Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
Start arrow Piłka ręczna arrow Zagłębie liczy na kibiców Chrobrego

Zagłębie liczy na kibiców Chrobrego

Zagłębie liczy na kibiców Chrobrego

23.08.2011. Radio Elka, Tomek Jóźwiak
memoriallubin.jpgWładze klubu szczypiornistek Zagłębia Lubin liczą, że hala w Głogowie, w której w połowie września rozegrany zostanie turniej eliminacyjny do Ligi Mistrzów, będzie dla lubinianek przyjazna.

Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Dla podopiecznych Bożeny Karkut, zbliżający się nowy sezon w ekstraklasie piłkarek ręcznych, będzie niezwykle ciężki. Celem na ligowe parkiety jest obrona tytułu mistrza kraju i ponowne zdobycie Pucharu Polski. Lubinianki staną też przed ogromną szansą udziału w fazie grupowej Champions League.
By jednak wystąpić w elitarnych rozgrywkach zawodniczki Zagłębia muszą wygrać turniej eliminacyjny.

Szczypiornistkom Zagłębia badziej komfortowo grałoby się na miejscu w Lubinie, ale sala gimnastyczna Szkoły Podstawowej nr 14, z której korzystają lubinianki nie spełnia standardów imprezy sportowej tej rangi. Zanim wybór padł na Głogów, władze klubu rozważały możliwość wynajęcia hali we Wrocławiu lub Zielonej Górze. Witold Kulesza, prezes lubińskiego klubu przyznaje, że o lokalizacji turnieju eliminacyjnego do Ligi Mistrzów zaważyły względy finansowe. - Hala w Głogowie jest najbliższa Lubina. Koszty diametralnie by wzrosły, gdybyśmy wynajęli obiekty we Wrocławiu czy Zielonej Górze. Mam nadzieję, że Głogów będzie przyjaznym miastem przynajmniej dla naszych szczypiornistek. Zdaję sobie sprawę, że w Głogowie kibicują Chrobremu, ale przez eliminacje do Ligi Mistrzów, Zagłębie reprezentuje nie tylko Lubin, ale cały kraj, także przecież Głogów. Myślę więc, że kibice w Głogowie wspomogą nasze dziewczyny w walce o awans do fazy grupowej Ligi Mistrzów - mówi prezes Kulesza.

Turniej eliminacyjny odbędzie się 17 i 18 września w głogowskiej hali im. Ryszarda Matuszaka. (tom)
 
Komentarze (35)
1. Dodane przez pajacyk, w dniu - 23-08-2011 23:46
kibice tęczowych będą wspierać wasze kochane zaglebie na które kghm tyle kasy wydaje i będą walić w bęben by atmosfera była przednia. 
 
Teczna Tęczna SPR!
2. Dodane przez qwerty, w dniu - 24-08-2011 00:09
I po co takie teksty, panie Kulesza? Już raz pokazaliśmy, jak pomagamy Zagłębiu w Lidze Mistrzów parę lat temu. Hala pękała w szwach. Można być spokojnym o doping głogowian dla dziewczyn z Lubina. Nie rozumiem więc, po co te dywagacje, i słowa niepewności kierowane pod adresem kibiców z Głogowa? Coś chcesz pan ugrać, przez wbijanie kija w mrowisko i szukania problemów tam, gdzie ich nie ma?
3. Dodane przez haha, w dniu - 24-08-2011 08:42
bylem na jednym meczu wtedy, wcale nie pekala w szwach, ja sam nie pojde, nie bede kibicowal lubiniakom. mam ich gdzies, jak wiekszosc ludzi z glogowa. 
 
niech wreszcie kghm zacznie dawac pieniadze na chrobry i spr, a nie tylko zaglembiom
4. Dodane przez Honor nie pozwala, w dniu - 24-08-2011 08:43
brak honoru tęczowi mają we krwi...przyjdę na halę dopingowac rywalki! tak zrobi każdy kto mieni się głogowianinem!! 
nie mówię o tych co sprzedają si nie za 30 srebrników, a jeden bęben
5. Dodane przez oczy czernije, w dniu - 24-08-2011 09:28
A CO lUBIN JEST 1000 KM OD gŁOGOWA ŻE KIBICE Z lUBINA NIE MOGA SAMI PRZYJECHAC I DOPINGOWAC. WIDAC JAKICH KIBICÓW MA lUBIN.
reklama
6. Dodane przez C hG, w dniu - 24-08-2011 09:35
może dostaną drugi bęben do kompletu :grin
7. Dodane przez hehe, w dniu - 24-08-2011 10:19
lubin lezy 40 km od glogowa, wiec gdzie maja kibicow swoich, zreszta wiadomo ze lubin nie ma kibicow, to widac nawet w noznej. na miedzianke, na polkowice wiecej kibicow na mecze przychodzi. 
 
ja nie mam zamiaru placic za bilet i kibicowac Zablombiu Lubin.
8. Dodane przez ghh, w dniu - 24-08-2011 10:27
akurat do dziewczyn z zaglebia w glogowie nikt nic nie ma:)
9. Dodane przez fanSPR, w dniu - 24-08-2011 11:43
Prezes Zagłębia chce byśmy my kibice SPRu dopingowali jego klub? A co sponsor Zagłębia zrobił dla klubu z głogowa? Ile pieniędzy SPR otrzymał na swoją działalność. 
Wszystkie córki spółki pompują kasę w szczypiorniaka czy to sekcję męską czy żeńską i jeszcze chcą by kibice z Głogowa im dopingowali? 
śmiech na sali ja i moi znajomi co chodzą regularnie na halę na pewno nie pójdziemy na te mecze.
10. Dodane przez karol, w dniu - 24-08-2011 12:37
a czemu kibice zagłębia nie przyjadą dopingowac swojej drużyny?Już raz fani spr-u wspomogli dopingiem zagłębie i co z tego wynikło cały lubin śmiał sie z kibiców spr-u po tym jak dostali ten śmieszny bęben.Wiec teraz ci cwani kibice niech sami dopingują swoja ekipe.Prawdziwy kibic Chrobrego nie pójdzie na hale dopingowac zagłebie
11. Dodane przez DEMOKRACJA, w dniu - 24-08-2011 12:47
DZIĘKI BOGU ŻYJEMY W WOLNEJ, DRMOKRATYCZNEJ POLSCE 8) KAŻDY MA PRAWO ZROBIĆ TAK JAK CHCE- KTO BĘDZIE CHCIAŁ TO PÓJDZIE NA MECZE (CHOĆ NIE MUSI WCALE KIBICOWAĆ ZAGŁĄBIU), A KTO NIE JEST KIBICEM RĘCZNEJ- NIE PÓJDZIE! WOLNA WOLA- WOLNY WYBÓR!  
A SKÓROKOPY NIECH SIĘ NIE SILĄ NA PISANIE BREDNI O HONORZE, BĘBNIE ITD :grin  
TO NIE WASZ BIZNES KIBOLE :grin
12. Dodane przez co tam, w dniu - 24-08-2011 12:51
Poniewaz jestem kibicem szczypiorniaka na pewno pójdę na mecze, bo zaglebie to Polska druzyna, ktora walczy o awans do fazy grupowej LM! 
mam pytanie do tych "oburzonych": czy podczas wczorajszego meczu wisły kraków kibicowaliście ich rywalowi?  
Ja caly mecz trzymalem kciuki za wisle, choc na codzien nie jestem kibicem "bialej gwiazdy". kibiowalem im wczoraj, bo chcialem, zeby POLSKA miala druzyne w 1/18 LM. 
ale dla niektorych nie wazna jest POLSKA, wazniejsza jest zawisc, zazdrosc i perfidia
13. Dodane przez SPR fan, w dniu - 24-08-2011 13:52
Co innego jest kibicowanie każdej polskiej drużynie, a co innego Zagłębiu. I to w Głogowie! Bo tutaj dochodzi niestety kilka innych kwestii. Dla przykładu zadam tylko pytanie, czy kibice ZL trzymają kciuki i kibicują Śląskowi Wrocław obecnie w pucharach? No właśnie... 
Nie mam nic przeciwko dziewczynom z ZL. Niech grają w Głogowie- włos Im z głowy tutaj nie spadnie i krzywda się nie stanie. Na mecze też niech sobie przyjdzie każdy, kto ma na to ochotę. Ale co innego jest przyjść oglądnąć mecz, a co innego aktywny doping! Już raz miało to miejsce i śmiał sie z nas potem cały Lubin i cały Głogów. Wystarczy. Prezentów też już nie chcemy.  
Szanujący się głogowianin po prostu nie kibicuje ZL i tyle. A Ci którzy przyjdą na mecze, powinni ubrać się w BARWY CHROBREGO, żeby pokazać kto jest TU GOSPODARZEM.  
Jeśli przyjdę oglądać dziewczyny, to tak zrobię- innym głogowianom też to polecam.
14. Dodane przez przynajmniej, w dniu - 24-08-2011 15:05
Kulesza przynajmniej na Króla przynajmniej Polski !!!. Głogów przynajmniej, jak stwierdził diametralnie oświecony także przecież w Polsce jest, aczkolwiek nie w zagłębiu miedziowym. Zagłębie to wyłącznie lubin i polkowice, polkowice i lubin - Legniczanie i Głogowianie powinni o tym pamiętać.
15. Dodane przez prawda, w dniu - 24-08-2011 16:22
wlasnie co maja glogowscy kibice z tego ze beda dopingowac zaglombie. co? ile dostalismy kasy z KGMHu , nic. ile prosb bylo, olewatorstwo. przyjde ale w koszulce SPRu Glogow. jesli lubiniacy maja takich kibicow to niech przyjade do nielubianego rpzez nich glogowa. zreszta glogow jest o wiele ladniejszy niz wioska lubin
16. Dodane przez VS, w dniu - 24-08-2011 17:15
Jedyne rozwiązanie to takie, aby każdy kibic SPR przyszedł na mecz w koszulce ChG i nie dopingował ZL.
17. Dodane przez Kibic SPR, w dniu - 24-08-2011 20:50
Ja lubię piłkę ręczną i na pewno przyjdę na hale kibicować dziewczynom z Zagłębia Lubin i życzę im wygrania turnieju i awansu do LM
18. Dodane przez fcr, w dniu - 24-08-2011 21:31
hooliganka teczowa napewno wesprze zl!
19. Dodane przez gość, w dniu - 24-08-2011 22:04
a co prezes kulesza nie ma kibiców w lubinie? taki ważny turniej a on prosi o frekwencję. niech podstawi autoikary dla kibiców , tylko nie wiem czy będzie dla kogo skoro na mecze kobiet przychodzi po 100 osób na mecz
20. Dodane przez ZL, w dniu - 24-08-2011 22:32
Dawka waszych kompleksów poprawi nawet najbardziej zepsuty humor:) Hahaha dziękuję Głogów jesteście bezcenni:)
21. Dodane przez do20, w dniu - 24-08-2011 23:36
"wierni" kibice zagłebia lubin, gwiżdzący na swoją druzynę lub wychodzący ze stadionu przed końcem meczu poprawią nawet najgorszy humor :grin Dziękuję wam za to
22. Dodane przez ammet, w dniu - 25-08-2011 00:09
jak trwoga to do Boga 8)
23. Dodane przez kasjer, w dniu - 25-08-2011 08:55
Panie prezesie, nie ma kibiców, to trzeba ich sobie kupić, a potem odsprzeda się z zyskiem po drodze w Polkowicach, bo tam też nie mają kibiców.
24. Dodane przez Obora, w dniu - 25-08-2011 10:01
Temat powinien raczej brzmieć: 
"prezes Zagłębie liczy na kibiców Zagłębia" 
Skoro mają tyle pieniędzy niech kupią sobie jeszcze kibiców, teczowi ile jesteście warci? daje wam 1 bęben, 3 balony i 4 klepaki i trąbę.
25. Dodane przez hej, w dniu - 25-08-2011 10:43
dam dwa gwizdki, 3 i pol balona. 
 
powinni sie zglosic oficjalnie do kibicow z glogowa czy chca pomoc druzynie z zaglebia. a zaglebie powinno cos zaoferowac w zamian. jak jeszcze beda bilety platne na te mecze to walne ze smiechu. 
 
kto wie czy bedzie trzeba placic za bilet by ogladac Zaglombie ??? to kto tu bedzie sponsorowal, zamiast zaglebie, to my damy publike za ktora zapalcimy, a na dodatek przegraja
26. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 25-08-2011 12:50
Typowe polskie piekło. 
DEMOKRACJA ma rację. Nie chcesz iść dopingować twoja wola a PiSanie bzdetów to typowe zachowania sfrustrowanych "skórokopów" jak naPiSał DEMOKRACJA. 
Dotyczy też ta opinia ZL. Czyżby ostatnie wyniki Zagłębia tak odbiły się na psychice?
27. Dodane przez SPR fan, w dniu - 25-08-2011 16:19
Raz już byliśmy kibicami do wynajęcia i to piętno ciąży na nas do dzisiaj. ZL może sobie wynajmować halę, ale nie kibiców! Raz już wystarczy. To i tak o jeden raz za dużo. 
Mam nadzieję ze żaden z kibiców SPRu nie zniży się znów to tego poziomu. 
Kibice w barwach Chrobrego- to jedyne rozwiązanie dla szanujących sie głogowskich kibiców!
28. Dodane przez re25, w dniu - 25-08-2011 17:28
Jestem pewny, ze masz z reczna tyle wspolnego, co ja z toba! pewnie masz w zwyczaju nie robic nic "za darmo" tylko za cos!  
Bilety po 10żl i 5 zł- na mecze o fazę grupową LIGI MISTRZÓW! 
Nie dziwi mnie, ze nie masz pojecia o LM, bo niby skad masz miec? jak chodzisz na III (II) lige kopanej! 
:zzz
29. Dodane przez DEMOKRACJA, w dniu - 25-08-2011 17:30
PÓJDE NA MECZ I NAWET JAK BĘDĘ CHCIAŁ, TO BĘDĘ KIBICOWAĆ DZIEWCZYNOM! TO TYLKO I WYŁĄCZNIE MOJA SPRAWA. WY MOŻECIE MNIE NAJWYŻEJ W D...POCAŁOWAĆ :grin
30. Dodane przez kibic z Głogowa re 28, w dniu - 26-08-2011 14:24
A Ty skąd masz takie pojęcie o tej lidze mistrzów? Bo Zagłębie będzie drugi raz u nas grało? I to czyni z Ciebie od razu takiego światowca? Czyli zachowujesz się zgodnie z hasłem: chwyciło się g... okrętu i krzyczy PŁYNIEMY! A skoro w/g Ciebie to aż taka LIGA MISTRZÓW! , to dlaczego bilety są tak tanie? Przecież one są tańsze niż na pogardzanego przez Ciebie piłkarskiego Chrobrego. Czy aby cena biletów nie świadczy właśnie o zainteresowaniu ( a raczej jej braku) tą Twoją LIGĄ MISTRZÓW ? I skoro to dla Ciebie takie wielkie i doniosłe wydarzenie, to dlaczego ZL prosi się o wsparcie głogowskich kibiców? Nie mają swoich? 
Widać, że przeżywasz tą ligę mistrzów bardziej, niż sami zainteresowani- czyli ZL. A to już świadczy niestety raczej o Twojej zaściankowości.  
 
I nie rozumiem skąd te ciągłe podjazdy i obrażanie piłkarskich kibiców? Czy to z braku argumentów ujawniają się jakieś kompleksy? 
A może Twój (Wasz) świat ogranicza się jedynie do kibicowania wyłącznie ręcznej, a wszyscy którzy kibicują (co akurat uważam za normalne) także wszystkim innym dyscyplinom, muszą być kibolami i stadionowymi bandytami?  
Wyobraź sobie, że ja też kibicuję piłkarskiemu Chrobremu. I to nawet bardzo aktywnie. Ale i siatkarzom, koszykarzom i wszystkim innym dyscyplinom. Także ręcznym z SPR.  
Nie podoba mi się jedynie pewna grupa z hali, która nie widzi nic złego w przebieraniu się i kibicowaniu drużynie, która akurat dla nas nie jest "zwykłym ligowym przeciwnikiem". Ale też i to, że tylko oni roszczą sobie prawo do miana jedynie prawdziwych kibiców ręcznej. 
Wszyscy inni to ... (tutaj możesz sobie wpisać wybrane powyższe określenia), więc powinni się zamknąć.  
Na to niestety mojej zgody nie będzie nigdy. 
 
Na razie to tyle 
 
Bez pozdrowień- kibic z Głogowa.
31. Dodane przez Kibic Sportowy, w dniu - 26-08-2011 17:50
"A Ty skąd masz takie pojęcie o tej lidze mistrzów? Bo Zagłębie będzie drugi raz u nas grało? I to czyni z Ciebie od razu takiego światowca? Czyli zachowujesz się zgodnie z hasłem: chwyciło się g... okrętu i krzyczy PŁYNIEMY!" 
Skąd mam pojęcie, to tylko i wyłącznie moja sprawa. Nie widzę powodu, żeby tobie to tłumaczyć, bo niby z jakiej racji?  
Aty niby skąd masz takie pojęcie, że ja nie mam pojęcia? NO WŁAŚNIE. 
"A skoro w/g Ciebie to aż taka LIGA MISTRZÓW! , to dlaczego bilety są tak tanie? Przecież one są tańsze niż na pogardzanego przez Ciebie piłkarskiego Chrobrego. Czy aby cena biletów nie świadczy właśnie o zainteresowaniu ( a raczej jej braku) tą Twoją LIGĄ MISTRZÓW ?"- zacznę od tego, że to nie MOJA LM, ale...dalej...dlaczego bilety są takie tanie? Należałoby zapytać prezesa zabłąbia, ja tylko sie domyślam, że dlatego, że to nie głogowska drużyna, a lubińska gra te eliminacje i na zachętę dla głogowskich kibiców, żeby w ogóle zechcieli przyjść do hali bilety są w takiej właśnie cenie! Jednak jesli ty jesteś aż taki ciekawe, to odsyłam do "źródła". 
"skoro to dla Ciebie takie wielkie i doniosłe wydarzenie, to dlaczego ZL prosi się o wsparcie głogowskich kibiców? Nie mają swoich?"  
:grin Sądzę, że dlatego, że hala mieści ok 3000 ludzi i obok kibiców z lubina znajdzie się również miejsce dla głogowskich kibiców szczypiorniaka. Dla tych, którzy podobnie jak ja, nie podniecają się i nie traktują tego jako"wielkie i podniosłe wydarzenie"- bo są twoje słowa, a po prostu są kibicami piłki ręcznej. 
"Widać, że przeżywasz tą ligę mistrzów bardziej, niż sami zainteresowani- czyli ZL. A to już świadczy niestety raczej o Twojej zaściankowości"- jestem ciekaw jak to "zobaczyłeś"? Skoro ja jestem zaściankowy, to ty dla mnie jestes prostak i cham- ktory nie znajac człowieka, czytając jego wpisy w internecie wielokrotnie o obrażasz! 
"I nie rozumiem skąd te ciągłe podjazdy i obrażanie piłkarskich kibiców? Czy to z braku argumentów ujawniają się jakieś kompleksy? "- nie rozumiesz, bo tu nie ma nic do zrozumienia. Gdzie niby obraziłem piłkarskich kibiców? czy użyłem jakiego wulgarnego słowa? wyzwiska? Bo pojęcie "kibol", to ogólnie stosowane okreslenie wobec kibiców futbolu, ja nie poczytuję tego za obrazę. Co do słów o LM- czy to nie prawda? Chrobry (mzks) z mojej wiedzy nigdy nie grał w LM? Dla ciebie dwukrotna możliwość oglądania przeze mnie gry drużyn z LM szczypiorniaka, to NIC i upoważnia cie do obrażania mnie, a PRAWDA, że kibice p. nożnej w Głogowie nie mieli ani jednej takiej okazji, to oskarżanie mnie o ich obrażanie? Tobie wolno wszystko- a mnie NIE? 
Zastanawiam się- jakie ja mogę mieć kompleksy wobec ciebie i innych kibiców nożnaj z którymi sie utozsaniasz? Oświeć mnie, bo naprawdę nie widzę najmniejszego nawet powodu. 
" A może Twój (Wasz) świat ogranicza się jedynie do kibicowania wyłącznie ręcznej, a wszyscy którzy kibicują (co akurat uważam za normalne) także wszystkim innym dyscyplinom, muszą być kibolami i stadionowymi bandytami?" :grin Człowieku, przecież mnie nie znasz i nie wiesz jaki jest mój świat. Gdzieś ty wyczytał, że kibicuję tylko ręcznej?????? Nie mam zamiaru ci tłumaczyć jakimi dyscyplinami się interesuję i jakim kibicuję! To tylko i wyłącznie MOJA SPRAWA! Mogę cie jedynie zapewnić, że nie jest to tylko piłka ręczna, bo jestem byłym zawodnikiem głogowskiej siatkówki i do dziś gram w nią w głogowskiej lidze amatorskiej :) 
" Nie podoba mi się jedynie pewna grupa z hali, która nie widzi nic złego w przebieraniu się i kibicowaniu drużynie, która akurat dla nas nie jest "zwykłym ligowym przeciwnikiem". Ale też i to, że tylko oni roszczą sobie prawo do miana jedynie prawdziwych kibiców ręcznej"- jestem ciekaw, a nawet jestem przekonany, że nie miałeś na tyle cywilnej odwagi, żeby do nich podejść i zwyczajnie im to powiedzieć- jeśli ci sie to nie podoba. Ja nie zauważam nic podobnego, o czym napisałeś i uważam te słowa za zwykłe oszczerstwo. Znam niektórych z tych ludzi i choc z nimi nie siedzę w sektorze KK, to nigdy nie poczułem się przez nich potraktowany jak kibic II kategorii. Moze niektórzy mają zbyt wysokie mniemanie o sobie i niewłaściwie odczytują intencji tych o których źle piszą? Zastanów sie nad tym! 
"Wszyscy inni to ... (tutaj możesz sobie wpisać wybrane powyższe określenia), więc powinni się zamknąć.  
Na to niestety mojej zgody nie będzie nigdy" 
Skąd ty masz takie doświadczenia? Nie mam zamiaru nikogo bronić, ale uważam, że są to z twojej strony zwyczajne pomówienia! I skoro nie ma twojej zgody na sytuacje o którym piszesz, to tym bardziej jestem przekonany, że powinieneś podejsć do osób o których tak piszesz i im to powiedzieć. Nawet, a może przede wszystkim po to, żebyś się dobrze czuł jako kibic w hali. 
 
To twoj nie pierwqszy wpis, w którym używasz nieprawdziwych argumentów i w którym mijasz sie z prawdą. Jestem przekonany, że to z tobą pisałem pod tematem o 9-miejscu SPRu w turnieju w Dzierżoniowie. Tyle tylko, że jak "wyłożyłem" ci "kawę na ławę" zabrakło ci odwagi, żeby odpisać albo zwyczajnie nie wiedziałeś co napisać- o czym jestem przekonany!
32. Dodane przez kibic z Głogowa, w dniu - 27-08-2011 05:05
do Kibica Sportowego 31 :)
 
A ja o siatkarzach myślałem że są jednak trochę bardziej inteligentni... 
 
Kluczysz, błądzisz, rozbierasz na czynniki pierwsze mój komentarz, a potem odwracasz kota ogonem i wypierasz się własnego zdania i własnych słów... I przede wszystkim obrażasz mnie, tylko dlatego, że mam inne zdanie niż Ty. 
Twoją zaściankowość wysnułem z Twojego komentarza 28, w którym wykazałeś wyższość i dumę(z lekką nutką pogardy ;) ) nad niejakim "hej" spod 25 , i to tylko dlatego, że ZL po raz drugi będzie grało w Głogowie swoje mecze w LM. Dosyć krótki to wpis, ale ile "treści" w nim i ironii.  
No tak- skąd taki "hej" może coś wiedzieć o Lidze Mistrzów ( a co tam Liga Mistrzów- to jest LIGA MISTRZÓW !), skoro sam chodzi na II (III) ligę kopanej. Prawda Kibicu Sportowy? Przecież w takim tonie to napisałeś- tego chyba się nie wyprzesz?  
Tylko skąd wiesz, ze ten "hej" to kibic "kopanej" ?! Skąd wyciągnąłeś taki wniosek i od razu z pogardą ironizujesz o lidze, w której gra piłkarski Chrobry??? A swoją drogą zdecyduj się w końcu która to jest liga. II czy III ? Bo ja już sam nie wiem ;)  
Cieszysz się że po raz drugi będziesz miał okazję obejrzeć szczypiorniaka na poziomie LM ? To dobrze- masz do tego prawo. Tylko nie rozumiem dlaczego przy tej okazji wykazujesz wyższość nad innymi. Masz jakiś udział w tym sukcesie? Przyjemność oglądania tego doniosłego wydarzenia będzie dana tylko Tobie?  
Jasne że MZKS w bliższej ani dalszej przyszłości pewnie nawet nie zbliży się do takiego sukcesu, ale żadna inna głogowska dyscyplina też nie !!! Z SPR-EM WŁĄCZNIE!!! A ja jednak wolałbym oglądać SPR w Lidze Mistrzów, a nie ZL. Wtedy faktycznie byłby powód do dumy... 
Jasne Kibicu, że doświadczenia z LM są Twoją prywatną sprawą i nic mi do tego. Szczerze mówiąc nawet mnie one nie interesują. Jednak z ostatniego Twojego wpisu można wysnuć wniosek, ze te twoje "doświadczenia" opierają się jedynie na oglądaniu ZL w Głogowie. Czyli trochę marnie. A jednak pozwoliło Ci to okazać wyższość nad "hej", ale i przy okazji nad wszystkimi innymi kibicami piłkarskiego Chrobrego (w tym mnie). To podpinanie się pod cudze sukcesy i przy okazji okazywanie pogardy (z lekką nutką ironii) "innym" dyscyplinom, świadczy właśnie o zaściankowości.  
 
Dobra, wystarczy. Nie mam zamiaru dalej rozbierać Twojego komentarza na czynniki pierwsze tak jak Ty zrobiłeś z moim. To nie ma sensu ale i nie mam na to ochoty- chociaż zapewniam Cię, że jest tam sporo "kwiatków" i byłoby nad czym pracować ;) Może po prostu wróćmy do meritum tematu, i napisz, co sądzisz o tej całej zaistniałej sytuacji z grą ZL w Głogowie. Czy uważasz, że KK SPRu powinni szanować się jak poważni kibice szanującego się klubu, czy może znów się sprzedać, poprzebierać i kibicować ZL ? :) Ja na ten temat wyraziłem się jasno i wyraźnie. A Ty co o tym sądzisz? 
Szczerze mówiąc, TO mnie bardziej interesuje, niż Twoje kluczenie i plątanie się we własnych słowach. 
 
P.S. I jeszcze jedno. Czy nie zastanawiałeś się Kibicu Sportowy, dlaczego ZL nie wynajmuje hali w Legnicy? Przecież tam też można położyć odpowiednią nawierzchnie na parkiet, hale maja chyba większą niż nasza, no i do Legnicy mają dużo bliżej niż do nas. 
Tylko czy aby odpowiedzią na moje pytanie nie jest przypadkiem to, że GDZIE INDZIEJ JEST NIE DO POMYŚLENIA, ABY KIBICE JEDNEJ DRUŻYNY, ZA BĘBEN, PRZEBIERALI SIĘ I KIBICOWALI INNEJ DRUŻYNIE, I TO "NIE DO KOŃCA ZAPRZYJAŹNIONEJ" ???!!! 
 
Nie żegnam się z Tobą. Czekam na Twoją odpowiedź ;)
33. Dodane przez Kibic Sportowy, w dniu - 27-08-2011 15:20
Na wstępie chce tylko napisać, że powinieneś pamiętać, że Twoje odczucia co do mojego wpisu są SUBIEKTYWNE. Cóż mogę poradzić, że postrzegasz mnie jako zarozumiałego "buraka"? Tak bowiem wynika (reasumując) z Twojego wpisu nr 32. 
Jeśli chodzi o moje zdanie na temat KK SPRu. 
Po1. SPR nie ma KK- formalnie. To powoduje, że każda osoba podejmuje decyzję sama. 
Po2. Nie zgadzam się z tym co piszesz- o kibicowaniu za bęben. 
Jestem przekonany, że nikt nie ustalał czegoś takiego, że jak kibice będą kibicować zagłąbiu, to dostaną bęben. Myślę, że to wymyślił prezes zagłąbia i w podzięce tak właśnie zrobił. Więc pisanie, że kibicowali za bęben jest nieprawdą- jak sądzę. 
Po3. Nie ma klubu kibica, więc nie mogę oceniać KK tylko mogę napisać co sądzę o osobach, które przyjdą do hali i zdecydują sie kibicować zagłąbiu. 
TO JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE ICH SPRAWA I DECYZJA. 
Po4. Mogę napisać co JA zrobię. Z pewnością przyjdę na niektóre mecze, ale po to żeby zobaczyć mecze, a nie po to żeby kibicować zagłąbiu. 
Jednak nie mam zamiaru nikogo potępiać, bo jeśli ktoś dobrze się czuje w "przebraniu" i nie wstydzi się tego, to co mi do tego? JEGO SPRAWA! 
 
I na koniec. Dziwię się, że interesuje Cię moje zdanie, bo jak zauważyłeś na początku wpisu nr 32 
"A ja o siatkarzach myślałem że są jednak trochę bardziej inteligentni..." 
Całe szczęście, że nie mam zaniżonej samooceny i znam swoją wartość. 
Poza tym mam to we krwi, że jeśli ktoś we mnie rzuca kamienie- ja w niego chlebem.
reklama
34. Dodane przez kibic z Głogowa, w dniu - 28-08-2011 11:34
do Kibica Sportowego 33: :)  
 
No widzisz Kibicu, wreszcie zaczynasz mówić jak człowiek. Nie mogłeś tak od razu, zamiast kręcić, ironizować, wypierać się własnych słów i rozdrabniać każde moje słowo i zdanie?  
Oczywiscie Kibicu, że NIE uważam Cię za zarozumiałego buraka. Przecież Cię nie znam. Oceniłem Cię jedynie po twoim zlośliwym i ironicznym komentarzu, i starałem się odpowiedzieć Ci w podobny sposób. A moja drobna złośliwość była oczywiście zamierzona ;)  
 
Okazuje się nawet, że mamy podobne zdanie co do kibicowania. Ja też tak jak Ty nikomu nie bronię przychodzenia na mecz i oklaskiwania dziewczyn z ZL. Kto wie, pewnie i ja się tam pojawię żeby obejrzeć meczyk na dobrym poziomie i popatrzeć na ładne dziewczyny. I może nawet będę Je oklaskiwał. Kto wie. 
Ale jest różnica między właśnie takim kibicowaniem, a sprzedawaniem się OFICJALNEJ grupy głogowskich kibiców i kibicowanie innemu klubowi. Bo mimo że oni kibicują tylko piłce ręcznej, reprezentują Nasze miasto na "niwie" sportowej i kibicowskiej. A tutaj obowiązują pewne zasady, których się nie powinno łamać, i granice, których się nie powinno przekraczać. Powinni sobie zdawać z tego sprawę, skoro podjęli się tej trudnej misji. ;)  
Ty akurat jako sportowiec powinieneś coś o tym wiedzieć- prawda? Tym bardziej, że zauważyłem, że sam nazwę Zagłębia troszkę przekręcasz :) I mam wrażenie, że nie przypadkowo ;) Czyli widzisz- znów się zgadzamy :)  
Nie rozumiem tylko, dlaczego bronisz i zaprzeczasz w istnienie oficjalnego kk SPRu. Bo przecież to że oficjalnie istnieje od ok 10 lat wszyscy wiemy. 
Naprawdę nie wiem czemu ma służyć to Twoje zaprzeczanie rzeczywistości.  
 
No ale dobra- tyle w temacie. Właściwie tylko to chciałem od Ciebie wiedzieć i celowo zadałem to pytanie, aby odciągnąć Cię (nas), od tego bezsensownego brnięcia w analizę słów i zdań, kto co powiedział. :)  
Cieszę się, że generalnie się ze sobą zgadzamy ;)  
 
P.S. A siatkarzy nadal będę szanował, jak wszystkich innych sportowców. :)  
 
Ze sportowym pozdrowieniem :) ;) Hej
35. Dodane przez pafcio, w dniu - 29-08-2011 14:18
No no no. Ale dyskusja?! Szkoda, że to tylko zwykłe bicie piany... 
Jedno sprostowanie i jeden wniosek mi się nasuwa. 
Sprostowanie które zawsze piszę, gdy pojawia się temat meczów Zagłębia w głogowskiej hali. Nie wiem, czy Panowie "Kibic Sportowy" i "Kibic z Głogowa" byli wtedy na hali, gdy ZL grało turniej LM, bo ja byłem na wszystkich meczach i żadnego kibica Chrobrego nie widziałem ubranego w koszulki Zagłębia. Widziałem natomiast kilku ludzi ubranych w pomarańczowe koszulki z napisem "Liga Mistrzów". 
A teraz wniosek. Kolega "Kibic z Głogowa" używa retoryki znanej ze stadionów piłkarskich a mało stosowanej lub wręcz niemile widzianej na halach, gdzie gra się w piłkę ręczną. Do tego wszystkiego wytyka koledze "Kibicowi Sportowemu" czepialstwo a sam przekręca fakty. Przypomnę, że najpierw odbył się turniej, na którym licznie zgromadziła się głogowska publiczność i na którym nie uświadczyłeś żywiołowego dopingu ze strony tejże publiczności. A dopiero potem prezes ZL wymyślił taki sposób podziękowania. Nie do pojęcia dla kibiców piłki nożnej, ale do zaakceptowania przez kibiców innych dyscyplin sportowych, którzy potrafią dopingować swoją drużynę nie mniej żywiołowo jak robi się to na stadionach, ale potrafią też po meczu spotkać się z kibicami drużyny przeciwnej na rozmowie, piwie, czy też na wspólnej imprezie.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust