Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
25
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow Reklama arrow Guru polskiego networkingu w Lubinie

Gala Biznesu

Guru polskiego networkingu w Lubinie

07.07.2020. Radio Elka

Relacje zyskały kluczową rangę w biznesie. Szerokie sieci kontaktów, zaufanie, życzliwe rekomendacje oraz wzajemna pomoc potrafią zdziałać więcej niż utarte schematy sprzedaży i pozyskiwania klientów. Według badań biznes rozwija się około 65% do 85%  szybciej dzięki pomocy, jaka płynie z sieci kontaktów.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Właśnie o znaczeniu relacji i networkingu, jako metodzie na dynamiczny rozwój biznesu, będzie mówił podczas swojego wystąpienia 6 sierpnia na Gali Biznesu BMC w Lubinie Grzegorz Turniak.
Grzegorz Turniak to ikona polskiego networkingu oraz jeden z 10 topowych głosów polskiego LinkedIn. To on zapoczątkował ideę profesjonalnego networkingu w Polsce, zakładając BNI (ang. Business Network International lub Institute) w naszym kraju. Poprowadził ponad 2000 sesji networkingowych dla przeszło 150.000 uczestników. Mentor, mówca, wykładowca renomowanych uczelni, a przede wszystkim networker z krwi i kości w krótkim wywiadzie dla miedziowe.pl opowiada o tym, jakie korzyści niesie ze sobą networking.

Jak zaczęła się Pana przygoda z networkingiem?
- Od zawsze miałem naturalną łatwość w nawiązywaniu relacji z drugim człowiekiem. Czerpałem satysfakcję z pracy zespołowej. Działałem w różnych stowarzyszeniach, a moje talenty relacji i wpływu powodowały, że zawsze miałem szerokie sieci kontaktów.
Na początku 2000 roku jako szef Jobpilot/Monster prowadziłem networkingowy klub kariery dla menedżerów. Jeden z nich zarekomendował mnie w końcu 2005 roku do head huntera, który poszukiwał kogoś z silną siecią kontaktów. Poleciałem do Londynu i 13 grudnia 2005 roku wziąłem udział w spotkaniu grupy BNI. Bardzo spodobał mi się ich model biznesowy. Przeszkoliłem się w Szwecji z tego, jak prowadzić taką franczyzę i w lutym 2006 ruszyłem z organizacją spotkań. W ciągu 7 lat prowadzenia BNI w Polsce założyłem 19 klubów w kilkunastu miastach. Po prawie 15 latach dzięki mojej decyzji korzysta z tej formuły prawie 3000 przedsiębiorców, dla których networking stał się ważnym narzędziem do rozwoju biznesu.

Czym właściwie jest networking i dlaczego jest tak ważny dla rozwoju biznesu?
- Definicji networkingu jest wiele. Dla mnie najistotniejsze jest postrzeganie networkingu jako metody osiągania wartościowych celów, przy zachowaniu zasady wzajemności w stale rozwijanej sieci kontaktów. Ale można spojrzeć na niego jak na sztukę promowania osiągnięć innych ludzi. Dla wielu przedsiębiorców networking to katalizator innowacji. Dzięki kontaktom spotykają i poznają się na wydarzeniach ludzie z pomysłami, kapitałem i możliwościami realizacji projektów. Zarówno przedsiębiorcy, menedżerowie, jak i profesjonaliści stale powinni monitorować, co dzieje się na rynku, aby pozyskiwać nowych klientów, śledzić trendy, budować alianse, znajdować pracowników itd.

Skąd w Polsce wziął się pomysł na networking?
- Networking istniał od zawsze, ale był realizowany w małej skali, brakowało struktur. W Polsce nadal mniej niż 1% firm należy do jakichkolwiek organizacji biznesowych. Takie podejście do tematu stanowi spadek po PRL-u. Mamy sporo do nadrobienia, więc gdy dostałem propozycję wprowadzenia w Polsce know-how lidera światowego, to nie miałem wątpliwości, że to dobry moment na zajecie się wyłącznie networkingiem. Teraz, w czasie pandemii, doszedł networking online. Spotkania przeniosły się z konieczności na zoom, Teams. Okazało się, że jest również możliwe nawiązywanie i podtrzymywanie relacji on line. Trendu do rozwijania biznesu poprzez networking nic nie zatrzyma. To jest melodia przyszłości. Relacje i kontakty w biznesie w czasie kryzysu nabiorą jeszcze większego znaczenia niż dotychczas - warto o tym pamiętać.

Dlaczego warto być członkiem stowarzyszeń biznesowych, takich jak Business Meeting Club?
- Każdy z nas przedsiębiorców powinien dbać o swój "ekosystem biznesowy". Powinniśmy tak ustawić firmę, aby bywać tam, gdzie dzieją się rzeczy ważne dla jej przyszłości. Dzięki nieustannej wymianie informacji, budowaniu zaufania, dostrzeganiu i poszukiwaniu nowych okazji biznesowych możemy skutecznie rozwijać swoje firmy. To proces rozciągnięty na lata. W Polsce stosunkowo świeży, ale w krajach rozwiniętych to bardzo ważne narzędzie dla przedsiębiorców i firm. Business Meeting Club to prestiżowy projekt biznesowy, który daje swoim członkom wiele wartościowych narzędzi i wymiernych korzyści. Reklama, szkolenia i autorskie programy biznesowe to tylko część benefitów, jakie płyną z członkowstwa. Najważniejsza w moich oczach, jako networkera z wieloletnim stażem i bogatym doświadczeniem, jest przestrzeń do nawiązywania relacji biznesowych i poszerzania sieci kontaktów.
Na spotkaniach Busines Meeting Club, takich jak Gala Biznesu organizowana 6 sierpnia w Lubinie, spotykają się bowiem w jednym miejscu i o jednej porze przedstawiciele wielu środowisk i branż, do których w sytuacjach codziennych po prostu nie mielibyśmy dostępu albo dotarcie do tych ludzi kosztowałoby nas sporo czasu i energii. Tymczasem jest okazja poznać się, porozmawiać, zapoczątkować relacje, które w przyszłości mogą przynieść wymierne korzyści dla firmy. Moim zdaniem, na tym wydarzeniu po prostu trzeba być, do czego gorąco zachęcam wszystkich przedsiębiorców z regionu Zagłębia Miedziowego. Cieszę się, że będziemy mogli poznać się osobiście.

Rejestracja na Galę Biznesu BMC będzie możliwa już za kilka dni. Link do rejestracji oraz więcej informacji o tym wydarzeniu ukaże się niebawem na naszym portalu i na stronach Business Meeting Club ZM.

 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
reklama
reklama
reklama