTA...Zadnych perspektyw !.
27. Dodane przez do 23, w dniu - 02-03-2011 17:38
Prezydent ma obowiazek dbania o Głogów i jego mieszkancow. 
DOGADAJCIE SIĘ NIEUDACZNI "WŁODARZE". TO CO WYPRAWIACIE TO WSTYD I ŚWIADCZY O WASZEJ SŁABOŚCI. 
ANI JEDEN AI DRUGI NIE NADAJE SIĘ NA FUNKCJĘ JAKĄ PEŁNI - DOTYCZY TO ZARÓWNO PREZYDENTA I STAROSTY. A OPCJE POLITYCZNE ZOSTAWCIE W SZAFIE W DOMU, BO ZDROWIE MIESZKAŃCÓW NIE MA BARW POLITYCZNYCH. 
DO ROBOTY !!!!!!!!!!!!!!!! 
A NIE BĘDĄ TERAZ ODBIJAC PIŁECZKĘ. JESTEŚCIE ŻENUJĄCY.
28. Dodane przez NIKOŚ DYZMA, w dniu - 02-03-2011 18:05
Dobrze że CENTRUM ZDROWIA DZIECKA nie startowało do przetargu bo byśmy do Warszawy jeździli.Czy za dojazd i powrót do Polkowic NFZ będzie oddawał . I Głogowskie felczery się cieszą bo wielu zamiast jechać do Polkowic woli pójść prywatnie .Proponuje oddać Polkowickiej przychodni jeden z gabinetów w Ratuszu i niech tu leczą
29. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 02-03-2011 19:47
Głogowscy lekarze - oprócz kilku - policzyli sobie za jeden 12-godzinny dyżur 12 x 156 zł = 1872 złocisze. 
 
Kto z was chciałby by tyle im pacono? 
:)  
Przecież to też wasze pieniądze. :)
30. Dodane przez Kaśka, w dniu - 02-03-2011 21:58
Może trzeba narzucić lekarzom obowiązek pełnienia dyżurów. W końcu lekarz to nie tylko zawód ale i służba. Mamy lekarzy rodzinnych to niech pracują jak lekarze dla rodziny i służą tym, którzy się do nich zadeklarowali. W końcu dzięki nam biorą kasę. 
A co do odpowiedzialności za obecny stan rzeczy, niech mi ktoś wreszcie wyjaśni kogo mam wskazać jako winnego do prokuratury w razie jak przyjdzie mi zachorować w niedzielę.
31. Dodane przez do wójta głogowskiego, w dniu - 02-03-2011 22:11
Ja chce Grzesiu.Ja chce by im tyle pacono!Bo najwazniejsza jest opieka lekarska dla mieszkańców.Trza się było Grzesiu uczyć a nie chodzić na spotkania partyjne to też bys sie tak dzisiaj cenił.I własnie dlatego ze to są nasze pieniądze ty i twoi kumple macie im tyle zapacić i zapewnić nam opieke lekarską.A dopiero potem szukać jakichś tańszych rozwiązań!!!!!!Bo nie po to siedzisz Grzesiu w tym starostwie żeby pisac komentarze na elce tylko żeby COŚ robić dla mieszkańców!!!!!!!Prezydent wszystkiego za was nie zrobi niestety.
reklama
32. Dodane przez Dyzma, w dniu - 02-03-2011 22:33
dokładnie,lekarz to służba i powinni mieć nakaz dyżurów. A w radzie siedzi 2 konowałów w postaci kędzi i dredziary i zamiast leczyć ludzi,to pierdoły popychają, a ludzie w głogowie będą zdychać. I niech zdechną wszyscy i niech ten głogów zmiecie z powierzchni ziemi, bo jak Marek mówi czas się stąd zwijać, bo ludzie tu ołowiowobetonowi z wytopionymi mózgmi, a jak my internauci będziemy tylko pisać to nic nie zdziałamy bo władza ma nasz głos w d...ie. Jeszcze w serwisie tv sraster o tym że będziemy się leczyć w Polkowicach mówią w taki sposób jakby to była normalka. A dla tego knura Toffela to taczka się należy a nie nagroda. Błagam was WYLEŹMY NA ULICE I PROTESTUJMY!!!! No chyba że głogowianie też uważają że jest cacy. Zresztą była szansa na nowe władze to ciemnogród wybrał tych ładnych z ulotek
33. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 02-03-2011 23:36
:grin :grin :grin  
Alem się uśmiał cudaku spod 31.  
Chcieć to ty sobie możesz, trzeba było na szkoły kamieniami nie rzucać. 
Nasze pieniądze to nie znaczy TWOJE i nie ty na szczęście decydujesz na co je wydć, no może gdybyś na szkoły kamieniami ... itd. :grin  
A co do tego "pacano" to jeszcz raz: Gdybyś na szkoły ... itd. :grin to byś wiedział o co chodzi.  
Jeszcze raz, życzę ukończenia jakiejś tam szkoły, może być roczna średnia :grin to może ktoś kiedyś za coś zapłaci ci jakąś kasę. Ale nie tyle ile chciałbyś wydać nie swojego. A jak się nie podoba to zawsze możesz sam się leczyć, wszak znasz chyba powiedzenie - Lekarzu lecz ... :grin się sam! Czym się ptaszyno strułeś tym sie teraz lecz.
34. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 02-03-2011 23:38
Żaden prokurator nir przyjmie Twej skargi Kaśka, wszak opieka została :grin zapewniona i lekarze z Polkowic cię uleczą. To tylko 20 kilometrów.
35. Dodane przez A to KANALIA, w dniu - 02-03-2011 23:43
do 31. :grin GRZESIU ??? Chyba ARTURO " klepki" w głowie ci się poprzestawiały ! :grin :grin :grin Chyba od kilkunastu miesięcy masz koszmary nocne i stąd te " majaki " :grin :grin :grin !!! Wyśpij się chłopie! Wyśpij ! Ja poczekam ! :grin :grin :grin
36. Dodane przez medyk, w dniu - 03-03-2011 08:23
Podoba mi się pomysł ze zmuszaniem lekarzy do dyżurów.Bo jak się takiego zmusi,to nawet nie trzeba mu płacić.Za zaoszczędzone pieniądze można zatrudnić strażnika miejskiego do pilnowania,żeby lekarz nie uciekł.
37. Dodane przez do medyka, w dniu - 03-03-2011 11:13
Nie trzeba na medyków strażnika. Wystarczy dobra kontrola skarbowa i sami byście się pchali na dyżury.  
Sarkazm przemawia przez ciebie medyk i jak widać kantujesz skarb państwa ile się da. Nie dostaniesz strażnika tylko kasę fiskalną i będą dyżury. :grin
38. Dodane przez medyk, w dniu - 03-03-2011 13:23
Dlaczego mnie obrażasz?Moje finanse i odprowadzane podatki są jawne.Mogę w każdej chwili to udowodnić,a ty?Ile razy próbowałeś naciągnąć lekarza na lewe zwolnienie lub zaświadczenie?Może nawet na rentę lub orzeczenie o niepełnosprawnoći,bo - "wtedy łatwiej o pracę i można parkować na miejscu dla inwalidów".
39. Dodane przez Kaśka do Wójta, w dniu - 03-03-2011 14:50
A kto mnie zawiezie w środku nocy do Polkowic jak nie mam samochodu?
40. Dodane przez do 33, w dniu - 03-03-2011 18:32
no i widzisz Grzechu-nawet nie umiesz poprawnie powtórzyć co napisałem.Nie "pacano" nieuku talko"pacono" :grin A wzorowałem się na najlepszych analfabetach czyli na tobie wójcie(kom 29: "kto z was chciałby by tyle im pacono") :grin I skąd wiesz ptaszyno że rzucałem kamieniami w szkołę?To że ty tak robiłes to nie znaczy że inni też.Pamiętaj- nie oceniaj innych swoją miarą. 
Do rzeczy.Nasze pieniadze to takze MOJE pieniadze!I nadal podtrzymuję to co napisałem!Jeśli lekarze rządają takich pieniędzy,to ty Grzesiu i twoi kumple z powiatu macie im je dać.A dopiero potem szukać tańszych rozwiązań!Bo obowiązkiem władz(albo może powinno być "władz") jest w pierwszej kolejności zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom(w tym przypadku opieki lekarskiej).A zrzucanie winy na niby pazernych lekarzy jest tylko odwracaniem uwagi od własnych niekompetencji. 
Trza było się uczyć Grzechu to tez byś się dzisiaj tak cenił. 
A ta twoja "dbałość" o NASZE(MOJE) pieniądze daje taki efekt,że do lekarza musimy jeździć do Polkowic. I tyle. 
 
Zrozumiałeś czy mam to jeszcze raz powtórzyć?I następnym razem czytaj powoli i uważnie dziecino.
41. Dodane przez Jacek, w dniu - 03-03-2011 19:24
Do kom.38-ma Pan(Pani)całkowitą rację,Najwięcej pyszczą ci którzy sami lubią skroić fiskusa,a co do kas fiskalnych to wójt głogowski niech najpierw zapozna się ze stosownymi aktami prawnymi,co może mu pomóc zrozumieć jakie usługi lekarskie mają być fiskalizowane-bo na razie nie ma o tym zielonego pojęcia.
42. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 03-03-2011 20:08
:grin  
Zgłoś się Kaśka do mnie. Chętnie Cię podrzucę. ;)
43. Dodane przez zdziwisz się medy, w dniu - 03-03-2011 20:16
Nigdy nie starałem się "korupcji" wręczyć konowałowi. Mało tego, przez wszystkie lata jak pracuję tylko raz byłem na zwolnieniu lekarskim bo kierowca firmowy rozwalił samochód z nami w środku. I jeszcze bardziej się zdziwisz bo nie starałem wyłudzić ani grosza za pośrednictwem konowała. 
A co do podatków to mam od tego księgową. 
Natomiast co do prywatnych gabinetów lekarskich to mój drogi. Nie obronisz sie nijak bo każdy wie, że zgłoszonych jest 3 - 4 pacjentów raz w tygodniu a przyjmuje się 30 codziennie. Kto widział napoje i ciasteczka w prywatnych gabinetach dla pacjentów? A rachunki w skarbówce na to są i robi tak 9 na 10 gabinetów. Tak iz nie obrażam cię a piszę jak jest.
44. Dodane przez hepimil, w dniu - 04-03-2011 09:22
tytuł -"Zdaniem opozycji zawinił prezydent." 
Zdaniem opozycji????A kogo obchodzi ich zdanie :grin :grin :grin Przecież nie pierwszy raz wygadują takie bzdety :grin
45. Dodane przez medyk, w dniu - 04-03-2011 10:02
I tak możemy się przekomarzać...Ty poleciałeś stereotypem "konowała",ja - typowego pacjenta.Sam piszesz,że jesteś zdrowy i bogaty,więc niewiele wiesz o funkcjonowaniu prywatnych gabinetów.30 pacjentów?To fizycznie niemożliwe,chyba,że może dzieci.W przypadku pacjentów dorosłych i to specjalistycznych to fizyczna niemożliwość.Jeśli chodzi o kasy fiskalne,łapią się tylko te gabinety,które mają duży obrót.I te na pewno kasę założą,bo to prostsze niż ciągłe obliczanie,czy nie przekroczę pewnej kwoty.Tak więc podsumowując - domniemywam,że jesteś ojcem małego dziecka,który gabinety prywatne zna tylko od tej strony,a do pacjentów zaliczasz również mamy,ciocie i babcie,czyli wszystko co się kłębi na poczekalni.
46. Dodane przez WIELKA IMPROWIZACJA, w dniu - 04-03-2011 12:21
:grin Widać na tym PORTALU prowadzi się wyłącznie MONOLOG zamiast DIALOGU !!! :upset :grin :grin :grin :?
47. Dodane przez stereotyp stereotypem, w dniu - 04-03-2011 12:21
Tylko powiedz mi skąd się biorą stereotypy. Nie ma dymu bez ognia. Co do tego chyba się zgadzamy? 
Zdrowy? Chyba tak.  
:)  
Bogaty? Raczej zamożny a nie bogaty. 
 
Raczej nie widywałem całych klanów w poczekalniach.  
I faktycznie nie ma sensu się przekomarzać ale co do jednego znowu się chyba zgadzamy - kasy fiskalne powinny mieć wszystkie gabinety, jak kioskarze i taksówkarze bo nie powiesz mi, że mają mniejszy obrót niż kioski. :grin
48. Dodane przez hepimil, w dniu - 04-03-2011 12:31
do poprzedniej wypowiedzi. 
 
Naszym zdaniem powinna znowu być jedna partia przewodnia jak kiedyś PZPR bo stąd nasze korzenie!!! 8)  
 
Zdanie opozycji nie jest nam do niczego potrzebne bo my i tak wiemy wszystko lepiej!!! :grin :grin :grin  
 
Bzdetów opozycji nie bierzemy pod uwagę bo mamy wiekszość złozóną z klownów i to nam wystarczy do sprawowania władzy w mieście a już niedługo w Polsce!!! :p :p :p  
 
Niech żyje i umacnia się władza nieomylnego prezesa i (...) Jana!!!
49. Dodane przez stereotyp stereotypem, w dniu - 04-03-2011 18:29
Nie ma dymu bez ognia powiadasz,no cóż,masz rację.Po tym,jak mi z poczekalni zniknęły ciasteczka razem z miseczką,zrezygnowałem z tej formy poczęstunku,ale żeby się o to na wszystkich pacjentów obrażać...
50. Dodane przez hepimil, w dniu - 05-03-2011 08:31
aleś ty durny 48! :grin :grin :grin Z tymi swoimi tekstami jak ulał pasujesz na wicestaroste :grin :grin :grin
51. Dodane przez hodowca, w dniu - 05-03-2011 08:35
do 47 i 48 : 
 
koo koo koo :grin :grin :grin
52. Dodane przez 50 i 51, w dniu - 05-03-2011 12:07
Karmić trolla! Dać mu siana boć to osioł a nie kokosz. :grin :grin :grin
53. Dodane przez do medyka, w dniu - 05-03-2011 12:09
A trzeba było w korycie dać bo tak pacjentów traktujecie! Koryta by ci nie wynieśli. :)
reklama
54. Dodane przez A może, w dniu - 05-03-2011 14:26
tyle medyku zdarłeś z chorych, że postanowili sobie to odbić i tylko wzięli część uważaną za nadpłatę? :grin
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama