Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
17
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Bruno, Sławomir,
Weronika, Wiktor
Do końca roku 228 dni.
Start arrow Głogów arrow Na Euro raczej nie zarobili

Na Euro raczej nie zarobili

03.07.2012. Radio Elka, Mateusz Kowalski
0703_euro.jpg
Mimo szumnych zapowiedzi, że na Euro zarobią wszyscy, rzeczywistość okazała się inna. Ani hotelarze, ani właściciele lokali gastronomicznych nie mieli szczególnie większej liczby klientów. W Głogowie na organizacji turnieju zarobiły chyba tylko sklepy sportowe i spożywcze.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Przed mistrzostwami mieszkańcy tłumnie kupowali biało-czerwone gadżety. - Koszulki, szaliki, czapki i piłki cieszyły się dużym zainteresowaniem. No i oczywiście flagi, w tym te samochodowe, były chętnie kupowane. Klienci czasami kupowali całe zestawy - mówi Krzysztof Klonowski, właściciel sklepu sportowego.

Ręce przed turniejem zacierali
też restauratorzy. Wiele lokali zainstalowało dodatkowe telewizory i ekrany, by klienci mogli śledziach na nich mecze piłkarskie. Puby, bary i restauracje wieczorami rzeczywiście pękały w szwach. Wielu kibiców jednak cały wieczór spędzało przy jednym kuflu, więc knajpki zarobek miały niewielki. - Ze względu na pogodę największym zainteresowaniem cieszyła się rezerwacja stolików w ogródkach. Klienci często przychodzili ze swoimi biało-czerwonymi gadżetami. Było głośno i wesoło. Jeśli jednak chodzi o zyski, to nie jest tak, jak wszyscy sobie zakładaliśmy. Klientów na pewno było więcej niż zwykle, ale nie przełożyło się to na ilość zamówień. Nasze oczekiwania przerosły to, co było - mówi Agnieszka Poźniak, menadżer jednej z restauracji na głogowskiej starówce.

Wielkiego oblężenia nie było też w hotelach. Mimo że stosunkowo niedaleko jest z Głogowa do Wrocławia i Poznania, gdzie odbywały się turniejowe mecze, to kibice spoza Polski nie decydowali się na rezerwacje noclegów. Wybierali droższe, ale położone bliżej stadionów miejsca. - Na początku było takie zainteresowanie naszym hotelem. Jednak im bliżej turnieju, tym ceny w miastach organizujących mecze ceny spadały i kibice wybierali tamte miejsca. Mieliśmy telefony z Irlandii i Chorwacji, ale ogólnie Głogów nie cieszył się dużą popularnością. Ostatecznie mieliśmy jedynie małą grupę kibiców z Norwegii, która spędziła u nas pięć dni - mówi Mariusz Kaczmarski, dyrektor głogowskiego hotelu.

Niewątpliwie podczas turnieju zarobiły sklepy spożywcze. W czerwcu zanotowano wzrost sprzedaży piwa, chipsów, paluszków i orzeszków. (mat)
 
Komentarze (10)
1. Dodane przez ggg, w dniu - 03-07-2012 11:04
Nic dziwnego Pani menadżer (...) że wasze oczekiwania przerosły to co było. trzeba było dać rozsądne ceny a nie takie wysokie jak macie.
2. Dodane przez kowalik, w dniu - 03-07-2012 13:46
Głogów w ogóle nie przygotował nic na EURO więc na czym miał zarobić? Kibice wyjechali tam, gdzie było przygotowane i tam dali zarobić. Nie mówiąc już o Wroclawiu, który przez EURO śćiągnął nowych inwestorów na pona 400 mln złotych. Trzeba mieć głowe na karku a nie smutnego prezydenta.
3. Dodane przez cena!!!!!, w dniu - 03-07-2012 15:08
Piwo w fanny Zone we Wrocku PIWO 8zł, Stare miasto Głogow 7 zł....a wydaje mi się że to troche przesada bo w środku tygodnia w lolalach jest pusto a nikt mi nie powie, ze na meczu z rosją nie było dużo ludzi w opgródkach piwbych na starym mieście....a jak ktoś liczył na złote kokosy to mógł obniżyc cene za browarek...Ja byłem na dwóch meczach orłów we wrocku i wcale nie żałuje strefa kibica coś pięknego...
4. Dodane przez johny, w dniu - 03-07-2012 18:17
Dokładnie. Strefy kibica były rewelacyjnie przygotowane. Super atmosfera tam panowała. Szkoda, że głogów nie zrobił nic w tym kierunku, aby zjednoczyć kibiców przy jednych chociaż większym telebimie. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, prawda??
5. Dodane przez Do kowalik, w dniu - 03-07-2012 19:37
Nie wal się już młotem w głowę!
6. Dodane przez do 3, w dniu - 03-07-2012 19:49
A ja byłem we Wrocławiu na stadionie na meczu z Czechami,piwo bezalko - 12 zł i żałuję.
7. Dodane przez do ggg smieszne, w dniu - 04-07-2012 09:03
ggg jak sie nie ma miedzi to sie na dupie przed 21cal siedzi.typowy objaw beznadzieji
8. Dodane przez skarbon, w dniu - 04-07-2012 17:31
Jak nasz prezydent zrobił "jaja" ze strefą kibica to nie ma się co dziwić, że miasto nie zarobiło
9. Dodane przez kibic, w dniu - 05-07-2012 10:07
No i proszę. Były szumne zapowiedzi, miało przyjechać miliony turystów, zyski dla wszystkich, skok cywilizacyjny, i ogólna szczęśliwość. A wyszło jak wszystko przy tym rządzie, czyli kicha. 
Kibiców przyjechało mniej, zysków nima, no i skoku cywilizacyjnego też nima. Zarobiło co prawda kilku cwaniaków, co to pod stołem wygrali przetargi na gigantyczne sumy i szybciutko ogłosili upadłość, a teraz śmieją się, i zastanawiają, którą wyspę na Karaibach sobie kupić.  
Nam pozostały długi, rozczarowani restauratorzy, co najmniej kilkadziesiąt prywatnych firm budujących za darmo, i ściganych teraz przez urząd skarbowy. No i kac moralny, że z zaPOwiedzi Donka i jego ferajny wyszły nici.  
Ale i tak trąbią o sukcesie Ojro i karzą nam się cieszyć! A kto się nie cieszy, ten oszołom i pisior :/ 
 
I jeszcze jedno- znów wychodzi na to, że Zubowski miał racje, nie tworząc strefy kibica w Głogowie. Dzisiaj byłby jedynie olbrzymi debet w kasie miasta, i zbierałby cięgi, że za tak olbrzymie publiczne pieniądze serwuje zabawę dla kilku "kibolków". A tak spokój. I jak zawsze wyszło na Jego :) 
Ciekawe, czy dzisiaj ci, co go tak za brak strefy kibica obrzucali błotem, powiedzą :"przepraszam, miał Pan racje Panie prezydencie".  
Będą mieli choć trochę honoru? :)
reklama
10. Dodane przez Erika, w dniu - 18-07-2012 18:09
strg pisze:Wszystko fajnie i ciiwakee, tylko punkt drugi ma wniosek z kosmosu. Zainstalowanie nowej elektrowni jądrowej nie zmniejszy ani o tonę emisji CO2 z elektrowni węglowych; podniesienie sprawności może tę emisję zmniejszyć prawie o jedną trzecią. .Powyższy cytat sugeruje, ze autor wiąże sprawność siłowni cieplnej z emisją CO2. Natomiast emisja w sposf3b oczywisty zależy od ilości spalonego węgla. Zatem zwiększając sprawności w elektrowniach węglowych zmniejszyłoby emisję CO2 o 1/3, ale wybudowanie elektrowni jądrowych na miejscu węglowych zmniejszyłoby emisję o 3/3, czyli 100%.Przyczepić też się muszę do prezentowanego poziomu sprawności. Wspomniane 30-31% zdarza się w polskiej elektroenergetyce, jednak wiele jednostek wytwf3rczych (i to niekoniecznie tych najnowszych na parametry nadkrytyczne, ale za to tych największych, działających w podstawie systemu) osiąga sprawność na poziomie 40%.Mylne wrażenie sprawia też sformułowanie o modernizacji' blokf3w węglowych. Nie da się elektrowni zmodernizować tak by jej sprawność zwiększyła się z 30 do 45 czy 50%. Realny potencjał modernizacji to pojedyncze punkty procentowe, a zeby osiągnąć sprawności znacznie wyższe starą elektrownię należy zburzyć a na jej miejscu wybudować nową.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama