Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Mimo szumnych zapowiedzi, że na Euro zarobią wszyscy, rzeczywistość okazała się inna. Ani hotelarze, ani właściciele lokali gastronomicznych nie mieli szczególnie większej liczby klientów. W Głogowie na organizacji turnieju zarobiły chyba tylko sklepy sportowe i spożywcze.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Przed mistrzostwami mieszkańcy tłumnie kupowali biało-czerwone gadżety. - Koszulki, szaliki, czapki i piłki cieszyły się dużym zainteresowaniem. No i oczywiście flagi, w tym te samochodowe, były chętnie kupowane. Klienci czasami kupowali całe zestawy - mówi Krzysztof Klonowski, właściciel sklepu sportowego.
Ręce przed turniejem zacierali
też restauratorzy. Wiele lokali zainstalowało dodatkowe telewizory i ekrany, by klienci mogli śledziach na nich mecze piłkarskie. Puby, bary i restauracje wieczorami rzeczywiście pękały w szwach. Wielu kibiców jednak cały wieczór spędzało przy jednym kuflu, więc knajpki zarobek miały niewielki. - Ze względu na pogodę największym zainteresowaniem cieszyła się rezerwacja stolików w ogródkach. Klienci często przychodzili ze swoimi biało-czerwonymi gadżetami. Było głośno i wesoło. Jeśli jednak chodzi o zyski, to nie jest tak, jak wszyscy sobie zakładaliśmy. Klientów na pewno było więcej niż zwykle, ale nie przełożyło się to na ilość zamówień. Nasze oczekiwania przerosły to, co było - mówi Agnieszka Poźniak, menadżer jednej z restauracji na głogowskiej starówce.
Wielkiego oblężenia nie było też w hotelach. Mimo że stosunkowo niedaleko jest z Głogowa do Wrocławia i Poznania, gdzie odbywały się turniejowe mecze, to kibice spoza Polski nie decydowali się na rezerwacje noclegów. Wybierali droższe, ale położone bliżej stadionów miejsca. - Na początku było takie zainteresowanie naszym hotelem. Jednak im bliżej turnieju, tym ceny w miastach organizujących mecze ceny spadały i kibice wybierali tamte miejsca. Mieliśmy telefony z Irlandii i Chorwacji, ale ogólnie Głogów nie cieszył się dużą popularnością. Ostatecznie mieliśmy jedynie małą grupę kibiców z Norwegii, która spędziła u nas pięć dni - mówi Mariusz Kaczmarski, dyrektor głogowskiego hotelu.
Niewątpliwie podczas turnieju zarobiły sklepy spożywcze. W czerwcu zanotowano wzrost sprzedaży piwa, chipsów, paluszków i orzeszków. (mat)
1. Dodane przez ggg, w dniu - 03-07-2012 11:04 Nic dziwnego Pani menadżer (...) że wasze oczekiwania przerosły to co było. trzeba było dać rozsądne ceny a nie takie wysokie jak macie.
2. Dodane przez kowalik, w dniu - 03-07-2012 13:46 Głogów w ogóle nie przygotował nic na EURO więc na czym miał zarobić? Kibice wyjechali tam, gdzie było przygotowane i tam dali zarobić. Nie mówiąc już o Wroclawiu, który przez EURO śćiągnął nowych inwestorów na pona 400 mln złotych. Trzeba mieć głowe na karku a nie smutnego prezydenta.
3. Dodane przez cena!!!!!, w dniu - 03-07-2012 15:08 Piwo w fanny Zone we Wrocku PIWO 8zł, Stare miasto Głogow 7 zł....a wydaje mi się że to troche przesada bo w środku tygodnia w lolalach jest pusto a nikt mi nie powie, ze na meczu z rosją nie było dużo ludzi w opgródkach piwbych na starym mieście....a jak ktoś liczył na złote kokosy to mógł obniżyc cene za browarek...Ja byłem na dwóch meczach orłów we wrocku i wcale nie żałuje strefa kibica coś pięknego...
4. Dodane przez johny, w dniu - 03-07-2012 18:17 Dokładnie. Strefy kibica były rewelacyjnie przygotowane. Super atmosfera tam panowała. Szkoda, że głogów nie zrobił nic w tym kierunku, aby zjednoczyć kibiców przy jednych chociaż większym telebimie. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, prawda??
5. Dodane przez Do kowalik, w dniu - 03-07-2012 19:37 Nie wal się już młotem w głowę!
6. Dodane przez do 3, w dniu - 03-07-2012 19:49 A ja byłem we Wrocławiu na stadionie na meczu z Czechami,piwo bezalko - 12 zł i żałuję.
7. Dodane przez do ggg smieszne, w dniu - 04-07-2012 09:03 ggg jak sie nie ma miedzi to sie na dupie przed 21cal siedzi.typowy objaw beznadzieji
8. Dodane przez skarbon, w dniu - 04-07-2012 17:31 Jak nasz prezydent zrobił "jaja" ze strefą kibica to nie ma się co dziwić, że miasto nie zarobiło
9. Dodane przez kibic, w dniu - 05-07-2012 10:07 No i proszę. Były szumne zapowiedzi, miało przyjechać miliony turystów, zyski dla wszystkich, skok cywilizacyjny, i ogólna szczęśliwość. A wyszło jak wszystko przy tym rządzie, czyli kicha. Kibiców przyjechało mniej, zysków nima, no i skoku cywilizacyjnego też nima. Zarobiło co prawda kilku cwaniaków, co to pod stołem wygrali przetargi na gigantyczne sumy i szybciutko ogłosili upadłość, a teraz śmieją się, i zastanawiają, którą wyspę na Karaibach sobie kupić. Nam pozostały długi, rozczarowani restauratorzy, co najmniej kilkadziesiąt prywatnych firm budujących za darmo, i ściganych teraz przez urząd skarbowy. No i kac moralny, że z zaPOwiedzi Donka i jego ferajny wyszły nici. Ale i tak trąbią o sukcesie Ojro i karzą nam się cieszyć! A kto się nie cieszy, ten oszołom i pisior :/
I jeszcze jedno- znów wychodzi na to, że Zubowski miał racje, nie tworząc strefy kibica w Głogowie. Dzisiaj byłby jedynie olbrzymi debet w kasie miasta, i zbierałby cięgi, że za tak olbrzymie publiczne pieniądze serwuje zabawę dla kilku "kibolków". A tak spokój. I jak zawsze wyszło na Jego Ciekawe, czy dzisiaj ci, co go tak za brak strefy kibica obrzucali błotem, powiedzą :"przepraszam, miał Pan racje Panie prezydencie". Będą mieli choć trochę honoru?
reklama
10. Dodane przez Erika, w dniu - 18-07-2012 18:09 strg pisze:Wszystko fajnie i ciiwakee, tylko punkt drugi ma wniosek z kosmosu. Zainstalowanie nowej elektrowni jÄ drowej nie zmniejszy ani o tonÄ emisji CO2 z elektrowni wÄglowych; podniesienie sprawnoĹci moĹźe tÄ emisjÄ zmniejszyÄ prawie o jednÄ trzeciÄ . .PowyĹźszy cytat sugeruje, ze autor wiÄ Ĺźe sprawnoĹÄ siĹowni cieplnej z emisjÄ CO2. Natomiast emisja w sposf3b oczywisty zaleĹźy od iloĹci spalonego wÄgla. Zatem zwiÄkszajÄ c sprawnoĹci w elektrowniach wÄglowych zmniejszyĹoby emisjÄ CO2 o 1/3, ale wybudowanie elektrowni jÄ drowych na miejscu wÄglowych zmniejszyĹoby emisjÄ o 3/3, czyli 100%.PrzyczepiÄ teĹź siÄ muszÄ do prezentowanego poziomu sprawnoĹci. Wspomniane 30-31% zdarza siÄ w polskiej elektroenergetyce, jednak wiele jednostek wytwf3rczych (i to niekoniecznie tych najnowszych na parametry nadkrytyczne, ale za to tych najwiÄkszych, dziaĹajÄ cych w podstawie systemu) osiÄ ga sprawnoĹÄ na poziomie 40%.Mylne wraĹźenie sprawia teĹź sformuĹowanie o modernizacji' blokf3w wÄglowych. Nie da siÄ elektrowni zmodernizowaÄ tak by jej sprawnoĹÄ zwiÄkszyĹa siÄ z 30 do 45 czy 50%. Realny potencjaĹ modernizacji to pojedyncze punkty procentowe, a zeby osiÄ gnÄ Ä sprawnoĹci znacznie wyĹźsze starÄ elektrowniÄ naleĹźy zburzyÄ a na jej miejscu wybudowaÄ nowÄ .
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.