Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
30
Kwietnia 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Bartłomiej,
Chwalisława, Jakub,
Katarzyna, Lilla,
Marian
Do końca roku 245 dni.
Start arrow P. Nożna arrow Chrobry Głogów - Bytovia Bytów 0:0
Chrobry Głogów - Bytovia Bytów 0:0
27 marca 2015

foto: Mateusz Kowalski
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
 
Komentarze (87)
1. Dodane przez Lukas35, w dniu - 28-03-2015 22:50
Trener Mamrot strzelił sobie w stopę zdejmując z boiska Hudymę. Chłopak z każdej minuty się rozkręcał i grał w II połowie naprawdę dobrze. A tu nagle zmiana! Po zejściu Ukraińca, Chrobry już nic nie grał. Trenerze nie widziałeś tego? Sędziak i Piotrowski zagrali totalne dno a mimo tego trenerze trzymałeś ich do końca. Gdzie tu logika? Nie dziwię się, że Wołodymyr nie podał ci ręki jak schodził z boiska. Podciąłeś mu skrzydła trenerze...
2. Dodane przez sebek, w dniu - 29-03-2015 01:01
Mamrot musi odejsc !!!!!!!!!!!!!!
3. Dodane przez do lukas35, w dniu - 29-03-2015 04:01
to chyba na innym meczu byliśmy bo Hudyma parę dość istotnych strat zaliczył. Już nie wspominam o jego komicznym przekładaniu piłki...jakby zapomniał którą nogę ma lepsza...
4. Dodane przez jan, w dniu - 29-03-2015 07:33
Zastanawia mnie jedna rzecz skoro brakuje nam piłkarzy do gry, to jaki jest sens trzymania pan Velina skoro jest wciąż kontuzjowany i tak naprawdę to nie wiadomo kiedy wróci do gry, a w jego miejsce można by było kogoś zakontraktować, przecież płaci się piłkarzom z grę.
5. Dodane przez Waldek, w dniu - 29-03-2015 08:55
Chrobry nie wygra jak nie zacznie strzelać z większej odległosci,wczoraj z Bytovią było mnóstwo podań ,ale te podania były albo niecelne albo za plecy .Z taką grą nic z tego nie będzie bo liczą się strzały i zagrażanie bramkarzowi przeciwnika ,a nie tysiące podań które nic nie dały - no chyba tylko stratę piłki.Szybka gra piłką to jest to co by chciał oglądać w Chrobrym.
6. Dodane przez waldek do sebek., w dniu - 29-03-2015 09:03
kto Ci człowieku wpoił to że zaraz zmieniał bys trenera,to nie trener gra a zawodnicy,którzy nie robią tego co im wpaja trener.Zmienić trenera za co ?człowieku,a skąd weźmiesz nowego 
niby lepszego?kto da na to kasę której Chrobry nie ma i chyba mieć nie będzie,więc pomysl zanim będziesz cos zmieniał kibicu !!!!!
7. Dodane przez Waldi do jan., w dniu - 29-03-2015 09:09
co bys powiedział na taki wariant - masz w pracy wypadek ,szef wywala cię z roboty bo jestes nieproduktywny i bierze innego kola na twoje miejsce ,a ty kontuzjowany zostajesz z niczym na lodzie ,więc uważaj chłopie co wypisujesz.
8. Dodane przez Zmiana trenera !, w dniu - 29-03-2015 09:14
Jeśli to był mecz o życie , to nasz zespół ewidentnie za Mamrota umierać już nie zamierza . Czas na zmianę trenera ! Bo takiej żenady dawno już nie oglądałem !!!
9. Dodane przez Karol, w dniu - 29-03-2015 09:31
Mamrot ,mimo dobrych warunków do pracy dalej mamrocze jak baletnica,której majtki przeszkadzają.Inne zespały też komtuzjowanych zawodników mają.U Chrobrego brak stylu I myśli taktycznej a to wina tylko TRENERA!!!!!
10. Dodane przez acer, w dniu - 29-03-2015 09:35
Ile jeszcze będzie się usprawiedliwiał brakiem Szczepana czy Ilkowa i tak od roku wszyscy winni - odejdż chłopie! wczoraj Wisła Płock ograła GKS bez 5 podstawowych graczy-można, dość tego, źle przygotowani łapią kontuzje i zero taktyki, pomysłu.
11. Dodane przez jam, w dniu - 29-03-2015 09:48
Brak mi słów pan Trener nie poradził sobie i musi odejść póki jest jeszcze co ratować bo za chwilę znajdziemy się na miejscu spadkowym
12. Dodane przez honorowy, w dniu - 29-03-2015 09:56
To przeciętny nie na I ligę trener więc co oczekujecie że sam odejdzie he he. D. Nowak inna klasa on może nam uratować CHG!!!!
reklama
13. Dodane przez kibic, w dniu - 29-03-2015 10:28
dosc czesto ogladam trening Chrobrego i to sie przedklada pozniej na grze zespolu.Widac na treningach jak zawodnicy kreca mlynki,zygzaki itp. natomiast brak dlugich podan zakonczonych strzalami z duzej odleglosci.Nie jestem trenerem aby oceniac prace prowadzacego zajecia z pilkarzami ale jest to odzwierciedleniem pozniejszej gry.Jednym slowem jaki trening taka gra.Czy jest to wina zawodnikow raczej watpie.
14. Dodane przez wer, w dniu - 29-03-2015 10:47
Jako kibic Chrobrego stwierdzam, że czas Mamrota się już zakończył, ciągle szuka usprawiedliwień, a to pech, a to kontuzje, a to deszcz padał.Dosyć tego!Prawda jest taka, że maksa osiągnąłeś,a teraz potrzeba świeżości. Wracaj do Trzebnicy panie Mamrot. 
Ps. Tylko kto go zwolni, jak w klubie ma poparcie...
15. Dodane przez Ufi, w dniu - 29-03-2015 11:22
Pan Mamrot widac ze Ma poparcie w Klubie! Pan Dominik Nowak na Trenera ChG !!
16. Dodane przez kolega, w dniu - 29-03-2015 11:28
a rezerwy znów wygrały, 3:1 ! młodzi chłopacy, leją każdego jak popadnie, grając tylko dla siebie,bo nikt im nie płaci
17. Dodane przez ZBYSZEK, w dniu - 29-03-2015 11:35
Panie Mamrot - CHROBRY to nie jest Pana prywatny klub. Zdjął Pan z boiska trzech najlepiej grających zawodników, brakowało tylko zeby zdjął Pan bramkarza a doprowadziłoby to do klęski Chrobrego. Nie stać nas na takie decyzje. Od tego były sparingi. Brawo Janicki, Hudyma, Zając.
18. Dodane przez marek, w dniu - 29-03-2015 11:39
Panie D.Nowak niech Pan nie pisze pochlepnych sobie komentarzy. Nieładnie
19. Dodane przez SAM, w dniu - 29-03-2015 11:43
Helwig na trenera I zespołu a panom Mamrotowi ze swoim pseudo sztabem szkoleniowym i menadzerowi klubu DZIĘKUJEMY !
20. Dodane przez jan, w dniu - 29-03-2015 11:52
Dyrektorze, trzeba ratować honor Chrobrego!
21. Dodane przez kali, w dniu - 29-03-2015 11:54
A kto to ten D.Nowak?
22. Dodane przez resume, w dniu - 29-03-2015 12:26
Cytaty. 
"Zastanawia mnie jedna rzecz skoro brakuje nam piłkarzy do gry,[...]" Winien trener bo kupił takich zawodników. 
"[...] to jaki jest sens trzymania pan Velina skoro jest wciąż kontuzjowany [...]. Winien trener bo kupił chorych piłkarzy. 
"Z taką grą nic z tego nie będzie bo liczą się strzały i zagrażanie bramkarzowi przeciwnika [...]". Liczy się straszenie bramkarza czy może jednak strzelanie bramek? 
"[...] jestes nieproduktywny i bierze innego kola na twoje miejsce [...]". Tyle tylko, ze Velin miał odejść półtora roku temu a jednak trener go zatrzymał i na dodatek zafundował leczenie w Poznaniu byle tylko nie odszedł z klubu. A chciał sam odejść. 
"[...] nasz zespół ewidentnie za Mamrota umierać już nie zamierza [...]." Zespół nie chce umierać za trenera. A mnie się wydawało, że zespół gra by wygrywać dla siebie, kibiców a na końcu by trener był w skowronkach. 
"[...] brak stylu I myśli taktycznej a to wina tylko TRENERA!!!!!". Ciekaw jestem kto zatrudnił tego trenera. Sam sie zatrudnił? Przez kilka lat był dobry a teraz nagle jest paskudny? 
"Brak mi słów pan Trener nie poradził sobie i musi odejść [...]." Gdyby był pozbawiony honoru i bardziej przewidujący jak :) to już dawno by z tej tonącej krypy zwiał jak szczur. 
"Jako kibic Chrobrego stwierdzam, że czas Mamrota się już zakończył,[...]." Czas wielu ludzi w klubie sie skończył. Jedni uciekli sami widząc co nabroili a inni pozostali ratując co jeszcze jest do ratowania. 
 
Można soboie za trenera Mamrota podstawić inną znaną osobistość z Chrobrego. Tyle złego co zrobiono naszemu klubowi woła o pomstę, chyba już tylko do nieba. Mimo pracy z młodzieżą (czyżby pozorną?) nie mamy tak naprawdę klasowego zawodnia własnego "chowu". Zamiast tego prowincjonalny klub funduje sobie za grube pieniądze zagranicznych zawodników wszelakiej maaści. Nie wygląda to żenująco?
23. Dodane przez Pisikłak, w dniu - 29-03-2015 12:29
Teraz widzicie gimbusy dlaczego Bożek nawiał z Chrobrego ! Dzieła zniszczenia i spadku do 2 ligi dokona Prejs. Bożek natomiast będzie mówił ze musi wrócić i wszystko budować od początku i kolejne gimbusy w to uwierzą :)
24. Dodane przez niemile rozczarowany, w dniu - 29-03-2015 12:41
Hałambiec najsłabszy na boisku, a Mamrot zmienia najlepszego Hudymę. Hałambiec z taką grą, to może sobie pograć w cymbergaja w Tęczy Krosno Odrzańskie. Z taką grą to nie strzelicie połowy bramek, które strzeliliście w rundzie jesiennej. Tylko 1 strzał na bramkę, żadnego stałego fragmentu gry, nie licząc te wykonano skandalicznie, po których piłka wychodzi na aut. Brak zaangażowania. Kpina z kibiców. Mamrot zapowiadał, że taki mecz, jak w Suwałkach się nie powtórzy !!!!. Było jeszcze gorzej. Niektórzy grali w chodzonego. W ogóle się nie ruszali. Dyrektorku Prejs zacznij coś działać, jeżeli w ogóle masz o tym pojęcie, bo tak jak zapowiadali spełni się czarny scenariusz, że za Rokaszewicza opuścimy ciężko wywalczoną I ligę a tego już wam nikt nie zapomni. W tej grze nie ma w ogóle ciągu na bramkę. Zabrakło Danielaka, Ulatowskiego i zrobiło się bagienko. Niektórzy w ogóle nie zasługują na to, żeby grać w I lidze.
25. Dodane przez kibol z ręcznej, w dniu - 29-03-2015 13:40
ad23: hehe, twój hejt przebija tu wszystkich ;-) Najpierw hejtowałeś, że pan Bożek kusi odejść, bo obiecał, bo się nie nadaje, a teraz hejtujesz że to źle że odszedł. Niezły jesteś :-) Głupota powalająca 
Co do meczu i trenera, o jak ktoś to napisał wcześniej z takimi brakami kadrowymi to i Ferguson by tego tak od razu nie poukładał. Kontuzje wiele komplikują, a ci co grali to nie są zgrani. Wbrew pozorom remis nie jest jeszcze tak tragiczny, ale w kolejnych 2 meczach koniecznie trzeba zgarnąć 6 pkt
26. Dodane przez patrzacy z boku, w dniu - 29-03-2015 14:17
a ja uwazam,ze I liga to za wysokie progi dla trenera Mamrota i czas to zrozumiec.
27. Dodane przez mac, w dniu - 29-03-2015 14:57
Nie kopcie leżącego.
28. Dodane przez do 25, w dniu - 29-03-2015 15:19
Widać, żeś typowy kibol nożnej. Nie rozumiesz tego co czytasz. Pisanie o tym, że Bożek jest szkodnikiem nie jest hejtowaniem, nikt Bożka nie obrażał a jedynie wytykano błędy jakie robił dla własnych a nie klubu korzyści.  
A teraz do Bożka. 
Sam napisałeś, że z takimi brakami kadrowymi to i Ferguson itd. To niby Mamrot do owych braków się przyczynił? Bożkowi choćby dać budżet FCB to i tak by wszystko spieprzył.  
Twoja głupota jest powalająca a gościu spod 23 ma w 100% rację.
29. Dodane przez Kopernik CHG, w dniu - 29-03-2015 15:46
Jeśli wychodzimy na tak ważny mecz u siebie w defensywnym ustawieniu, jeśli stwarzamy ZERO sytuacji, jeśli widzę zero ambicji, zaangażowania, zero pomysłu i zero składnych akcji to co sobie mam mysleć. Powiem tylko to , o czym głośno mówili kibice na trybunach. MAMROT TWÓJ CZAS JUŻ SIĘ SKOŃCZYŁ !!! Czas na zmiane trenera !!!!
30. Dodane przez Ufi, w dniu - 29-03-2015 15:50
A ja uwazam ze 1liga ,to za wysokie progi dla Pana Dyrektora Prejsa .Czas cos z tym zrobic. Pan Dominik Nowak na trenera ChG !
31. Dodane przez Leszek, w dniu - 29-03-2015 16:21
Słabiutenko, żenujący poziom. Jeden strzał na bramkę w całym spotkaniu i to w ręce bramkarza. Nowy trener pilnie poszukiwany !
32. Dodane przez wasyl, w dniu - 29-03-2015 16:59
Na to miejsce w tabeli i styl wystarczy miejscowy trener za 3-4 tyś np z rezerw lub zatrudniony już w klubie Nowak, a nie pięć razy więcej dla obecnego i co myślicie że on sam zrezygnuje Z TEJ kaSY!!! wydoi a CHG spadnie.
33. Dodane przez kibol z ręcznej, w dniu - 29-03-2015 17:06
ad28: żal mi ciebie i twojej flustracji. Piszesz do nie że jestem kibolem nożnej, piszesz też że nie rozumiem tego co czytam :-) A ty rozumiesz? Gdzie ja pisałem że jestem kibolem z nożnej? Tak się zastanawiam co takiego pan Bożek ci zrobił że tak go hejtujesz podpisując się różnymi nickami? Jakie błędy zrobił, potrafisz wymienić? Może to że oddłużył klub, że wyciągnął go z 3 do 1 ligi? Ciekaw jestem co ty byś zrobił, a raczej co zrobiłeś, że tak tu hejtujesz?  
Żal mi Ciebie, bo musisz być strasznym zazdrośnikiem, nieudacznikiem życiowym, który prócz hejtowania nic nie potrafi..
34. Dodane przez re 33, w dniu - 29-03-2015 17:34
Pisać to ty sobie możesz, "papier jest cierpliwy". Gdzie u mnie frustracja? To ty piszesz o hejtowaniu, bronisz cymbała co narobił szkód w klubie, nie rozumiesz czytanego tekstu. Takj sie składa, ze nie piszę pod różnymi nickname. Post 23 nie jest mój a ty widzisz wszędzie tylko spisek antybożkowy.  
Bożek. 
Czytałeś 22 post? To są cytaty o trenerze. Tyle tylko, ze to nie trener kupował zawodników a Bożek. To nie Bożek oddłużył klub a miasta. Za nasze, miejskie pieniądze a nie za pozyskane od sponsora czy zarobione przez klub. Przekształcenie nazywasz oddłużeniem klubu? Czy to Bożek wyciągnął klub z III ligi? Musisz być albo samym Bożkiem, albo gimbazą co za kibicowanie dostawał oceny w szkole. Jest jeszcze jedna możliwość - Jesteś, żeby użyć twego języka, kwintesencją głupoty. Nie mam czego zazdrościć a z natury nie zazdroszczę niczego i nikomu. Każdy sądzi wg siebie i musisz coś z tym zrobić dla własnego dobra.  
Jeszcze raz, zastanów się nad sobą poważnie, widzenie wszędzie spisku przeciwko Bożkowi to już zakrawa na paranoję.  
Jeszcze jedno, tym razem prośba - Nie podpisuj się kibol z ręcznej bo wygląda mi to na ręczną robotę, sam siebie zrobiłeś? Kibol ręcznej pamiętałby Bożkowi próby niszczenia piłki ręcznej w Głogowie. 
Kibol z ręcznej roboty. :) 
Ty idź do spowiedzi, jest okazja. Zaczął się Wielki Tydzień.
35. Dodane przez xxxx, w dniu - 29-03-2015 17:42
To bedzie winna Bozka ze Chrobry spadnie do 2 ligi.Bo bo za jego rzadow w klubie dawno powinien zmienic trenera.Do kom24 a co ma prezydent Rokaszewicz do tego ze Chrobry spadnie.To bedzie winna tamtej wladzy ze nie zmienili trenera.Takie jest moje zdanie.
36. Dodane przez obiektywny, w dniu - 29-03-2015 17:45
Nie ma to jak przyjść podłubać słonecznik zamiast kibicować! (dobrze, że nie dłubią w nosie)!! 
To proponuję tak: na trenera Ulatowski i jeszcze dać mu dorobić do pensji w Certusie? Fajnie? Pasuje? :DDD
37. Dodane przez RODZIC, w dniu - 29-03-2015 19:17
Do Pana Bożka 
To że Chrobry przegrywa w takim stylu , to wina Pana Bożka ponieważ to on podczas ostatnich OŚMIU LAT rządził i decydował niemalże jednoosobowo w Chrobrym. 
Nie miałbym pretensji za Wyniki czy Trenera czy zmarnowane pieniądze Głogowian ,  
ale mam pretensje do Pana BOŻKA za to że przez tyle lat w Chrobrym nie gra żaden WYCHOWANEK Chrobrego, 
za to że w Chrobrym nie ma klimatu ,że o klubie mówi się źle , a Chrobry zamiast ŁĄCZYĆ głogowian, bardzo dzieli ,czego wynikiem są przegrane przez pana Zubowskiego wybory .
38. Dodane przez cały głupi, w dniu - 29-03-2015 19:18
co to za gość nie chcą go już wszyscy a on nic, kasa???
39. Dodane przez Zmiana trenera !!!, w dniu - 29-03-2015 20:15
zmiany , zmiany , zmiany, zmiany, czas na zmiany !!!
40. Dodane przez re 36, w dniu - 29-03-2015 20:24
Skrzydlate wieprze? To ja już wolę dłubać słonecznik. Dla sikorek.
reklama
41. Dodane przez Wołan, w dniu - 29-03-2015 20:31
Mamrot zabierz swoje cztery litery wraz ze swoim śmiesznym sztabikiem i oddaj ludziom za bilety. Tak słabej gry od dawna nie pamiętam
42. Dodane przez do 41, w dniu - 29-03-2015 22:41
Zgadzam sie całkowicie, niech idzie za prezesem na zieloną trawkę.
43. Dodane przez liga czuwa liga radzi, w dniu - 29-03-2015 23:17
I co się napinacie jak klub spadnie do drugiej ligi to będą tańsze bilety i za parę milionów murawa podgrzewana same pozytywy. A tak poważnie to sobie wszyscy zróbcie rachunek sumienia i przypomnijcie kto mówił że ten klub będzie się opierał na wychowankach Mamrot?
44. Dodane przez kibol z ręcznej, w dniu - 30-03-2015 06:23
Ad34: nie tobie o tym decydować komu przede wszystkim kibicuje, marny zakompleksiony człowieczku bez nicku . Skąd u ciebie tyle jadu i złości? Twoje brednie są naprawdę niezłe. Ciężko mieć bardziej zrytą banie niż ty :-) A może sam się zgłoś ze swoimi pomysłami do Chrobrego? A najlepiej to najpierw jak jesteś taki odważny przed komputerem, to chętnie z tobą pogadam na hali lub stadionem, albo jeszcze lepiej przed :-) Tyle że zapewne nie chodzisz na mecz.. Byłeś na tym ostatnim? Że tak się tu sadzisz?
45. Dodane przez re 44, w dniu - 30-03-2015 08:59
Co do spotkania "na hali" to dziękuję. Wspinanie się na dach zostawiam małpom i tobie. Tylko osobnik o "zrytej bani" - to jest twoje określenie - chce dyskutować na dachach. Jad i złosliwość? A może prawda jest tak bolesna, że odnosisz się do osoby a nie do argumentów? Chcesz konfrontacji, chcesz "dyskutować"? Brakuje słów, że chcesz ręcznie? No tak, troglodyta chce ręcznie tłumaczyć, bezsilność doprowadza go do chęci załatwienia argumentem tępej siły? Składaj człowieku wyrazy spokojnie i z rozwagą bo emocję cię ponoszą i nie panujesz już nad sobą. :)
46. Dodane przez Rzyczliwy, w dniu - 30-03-2015 09:34
Bezbarwnie i bezbramkowo - Tytuł artykułu niestety w 100% trafiony ... jest źle .
47. Dodane przez Teo, w dniu - 30-03-2015 10:09
Bez obrażania kogokolwiek, bo nie o to chodzi. Komentarze trenera po meczu są niemal zawsze takie same. Nie pamiętam jednak, by choć raz Pan Mamrot powiedział coś o jakimś swoim błędzie. Wynika z tego, że ich nie popełnia ? Podjął niejedną błędną decyzję odnośnie składu,zmian lub taktyki co było widać choćby w meczu z Bytovią. Kólko wzajemnej adoracji i tyle.Zero samokrytyki trenerze.
48. Dodane przez kibic, w dniu - 30-03-2015 11:39
Teraz chcecie zmiany trenera to juz za pozno,i tak druzyna spadnie.A gdzie jest teraz mistrz Bozek i jego sztab co sie znaja na pilce noznej.Zabrali swoje cztery litery i uciekli z tonacego okretu.Kibice trzeba isc do Prezydenta Rokaszewicza i niech on dziala w tej sprawie.
49. Dodane przez ełkaesiak, w dniu - 30-03-2015 12:42
Spokojnie jeszcze nie spadli,jest jeszcze yrochę meczy może coś ugrają:-)
50. Dodane przez kibic, w dniu - 30-03-2015 12:46
Tylko Prezydent Rokaszewicz może pomóc Chrobremu aby nie spadł do II ligi.
51. Dodane przez kibic, w dniu - 30-03-2015 14:51
Do kom49.Nic nie spokojnie to juz trzeba interweniowac.Bo sciagnieli do Chrobrego takich pilkarzy co nic nie graja.Czyja to jest winna mistrza Bozka i Trenera.Dla czego go teraz nie ma z druzyna,on dobrze czul pismo nosem.Rece umyl i teraz bedzie zganial na Prezydenta Rokaszewicza ze to jego winna ze zespol spadl do 2 ligi.A do kom49.spokojny bede jak Chrobry bedzie w srodku tabeli.Byles na meczu w sobote co to byla za gra.Cos ci powiem do druga druzyna lepiej by zagrala.
52. Dodane przez Papa Smerf, w dniu - 30-03-2015 16:35
Gargamel był by lepszym trenerem niż Mamroczący. Przynajmniej smerfy zaczeły by szybciej biegać.
53. Dodane przez Ropa, w dniu - 30-03-2015 18:20
ad45: A może ty jakiś gej jesteś, albo inny laluś? Koleś chciał się z tobą ustawić,na męską rozmowę jak facet z facetem, a tyś się wystraszy że może ten drugi to jakiś damski bokser i może skopać ci tyłek ;-)
54. Dodane przez pat, w dniu - 30-03-2015 20:01
W Bytovii już zadziałali chcą ratować I ligę i mają jaja a w CHG?
55. Dodane przez re 53, w dniu - 30-03-2015 21:23
Ty Ropa capisz jakąś zgnilizną. Wcinasz sie między wódkę a zakąskę i jeszcze dup.sko nadstawiasz. Nie każdy lubi ibijać mordy jakiemuś troglodycie na dachu hali. Ty oczywiście nie łapiesz boś ropa. Nie gustuję w chamskich ustawkach i śmieszy mnie czysto szmaciarskie podchodzenie do sprawy. Nie ma argumentów to sztachetą. A ja takich w mordę bez zsiadania z kobyły. Chamstwo z czworaków wylało się i myśli, że świat do nich należy. ebynm komuś takiemu jak Ty mordę obił to musisz sobie zasłuzyć. Podaj gdzie i kiedy jak pokażesz wyniku testu IQ jak przekroczysz 60.
56. Dodane przez kibic, w dniu - 31-03-2015 03:05
Komuchy nie zmarnujcie tego, co Bożek budował przez 8 lat! Zostawił wam klub poukładany i oddłużony, klub chwalony za profesjonalizm mimo niskiego budżetu, umowy podpisane a budżet zapięty na rok do przodu. Drużynę na bezpiecznym miejscu w... I-SZEJ LIDZE! Pełna profeska! Wystarczy trzymać się przygotowanego przez Niego planu, spokojnie go realizować... i spijać śmietankę!  
A tu co? Po pierwszych meczach wiosennych już rozmawiamy o... spadku!!! Ludzie, czy wy naprawdę wszystko potraficie tylko psuć?????!!!!! 
Przypomnę tylko, że gdyby nie Bożek, dzisiaj nie rozmawialibyśmy, że Chrobry zagrał fatalny mecz... w I LIDZE! Ani, że Chrobry niebezpiecznie zbliża się do strefy spadkowej w tejże I lidze. Nie rozmawialibyśmy, czy utrzyma się w II lidze, ani w III. Gdyby nie On, dzisiaj o Chrobrym rozmawialibyśmy co najwyżej... w czasie przeszłym! Warto sobie to uświadomić. 
Dlatego jeszcze raz apeluję- komuchy nie zmarnujcie tego, co dostaliście na tacy! Nie rozwalcie Chrobrego!!!
57. Dodane przez taaaaa, w dniu - 31-03-2015 08:05
Bozek zbudował Frankensteina. Frankenstein to może za duże słowo. To taki prowincjonalny golem z błota w którym organizm oddłużono za miejskie pieniądze, przy pomocy miejskiej kroplówki utrzymywano przy życiu przeszczepiając mu zamiast zdrowych organów jakieś popłuczyny bez sprawdzenia czy jest zgodność genetyczna. Coś niedorobiony był ten lekarz. Jak to cudo zaczęło działać to nikt nie pomyślał żeby zapewnić mu reanimację po jesieni. Karzeł zaczął się rozpadać. Niektóre części, organy chore od początku nie działają a mimo to utrzymywano je wywołując gangrenę. Na gangrenę najlepsza jest teraz już tylko amputacja. Dobrze chociaż, że (....) znachor uciekł jak zobaczył co się dzieje.  
A teraz poważnie. Zbierz takich jak ty i postawcie temu znachorowi pomnik przed stadionem. Najlepiej taki coś z 30 metrów wysokości i módl się do tego bożka. Możesz nawet organizować miesięcznice Wielkiej Ucieczki na wieś.
58. Dodane przez kibic, w dniu - 31-03-2015 15:52
do taaaaa: Skoro w/g Ciebie obecny Chrobry to "prowincjonalny golem z błota" (Golem chyba powinno być z wielkiej litery co nie? ;) ) to dlaczego tak się Nim zajmujesz i przeżywasz, czy spadnie z I-szej ligi, czy nie? Skąd ta nagła "troska" o losy klubu, który przez ostatnie 8 lat opluwałeś jak tylko mogłeś?
59. Dodane przez wer, w dniu - 31-03-2015 16:47
Kolejny kontuzjowany,tym razem Zając, słowem brak napastnika. Brawo Mamrot, teraz to popłyniemy, bo napastników w kadrze jest...zero! Znowu będziesz się tłumaczył jak zawsze, że masz pecha. Odejdź z Chrobrego!
60. Dodane przez re 58, w dniu - 31-03-2015 20:55
Niekoniecznie musi być napisany dużą literą bo funkcjonuje już jako ogólne określenie. Poza tym, Gole ulepiony był z gliny a nie z błota. To jakoś znawco umknęło uwagi?  
Teraz wyjaśnię coś co nie powinno sprawiać żadnej trudności średnio rozgarniętemu nastolatkowi. Jest coś takiego jak ślepa miłość, miłość matczyna ślepa na wady pociechy. Cóż, ślepa miłość to nie moja bajka. Poza tym, nigdy nie "opluwałem", cóż za język, klubu jako takiego. Chrobry jest moim klubem od czasów gdy tatuś tobą po płocie polewał - to żebyś zrozumiał - i nawet nie myślał o tobie. Każdy, komu leży na sercu dobro klubu, widzi dobre i złe strony tego co dzieje się wokół niego. Skoro ty bierzesz za opluwanie coś co ma służyć wytknięciu błędów i wyśmiewanie bałwochwalstwa, składania hołdów przed bożkami klubowymi, składanie wiernopoddańczych tekstów wobec zarządu jaki by nie był to żyjemy w innych światach i widzę twe źródełko gdzieś w okolicach lumpenproletariackiego myślenia kibolskiego. Takie skrzydlate wieprze. 
Jeszcze jedno pytanie: Skąd tych osiem lat? :) Powinieneś napisać 8 lat i 5 miesięcy. 
 
:) 
wer 
Podziękuj Bożkowi, chyba nie Mamrot kreował politykę personalną klubu? 
 
Widzisz "kibic", znowu ten Bożek. :)
61. Dodane przez kibic, w dniu - 01-04-2015 04:24
do 60: "Chrobry jest moim klubem od czasów..."," Każdy, komu leży na sercu dobro klubu..." -Ojej, wzruszyłeś mnie! Znaczy jesteś kibicem Chrobrego, a dobro klubu leży Ci na sercu!!!??? To naprawdę urocze! Bo to znaczy, że Bożkowi udało się coś jeszcze. Poza oczywistym wkładem w uratowanie Chrobrego i wyprowadzeniem Go na prostą, pozyskał dla klubu sympatyków, dla których Chrobry wreszcie coś znaczy, i z którym się utożsamiają! A to wielka sprawa! Lepiej późno, niż wcale. A Ty jesteś tego najlepszym dowodem! I nie wyrzucaj sobie, że kiedy Bożek z garstką zapaleńców obejmował stery w Chrobrym, nie było widać ani Ciebie, ani nikogo innego, kogo interesowałyby losy klubu i Jego dobro.To nic, ważne,że wreszcie zrozumiałeś swój błąd. Bo okazuje się, że teraz, kiedy Chrobry jest poukładanym, profesjonalnym klubem grającym w pierwszej lidze, Chrobry ma nagle rzeszę oddanych kibiców. I to także wśród tych, którzy przez 8 lat (i 5 miesięcy ;) ) opluwali Chrobrego a z Bożka zrobili sobie "worek treningowy". Po prostu zrozumieli (tak jak Ty),że Chrobry nie jest Bożkowy, ani PiSowski, tylko NAS WSZYSTKICH- GŁOGOWIAN. I, że Bożek ratując Chrobrego, nie robił tego dla siebie, tylko dla nas wszystkich, a dla Chrobrego przede wszystkim!  
Twoje podejście i nawrócenie numerze sześćdziesiąty to naprawdę wielka sprawa. Przywraca wiarę w człowieka, i w sens robienia czegoś pożytecznego, nawet, jeśli przynosi tak opóźnione efekty, jak u Ciebie. 
I niech tylko komuchy nie zmarnują tego, co zostawił im Bożek- profesjonalnego klubu i bezpiecznego miejsca na zapleczu ekstraklasy! Przyznasz, że 8 lat (i pięć miesięcy) temu nikt o czymś takim nie marzył- prawda? A przecież teraz- dobro klubu- to nasz wspólny interes numerze sześćdziesiąty, co nie? 
P.S. A powiedz- skąd u Ciebie te nerwy i takie słownictwo? Masz coś wspólnego z PO? Jesteś ich politykiem, wyborcą? Brałeś lekcje u samego Stefana N.? Bo takie słownictwo może przystoi w Twoim środowisku, ale na pewno nie wśród kibiców Chrobrego...
62. Dodane przez re 61, w dniu - 01-04-2015 08:20
Czy ty jesteś nierozgarnięty czy tylko takiego udajesz? Wyraźnie napisałem o czasach gdy ciebie i bożka na świecie nie było. Coś słabe geny tatuś przekazał i masz kłopoty ze zrozumieniem tego co czytasz.  
Zawaliłeś me przekonanie o jako takiej inteligencji kibica. Piszesz i wpadasz w samozachwyt nad tym coś spłodził, a to bękart logiczny.  
Jeszcze raz w miarę prosto byś zrozumiał. 
Klub nadal większość środków otrzymuje - bo nie pozyskuje - od miasta mimo iż jest samodzielną jednostką budżetową. 
W ostatnich latach dokonano genialnych zakupów zawodników nie grających a opłacanych przez klub. 
Za każdym razem gdy pojawiał się kryzys okazywało się, że Bożek uciekał z klubu widząc dno do jakiego doprowadzał. 
Ile razy pojawiała się nadzieja na coś lepszego jak filip z konopi wyskakiwał Bożek. 
Klub sportowy był sukcesywnie zamieniany na klub stricte piłkarski mimo konkretnych sukcesów. 
Widać wyraźnie kryzys w klubie i dziwnym trafem znowu zniknął Bożek. 
Kupieni za grubą kasę zawodnicy nie grają i leczą się cały czas na koszt klubu a ciągłe kontuzje zawodników rozbijają drużynę. Czy owe kontuzje nie są wynikiem złego przygotowania do sezonu? Kto odpowiadał za politykę personalną klubu? Czy czasami nie Bożek? 
Bożek ciężko pracował dla dobra klubu a tylko przy okazji, tak sobie samo wyszło wjechał na plecach do lokalnej polityki. Czy to dla nas pracował czy raczej dla siebie.  
 
Coś wydaje mi się, że to nie ja tracę nerwy. Nie obaliłeś żadnego argumentu a piszesz ad personam. Czy to czasami nie jest nauka odebrana od niejakiego Brudzińskiego a sposób argumentowania, wypisz wymaluj, żywcem wzięty od Błaszczaka? Nie ja używałem zwrotów w rodzaju opluwać, hejtować. Język kibiców Chrobrego? Masz na myśli te wulgaryzmy od których uszy puchną. No tak, lumpenproletariacka mentalność to ma być to co charakteryzuje kibiców Chrobrego. Ciekawe, ciekawe.  
ty sobie żyj we własnym małym świecie "skrzydlatych świń". Pozwól też, że do twego stanu psychicznego nie będę się odnosił bo o upośledzonych nie powinno się mówić źle. 
Pomyśl, to naprawdę nie boli a może uszlachetnić. Chociaż ... marne szanse masz kibicu.
63. Dodane przez kibic, w dniu - 01-04-2015 11:22
Aaaa, czyli twierdzisz, że Bożek objął stery w klubie po to, żeby Go ostatecznie zniszczyć?????? A wszystkie decyzje, które przez lata podejmował, miały tylko i wyłącznie szkodzić klubowi???Aha...rozumiem... 
 
Znaczy nie, nie rozumiem. Twojej logiki oczywiście. No bo skoro jest tak, jak twierdzisz, to chyba jednak to niszczenie trochę Bożkowi nie wyszło... 
Z klubu balansującego na granicy egzystencji i pozostawionego przez wszystkich, zostawił poukładany profesjonalny klub grający na zapleczu ekstraklasy. I to na bezpiecznym miejscu. No, to chyba trzeba by sobie życzyć w każdej dziedzinie takich... niszczycieli! Co nie???? ;) 
A swoją drogą, szkoda że 8 lat (i 5 miesięcy) temu nie było Ciebie- osoby tak mądrej, światłej, elokwentnej, z tak świetnymi pomysłami i mającej zawsze Chrobrego w sercu. Z Tobą zapewne dzisiaj Chrobry grałby w Lidze Mistrzów! 
A tak, przez Bożka, musimy zadowolić się jedynie zapleczem ekstraklasy... 
Ehhh, co za życie...  
:D
64. Dodane przez kibol z ręcznej, w dniu - 01-04-2015 13:07
ad53: A czy ja coś pisałem gdzieś o jakimś dachu i sztachecie? Co ty wąchasz że masz takie jazdy? No chyba że strach cię tak obleciał, że masz halucynacje ;) Więc kiedy nasz sparing słowny i sprawnościowy :-)? Chyba nie stchórzysz, no nie?
65. Dodane przez kibicu, w dniu - 01-04-2015 13:23
Czy ty naprawdę jesteś na poziomie piwnicy? Gdzieś to człeku wyczytał, że Bożek miał za zadanie zniszczyć klub? Był i owszem jeden taki co to otrzymał zadanie pogrążenia Chrobrego, tyle, że w ręczną. To ten sam co to "kupił" od miasta apartament po dwukrotnie obniżanej cenie by później wynajmować temu samemu miastu. Kojarzysz? Ty jak Kaczyński, powiedzieć, że na Marsie wylądowali Chińczycy to zaraz wina Tuska. Chłopie, wytrzeźwiej.  
 
Powtórzę boś jak widać mało kumaty. 
Za każdym razem gdy zbliża się klęska to Bożek nagle znika. Gdy wszystko się poprawia to Bożek powstaje jak Feniks. Bożek znikł i nagle klęska za klęską i ogon I ligi. Przecież żenada nie pojawia się nagle, to jest proces, który ma gdzieś swoje źródła.  
Może bardziej obrazowo bo widzę, że inaczej nie skumasz niczego. Czy Odra jest szeroka od samego źródła tak jak w Głogowie? 
 
Teraz poszukaj sobie jakiegokolwiek podręcznika logiki i poczytaj bo o nauczeniu się chyba nie masz co marzyć. 
Aha! Wyśpij się.
66. Dodane przez jeszcze jedno kibicu, w dniu - 01-04-2015 13:30
Doczytałeś sobie już o tym golemie i Golemie? :) 
Jeszcze masz do rozbioru logicznego, jak przebrniesz choćby jeden rozdział: "Przypomnę tylko, że gdyby nie Bożek, dzisiaj nie rozmawialibyśmy, że Chrobry zagrał fatalny mecz... w I LIDZE! Ani, że Chrobry niebezpiecznie zbliża się do strefy spadkowej w tejże I lidze." 
To twoje słowa, nie moje. :)
67. Dodane przez kibic, w dniu - 01-04-2015 16:25
Czekaj czekaj... Jeden wyjątkowo kiepski mecz Chrobrego nazywasz klęską, przed którą Bożek ucieka, i za którą odpowiada??? Naprawdę tak uważasz??? ;) Spokojnie, doceniam Twoją nagłą troskę o klub, ale przypominam, że Chrobry ciągle jest w grze,liga trwa, ciągle jeszcze jesteśmy przed strefą spadkową, i nie rozmawiamy że Chrobry spadł, ale o tym, że jedynie niebezpiecznie zbliża się do strefy spadkowej. To jednak spora różnica co nie? No i najważniejsze- gramy w I lidze,na zapleczu ekstraklasy, a o tym, jeszcze 8 lat (i 5 miesięcy) temu nikt nawet nie marzył! Naprawdę tego nie dostrzegasz? Więc o jakich klęskach mówisz? Kiedy i przed jakim klęskami Bożek niby uciekał, a potem się pojawiał??? Jakież to klęski dotknęły Chrobrego za rządów Bożka? Profesjonalizacja klubu, oddłużenie, akademia piłkarska, ponad pół tysiąca trenujących dzieci i młodzieży, czy może dwa awanse i gra na zapleczu ekstraklasy??? No no, każdemu życzyć takich "klęsk" :) 
Ale dobra, bo widzę, że przedłuża nam sie rozmowa... Powiedz tylko, czy uważasz, że obecny Chrobry różni się coś od Chrobrego sprzed 8 lat (i 5 miesięcy), kiedy Bożek obejmował stery w klubie? Jak uważasz- zmieniło się coś w Chrobrym od tego czasu? Jest tak samo? Lepiej? Gorzej? Bożek coś poprawił, zepsuł?  
Tylko skup się :)
68. Dodane przez re kibic, w dniu - 01-04-2015 18:38
Klęska ma różne twarze. Jedna to przegrany mecz, druga to kontuzje za kontuzjami, trzecia to nie grający zawodnicy. Jakiś ty nierozgarnięty, żal mi ciebie. 
Zanim napisałeś ostatni tekst po ostatnim akapicie to pomyślałeś co chcesz napisać? Czy naprawdę nie potrafisz chronologicznie ułożyć chowania się i wyskakiwania jak filip z konopi Czcigodnego Pierwszego Prezesa Ślicznego Uwodziciela Młodzieży Na Zawsze Czczonego Najważniejszego Menedżera Trenera etc. etc. Bożka.  
Skupisz się czy tylko stękasz nad Golemem golemem a może w nagłym i niespodziewanym przypływie inteligencji dokonałeś rozbioru logicznego tekstu, który zacytowałem? :) 
Jak się już skupisz to chyba wiesz co należy zrobić.
69. Dodane przez taaa, w dniu - 01-04-2015 19:41
Dwa miejsca od spadku i przynajmniej cztery mecze w plecy i dwa następne też niepewne.
70. Dodane przez RODZIC, w dniu - 01-04-2015 22:22
Do Bożka ,  
miał on jeszcze jedno WIELKIE osiągnięcie , 
rozwalił lokalnego rywala SZKÓŁKĘ PIŁKARSKĄ od której przez lata Chrobry zbierał sromotne BATY,  
ale samo wykończenie SZKÓŁKI jako klubu to mała sztuka, 
ale zmarnowanie tylu utalentowanych zawodników SZKÓŁKI to już trzeba było być totalnym FUTBOLOWYM PARTACZEM , 
DLA PRZYKŁADU :  
na 24 zawodników I kadry ŚLĄSKA WROCŁAW - TRZECH to wychowankowie SZKÓŁKI PIŁKARSKIEJ GŁOGÓW , 
a przecież w SZKÓŁCE było dużo więcej utalentowanych zawodników , po co było ich niszczyć panie Partaczu.
71. Dodane przez do kibica, w dniu - 01-04-2015 23:17
Masz zatwardzenie? Skupiasz się? ;)
72. Dodane przez kibic, w dniu - 02-04-2015 03:24
do 68:"Klęska ma różne twarze. Jedna to przegrany mecz, druga to kontuzje za kontuzjami, trzecia to nie grający zawodnicy." -I to mają być te Twoje klęski? Przegrany mecz, kontuzje? A ci nie grający zawodnicy to z jakich powodów niby nie grają? Też kontuzje?  
I za takie coś w/g Ciebie odpowiada dyrektor klubu, czyli w naszym przypadku Bożek???!!! Za kontuzje też!!!??? Człowieku, zwycięstwa, porażki i kontuzje, są nierozerwalnym elementem sportu. Są sednem sportu, istotą, i ryzykiem jego uprawiania! Są jego częścią! 
I to są te Twoje "klęski Bożka"??? Czy po czymś takim Ty naprawdę chcesz, żeby Cię jeszcze traktować poważnie???? 
P.S. Ale zmieniło się coś w Chrobrym przez te 8 lat (i 5 miesięcy), od kiedy Bożek objął stery w klubie, czy nie? Bo ciągle nie odpowiedziałeś. 
P.S.II I jeszcze jedno, tak na marginesie- zauważyłeś przyjacielu, że na cały Twój komentarz 68, tylko JEDNO ZDANIE, pierwsze, jest w miarę na temat, i dotyczy naszego sporu? JEDNO NA CAŁY KOMENTARZ. Reszta to same śmieci. Czy Ty w ogóle kontrolujesz to co piszesz? Potrafisz coś napisać bez obrażania i tych swoich oratorskich popisów??? Dowartościowujesz sie tym?
73. Dodane przez re 72, w dniu - 02-04-2015 08:24
"Człowieku, zwycięstwa, porażki i kontuzje, są nierozerwalnym elementem sportu. Są sednem sportu, istotą, i ryzykiem jego uprawiania! Są jego częścią!" 
Tak, są o ile nie powtarza się ich a jednocześnie winnych porażek szuka się wszędzie tylko nie u siebie. Winni są hołubieni, wszelka krytyka odbierana jest osobiście a krytykujący to wrogowie klubu i piłki nożnej. To takie bolszewickie myślenie. Co jeszcze złego musiałby zrobić Bożek żebyś wreszcie przejrzał na oczy? Może zmienić nazwisko z Bożek na jakieś inne. :) Żartowałem, wprawdzie jesteś kwintesencją lizusostwa, ale do Bożka jeszcze ci daleko.  
Czy ty naprawdę nie posiadasz umiejętności kojarzenia wydarzeń i czasu w jakim zachodziły? Nie odniosłeś się do żadnego zarzutu z postu 68. Skwitowałeś to próbą drwiny w stylu - operacja się udała tylko narkozy pacjent nie przeżył.  
Czy naprawdę nie potrafisz wznieść się ponad swe paranoje i poświęcić chwilę by pomyśleć nad tym co przeczytałeś? Drugie zdanie też jest prawdziwe. Tego też nie zauważyłeś?  
Gdzie niby obraziłem? Przecież ani razu nie skłamałem, ani razu nie wymyśliłem niczego.  
Skup się jeszcze raz. Nie zapomnij tylko nacisnąć klawisza lub pociągnąć za sznureczek spłuczki. 
Tyle warte są twoje posty. 
Odeprzyj choć połowę zarzutów s postu 68. Potrafisz?
74. Dodane przez kibic, w dniu - 02-04-2015 15:34
do 73: Czyli Ty nadal uważasz, że za porażki i kontuzje odpowiadają bezpośrednio dyrektorzy i prezesi?  
Serio? A czy piłkarze albo trenerzy mają może coś z tym wspólnego? Tak chociaż tyci tyci? ;) 
Cyt:"Tak, są o ile nie powtarza się ich a jednocześnie winnych porażek szuka się wszędzie tylko nie u siebie." - mój drogi, porażki, remisy, zwycięstwa jak i kontuzje powtarzały się, powtarzają i będą powtarzać. Bo są elementem sportu. Są jego częścią. Po prostu. Poza tym jak na razie tylko Ty szukasz wszędzie winnych,wszystko chcesz rozliczać, i zawsze "wychodzi" Ci to samo- winny zawsze jest Bożek. Za porażki albo słabą grę powinno rozliczać się... piłkarzy i trenerów, bo mają wszystko, co jest potrzebne do profesjonalnego uprawiania sportu. I to właśnie zapewnił im Bożek. Na większe podsumowania jest czas po zakończeniu sezonu, i wtedy wyciąga się wnioski. A do tego czasu za wszystko odpowiadają piłkarze i trenerzy. Bo to oni grają i odpowiadają za wyniki. Reagować trzeba, ale kiedy wyraźnie dzieje się źle. W przypadku Chrobrego na razie mamy do czynienia z 1-2 meczami słabymi. Nie lekceważę tego, też chcę samych zwycięstw ChG, ale żeby już teraz dramatyzować??? No i tym bardzie obwiniać za to Bożka jak Ty to robisz!? To jakaś paranoja! Kontuzje? Tak, można ich uniknąć albo zminimalizować ryzyko. Np. zmieniając zawód, albo miejsce pracy- np na poczcie. Wtedy rzeczywiście ryzyko złamań, pęknięć, zerwań, czy innych skręceń będzie minimalne, albo żadne. Ale w sporcie, a szczególnie w piłce nożnej się ich nie uniknie. Po prostu zagryza się zęby, I JE LECZY, a nie szuka winnych, jak Ty to robisz... 
Na wynik sportowy ma wpływ wiele czynników- m.in. warunki do treningu, opieka trenerska, medyczna, stabilizacja finansowa, atmosfera w klubie. Za to wszystko odpowiadają dyrektorzy (prezesi). I za to możemy go rozliczać. Piłkarzom pozostaje jedynie dobrze wykonywać swój zawód. I wszystko to zapewnił Bożek. Dlaczego tak twierdzę? Chociażby dlatego, że z klubu balansującego na krawędzi upadku stworzył profesjonalny klub grający NA ZAPLECZU EKSTRAKLASY. A to jeszcze kilka lat temu było czymś nieosiągalnym dla Chrobrego. I to jest rzeczywisty wkład Bożka. A odchodząc zostawił Chrobrego na BEZPIECZNYM miejscu w I LIDZE. Wszystko. Swoim następcom zostawił tzw. gotowca. Gotowy produkt. Im wystarczy tylko spijać śmietankę, i nie zepsuć tego, co stworzył Bożek. To są fakty. 
Nie wiem jakie będą decyzje nowego dyrektora odnośnie ostatnich słabych meczów. Jednak co by nie zrobił, czas rozliczeń będzie po sezonie. Niestety nieoficjalne informacje jakie docierają z klubu o zachowaniu nowego dyrektora, nie napawają optymizmem. I niestety gra piłkarzy to potwierdza. Mam jednak nadzieję, ze słabsza ostatnio gra jest wynikiem jedynie słabszej dyspozycji sportowej, a nie rozluźnienia atmosfery i nowych rządów.  
Ale niestety mój przyjacielu- za to już nie odpowiada Bożek. 
Co do Twoich żali odnośnie krytyki- nie mój drogi, to co robisz nie jest żadną krytyką. To obsesyjny atak, opluwanie, obwinianie za wszystko, nie mające nic wspólnego z logiką i prawdą tylko jednej osoby. Bożka. Po prostu od 8 lat (i 5 miesięcy) za cel wziąłeś sobie Jego. I konsekwentnie w Niego walisz. A to nie krytyka, tylko jakaś obsesja i paranoja. 
I na koniec cytat:" Gdzie niby obraziłem? Przecież ani razu nie skłamałem, ani razu nie wymyśliłem niczego.  
" Ehhh, fajny Ty jesteś ;)
75. Dodane przez Lilon, w dniu - 02-04-2015 20:11
Chrobry bardzo źle przygotowany motoryczne do sezonu.Michał Kumor winny. Same kontuzje , zawodnicy nie biegają. Dramat i żenada !
76. Dodane przez do kibica, w dniu - 02-04-2015 20:33
Odra ma od samych źródeł prawie 100 metrów szerokości. 
Golem zawsze należy pisać wielką literą. 
Bożek jest bożkiem i basta, tylko hołdy i czołobitność. 
Zawsze należy kupować zawodników, nawet jakby mieli nie grać przez cały sezon. 
Przegrany mecz i dwa miejsca od spadku to nie porażka, to jest niewiarygodny sukces. 
Bożek nigdy nie zniknął z klubu tuż przed nowym sezonem. 
Chrobry to w pełni profesjonalny klub z najlepszymi trenerami, ze wspaniałą szkółką piłkarską (dlaczego nie nazwać jej od razy akademią?) gdzie pracują w pełni profesjonalni trenerzy przygotowani do pracy z młodzieżą. 
Klub ma sponsorów i nie wymaga ciągłego dofinansowywania przez miasto bo to byłaby żenada gdyby nie udało się przez osiem lat pozyskać poważnego sponsora. 
Zawodnicy są zawsze wspaniale przygotowani do sezonu co skutkuje brakiem kontuzji wynikających ze złego treningu, złej pracy trenerów. 
Prawdziwy kibic zawsze popiera działaczy, trenerów, zawodników nawet gdy ci robią kibiców w balona i mają kibiców za idiotów. 
Coraz słabszej grze Chrobrego winna jest wygrana "komuchów", którzy tylko jedno mają na myśli - Rozwalić tego wstrętnego Chrobrego! 
Za wyniki nigdy nie odpowiada dyrektor sportowy bo to nie on prowadzi politykę personalną. 
Bezwzględnie należy spijać z bożkowych ust śmietankę.  
 
No to teraz wskaż mi choć jedno zdanie prawdziwe. 
Zakładam, ze wg ciebie wszystkie są prawdziwe, ale wysil się choć raz i przemyśl je po uważnym przeczytaniu. Jak znajdziesz choć 50% prawdziwych to będziesz ... :) ... fajny?
77. Dodane przez kibic, w dniu - 03-04-2015 03:01
do 76: O rany, Ty dalej swoje :D Skoro jest tak źle jak twierdzisz, to idź do klubu i zrób rewolucje. Wspomóż ich swoimi światłymi radami jak uzdrowić sytuacje. Jesteś mądry, wszystko wiesz i na wszystkim sie znasz, więc na pewno Cię wysłuchają i skorzystają z Twoich rad. Wtedy Chrobry będzie wszystko wygrywał, i wkrótce zagramy w lidze mistrzów. Trenerom udziel korepetycji, jak powinni prowadzić profesjonalnie treningi, a piłkarzom, jak mają grać, żeby unikały ich kontuzje i urazy.Później zatrudnij się w klubie na etacie wróżki- będziesz przewidywał który piłkarz i kiedy dozna kontuzji. A na koniec każ rozwalić klub, drużynę wycofaj z rozgrywek, młodzież rozgoń na cztery wiatry, i zacznij budować klub od nowa. Oczywiście lepiej. 
Człowieku, wszystkie Twoje żale i zarzuty są tak absurdalne, że wręcz głupie. Tak pomieszałeś wszystko ze wszystkim, z kłamstwami włącznie, ze po prostu nie ma się do czego odnieść. Ty po prostu konfabulujesz, na siłę szukając winy Bożka. Tak po prostu masz- jeśli fakty przeczą Twoim teoriom, tym gorzej dla faktów. I już. 
Mam wrażenie, że albo z Tobą jest coś nie tak, albo rozmawiamy o dwóch różnych klubach i osobach. Innej możliwości nie widzę.  
P.S. Ale powiesz mi chociaż wreszcie, czy zmieniło się coś w klubie przez te 8 lat (i 5 miesięcy), od kiedy Bożek objął stery w Chrobrym?  
To przecież proste pytanie.
78. Dodane przez re 77, w dniu - 03-04-2015 10:14
Odpowiem jak ty odpowiesz ma moje zarzuty. Jeżeli moje zarzuty są kłamstwami to udowodnij to. Nie potrafisz. Potrafisz napisać tylko, że to kłamstwa i nic więcej. 
Odnoszę dziwne wrażenie, że nie dajesz rady i jest tak jak próbujesz to napisać o mnie - Coś jest z tobą nie tak i nie jesteś fajny.  
Jeżeli odparcie moich zarzutów sprawia ci tak duże trudności to tym gorzej dla ciebie. 
No to może żeby było ci łatwiej: Co sądzisz o trenerach młodzieży, o ich kwalifikacjach do pracy z młodzieżą, może coś o damskich bokserach wśród nich. 
To chyba nie przerasta już ciebie? :) To jest tak proste.
79. Dodane przez re78, w dniu - 03-04-2015 15:34
Jesteś cienki jak tyłek węża
80. Dodane przez re 79, w dniu - 03-04-2015 18:14
Wiedziałem, że nie dasz rady odpowiedzieć nawet na jedno i to tak proste pytanie. Cienki jak Przemek z Jaczowa. :) 
Ciekawe jak ten tyłek wężowy mierzyłeś? Kciukiem?
81. Dodane przez kibic, w dniu - 04-04-2015 02:56
do 80: To Ty już sam ze sobą gadasz? 
Spokojnie przyjacielu, ja nie ślęczę całymi dniami przed komputerem jak Ty. Mam też inne zajęcia. 
Ale ok.  
do 78: O trenerach i szkoleniu? I ich kwalifikacjach? Wtedy, sprzed 8 laty (i 5 miesięcy) mam Ci opowiedzieć? No więc mimo najszczerszych chęci niewiele mogę powiedzieć. Z prostej przyczyny- w Chrobrym nie było ani trenerów, ani szkolenia. Po prostu. W klubie była tylko 1 (jedna!) drużyna juniorów. I to tylko dlatego, że taki jest wymóg PZPNu. Gdyby nie ten warunek, pewnie i tego by nie było. Po prostu wtedy nikt w klubie nie myślał o jakimś szkoleniu młodzieży, tylko jak klub ma przeżyć przez kolejny miesiąc. Z bardzo marnymi nadziejami na kolejny sezon. 
Czy o słynnych odżywkach (a właściwie ich braku) też mam Ci opowiedzieć?  
A jak jest teraz? Ano w klubie jest kilku (albo kilkunastu- nie liczyłem) instruktorów i trenerów grup dziecięcych i młodzieżowych. Każdy z doświadczeniem piłkarskim i trenerskim. Każdy z wymaganymi kwalifikacjami i dokumentami. Im starszy rocznik, tym bardziej doświadczony trener. Stworzono cały spójny system szkolenia- od dzieci, aż do seniora. W klubie trenuje ponad pół tysiąca dzieci i młodzieży. A wszystko to koordynuje trener- koordynator, odpowiedzialny za całe szkolenie grup młodzieżowych- od najmłodszych, do najstarszych. Trener o uznanej ligowej marce,z doświadczeniem w pracy z młodzieżą, z dobrymi "papierami" trenerskimi i znanym nazwiskiem. Stworzono system szkolenia, jaki funkcjonuje w najlepszych, profesjonalnych klubach. To chyba wszystko. Czy czegoś chcieć więcej?  
 
No, cieszę się, że wreszcie chociaż jedno sobie wyjaśniliśmy. 
A teraz Twoja kolej zgodnie z obietnicą: czy zmieniło się coś w klubie na lepsze, przez te 8 lat (i 5 miesięcy), od kiedy Bożek objął stery w Chrobrym? Oczywiście poza tym, co właśnie sobie wyjaśniliśmy.  
 
No przyjacielu- zamieniam się w słuch :) Tylko znów nie kręć ;)
82. Dodane przez do kom 80, w dniu - 04-04-2015 09:33
do kom. 80 . Stara ci nie daje i się wyżywasz na miedziowym . Cienias i straceniec
reklama
83. Dodane przez re 81, w dniu - 04-04-2015 12:15
nocne pisanie nie wychodzi na dobre tekstowi i sensowi. 
O szkoleniu. 
Jakość szkolenia spowodowała iż młodzież poszła do prywatnej szkółki piłkarskiej. Jaka była reakcja? Poczytaj sobie post rodzica (70). Odżywki pojawiły się stosunkowo późno i nie jest to zasługą władz klubu. Wszystko na temat szkolenia młodzieży oprócz zatrudniania ludzi, którzy nigdy nie powinni pracować z młodzieżą. Jak do tej pory, nie udało się powtórzyć sukcesów owej zniszczonej szkółki. 
Niczego nie wyjaśniłeś bo twoja twórczość to lista pobożnych życzeń wymieszana z prawdą. Tej prawdy to też nie za dużo. Nie wyjaśniłeś, nie odniosłeś się do wynaturzeń wśród kadry trenerskiej. Sukcesów młodzieży brak a szkolenie widocznie jest gorsze niż piszesz bo gdzie są w drużynie wychowankowie? Albo szkolenie do kitu albo dla samego szkolenia. 
Jest to też po części odpowiedź na twoje pytanie. 
Dalej, sam awans do I ligi jak widać, a dzisiejszy mecz ze spadkowiczem to tylko potwierdzi, nie piszę o ewentualnej przegranej bo tego nie może życzyć sobie żaden kibic, a o stylu gry w meczach rundy wiosennej. 
 
re 82 
Zanim coś napiszesz to wytrzeźwiej.
84. Dodane przez kibic, w dniu - 04-04-2015 14:41
do 83- Cytat: "Odpowiem jak ty odpowiesz ma moje zarzuty." 
Odpowiedziałem, przedstawiłem jak było, i jak jest. Więc teraz czekam na odpowiedź na moje pytanie. Zgodnie z obietnicą :) 
No, śmiało, nie bój się. Bądź wreszcie mężczyzną :)
85. Dodane przez do upartego, w dniu - 04-04-2015 15:12
Kłamstwo, półprawda to nie odpowiedź. 
Kim ty jesteś, że nie widzisz co dzieje sie w klubie i o czym też napisałem.  
Jeszcze raz boś niekumaty. 
Awans do I ligi to jeszcze nie poprawa pracy w klubie. 
Brak rezultatów w szkoleniu młodzieży to porażka. 
Brak oparcia drużyny na wychowankach to już nie coś złego, to klęska pracy z młodzieżą i totalna porażka polityki personalnej. 
 
Czy ty naprawdę jesteś aż tak niekumaty i uparty ja absolwent rakietówy?
86. Dodane przez kibic, w dniu - 04-04-2015 16:14
do 85: Dobra, widzę, że marnuję czas na dyskusję z Tobą. Żyj sobie w swoich przekonaniach, nic mi do tego. Twierdzę, że masz obsesje, i uważam, że Twoje życie musi być bardzo smutne z tego powodu. Więc nie zamierzam Cię już do niczego przekonywać, bo widzę, że to bezcelowe. Jesteś odporny nawet na fakty. A najlepszym świadectwem Twojego podejścia, Twojego toku "rozumowania" są Twoje własne słowa: "Awans do I ligi to jeszcze nie poprawa pracy w klubie." Aha... Właściwie nie wymaga to nawet komentarza, a o Tobie mówi wszystko.  
 
Wesołych Świąt przyjacielu! Alleluja!  
Cześć.
87. Dodane przez re85, w dniu - 04-04-2015 17:08
Twoim jedynym celem w życiu jest - jak wynika z aktywności sieciowej i "jakości" wpisów - internetowa ipsacja. Powodzenia.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
reklama
 

reklama
robust