Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
2
Maja 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Zygmunt, Atanazy,
Anatol, Walter,
Walenty
DZIEŃ
FLAGI
Do końca roku 243 dni.
Start arrow KGHM arrow Spółka promuje film, film promuje spółkę

Spółka promuje film, film promuje spółkę

12.10.2012. Radio Elka, Mateusz Kowalski
1012_mecenas.jpgPolska Miedź jest mecenasem filmu „Bitwa pod Wiedniem”, który wchodzi na ekrany kin. Nie wiadomo jednak, ile spółka wydała na promocję produkcji. Nie była to zapewne mała kwota, bo logo spółki pojawia się przed filmem i w napisach końcowych. Jest też widoczne w zwiastunach filmowych. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Na całą akcję promocyjną wydano aż 9 mln zł. Dariusz Wyborski, rzecznik KGHM, tłumaczy, że taka promocja to obopólna korzyść. - Producenci trafili do nas na etapie już zakończonych zdjęć, mogli więc pokazać zwiastuny i opowiedzieć, o czym jest film. My w ramach naszej społecznej odpowiedzialności biznesu zdecydowanie
wspieramy kulturę, tym bardziej działania, które pokazują doniosłe osiągnięcia naszej historii
- wyjaśnia D. Wyborski. W zeszłym roku Polska Miedź wspierała też film dokumentalny „Prawdziwy koniec zimnej wojny”, opowiadający o wejściu Polski do NATO.

„Bitwa pod Wiedniem” to polsko-włosko-turecka produkcja. Część głównych ról zagrali polscy aktorzy. Reżyserem jest Włoch Renzo Martinelli. Mimo dużych nakładów finansowych film spotkał się z krytyką. Wielu recenzentów wytyka mu błędy techniczne i merytoryczne. Takie komentarze nie zrażają miedziowej spółki. Wyborski wyjaśnia, że KGHM zaangażował się w promocję, bo chce, by szersza widownia dowiedziała się o zwycięstwie Jana III Sobieskiego nad armią turecką. - Ocena artystyczna jest zawsze kwestią subiektywną. Mnie najbardziej interesuje, jak widzowie odbiorą ten film. Nie chcę tu porównywać „Avatara” i „Bitwę…”, ale ten pierwszy też miał druzgocącą krytykę recenzentów, a został najbardziej kasową produkcją - twierdzi rzecznik. Dodaje, że spółka chętnie angażuje się w projekty, które mówią o mało znanej historii. Wiktoria wiedeńska w szkołach jest często tylko delikatnie wspomniana. - Chcemy, by była to nie tyle edukacja filmowa, ile historyczna - przyznaje. (mat)
 
Komentarze (20)
1. Dodane przez HUTNIK, w dniu - 12-10-2012 11:28
A nie dawno pisali o zaciągnięciu kredytu na inwestycje bo kasy nie mają.Jednak kasa jest tylko wydaje się ją na prawo i lewo bez zastanowienia,na podwyżki dla nas nadal brak te głupie 300 złotych które przez kilka lat dają a inflacja już poszła do góry chociaż sie jeszcze nowy rok nie zaczął.Po co się promują i tak cała polska wie co to jest KGHM,nie istnieje przecież od roku,a reklamę ronią sobie jak nowo powstająca spółka-całkowita głupota !!!!!!!!!!
2. Dodane przez wm, w dniu - 12-10-2012 11:52
Byłem wczoraj na tej "super" produkcji. Jak dla mnie jest to 9 mln utopionych przez KGHM. Przy tym filmie Bitwa Warszawska jest majstersztykiem polskiej kinematografii. Z historią to ten film nie ma nic wspólnego, jest to "dzieło" bardziej religijno-fanatyczne które opowiada historię mnicha Marka. O Polsce i Janie III Sobieskim przez całe 2 godz jest może raptem napomknięte przez 10 min. Dobrze ze wejściówka była podarunkiem od firmy, bo gdybym wydal choć 1zl to nie mógłbym rano spojrzeć w lustro. 9 mln wyrzuconych w błoto? cóż kto bogatemu zabroni.
3. Dodane przez re, w dniu - 12-10-2012 12:05
KGHM sp[onsorem filmu o WAŁĘSIE - kwote ktora wyłozyło AMBER GOLD trzeba było zwrocic... 
 
KGHM poratował??  
 
by zylo sie lepiej!
4. Dodane przez Marcin B., w dniu - 12-10-2012 12:06
Jak chcecie edukować to kupcie książki do gminnych bibliotek a nie dokładacie do badziewia i pensji Olbrychskiego. Przed kim chcecie zaimponować, tym że dołożyliście do gniota. No chyba, że był to prykaz od góry. Wartość historyczna tego scenariusza jest zbliżona do wartości historycznej Czterech Pancernych.
5. Dodane przez Górnik, w dniu - 12-10-2012 12:32
dokładnie żal im 300zł na podwyżkę - a kasę trwonią na wszystko gdzie można z tego wora wyrwać - za chwilę się okaże że po znajomości ktoś z "sieci" rodzinnej kghm - maczał paluch i doił kase państwową
reklama
6. Dodane przez glog, w dniu - 12-10-2012 12:33
Lepiej to by oni dali te 9 mln zł na odbudowę teatru głogowskiego, to byłby dopiero mecenat kultury.
7. Dodane przez jj, w dniu - 12-10-2012 12:39
Ale wyjechał Pan rzecznik z porównaniem;)))) "Bitwa..." była kręcona chyba w latach 60-tych - przynajmniej takie są efekty, a podkładany obraz, dym wybuchów, współczesne godło, aż razi w oczy, wilk to jakiś żart, a nie poważne kino. Myślę, że spółka powinna bardziej uważać w co się angażuje, podobnie nasi aktorzy...
8. Dodane przez Cięzko pracujacy górnik, w dniu - 12-10-2012 13:44
Ta filmy macie ale dla nas nie macie 300 zł.
9. Dodane przez Robert, w dniu - 12-10-2012 13:47
Chcemu podwyzek bo PO nas wykonczy.
10. Dodane przez kkk, w dniu - 12-10-2012 14:55
To dawali darmowe wejściówki ???????? 
Hmmmm dlaczego w naszym dziale nic nie było ?????
11. Dodane przez łep, w dniu - 12-10-2012 16:07
Jaki jest cel promocji KGHM?! Firmy wydobywającej rudę miedzi i inne pierwiastki(przy tym) oraz zajmującą się jej przerobem.Chyba tylko,żeby żyło się lepiej!Kolesiom oczywiście.KGHM nie produkuje towarów do sprzedaży detalicznej - precz z promocją!
12. Dodane przez KGHM Open Indoor, w dniu - 12-10-2012 16:34
Dlaczego Państwo - czyli Polska nie wydatkowała tych 9 milionów - przecież to promocja naszego kraju,mozna je było pozyskać z podatku od kopalin,który zapłaci KGHM.Wszystkie osoby,które podjęły decyzję o wydaniu tych pieniędzy powinny być przesłuchane przez Policję i Prokuraturę,a potem do pierdla.
13. Dodane przez Tass, w dniu - 12-10-2012 18:20
KGHM chce się promować przed ludźmi zainteresowanymi historią.A po co?Czy to teraz jest główną działalnością firmy?Myślałem że firma zajmuje się produkcją miedzi elektrolitycznej.Czy historycy o tym wiedzą?Widocznie nie i dlatego trzeba wydać 9milionó aby mieli tą świadomość.
14. Dodane przez ddaarreekk, w dniu - 12-10-2012 19:56
Nie wiedziałem że KGHM trzeba reklamować. No bo gdyby nie reklama, to pewnie miedź brali by z marketu. Ale jaja.  
A ktoś za to kasę ogromną bierze.
15. Dodane przez głogowianka, w dniu - 12-10-2012 21:18
wydalibyście te 9mln na ochronę środowiska a nie mydlenie ludziom oczu. Sztuka dla sztuki bo trzeba gdzieś pieniądze upchać. Za 9 mln można by przedszkole zbudować, żłobek jakiego brakuje w Głogowie ........ a nie promować film, który ma tyle niedociągnięć historycznych .....
16. Dodane przez Hutnik, w dniu - 13-10-2012 00:06
Panie Wyborski niech pan wspiera tą "kulturę" ze swoich pieniędzy a nie z naszych ciężko wypracowanych zysków ( także w soboty, niedziele i święta )!!! U nas w hucie to już nawet na karnetach na basen oszczędzają, kiedyś było po 12 szt. na 3 miesiące a teraz tylko po 8!!!
17. Dodane przez xx, w dniu - 13-10-2012 08:36
Gdyby pan PREZES miałby wydać z własnej kieszeni te 9 milionów to nie zrobiłby tego, ale to nie są jego pieniądze, to można wydawać na prawo i na lewo przecież mamy demokracje.
18. Dodane przez antyPO, w dniu - 13-10-2012 10:20
Najlepszą promocją byłoby naprawienie wiaduktu w Polkowicach nad krajową 3 łączącego dwie najwieksze kopalnie KGHM żeby górnicy po szychcie nie musieli stać w korkach na ulicy Kopalnianej.
reklama
19. Dodane przez kolo, w dniu - 15-10-2012 15:32
Warszawka rządzi,w pracy tniemy koszty oszczędzamy a tu masz,normalnie trafia mnie.To powinien być film z seri xxx dla dorosłych i wtedy było by jasne,że nas wy....
20. Dodane przez WŁAŚNIE, w dniu - 15-10-2012 21:26
właśnie, tak można wyprowadzic piniążki legalnie z firmy i nikt nic nikomu nie udowodni
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust